himoitsen 50+ miehen kosketusta

kosketustasvailla

ja vain yhden tietyn miehen kosketuksesta.
Ihanan kamala tunne.

144

3174

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Haaveissa_

      Tiedän halusi kosketukseen ja siitä seuraavaan hellään suuteluun. Hetki ei kuitenkaan saisi olla sen hetken huumaa vaan ikuisesti kestävää lämmintä oloa.

      • Naiselta

        Kirjoitit kauniisti. Minkä ikäistä kaipaat?


      • Haaveissa_
        Naiselta kirjoitti:

        Kirjoitit kauniisti. Minkä ikäistä kaipaat?

        Ikä on vain numeroita. Sillä ei ole väliä kun vain kemiat käyvät yhteen ja molemmat nauttivat hellästä kosketuksesta aidosti.


      • Naiselta

        Totta. Noin minäkin uskon :)


      • Haaveissa_
        Naiselta kirjoitti:

        Totta. Noin minäkin uskon :)

        Herkkä, pitkä aikainen kosketus, pehmmeillä sormilla saa aikaan vastapuolen uppoutumisen syvään haavetilaan. Koskettajalle se antaa ruusuisen mielen nautittavaksi.


      • Haaveissa_

        Kosketukseen tulee vielä lisää tunnetta kun lämpimät huulet suutelevat pehmeästi niskaa:)


      • Naiselta

        Sen kosketuksen haluaisin kokea. Jos olisit hän.


      • Haaveissa_
        Naiselta kirjoitti:

        Sen kosketuksen haluaisin kokea. Jos olisit hän.

        Vain luoja tietää ja kohtalo kertoo sen olenko oikea. Pitää vain luottaa kohtalon johdattamaan polkuun.


      • Naiselta

        Luojasta en tiedä ja kohtalon hidas tahti alkaa jo huolestuttaa. Jaksan kyllä vielä odottaa kohtalon rattaiden pyörimistä, mutta muutamien kuukausien päästä on aika ottaa kohtalo omiin käsiin ja se vie jo liian kauas hänestä.


      • Haaveissa_
        Naiselta kirjoitti:

        Luojasta en tiedä ja kohtalon hidas tahti alkaa jo huolestuttaa. Jaksan kyllä vielä odottaa kohtalon rattaiden pyörimistä, mutta muutamien kuukausien päästä on aika ottaa kohtalo omiin käsiin ja se vie jo liian kauas hänestä.

        Kun saisi kohtalolta sen oikean ja viimeisen todellisen vinkin niin voisi vaikka pehmeät huulet löytää pienen kauniin korvannipukan.


      • Naiselta

        Millaista vinkkiä kohtalolta kaipaat?


      • Naiselta

        Mietin vain, että joskus kohtalo kannattaa ottaa omiin käsiin eikä vaan luottaa pelkkään tuuriin. Ja noita kohtalon vinkkejä en ole oikein koskaan oppinut tulkitsemaan. Pidän enemmän suorasta toiminnasta.


      • Haaveissa_
        Naiselta kirjoitti:

        Mietin vain, että joskus kohtalo kannattaa ottaa omiin käsiin eikä vaan luottaa pelkkään tuuriin. Ja noita kohtalon vinkkejä en ole oikein koskaan oppinut tulkitsemaan. Pidän enemmän suorasta toiminnasta.

        Haluaisiko kenties viestitellä muuten ;)


      • Naiselta

        Ehkä...tai no mitä sitä turhaan kainostelemaan. Varmasti :)


      • Haaveissa_
        Naiselta kirjoitti:

        Ehkä...tai no mitä sitä turhaan kainostelemaan. Varmasti :)

        Saat yhteyden suomi24-treffit nimimerkillä "tunteilevahupsu".


    • beethooven

      Oletko sinä se junassa hiljan kahden koiran kanssa ollut ollut komearintainen nuori nainen?

    • onkokamLaa

      Sä pidät vanhoista miehistä.

      • kosketustasvailla

        Kyllä, pidän itseäni vanhemmista miehistä.


      • Minkä_ikäinen
        kosketustasvailla kirjoitti:

        Kyllä, pidän itseäni vanhemmista miehistä.

        Olet itse?


      • kosketustasvailla
        Minkä_ikäinen kirjoitti:

        Olet itse?

        Alle 40v.


      • kosketustasvailla kirjoitti:

        Kyllä, pidän itseäni vanhemmista miehistä.

        Täällä olisin mies 50 ja minulle sopisi ,vastaile suomi-treffeille


    • Haaveissa_

      Tunnen minäkin sen kosketuksen sisälläni ja nautinto olisi sinullekin täydellinen. Vain aika enää eroittaa meidät siitä yhteisestä ihanuudesta.

    • Sulkeutuneena

      Jatka vain masturbaatiota. Ei siitä tule karvoja käsiin.

    • 8ooo

      Jos olisit minun kanssa et ikinä haluaisi ketään muuta.

    • alkuperäinenaloittaja

      Olen 29 vuotta.

    • ikä.loppu

      Aijjaa. No sitte sun pitää odottaa vielä n. 15 vuotta.

    • Haaveissa_

      Ikä on vain numeroita. Kaiken sen tunteen minkä herkkä ja hienotunteinen kosketus aiheuttaa ei voi sanoin kuvata. Kaikkein lähinnä on kuin menisi pieniä sähköiskuja kehon lävitse jotka lähtevät ihanasti kulkeutuvista pehmeistä sormenpäistä.

