Piiloon jääneet tynnyrit kolisee tyhjyyttään

miesjokatiesiliikaa

Pitkän häiriköinnin tuloksena, päätin vihdoin julkistaa tämän sähköpostiviestin myös tänne. Olen lukuisissa viestiketjuissa kertonut poliisin it-henkilöiden systemaattisesta häiriköinnistä. Eduskunnan oikeusasiamiehessä entinen rikoskomisario, nykyinen EOA:n tarkastaja pystyi vielä peittelemään jälkiä ja lakaisi maton alle nätisti kantelun entisiä työtovereita kohtaan.

Nyt olen kertonut tarinan lyhyesti sisäministeriön Paula Risikolle, joten katsotaan kuinka kauan tämän jälkeen häiriköinti jatkuu poliisin toimesta. Minä olen muuten kirjoittanut tälle palstalle tyhjättynnyritkolisee nimimerkillä, tosin joku muukin on samankaltaista käyttänyt jossa oli pisteitä sanojen välissä. Lisäksi olen käyttänyt lukuisia muita nimimerkkejä.

Tässä on sähköpostiviesti, jonka olen lähettänyt helsingin käräjäoikeudelle 9.12.2016, eli muutamia viikkoja ennen tuomiota. Tätä kerjättiin niin kauan poliisin rikollisten it-henkilöiden toimesta, että tässä tämä nyt tulee. Ainoastaan XXXXX kohdat on muokattu.

-----------------------

Jari Aarnion huumetynnyrivyyhti
XXXXX

XXXXX
pe 9.12.2016 13:10
Lähetetyt
Vastaanottaja:
[email protected];
Evernoteen

Hei,

Toivottavasti teille asti on tullut tietoon, asioita mitä olen aikoinaan kertonut porvoon poliisiasemalla, ja myöhemmin varmistanut asian etenemisen olemalla yhteydessä keskusrikospoliisiin.

Olen tehnyt sopimuksen omasta aloitteesta poliisin kanssa, etten joutuisi todistamaan oikeussalissa, sillä syyllä että tapaukseen liittyy rikollisjärjestö united brotherhood, ja mikäli kertoisin tarinan oikeussalissa minun turvallisuuteni olisi menetetty. Poliisi suostui tähän, ja kertoi hoitavansa todisteet toisilla tavoilla.

Tarkoitukseni oli seurata tutkinnan etenemistä, ja mahdollisesti muuttaa mieleni todistajan rooliin, jos tutkinta ei tuottaisi tarpeeksi todisteita eikä tuomiota syyllisyyteen tulisi. En voinut kuvitella että tutkinnassa kestää näin monta vuotta, ja voihan sen niinkin sanoa että on ollut itselläni raskaita vuosia takana, kun asia pyörii väkisin päivittäin mielessä.

Meinasin ensin katsoa tuloksen, mitä käräjäoikeus antaa, ja tehdä vasta sitten päätöksen olla yhteydessä. Tuomion julistuksen pitkittyessä aloin miettiä, että syytetty tulee kuitenkin valittamaan tuomiosta hovioikeuteen, ja sama vääntö tulee jatkumaan pitkälle ensi vuonna. Päätin ottaa yhteyttä jo nyt, niin ainakin viimeistään nyt tiedätte mitä tutkinnan alkuvaiheissa on tapahtunut, ellei poliisi "ole muistaneet" aivan kaikkea kertoa.

Jari Aarnio on ollut itse paikalla vastaanottamassa huumetynnyrilähetystä, todennäköisesti yhtä ensimmäisistä, ellei ensimmäinen. Kyseinen toimitusosoite ei ole tullut julkisuudessa ilmi, mutta poliisin tiedossa tämä kylläkin on. Paikalla oli myös muita vyyhtiin osallistuneita, ja jo tuomion saaneita.

Satun tietämään asiasta, koska olen entinen kuorma-autonkuljettaja, joka sai yhtenä tavallisena työpäivänä muiden rahtikirjojen seassa lastattavakseen sinisen tynnyrin. Aavistin jo terminaalissa mistä oli kysymys, ja perillä asia varmistui. Jari Aarnio kuittasi itse henkilökohtaisesti rahtikirjan keksityllä nimellä. Loppu on historiaa.

Saattaa olla että tämä asia on käyty läpi suljettujen ovien takana, mutta viimeistään nyt se on teidän tiedossa ellei aiemmin ole ollut.

Jari Aarnio on 100% varmuudella syyllinen! Hienoa työtä kaikilta tutkintaan osallistuneille, todisteita taitaa riittää varsin mukavasti.

