Mielenkiintoista että ainoastaan tavisautojen äiti tojo on saanut jotkut virittätymään jopa uskonnollisuuteen saakka autojen suhteen. Ymmärtäisin sen Alfan, Bentleyn tai Porschen kohdalla, mutta Toyotan-uskovaisuus on suoraav sanotttuna helvetin huvittavaa.
Varsinkin tuo kestävyys näyttää olevan aivan helvetin tärkeä juttu. Ja todellisuudessa Toyota on ainoa merkki jonka autot ruostuvat poikki ja dieselit vaihdetaan sadantonnin välein.
tojohönöt ovat huvittavia
55
583
Vastaukset
- eijatkoon
Kieltämättä tämä on kyllä sairasta. Onnettomia mahdollisimman halvalla ja nopeasti tehtyjä tekeleitä kautta linjan. Laadun puutteen huomaa heti kun istahtaa toyotaan. Toinen havainto on pygmille mitoitettu ohjaamo. Ehkä simapäissään joku voisi tällaiseen sortua, mutta armoton krapula on väistämättä edessä.
- Tämä_trollipoju
ei ole tahtiaan hillinnyt senkään jälkeen kun sille avoimesti vittuileva tyyppi lähti reissuun. Näyttää päin vastoin siltä että nythän poika vasta trollaakin kun kukaan ei pistä kunnolla vastaan.
- OikeestaanTosiTärkee
Kummallista, itselleni tuo auton kestävyys on hyvinkin tärkeä juttu...
- Lutherus
Jos pelkästään kestävyyden perusteella valitsee pienestä perheautoluokasta niin on vain yksi järkevä valinta: Toyota. Toyota kestää aikaa ja kilometrejä. Toyota forever!
Muiden merkkien valinta saattaa antaa mustanpekan käteen muutamassa vuodessa. Toisaalta Lutherin uskoon taipuvaisten tuleekin kärsiä ja kilvoitella kansanvaunujensa kanssa. Maanpäällisessä helvetissä kärvistely saattaa antaa paremman paikan tuonpuoleisessa. - saksanpirssi
Kummallista että että tojohönöt kuvittelevat että vain tojo on kestävä auto. Elävät isossa harhassa. Itsellä on reilut 30 vuotta autoilua takana ja mitään isompaa murhetta ei ole matkann varrelle mahtunut. Jokainen kilometri on ollut tojoa parempaa kyytiä.
- Pidä.hyvänäsi
saksanpirssi kirjoitti:
Kummallista että että tojohönöt kuvittelevat että vain tojo on kestävä auto. Elävät isossa harhassa. Itsellä on reilut 30 vuotta autoilua takana ja mitään isompaa murhetta ei ole matkann varrelle mahtunut. Jokainen kilometri on ollut tojoa parempaa kyytiä.
Minulla niitä saksalaismerkkejä on ollut useampi reilun kolmenkymmenvuoden aikana ja niihin mahtuu ihan tarpeeksi monta isoa murhetta.
- Erkki-Punto
On iljettävää irvailla maailman parhaimmalle merkille ja sen ostjille.
- Jokaiselle_omansa
Toyota ei edes pyri erottumaan edukseen muista massa-autoista. Jos sen ensisijaiset ominaisuudet riittävät tarvitsijalle, olkoon hän valinnastaan onnellinen, kaikin mokomin!
Onhan siinä toki noitakin toisarvoisia ominaisuuksia: sen saa esimerkiksi myydyksi käytettynä käsittämättömän korkeaan hintaan toiselle tarvitsijalle, jolle vaatimattomampikin auto riittää. Ihan hatunnoston arvoinen ominaisuus sinänsä! - totuus.voittaa
Tuollainen ilkeä vihapuhe ottaa niin puhdasoppisen sieluun.
- Elämäsi_tarkoitus
Huvittavaa, kun jotkut ovat kohdistaneet mielenhäiriönsä toyotan haukkumiseen.
Eikö se Alfa, Bentley tai Porsche edes vappuna löysää otettaan? - Nopsatapsa
Arvon aloittaja..kerroppas autosi merkki ja vuosimalli niin katsotaan sit lisää..