      • kosketustasvailla

        Kauniisti sanottu...


      • Haaveissa_
        kosketustasvailla kirjoitti:

        Kauniisti sanottu...

        Vanhemmat miehet tietää kosketuksen tarkoituksen ja antavat vastapuolen nauttia siitä. Pienin ihanin hipaisuin vie toisen taivaallisiin ajatuksiin.


      • Haaveissa_ kirjoitti:

        Vanhemmat miehet tietää kosketuksen tarkoituksen ja antavat vastapuolen nauttia siitä. Pienin ihanin hipaisuin vie toisen taivaallisiin ajatuksiin.

        Sen tiedän ja sitä juurikin kaipaan. Valtavasti.
        Hänen lähellä olo, saa jo ajatukset harhailemaan.


      • Koskettelisin

        Iän lisääntyessä naisen nautintoon tulee kiinnitettyä enemmän huomiota. Avoimuus, rentous ja paikkatuntemus on kasvanut, esileikki, akti ja jälkileikki on saanut syvyyttä lisää ja niiden pituuskin on vänähtänyt. Enää ei ole niin kiire...


      • Koskettelisin kirjoitti:

        Iän lisääntyessä naisen nautintoon tulee kiinnitettyä enemmän huomiota. Avoimuus, rentous ja paikkatuntemus on kasvanut, esileikki, akti ja jälkileikki on saanut syvyyttä lisää ja niiden pituuskin on vänähtänyt. Enää ei ole niin kiire...

        Niinpä ;)


      • Koskettelisin

        Mieskin kaipaa läheisyyttä ja koskettelua :)


      • Koskettelisin kirjoitti:

        Mieskin kaipaa läheisyyttä ja koskettelua :)

        Sitä myös hän saisi :)


      • Taas viikonloppu edessä, läheisyydestä eikä kosketuksesta tietoakaan.
        Fantasiointi jatkuu.


      • Koskettelisin

        Täältä ei yletä koskettelemaan. Sähköisten kanavien huonoja puolia.


      • Koskettelisin kirjoitti:

        Täältä ei yletä koskettelemaan. Sähköisten kanavien huonoja puolia.

        Niinhän se on. Ei saa edes sähköistä kosketusta :)

        Live tilanteessa juttelee kaikesta muusta, kuin siitä mitä tekisi mieli ja mitä haluaisi.

        Miksi on niin vaikea sanoa toiselle mitä haluisi.


      • Koskettelisin

        Ehkä sitä pelkää saavansa likaisen leiman. Miksi? Koskettelu on kaunista. Auttaisiko pitkä hymysi miestä rohkaistumaan? Mikä olisi sanaton hienotunteinen koodi: nyt olisin valmis kosketeltavaksi?


      • Koskettelisin kirjoitti:

        Ehkä sitä pelkää saavansa likaisen leiman. Miksi? Koskettelu on kaunista. Auttaisiko pitkä hymysi miestä rohkaistumaan? Mikä olisi sanaton hienotunteinen koodi: nyt olisin valmis kosketeltavaksi?

        Tarkoitin jos saisi sanottua, viattomasti, esimerkiksi: Saisinko halauksen. Siitä yleensä toisesta voi tulkita jo jotakin..
        Mutta ei, sanat ei vain irtoa.

        Sanattomana viestinä pitkähköt katseet ja hymyily, voisi kuvitella olevan selkeää viestintää? :)


      • Koskettelisin

        Jos ilta menee jutellessa, halaus lopussa on hyvä ajatus. Siinä ei ole mitään pahaa ja jos on kiinnostunut, voi sitä pitkittää, halata uudestaan. Koskettaa. Suudella. Noin se menee hyvin. Jos juttelua haluaa lyhentää, ehkä voi ehdottaa kävelyä ja ottaa kädestä. Se voisi olla hyvä merkki.

        Sitten on vaikeampaa, jos näkee kiinnostavan naisen, vaihdetaan lämpimän uteliaat katseet, mutta muuta seuruetta on ja tilaisuus lipuu ohitse.


      • Koskettelisin kirjoitti:

        Jos ilta menee jutellessa, halaus lopussa on hyvä ajatus. Siinä ei ole mitään pahaa ja jos on kiinnostunut, voi sitä pitkittää, halata uudestaan. Koskettaa. Suudella. Noin se menee hyvin. Jos juttelua haluaa lyhentää, ehkä voi ehdottaa kävelyä ja ottaa kädestä. Se voisi olla hyvä merkki.

        Sitten on vaikeampaa, jos näkee kiinnostavan naisen, vaihdetaan lämpimän uteliaat katseet, mutta muuta seuruetta on ja tilaisuus lipuu ohitse.

        Tuollaisesta tapahtumasta juuri fantasioin. Saisi halauksen vietyä pidemmälle..

        Ongelmana vain se etten tapaa häntä, kuin hänen työaikanaan. Kävelylle lähtöä en viitsi ehdottaa.
        En tiedä, kuinka hyvin minusta näkyy kiinnostus (ja himo :) )

        Tuo on myös tuttu tilanne, niin tympeä.


