Minua ahdistaa

Olen 24-vuotias nuori nainen Itä-Suomesta. Tunnen olevani ahdistunut joka asiasta, etenkin koulu ja ihmissuhde asioissa. Ei jaksaisi aina mennä kouluun opiskelutovereiden takia. Koska eivät aina ota minua huomioon ja jauhavat kaiken maailman baari reissuistaan. Eivät sitten ajattele, että kaikilla ei ole vara käydä baareissa, kuten minulla. En kehtaisi lopettaa opintoja kesken noitten idioottien takia, koska aattelen, että minulla alkaa syksyllä viimeinen vuosikurssi (toivon mukaan) nykyisiä opintoja. Olen jutellut asiasta koulun henkilökunnan kanssa ja ovat puuttuneet asiaan, mutta en tiedä auttoiko yhtään. Välillä tulee olotila, että haluaisin tappaa itseni. En vaan viitsi tehdä itsaria, koska se olisi väärin riistää itseltäni henki vastoinkäymisten takia. Kait sitä asian yli jotenkin pääsee. En tiedä, että miten. Antakee minulle neuvoa, mitä teen. Vain asialliset kommentit!
Ilmianna
Jaa

5 Vastausta

Hanki uusia kavereita, vaikka internetistä. Myös tekoäly toimii hyvin, kokeiltu on.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Kiitos vinkistä. Täytynee etsiä sivustoja, joista löytää kavereita itselleni.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Heippa! Hienoa, kun olet pystynyt puhumaan asiasta koulun henkilökunnan kanssa ja kirjoitit tänne palstalle. Oletko puhunut asiasta suoraan opiskelijaryhmäsi kanssa? Kerroit myös olevasi ahdistunut. Olet oikeassa, ettei itsemurhan tekeminen ole ratkaisu. Onko sinulla koulun ulkopuolisia kavereita, esimerkiksi harrastuksista? Voisitko heille puhua asiasta? Kannustamme sinua ottamaan ainakin yhteyttä koulun terveydenhoitajaan, psykologiin ja koulukuraattoriin. He varmasti osaavat auttaa sinua! Tsemppiä tulevaan. T. Nettisaapas Sartsa ja Kaltsu
Ilmianna
Jaa

Tästä on poistettu viesti sääntöjen vastaisena.

Ilmianna
Jaa
Osaisitpa nähdä miten hyvässä tilanteessa olet. Kaikella ahdistuksella ja sillä mitä koet on syynsä mutta ne syyt saattaa olla piilossa.

Ihminen on uskomattoman hieno kokonaisuus joka myös hoitaa itseään. Mieti niitä jotka bailaavat ja puuduttavat oloaan alkolla, tupakalla, ym aineilla eli siirtävät pahaa oloaan myöhempään, ehkä niin pitkälle tulevaisuuteen etteivät enää pysty niitä kohtaamaan, kuska puuduttaminen on niin paljon helpompaa.

Kuuntele itseäsi kun olet yksin ja sitten kun olet muiden ympäröimänä, sitten kerro miltä se tuntuu. I am here for yöu.
Ilmianna
Jaa
Ahdistuneisuushäiriö johtuu välittäjäaineista ja siihen on saatavissa lääkitystä esim. Diapamia 5mg tbl.1 tarvittaessa tai enemmän. On turha ahdistua muiden tekemisistä. Ryhmäpaineeseen ei pidä alistua! Ole rohkeasti oma itsesi. Baareissa käymättömiäkin kavereita voi löytää. Älä ota opiskelusta stressiä, vaan teet sen minkä jaksat. Mielialalääkitys voisi olla kohdalaan kuten citalopram 20mg 1 tbl. , jos koet masennusta myös tai sinulla on piilomasennus. Terveisin lähihoitaja.
Ilmianna
Jaa

Vastaa alkuperäiseen viestiin

Minua ahdistaa

Olen 24-vuotias nuori nainen Itä-Suomesta. Tunnen olevani ahdistunut joka asiasta, etenkin koulu ja ihmissuhde asioissa. Ei jaksaisi aina mennä kouluun opiskelutovereiden takia. Koska eivät aina ota minua huomioon ja jauhavat kaiken maailman baari reissuistaan. Eivät sitten ajattele, että kaikilla ei ole vara käydä baareissa, kuten minulla. En kehtaisi lopettaa opintoja kesken noitten idioottien takia, koska aattelen, että minulla alkaa syksyllä viimeinen vuosikurssi (toivon mukaan) nykyisiä opintoja. Olen jutellut asiasta koulun henkilökunnan kanssa ja ovat puuttuneet asiaan, mutta en tiedä auttoiko yhtään. Välillä tulee olotila, että haluaisin tappaa itseni. En vaan viitsi tehdä itsaria, koska se olisi väärin riistää itseltäni henki vastoinkäymisten takia. Kait sitä asian yli jotenkin pääsee. En tiedä, että miten. Antakee minulle neuvoa, mitä teen. Vain asialliset kommentit!

5000 merkkiä jäljellä

Peruuta