Mukavaa joulunodotusta,

Ystävällisin terveisin,
XXXXX

44

784

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • miesjokatiesiliikaa

      Pullo vetoa, että pian ilmestyy poliisin henkilö tekemään jonkinlaisen esityksen skitsofreniasta ja jakomielitaudista, kuten lähestulkoon jokaisessa viestiketjussa vuosien varrella. Koulutetaanko muuten poliisin it-henkilöt myös tekemään lääkäreiden diagnooseja, kun nämä niin usein luulevat tietävänsä sairauksista? Pieleen on menneet arvaukset ainakin tällä kertaa.

      Aika ikävä juttu, ettei palvelunestohyökkäykset ym. näppäinkaappaus hidastelut, auttaneet tälläkään kertaa tuhoamaan kirjoitukseni. Sitä saa mitä tilaa, sitä makaa kuten petaa, ja jos oikein kunnolla kerjää niin edelleenkin kaiken tämän jälkeen on neljä ässää hihassa. Toivoin ettei tarvitse niitä käyttää, mutta ainahan voi ensin lyödä akat ja kurkot pöydälle.

      • miesjokatiesiliikaa

        Lisään vielä sen verran, että jos nämä poliisin it-henkilöt panostaisi saman ajan kun ovat selvittäneet minun uudet älypuhelimet ja prepaid liittymät, siihen että yrittäisivät vaikka etsiä etsintäkuulutettuja henkilöitä, ei sellaisia olisi hetken kuluttua ollenkaan. Sen tässä on saanut todistaa, ettei minkäänlaista puhelinta voi käyttää jos on jostain syystä poliisin kanssa riidoissa.

        Suuri työpanos laitetaan seuraamaan henkilöitä jolla on kiusallisia tietoja poliisin toiminnasta, vaikka luulisi löytyvän parempiakin kohteita jotka tälläkin hetkellä luultavimmin suunnittelee seuraavaa rikostaan. Miksei poliisi tee päivittäin samaa vaikka rikollisille moottoripyöräkerhon jäsenille, mitä ovat tässä vuosikaudet tehneet minulle, kuuntelisi älypuhelimien mikrofoneja, lukisi jokaisen tekstin mitä laitteella kirjoittaisi, ja systemaattisesti siinä ohessa lähettäisi häiriöitä älytelevisioihin ja kaikki muu paska päälle.

        Ehkä ei yhteistyökumppaneita kannata suututtaa, tai sitten on sen verran pelkureita nämä poliisin it-henkilöt, että uskaltaa käydä vaan tällaisen minunkaltaisen varjossa kasvaneen läskin kukkakepin, pystyyn jäätyneen pulkannarun kimppuun. Kynä on vahvempi kuin miekka, ja minun kynäni saattaa olla välillä liiankin terävä.

        Täytyy ihmetellä näiden poliisien pelisilmää, että näin pitkän ajan jälkeen edelleen valinta on ollut se että häirintää suoritetaan, vaikka luulisi olevan tässä vaiheessa tiedossa etten hymyillen katso sitä. Sitten jos taktiikka on ollut se, että nimenomaan halutaan minun paljastavan lisää ja lisää, voi tietenkin ihmetellä miksen ole saanut vastausta sähköpostiviestiini jonka lähetin krp:lle, jossa kyselin onko ketään seurankipeetä tutkinnanjohtajaa joka haluaisi keskustella jostakin asiasta.

        Ei voi kun pyöritellä päätään. Yksi läpimätä huumekauppias on onneksi poissa lopullisesti poliisista, mutta rikollisuus tuskin koskaan poistuu kokonaan tästä organisaatiosta. Täytyy oikeasti harkita joskus istua alas, ja kirjoittaa joka ikisen yksityiskohdan ylös mitä näihin helvetin moneen vuoteen mahtuu mitä poliisi on tehneet hankaloittakseen minun eläämäni. Siinä ei ole kärsinyt vain minä, siinä on kärsinyt eniten perheenjäsenet, naisystävä, kaverit ja varmasti moni tuntematonkin.


    • 12345654321

      Kiitos että kirjoitit tuon kirjeen meidän nettilukijoiden tiedoksi.
      Toivottavasti tämäkin avaus auttaa asioiden selvittelyssä, eikä hämmentämisessä tai sekoittamisessa.
      Totuusarvohan paljastuu seurauksista.