      • Koskettelisin

        Ehkä olen törmännyt vastaavaan. Nainen oli nuorempi. Kaunis ja kiltti. Hymyilimme, mutta miten työpaikalla voi edetä? Miten pääsee lähelle. Mitä seuraa, jos toinen hymyilee vain ystävällisyyttä eikä ole kiinnostunut. Noloutta. Miten toivoisit miehen hoitavan asian?


      • Koskettelisin kirjoitti:

        Ehkä olen törmännyt vastaavaan. Nainen oli nuorempi. Kaunis ja kiltti. Hymyilimme, mutta miten työpaikalla voi edetä? Miten pääsee lähelle. Mitä seuraa, jos toinen hymyilee vain ystävällisyyttä eikä ole kiinnostunut. Noloutta. Miten toivoisit miehen hoitavan asian?

        Ei kai sentään noloutta, luonnollisia tunteita kuitenkin kyseessä.
        Olen tulkitsevinani hänen katseestaan ja eleistä jonkinlaista kiinnostusta.
        Hän on muutaman kerran halannut minua, minun lähtiessäni. Tuntui hyvältä, siihen syliin olisi voinut jäädä pidemmäksikin aikaa...
        Toivoisin hänen vievän halauksen pidemmälle, vaikka varovasti tunnustellen mihin enempi kosketus johtaisi. Lähempään kosketukseen vai perääntymiseen.
        Jos muuten ei kehtaa, työpaikalla, asiasta puhua tai sanallisesti vihjata.

        Miten sinä miehenä asiaa veisit eteenpäin?


      • Koskettelisin

        Työpaikan jutuissa on vaikeutensa. Vaikka halauksessa tekisi mieli suudella, jokin jarruttaa. Tervehdyshalaus on pinnallinen, ehkä jos aistin lämpöä, halaisin pidempään. Jos olisi rauhallinen paikka. Jos toinenkin jäisi siihen, eikä irrottautuisi, painaisin hänet tiukemmin itseäni vasten. Jos se vieläkin jatkuisi, olisi kiintymys minulle selvää ja uskaltaisin...
        Vaatii rauhallisen halauspaikan. Työpaikalla voi ehkä vihjata, että olisi halauksen tarpeessa.


      • Koskettelisin kirjoitti:

        Työpaikan jutuissa on vaikeutensa. Vaikka halauksessa tekisi mieli suudella, jokin jarruttaa. Tervehdyshalaus on pinnallinen, ehkä jos aistin lämpöä, halaisin pidempään. Jos olisi rauhallinen paikka. Jos toinenkin jäisi siihen, eikä irrottautuisi, painaisin hänet tiukemmin itseäni vasten. Jos se vieläkin jatkuisi, olisi kiintymys minulle selvää ja uskaltaisin...
        Vaatii rauhallisen halauspaikan. Työpaikalla voi ehkä vihjata, että olisi halauksen tarpeessa.

        Halaus on ollut voimakas, lämmin, viipyilevä :) en kuvailisi pinnalliseksi.
        Tilassa jossa näemme ei ole muita..

        Osaisinpa antaa vielä selkeämmän vinkin, että enempikin olis sallittua.. Haluan enemmän kuin halauksen.
        Yleensähän asiat ei mene niin, kuin niiden kuvittelee menevän.


      • Koskettelisin

        Jos halaus on noin pitkä, eikös homma ole jo selvä. Poskea poskea vasten ja sitten huulia...


      • Koskettelisin kirjoitti:

        Jos halaus on noin pitkä, eikös homma ole jo selvä. Poskea poskea vasten ja sitten huulia...

        Höh, ei mun pituus riitä, vaikka kovin lyhkänen en olekkaan. Mun poski jää hänen rintakehän alueelle.. :)
        Täytyykin kokeilla vienoa katsetta ylöspäin, josko se tehoaisi.
        Vai?


      • Koskettelisin

        Otat kaulasta kiinni molemmin käsin, nouset varpailleen ja annat nopea nauravan pusun. Se tehoaa varmasti. Ja jos mies antaa pakit jostakin kumman syystä, voit sanoa, että se oli vain naurava pusu.
        Minua tuommoinen ainakin olisi rohkaissut ja olisi suudellut takaisin.


      • Koskettelisin kirjoitti:

        Otat kaulasta kiinni molemmin käsin, nouset varpailleen ja annat nopea nauravan pusun. Se tehoaa varmasti. Ja jos mies antaa pakit jostakin kumman syystä, voit sanoa, että se oli vain naurava pusu.
        Minua tuommoinen ainakin olisi rohkaissut ja olisi suudellut takaisin.

        Sitä voisinkin yrittää, seuraavalla kerralla kun tapaamme.
        Vielä kun malttaisi odottaa sinne asti..

        Vai olisitko hämmentynyt tilanteesta?


      • SivustaKommentoin

        Ihanaa! Nauravapusu ❤.


