Salonsaariko sanoi:

Katuva.sikanaama

"Tämä vaihtoehto on tosi tarkasti selvitetty, eli ettei siellä olisikaan ollut ulkopuolista hyökkääjää. Suljemme täysin varmasti pois ajatuksen, että nainen (vaimo) on tekijä ja olemme varmoja, että ulkopuolinen henkilö oli siellä."


Poliisi on siis ollut varma, että paikalla oli ulkopuolinen henkilö. Miten se on tapahtunut? No tietysti katsomalla rikospaikkaa ja KUUNTELEMALLA häkenauhaa.

Anneli Auerista tehtiin väkisin syyllinen.

57

528

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • älämuutaviserrä

      Vilkaisemalla surmapaikkaa tai paremminkin murhaleskeä, joutenlahti päätti jalkovälillään ettei tätä saa epäillä, vaikka kaikki muut poliisit totesi heti eukon olevan murhaaja. Onneksi murhaaja lopulta paljastettiin, vaikka kaksi myös jalkovälillään ajattelevaa hovinarria vapauttikin.

      • ohimennensiinulle

        Tiedätkö, että mielipiteillään ihminen kertoo vain itsestään?


      • tsirptsirplinnutnelaulaa

        Uhkailtiinko poliisit hiljaisiki silloin, aarnion 2006 vuoden mopojengillä??


      • suomentilanneon

      • oujeeeeeeeeeeeeee
        suomentilanneon kirjoitti:

        Mihin logiikkaan tuo sopii, kun on kerrottu, että poliisi itse käyttää mojengiläisiä apunaan?! Meillä on jo useita vuosikymmeniä ollut tällainen poliisijohto - mihin ajattelin sen tässä tosi villissä maailmassa muuttuneen?!

        https://poliisirikollisena.wordpress.com/1994/06/24/hamaramiesten-ja-poliisin-kytkyt-synnyttivat-suomalaisen-mafian-poliisijohdon-makeat-vuodet/

        Kannattaisi lukea ja ymmärtää.

        Sanottiin, että maan tapa oli käytössä, maan tapa taisi olla käytössä laajemmaltikin, mitä on kerrottu.


    • kertokaamitäteki

      Aloitusviestiin....teksti on ensimmäisen tutkinnanjohtaja Salonsaaren antamasta lehtihaastattelusta.

      Poliisi kertoo olleensa varma, että paikalla oli ulkopuolinen mutta - HUOM - ei hyökkääjää, eikä vaimokaan tehnyt mitään.

      Ja koska tiedämme, että ulkopuolisen DNA oli KRP:n tutkijan, niin tästä seuraa kysymys, että mitä ko. henkilö teki kyseisessä talossa sillä seurauksella, että väitettiin jonkun hyökänneen, vaikka kukaan ei hyökännytkään, eikä vaimokaan oikeasti tehnyt mitään.

      Ja koska myöhemmin lehdessä uutisoitiin, ettei Anneli Auerin DNA:ta ollut murhapaikalla, niin tämä vielä vahvisti sen, että ko. talossa ei ole tapahtunut murhaa, koska takuuvarmasti Anneli Auerin DNA:ta siellä on. Ja Valkamahan sanoi totuuden: se oli lavastettu murha.

      Lavastaja oli Anneli Auer yhdessä FBI:n kanssa.

      FBI-nauha oli se syyttäjän päätodiste, josta poistettiin ulkopuolisen ääni, ja joka oli koottu useasta eriaikaisesta äänilähteestä, kuten Tuija Niemi todisti KKO:lle, ja sanoi heti syksyllä 2009 lehtihaastattelussa, kuunneltuaan äänitteen, että se ei ole oikea, koska sieltä ei kuulu se mitä pitäisi kuulua AIDON TILANTEEN TAKAA. Tästä tiesi jo silloin, että FBI-nauha on epäaito.

      Mutta FBI-nauha tarvittiin, jotta Anneli Auer pystyi ottamaan syntipukin roolin homman hoitamiseksi.

      Mitä KRP teki paikalla?

      • Pikku-Lieska

        Sä olet kyllä hämärryttäjä taitavimmasta päästä tai sitten annat mielikuvituksesi laukata vähän liian lujaa. Jukka Lahti kuoli vuonna 2006, ja se oli traumaattinen kokemus hänen lähimmilleen.


      • Psykiatri-Pekka
        Pikku-Lieska kirjoitti:

        Sä olet kyllä hämärryttäjä taitavimmasta päästä tai sitten annat mielikuvituksesi laukata vähän liian lujaa. Jukka Lahti kuoli vuonna 2006, ja se oli traumaattinen kokemus hänen lähimmilleen.

        Hänellä on tapana sekoittaa faktoja aivan selvään paskaan, jolloin faktatkin muuttuvat paskaksi. Ihan käytetty taktiikka, jolla saadaan järkevät epäilyt muutettua huuhaaksi.


