Ruosalaisia vitsejä ..

hlho

Ensimmäisen tulee mieleen ruotsalainen sotilas.Toiseksi taitaa päästä Ruotsin kuningas 1700-luvulta,nimittäin Kustaa Kolmas,jota suomalainen tallirenki joutui opastamaan makuuhuoneasioissa.Neuvominen piti viedä niin pitkälle ,että tallirenki joutui näyttämään omilla vehkeilläään,miten toimitus suoritetaan.Neuvominen tuntui ilmeisesti niin hyvältä,että lasti karkasi oikeaan paikkaan varmistaen ensimmäiset suomalaisgeenit ilmeisemmin ,tuoden edes hitusen järkeä siihen maahan.Nyt se vähäinenkin jäärki näyttää kadonneen,ja läntisestä naapuristamme ollaan läjäämässä kalifaattia.Ruotsin ainoa toivo on että itäinen naapurimme ottaa sen maakunnakseen-hyväntahtoisuuttaan tietysti.Kolmanneksi tulee mieleen myytti ruotsalaisesta viikingistä Ruotsalaisia on ollut kyllä mukana.mutta ainoastaan seuralaisena.Todiste kuuluu löytyneen Normandiasta,sieltä oli löytynyt ruotsalaisen miespuolisen seuralaisen kivettyneestä ahterista barbaarin kivettynyt..barbaarin väriä ei mainittu

17

154

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lfofi

      No niinpä niin...ja vieläpä totta

    • Bror-Erik1974Å

      Aloittaja itse lainkaan kipua tuntematta tekee vitsin itsestään! Ruosalaisia vitsejä on otsikko
      joka hakee vertaistaan. Ovatko ruosalaiset ehkä joku vitsikäs uskonlahko jota Ruosa johtaa?

      • tarkkanäköinen

        Byg max , tuo ruosalais putiikki alkoi mainsksissan ivailemaan Suomalaisia , ruosalais firma kusi omaan kenkäänsä... Konkurssi tai ainakin maastamuutto on edessä, ennen syksyä, ei onnistunut kotoutuminen. Myyvät terassilaudat ja maalit pois puoleen intaan ennen kuin sesonki on alkanutkaan, ei tänne kannata tulla vittuilemaan , e niin i toopea SUOMALAISTA MIESTÄ olekkaan , että ko. puulaakiin eksyisi. .............Sekin vielä , että saako byg max harrastaa SUOMESSA vedonlyöntiä, , kyllä saa kun on ruosalaisista kysymys, samoin se on nuuskan ja matujen kanssa , kyllä rajat on auki kun on ruotsin tuotteista kyse. Tässä muutama vitsi myös Suomalaisista lain valvojista. Jos LIDL mainostaisi näin, jos Valtteri Bottas voittaa seuraavan F1- kisan saat viime viikon ostoksista rahasi takaisin , Kuinkahan pian Soumalainen ROTTA_ poliitikko ja YLE puuttuisi asiaan , kysyn vaan.


    • ögppgog

      Ruosalaiset ovat varastaneet t-kirjaimen ja paljon muuta.

    • öhpo

      Ruosalaiset ovat viikinkien seuralaispalvelua tarjoavia miehiä miehille

    • MaailmanLyhinKirja

      "Ruotsalaiset sotasankarit" ;-)

      • Bror-Erik1974odin

        -Sanopa muuta,itse lisäisin vielä ruotsalaisen vaurauden ja hyvinvoinnin jota jopa meillä
        kadehditaan. -Eiks näin? :)


      • eiköhän_näin
        Bror-Erik1974odin kirjoitti:

        -Sanopa muuta,itse lisäisin vielä ruotsalaisen vaurauden ja hyvinvoinnin jota jopa meillä
        kadehditaan. -Eiks näin? :)

        Ruotsi on koko elämänsä velkaa suomalaisille! Ruotsin vauraus on rakennettu suomalaisten verellä ja hiellä. Eiks näin? ;-)


      • RakasNaapurimaaRuotsi
        Bror-Erik1974odin kirjoitti:

        -Sanopa muuta,itse lisäisin vielä ruotsalaisen vaurauden ja hyvinvoinnin jota jopa meillä
        kadehditaan. -Eiks näin? :)

        Miksi naapurimaastamme siitä aina rakkaasta ei uutisoida mitään mikä liittyy maan nykyiseen tilaan? Ruotsia yritetään kietoa kultapaperiin ja totuus jätetään kertomatta ja esimerkkinä Ruotsi on raiskaustilastojen johtavia maita maailmassa myös siellä ammutaan ihmisiä päivittäin ja rikollisuus lisääntyy ettei naisetkaan uskalla enää liikkua iltaisin. Kuka kertoisi mistä moinen ruotsalaisten taipumus raiskauksiin ja rikollisuuteen on räjähdysmäisesti lisääntynyt ?


    • RuotsiPohjolanPersereikä

      Mistä johtuu että Ruotsalaisia pidetään yleisesti homppeina ja perseenhaistelijoina?

      • tarkkanäköinen

        Vertailu apinoiden planettaan oli siis sääntöjen vastainen, kuten totuus yleensäkin.Ymmärrän poiston ,jos siinä niin syvästi apinoita loukattiin, asiat taitaa todella mennä yli niskojen, noin niinkuin yleisesti.


    • lfoofä

      Se johtuu siitä,että ne yleisesti ottaen ovat homppeja ja perseenhaistelijoita.

    • tarkkanäköinen

      Paras vitsi aikoihin , RUOTSI , ja sille nauraa koko mailma. jos siihen lisää vielä kalle-kustaan , niin sitten tuleekin jo ruumiita.

    • demarienvihollno1

      Mikä on ruotsalaishiihtäjien suurin ongelma?
      - Saada hiihtohousut suksien päälle.

      - Mistä tuntee ruotsalaisen WC-paperin?
      - Käyttöohjeet on painettu joka palaseen.

      - Miksi ruotsalaisilla on kuhmu takaraivossa?
      - Siksi, että kun he juovat vettä, vessanpöntön kansi putoaa yhtenään päähän.

      - Miksi ruotsalaiset viheltävät istuessaan WC-pytyllä?
      - Jotta he muistaisivat kumpi pää pitää pyyhkiä....hehehehe...ärkopee....

      • Bror-Erik1974Å

        Oletko koskaan miettinyt mihin olisit yltänytkään jollet olisi tyytynyt läpäisemään peruskoulua rima vipattain? -No sekin vastaus vielä eteesi katetaan. Mark my words. ;)


    • tarkkanäköinen

      Ruotsalaiset ovat kaataneet purtilonsa lähes joka saralla. Maa on kuin elokuvasta apinoiden planeetta................. Norjalaiset tilasivat kahvikuppeja ruotsista , posliinitehtaalta lähti selvityspyyntö kupin tilaajalle korvan tarkasta siainnista, ja että kummalle puolelle kuppia korva tällätään. Norjalaisia kysymykset huvitti, ja vastasivat, ettei sen niin väliä, kun tilaaja sai kupit ruotsalaiselta posliinitehtaalta, olivat laittaneet korvat kupin sisäpuolelle,että silleen, näin naapurissa.

    • Kaikki ruotsissa on pelkkää vitsiä

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      271
      2576
    2. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      41
      1421
    3. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      73
      1421
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      22
      1176
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1144
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      48
      1136
    7. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      26
      1133
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1131
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      46
      1083
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      6
      1042
    Aihe