      • Koskettelisin

        Voisin hämmentyä, mutta positiivisesti. Mutten ole se mies :)
        Jos mies jähmettyy, kysy: tykkäsitkö? Jos vieläkään ei rele vedä, kysy: haluatko toisen? Siinä pitäisi hitaampikin havahtua onnensa kukkuloille :)

        Kiva, kun tykkäsit SK


      • Koskettelisin kirjoitti:

        Voisin hämmentyä, mutta positiivisesti. Mutten ole se mies :)
        Jos mies jähmettyy, kysy: tykkäsitkö? Jos vieläkään ei rele vedä, kysy: haluatko toisen? Siinä pitäisi hitaampikin havahtua onnensa kukkuloille :)

        Kiva, kun tykkäsit SK

        Tai sitten jähmetyn itse..
        Silloin voi toimia, muttei kysyä mitään. :)


      • Koskettelisin

        Jos jähmetyt itse, etkä saa sanoja, nostettu itseäsi, jähmety halaukseen ja paina itseäsi häntä vasten osoittaen, että siinä on hyvä olla...
        Minun kädet lähtisivät siinä liikkeelle...hiuksiin, kaulalle...
        Te voitte jähmettyä molemmat siihen. Tulee pitkä halaus, mutta kertoo se molemmille tilanteen :)


      • Koskettelisin kirjoitti:

        Jos jähmetyt itse, etkä saa sanoja, nostettu itseäsi, jähmety halaukseen ja paina itseäsi häntä vasten osoittaen, että siinä on hyvä olla...
        Minun kädet lähtisivät siinä liikkeelle...hiuksiin, kaulalle...
        Te voitte jähmettyä molemmat siihen. Tulee pitkä halaus, mutta kertoo se molemmille tilanteen :)

        Sehän mukavin jäätymis paikka olisikin, hänen syliinsä.. : )

        Noniin.. Nyt lähti mielikuvitus liikkeelle ja keskittymiskyky katosi..


      • Koskettelisin

        Suunnitelma on valmis. Sitten vaan toteuttamaan :)


      • Koskettelisin kirjoitti:

        Suunnitelma on valmis. Sitten vaan toteuttamaan :)

        Niinhän se on melkolailla valmis. Toteutus kun onnistuisi vielä :)

        Odottavan aika on pitkä.

        Kiitos vain vinkeistä ja mielikuvista joita tässä on tullut esiin.. ;)


      • Koskettelisin

        Ole hyvä ja onnea. Pitkää onnea.
        Koskettelu on kivaa. Kumman vaikeaa vain on aloittaa se :)


      • Koskettelisin

        Minäkin sain hyvät mielikuvat :)


      • Koskettelisin kirjoitti:

        Minäkin sain hyvät mielikuvat :)

        Niin on, kosketuksessa on taikaa..
        Täytyy jatkaa odotellessa mielikuvaharjoittelua ;)


      • Koskettelisin

        Mitä tekisin jähmettymisen mentyä ohi? Koskettelisin niskaasi. Painaisin kasvoni kasvojasi vasten.
        Pitäisitkö siitä?
        Nousisitko hieman varpaillesi?


      • Koskettelisin kirjoitti:

        Mitä tekisin jähmettymisen mentyä ohi? Koskettelisin niskaasi. Painaisin kasvoni kasvojasi vasten.
        Pitäisitkö siitä?
        Nousisitko hieman varpaillesi?

        Pitäisin varmasti.
        Nousisin varpailleni ja painautuisin lujemmin sinua vasten..himoiten enemmän.. ;)


      • Koskettelisin

        Joko olet miettinyt, milloin toteutat haaveesi?


      • Koskettelisin kirjoitti:

        Joko olet miettinyt, milloin toteutat haaveesi?

        Heti seuraavalla kerralla, kun näen hänet.
        Odottelu vain harmittaa.
        Mukavat mielikuvat auttaa jaksamaan ;)


      • Koskettelisin

        Minä en enää näe omaa kohdetta. Hän muutti. En ehtinyt. Kannattaa kiirehtiä, ettei käy samoin.


      • Koskettelisin kirjoitti:

        Minä en enää näe omaa kohdetta. Hän muutti. En ehtinyt. Kannattaa kiirehtiä, ettei käy samoin.

        Oi ei, harmi ettet ehtinyt toteuttaa unelmaasi hänen kanssaan.

        Sen takia, aionkin toteuttaa omani.. tai ainakin yrittää toteuttaa.
        Koskaan kun ei voi tietää, mihin elämä kuljettaa.


      • Keskittymiskyky lähes nollassa,
        hölmö hymy kasvoilla,
        vaaleanpunaiset lasit silmillä.
        Haaveiltava, näillä näkymin, vielä noin viikon verran..


      • Koskettelisin

        Huomenna sitten sinua onnistaa.


      • Koskettelisin kirjoitti:

        Huomenna sitten sinua onnistaa.

        Jos onnistamiseksi lasketaan silmiin katselu, niin ettei kuule mitä toinen puhuu. Ja piiitkä halaus, syli ja ote jossa on hyvä olla, johon suli täysin..
        Niin onnisti kyllä :)

        Kaikki vinkit unohtui täysin... :(


      • Koskettelisin

        Miten mies reagoi. Eikö se tajunnut kosketella?
        Huomenna parempi yritys.


      • Koskettelisin kirjoitti:

        Miten mies reagoi. Eikö se tajunnut kosketella?
        Huomenna parempi yritys.

        Katsoi takaisin silmiini. Silitti selkää ja hiuksia..
        Minä vain sulin liikaa ja jäin syliin.
        Seuraavaa yritystä saakin sitten odottaa, ei ihan heti ole tulossa.


      • Kosketustasvailla kirjoitti:

        Katsoi takaisin silmiini. Silitti selkää ja hiuksia..
        Minä vain sulin liikaa ja jäin syliin.
        Seuraavaa yritystä saakin sitten odottaa, ei ihan heti ole tulossa.