      • puhuntäyttäasiaa

        Miksi, et argumentoi oikealla tavalla? Eihän tuolla tavalla ajattelemalla, jota puheesi osoittaa päästä mihinkään muuhun kuin uskon ajatteluun, hyvänen aika. Argumentoi nyt se aivan selvä paska seuraavaksi, että syntyy keskustelua ja voin kommentoida siihen.

        Minä en voi sille mitään jos fakta on paskaa tai teidän kuvitelmanne, joita ette saa sopimaan mihinkään tarinaan totuutena, kun iskee reaaliteetit vastaan. Minun juttuni sopivat aukottomasti totuuteen ja reaalimaailmaan, mutta ei teidän uskoihinne, ja kuten tieteellisesti tiedetään niin faktaa ja reaalimaailmaa suurempi on uskonasiat.

        Hienosti sanottuna uskoa ei pysty voittamaan edes faktatiedolla - kuten huomaatte.

        Jos epäilet, että joku ei ole totta, josta puhun, niin tarkenna kysymyksesi, mutta toisaalta annat ymmärtää, että mielestäsi fakta vain muuttuu paskaksi, kun kirjoitan.

        Oletko ottanut huomioon, että jospa se on sitten juuri niin? Se totuus.


      • y-hyyyy
        Pikku-Lieska kirjoitti:

        Sä olet kyllä hämärryttäjä taitavimmasta päästä tai sitten annat mielikuvituksesi laukata vähän liian lujaa. Jukka Lahti kuoli vuonna 2006, ja se oli traumaattinen kokemus hänen lähimmilleen.

        Menkää annelistit murhainfoon tappelemaan, se on teijän hupimesta :)))))


    • kriisinäyttelijä

      "- Mä olen tämmöisen syntipukin roolin sitten ottanut. Poliisi vapautuu rikossyytteistä, syyttäjänlaitos on kerännyt sulkia hattuunsa, että homma tuli hoidettua ja saadaan tilastot taas kauniiksi, Auer sanoo haastattelussa.

      - Julkisuuden Anneli Auer, sehän on fiktiivinen hahmo. Sillä ei ole mun kanssa muuta yhteistä kuin nimi."

      http://www.iltalehti.fi/uutiset/2014080118534460_uu.shtml

      • uskollamennään

        Niin ja Anneli Auer sanoo ihan saman tässä mistä minä kirjoitan. Mutta kuten siellä edellä kirjoittava totesi minulle jo aikaisemmin: "Niin, mutta ei Anneli Auer tarkoita mitä hän sanoo."

        Ja tämä logiikka edustaakin sitten niitä uskonasioita.


      • niinmitähäntarkoitti

        Ja nyt te tanan, pskleen idiootit siellä edellä, niin antakaapa nyt sitten minulle se teidän uskonasiakohta siihen, että mikä homma tuli hoidettua Anneli Auerin mielestä hänen syntipukin roolillaan, niin että syyttäjälaitos sai jopa sulkia hattuun ja tilastotkin kaunistui ja poliisikin selvisi ilman syytteitä? Vai vastaatteko minulle, että tuo nyt on vain Anneli Auerin mielikuvitusta?


      • lehmätkinlentäätaivaalla
        uskollamennään kirjoitti:

        Niin ja Anneli Auer sanoo ihan saman tässä mistä minä kirjoitan. Mutta kuten siellä edellä kirjoittava totesi minulle jo aikaisemmin: "Niin, mutta ei Anneli Auer tarkoita mitä hän sanoo."

        Ja tämä logiikka edustaakin sitten niitä uskonasioita.

        Sillo käytettiin käänteistä logiikkaa.


      • käännettynäkyllä

        Niin käytettiinkin - koko prosessi hoitui syyttömyyttä todistamalla, jolloin aineistoa siirrettiin poliisin hallusta oikeuslaitoksen haltuun, joka toimi tutkinnanjohtajana tässä keississä määräämällä "yhä uusia ja uusia lisätutkintoja".

        Valkama kertoi tutkinnan tulleen finaaliin - kalkkiviikoille - omien sanojensa mukaan VASTA toukokuussa 2012, jolloin kerrottiin liki koko Suomen poliisivoimien olevan saatananpalvojien kimpussa jopa ulkomaita myöten - kuka sitten tuon tiedon osaakin tulkita.

        Minä tämän prosessin aikana olen kysynyt sentään eräitä kertoja näiltä kirjoittajilta, että mikä on teidän mielestänne sellainen tapaus, jossa ensin pidätetään ja syytetään ja sitten vasta tutkitaan - kuten tässä tehtiin?

        Mutta tämä totuushan oli taas niitä paskafaktoja, jotka eivät sopineet sen enempää anti- kuin proryhmänkään uskoihin, joten totuus - tutkintakin tuli finaaliin vasta toukokuussa 2012, oli siis kokonaan hylättävä.


      • sovittakaapalaset

        Ja jos katsotte - olette lukeneet jo - tuon artikkelin, että miten hämärmiesten ja poliisin kytkennät synnyttivät suomalaisen mafian, niin ehkä ymmärrätte, että miksi tämä tapaus oli siirrettävä oikeuslaitosjohtoiseksi tutkinnaksi. Ajatelkaa - ja tuo artikkeli oli jo 90-luvulla Helsingin sanomissa, että miten kauan meni ennen kuin tähän tilanteeseen edes päästiin kiinni!

