Kyllä mä sua kaipaan

kai.tiedät

Aina ja paljon, vaikka en ehkä osannutkaan olla semmoinen kuin halusit...Sori siitä. Mä nyt oon mikä oon ja valitettavasti hyväksynyt itseni, myös ne huonot puolet.

12

616

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Selvä.homma

      Hyväksyt siis rikollisuuden etkä aijo tehdä parannusta ? Muissa vika kun ei hyväksy myöskin

    • Kukkiva.kivi

      Minäkin kaipaan sua.(Jos oisit hän)
      Minä olen hyväksynyt sinut aitona itsenäsi.
      Olen kai ilmaissut sen kömpelösti.Toivon ettei sinun tarvitse koskaan pyytää anteeksi itseäsi.Jokainen meistä on keskeneräinen.
      Silti ollaan riittävän hyviä.Ihmisiä.
      Toinen toisillemme.

    • Entiedäenkätiennyt

      Koskaan ei ollut vaatimuksia millainen sinun olisi pitänyt olla, se riitti mihin tutustuin ....
      Vain tahallinen ja mittaamaton ilkeys iski vasten kasvoja ...

    • Millainenhänsitten

      Halusi sinun olevan?

      • kai.tiedät

        Ehkä rohkeampi tai jotain?


    • Kukaaneiole

      Virheetön. Kunhan tahallinen pahuus on poissa laskuista. Se ei ole hyväksyttävää.

    • Aurinkoisetpäivänjatkot

      Aina voi valehtelusta ja ilkeydestä päästä eroon sekä oppia myös pitämään niitä omia lupauksia, mutta muutos lähtee itsestä, ei kukaan muu voi sua muuttaa. Vain sitä kautta ihmissuhteistakin voi tulla pysyvämpiä ja ne voivat jopa kestää. Kaikkea ei voi tosiaankaan ymmärtää ja eikä sellaista ihmistä jaksa pidemmän päälle, jos hän ei pysty antamaan mitään selitystä miksi sanoi noin ja teki kuitenkin toisin eikä edes osaa pyytää anteeksi.

    • mistäpitäisitietää

      Palsta kirjoitusten perusteellako luulet hänen jotain tietävän?
      Ihminen on ja tekee sitä mitä tahtoo. Jos ei tahdo niin sitten ei ole tahtoa.

    • Onkssullakii

      Minullapa pn pulisongit

    • Elämäantaa_jaottaa

      Ei se mitään, ei ollut tarkoitettavaksikaan tässä elämässä vaan asiat menivät toisin ja tulee olemaan toisin.

      Sitten kun löydät jonkun josta välittää niin ole seuravan kerran paljon rohkeampi! ja rakasta häntä kuin viimeistä päivää. Niin minäkin tulen tekemään niin jos jonkun mukavan rakastettavan löydän vierelle. Kaikkea hyvää tulevaan sulle.

    • JustHyväJaSopiva

      En tiedä ajatuksiasi.. mutta olet just sellainen millainen haluan sun olevan.

    • säetmuasaanutkuitenkaan

      ja sit kuitenkin odotat toiselta jotain yli-ihmisen asennetta pystyä hyväksymään sut niiden huonojen puoliesikin kanssa?!!!! kuitenkin itse näit toisessa enemmän virheitä, kuin hyviä puolia. Sellanen pelle sä olet, onneksi näin sen susta nopeesti.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      144
      2251
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1958
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1918
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1720
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1498
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1276
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1190
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1178
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1173
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1157
    Aihe