        Niin paljon kun toisen kosketusta kaipaakaan. Sitä on lähes hurmoksessa jo pienestä läheisyydestä. Ajatus karkasi täysin, pää löi tyhjää.
        Kunpa olisin pystynyt toimimaan..
        Harmittaa vietävästi.


      • Koskettelisin

        Onko ollut yrityspaikkoja?
        Miltä tuntui?


      • Koskettelisin kirjoitti:

        Onko ollut yrityspaikkoja?
        Miltä tuntui?

        Olisikin ollut. Haaveissa vain..
        Alku kesä kuluukin, mukavasti, haaveilemalla..
        Kosketuksesta fantasioimalla, voi melkein tuntea kosketuksen tunteen iholla.


      • Kosketteleisin

        Aika pitkä aika koskettelematta sinulla jo. Miten jaksat sen kanssa?


      • Kosketteleisin kirjoitti:

        Aika pitkä aika koskettelematta sinulla jo. Miten jaksat sen kanssa?

        Todella pitkä aika.
        Ei tässä oikein meinaa jaksakaan..
        Haaveet ja unelmointi auttavat ainakin vielä, jonkin aikaa. ;)
        Olisiko sulla antaa jokin vinkki tilanteeseen?


      • Koskettelisin

        Jos laitat hänelle sähköpostia ja ehdotat vaikka elokuviin menoa.


      • Koskettelisin kirjoitti:

        Jos laitat hänelle sähköpostia ja ehdotat vaikka elokuviin menoa.

        Suloista, mutta mahdotonta..


      • Koskettelisin

        Soita sitten tai lähetä tekstiviesti. Nimen perusteella numero löytyy ja pari väärää numeroa ei ole iso juttu. Se tuntuisi jännittävältä...


      • Koskettelisin kirjoitti:

        Soita sitten tai lähetä tekstiviesti. Nimen perusteella numero löytyy ja pari väärää numeroa ei ole iso juttu. Se tuntuisi jännittävältä...

        Ei löydy numeroakaan..
        Jännittävää se olisikin.
        Ehkä tässä on joku positiivinenkin asia, vaikken keksi mikä se olisi.. ;)


      • Koskettelisin

        Tuntuu jo, ettet enää haikaile hänen perään ja mielessäsi alkaa olla muuta


      • Koskettelisin kirjoitti:

        Tuntuu jo, ettet enää haikaile hänen perään ja mielessäsi alkaa olla muuta

        Haikailen kyllä, valtavasti.
        Odotan malttamattomana seuraavaa tapaamista, mielessäni kuvitellut sitä, eri variaatioin..
        Mulla vain ei ole keinoja ottaa häneen yhteyttä, ennen sitä.
        Ei mun mieleeni mahdu kuin hän.


      • Koskettelisin

        Jos et muuta uskalla, ota edes kädestä kiinni. Sitten, kun kohtaatte.


      • Koskettelisin kirjoitti:

        Jos et muuta uskalla, ota edes kädestä kiinni. Sitten, kun kohtaatte.

        Niin, sekin olisi jo hienoa.
        Melkoinen tunnelataus tilanteessa voi olla, odottaminen on ohi..
        Kiitos, tästäkin vinkistä. :)


      • Koskettelisin

        Joko olet päässyt tapaamaan? Olet haaveillut jo niin pitkään.


      • Koskettelisin kirjoitti:

        Joko olet päässyt tapaamaan? Olet haaveillut jo niin pitkään.

        En vielä.
        Heinäkuun puolella, vasta..
        Täytyy vain jaksaa haaveilla ja odottaa..


      • Koskettelisin

        Kaksi kuukautta haaveillen... miten jaksatkin. Tiedätkö, että toinen odottaa? Miten varmistat, ettei seuraavalla kerralla tule kahta kuukautta?


      • Koskettelisin kirjoitti:

        Kaksi kuukautta haaveillen... miten jaksatkin. Tiedätkö, että toinen odottaa? Miten varmistat, ettei seuraavalla kerralla tule kahta kuukautta?

        Hänessä on vain sitä jotakin, joka saa ajatukset pysähtymään, sanat sekaisin, positiivisen jännityksen pintaan..
        En voi varmasti tietää, mitä hän ajattelee minusta.
        Sillä tavalla etten seuraavalla kerralla tyydy pelkkään halaukseen ja syliin.. Tahdon enemmän ;)
        Kävi miten kävi pakko toimia.


      • Koskettelisin

        Toivottavasti mies ajattelee samoin, että vihdoinkin.


      • Koskettelisin kirjoitti:

        Toivottavasti mies ajattelee samoin, että vihdoinkin.

        Sitä minäkin toivon.
        Jos hänen käytöstään, puhetapaansa, eleitään yhtään osaan tulkita, niin näin voisi ollakkin?!
        Ehkä siksi en itse ole toiminut hänen kanssaan niin suoraan, kuin joskus olen toiminut.. Lämpö, kunnioitus ja se jokin ;)
        Yllättävä (intohimo) tunne jota ei pysty erittelemään, saa varovaiseksi..


