Klo 23 Aloitin 4.5.2017 laihdutuksen 107,1kg

VettäWaterWasser

Laihdutuspäätöksen tein hieman ennen nukkumaanmenoa kenties n. klo 23. Katsoin painoin ja tuumin että perjantaina pitää aamusta iltaan vaan kytätä koko aika etten söisi. Olen herkästi syömisestä innostuva. Kaipaan keskustelevaa yhteyttä kokemustenvaihdosta jotta saisin tsemppiä ja kenties vinkkejä kuinka eteenpäin. Yhden hyvän vinkin mä jo tiedänkin, jota hrvoin olen noudattanut on vedenjuonrti. Joskus kun siihen lähdin pitemmäksi ajaksi niin homma meni laihduutuksen osalta todella kivuttomasti ja huomaamattomasti. Limusuuu olen ollut. Aamupainoa oli herätessä 105,9kg.

En aseta liian vaikeilta vaikuttavia tavoitteita. Koitan syödä mahdollisimman vähän ja pitää liikunnan minimissä. Tavoite on viikon aikana laihtua aina jonkin verran kunnes laihdutus loppuu.

8

209

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ouninpohja

      Nyt ei kuule taida jaksaa kiinnostaa ketään.

      • VettäWaterWasser

        Väärin, koska minua kiinnostaa ja lukeudun kaikkiin niin on olemassa joku, jota kiinnostaa laihtuminen. Painoni oli aamulla 105,8kg. Söin eilen kahdesti. Juuri söin tänään taas. Iltasyöminen on vaikein voitettava.Kokeilen jos tänään onnistun.Olemaan iltasyömättä. Pääasiahan on päivittäin painon väheneminen. 100 grammaa kelpaa. Ilmoittaudun tiistaina seuraavan kerran. Toivo on voimakas että voin kertoa hyviä uutisia. Namupaloja tekee mieli mutta aion vaan olla möllöttää ilman karkkeja ja kermakakun palojen hurmiota.Koittakaa kiinnostua jos ei kiinnosta , hymähdys.


      • OmaKokemusOnTämä
        VettäWaterWasser kirjoitti:

        Väärin, koska minua kiinnostaa ja lukeudun kaikkiin niin on olemassa joku, jota kiinnostaa laihtuminen. Painoni oli aamulla 105,8kg. Söin eilen kahdesti. Juuri söin tänään taas. Iltasyöminen on vaikein voitettava.Kokeilen jos tänään onnistun.Olemaan iltasyömättä. Pääasiahan on päivittäin painon väheneminen. 100 grammaa kelpaa. Ilmoittaudun tiistaina seuraavan kerran. Toivo on voimakas että voin kertoa hyviä uutisia. Namupaloja tekee mieli mutta aion vaan olla möllöttää ilman karkkeja ja kermakakun palojen hurmiota.Koittakaa kiinnostua jos ei kiinnosta , hymähdys.

        100g päivässä on ainakin itselleni helppo homma.

        Tosin... käytän apuna tarkkaa kirjanpitoa liikunnasta, sekä siitä mitä syön. Kun laskuri (excel-taulukko) näyttää että energiavajetta syntyy 100 - 150 gramman edestä per päivä, se riittää minulle.

        Nälkää en koe missään vaiheessa, syön kolmen tunnin välein ihan perusruokaa ja joskus herkuttelen jopa niin että otan jäätelöä, viineriä, pizzaa, suklaata, karkki, hampurilaisia tai limpparia. Kysymys on vain määrästä.

        Liikuntaakin on keskimäärin vain 4 - 5 km kävelyä päivässä, se ei ole mahdoton määrä, mutta pudottaa painoa päivässä sellaiset 30 - 35 grammaa, eli viikossa 200 - 250 grammaa. Loppu tulee siitä että syön vähemmän kuin mitä perusaineenvaihdunta on.

        Nyt on poissa 9kg ja juuri tänään saavutin BMI 25,0 lukeman. Vielä toiset 9kg ja ollaan lukemassa BMI 22,0 joka on jonkunlainen päätavoite.