        No, tässä tapauskessa kerrottiin, että DNA oli rikospoliisitutkijan ja tutkinnanjohtajana toimi kaksi vuotta Valtakunnansyyttäjän virastossa poliisirikosten tutkinnanjohtajana toiminut Heli Haapalehto.

        Hän tuli tuosta toimestaan suoraan lennossa tämän jutun syyttäjäksi. Miksiköhän?

        Tässä teille taas sellaiset paskafakta,jotka eivät sovi pro- eivätkä antipuolelle, mutta jotka ovat tämän tapauksen todellisia faktoja siihen, että suoritettiin oikeuslaitosjohtoinen rikostutkinta Anneli Auerin ottaessa syntipukin roolin, että homma tuli hoidettua.


    • annuonmulhaaja

      Murhaaja siis ulkoisti itsensä.

      • miksieivätkerroteille

        Tai henkilö itse, joka oli saanut jo vakavia henkeen ja terveyteen kohdistuneita uhkauksia jo puolen vuoden ajan, ja jolla oli tiedossaan jotakin sellaista, jota yritettiin hänen papereistaan pekoa vakoilemalla poliisirekistereitä, joka oli ollut Virossa ja Turussa töissä vankilassa, ja jossa tarinassa liikuteltiin määrättyjä suojelurahasummia Porvoon väyllällä - tai jotakin muuta rahaa, ja joka tilanteen tulehtuminen lopulta aiheutti jopa poliisijohtajien kuolemia, britanian poliisin tutkintaryhmiä Suomessa yms.


      • beeritti
        miksieivätkerroteille kirjoitti:

        Tai henkilö itse, joka oli saanut jo vakavia henkeen ja terveyteen kohdistuneita uhkauksia jo puolen vuoden ajan, ja jolla oli tiedossaan jotakin sellaista, jota yritettiin hänen papereistaan pekoa vakoilemalla poliisirekistereitä, joka oli ollut Virossa ja Turussa töissä vankilassa, ja jossa tarinassa liikuteltiin määrättyjä suojelurahasummia Porvoon väyllällä - tai jotakin muuta rahaa, ja joka tilanteen tulehtuminen lopulta aiheutti jopa poliisijohtajien kuolemia, britanian poliisin tutkintaryhmiä Suomessa yms.

        Öö, siis eikö se brittitutkija ole Jens Kukan sisko, asuu Britanniassa, mutta tutki häkenauhaa, kun ei voi uskoa pahaa veljestään?


    • kenenSTT

      Tämäkin aloitusteksti on lehtiuutisesta, mutta kuka omistaa STT:n, jonka uutista aina toistetaan sanasta sanaan joka ainoassa tiedotusvälineessä? Muistan STT:n viime vuosilta oikeudesta, kun liittyi johonkin doping-uutiseen ja oli syytettynä. Saiko muuten Kuusiranta-Paatero yhdistelmä - Kuusiranta Porin poliisissa ja Paatero läänin poliisipäällikkönä - aikoinaan syytteitä siitä, että uutisoivat vaalien alla lehdessä tiedon vastapuolen rikostutkinnasta, joka oli perätön, mutta pystyttiin vaikuttamaan äänestystulokseen. Kuusiranta antoi Satakunnan Kansalle uutisen, jonka todenperäisyys sitten vahvistettiin lääninpoliisilta ja Paatero väitti tiedon pitävän paikkansa. Asiastahan oli kantelu valtakunnansyyttäjälle ja vielä eduskuntakyselykin.

      • tsättiriitta

        googlaa ja katso, kuka omistaa, siellä se on STT:n nettisivuilla eritelty omistajapohja. Mutta voin se paljastaakin, että eri mediat ja lehtikustantamot, pikku siivu Ylelläkin.


    • Ari.eno

      Kyllä, tosiaankin, niin sanoi.

      • tunteroinen

        Kaikkein tyhmimmät annulistit uskoo yhä liitelevään huppikseen, mutta suurin osa poliiseistakin tajusi auerskan heti syylliseksi. Herää kysymys miksi joutenlahti ja pari muuta hörhöä halusi suojella auerskaa.


      • Pikku-Lieska
        tunteroinen kirjoitti:

        Kaikkein tyhmimmät annulistit uskoo yhä liitelevään huppikseen, mutta suurin osa poliiseistakin tajusi auerskan heti syylliseksi. Herää kysymys miksi joutenlahti ja pari muuta hörhöä halusi suojella auerskaa.

        Suomessa on sentään jokunen poliisi, jotka eivät tyydy katsomaan sivusta syyttömän ihmisen ja hänen perheensä teurastusta. Nyt on poliiseilla oiva tilaisuus osoittaa kyvykkyytensä ja ammattitaitonsa äärilaitojen miehen kiinniottamisessa ja tuomiolle saattamisessa. Toki itseäni kiinnostaa seurata, milloin alkavat purra valvontatoimet kohdistuen näihin syyttömien ihmisten syyllistäjiin ja työnsä moitteetta tehneiden ammatti-ihmisten haukkujiin.


