Jeesuksessa anteeksiantamus!

Jeesusarmahtaa

"Olkoon siis teille tiettävä, miehet ja veljet, että hänen kauttansa julistetaan teille syntien anteeksiantamus,..."
Apt 13:38

39

373

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jeesusarmahtaa

      ja Jeesukselta Kristukselta, uskolliselta todistajalta, häneltä, joka on kuolleitten esikoinen ja maan kuningasten hallitsija! Hänelle, joka meitä rakastaa ja on päästänyt meidät synneistämme verellänsä

    • Jeesusarmahtaa

      Peljätkää vain Herraa ja palvelkaa häntä uskollisesti kaikesta sydämestänne. Sillä katsokaa, kuinka suuria hän on teille tehnyt.

    • Jeesusarmahtaa

      Sinä päivänä Mooses vannoi sanoen: 'Totisesti, se maa, johon sinä olet jalkasi astunut, on tuleva sinulle ja sinun lapsillesi perintöosaksi ikiaikoihin asti, koska sinä olet uskollisesti seurannut Herraa, minun Jumalaani.'

    • Jeesusarmahtaa

      Ottakaa siis itsestänne vaari ja kaikesta laumasta, johon Pyhä Henki on teidät pannut kaitsijoiksi, paimentamaan Herran seurakuntaa, jonka hän omalla verellänsä on itselleen ansainnut.

    • Jeesusarmahtaa

      Ei yksikään, joka sinua odottaa, joudu häpeään; häpeään joutuvat ne, jotka ovat syyttä uskottomat.

    • Jeesusarmahtaa

      Minä laulan Herran armoteoista lakkaamatta, julistan suullani sinun uskollisuuttasi polvesta polveen.

    • Jeesusarmahtaa

      Ja avuksesi huuda minua hädän päivänä, niin minä tahdon auttaa sinua, ja sinun pitää kunnioittaman minua."

    • Kun sinä uskollisesti noudatat tätä entisen ystäväni - Devout/Devoit - Puskalähetyksen käskyä:

      "Kun kerran Teuvo ei pelaa reilusti
      Tehdäänsittenniin                                 
      20.11.2016 20:14
      ja herjaa vaan ja toimii vilpillisesti, tehdään sitten tästä palstasta oikein villilänsi, kunnes saamme tänne sheriffin ja saamme tästä asiallisen foorumin, jossa kukaan ei herjaa ketään ja vääryyttä ei harrasteta!"

      Niin voisitko kertoa, miten saisin häneen yhteyden. Ei toimi sähköposti, ei puhelin eikä tavallinen posti.

      Kun jotakin nimimerkkiä arvelen hänen nimimerkikseen, saan vastauksen; "En ole Devoit."

      Hänen viimeisin omalla nimimerkillään kirjoittama todistus on lähes 9 vuoden takaa

      "Devoit
      5.9.2008 23:25
         kysyn. kirjoitti:
      Miten se heittäminen tapahtuu?

      Vain verbaalisesti. Kohdallani hoitomies heikki saari totesi, että minut heitetään saatanalle.
      En tiedä, minkä vastapalveluksen hän saatanalta siitä sai."

      Jos hänet vielä tapaat, voisitko kysyä, miten kauas hänet on heitetty, ja  kysyä:

      Minkä palkinnon hän Saatanalta saa, levittäessään minusta jatkuvasti törkeitä valheita ja uhkailuja?

    • Jeesusarmahtaa

      Ja avukses huuda minua hädässäs, niin minä tahdon auttaa sinua, ja sinun pitää kunnioittaman minua.

    • Jeesusarmahtaa

      Mutta Jumalan vahva perustus kuitenkin pysyy, joka tällä kiinnitetty on: Herra tuntee omansa: ja lakatkaan jokainen vääryydestä, joka Kristuksen nimeä mainitsee.

    • Jeesusarmahtaa

      Sillä Herra tuntee vanhurskasten tien, mutta jumalattomain tie hukkuu.

    • Jeesusarmahtaa

      Sillä armosta te olette pelastetut uskon kautta, ette itsenne kautta - se on Jumalan lahja -

    • Jeesusarmahtaa

      Herra auttaa heitä ja vapahtaa heidät, vapahtaa jumalattomista ja pelastaa heidät; sillä he turvaavat häneen.

    • Jeesusarmahtaa

      Joka vaivaista sortaa, se herjaa hänen Luojaansa, mutta se häntä kunnioittaa, joka köyhää armahtaa.

    • Jeesusarmahtaa

      Joka uskoo ja kastetaan, se pelastuu; mutta joka ei usko, se tuomitaan kadotukseen.

    • Aamenaameaamen

      Aamen!!!