    • miesjokatiesiliikaa

      Olihan tuo ehkä odoteltavissa, että häiriköinti sen kun lisääntyi edellisten viestien jälkeen. Jatketaan siis viestien kirjoitteluja täälläkin, ja aiheutetaan "häiriöitä" näin ihan laillisin keinoin. Tässä yksi sähköpostiviesteistä jonka olen lähettänyt helsingin sanomien rikostoimittajille.

      Jari Aarnion "piiloon" jääneet tynnyrit
      XXXXX

      XXXXX
      ke 29.3.2017 15:40
      Lähetetyt
      Vastaanottaja:
      [email protected];
      [email protected];
      Evernoteen

      Hei,

      Toivottavasti viestit ovat tavoittaneet teidät.

      Voin antaa teille jo ennakkoon maistiaisen tarinasta. Toimitusosoite oli Neliökuja 10, hyrylässä, Tuusulassa. Paikan päällä oli mm. henkilö, jolla oli tullut melko kiire lähteä vastaanottamaan lähetystä, siitä päätellen että hän sortui aloittelijan virheeseen. Virheitä sattuu, kun tarpeeksi kauan hoitaa bisneksiä jäämättä kiinni. Se on se vaarallinen hetki, kun on liian ylimielinen ja uskoo ettei kukaan koskaan voi epäillä mitään. Puhelin piippaa, ja lähdetään innokkaana muiden mukana katsomaan onko keikka onnistunut. Toimitusosoitteessa paikan päällä, seisoi henkilö jonka kaulassa roikkui poliisin logolla oleva id-kortti, josta kerkesin lukea päällikkö ja Aarnio. Rehellisesti sanottuna en olisi tunnistanut henkilöä ilman tätä id-laattaa.

      Jos nämä asiat ovat vaikuttaneet minun elämään, niin ehkä vielä enemmän toisten minun lähellä oleviin ihmisiin. Tänään taisi tulla se vihoviimeinen riita naisystäväni kanssa, ja taitaa tämä minun parisuhde olla tässä. Ei sitä toisaalta kestänyt kuin vähän päälle vuoden, mikä toisaalta oli melko kauan olosuhteisiin nähden. Kun riitautuu poliisin kanssa, sen saa kyllä huomata. Kostoksi tästä päivästä kirjoitin äsken lyhyen viestin suomi24 keskustelupalstalle kuten niin monesti aiemmin. Eihän tuo mitään hyödynnä, ja välillä tuntuu että sitä oikeastaan kerjätään, että paljastaisin asioita.

      ____________________

      Olen tällä hetkellä sen verran mukavalla tuulella, että paljastan mikä nimi rahtikirjaan tuli. Pitkän harkinnan jälkeen, vastaanottajaksi tuli Honkanen.

      • miesjokatiesiliikaa

        Laitetaan nyt samantien tulemaan koko paska ulos, kun kerran ollaan vauhdissa ja sitä on näin monta vuotta kerjätty. Nämä poliisin it-henkilöt jotka ovat näitä häiriöitä suorittaneet, saavat varmasti nyt jonkun ansioristin, jos tämä on ollut tarkoitus että haluavat minun kirjoittaa asiat julkisuuteen.

        Voin kertoa pidemmän kaavan mukaan sitten kun on enemmän aikaa. Paikan päällä oli 100% varmuudella Jari Aarnio, joka oli unohtanut kaulaansa roikkumaan id-kortin jossa oli poliisin logo, oma kuva sekä nimi. Pasi Nikko oli myös 100% varmuudella paikalla. Raine Sievälä oli ainoa rikollisen näköinen henkilö, kaikista henkilöistä jotka seisoi rivissä. Ainakin yksi united brotherhoodin henkilökin esittäytyi, mutta se ei ollut Vilhunen.


      • miesjokatiesiliikaa

        Näiden yllä mainittujen henkilöiden lisäksi oli paikalla myös varaston työntekijä, tai omistaja joka oli ollut aikaisemminkin vastaanottamassa samassa paikassa eri firman nimellä lähetyksiä. Tynnyrilähetyksessä oli keksitty kolmekirjaiminen yritys. Tämä henkilö on ilmeisesti toiminut samanlailla kuten Fagerholm isnäsissä.

        Sitten oli kuudes henkilö joka on vaivannut minua pitkään, kun en osaa yhtään yhdistää kuka se olisi voinut olla. Heti kun paikan päällä kävi ilmi, että tiedän mitä tynnyrissä on, tämä henkilö oli koko ajan selkä minua päin, ja todella hermostuneesti sanoi että älä kato mua ja et nyt kato tännepäin monta kertaa. Kaikki muut olivat melko rauhallisia. Jotenkin minulla on sellainen aavistus, että tämä henkilö on mahdollisesti ollut jokin joskus julkisuudessa esillä ollut henkilö, ja siksi pelkäsi että tunnistaisin hänet.

