alushousun voisin tälläsen ostaa

tähäsä

kokoa S , M, L, XL ja hinta olis 2--6 eroa sisältää posikulut
http://aijaa.com/ycHF1Z

mun yhellä serkulla oli tuollaset mut se ei myy niitä olisko kellään myydä tuollasia

18

412

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kaikkea_ne_yrittää

      Onkohan tässä jokin piiloilmoitus käytettyjen pöksyjen ostajalta. Eihän yhdellä ihmisellä kokoskaala ole sentään S-XL.

      Eikö serkkusi kertonut mistä osti pöksynsä? Voisit ostaa itsellesikin samasta paikasta ja vieläpä aivan käyttämättöminä.
      Vai oliko syynä se ettei niitä saa sieltä 0-4 eurolla (postikulut vähennetty).

    • tähäsä

      ei niitä enään myydä missään haluaisin tälläset jooko jos joku vois mulle myydä

      • tähäsä

        mä kävin tänään serkunluona ja se antokoittaa niitä alus housuja sillä oli L ja XL kokoset molemmat oli sopivat mulle mut se ei myy kumpaakaan mulle


    • tähäsä

      niin olisko jollain myydä

    • kisumimmi

      Valkosena olis ja pitsillä.

    • kisumimmi

      Olis myytävänä varmaan kolmet tai neljät, kun ne on kokoa L, joku neropatti antoi lahjaks. Liian isoja, ei ole käytetty.

      • tähäsä

        jos myyt niin ootko torissa tai huutonetissä niitä myydä niin voisin ne ostaa


      • Tulee_kilpahuutoa
        tähäsä kirjoitti:

        jos myyt niin ootko torissa tai huutonetissä niitä myydä niin voisin ne ostaa

        Torissa tai Huutonetissä saanee muilta paremman hinnan kuin tuon aloituksessa mainitun 0-4 euroa.


      • tähäsä

        2--7 euroa sisältäen postikulut


      • Ei_mitään_järkeä
        tähäsä kirjoitti:

        2--7 euroa sisältäen postikulut

        Ahaa - hintaa on nostettu: 0-5 euroa pöksyistä postimaksu n. 2 euroa. Pakkauskulut vielä päälle niin menee halvimmillaan miinukselle.


      • tähäsä

        ei vaanm 2--10 euroa sisältää postikulut mitä halvemmalla sen parempi tää on mun viiminen tarjous


      • tähäsä

        olisin kiitollinen jos joku myis tullaset mulle


    • tähäsä

      mitä halvemmalla niin sen varmemminostan ne

      • Ei_mitään_järkeä

        Eihän tuo ole enää ostamista kun halvimmillaan myyjä joutuu maksamaan että saa lähettää pöksyjä.


      • tähähä

        jaa pankaa ne nyt nettiin muuntiin vaikka toriin tai huutonettiin jollakin hinnalla niin mie katon ostanko ne haluaisin tuollaset


      • tähäsä

        niin ja sit linki tämän viestin ala puolelle josta pääsee ostaan ne muistakaa panna kuva niistä kun myytte niitä


      • tähäsä

        jos joku myy näitä alus housuja niin hinta olis 2,50--10 euroa sisältäen postikulut (olisin kiitollinen jos joku myis )


      • tähäsä

        niinvoiako joku myydätullaset alushousut


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      272
      2733
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      74
      1460
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      40
      1433
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      31
      1211
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1164
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1163
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      45
      1151
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1151
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1099
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      10
      1080
    Aihe