Miksi monet naiset eivät kaunistu?

ihananainenmä

Minä olen erittäin kaunis ja jokaisen miehen unelma. Miehenikin sanoo että ohitseni ei voi kävellä, koska häikäsen ja jokainen ihastuu kauneuteeni. Tota, sitä ei vaan itse tajuu miski miehet ihastelee ja huutelevat perään. Monet miehet haluavat tutustua mutta emme lähde siihen juttuun, että oltasi satojen miesten kavereita.
Mies on onnellinen kun lhsi minut vaikka ottajia olisi ollut tuhansia.
On kiva olla kaunis, ja siksi ihmettelen miksi suomalainen nainen on ruma? Onni etten itse ole, kaunistukaa naiset, niin pääsette samaan kuin minä, valintaa olisi.
Monet miehet ovat surullisia kun heillä on rumat vaimot, mutta muistakaa, kohta on äitienpäivä, antakaa kortti kauneussalonkiin, rasvaimuun ja jumppasalille, kynsihoitoon, ja vaikka mihinkä rintojen suurennus ja pienennys leikkauksiin. Hoitoja on ja kaikkia hampaiden valkaisusta botoksiin... kaunis voi olla jos ei ole luontaisesti kuin mä.
Joskus rassaa joskus ei, mutta minkä mahtaa että on kaunis ja miesten ihailun kohde.

20

561

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • erkkikään

      Harmi, että olet halvatun tyhmä :D

    • Juhuuuuuu

      Voi kun olisinkin kaikki naiset kauniita, mutta harvat miehet löytävät kauniin naisen. Kauneusleikkaukset on kalliita että pitää olla rikas mies ensin joka maksaa, onhan se kurja olla ruma kun mies jatkuvasti katselee siinä, mutta minkäs teet. Itse olen nätti, ja omasta mielestä kaunis, muttei miehet parveile.
      Mies sanookin että olen ihana vaikkei kauneutta olekkaan annettu.

    • Nauroin_aloituksellesi

      No, onneksi olet löytänyt miehen jolle pelkkä ulkonäkö riittää. :D

    • älyjättijo

      Keksi parempia provoja

    • olemmesunpuolestaonn

      Me kaikki suomen naiset ollaa kauniille nisille kateellisia, siksi vastaanotto on tätä mitä se on, pelkkää irvailua. Katkeruus ja kateus sen tekee vaikka sisimmässä kiehuu ja itku tulee monille kun eivät yllä kauneuteen.
      Ihanaa että olet kaunis, me kaikki toivomme sulle onnellisia päivä ja vuosia, ja pidäthän huolta itsestäsi jatkossakin, me kaikki ollaan onnellisia sun puolesta, vaikka moni täällä on katkeroitunut ja kysyy en miksi en minä??
      Me toivomme sulle kuitenkin pelkkää hyvää, vai mitä? Kyllä.
      On vaikee joskus olla toisen puolesta onnellinen, joten me kaikki täällä ainakin olemme.

    • Kauneus.on.katoavaista

      Että ihan tuhansia ottajia olisi, suo anteeksi, mutta en usko! Jos pitää kaikki mahdolliset keinot käyttää rasvaimusta tissien suurentamiseen, niin eipä siitä kauneudesta paljon ole jäljellä, jos sitä koskaan on ollutkaan. Telkkarissakin tavismuijat ovat laittaneet pitkät tekoripset ja botoxia huuliin ja mitä muuta. Lopputulos vain on niin sutaistun näköinen ankannokan ja ripsipuskan kanssa keekoileva kuvatus. Mutta samanlaisia nukkenaamojahan nämä pellet etsivät kumppanikseen, joten en todellakaan koe kateutta huonoa itsetuntoa potevia ressukkanaisia kohtaan.

    • kjkjjgcxzszsz

      Yksi tärkeimmistä tekijöistä, ehkä jopa tärkein tekijä, joka tekee naisesta kauniin, on se, ettei hän itse pidä ulkonäköään mitenkään erikoisena. Siksi nämä omaa kehoaan ja ulkonäköään trimmaavat ja palvovat ihmiset antavat paljon "tasoitusta" meihin tavallisen näköisiin verraten. Senhän jokainen huomaa, milloin ihminen pingottaa jotain myönteistä itsestään esiin työntääkseen ja se samalla latistaa senkin, mitä hänellä luonnostaan olisi kyseisellä osa-alueella olemassa.

      Tämähän pätee ulkonäön lisäksi muihinkin ihmisten ihastelua lajitovereissa aiheuttaviin ominaisuuksiin.

      Vaan kun tämä itsensä jalustalle nostamisen luonteva välttelykin kuuluu niihin synnynnäisiin lahjoihin, jotka joko ovat tai eivät ole olemassa.