      • Koskettelisin

        Lämpö ja kunnioitus voi hidastaa, mutta eikö intohimon tunne vähennä varovaisuutta ja altistaa vietätäväksi. Jos tapaatte noin harvoin, niin epäonnistuminen ei jännitä niin kuin esim. työkaverin kanssa. Ehkä ei kannata esittää mitään, vaan olla oma itsensä, se suorempi :)


      • Koskettelisin kirjoitti:

        Lämpö ja kunnioitus voi hidastaa, mutta eikö intohimon tunne vähennä varovaisuutta ja altistaa vietätäväksi. Jos tapaatte noin harvoin, niin epäonnistuminen ei jännitä niin kuin esim. työkaverin kanssa. Ehkä ei kannata esittää mitään, vaan olla oma itsensä, se suorempi :)

        Niinhän sitä luulisi, että varovaisuus katoaisi ja toimisi halunsa mukaan..
        mutta ei..
        Minä jäädyn tilanteessa tai sulan ja unohdun syliin, jolloin ei tilanteessa liiku ajatuskaan.
        En esitä mitään, olen vain pidättyväisempi.
        Ilmeisesti vihjaat, että minun tarvitsee päästää sisäinen tiikeri valoilleen, seuraavalla kerralla? ;)


      • Koskettelisin

        Tiedät jo, ettei jähmettyminen toimi, herkkyys voi toimia, mutta jos olet omana itsenäsi tiikeri, miksei sitä voi paljastaa...
        Jos pääset herkällä puolella eteenpäin, sisäinen eläimesi paljastuu myöhemmin...


      • Koskettelisin kirjoitti:

        Tiedät jo, ettei jähmettyminen toimi, herkkyys voi toimia, mutta jos olet omana itsenäsi tiikeri, miksei sitä voi paljastaa...
        Jos pääset herkällä puolella eteenpäin, sisäinen eläimesi paljastuu myöhemmin...

        Tiedän...ei toimi ei.
        Varmasti paljastuu jo alkuunsa mitä on mielessä pyörinyt, tässä odotellessa. ;)
        Herkkänä tai tiikerinä.

        Kiitos sulle, piristät tätä tilannetta, joka tosin itse aiheutettua, mutta kuitenkin... :*


      • Koskettelisin

        Mukava kuulla jonkin ajattelevan laillasi ja haluavansa kosketella ja tulla kosketelluksi. Jotkut tuomitsevat noita juttuja, vaikka ne ovat kauniita ja ei tiikeri saisi ole lainsuojaton ;)


      • Koskettelisin kirjoitti:

        Mukava kuulla jonkin ajattelevan laillasi ja haluavansa kosketella ja tulla kosketelluksi. Jotkut tuomitsevat noita juttuja, vaikka ne ovat kauniita ja ei tiikeri saisi ole lainsuojaton ;)

        Kosketus ja toisen kosketteluhan on luonnollista ja niin kaunista, ei lainkaan tuomittava tai salattava asia.
        Heh.. tiikerin koulutus alkakoon..ettei vallan villiinny.. ;)


      • Koskettelisin

        Jotenin minusta tuntuu, ettet tarvitse koulutusta. Päästää vaan irti ;)


      • Koskettelisin kirjoitti:

        Jotenin minusta tuntuu, ettet tarvitse koulutusta. Päästää vaan irti ;)

        Oiii..villiintynyt irti päässyt tiikeri..
        Ottaa sen mitä haluaa, kuulumiset ja asiat voi jutella sitten myöhemminkin.
        Voi mikä mielikuva... ;)


      • Koskettelisin

        Ehtii vähän jutellakin. Sen verran, että sanoo, mistä koskettelu tuntuu hyvältä ja mistä liian hyvältä. Kun se paikka löytyy, ei katkaista ketjua vielä vaan venytetään se sitä ennen äärirajoille...


      • Koskettelisin kirjoitti:

        Ehtii vähän jutellakin. Sen verran, että sanoo, mistä koskettelu tuntuu hyvältä ja mistä liian hyvältä. Kun se paikka löytyy, ei katkaista ketjua vielä vaan venytetään se sitä ennen äärirajoille...

        Jo katsekkin aiheuttaa kipinöintiä..
        Ehkä just sen verran voi sanoa, muttei kuitenkaan enempää. Eiköhän sen huomaa sanomattakin, mistä tuntuu liian hyvältä ;)


      • Koskettelisin

        Huomaa sen, mutta se tuntuu hyvältä, kun toinen sanoo sen ääneen.


      • Koskettelisin kirjoitti:

        Huomaa sen, mutta se tuntuu hyvältä, kun toinen sanoo sen ääneen.

        Ei edes ääneen tarvitse sanoa, kuiskauskin saa lisä sävyä tilanteeseen...


      • Koskettelisin

        Nyt sinun täytyy keskittyä kohteeseesi :)


      • Koskettelisin kirjoitti:

        Nyt sinun täytyy keskittyä kohteeseesi :)

        Keskityn, keskityn, koko ajan..
        Hän on mielessäni enemmän ja enemmän.
        Kaipaus vain kasvaa... ;)


      • Haaveissa_ kirjoitti:

        Vanhemmat miehet tietää kosketuksen tarkoituksen ja antavat vastapuolen nauttia siitä. Pienin ihanin hipaisuin vie toisen taivaallisiin ajatuksiin.

        Juuri noin!
        Kymmenen vuotta sitten en tiennyt tuosta yhtään mitään, (luulin kyllä tietäväni), nyt olen löytänyt sen oikean tavan koskettaa naista, ajan kanssa.
        Mutta se vaatii myös naiselta hiukan itsehillintää, mulla sitä kyllä riittää.