      • pikkulieauerska
        Pikku-Lieska kirjoitti:

        Suomessa on sentään jokunen poliisi, jotka eivät tyydy katsomaan sivusta syyttömän ihmisen ja hänen perheensä teurastusta. Nyt on poliiseilla oiva tilaisuus osoittaa kyvykkyytensä ja ammattitaitonsa äärilaitojen miehen kiinniottamisessa ja tuomiolle saattamisessa. Toki itseäni kiinnostaa seurata, milloin alkavat purra valvontatoimet kohdistuen näihin syyttömien ihmisten syyllistäjiin ja työnsä moitteetta tehneiden ammatti-ihmisten haukkujiin.

        Loistava uutinen, lähteekö joutenlahti piankin ääriavaruuteen etsimään liitelevää uhfomiestä? Menkää ihmeessä kaikki annulistit mukaan ja auerska silminnäkijänä tietysti mukaan, peili myös niin voi tarkastaa tuntomerkit.


      • llaurilaurinlauRRi
        pikkulieauerska kirjoitti:

        Loistava uutinen, lähteekö joutenlahti piankin ääriavaruuteen etsimään liitelevää uhfomiestä? Menkää ihmeessä kaikki annulistit mukaan ja auerska silminnäkijänä tietysti mukaan, peili myös niin voi tarkastaa tuntomerkit.

        Naitko yhä naapurin hiehoa?


      • 12345654321
        pikkulieauerska kirjoitti:

        Loistava uutinen, lähteekö joutenlahti piankin ääriavaruuteen etsimään liitelevää uhfomiestä? Menkää ihmeessä kaikki annulistit mukaan ja auerska silminnäkijänä tietysti mukaan, peili myös niin voi tarkastaa tuntomerkit.

        Anteeksi nyt mutta onko sinulla kaikki kotona?


      • p.a....ska
        12345654321 kirjoitti:

        Anteeksi nyt mutta onko sinulla kaikki kotona?

        Ihan yksin olen, miehen pistin multiin ja lapset vietiin turvaan kun raiskailin niitä (


      • Sekivahoitaja
        p.a....ska kirjoitti:

        Ihan yksin olen, miehen pistin multiin ja lapset vietiin turvaan kun raiskailin niitä (

        Antaisit jo anteeksi Einoenolle. Mutta onhan kaikki muuten hyvin? Onhan?


      • mielikuvituslapsetkin
        Pikku-Lieska kirjoitti:

        Suomessa on sentään jokunen poliisi, jotka eivät tyydy katsomaan sivusta syyttömän ihmisen ja hänen perheensä teurastusta. Nyt on poliiseilla oiva tilaisuus osoittaa kyvykkyytensä ja ammattitaitonsa äärilaitojen miehen kiinniottamisessa ja tuomiolle saattamisessa. Toki itseäni kiinnostaa seurata, milloin alkavat purra valvontatoimet kohdistuen näihin syyttömien ihmisten syyllistäjiin ja työnsä moitteetta tehneiden ammatti-ihmisten haukkujiin.

        Minä nyt en ainakaan ymmärrä, että kuka tässä teurastetaan, kun Anneli Auer sanoi, että julkisuuden Anneli Auer on vain fiktiivinen hahmo, eikä hänellä ole sen kanssa mitään muuta yhteistä kuin nimi. Teurastuksen kohteena on siis ainakin fiktiivinen hahmo.


      • NäinköSeMenee
        mielikuvituslapsetkin kirjoitti:

        Minä nyt en ainakaan ymmärrä, että kuka tässä teurastetaan, kun Anneli Auer sanoi, että julkisuuden Anneli Auer on vain fiktiivinen hahmo, eikä hänellä ole sen kanssa mitään muuta yhteistä kuin nimi. Teurastuksen kohteena on siis ainakin fiktiivinen hahmo.

        Yhtäläisyyksiä on siis " Pasilan miehen " fiktiivisen hahmon luomisen ja luomisen syiden ja ehkä tekijöiden kanssa?

        Kauankohan jatkunut? Pitäisikö jonkun tutkia ja valvoa?


      • keisarillaonvaatteet

        En hetkeäkään usko, että Pasilan mies olisi fiktiivinen hahmo, mutta se on fiktiivistä, että kyse olisi Aarniosta. Uskon, että Pasilan mies on joku tositositosi iso poliisipomo, jonka rikostaival on puettu tällaiseen aarniofiktiiviseen muotoon kansalle, kun kansa ei ymmärrä isompia kuvioita, joita ylittävät rajat - ja voisi mennä jopa auktoriteettiusko. Totta kai pitäisi tutkia ja valvoakin. Ja juuri niinhän teki Trevoc - nyt Aarnio stunttaa Pasilan miestä, että aineisto saadaan KKO:een asti, ja mahdollisesti vielä rajojen ylitse. Kyse on kansainvälisyydestä ja rajat ylittävästä järjestäytyneestä rikollisuudesta yltäen korkealle poliittiselle tasolle. Tietysti.