- jos.kiinnostaa
VW Golf 1.4 TSI 2008
- soijaa.pukkaa
No nyt ymmärrän jakomielitautiongelmaasi hieman paremmin kun jakopäitä on mennyt vaihtoon jo useita. Montako on mennyt omaan piikkiin ja onko ollut vastaantulotaisteluja?
Takuuhan siinä päättyi jo kakstuhatkymenen. Alkaa olla jo riskirajoilla noin vanhalla kansanvaunulla ajelu kun tekniikan heikkous tiedetään. Ei kai siinä kuitenkaan ole sitä surullisen kuuluisaa DSG-laatikkoa pitämässä kylmää hikeä otsalla? - parempi.ajaa
Yrität rakentaa draamaa täysin turhaan, Meikän Golfiin on vaihdettu jakopää VW piikkiin koska alkuperäinen oli huono. Se oli VWn ongelma, ei mun, Golf kulkee toiset 10 vuotta ilman mitään ongelmia ja on todella paljon parempi ajaa kuin tojonräppänät.
Tojo on surkea ajettava jo kaupasta tullessaan, sitä ei voi korjata millään. - nopsatapsa
jos.kiinnostaa kirjoitti:
VW Golf 1.4 TSI 2008
niin pian 10 vuotta vanha saksanseisoja..olen ajanut itsekkin nuilla vehkeillä..ei kiitos..
- tojohönön_paljastaja
jos.kiinnostaa kirjoitti:
VW Golf 1.4 TSI 2008
Onko kivaa vastata toisten puolesta ja vielä kommentoida omaa vastaustaan?
Vaikka kirjoitit vain auton nimen, mallin ja vuosimallin, leimasit kommenttisi niin, että seuraavan tunnisti vaivattomasti saman ääliön tekeleelle!
Koira ei pääse karvoistaan, eikä tojohönö tunnistettavasta tyylistään! - Corollamies
parempi.ajaa kirjoitti:
Yrität rakentaa draamaa täysin turhaan, Meikän Golfiin on vaihdettu jakopää VW piikkiin koska alkuperäinen oli huono. Se oli VWn ongelma, ei mun, Golf kulkee toiset 10 vuotta ilman mitään ongelmia ja on todella paljon parempi ajaa kuin tojonräppänät.
Tojo on surkea ajettava jo kaupasta tullessaan, sitä ei voi korjata millään.Toyota on auto, joka kestää pitkään. Toyotat on suunniteltu kovaan ajoon. Ne kestää hyvin kilometrejä ja aikaa. Miljoona kilometriä ajettu 25 vuotta vanha Toyota ei ole vielä romu, vokkelo on jo kymmenvuotiaana paalauskunnossa. Ajettavuudeltaan Toyotat on vokkeloita parempia ja ne ovat sangen meluttomia.
- möllik
Älä nyt edes jaksa kuvitella että pääsisit golffilla 10 vuotta tekemättä remonttia. Itellä on ollu japanilaisia ja saksalaisia autoja ja kyllä valitsen japanilaisen käyttöaitoksi. pyhäautoksi vois tietysti ostaa vaikka s mersun, antaa hyvän kyydin mutta luotettavuus on melko huono.
- vikahysteerikot
Ei pelkästään kymmentä vuotta vaan tällä hetkellä olen ajanut saksalaisilla ja ranskalaisilla autoilla yli 30 vuotta ilman isompia remontteja. Yksi vaihdettu vesipumppu on se suurin murhe matkalla. Nykyisen 2008 Golfin ajan loppuun ja sen jälkeen siirryn transportation.as.service maailmaan. Auton omistaminen on historiansa loppupäässä.
VBikojen ja remonttien ajattelimem on niin tyypillistä tojohönöille, jää eläminen kokonaan väliin. Itse olen aina ajatellut miten hyvä auto on ajaa ja kuinka suorituskykyinen se on. En ole päivääkään hukannut elämästä vikojen funtsimiseen. Ei ole tarvinnut kun autoni ovat aina toimineet.
