Miten vietätte äitienpäivää

maailmanparasäitipuoli

Meillä vietämme aamukahvilla sänkyyn , jotka mies ja lapsemme tuo, sitten siirrymme olohuoneeseen ja katsomme piirrettyjä lasten kanssa. Iltapäivällä valmiitamme täytekakun ja ja lähdemme ulos syömään ja illalla syömme sitä kakkua. Mies antaa valtavasti lahjoja ja kukkia ja haleja.. Jos ehdimme mies hkjee vielä omat lapset onnitelemaan minua ja lapset tuovat lahjoja ja halivat, jolloin meillä on 9 hengen perhe täällä juhlimassa mua. On ihanaa kun kaikki lapset vaikkei omia olekkaan onnittelevat ja juhlivat vain mua. Olen onnenpekka kun sain suuren perheen ja voin toteuttaa suurperheen äidin roolia. Kurjaa mistä kaikesta miehen ex vaimo onkaa luopunut kun minä taas nautin tästä valtavasti, saan olla päällepäsmäri ja lasten luottohenkilä joka asiassa.

30

332

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Äläsnytlässy

      Älä elvistele" kyllä muullakin on täällä suurperhe en ole mistään jäänyt paitsi muullakin on uus mies ja sillä on 5 lasta ja vaikka sun miehes ,mun ex hakee meitin lapset pois ,niin silti jää ne 5 lasta juhlimaan mun ja mieheni kanssa . Härpiti härpiti vaan....

    • Revisiitä

      Hahahaa meillä on paljon paremmin kun sulla, mulla kaksi ex äijää tuo lahjoja ja vie syömään, toinen vie aamiaiselle ja toinen lounaalle ja nykyinen äijäni vie sitte minut yökerhoon tanssimaan , kun pääsee töistä iltavuorosta.
      Lapsia on tupa täynnä molemmilla exsillä on mun kaa 2 lasta ja uusien vaimojen kanssa myös lapsia ja mulla uuden kaa myös 2 lasta.

    • Meillä mun lapset menee äitinsä luokse ja minä voimme viettää kahdestaan omaa aikaa ! Enkä tiedä mitä lapset äidillensä vie... ...ei kuulu mulle

    • Sairhoitsu

      Minä olen töissä koko päivän.

    • Huolestunut.kansalainen

      Eikö tätä surkeaa tapausta saada täältä ammtti-ihmisten hoidettavaksi, pois näitä avauksia tekemästä?

      • RAISIONKAUPUNGIN

        "lastensuojelu" ei toimi; lapsen "viranomais-" vieraannuttaminen..


    • äitipuolipäivä

      Meillä juhlinta aloitetaan jo huomenna. Menemme mökille laitamme viirin salkoon ja ja lämmitämme saunan. Sitten leivomme kakun lauantaina ja sunnuntaina kaikki lapset koristelevat sen rakkaudella. Meitä on mun lapset, miehen lapset ja yhteiset lapset joten hulinaa on rankkaa tulee olemaan. On ihanaa olla poissa kaupungista, piilopirtissämme, sinne ei löydä miehen lasten äiti häiriköimään meitä kun tämä äiti juhlii lastensa kanssa.
      On ihanaa kun on päivän sankari, ja lapset ovat haltioissaan kun saavat herkkuja.
      Saan varmasti kaikilta lapsilta kortit joita ovat koulussa väsänneet. äitipuoli on onnekas. Mitähän mahtaa lasten äiti puuhata, varmasti kateellinen mulle, mutta eiköhän hänkin
      onnensa löydä muualta. Äiteinpäivä on nyt mun päivä. T Annikkiamelia

      • Kuvittelet nälkääsi jokainen lapsi menee oikean äitinsä luokse äitienpäivänä !!!


    • IhanaIhminenOlen

      Ilmoitin tämänkin ylläpitoon.

      • eivietetä

        "äiti- ja viranomaiset" vieraannuttaneet lapset isästään..


      • IhanaIhminenOlen

        Turhaan enää tähän ketjuun provoat, kun on poistuvassa tilassa. Ja yrittäisit pedofiili-iskä hakeutua terapiaan.


