PS:n pj-ehdokkaiden ilmoitettava sukupuolensa?

viherpeukalovinkki

Osana Vihreiden harrastamaa yleistä avoimuutta ja vahvaa LGBT- linjaa, Vihreiden pj-kandit aikovat kertoa (oman) sukupuolensa julki pj-vaalikampanjan kuluessa.

Näin Vihreiden aktiivit voivat tulevassa kesäkuun puoluekokouksessa tehdä äänestyspäätöksensä kaikki ratkaisevasti oleelliset asiat tiedossaan .

Pitäisikö PS:n myös tahollansa omassa vaalissa seurata tätä Vihreiden edistyksellistä esimerkkiä?

14

142

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jallahoo

      Terho ainakin tuntuu ihan munattomalta tyypiltä, vaikka parta kasvaakin. Mikä sitten lie tämälleen ottaen?

    • VehkeitäMonenlaisia

      Ilman muuta!

      Koska viherpopulistit sen tekevät, niin myös muittenkin kannattaa.

    • Heh_teräviä_havaintoja

      Viherkommarit veti hiljaiseksi tässä ketjussa :-)

    • VillenVihre

      Ilman muuta, ensin Vihreitten vehkeet esiin!

    • AssForSale

      Tietysti on,eihä noista piällepäin erota mitä sp:tä ps:läinen edustaa.
      Sukupuoli testiin kaikki,kuten Marja-Liisa aikonaan hiihtokilpailuissa.
      Näihen kannattamassa politiikassa ku parrankasvukin on yhtälailla runsasta sukupuoleen katsomatta.
      Peräreikä,luojan kiitos kaikilla on ja sen myynti näet tärkeä argumentti on ja takkia osaa käännellä(kunhan opetetaan)kaikki.
      Luulisi muuten näinkin epäsopuisessa sakissa löytyvän enemmänkin ehdokkaita puolueenjohtoon?
      Piirinjohtajia pikku mielipiteineen ym.
      Vai eikö valta kiinnosta?
      Onko se kivempaa oottaa kun joku muu kämmentää ja sitten kertoa vitun viisaana mitä"olis"pitäny tehhä!?
      Perse on myyty,lupaukset petetty, äänestäjät petetty,kaikki vaa on männy!
      Siihe on männy miunkii ääni ja monen muunki petetyn tavallisen kansalaisen.
      Jätinpä sitten ääneni kuntavaaleissa antamatta vaihtoehdon puuttuessa ja koska en äänestä pelkästään äänestämisen ilosta.

      • Heh_teräviä_havaintoja

        No kukapa sitä äänestämisen ilosta pelkästään, vehkeiden esillä olohan sen piätöksen riatkiasee... :-)


      • onnäävaanaikoja
        Heh_teräviä_havaintoja kirjoitti:

        No kukapa sitä äänestämisen ilosta pelkästään, vehkeiden esillä olohan sen piätöksen riatkiasee... :-)

        Vihreitten munat et muut esiin vapun kunniaaksi!

        Ja miksei myös, VIHERKOMMARIEN VEHKEET, lol.


    • miki-66

      Mitenkäs se viherkommareitten lausahdus taas menikään? Että PELI POIKKI!

    • valinnat_kunniaan

      Kyllä meidän persujen pitää päästä äänestämään myös tulevan puheenjohtajan sukupuolesta puoluekokouksessa ! Ja miksei myös entisen.

    • selfie_kertoo

      Ainoa oikea ehdokas PS-puheenjohtajaksi on Tepi, sillä hän on noudattanut täyttä avoimuutta tämän sukupuolensa suhteen jo vuosia sitten.

    • Eivättiedä

      En usko tuota. Eivät ne itsekään tiedä sukupuoltaan, kun eivät tiedä juuri mitään muutakaan.

    • on_kaunis

      Tepi onkin jättänyt johtopäätöksen teon sukupuolensa suhteen kuvan katsojalle ottamatta itse siihen kantaa.

    • puheenjohtajakisa

      Tilaa Tepin kuvia ! Soita toimistoon ja kysy työmiestä ja pian kännykkäsi kilahtaa.

    • ist_verboten

      Isä Timo kieltää katsomasta Tepin synnillisiä kuvia !

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      272
      2793
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      75
      1496
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1450
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      33
      1223
    5. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      10
      1180
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1173
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1170
    8. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1164
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1099
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      10
      1090
    Aihe