Kyllä vikoja ajattelee ne, jotka joutuvat niiden kanssa tappelemaan, Ei tällaiset joiden autot aina toimivat. - Oletkin
vikahysteerikot kirjoitti:
Ei pelkästään kymmentä vuotta vaan tällä hetkellä olen ajanut saksalaisilla ja ranskalaisilla autoilla yli 30 vuotta ilman isompia remontteja. Yksi vaihdettu vesipumppu on se suurin murhe matkalla. Nykyisen 2008 Golfin ajan loppuun ja sen jälkeen siirryn transportation.as.service maailmaan. Auton omistaminen on historiansa loppupäässä.
VBikojen ja remonttien ajattelimem on niin tyypillistä tojohönöille, jää eläminen kokonaan väliin. Itse olen aina ajatellut miten hyvä auto on ajaa ja kuinka suorituskykyinen se on. En ole päivääkään hukannut elämästä vikojen funtsimiseen. Ei ole tarvinnut kun autoni ovat aina toimineet.
Kyllä vikoja ajattelee ne, jotka joutuvat niiden kanssa tappelemaan, Ei tällaiset joiden autot aina toimivat.vikojen funtsimisen sijasta hukannut viimeiset 10 vuotta Toyota-trollina herjaamiseen, sellaisen omistajia unohtamatta.
- 4234234234
Ymmärtäisin aloittajan vuodatuksen jos olisi kirjoittanut volkkareista.
Kaiken TSI, DSG ongelmien ja diesel huijausten jälkeenkin monet silti ostaa uusia volkkareita. Sen tätyy olla uskonnollista. Muuta vaihtoehtoa ei ole.
Ostaahan monet jopa usemman bemarin vaikka oman kokemuksen perusteella ainakaan uusissa sille ei ole mitään perustetta jos autolla pitäisi ajaakin. - Avensismän1
itselläni on Toyota Avensis D4D moottorilla ja ajettu 772tkm eikä ole kone lauennut, öljyä kuluttaa 0,5l/15 000km vaihtovälillä. milloinhan tässä moottori laukee kun joku täällä kirjoitti että 100tkm välein pitää moottori vaihtaa ja mulla sentään alkuperäinen aukaisematon moottori. ruostettakaan ei ole vielä missään jota katsastusmieskin joka vuosi kiittelee, eihän Toyotani ole kuin 2005vm. niin että milloin Toyotastani moottori hajoaa ja kori ruostuu? en ole kuullut yhdestäkään 2000 luvun Toyotasta johon olisi moottoria vaihdettu tai edes remontoitu. kyllä nyt joku yrittää solvata Toyotaa aivan aiheetta. volkkari konsernin autoissa sitä vastoin sitten on ollutkin valtavasti noita moottori ja vaihteisto ongelmia ja tuntuvat ruostuvankin todella nopeasti. olisiko joku yrittänyt kääntää volkkarin viat Toyotan vioiksi...? en ihmettelisi yhtään vaikka näin olisi.
- henkijaterveys
Täällähän nämä hönöt koittaa vuodesta toiseen vääntää toyotasta autoa. En pysty normaalilla älyllä ymmärtämään miksi? Samaa mantraa toistetaan vuodesta toiseen, kestää tojo kestää, ihan niinkuin se auto siitä hokemalla paranisi. Oletteko te jotenkin yksinkertaisia? Perustelen tätä sillä, että kenenkään täysjärkisen ihmisen elämän ainoa sisältö ei voi olla joku ruosteinen hoppa kerrostalon pihassa. Samoin , jos itsetunto rakentuu sen päälle, minkä merkkisellä autolla ajaa, niin ei ole kuuppa enää kovin hyvässä hapessa. Seuraava askel on se, että jonakin iltana menette sinne parkkikselle ja harrastatte seksiä sen auton kanssa. Sitten onkin jo aika soittaa piipaa auto paikalle ja pistää se erittäin pitkähihainen paita hyvään käyttöön.
- sellaista.elämä.on
Vuokrakerrostalon pihassa 15-25 vuotiaita Tojoja, aso-talon pihassa 10-15 vuotiaita Tojoja, omistusasuntojen pihoissa ja autotalleissa reilusti alle 10 vuotiaita länsiautoja
- vain.kevyeen.käyttöön
Vain tojohönö pitää auton toimimista jotenkin ihmeellisenä asiana ja suurin ilo on ajatella että kaikilla muilla on ongelmia autonsa kanssa.