        Vielä viimeinen henkilö mahtuu mukaan tapahtumapaikalle. Hän oli vahtikoirana autossa tiellä. Tämä henkilö soitti jollekin varastoon minun ollessani siellä, koska meni niin kauan aikaa ja kyttääjä ilmeisesti huolestui. Hän joutui lähtiessäni nostamaan päänsä kyykystä ja peruuttamaan autoa muutamia metrejä, koska en saanut pitkää kuorma-autoa muuten taivutettua pois pihalta. En nähnyt kasvoja kunnolla.

        Voin kertoa kokonaisuudessaan tarinan jokaista yksityiskohtaa myöten myöhemmin jos jaksan ja ehdin.


      • 12345654321
        miesjokatiesiliikaa kirjoitti:

        Näiden yllä mainittujen henkilöiden lisäksi oli paikalla myös varaston työntekijä, tai omistaja joka oli ollut aikaisemminkin vastaanottamassa samassa paikassa eri firman nimellä lähetyksiä. Tynnyrilähetyksessä oli keksitty kolmekirjaiminen yritys. Tämä henkilö on ilmeisesti toiminut samanlailla kuten Fagerholm isnäsissä.

        Sitten oli kuudes henkilö joka on vaivannut minua pitkään, kun en osaa yhtään yhdistää kuka se olisi voinut olla. Heti kun paikan päällä kävi ilmi, että tiedän mitä tynnyrissä on, tämä henkilö oli koko ajan selkä minua päin, ja todella hermostuneesti sanoi että älä kato mua ja et nyt kato tännepäin monta kertaa. Kaikki muut olivat melko rauhallisia. Jotenkin minulla on sellainen aavistus, että tämä henkilö on mahdollisesti ollut jokin joskus julkisuudessa esillä ollut henkilö, ja siksi pelkäsi että tunnistaisin hänet.

        Vielä viimeinen henkilö mahtuu mukaan tapahtumapaikalle. Hän oli vahtikoirana autossa tiellä. Tämä henkilö soitti jollekin varastoon minun ollessani siellä, koska meni niin kauan aikaa ja kyttääjä ilmeisesti huolestui. Hän joutui lähtiessäni nostamaan päänsä kyykystä ja peruuttamaan autoa muutamia metrejä, koska en saanut pitkää kuorma-autoa muuten taivutettua pois pihalta. En nähnyt kasvoja kunnolla.

        Voin kertoa kokonaisuudessaan tarinan jokaista yksityiskohtaa myöten myöhemmin jos jaksan ja ehdin.

        Kyllä varmasti kaiken yläpuolella oleva tarkoituksenmukaisuus puhuu se puolesta että avaat tämän tapahtuman.
        Vaikka olisi väärinymmärryksiäkin eri henkilöiden roolista tapahtumassa.

        Sillä siirtyminen sähköisen häirinnän käyttöön on luonnotonta. Sehän voi johtaa täysin sivullistenkin sairastumiseen. Viittaan toimija Sinde/Siniin.


    • 12345654321

      Voitko kertoa minkälaisia häiriöitä tänä yönä on lisääntynyt kirjoitteluaktiviteetin aikana ja jälkeen?

      • miesjokatiesiliikaa

        Voisin, mutta voit itse ottaa asiasta selvää googlettamalla millä keinoin poliisi häiriköi nettiaktivisteja tms. Tai sitten kirjoitat itse muutaman viikon paskaa poliisista, niin saat varmasti pian huomata kaikki asiat itsekin.


      • Pikku-Lieska

        Käsittääkseni poliisi, jolla roikkuu kaulassaan poliisin oma id-kortti, toimii ainakin yleensä tällaisessa tilanteessa virkatehtävissään. Nimi ja kuva kai näkyvät ulkopuolisille vasta siinä vaiheessa, jos poliisi id-korttiaan erikseen päätyy jollekulle näyttämään. Korjatkaa, jos olen väärässä.

        En ota kantaa Jari Aarnion syyllisyyteen, koska en ole perehtynyt tapaukseen riittävästi. Syytön Anneli Auer on kirjoitettu syylliseksi ja samaa kohtaloa en todellakaan toivo kenellekään muulle.