    • annamunkestää

      Aikoinaan, kun tuolla toisaalla haukuttiin hallitusta, joku kirjoittaja totesi, ettei hän tiennytkään, että Suomen hallituksella on näin suuri kannatus.

      Ihan sama asia: minä en tiennyt, että Suomessa on niin auktoriteettiuskoisia ihmisiä, että kun jotakin näin typerää tekstiä heitetään tiedotusvälineistä kuin on Anneli Auerin juttu ja Aarnio case, niin kansa uskoo ihan sikana ja toivottaa poliiseja ja syyttäjiä erilaisiin hoitolaitoksiin.

      Kyllä olisi syytä käydä vilkaisemassa peiliin ja miettiä vähän niitä realiteetin rajoja. Kertoo aika paljon kansasta, kun näin isoja ja vaikeita juttuja on tarjottava näin naurettavissa paketeissa, ja voi vittu - kansalaiset jopa uskovat vielä!

    • niimpalkaikkee

      Sen käsityksen olen saanut, että tutkinta oli alussa uskomattoman ammattitaidotonta ja kun huomattiin, mikä moka oli tehty, niin sitä yritettiin sitten paikkailla kyseenalaisin keinoin poliisin puolelta, kun alkututkinnassa näyttö oli jätetty osin tutkimatta. Se oli moka, että juttua ei annettu heti alussa KRP:lle jos kerran paikallinen tutkinnanjohtajakin sitä toivoi.
      Kiinnostaisi tietää julkisesti eriteltynä, millä perusteilla ilmeisin tutkintalinja jätettiin alussa lähes täysin tutkimatta, sen, mitä asiasta on uutisointia ja selityksiä lehdistä lukenut, niin tutkinnanjohtajan intuitio taisi olla keskeisessä asemassa. Intuitiota tietysti tarvitaan, mutta sen perusteella ei saisi sulkea todennäköisimpiä vaihtoehtoja ylimielisesti tutkinnasta.

      • aikuaheetaonseniih

        Sitä minäkin olen ihmetellyt, jotenkin sellainen vaikutelma tässä on ollut, et Porin poliisi peitteli mokiansa, oli maan tapa mikä kostauti pahemman kerran tässä Jukan murhassa. Ja sehän on myönnetty että porin poliisissa oli silloin huono työskentely ilmapiiri?


      • Marttastevartti
        aikuaheetaonseniih kirjoitti:

        Sitä minäkin olen ihmetellyt, jotenkin sellainen vaikutelma tässä on ollut, et Porin poliisi peitteli mokiansa, oli maan tapa mikä kostauti pahemman kerran tässä Jukan murhassa. Ja sehän on myönnetty että porin poliisissa oli silloin huono työskentely ilmapiiri?

        Minä luulen, ettei ole ihan maan tapa. Eihän meillä muuten saataisi henkirikoksia selvitettyä. Siinä vaiheessa, kun Porin poliisille alkoi selvitä, että kuka on syyllinen, oli tilanne se, että todisteita ei enää ollut riittävästi alkututkinnan puutteellisuudesta johtuen. Se johti sitten ylilyönteihin. Mutta koska oikeudessa todistajina esiintyneet virkamiehet toisaalta puolustivat kiivaasti omia tekemisiään alkututkinnassa, saatiin aikaan pattitilanne. Ja syyteet eivät pitäneet hovissa.


      • TyhmyysTiettomusOikeutes
        aikuaheetaonseniih kirjoitti:

        Sitä minäkin olen ihmetellyt, jotenkin sellainen vaikutelma tässä on ollut, et Porin poliisi peitteli mokiansa, oli maan tapa mikä kostauti pahemman kerran tässä Jukan murhassa. Ja sehän on myönnetty että porin poliisissa oli silloin huono työskentely ilmapiiri?

        Jälleen 1 valhevirtamedian uhri?
        Pätevät poliisitutkijat rkom Juha Joutsenlahden johdolla totesivat Auerin kiistattomasti syyttömäksi JO 2006 murhan jälkeen, koska he kävivät ja tutkivat ihan aikuisten oikeasti murhapaikan!
        Vasta 2009 lähtien rikospaikalla käymättömät kokonaan uudet miliisit Pauli Kuusiranta Kok ja Tapio Santaoja väärensivät todisteita vaimoa vastaan. Nämä ovat ne esitutkinnan töppäykset ja törkeät rikokset, jotka miliisijohto Mikko Paatero Kok ja Kolehmainen ovat salanneet ja siunanneet.
        Oikeusmurhalaitoksemme rikollisille tuomareille Kari Lauren, Riikka Sandholm, Annette Santamaa ja Martti Juntikka ei tuottanut mitään vaikeuksia tuomita Auer 2 kertaa ÄÄNESTYKSELLÄ elinkautiseen, vaikka häntä vastaan ei ole YHTÄKÄÄN TODISTETTA - ei edes ensimmäistä aihetodistettakaan!