        Kosketus on joskus paljon tärkeämpää kuin tuhat sanaa. Taannoin eräs nainen sanoi mulle "ole hiljaa ja halaa mua", siihen mennessä oli sanonut hänelle vasta kolme sanaa:)


      • Koskettelisin

        Kohta on heinäkuu. Ole sitten rohkea ja ota haluamasi ;)


      • Koskettelisin kirjoitti:

        Kohta on heinäkuu. Ole sitten rohkea ja ota haluamasi ;)

        Niin, vielä täytyy pieni hetki malttaa.
        Varmasti otan, sen olen päättänyt.
        Toivon ettei hän hämmenny liikaa ;)


      • Koskettelisin

        Hämmentyy varmasti, mutta ei voi olla vastustamatta tulemaan leikkiin mukaan. Onko sinulla paikka valmiina, jos julkisella paikalla koskettelu ratkeaa turhan pitkälle?


      • Koskettelisin kirjoitti:

        Hämmentyy varmasti, mutta ei voi olla vastustamatta tulemaan leikkiin mukaan. Onko sinulla paikka valmiina, jos julkisella paikalla koskettelu ratkeaa turhan pitkälle?

        Toivotaan niin.
        Joo, paikka ei ole julkinen. Muita ei ole näkemässä asiaa.
        Käsitettä -turhan pitkälle- ei ole. ;)


      • Koskettelisin

        Hyvältä kuulostaa. Ei tuommoista voi vastustaa. Hienosti olet valmistellut ja miettinyt. Saisipa itse joskun tuommoisen yllätyksen. En olisi yhtään pahoillaan ; )


      • Koskettelisin kirjoitti:

        Hyvältä kuulostaa. Ei tuommoista voi vastustaa. Hienosti olet valmistellut ja miettinyt. Saisipa itse joskun tuommoisen yllätyksen. En olisi yhtään pahoillaan ; )

        Kiitos. Yritän vain parhaani, ja niin ettei ole häiriötekijöitä. Ei kariudu suunnitelma sitten sen takia.
        Ja Kiitos! Että viitsit kannustaa ja tsempata, ilman ilkeilyjä ja muuta tympeää.
        Sinäkin ansaitsisit jotakin mukavaa ja yllätyksellistä ;)


      • Koskettelisin kirjoitti:

        Hyvältä kuulostaa. Ei tuommoista voi vastustaa. Hienosti olet valmistellut ja miettinyt. Saisipa itse joskun tuommoisen yllätyksen. En olisi yhtään pahoillaan ; )

        Kiitos. Yritän vain parhaani, ja niin ettei ole häiriötekijöitä. Ei kariudu suunnitelma sitten sen takia.
        Ja Kiitos! Että viitsit kannustaa ja tsempata, ilman ilkeilyjä ja muuta tympeää.
        Sinäkin ansaitsisit jotakin mukavaa ja yllätyksellistä ;)


      • Koskettelisin

        Miksi sinulle pitäisi ilkeillä? Jotkut ovat ilkeitä toisille saadakseen jotakin etua itselleen. Mitä etua täällä saa ilkeilemällä ja mitä siitä saa itselleen? Tämä on harmitonta ajanvietettä ja mielluttävien haavekuvien luomista. Siinä ei ole mitään pahaa.


      • Koskettelisin kirjoitti:

        Miksi sinulle pitäisi ilkeillä? Jotkut ovat ilkeitä toisille saadakseen jotakin etua itselleen. Mitä etua täällä saa ilkeilemällä ja mitä siitä saa itselleen? Tämä on harmitonta ajanvietettä ja mielluttävien haavekuvien luomista. Siinä ei ole mitään pahaa.

        Niinpä, sitähän tämä on..
        Mukavaa ja harmitonta :)


      • Koskettelisin

        Mikä on haavekuvien tilanne? Tiikerimäisyys, jolloin mitään ei jää epäselväksi vai kainot ja hellät suudelmat, jotka voivat jäädä siihen... vai jääkö ;)


      • Koskettelisin kirjoitti:

        Mikä on haavekuvien tilanne? Tiikerimäisyys, jolloin mitään ei jää epäselväksi vai kainot ja hellät suudelmat, jotka voivat jäädä siihen... vai jääkö ;)

        Haaveissa olisi, kainot vienot suudelmat, käsiä unohtamatta.. Voi jäädä siihen, tai sitten ei.
        Tiikeri pääsee vapaaksi tarpeen vaatiessa ;)


      • Koskettelisin

        Joko päivä on tiedossa? Kesäviikonloppu edessä ja lopultakin aikaa kesätapahtumille ja kauniimman sukupuolen katseluun, jos vaikka olisi yhteisiä mielenkiinnon kohteita ;) Sääli, kun ei ole mekkokelejä.


      • Koskettelisin kirjoitti:

        Joko päivä on tiedossa? Kesäviikonloppu edessä ja lopultakin aikaa kesätapahtumille ja kauniimman sukupuolen katseluun, jos vaikka olisi yhteisiä mielenkiinnon kohteita ;) Sääli, kun ei ole mekkokelejä.

        Alkuviikosta nähdään. Juteltiin puhelimessa reilu tunti, meinasi unohtua varsinainen asia kokonaan.
        Toivottavasti osuu kohdallesi, jokin miellyttävä neito ja säätkin lämpenisi... ;)


      • Koskettelisin

        Alkuviikko on mennyt... Kerro nyt!!!