        Tsemppiä pudotukseen, muista syödä säännöllisesti, nälkää vasten ei kannata taistella :)


    • VettäWaterWasser

      Paino oli ti aamussa 105,8kg. Sama paino kuin vime la. Kirjoitin aiemmin tänään tänne pitkän selostuksen mutta onnistuin tyhjentämään sössimään kirjoitukset pois paluu nappulalla. Seuraava yhteydenotto ensi torstaina. Nyt uutiset olivat huonot, ensi torstaina toivon voivani kertoa hyviä uutisia.Kiitos kannustuksesta.

    • veijoanaurattaa

      Ylläpidon jojoileva idiootti on vauhdissa poistamassa asiallisia ja toimivia neuvoja

    • ostoslista_mukaan

      Pieni niksi. Kun menet ruokakauppaan ostoksille, niin teet etukäteen ostoslistan itsellesi. Pidä listan tarvikkeista tiukasti kiinni. Ostat vain mitä ostoslistaan olet merkinnyt. Et osta muuta. Se on sinun oljenkortesi ja perälauta. Listaan ei kannata kirjoitella ylimääräisiä herkkuja. Kauppaan ei kannata lähteä lähteä ilman ostoslistaa, sillä muuten teet takuuvarmasti holtittomia heräteostoksia. Petät itsesi. Toivottavasti asut kaukana ruokakaupoista. Paras laihdutusmenetelmä on tyhjä jääkaappi. Ei kannata laihduttaa tahdonvoiman avulla. Tahdonvoima pettää kuitenkin aina. Paras tapa on tehdä se syöminen itsellensä mahdollisimman vaikeaksi hommaksi. Kaapissa ei saa olla liikaa syömistä. Siihen jääkaapin oveen kiinnität ison lapun " ostoslista mukaan" .

    • VettäWaterWasser

      Moi! On 22.5.2017 ja painoa 105,6 kg. Alempana paino on toukokuussa punnituksessa ollut kerran aiemmin. Laihtuminen on ollut mielessä nämä 18vrk. Laihtumista on tapahtunut. Hetken mielijohteesta päätin alkaa laihduttamaan. Jäätelöpuikkoja söin eilen useita kun huomasin ne halvoiksi ja hyvänmakuisiksi. Asun aivan ruokakaupan vieressä Parvekkeelta heittää helposti pikkukiven kaupan katolle. Niin tai näin tahdonvoiman hetkellisiin tappion alamäkiin niin olen hieman laihtunut kitumatta. Olen kyllä harventanut ja vähentänyt kaikkea mikä lihottaa suuhun laittamasta. Ilmoittelen kun tulee jotain sanottavaa laihtumisedistymistä. Ihan kivasti mennyt, n. 100g päivässä painoa poishan on suositeltu laihdutusvauhti.

    • VettäWaterWasser

      Lyhyt väliaika tieto. 0,7kg lähtenyt vaikja jätskiä tullut nuoleskeltua liikaakin , olisin melko hoikka jos jäisi jätskipatukka , twix jäätelöpatukka on hintalaadulta huono valinta.Painoa 104,9kg. Eli olen alkanut arvioimaan syöntimääriä, syöntikertoja vähentänyt , ja katson mitä syön kyyläten tarkasti. Seuraava tavoite on laihtua jonkin verran. Kivaa kun paino on pudonnut. Vähitellen kun vaansuunta on läskikasaa poistava niin ihan ok. Puolikin kiloa jos saan pois kahteen viikkoon niin sekin kelpaa. Kaikki otetaan iloiten vastaan. Mukavaa illanjatkoa pahassa maailmassa.Tosiaan , vettä tulee kanssa juotua muutaman kerran päivässä niin paljon ettei pysty heti syömään, se toimii. Juo säkin vettä nyt heti. Älä mieti tekeväsi jotain muuta nyt vaan juo n.0,5l vettä heti.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      144
      2161
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1938
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1888
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1690
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1498
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1276
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1180
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1168
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1157
    Aihe