      • mustahupparimuoti
        TyhmyysTiettomusOikeutes kirjoitti:

        Jälleen 1 valhevirtamedian uhri?
        Pätevät poliisitutkijat rkom Juha Joutsenlahden johdolla totesivat Auerin kiistattomasti syyttömäksi JO 2006 murhan jälkeen, koska he kävivät ja tutkivat ihan aikuisten oikeasti murhapaikan!
        Vasta 2009 lähtien rikospaikalla käymättömät kokonaan uudet miliisit Pauli Kuusiranta Kok ja Tapio Santaoja väärensivät todisteita vaimoa vastaan. Nämä ovat ne esitutkinnan töppäykset ja törkeät rikokset, jotka miliisijohto Mikko Paatero Kok ja Kolehmainen ovat salanneet ja siunanneet.
        Oikeusmurhalaitoksemme rikollisille tuomareille Kari Lauren, Riikka Sandholm, Annette Santamaa ja Martti Juntikka ei tuottanut mitään vaikeuksia tuomita Auer 2 kertaa ÄÄNESTYKSELLÄ elinkautiseen, vaikka häntä vastaan ei ole YHTÄKÄÄN TODISTETTA - ei edes ensimmäistä aihetodistettakaan!

        On kyllä outoa, ettei alkuperäinen tutkijajoukko tajunnut äidin ja tyttären kertomusten keskeisintä ristiriitaa, toinen kertoo sisään hyökänneestä tappajasta, joka muutamassa minuutissa listi Lahden, toinen ei huomannut missään vaiheessa mitään ulkopuolista henkilöä saati mäiskimistä. Sitten vilahti joku ikkunasta, mutta mistä se tuli, ei selkeää havaintoa.


      • mustahupparimuoti
        TyhmyysTiettomusOikeutes kirjoitti:

        Jälleen 1 valhevirtamedian uhri?
        Pätevät poliisitutkijat rkom Juha Joutsenlahden johdolla totesivat Auerin kiistattomasti syyttömäksi JO 2006 murhan jälkeen, koska he kävivät ja tutkivat ihan aikuisten oikeasti murhapaikan!
        Vasta 2009 lähtien rikospaikalla käymättömät kokonaan uudet miliisit Pauli Kuusiranta Kok ja Tapio Santaoja väärensivät todisteita vaimoa vastaan. Nämä ovat ne esitutkinnan töppäykset ja törkeät rikokset, jotka miliisijohto Mikko Paatero Kok ja Kolehmainen ovat salanneet ja siunanneet.
        Oikeusmurhalaitoksemme rikollisille tuomareille Kari Lauren, Riikka Sandholm, Annette Santamaa ja Martti Juntikka ei tuottanut mitään vaikeuksia tuomita Auer 2 kertaa ÄÄNESTYKSELLÄ elinkautiseen, vaikka häntä vastaan ei ole YHTÄKÄÄN TODISTETTA - ei edes ensimmäistä aihetodistettakaan!

        Tuomiothan perustuivat siihen, että pystyttiin sulkemaan pois ulkopuolisen tekijän mahdollisuus. En voi mitään sille, että edelleen nuo käräjäoikeuksien julkiset tuomioselosteet ovat loogisempia kuin hovin vapauttavat. Siellä huomattiin keskeinen ja paljastava ristiriita äidin ja tyttären kertomuksissa. Mutta ihan oikeusvaltion periaatteiden mukaista vapauttavat tuomiotkin, tosin niistä seurasi paikoin perusteettomiin oletuksiin ja jopa joidenkin kovien faktojen ohittaminen päätöksen perusteissa. Varmaan vaikea homma muotoilla asia niin, että löytyi jotain perustetta syytteen hylkäämiselle. Ja sen lisäksi vielä se in dubio pro reo.


      • kyllänäinonnn
        TyhmyysTiettomusOikeutes kirjoitti:

        Jälleen 1 valhevirtamedian uhri?
        Pätevät poliisitutkijat rkom Juha Joutsenlahden johdolla totesivat Auerin kiistattomasti syyttömäksi JO 2006 murhan jälkeen, koska he kävivät ja tutkivat ihan aikuisten oikeasti murhapaikan!
        Vasta 2009 lähtien rikospaikalla käymättömät kokonaan uudet miliisit Pauli Kuusiranta Kok ja Tapio Santaoja väärensivät todisteita vaimoa vastaan. Nämä ovat ne esitutkinnan töppäykset ja törkeät rikokset, jotka miliisijohto Mikko Paatero Kok ja Kolehmainen ovat salanneet ja siunanneet.
        Oikeusmurhalaitoksemme rikollisille tuomareille Kari Lauren, Riikka Sandholm, Annette Santamaa ja Martti Juntikka ei tuottanut mitään vaikeuksia tuomita Auer 2 kertaa ÄÄNESTYKSELLÄ elinkautiseen, vaikka häntä vastaan ei ole YHTÄKÄÄN TODISTETTA - ei edes ensimmäistä aihetodistettakaan!

