Pohjois-Savosta seuraa?

Naisellista_naista

Missä Kuopiossa lesbot tapaa toisiaan? Järjestääkö paikallinen seta kuinka usein ja onko muita "sovittuja" tapaamispaikkoja?

Täällä huhuilee yksi nelikymppinen :) Olisi mukava tutustua ja kenties enemmänkin. Olen kiinnostunut naisellisista naisista ja itsekin naisellinen.

12

236

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kaikenlaiset

      Määrittele ensin "naisellinen" ilman, että se on sidottu muotiin, hiustyyliin, ruumiinrakenteeseen tai tiettyihin odotusarvoihin käyttäytymisen suhteen. Kiitos.

      • Naisellista_naista

        Miten sen voi määritellä muuten?

        Fyysisesti siis, saa olla aika lailla millainen vain mutta että näyttää naiselta. On vähän kurvia jne. Minuun ei vetoa miehekkäät tai poikamaiset naiset.

        Henkisesti rajat on myös lavealla, kunhan olisi täyspäinen ja suht tasapainoinen.

        Alkuun sitä varmaan lähdetään kaveruudesta/ystävyydestä mutta onhan ne tietyt piirteet kumminkin, mitä tarvitaan, jos suhdd kehittyy pidemmälle


      • Kaikenlaiset
        Naisellista_naista kirjoitti:

        Miten sen voi määritellä muuten?

        Fyysisesti siis, saa olla aika lailla millainen vain mutta että näyttää naiselta. On vähän kurvia jne. Minuun ei vetoa miehekkäät tai poikamaiset naiset.

        Henkisesti rajat on myös lavealla, kunhan olisi täyspäinen ja suht tasapainoinen.

        Alkuun sitä varmaan lähdetään kaveruudesta/ystävyydestä mutta onhan ne tietyt piirteet kumminkin, mitä tarvitaan, jos suhdd kehittyy pidemmälle

        "Kurvittomatkin" naiset ovat naisellisia ja näyttävät naiselta! He eivät ole miehiä, eivätkä muistuta miehiä vaan ovat erilaisia naisellisia naisia. Määrittelit naisellisuuden miehen kautta, typerää!


      • Naisellista_naista

        Se oli VAIN mun määritelmä ja mielipide asiaan EIKÄ mikään yleinen määritelmä. Jos mä haluan määrittää sen vaikka lehmän kautta, niin se on mun asia :D

        Olisit ihmeessä pyytänyt YLEISEN NAISELLISUUDEN määritelmän, jos sitä hait alunperinkin.


      • YinSydänYang

        Voisin oman suhteeni perusteella kuvailla hieman, mitä mielestäni oma naisellisuuteni verrattuna puolisooni.

        Ensinnäkin meistä kahdesta minä pukeudun ja laittaudun naisellisemmin. Käytän erittäin usein mekkoa tai hametta, puolisoni ei koskaan. Pidän myös korkokengistä, puolisoni kiertää korkokengät kaukaa. Meistä kahdesta minä olen myös saappaiden ystävä, toisin kuin puolisoni. Minä seuraan meistä kahdesta enemmän naisten kulloistakin muotia. Puolisoni ostaa vaatteet naistenosastolta, mutta valitsee ajattomia tyylejä ja värejä. Hän suosii myös sporttisuutta, joskaan ei kulje urheilutamineissa kaupungilla tai työssään. Puolisoni tykkää (naisellisista) farkuista, minä inhoan farkkuja ja omistan vain pari paria. Minä käytän vaihdellen erilaisia koruja ja huiveja, hänellä on lähinnä kello ja ehkä yksi koru. Minä käytän naisten tuoksuja, hän lähinnä unisex-tuoksuja. Hänellä on lyhyt kampaus. Minulla on aina ollut pitkät hiukset. Hän ei meikkaa yhtään. Minä meikkaan käytännössä joka päivä. Hän on minua vähän pidempi ja kropaltaan sporttisempi. Hänen kuppikokonsa on A, minulla C. Hän ei koskaan pukeudu vyötäröä ja lantiota vartalonmyötäisesti myötäileviin vaatteisiin niinkuin minä, vaikka ei myöskään käytä telttoja. Hän on hyvä pukeutumaan!

