mua ahdistaa broidin puuha

mä oon 12 vee tyttö ja asutaan äidin ja mun broidin kaa kolmestaan. me ollaan melko köyhii ja siksi äiti sanoo että mun pitää saunoo broidin kanssa niin säästyy sähköö. äiti saunoo yksin kun se on usein töissö normaali-aikana. ennen ei ollut mitään mutta nyt broidi on alkanut masturboida aina saunassa ihan siinä mun vieres. se sanoo että en saa kertoo mutsille.
Ilmianna
Jaa

8 Vastausta

Semmosta.

Kerro sairaasta pervosta äidille. Koeta vaikka saada kuvatodiste.
Ilmianna
Jaa
Potkase veljees täysii munille ja työnnä kuumalle kiukaalle. Eipä enää jäiritse suo :)
Ilmianna
Jaa
Pyydä häntä lopettamaan. Jos ei auta, uhkaa kertoa äidillenne, ellei hän lopeta. Jos sekään ei auta, kerro äidillenne.
Ilmianna
Jaa
Masturbointi on luonnollinen asia, eikä sitä kuulu hävetä mutta rajansa silläkin. Pyydä veljeäsi lopettamaan, voit perustella pyyntöäsi muutamalla sanalla. Jos hän ei siitä huolimatta lopeta, niin kerro äidillesi.
Ilmianna
Jaa

Tästä on poistettu viesti sääntöjen vastaisena.

Ilmianna
Jaa
Moikka! Hyvä, kun kirjoitit palstalle. Pystyisitkö ottamaan asian puheeksi veljesi kanssa? Kertoisit, että sinua häiritsee hänen masturboiminen vieressäsi. Jos et uskalla puhua veljesi kanssa, kerro asiasta äidillesi tai muulle aikuiselle, esimerkiksi terveydenhoitajalle tai vaikka kummitädillesi. Kannustamme ottamaan asian rohkeasti puheeksi. Tsemppiä! T. Nettisaapas Sartsa ja Hentsu
Ilmianna
Jaa
Anna pojan runkata....Ehkä kiihoittuu Sinun läsnäolostasi !? Poistu löylyhuoneesta "toimituksen " ajaksi !!!
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Hän siis kiihottuu 12-vuotiaasta siskostaan.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa

Tästä on poistettu viesti sääntöjen vastaisena.

Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Kirjoitus kylläkin on ilmiselvä "provo", mutta jos ei olisikaan niin mitäs pahaa tuossa?
Ilmianna
Jaa

Vastaa alkuperäiseen viestiin

mua ahdistaa broidin puuha

mä oon 12 vee tyttö ja asutaan äidin ja mun broidin kaa kolmestaan. me ollaan melko köyhii ja siksi äiti sanoo että mun pitää saunoo broidin kanssa niin säästyy sähköö. äiti saunoo yksin kun se on usein töissö normaali-aikana. ennen ei ollut mitään mutta nyt broidi on alkanut masturboida aina saunassa ihan siinä mun vieres. se sanoo että en saa kertoo mutsille.

5000 merkkiä jäljellä

Peruuta