Ja kuitenkin katsastustilastoista näkee että tojot paalataan ennen länsiautoja. Aika harva paljon ajava valiytsee tojotan kun huollossa pitäisi seisottaa autoa 2-3 kertaa vuodessa. - Ip68
Paljonko hienossa vv ssä on suomessa ajettuja kilsoja mittarissa.
Kun on niin hyvä. Autoissa on myös yksilöitä toyota avensis autiom. O8 ei mitään vikaaasaaa- japanialainen
Tämä on just se kaikkein huvittavin juttu tohjomiehissä. Kuvittelevat että kaikissa muissa autoissa olisi murheita ja kuuluttavat sitä isoon ääneen.
Tojo on alta keskitason rimpula. Sanokaapa edes yksi tojo joka pärjää saksalaiselle vertailussa. Ei ole, eikä tule.
- Huonompikuinmikään
On totta että Tojon arvostus on yksi huono-osaisuuden tunnusmerkkejä ja usein perityy sukupolvelta toiselle. Tosiasiassa Toyota on huono auto, huonompi kuin yksikään eurooppalainen, huonompi kuin Dacia ja jopa huonompi kuin Volkswagen.
- NäinOnNäkyleipä
Ja siitä huolimatta lähes puolet katsastustilastojen kaikkien ikäluokkien TOP-10 parhaista autoista on Toyotia. Aika hyvin maailman huonommalta autolta, yksi merkki ja puolet parhaista sijoituksista! Seuraavaksi parhaalla jotain 13% (Audi). Ja jostain syystä samainen "maailman huonoin" on myös maailman suurin autovalmistaja, ja bradinä arvokkain. Veikeää! Joko maailma on väärässä, tai sitten joku trollinvajakki. Veikkaan jälkimmäistä.
Jotta silleen. Toyota rulettaa, vuodesta toiseen. - Paaliinvaan
NäinOnNäkyleipä kirjoitti:
Ja siitä huolimatta lähes puolet katsastustilastojen kaikkien ikäluokkien TOP-10 parhaista autoista on Toyotia. Aika hyvin maailman huonommalta autolta, yksi merkki ja puolet parhaista sijoituksista! Seuraavaksi parhaalla jotain 13% (Audi). Ja jostain syystä samainen "maailman huonoin" on myös maailman suurin autovalmistaja, ja bradinä arvokkain. Veikeää! Joko maailma on väärässä, tai sitten joku trollinvajakki. Veikkaan jälkimmäistä.
Jotta silleen. Toyota rulettaa, vuodesta toiseen.Tojo on hyvin yleinen merkki ja varsinkin muutama vanhempi Tojo kesti pitkään. Nämä nykyiset ei kestä. Ihme jos pysyy nipussa yli 200t km.
- oikeaakatsastustietoa
NäinOnNäkyleipä kirjoitti:
Ja siitä huolimatta lähes puolet katsastustilastojen kaikkien ikäluokkien TOP-10 parhaista autoista on Toyotia. Aika hyvin maailman huonommalta autolta, yksi merkki ja puolet parhaista sijoituksista! Seuraavaksi parhaalla jotain 13% (Audi). Ja jostain syystä samainen "maailman huonoin" on myös maailman suurin autovalmistaja, ja bradinä arvokkain. Veikeää! Joko maailma on väärässä, tai sitten joku trollinvajakki. Veikkaan jälkimmäistä.
Jotta silleen. Toyota rulettaa, vuodesta toiseen.Katsastuksen hylkäyksien suurin syy on kuluneet renkaat. Katsastuksen hylkäysprosentti on aivan turha tilasto, se kertoo ainoastaan kuskien huolellisuudesta.