        Aivan varmasti joutenlahden jalkoväli tunnistaa syyttömät luotettavammin kuin muiden poliisien havainnot ja tutkijoiden tutkimukset. Sattuuhan sitä ettei murhaajasta kuulu pihaustakaan, ei jätä jälkiä itsestään, ei DNA:ta, ei hajujälkiä ja parikymmentä muuta epäkohtaa mutta joutenlahden jalkovälitunnistus on taatusti luotettava. Pidä kiinni siitä!


    • köökkitri

      Yksi kerrallaan murhainfo-aktiivit paljastavat, miksi menee heillä Auer-tapaus niin syvälle tunteisiin, pienellä liekillä on lähipiirissä tapaus, jossa sukulaisilla on välit poikki, tuntuu, että samaistuu siihen, että Auerilla ei ole yhteyttä nuorimpiin lapsiinsa.
      Mielenkiintoista psykologisessa mielessä, näyttää samaistumisaspekti olevan monilla muillakin aktiivisilla puolustajilla olla taustalla. Mahtaako olla sellaisia, jotka puhtaasti faktapohjalta uskovat Auerin syyttömyyteen.

      • 12345654321

        Sama tilanne myös syyttäjäporukan joukoissa. Pelkkää samaistumista puolin ja toisin. Ne huokauksetkin piti ottaa aseiksi omaa agendaansa varten, ja toimivat kummallakin puolella keissin pitkittyminen tavoitteena.


      • köökkitri
        12345654321 kirjoitti:

        Sama tilanne myös syyttäjäporukan joukoissa. Pelkkää samaistumista puolin ja toisin. Ne huokauksetkin piti ottaa aseiksi omaa agendaansa varten, ja toimivat kummallakin puolella keissin pitkittyminen tavoitteena.

        Joo, pitkään sai jännittää, että mikä on tarina pienen liekin taustalla. Koska jotenkin niin kummallista hänen viestittely, kaiken aikaa kommentoi, peräänkuulutetaan sitä ja tätä ja samoja termejä toistelee papukaijamaisesti, syyttelee muita kirjoittajia turhasta syyllistämisestä mutta toisaalta itse julistaa jotain tyyppiä syylliseksi, koska Auerkin tekee niin. Ei oikein mitään pohdintaa eikä omia johtopäätöksiä.


      • köökkitri

        Ja siis pahoittelen, ei ehkä ole kovin järkevää jonkun toisen palstan nimimerkistä keskustella, mutta yritin pysyä asiallisen kohteliaana kuitenkin. Minfoon tai Hejaciin en halua rekisteröityä.


      • jestassentään

        Kirjoituksesi alkoi ihan hyvin, mutta lopussa olin tipahtaa tuolilta. Uskoa syyttömyyteen?! Eihän tämä nyt mitenkään liity teologiaan!


      • köökkitri
        jestassentään kirjoitti:

        Kirjoituksesi alkoi ihan hyvin, mutta lopussa olin tipahtaa tuolilta. Uskoa syyttömyyteen?! Eihän tämä nyt mitenkään liity teologiaan!

        Kyllä muuhunkin voi uskoa tai olla uskomatta, kuin Jumaliin.


      • uskonasioita

        Niin voi, mutta ihan samalla tasolla nämä uskonasiat. Millaisia johtopäätöksiä tehdään uskonvarassa ja mihin kenenkin usko perustuu? Miten uskot eroavat ja miksi? Mikä merkitys on uskomisella siihen tai tähän?


      • köökitri

        No minusta on naiivia julistaa tietävänsä, jos se tieto perustuu tulkintaan, spekulaatioon ja uskoon. Kuten fanaattisimmat tekevät.


    • reuA.odeP

      Pi li on erttäin napakasti pystynyt Suomi24:n palstoilla puolustamaan mielipiteittensä johdonmukaisuutta.
      Hänellä on vielä paljon sanottavaa Auertapauksesta ja, epäilen, vähitellen myös Aarniokeissistä, kunhan ehtii perehtyä.

      Pahin vaihe hänellä on jo ohi kun on saanut kirkkonummelaisen raatelukynnet irti niskastaan.

      • köökkitri

        Voisi vähitellen alkaa sanomaan jotain, tähän asti sellaista liirum laarum jargonia, peräänkuuluttaa sitä ja tätä, ja keskittyy muiden kirjoittajien moralisointiin. Kyselee paljon myös. Ei perustele väitteitään ja kyseenalaistaa itsensä kanssa eri mieltä olevien älykkyyttä. Ei ole fiksua käytöstä.


      • Sika.naamaManner
        köökkitri kirjoitti:

        Voisi vähitellen alkaa sanomaan jotain, tähän asti sellaista liirum laarum jargonia, peräänkuuluttaa sitä ja tätä, ja keskittyy muiden kirjoittajien moralisointiin. Kyselee paljon myös. Ei perustele väitteitään ja kyseenalaistaa itsensä kanssa eri mieltä olevien älykkyyttä. Ei ole fiksua käytöstä.

        Kaikki poliisit olivat tätä mieltä kunnes tuli käsky ylhäältä:

        Tämä vaihtoehto on tosi tarkasti selvitetty, eli ettei siellä olisikaan ollut ulkopuolista hyökkääjää. Suljemme täysin varmasti pois ajatuksen, että nainen (vaimo) on tekijä ja olemme varmoja, että ulkopuolinen henkilö oli siellä."