    • Kaikki annetaan Anteeksi, paitsi Pyhän Hengen pilkka.

    • violaluna17

      Hänestä kaikki profeetat todistavat,että jokainen,joka uskoo,saa synnit anteeksi hänen nimensä kautta.

    • violaluna17

      Hän armahtaa meitä jälleen,polkee maahan meidän pahat tekomme. Kaikki heidän syntinsä sinä heität meren syvyyteen.

    • Jeesusarmahtaa

      Olimmehan mekin ennen ymmärtämättömiä, tottelemattomia, eksyksissä, moninaisten himojen ja hekumain orjia, elimme pahuudessa ja kateudessa, olimme inhottavia ja vihasimme toisiamme.

    • Jeesusarmahtaa

      Sinä olet vanhurskas kaikessa, mikä on meitä kohdannut; sillä sinä olet ollut uskollinen teoissasi, mutta me olemme olleet jumalattomat.

    • AamenkiitosJeesus

      Sillä sinä, Herra, siunaat vanhurskasta, sinä suojaat häntä armollasi niinkuin kilvellä.
      Aamen!

    • AamenkiitosJeesus

      Herra vastasi Moosekselle: "Mitä sinä nyt pyydät, sen minä myös teen; sillä sinä olet saanut armon minun silmieni edessä, ja minä tunnen sinut nimeltäsi."

    • AamenkiitosJeesus

      jonka tähden hän myös voi täydellisesti pelastaa ne, jotka hänen kauttaan Jumalan tykö tulevat, koska hän aina elää rukoillakseen heidän puolestansa.

    • AamenkiitosJeesus

      Mutta Nooa sai armon Herran silmien edessä.

    • AamenkiitosJeesus

      Sillä lihan sielu on veressä, ja minä olen sen teille antanut alttarille, että se tuottaisi teille sovituksen; sillä veri tuottaa sovituksen, koska sielu on siinä.

    • AamenkiitosJeesus

      Jumala, ole minulle armollinen, ole minulle armollinen; sillä sinuun minun sieluni turvaa. Minä turvaan sinun siipiesi suojaan, kunnes onnettomuudet ovat ohitse.

    • AamenkiitosJeesus

      niin on myös minun sanani, joka minun suustani lähtee: ei se minun tyköni tyhjänä palaja, vaan tekee sen, mikä minulle otollista on, ja saa menestymään sen, mitä varten minä sen lähetin.

    • AamenkiitosJeesus

      Opetuslapselle riittää, että hänelle käy niinkuin hänen opettajalleen, ja palvelijalle, että hänelle käy niinkuin hänen isännälleen. Jos he perheenisäntää ovat sanoneet Beelsebuliksi, kuinka paljoa enemmän hänen perheväkeään!

    • AamenkiitosJeesus

      Uskollinen todistaja on hengen pelastaja, mutta joka valheita puhuu, on petosta täynnä.

    • AamenkiitosJeesus

      Kaikki Herran polut ovat armo ja totuus niille, jotka pitävät hänen liittonsa ja todistuksensa.

    • AamenkiitosJeesus

      Joiden synnit te anteeksi annatte, niille ne ovat anteeksi annetut; joiden synnit te pidätätte, niille ne ovat pidätetyt."

    • AamenkiitosJeesus

      mutta hän on haavoitettu meidän rikkomustemme tähden, runneltu meidän pahain tekojemme tähden. Rangaistus oli hänen päällänsä, että meillä rauha olisi, ja hänen haavainsa kautta me olemme paratut.

    • AamenkiitosJeesus

      Hän, Herra, on meidän Jumalamme; hänen tuomionsa käyvät yli kaiken maan.

    • AamenkiitosJeesus

      Mutta hän sanoi heille: "Älkää peljästykö; te etsitte Jeesusta, Nasaretilaista, joka oli ristiinnaulittu. Hän on noussut ylös; ei hän ole täällä. Katso, tässä on paikka, johon he hänet panivat.

    • AamenkiitosJeesus

      Hän tuomitsee maanpiirin vanhurskaasti, vallitsee kansoja oikeuden mukaan.

    • AamenkiitosJeesus

      Runsaasti asukoon teissä Kristuksen sana; opettakaa ja neuvokaa toinen toistanne kaikessa viisaudessa, psalmeilla, kiitosvirsillä ja hengellisillä lauluilla, veisaten kiitollisesti Jumalalle sydämissänne.

    • AamenkiitosJeesus

      Kiitos Jeesus anteeksiannostasi!

      • Nollatoleranssi.synnille

        Mitähän, jos kokeilisit elää, niin ettet tarvitsisi anteeksiantoa?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      137
      1916
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1908
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1858
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1640
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1448
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1266
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1160
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1137
    Aihe