      • miesjokatiesiliikaa

        Virkatehtävä ei ollut, mutta työaikana hyvinkin mahdollisesti. Id-kortti oli unohtunut kiireessä kaulaan, se kävi kyllä selväksi. Ehkä se oli asemalla kaulassa hetkeä ennen. Ei sitä ainakaan tarkoituksella pidetä roikkumassa, kun hoidetaan vuosituhannen suurimpia bisneksiä.

        Niin kauan kun minulla on reikä perseessä ja ollut silmät päässä myös monia vuosia sitten, Jari Aarnio on syyllinen jokaiseen tynnyriin mistä on syytetty, ja olisi ainakin yhteen, todennäköisesti useampaan lisää syyllinen, jos palapelin palaset olisivat osuneet paremmin yhteen aiemmin.


      • hiljaisuusko
        miesjokatiesiliikaa kirjoitti:

        Virkatehtävä ei ollut, mutta työaikana hyvinkin mahdollisesti. Id-kortti oli unohtunut kiireessä kaulaan, se kävi kyllä selväksi. Ehkä se oli asemalla kaulassa hetkeä ennen. Ei sitä ainakaan tarkoituksella pidetä roikkumassa, kun hoidetaan vuosituhannen suurimpia bisneksiä.

        Niin kauan kun minulla on reikä perseessä ja ollut silmät päässä myös monia vuosia sitten, Jari Aarnio on syyllinen jokaiseen tynnyriin mistä on syytetty, ja olisi ainakin yhteen, todennäköisesti useampaan lisää syyllinen, jos palapelin palaset olisivat osuneet paremmin yhteen aiemmin.

        Matalalla on rima jos riittää että on reikä perseessä ja silmät päässä, että se riittäisi kokonaiskuvan muodostamiseen. 3-vuotiaalle se riittää- ammattilaiset vaativat itseltään paljon enemmän.


    • nurinperinPorin

      Aikajana meinaa mennä kippuraan kun toisaalta tässä aivot eivät ole vielä toipuneet siitä perustavanlaatuisen järisyttävästä elämyksestä kun Dino piti hylätä ja tilalle piti sijoittaa Jykä miehenä jota Aarnio on lavastanut syylliseksi. Jurristi tuollaista korjausta tietoihin tarjosi alkuviikosta.

      Nyt sitten on löytynyt mies joka on vuosikausia kitunut poliisin häirintätemppujen takia. Ja hänen yhteistyö poliisin kanssa on täytynyt alkaa tynnyrikuljetuksien alkumetreillä. Aarniokin istunut vankilassa marraskuusta 2013 mutta Nikko ja Rainiala ovat jo sitä ennen olleet vankilassa istumassa ensi koitosta tynnyrikeissin takia eli mennäänkö ajallisesti tuonne kuluvan vuosikymmenen alkuun.

      Nyt tämä autonkuljettaja onkin kirjeensä Risikolle päivännyt viime vuoden marraskuuhun, sitä ennen oli toki ilmiantanut Aarnion KRP:lle mutta sitä ilmiannon ajankohtaa ei viime yönä kirjoitetusta tekstistä käy ilmi. Sähköinen häirintä seurauksena, joka on kestänyt kauan.

      Ja sitten viimeinen niitti: autonkuljettaja on informoinut omasta tilanteestaan Reinbothia ja Passia vasta tämän vuoden maaliskuussa.

      • nurinperinPorin

        Kirjoitin virheellisesti poliisimies Rainialan nimen. Se ei ole pahantahtoisuudessa kirjoitettu hämärryttämisviesti vaan ihan freudilainen erehdys.
        Toinen henkilö joka mainittiin Aarnion ja Nikkon lisäksi oli tietysti Sievälä, ei Rainiala.

        Miten noita virheitä pujahtaakin tajunnanvirran kuohuissa!

        Mutta virheitä pujahtaa helposti tällaisten nettituomareiden kiehuvassa alitajunnassa siinä vaiheessa kun tuomarointi on tehnyt tuomarin ylipäteväksi.


      • miesjokatiesiliikaa

        Oli siinä sinun kommentissasi ainakin jonkun asian suhteen perää, vaikka suurin osa oli kooste jo kirjoitetusta.

        Rainiala ei ole toivon mukaan syyllistynyt tynnyreihin, mutta eihän sitä koskaan tiedä mihin muuhun on voinut syyllistyä vuosien varrella. Virkarikossyyte olisi voinut olla paikallaan.


