Patterin vaihto palovaroittimeen

kuhanvaan

Kuuluuko huoltoyhtiölle vai asukkaalle?

8

343

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • järkihanduun

      Miten olisi vessapaperinrullanvaihto

      • kuhanvaan

        Tässä yhtiössä tuli ilmoitus: huoltomiehet tulevat vaihtamaan palovaroittimen patterit silloinjasilloin.
        En ole erityisen ilahtunut että ramppaavat kaikki huoneet läpi.

        Että onko tämä jokin uusi laki kun itse ne on tähän asti vaihdettu.


    • vara_ei_venettä_kaada

      Taloyhtiö osti kaikkiin asuntoihin varoittimet. Sai asentaa itse. Kiinteistöhuolto asensi vanhuksille ja muillekin jos pyysi. Maksua asennuksesta ei mennyt.
      Vuoden kuluttua järkevä isännöitsijä vaihdatti paristot varoittimiin kiinteistöhuollolla.
      Järkevä isännöitsijä siksi, että tiesi puutteita olevan.
      Joissakin asunnoissa varoitinta ei ollut edes asennettu, paketit olleet aukaisemattomia.

      On siis kaikkien talon asukkaiden etu, jos kiinteistöhuolto vaihtaa paristot ja samalla valvoo niiden oikean käytön.

      Tietenkin ilman varoitintakin oleva asukas osaa soittaa hätänumeroon tulipalon sattuessa. Sanoo, että asunto palaa. Sanoo sitten, että ei mitään kiirettä, liekki on vielä pieni.

      • kuhanvaan

        Nyt on huoltoyhtiö vaihtanut uudet patterit uusien tilalle ja vei ne minun uudet mennessään. Roska jäi.


      • Huoltomees
        kuhanvaan kirjoitti:

        Nyt on huoltoyhtiö vaihtanut uudet patterit uusien tilalle ja vei ne minun uudet mennessään. Roska jäi.

        Harmi kun huoltoyhtiöllä ei käytössä kristallipalloa. Tosi harmi. Ja vei vielä uudet patterit.


    • 8yuy76u

      Voi olla huijauskin. Ettei vaihtajilla ole mitään tekemistä taloyhtiön kanssa. Soittaisin ensitilassa isännöitsijälle kysyen.
      Toki, jos tavanomaisesti aletaan vänkkäämään vastaan, niin saat minun puolesta tehdä ihan mitä vain.

    • Tyytyväinen_osakas

      Hyvä jos yhtiö vaihtaa. Vaarallista puuhaa kiivetä katonrajaan ikäihmisille.
      Pieni kustannushan tuo on kaiken kaikkiaan.
      Meillä yhtiö vaihtaa ILTO:n suotimen vaihdon ja vesimittarin lukemisen yhteydessä. Ja vain muutaman vuoden välein, koska käytössä sähköverkkoon kytketty malli ja patteri toimii vain varavirtalähteenä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1545
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1174
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1117
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1016
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      975
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      937
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      882
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      19
      852
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      684
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      650
    Aihe