      • IhanaIhminenOlen
        IhanaIhminenOlen kirjoitti:

        Turhaan enää tähän ketjuun provoat, kun on poistuvassa tilassa. Ja yrittäisit pedofiili-iskä hakeutua terapiaan.

        Turhaan enää tähän ketjuun provoat, kun on poistuvassa tilassa. Ja yrittäisit pedofiili-äiskä hakeutua terapiaan.


      • IhanaIhminenOlen

        Oi, siellä olikin lapsi kirjoittelemassa. Sorry.


      • IhanaIhminenOlen
        IhanaIhminenOlen kirjoitti:

        Oi, siellä olikin lapsi kirjoittelemassa. Sorry.

        Oi, siellä olikin "äiti" kirjoittelemassa. Sorry.


      • IhanaIhminenOlen
        IhanaIhminenOlen kirjoitti:

        Oi, siellä olikin "äiti" kirjoittelemassa. Sorry.

        Kyllä ihan ydinperheen äiti onkin ilman sitaatteja. Lapsillani on ollut niin hyvä tuuri, että heillä on hyvä isä ja minulle rakas puoliso. Sääli, että sinulla kehitys on jäänyt noin pahasti kesken. Lapset jankuttavat tuollalailla niinkuin sinä. :D
        Siitäpä syystä sinut on ulkoistettu, kun et kasvanut koskaan aikuiseksi, assiressu.


      • IhanaIhminenOlen
        IhanaIhminenOlen kirjoitti:

        Kyllä ihan ydinperheen äiti onkin ilman sitaatteja. Lapsillani on ollut niin hyvä tuuri, että heillä on hyvä isä ja minulle rakas puoliso. Sääli, että sinulla kehitys on jäänyt noin pahasti kesken. Lapset jankuttavat tuollalailla niinkuin sinä. :D
        Siitäpä syystä sinut on ulkoistettu, kun et kasvanut koskaan aikuiseksi, assiressu.

        Kyllä ihan ydinperheen "äiti" onkin sitaattien kanssa.
        Lapsillani on ollut niin hyvä tuuri, että heillä on hyvä isä;
        huono "äiti ja luonnehäiriö vieraannuttaja viranomainen",
        sinulle rakas puoliso. Sääli, että sinulla kehitys on jäänyt
        noin pahasti kesken. Lapset jankuttavat tuollalailla niinkuin
        sinä. :D Siitäpä syystä sinut on ulkoistettu, kun et kasvanut koskaan aikuiseksi, "nartturessu".


    • eivietetä

      "äiti- ja viranomaiset" vieraannuttaneet lapset isästään..

      • IhanaIhminenOlen

        Sinun tapauksessasi se on ollut lapsille lottovoitto!


      • IhanaIhminenOlen
        IhanaIhminenOlen kirjoitti:

        Sinun tapauksessasi se on ollut lapsille lottovoitto!

        Oi, siellä olikin vieraannuttaja "äiti" kirjoittelemassa. Sorry.
        Sinun tapauksessasi se ei ollut lapsille lottovoitto!


      • IhanaIhminenOlen

        Kyllä ihan ydinperheen äiti onkin ilman sitaatteja. Lapsillani on ollut niin hyvä tuuri, että heillä on hyvä isä ja minulle rakas puoliso. Sääli, että sinulla kehitys on jäänyt noin pahasti kesken. Lapset jankuttavat tuollalailla niinkuin sinä. :D
        Siitäpä syystä sinut on ulkoistettu, kun et kasvanut koskaan aikuiseksi, assiressu.


      • IhanaIhminenOlen
        IhanaIhminenOlen kirjoitti:

        Kyllä ihan ydinperheen äiti onkin ilman sitaatteja. Lapsillani on ollut niin hyvä tuuri, että heillä on hyvä isä ja minulle rakas puoliso. Sääli, että sinulla kehitys on jäänyt noin pahasti kesken. Lapset jankuttavat tuollalailla niinkuin sinä. :D
        Siitäpä syystä sinut on ulkoistettu, kun et kasvanut koskaan aikuiseksi, assiressu.