    • Mielelläni

      kuin käärme voisin luoda nahkani uudelleen, mutta koska en ole matelija on tyytyminen siihen, mitä on saanut, en valita. On tärkeämpiä asioita kuin ulkonäkö. Provoaloitus, alkoiko oma peilikuva ahdistaa...

    • sari_ta__nen

      Avohoito lisääntynyt määrärahojen vähetessä.

      • liiankaunismoneetyöhön

        Niin se on surullista. Rumuus ei ole kivaa, ja siitä tulee mieleen vaurioita kun on kateellinen toisille jotka ovat kauniita. Pitää muistaa että olemme erilaisia ihmisiä ja ulkonäkö on erilinen, mutta jos on ruma kannattaa mennä kasvohoitoon ja leikkauksiin jos tykkää siitä että on kiva katsoa itseään peilistä.
        Minun ei ole tarvinnut, olen kaunis ja kelpaan itselleni ja miehelleni. Jos joku vislaa perääni se kertoo vaan siitä että olen muidenkin mielestä kaunis. On kiva kun saa huomiota, en jaksisi olla ruma.


    • lössö

      Rumuus on ihan parasta ! ei tarvitse olla äijien kyttäämänä. saa tehdä mitä huvittaa. saa olla kauhee pehkonen jalkovälissä ja kasvattaa kauheet kainalokarvat ja parran. Ai että mä
      nautin. Mulla ei ole miestä eikä naista vaivoinani. mulla on paljon rahaa ja sillä saa ihan mitä haluaa.

      • ytuowwpwwpjgknk

        Etkö pelästy kun katsot peiliin? Tai lapset pelkää kun tulet vastaan?

        Miksi haluut olla ruma, mene ihmeessä rasvaimuun, botksoitoon ja ihohoitoon ja lauhduta ihmeessä että jaksat kväellä. kampaajalle joka viikko. Väriä päähän ja puhaa huuliin.


      • seruminnainen
        ytuowwpwwpjgknk kirjoitti:

        Etkö pelästy kun katsot peiliin? Tai lapset pelkää kun tulet vastaan?

        Miksi haluut olla ruma, mene ihmeessä rasvaimuun, botksoitoon ja ihohoitoon ja lauhduta ihmeessä että jaksat kväellä. kampaajalle joka viikko. Väriä päähän ja puhaa huuliin.

        Ei tarvi käydä rasvaimussa koska olen hoikka. Hiusvärikin on oma ja ihan hyvänvärinen tumma, ei vielä edes harmaita. No muuten olen ruma luustonrakenteeltani joten silloin ei auta mitkään kosmeettiset konstit koska näytän täysin mieheltä, vaikka kuinka meikkaan, pukeudun ja laitan hiukset kauniisti ja naisellisesti sillä ei ole mitään merkitystä jos luustonrakene ja kasvonpiirteet leukoja myöten on TÄYSIN MIEHEN.


    • toinenkaunis

      Jokainen taaplaa tyylillään täällä. Niin kaunis kun rumakin.

    • Itsetuntokohdillaan

      Itsetunto kohdillaan tuolla naisella? Hyvä kun tuntee olevansa haluttu. Ja toivotaan että tuo sen mieskin sen ymmärtää minkä kultakimpaleen saanut. Taitaa olla alistettu Thaimaan tuomisia kun suomalaisia naisia haukkuu? Tuskin suomalainen nainen kertoilisi toisten runoudesta tai siitä kuka on kukka kaunein. Upeat suomalaiset naiset sentään arvostavat toisiaan. Ulkomaalaisen näkemänä näkee kaikkien muiden olevan rumia. Vai leikkauksiin pitäisi mennä no en kuule aijo sun miestäsi ja sen silmää miellyttää vaikka upea olenkin. Ja eikö se nähnytkin vain sinun kauneuden kuten kerroit. Joten ei hätää annetaan kaikkien kukkien kukkia tyylillään.

    • Tämä aloitus haiskahtaa vähän provoilulta.

      Ei kauneus ole kaikki. Mitä aloittaja tuhannella hänen kauneuttaan ihailevalla miehellä tekee, kun kerralla on hyvä pitää yllä vain yksi suhde? Kauneus on katoavaista - ja olen jostain kuullut kauniiden naisten valittavan, että heidän miehensä on menettänyt mielenkiintonsa heihin. Ovat miehet alkujaan ihastuneet siihen naisen kauneuteen, mutta pitemmän päälle suhde ei ole toiminutkaan. Jos olisin nainen niin olisin mieluummin joku muu kuin kaunis, kunhan suhde toimii ja rakkaus suhteessa kukoistaa.

      Pääpointti on se, että rakastaa itseään ja pariaan sekä mahdollisia lapsia. Kauneus ei ole huono asia varsinkaan jos se kaunista käytöstä ja hyvää elämää. Liiallinen oman kauneuden korostaminen voi olla narsista itseihailussa kylpemistä?