      • 12345654321
        miesjokatiesiliikaa kirjoitti:

        Oli siinä sinun kommentissasi ainakin jonkun asian suhteen perää, vaikka suurin osa oli kooste jo kirjoitetusta.

        Rainiala ei ole toivon mukaan syyllistynyt tynnyreihin, mutta eihän sitä koskaan tiedä mihin muuhun on voinut syyllistyä vuosien varrella. Virkarikossyyte olisi voinut olla paikallaan.

        Olet luultavasti tuomaroinut liikaa. Yöllisistä teksteistä voi päätellä että autonkuljettajana et ymmärtänyt kokonaistilannetta silloin kun Aarnio, Sievälä ja Kekki ottivat vastaan kuljettamasi tynnyrin.

        Kun Aarnio on tilanteen oikeudenkäynnissä selittänyt, luultavasti siinä salaisessa osiossa josta lehtinaisetkaan eivät päässeet viestejä lukevalle yleisölle toimittamaan, on kuultu myös Aarnion ( ja Kekin ja Sievälän)versiot, luultavasti montakin kertaa eri oikeudenkäynneissä.
        Kokonaiskuvan muodostuminen on prosessi joka jatkuu hovioikeudessa.

        Sinä olet jo lukinnut kantasi jossa on niin vähän joustoa että aivosi reagoivat oudosti, reagoivat äärettömän epäolennaisiin huomioihin. Tilanteesi on vaikea. En suosittele lääkitystä, se voi lukkiuttaa lisää. Suosittelen ulkoilua ja jos nettiä kaipaa niin kannattaa laajentaa lukukokemuksia tavallisen elämän kuvioihin päin. Sähköinen häirintä on ylivirittyneiden aivojen virhearvoita.


      • Kysyy.tietämätön

        Kuka on Kekki?


      • 12345654321
        Kysyy.tietämätön kirjoitti:

        Kuka on Kekki?

        Minun freudilaisuutta. Kekki on erehdys. Piti kirjoittaa Nikko.


      • NäinköSeMenikin

        Tarkoitatko NurinperinPorin, että syyttäjällä ei ole edes käsitystä kenet Aarnio olisi muka lavastanut?

        Viittaa ennemminkin Aarnion lavastamiseen?


      • nurinperinPorin
        NäinköSeMenikin kirjoitti:

        Tarkoitatko NurinperinPorin, että syyttäjällä ei ole edes käsitystä kenet Aarnio olisi muka lavastanut?

        Viittaa ennemminkin Aarnion lavastamiseen?

        En kirjoita syyttäjän näkemyksistä mitään kun en niitä ole omin korvin kuullut.
        Täällä nettiväittelyissä väitettiin että Aarnio olisi lavastanut Dino-nimisen hepun.
        Siitä on jo aikaa, en niitä ketjuja enää löydä helposti jossa tuollaista esitettiin.
        Nyt mennä viikolla "jurristi" väitti että lavastettu henkilö olisikin Jykä tai ainakin j:llä alkava nimi.
        Minä tarkoitan että minä en tiedä onko syyttäjä päätynyt edes samaan lavastettuun henkilöön kuin tuomarit. Kun tämä on sen verran outoa maastoa tämä huumekeissi ja olen täällä siksi että olen joskus jossakin vaatinut rehellisyyttä viranomaisilta.


      • 12345654321
        NäinköSeMenikin kirjoitti:

        Tarkoitatko NurinperinPorin, että syyttäjällä ei ole edes käsitystä kenet Aarnio olisi muka lavastanut?

        Viittaa ennemminkin Aarnion lavastamiseen?

        Niin se meni. Syyttäjä syytti koska syyttäjä syyttää.
        Aarnio totesi ettei Pasilan miestä ole olemassa.
        Salaisista kansioista löytyi tuokin tieto.
        Nyt olemme saaneet uuden Ulvilan.
        Pitääkö kiittää vai kirota tekijä?


    • sota.huumeita.vastaan

      Kyllä kyllä... mutta mikä on pointti?

      Tarkoitatko, että Aarnion tapaus on vain ns. jäävuoren huippu?

      Pitää muistaa, että huumebisnes on yksi yhteiskunnan suurimmista sosiaalipoliittisista ongelmista ja sitä vastaan ei toimita riittävästi, koska sitä pyörittävät sellaiset tahot, jotka ovat tavallaan lain yläpuolella.