Ainoa oikeasti tärkeä katsastustilasto on se joka kertoo missä kohtaa autoto eivät enää tule katsastukseen vaan ne otetaan pois liikenteestä. Se kertoo oikeasti autojen kestävyydestä ja siinä Toyota sijoittuu kaikkien autojen keskiarvon alapuolelle. Väärin pitää Tojoa kovin kestävänä autona jos ne poistetaan kokonaan liikenteestä keskimääräistä pienemmillä kilometreillä.
http://static.iltalehti.fi/autot/karttaa_19052016_503_au.jpg - 90luku
NäinOnNäkyleipä kirjoitti:
Ja siitä huolimatta lähes puolet katsastustilastojen kaikkien ikäluokkien TOP-10 parhaista autoista on Toyotia. Aika hyvin maailman huonommalta autolta, yksi merkki ja puolet parhaista sijoituksista! Seuraavaksi parhaalla jotain 13% (Audi). Ja jostain syystä samainen "maailman huonoin" on myös maailman suurin autovalmistaja, ja bradinä arvokkain. Veikeää! Joko maailma on väärässä, tai sitten joku trollinvajakki. Veikkaan jälkimmäistä.
Jotta silleen. Toyota rulettaa, vuodesta toiseen.Tojo elää vanhoilla Carina E meriiteillä, viimevuosina laatu on laskenut selkeästi.
"Toyota Yaris paras japanilainen
Vain yksi japanilainen automalli eli Toyota Yaris sijoittui vikaraportissa kymmenen kärkeen nuorimmassa 2–3-vuotiaiden autojen ikäryhmässä, jossa kaikki muut kärkisijoitukset (top 10.) menivät saksalaisille merkeille. Se on vahva osoitus uudempien saksalaisten mallien laadun paranemisesta."
http://www.moottori.fi/liikenne/jutut/tuv-katsastusraportti-2016/ - Tero.katsastaa
oikeaakatsastustietoa kirjoitti:
Katsastuksen hylkäyksien suurin syy on kuluneet renkaat. Katsastuksen hylkäysprosentti on aivan turha tilasto, se kertoo ainoastaan kuskien huolellisuudesta.
Ainoa oikeasti tärkeä katsastustilasto on se joka kertoo missä kohtaa autoto eivät enää tule katsastukseen vaan ne otetaan pois liikenteestä. Se kertoo oikeasti autojen kestävyydestä ja siinä Toyota sijoittuu kaikkien autojen keskiarvon alapuolelle. Väärin pitää Tojoa kovin kestävänä autona jos ne poistetaan kokonaan liikenteestä keskimääräistä pienemmillä kilometreillä.
http://static.iltalehti.fi/autot/karttaa_19052016_503_au.jpgKansanvaunuilla yleiset hylkäämissyy ovat alustan rakenteissa, ohjauslaitteissa ja käyttöjarruissa. Myös obd-testi aiheuttaa usein hylkäyksiä. Toytoan autoissa ei esiinny epidemialuonteisia vikoja, joiden takia katsastus hylätään. Nuo viat eivät kerro käyttäjän huolettomuudesta vaan auton laadusta.
- Tero.katsastaa
90luku kirjoitti:
Tojo elää vanhoilla Carina E meriiteillä, viimevuosina laatu on laskenut selkeästi.
"Toyota Yaris paras japanilainen
Vain yksi japanilainen automalli eli Toyota Yaris sijoittui vikaraportissa kymmenen kärkeen nuorimmassa 2–3-vuotiaiden autojen ikäryhmässä, jossa kaikki muut kärkisijoitukset (top 10.) menivät saksalaisille merkeille. Se on vahva osoitus uudempien saksalaisten mallien laadun paranemisesta."
http://www.moottori.fi/liikenne/jutut/tuv-katsastusraportti-2016/Katsotaanpa seuraavan ikäryhän autoja niin jopa alkavat hyvät erottua akanoista. Toyota on vahvasti edustettuna vähävikaisena lähes kaikkien malliensa voimalla. Ja mitä vanhempia autoja tilastossa tarkastellaan sitä paremmin Toyota sijoittuu.
Toyota kestää aikaa ja kilometrejä ja trollin verenpaine nousee! - paaliin.uupuvat
Tero.katsastaa kirjoitti:
Katsotaanpa seuraavan ikäryhän autoja niin jopa alkavat hyvät erottua akanoista. Toyota on vahvasti edustettuna vähävikaisena lähes kaikkien malliensa voimalla. Ja mitä vanhempia autoja tilastossa tarkastellaan sitä paremmin Toyota sijoittuu.