      • Koskettelisin kirjoitti:

        Alkuviikko on mennyt... Kerro nyt!!!

        Malttamaton.
        Mukavasti meni, kaino-vieno lähestyminen oli jutun avain.. ;)
        Jota hänkin oli odottanut.


      • Koskettelisin

        Hieno juttu. Oikein hieno.
        Lämpiävää loppukesää sinulle.


      • Koskettelisin kirjoitti:

        Hieno juttu. Oikein hieno.
        Lämpiävää loppukesää sinulle.

        Hieno on fiiliskin.
        Samoin sinulle. Kaikkea mukavaa ja ihanaa myös.. ;)


    • jorgosamigos

      Odotas plikka, OoolenOlen tulossa ihan näillä näppäimillä.

    • MihinkäPäin

      Ei näy tulijoita..........

    • kosketellen

      Jos koskettasin sua taikasauvalla sisäisesti.

      • mitä-muuta

        Omalla vai kaupan taikasauvalla.


    • EnTiedäMitäTehdä

      Minun kohdallani samat himot. Mies on vain inan vajaa 50 ja itse olen 39. Kun katson hänen käsiään, ihoni huutaa niiden kosketusta. En ole ikinä halunnut ketään miestä niin paljoa.

      • female77

        Hei, kohtalon toveri. Minä olen äskettäin 40-v täyttänyt nainen, ja olen himoinnut ja halunnut 65 miestä jo monta vuotta, pahaksi onneksi mies asuu eri paikkakunnalla, enkä näe häntä enää hänen työssään, kun jäi eläkkeelle jo...Mies on myös ukkomies ja tunnen vaimon...

        Tiedän millaista se (seksi) olisi tämän miehen kanssa, se olisi sellaista ettei seksi muiden miehien
        kanssa tuntuisi enää miltään...Jo pelkästä ajatuksesta saan orkut, tai jos kuulen hänen seksikkään äänen.

        No, ainakin mulla on jelly j*rtikka seuranani, onkohan ikinä mitään muuta?


      • female77

        Siis en halua/ toivo että tää mies jättäisi vaimonsa, hänen vaimo on ihana ihminen,..haluaisin vain salaisen sivusuhteen tähän mieheen, perinteistä s*ksiä, ja tää harmaahiuksinen pitkä ja komea mies mun päällä s*ngyssä ...vaikka sen tai mun mökillä...


      • seisookuin

        Tuskimpa sillä 65v enää edes


    • tiettymies

      Voi harmi. Menee 5vuotta ennenkuin olen haluttava. Mutta nuorempiinkin miehiin tyytyvät naiset voivat jättää yhteystietonsa.

    • koskettelua

      Suurella sormella isojen varpaitten väliin.

    • melkostaonmeininki

      Kuullosti lihalliselta himolta.

    • 50lus.mies

      Sangen miellyttävä ajatus sinänsä! ;)

      • Ajatus joka saa hymyn aikaiseksi.. ;)


      • 50lus.mies

        Kiva niin että hymyn saa aikaan.. ;)


    • jukkap9-

      Viestitä sinä upea nainen,joka himoitset 50 miestä,odotan luukussani,missä sinä olet: jukkap9

    • Joopa...joo

      Yhden miehen, vaikka huutelet täällä kaikille

    • kauko_kankkunen

      Mää ole M 55.Mää ole tullu jo ikkää ettei pellaa ennää mikkää.
      Sen näkkee peilis ko kaikk on jo eilist.
      Akka ei sanont pahast ko se sano jot hyväst.
      Mää ole psyyke-eläkkeel.3 tablettii päiväs ketipinorii.

    • Itsekinmiesviiskytvee

      Miksi tämäkin paskanjauhantaketju pitää päivästä toiseen hilata tänne esille??
      Ihan pelkkää skeidaa, sitä itseään...

    • Himoitsen myös erästä nuortaneitoa niin paljon että näin hänestä märän unen jota ei ole tapahtunut sitten teinivuosien. Itseni nolaamisen pelko estää tekemästä aloitetta en tiedä tulkitsenko hänen eleitään oikein. Jussi 54

    • rohkeastivain

      Mitä jos neidollakin sama pelko. Ootko vihjannut asiasta. Rohkaise tai ole rohkea. Mitä voit menettää jos ei onnistukkaan?

    • 20vblond

      Himoitsen 80 kosketusta,
      suonikkaat kätesi tuovat mieleeni suonikkaan jöpöttisi!!!

    • Haaveissa_

      Heinäkuu on koittanut ja haaveissa on että saisin kosketella sinua enkelini "kosketusta vailla" ja sinulle ikuinen muisto ja hyvä mieli. Tiedät sen että olet päivittäin ajatuksissani mutta elämässä on useita esteitä pois raivattavaksi. Lopussa kuitenkin on ikuinen elämä ilman surua ja murhetta.

    • sossuntäti

      Näytäppä nyt, että mihin reikääsi haluaisit 50 miehen työntävän sormensa? Vaiko työnnellä jotain muuta?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      93
      4397
    2. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      44
      4366
    3. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      612
      4036
    4. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      2947
    5. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      79
      2571
    6. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      129
      2133
    7. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      341
      2112
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      204
      2069
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      29
      1685
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      66
      1452
    Aihe