      • miesjokatiesiliikaa

        Tällä hetkellä kukaan poliisi tuskin tekee mitään suurempaa bisnestä. Eiköhän kaikki ymmärrä tässä vaiheessa, että rikoksista jää kiinni pääsääntöisesti aina, oli sitten ammatiltaan poliisipäällikkö tai kuorma-autonkuljettaja.

        Se onkin ollut tämän oikeudenkäynnin paras asia, rikolliset voivat pohtia kannattaako tehdä vastaavia rikoksia, jos kerran poliisikin jää siitä lopulta kiinni.


      • rouvaTappinen
        miesjokatiesiliikaa kirjoitti:

        Tällä hetkellä kukaan poliisi tuskin tekee mitään suurempaa bisnestä. Eiköhän kaikki ymmärrä tässä vaiheessa, että rikoksista jää kiinni pääsääntöisesti aina, oli sitten ammatiltaan poliisipäällikkö tai kuorma-autonkuljettaja.

        Se onkin ollut tämän oikeudenkäynnin paras asia, rikolliset voivat pohtia kannattaako tehdä vastaavia rikoksia, jos kerran poliisikin jää siitä lopulta kiinni.

        Taitaapi olla harhautuneiden aivojen keitos se edellinenkin tuomio huumekaupoista.
        Sensijaan olen yhä vakuuttuneempi siitä että Aarnion johdolla HP on pyrkinyt selvittelemään huumeiden kulkureittejäkin, enemmän tai vähemmän KPR:n peesatessa.


    • miesjokatiesiliikaa

      Minä lopetin aikoinaan kuljetusalan työt jonkun aikaa tapahtuman jälkeen, mutta palasin myöhemmin takaisin samoihin hommiin tutkinnan jo alkaessa.

      Yksi toinen kuorma-autonkuljettaja joka oli myös saanut toisen tynnyrin kyytiinsä, oli tässä vaiheessa jo päässyt poliisikuulusteluun. Hänen mielestä kuulustelija oli pitänyt häntä syyllisenä rikokseen, koska tämä oli kuljettanut lähetyksen perille. Kuulustelija oli tivannut miksi tämä vei tynnyrin perille?

      Ymmärrän että tällaisessa asiassa täytyy ottaa kaikki vaihtoehdot huomioon, ja tiedostan sen että moni rekkakuski on sekaantunut huumeiden maahantuontiin. Se ei kuitenkaan vaadi paljoa taustatyötä selvittääkseen ennen kuulustelua, henkilön taustat ja sen että tämä sattuu työkseen kuljettamaan lähetyksiä perille sitä myötä mitä rahtikirjoja lyödään käteen. Kaikenlisäksi henkilö oli alihankkija firmassa hommissa, varsinaiselle huolintayhtiölle. Asia pitää selvittää, mutta nyt se taidettiin tehdä aivan väärällä tavalla.

      Kävin henkilön kanssa syömässä melkein seuraavana päivänä kuulustelun jälkeen, ja hän oli niin masentunut tapahtumasta, ettei halunnut kuin lyhyesti kertoa mitä siellä käytiin läpi. Tästä päivästä ei kestänyt kauaa, kun hän sanoi terminaalissa että tämä viikko on viimeinen. Lähti opiskelemaan toista alaa, jossa ei joudu rikoksen epäilyksen kohteeksi kun tekee työtänsä. Muita kuorma-autonkuljettajia en tiedä, jotka ovat joutuneet toimittamaan loput tynnyreistä.

      Onkohan postitädillä ja -sedillä samanlaisia kokemuksia kuulusteluista? Eikö se ole täysin sama asia, että posteljooni joutuu työnsä puolesta viemään jonkun postilaatikkoon huumetta sisältävän kirjeen? Täysin sama asia kun työnsä puolesta kuljettaa lavoja ja ruskeita neliskulmaisia paketteja, perille niihin toimtusosoitteisiin jotka rahtikirjoissa lukee.

      Minä irtisanouduin uudestaan muutaman vuoden kuluttua. Oikeastaan siihen oli syynä muitakin asioita, mutta kyllä nämäkin asiat painoivat ja vaikuttivat päätökseen. Sain kuulla myöhemmin, että yksi henkilö joka alkoi ajaa vakituisesti samalla kuorma-autolla millä minä kuljetin tynnyrin perille, oli melkein samantien minun lähdettyä alkanut saamaan omituisia läähätys puheluita. Voi olla sattumaa tai sitten ei.

    • luottamus.koetuksella

      Varmaan läähättäjä yritti tarjota 30 euron tarjousta passeleista nettikirjoituksista.