Toyota kestää aikaa ja kilometrejä ja trollin verenpaine nousee!Jos ne kestää kilometerjä niin miksi niitä ei tuoda enää katsastettavaksi vaan otetaan pois liikenteestä ennen muiden autojen keskiarvoa? Yli 200.000km tojoja on vain reilusti alle puolet liikenteessä.
- nykyisin.kuraa
paaliin.uupuvat kirjoitti:
Jos ne kestää kilometerjä niin miksi niitä ei tuoda enää katsastettavaksi vaan otetaan pois liikenteestä ennen muiden autojen keskiarvoa? Yli 200.000km tojoja on vain reilusti alle puolet liikenteessä.
Näinhän mä just sanoin. Vanhemmat tojot olivat vielä hyvälaatuisia, uudemmat eivät pärjää. Kysymys ei ole iästä vaan valistusvuodesta. Ei nykyiset tojot muutu vähävikaisemmeksi vanhetessaan.
- ei.lähdetietoa
Tero.katsastaa kirjoitti:
Kansanvaunuilla yleiset hylkäämissyy ovat alustan rakenteissa, ohjauslaitteissa ja käyttöjarruissa. Myös obd-testi aiheuttaa usein hylkäyksiä. Toytoan autoissa ei esiinny epidemialuonteisia vikoja, joiden takia katsastus hylätään. Nuo viat eivät kerro käyttäjän huolettomuudesta vaan auton laadusta.
Taas kirjoitellaan kaikenlasista ilman mitään lähdetietoa. Hyvään essonbaarin tapaan vedetään aivan mutupohjalla.
http://www.autonvanteet.fi/hylkayssyyt-katsastuksessa/ - Tojot_lähtevät
paaliin.uupuvat kirjoitti:
Jos ne kestää kilometerjä niin miksi niitä ei tuoda enää katsastettavaksi vaan otetaan pois liikenteestä ennen muiden autojen keskiarvoa? Yli 200.000km tojoja on vain reilusti alle puolet liikenteessä.
Afrikkaan hyvällä hinnalla. Miksi eivät lähtisi kun omistaja voi ostaa tyytyväisenä uudemman Tojotan tietäen että sekin lähtee afrikkalaisen ostajan matkaan aikanaan ja taas hyvällä hinnalla. Trolli ei halua tätä totuutta selvästikään hyväksyä koska tietää ettei Volkkari ole kysytty käytettynä edes Afrikassakaan. Japanilaisperäinen auto jyrää siellä missä auton todellinen kestävyys mitataan. Oli se paikka sitten Afikka tai Suomi.
- analisaattori
90luku kirjoitti:
Tojo elää vanhoilla Carina E meriiteillä, viimevuosina laatu on laskenut selkeästi.
"Toyota Yaris paras japanilainen
Vain yksi japanilainen automalli eli Toyota Yaris sijoittui vikaraportissa kymmenen kärkeen nuorimmassa 2–3-vuotiaiden autojen ikäryhmässä, jossa kaikki muut kärkisijoitukset (top 10.) menivät saksalaisille merkeille. Se on vahva osoitus uudempien saksalaisten mallien laadun paranemisesta."
http://www.moottori.fi/liikenne/jutut/tuv-katsastusraportti-2016/Olipas siellä tilastossa VW hyvin edustettuna keskiarvon alapuolella, peräti 7 mallia! Ihan oli linjassa muidenkin luotettavuutta mittaavien tilastojen kanssa. Muut saksalaiset ovat jo alkaneet sisäistämään laadun merkityksen. VW:lla ottaa vielä aikaa huijauskärähtämisestä toipumisessa. Mutta jos sitten vaikka ensivuonna tai seraavana parantaa tapansa! Japanilaisten laatu on samassa tahdissa heikentynyt, kun niitä on alettu valmistamaan Euroopassa jossa sosialistinen vasemmistolainen työmoraali on usein aika hakusessa vieläkin .