        Henkisesti minä olen meistä kahdesta kuulemma huomattavasti herkempi. Minä itse sanoisin, että minun herkkyyteni näkyy helposti ulospäin mm. itkemisenä, punasteluna jne. Minusta puolisonikin on herkkä, mutta hän pitää tunteita enemmän sisällään ja omaa tosi hyvän pokerinaaman. Puolisoni on meistä selvästi määräävämpi ja johtavampi, joskin hän kysyy paljon mielipidettäni. Minun johdettavaksi on jäänyt lähinnä muutamat kapeat elämämme osa-alueet. Ollaan varmasti molemmat tyytyväisiä tähän. Puolisoni on parempi ja innokkaampi ajamaan autolla. Hän on myös luonteeltaan jotenkin aggressiivisempi ja määrätietoisempi. Minä olen kiinnostuneempi estetiikasta ja monista ns. naisten kiinnostuksen kohteista. Hänellä ei pysyisi kaktuskaan elossa. Minä rakastan viherkasvien hoitamista. Jos katsomme televisiota, hän hallitsee kaukosäädintä. Minä askartelen ja teen käsitöitä, häntä ei voisi vähempää kiinnostaa. Minä lässytän (muiden) eläimille, hän murahtaa että "ihan kiva". Seksuaalielämässä hän on ns. dominoivampi meistä kahdesta. Monesti hän myös sanoo viimeisen sanan yhteisiin päätöksiin, mutta hän tekee sen ihanan demokraattisesti niin, että ei ole mikään kauhea tyranni vaan päättää usein minun mieliksi. Hän on analyyttinen ja kauhean järkevä. Minäkin olen järkevä, mutta tunteet ja mielihalut meinaavat viedä minua huomattavasti useammin. Minä järjestän huomattavasti enemmän pikkuyllätyksiä, söpöjä pikkulahjoja jne. Hän ostaa useammin kukkia, joita tietää minun rakastavan. Minä tykkään pussailla ja halailla julkisillakin paikoilla. Hän pitää minut kurissa, vaikka kotona sitten hellii paljon ja tykkää olla hellittävänä. Hän pitää minua vähän hössönä, mikä taidan ollakin...

        Puolisoni on kuitenkin selvästi nainen. Työssä (olemme samalla alalla) hän on mielestäni mieskollegojaan selvästi naisellisempi monissa seikoissa, joita en nyt lähde tässä luettelemaan. Henkisestä lujuudestaan huolimatta ihmisten ennakkoluulot vaikuttavat sattuvan enemmän häneen kuin minuun, joka otan sellaiset lunkimmin. Hänellä on tarve muuttaa maailmaa suvaitsevaisemmaksi, kun taas minä olen tosi laiska sellaisessa. Minä pyörin meistä ketterämmin heteromaailmassa, hän puolestaan lesbopiireissä.

        Tässä oli nyt jotain meistä. Jokainen on kuitenkin yksilö ja naisellisuuttakin on niin monenlaista. Me emme muuten asu Pohjois-Savossa, kunhan vaan innostuin kirjoittamaan :-)

        Ps. Suukkoja kullalleni, jos tunnistat <3


    • beplackbythen

      Ehkäpä innostut seuraavasta;
      BLACK BQ -bileet 20.5.2017 klo 22 -->04
      Puikkarissa os. Maaherrankatu 5, Kuopio.

      Ps. eiköhän sinne tuu jengiä muualtakin, joihin tutustua mikäli näin haluat:)

      • Naisellista_naista

        Kiitos :)


    • Kuopio300

      Samaan olen itekkin miettinyt, olisi tosiaan kiva saada uusia tuttavuuksia.

    • Kuopiontyttöjä

      Haluaisiko joku kiva tyttö/nainen Kuopiosta lähteä vaikka yhdelle mun kanssa tänään?

      • Hyvääjakaunistatarjolla

        En pääse kyllä tänään mut jos kiinnostaa tutustua, niin laita viestiä hyvaa_ja_kaunista(at)hotmail.com


    • vinkkiv

      BLACK Be Queerious -bileet
      BLACK BQ Puikkarissa 20.5.2017.

    • Kuopionkesä

      Hei. Nyt yhteystietoja kehiin, uusi täälläpäin ja uudet ihmiset olisivat tarpeen! Ikää on 30 ja tyyli naisellinen, jos se nyt jollekin on tärkeää tieto

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      20
      1750
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1339
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1229
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      10
      1143
    5. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1085
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1057
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      11
      1056
    8. Paske perse pillu

      Kulli seksi hiv
      Ikävä
      5
      1040
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      1010
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      1009
    Aihe