      Faith.Hope.Love

    • Meikäpojan

      emäntä jos päästelis aloittajan kaltaisia typeryyksiä pöntöstään niin se olisi saanut äitienpäivälahjaksi lahjakortin lobotomialeikkaukseen. Miehekkään typerä aloitus.

    • äly.hoi

      Älykäs nainen kuitenkin ansaitsee enemmän kuin vain kaunis nainen, jonka kauneus kuitenkin katoaa vanhetessa. Mahtaa kaunista naista ottaa päähän, kun älykäs nainen saa hyvän ammatin ja hänen lapsensakin ovat älykkäitä, menestyneitä ja hyvissä ammateissa, koska tunnetusti älykkyys periytyy. Kaunis nainen on koko elämänsä pelkkä objekti ja miehensä armoilla. Kun nainen vanhenee, mies vaihtaa nuorempaan kauniiseen.

      Jokainen fiksu nainen tajuaa, että naisen arvo on yhtä kuin hänen älykkyytensä. Mies voi arvoittaa naisen naisen ulköän perusteella, mutta se ei tuo naiselle onnea.

    • Seruminkaikista

      Pitäis saada sitä massii ensin, ett vois tuunata itsensä ihmisen näköseks. Ehkä sitten ku sattuu tuuri käymään lotossa saan mäkin itteni edustuskuntoon, meikäläinen ku o vähä sieltä rumimmasta päästä,nii ei kovin pienellä tästä remontista selviä. Oon aatellut, ett onneks ei velipojan tyttäret tätiinsä tulleet ulkonäön suhteen vaan ovat sieltä nätimmistä päästä. Mulle sattu suvun rumuusgeenit, meinaan ettei suvussa o muita näin rumia kui mä. Oon joskus ihmetellyt, ett miten ihmeessä mun vanhemmat sai näin ruman lapsen aikaseks ku kumpikaan ei ole rumimmasta päästä.
      Oon aatellut ett ehkä meitä rumiakin pitää olla olemassa, ett kauniit näyttäisi vielä kauniimmilta. Jos kaikki olis samasta muotista tehtyjä kukaan ei erottuisi edukseen. Jos meitä rumia ei olis kukaan ei huomais kuinka kaunis sä,aloittaja,olet.

    • Tavallinentallaajakin

      On suloista että itsetunto on noin kohdillaan. Vielä sääli noita rumempia naisia jotka eivät suostu muuttumaan. No hyvä kun joku kelpaa miehille. Toisaalta voin kertoa näin naisena en ole mikään upea pakkaus vaan ihan tavallinen. Kun kohtaan miehen joka selkeästi antaa ymmärtää kiinnostuksensa minua kohtaan mietin ihmeissäni " mitä se haluaa ja varsinkin mitä se näkee minussa?minun itsetunto taitaa olla huono kun aina epäilen niitä kiinnostuksen tarkoitusta minuun. En usko että olisin niin upea tai kaunis että minuun kohdistuu ihailua. Vaan epäilen " piruilua juuri sen takia että olen tavallinen tallaaja. En kaunis mutten rumakaan ole. Yhdelle olen kelvannut joten se riittää. Muita kiinnostuksen osoituksia joita huomaan jätän juuri epäilyyn että kunhan piruilee. En suutu asiasta sen kummemmin. Tyydyn osaamista ja siihen mitä olen saanut. Toki meikkiäkin käytän kun nainen olen. Omasta mielestäni olen ihan OK. Mutten ihan satojen miesten mieleen kyllä ole. Toki rauhassa saan liikkua ja vapaasti jutella kaikkien kanssa niin miesten kuin naisten. Täytyy nyt kertoa yhdestä episodista olen tottunut joskus saamaan miehiltä huomiota mutta kerran baarissa tuli nainen ja kuinka suoraan puhuikin minulle kuinka upea olen ja ihastunut minuun. Menin hämilleni ja en meinannut uskoa korviani. Että joku nainenkin kiinnostunut. Liitin kauniista sanoista ja kerroin olevani varattu ja hetero eikä se siitä suuttunut. Mutta olipa kokemus! En todellakaan ole satojen ihmisten silmään mitenkään upea enkä myöskään itse yleensä kerro avoimesti keneen ihastun tai tykästyn. Normaali nainen olen ja olen tyytyväinen siihen mitä sain. Mutta kai se niin on kun ihastuu johonkin voi sen kiinnostuksen ilmoittaa jopa noin avoimesti.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      47
      4463
    2. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      94
      4454
    3. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      612
      4066
    4. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      2997
    5. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      79
      2611
    6. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      129
      2163
    7. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      342
      2115
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      204
      2079
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      29
      1705
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      66
      1462
    Aihe