- riisirimpula
https://www.trafi.fi/filebank/a/1485257522/2598ec050e54aea93921b18f715d3ac5/23890-Kov2008_M1_Kv16.pdf
Kun katsoo esimerkiksi 2008 rekiteröityjä autoja niin eipä saa juurikaan eroja esimerkiksi Toyotan ja VW;n autojen välille.Top kympissä on kolme mallia kummallakin ja yleisimmät syyt ovat aika identtiset. Ja kun tietää kuinka paljon enemmän esimerkiksi audeilla ajetaan tojoon verrattuna niin onhan kestävyydessä selkeä ero.
Terot vain tekevät tojon kestävyydestä ison numeron kun kaikissa ominaisuuksissa tulee lunta tupaan huolella. Ja kuten sanottu, tojon kestävyysmyytti perustuu muiden autojen kuviteltuihin vikohin, ei mihinkään muuhun. - tojohönö-vahvistaa
"Afrikkaan hyvällä hinnalla. Miksi eivät lähtisi kun omistaja voi ostaa tyytyväisenä uudemman Tojotan tietäen että sekin lähtee afrikkalaisen ostajan matkaan aikanaan ja taas hyvällä hinnalla. "
Ei ihme että tämä kirjoitus on löytänyt tiensä ketjuun jonka nimi on "tojohönöt ovat huvittavia". Ei kukaan muu kuin tojohönö pysty heittämään tätä Afrikka-juttua viikosta toiseen. Oikeesti.
Tämä kaveri kertoo itselleen satuja ja vielä nähtävästi uskookin niihin.
Ketjun otsikko on kyllä todistettu paikkaansapitäväksi ja vielä itse tojohönön toimesta. - paranee.vanhetessaan
Ai että Audi on yhtä kestävä! Vain tuplahintainen "VW-auto" pärjää mutta VW taas on samassa kategoriassa Dacian kanssa keskiarvon alapuolella. Kumma ettei siinä tilastossa mainittu mitään VW-autoa. Oli merkkikohtainen katsastustilasto, eikä konsernikohtainen. Mihin kuluttaja tarvitsisi sellaista?
- ei.mutua.vaanfaktaa
http://static.iltalehti.fi/autot/karttaa_19052016_503_au.jpg
Kestävyyden paras mittari on se kuinka pitkään autolla ajetaan ennen paalaamista. Siitä ei liene kahta sanaa. Toyota poistuu liikenteestä ennen volkkareita. Tämä ei ole mielipide vaan suoraan luettu katsastustilastosta. - eläköön.Tojo
Elämä ilman 18 vuotiasta Tojoa ei ole edes elämisen arvoista.
- alueen.mukaan
Taas yksi näyte siitä miksi tojohönöt ovat huvittavia. Afrikkaa ja Pohjois-Karjalaa tulee tuutin täydeltä. Vielä kun saadaan isompien kaupunkien ghetot ala Mellunmäki mukaan niin Toyotan profiili on täydellinen.
- Einever
Ken asuu Afrikassa tai pohjois-Karjalassa voi joutua tyytymään 18 vuotta vanhaan Tohjoon. Vastaavasti taksit ja vuokraamot tyytyvät Tohjoon vain aniharvoin - ja silloinkin vain jos saavat autot aivan epätoivoisen halvalla. D4D-ongrlmat ovat entisestään vähentäneet Tojon haluttavuutta ammattikäytössä.
- VainYksiHönö
Haluan uskoa että suurin osa Tohjokuskeista on ihan tavallisia jamppoja joita ei oikein autot kiinnosta ja jotka ovat ajatelleet ostavansa jonkun perusluotettavan kulkupelin, ilman turhaa blingblingiä. Toyota on joskus lapsuudessani ollut edullinen ja nuoruudessani luotettava. Nykyäänhän se ei ole kumpaakaan mutta mainehan pysyy aika pitkään.
Haluan uskoa että innokkaimmat tohjofanit on sangen pieni ihmisjoukko, ja siinäkin joukossa on muutama tohjokauppias ketun häntä kainalossa.