        Kyllä ihan ydinperheen "äiti" onkin sitaattien kanssa.
        Lapsillani on ollut niin hyvä tuuri, että heillä on hyvä isä;
        huono "äiti ja luonnehäiriö vieraannuttaja viranomainen",
        sinulle rakas puoliso. Sääli, että sinulla kehitys on jäänyt
        noin pahasti kesken. Lapset jankuttavat tuollalailla niinkuin
        sinä. :D Siitäpä syystä sinut on ulkoistettu, kun et kasvanut koskaan aikuiseksi, "nartturessu".


    • toinenpäivään

      äiti joka on onnistanut kasvattamaan lapset niin että eivät muista milloinaan kukin ei kortein.
      vuosiasitten kyyneleet kostutti aamupuuron enään ei iteketä ,kun ei ajattele mitään on onnellinen niiden äitienpuolesta joita muistetaan.

    • Paskamutsi

      Meilläkin alkaa huudolla kuinka paska äiti olen kun jotain juhlintaa odotin.. Ei tuo ukko muista minun päiviäni. Syntymäpäivänikin istuttiin vaan hiljaa kun unohti.. Eksälle halua viedä kukkia kun sai keskenmenon poikasa kummin kanssa.
      Taidan ottaa eron.
      Hyvää äitienpäivää muillekin äideille <3

      • Oletkaheli

        Ethän sinä ole miehesi äiti, ääliö.


      • Olenkaikaheli

        Kun olisi edes oman äitinsä muistanut. Hävettää anopin puolesta poikansa käytös.
        Olipahan sentään ikimuistoinen ensimmäinen äitienpäivä.


      • EtKaiKaheli

        Sun lapsetko ne sulle huusi, että olet paska äiti? Siinä tapauksessa kasvatus on mennyt aika poskelleen ja ketä siitä voi syyttää?
        Anoppikin niittää sitä mitä on kylvänyt.
        Jos taas ukkosi sua "äidittelee" on jo senkin vuoksi paras ottaa ero. :D


    • Arvotonäiti

      Äitienpäivä on täysin turha. Tähän johtopäätökseen olen päätyn. Jälleen kerran tein itse ruuat, ostin lahjan itselleni. Muut odottivat jotta kaikki oli valmiina ja arvostelivat tarjottavia.

      • OtaArvosi

        Ei äitienpäivä suinkaan turha ole muuta kuin sinulle, mutta kannattaa varmaan yrittää murtaa vanha kaava. Älä tee ruokia. Vie perhe ulos syömään. Kuka niitä lahjoja edes kaipaa?


    • KaikestaKiitollinen

      Hienosti meni äitienpäivä. Kaikki lapsemme tulivat luoksemme ja keittivät aamukahvit. Teeskentelin nukkuvaa mieheni kainalossa. Mies meni auttelemaan lapsiamme ja pian sain kutsun pöytään. Oli kukkia ja kakkua, mitäpä sitä muuta tarvitaankaan.
      Yleensä menemme syömään ulos lounaan, mutta nyt oli poikkeus, sillä olimme jo lauantaina syöneet juhlalounasta ravintolassa. Tein siis vain kotiruokaa. Olen todella kiitollinen perheestämme. Toivon, että suurimmalla osalla palstalaisista on ollut hyvä toukokuun toinen sunnuntai rakkaimpiensa kesken.

      • Rtrtrtrttr

        Hehhe, kuulostaa jo melkein ansaitulla lomalta. Kylähän siitä iloa sais jos joskus suotais aikaa yksin ja vois juoda sitä viinaa.. ei taida trtrtrtrrt ymmärtääkään ja toivon ettei koskaan tälläisen alaarvoisen kommentoinnin perusteella ymmärräkään :)


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      364
      3222
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      143
      1229
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      61
      1167
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      138
      1007
    5. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      115
      816
    6. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      46
      762
    7. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      160
      752
    8. Oli mukava tavata irl

      Sattuma toi sinut matkani varrelle. Ihmettelin sitä silloin, ehkä vähän vieläkin. Oli ilo jutella ja tuntea, vaikka nyt
      Ikävä
      23
      727
    9. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      113
      727
    10. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      40
      689
    Aihe