    • kuka.kukin.on

      Läähättäjä lienee käynyt istuttamassa Aarnioiden ruusupuskiin sen 67 000 euroa.

    • tiiliskivi.todisti

      Kyllä, tyhjät ovat tynnyrit ja missä rikos?

    • hajujäljet.paljastaa

      Antaako tamperelainen parin vuoden takainen tutkimus: ("Syylliseksi kirjoitettu") vastauksia?

    • jovuodesta2000alkaenvoev

      Joko salaisetkansiot on luettu??

    • Joopatijoo-o

      Aika huikea tarina. Yhtä huikeaa on myös sopimus Krp:n kanssa, että pystyy välttämään todistamisen oikeudenkäynnissä, kun mahdollinen tekijä on sen savuavan aseen kanssa paikalla.
      Jos todellisuudessa Aarnio olisi kyltti kaulassa ollut kuittaamassa vastaanotetuksi tynnyriä, niin veikkaan, että kuljettaja olisi päätynyt sermin taakse keinolla millä hyvänsä.

      • totinenpaikkaolis

        Ketä mahtoi ollakkaan se henkilö joka aiheutti aarniossa naaman väänteylä sillo oikeuden kahvitauolla?? Taisi olla kovakin heppu, sillo siinä viereisessä pöydässä :=))


    • keisarin.virsut

      Nimimerkki Nimby voisi olla = miesjokatiesiliikaa. Mutta en sano että on sillä näin syvällä itsensä kanssa pähkäileviä harrastajia löytyy kyllä useita.

      Asta Tenhunen erehtyi Murha.Infon Sirpan tunnistamisessa, virheitä sattuu parhaimmillekin!

      • miesjokatiesiliikaa

        Ei ole. Enkä ole kirjoittanut ensimmäistä viestiä millään muullakaan nimimerkillä mihinkään murha.infoon, enkä kirjoita tulevaisuudessakaan.


      • keisarin.virsut
        miesjokatiesiliikaa kirjoitti:

        Ei ole. Enkä ole kirjoittanut ensimmäistä viestiä millään muullakaan nimimerkillä mihinkään murha.infoon, enkä kirjoita tulevaisuudessakaan.

        Kuka sellaista on väittänytkään?

        Noin syvällä itsensä kanssa pähkäileviä löytyy kyllä muualtakin. Eikä kaikki edes kirjoita nettiin, pähkäilevät vain itse tykönänsä.


    • Buchenwald

      No joko läähättäjä on ryhtynyt soitteleen ja ehdotteleen.

    • tyhjä.on.tyhjä

      Stalkkausketjujen aktivointi näyttää rauhoittuneen.

    • Anonyymi

      Onko isokin salaisuus, että porvoon poliisi oli ensimmäinen joka sai kuulla Jari Aarnio huumetynnyribisneksestä?

      Entä onko sitäkin suurempi salaisuus, että KRP lavasti rahakätkön Aarnion tontille?

    • Anonyymi

      Ensimmäiseen kysymykseesi en osaa vastata.
      Toinen kysymys: uskaltaako tuohon oletukseen jo luottaa? Olen ihan alunperinkin olettanut että noin on mutta en uskalla luottaa oletuksiini.

    • Anonyymi

      Miesjokatiesiliikaa, tiesi ja tietää paljon rekkakuskin hommista.
      Miesjokatiesiliikaa ei kovin hyvin ole perehtynyt huumepoliisien ja poliisipäällikköjen huumeurkinnasta joka siis on virkaan kuuluva tehtävä. Heille se on arkipäivän rutiinia. Tavoite on käräyttää huumekauppiaita.

    • Anonyymi

      Niin, taas uudelleen muistutus että huumepoliisi saa laillisesti OSTAA huumetta. Se kuuluu tutkimusmenetelmiin, työkaluihin.
      Kukaan poliisi ei saa myydä huumetta.

    • Anonyymi

      Veikkaan että miesjokatiesiliikaa ei tiedä paskan vertaa forensisesta tutkimuksesta. Eikä syyttäjäkään tiedä mitään siitä tutkimushaarasta. Saaran sukkahousujen haarakiila repeää kun roska on liannut suodatettavan öljyn.

      • Anonyymi

        Onko nimimerkit Silli ja Piimä taistelupari vai komppaako toisiaan?


    • Anonyymi

      Uusiin taloihin ei rakenneta väliovia mutta poliisi ei valvo rakennusliikkeitä

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6323
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      4066
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      263
      2476
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1970
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      28
      1458
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1326
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1097
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1070
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      1016
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      991
    Aihe