Varsinaisia tojohönöjä on oikeastaan vain tuo yksi, joka hokee aina vain samoja jo tutuksi tulleita hokemiaan kuin heikkopää - houkutellen palstalle valtavasti trolleja. Kun tohjopalstalla on joskus hiljainen hetki, hönö menee heti VW- ja skodapalstalle tuhertelemaan. Sota tohjon puolesta ja VW-konsernia vastaan on sen elämän ainoa tarkoitus nyt kun päivätyökin on loppunut. Tohjon puolesta taistellaan 24/7 ja aina tulee turpiin. Ihailen sen sitkeyttä, mutta vähän tulee kyllä säälikin.. - psyykekö.kovilla
Kerro vaan ihan suoraan. kuinka paljon raivostuttaa Toyotan menestys ja vikavaagenin sukellus?
Ole mies ja tunnusta tosiasiat, niin helpottaa! Tuskin sinusta on siihen?- Ihailen
Kumpikaan yllämainittu merkki ei ole erityisemmin kiinnostava, niitähän on tusinassa kolmetoista.
Tojohönön psyyke sen sijaan on kiinnostava, ei tarvitse kuin pikkuisen vihjata ettei Tojo ehkä olekaan niin merkillisen hyvä niin se kiihtyy nollasta sataan nopeammin kuin Tojotan ompelukone. Tyhmää ajanvietettähän se on, hullujen kiusaaminen. Mutta tuo stahanovilainen työmoralli millä Hönö suhtautuu laimean itäkotteronsa maineen parantamiseen suhtautuu, se on luonnonvoima jota ei voi kuin ihailla. - eiolekoskaanollutkaan
Ihailen kirjoitti:
Kumpikaan yllämainittu merkki ei ole erityisemmin kiinnostava, niitähän on tusinassa kolmetoista.
Tojohönön psyyke sen sijaan on kiinnostava, ei tarvitse kuin pikkuisen vihjata ettei Tojo ehkä olekaan niin merkillisen hyvä niin se kiihtyy nollasta sataan nopeammin kuin Tojotan ompelukone. Tyhmää ajanvietettähän se on, hullujen kiusaaminen. Mutta tuo stahanovilainen työmoralli millä Hönö suhtautuu laimean itäkotteronsa maineen parantamiseen suhtautuu, se on luonnonvoima jota ei voi kuin ihailla.No sanoppa muuta! Ei tarvitse kun vähän vihjata, niin jo on jumalaton huuto. EI OLE KOSKAAN VIKAA TOJOTASSA OLLUT. Näillä tojotakuskeilla on psyyke ihan riekaleina, ja lopullinen romahdus tulee sinä päivänä kun ikuisesti viattomassa autossa onkin vika. Illuusio menee rikki ja pää samalla.
- parhaat.pärjää
Voi, voi, eikö ole petterille tullut uni silmään, vaikka kellokin on jo yli puolen yön? Ei ne faktat kiukuttelemalla muutu ja psyyke on kovilla. Raskasta on valvoa öitä ja kiusata itseään vikavaagenongelmamaailmalla ja murehtia ja märehtiä muiden voittokulkua. Voisiko jostain uudesta "hönö"-nimittelystä saada uutta puhtia kun tuo vanha on jo vähän kulahtanut? Aamulla sitten taas pirteänä trollaamaan jos ei muutakaan tekemistä ole eikä tule!
- toyotakuumees
Isis porukka haluaa lisää lahjoituksii ei muuta kun kaikki TOYOT sinne ne ei valita takuista.
- hönötrolli
Eikö sinulta irtoaisi enää mitään "hönö"juttua kun noin sapettaa? Saattaisi jopa helpottaa synkkää mieltä.
- Outoafanatismia
On kyllä jännä että joku jaksaa innostua jostain maailman yleisimmästä ja taatusti tylsimmästä merkistä. Vaatii kyllä kyllä ihan omanlaisensa hörhön.
- heitä.voltti
Aika paljon on noita "jokuja" maailmassa joilla auto ei ole peniksen jatke vaan luotettava ja huoleton kulkuneuvo. Eikö olekkin huolestuttava piirre suurimmalla osalla yksittäisen automerkin valinneista? Sinun pitää kovemmin hakata päätäsi seinään ja oksentaa parempia trollausjuttuja.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 271368
Minun oma kaivattuni
Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka621240Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus
Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha91165Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!
Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.291125Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?
Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?131078Tervehdys!
Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot641057Elia tulee vielä
Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan311027Sakarjan kirjan 6. luku
Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se71023Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa
Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k61022Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024
Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne141011