Peittely harmittaa

ankeaa_arkea

Olen ollut avoliitossa 26 vuotta, viimeiset vuosi kaksi menty kulissiliitossa eli mitään intiimiä ei ole eikä oikein muutakaan. Ketuttaa kun avovaimoni aina hymy huulilla ketoo kun joku kysyy että mites teillä niin hyvin menee. Sitä ja tätä tehty, joo aikoinaan tehtiinkin. Ja aina sama turha neuvo kun johonkin mennään, koita käytäyttyä ihmisiksi ja hymyile ollaan sentään pariskunta. Se on siis avovaimon mielipide suhteesta. Ollaan kaksi ihmistä samassa taloudessa, asuinkumppaneita varmaan oikea sana. Otin eronkin esiin mutta tuli ehdot ja tyrmäys, sanoin ettei kauheesti innosta kun ei edes panna enää ja sehän taas ärsytti avovaimoa. Ai panoko on kaikki mitä suhteesta saa ei mutta ei siitä paljon muutakaan irtoa vastasin. Enkä kyllä tiedä että haluunko enää seksuaalisesti avokkia on tainnut himo loppua. Tiedän kyllä että avokki voi heittäytyä hankalaksi, on pari asiaa jos erotaan ja mulla ei ole varaa maksaa tietyista hankinnoista ja tavaroitakaan kun ei voi puolittaa, olis siinäkin vääntämistä. Kumpi saa kun maksettu puoliksi. Olen kyllä huomannut että avovaimo on aina halunnut näyttää muille kuinka hyvin menee vaikka suhteen tila olis huonossa kunnossa taitaa olla itsetunto huono kun ei voi myöntää. Korjausliikkeitä on tehty mutta ne on pääasiassa ollet mun ehdotuksia toisella kun se halu puuttua ongelmiin pysyy.

1

202

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Näytelmänrooli

      Jaaha sielläkin kulissia vedetään? Miksi ihmeessä? Jos se kiinni on omaisuuden jaosta niin ottakaa ulkopuolinen jakamaan se. Kuullostaa kyllä hieman katkeran ihmisen kertomus joka kyllästynyt elämään. Olisi uusi jo katsottuna mutta kun ei uskalla. Aika kauan olet jaksanut kulissia vetää. Nyt täällä itket kun et uskalla totuutta kertoa puolisollesi. Näitä puolisoita löytyy. Aika raukkamaisia ovat. Tuskin sunkaan kumppani edes tietää mitä kyllästyneenä mietit. Otappas itseäsi niskasta kiinni ja ole aikuinen. Tietyistä syistä et voi muka erota. Älä viitsi melko typerältä vaikutat. Olet muka eroakin väläytellyt ja toinen vastustaa sitä miksi? Sen esiintymisen takiako? Aika huono sun kertomus kyllä. Itse olet keski ikään tullut ja kyllästynyt etkä uskalla kertoa totuutta. Siinäpä kun näyttelet ja jatkat kun et totuutta uskalla kertoa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1575
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1214
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1137
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1046
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      995
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      987
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      902
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      890
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      744
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      680
    Aihe