        Ja oikeassahan poliisit olivatkin...si


      • seolilavastettumurha

        Niin, ei ollut ulkopuolista hyökkääjää, mutta ulkopuolinen siellä oli, eikä vaimokaan mitään tehnyt. Niin, siis mikä kunnes tuli käsky jostain ylempää, kun tämä oli viikon päästä lehdessä? Käsky nyt varmaan on ollut jo etukäteen siitä, että miten väännellään sanoja, mutta mitä siellä talossa todellisuudessa on tapahtunut, on sitten toinen juttu. Kaikki on samaa paskan valetta, jota meille on syötetty, koska loppuvuodesta 2009 lavastajajengi kävi talolla kuvien otossa.


    • mitävittuanepuuhaa

      Niin, mitä siellä Lahden talossa tapahtui loppuvuodesta 2006? Mitä uhkailuja Lahti oli saanut puolen vuoden ajan? Mitä rahasummia hän siirsi ja kenelle Porvooseen, joista viimeinen oli maksamatta tuona väitettynä murha -ajankohtana? Miksi kasvattilapset otettiin huostaan juttuun liittyneeltä poliisilta, joka teki tämän jälkeen laajennetun itsemurhan? Liittyykö tapaukseen lasten hyväksikäyttöä? Liittyykö laajemmin poliiseihin?

      Liittyykö Putin jotenkin asiaan, koska viimeinen asiallinen uutinen sisälsi tiedon, että Lahden menneisyyttä tutkitaan Turun alueella, jossa Lahti toimi liike-elämässä, ja vastaavasti Putin kävi ahkeraan Verkkouutisten mukaan tuolloin Turun alueella, jossa hänen yhteyksiään järjestäytyneeseen rikollisuuteen tutkittiin. Wikipedia väittää tietävänsä, että Putin on pedofiili. Putin-tutkinta vastaavasti liitettiin Aarnio-tutkintaan, josta tulee piuha Ulvila-tutkintaan. Onko vain sattumaa, että murhatutkinnan jälkeen ryhdyttiinkin puhumaan lasten hyväksikäytöstä?

      Onko sattumaa, että Ulvilasta löytyy paljon yhtenevyyksiä Madeleinen katoamisen uutisointitapaan? Onko sattumaa, että tieto pizzagate skandaalista ja politiikasta tuli FBI:lta juuri tammikuussa 2007 - muutama kuukausi ennen tytön katoamista ja muutama kuukausi väitetyn murhan jälkeen. Onko totta, että wikipedia tietää Putinin olevan pedofiili? Onko vain sattumaa, että FBI on Ulvilan häkenauhaoperaation takana? Oliko sattumaa, että samana päivänä kerrottiin tiedettävän kuka oli tytön katoamisen takana, kun kerrottiin Madeleinen tapauksesta olevan nyt todistajia ja todisteita (heinäkuu 2013)? Oliko vain sattumaa, että Trump on käynyt Suomessa samaan aikaan kuin Putin? Onko vain sattumaa, että silloin - vuonna 2007 alkoi jättimäinen finanssikriisi, ja meidät laitettiin loppuiäksi velkavankeuteen EU:n nimissä?

      Onko vain sattumaa, että on niin paljon sattumia?

      http://www.yhdysvallat.eu/pedofiilirinki-johtaa-usata-ja-monia-muita-maita/pizzagate-pedofiiliskandaali-selitettyna-paivitys-07122016/

      https://archives.fbi.gov/archives/news/stories/2009/february/jointhammer_020909

      • pedofiilienmetsästys

        FBI:n linkki on vuodelta 2009. Miettikääpä hetkinen, että mitä tapahtuikaan Suomessa tuolloin.


      • koodikieltä
        pedofiilienmetsästys kirjoitti:

        FBI:n linkki on vuodelta 2009. Miettikääpä hetkinen, että mitä tapahtuikaan Suomessa tuolloin.

        Unohtui tämä tekstinpätkä tuosta pizzagate -jutusta, joka liittyy myös lasten hyväksikäyttöön liittyviin koodissanoihin FBI:n julkaiseman tiedon mukaan:

        ”Vanilja on myös jäätelön suosituin maku ... sana ”jäätelö” on yksi oudosti käytetyistä avainsanoista, jotka näkyvät Wikileaksin vuotamissa sähköposteissa.”


      • hullusirpataas

        Paljon tapahtui, esim hullusirpan mielisairaus paheni entisestään kun laskettiin avohoitoon, eikä lääkkeidenottoa kukaan seurannut. Voidaan siis sanoa että kokkareet säästöohjelmineen ovat kaikkien salkkaritarinoiden takana.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      90
      4230
    2. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      43
      4142
    3. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      611
      3927
    4. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      20
      2755
    5. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      78
      2485
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      340
      2074
    7. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      127
      2072
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      191
      1970
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      28
      1629
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      66
      1432
    Aihe