Kaasupoljin

Voisiko täältä saada vinkkejä tai tietoa. Googlaamalla ei löydy. Mazda6 on kyseessä ja sen kaasupoljin. Mistä johtuu, että se jumittuu jotenkin välillä. Jumittuu ainoastaan sitä painaessa, ei aina mitta usein. Tuntuu et se "törmää" johonkin ja joutuu painaa kovempaa. Onko vakavaa? Toki vien huoltoon, mut Kui pian sitä täytyy tehdä? Onko siis vakava juttu vai voiko ajaa jokin verran?

8

401

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Uutta.ja.ihmeellistä

      Ehkäpä kaasuvaijeri vaihtoon.

      • skfksfkljfkdld

        Saattaa myös olla että kaasuläpän kotelo on likaantunut ja läppä jumittaa lian vuoksi. Varmuuden vuoksi voi tutkia myös itse kaasupolkimen "saranoinnin" josko itse poljin takertelee hiekan tms. takia.
        En edes tiedä onko siinä enää edes kaasuvaijeria vai sähköinen yhteys polkimen ja kaasuläpän välillä?


      • skfksfkljfkdld kirjoitti:

        Saattaa myös olla että kaasuläpän kotelo on likaantunut ja läppä jumittaa lian vuoksi. Varmuuden vuoksi voi tutkia myös itse kaasupolkimen "saranoinnin" josko itse poljin takertelee hiekan tms. takia.
        En edes tiedä onko siinä enää edes kaasuvaijeria vai sähköinen yhteys polkimen ja kaasuläpän välillä?

        Kaasuläppä oon tänään putsannut. Vaijeri näyttää hyvältä :) saa nähdä poistuiko vika :) kohta kyytiin :)


      • ExN38 kirjoitti:

        Kaasuläppä oon tänään putsannut. Vaijeri näyttää hyvältä :) saa nähdä poistuiko vika :) kohta kyytiin :)

        Kyllä se kaasiläpän ja sen putken putsaaminen kannatti :) ei takkuile enää 😂💪🏽 Kyl me naisetkin jotai osataan näköjään 😁


      • skfksfkljfkdld
        ExN38 kirjoitti:

        Kyllä se kaasiläpän ja sen putken putsaaminen kannatti :) ei takkuile enää 😂💪🏽 Kyl me naisetkin jotai osataan näköjään 😁

        Ketkä "me"? Ole vaan nainen ihan itseksesi, minä olen mies :P


      • skfksfkljfkdld kirjoitti:

        Ketkä "me"? Ole vaan nainen ihan itseksesi, minä olen mies :P

        No joo joo, mut Mä oon vaan niin tohkeissani nyt 😂 Kun oon ihan ensimmäistä kertaa nähnyt auton moottorin ilman kantta ja vielä ihte sorkin sen 😂


    • srsrhsrr

      Ihan yleinen tyyppivika tuo että kaasuläppäkotelo likaantuu pakokaasukierrätyksestä ja alkaa jumittaa etenkin kun auto on seissyt, esim yön yli. Kannattaa melkein opetella tekemään itse kun sitä saa muutaman vuoden välein puhdistaa. Ei ole hankala homma ja googlettamalla löytyy ohjeita.

      • Näin Mä tein 😃💪🏽 Ja onnistui 💪🏽


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      93
      4417
    2. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      44
      4406
    3. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      612
      4046
    4. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      2967
    5. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      79
      2591
    6. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      129
      2153
    7. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      342
      2115
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      204
      2069
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      29
      1695
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      66
      1462
    Aihe