Roikkuvat kulmat ja korkea otsa?

Kittaliina

Hei! Kaipaisin kokemuksia roikkuvien kulmien ja korkean otsan korjaamisesta!

Minulla on luonnostaan korkea hiusraja ja raskaat kulmat ja tätä kautta myös roikkuvat luomet. Haluaisin nostaa kulmien tasoa niin että silmät avartuisi (luomet ei roiku) ja otsan osuus pienenisi. Riittääkö tähän otsan kohotus eli poistetaanko siinä osa otsan ihoa niin että se madaltuu? Pelkkä hiusrajan madallus ei kai vaikuta mitenkään roikkuviin kulmiin eli siinä ei otsaa "kiristetä"?
Pelkkä roikkuvien luomien leikkaus ei minua kiinnosta sillä se ei nosta raskaita kulmia. Silmien alueen leikkaus lisäksi vaatii pitkän toipumiajan enkä pysty olemaan ns hakatun näköisenä viikkotolkulla.

Olisin tosi kiitollinen kokemuksista! Myös klinikkasuositukset ovat tervetulleita Tampere Helsinki alueella.

4

301

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tietoag

      Hae tietoa esim. Googlen sivuilta termeillä "hiusrajan madallus" tai "hairline lowering" ym.

    • Expl

      Kyllä yläluomien, kulmakarvojen ja otsan ongelmat kannattaa hoitaa samalla kertaa. Nykyisin näkyy paljon julkisuudessa henkilöitä, joilla otsan , kulmakarvojen ja yläluomien ongelmaa on yritetty hoitaa nostamalla botuliinilla kulmakarvat epänormaaliin asentoon. Se on oikeastaa yksi noista kauhistuttavista ulkonäön väärin ymmärryksistä nakkimakkarahuulien ja turvonneiden silmänympärysten lisäksi.
      Samalla kun hiusrajaa lievästi madalletaan varmistetaan kulmakarvan hyvä asento ja yläluomen muoto ja poimun korkeus. Hoitomenetelmän sinulle voi ratkaista vastaanotolla vain esteettiseen
      plastiikkakirurgiaan erikoistunut lääkäri.









      lääkäri

    • Kittaliina

      Kiitos vinkeistä. Olenkin jo ahkerasti googlettanut aiheesta, mutta kaipasin ihmisten kokemuksia.

      Tuo Kela-korvattava silmäluomien leikkaus houkuttelisi koska varmasti sen saisin, mutta pelkäänpä että se ei tekisi ulkonäölle kuin hallaa. Otsan nostelu ja päänsäryt kai se saisi loppumaan.
      Pahoin pelkään että otsan kohotus on mulle se juttu. Onko tästä kellään kokemuksia? Miten kävi hiusrajalle? Arvet? Sairaaloma? Kommentoiko ihmiset uutta ulkonäköä? Suosituksia paikasta Suomessa/Virossa?

    • Disappointed

      Hei, minulle on tehty otsankohotus. Menin plastiikkakirurgille yläluomien vuoksi, mutta hänen mukaansa oikea toimenpide minulle oli otsankohotus, joka sitten tehtiin avoversiona. Valitettavasti operaatio ei auttanut yläluomiongelmaan, jotka edelleen samanlaiset kuin ennen leikkausta. Kysyin etukäteen moneen kertaan lääkäriltä, että nostaahan leikkaus varmasti kulmia siten, että yläluomet avartuvat ja hän vakuutti näin käyvän, mutta valitettavasti jouduin pettymään. Harmittaa, etten käynyt kysymässä myös jonkun toisen lääkärin mielipidettä ennen leikkausta. Minut leikkasi suomalainen plastiikkakirugi, joka kylläkään ei näytä olevan Expl:n mainostaman Esteettisten pl.kir. jäsen.

      Jos haluat lisätietoja, lähetä mailiosoitteesi, niin voin kertoa enemmän ja myös lääkärin nimen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      2501
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1980
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1958
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1766
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1530
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1296
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1202
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1188
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1167
    Aihe