Sinulle kysymys

kunmietin

Aiotko kysyä nähdessä, että mitä kuuluu? Ja jos kysyt, niin haluatkohan oikeasti tietää? Välillä maissa, mutta kaikki ok.
Hallitsen syyt ja seuraukset, ja paljon asioita ympärilläni. Se pitää ajatukset aika kirkkaina ja mielen vakaana.

65

2772

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nohitto

      Tottakai haluan tietää mitä sinulle kuuluu. Nykyset, menneet ja tulevat kaikki kiinostaa:)

    • Lattialuuttusi

      Kierrän paikat missä voitasiin nähdä ja ei ne sovi mun juttuihin. Ollaan niin erilaisia. En jaksa uudelleen käydä aiheuttamiasi kipetä tunteita läpi jos ne muistuu liikaa mieleen. Et kaipaa muutakun että saisit jotenkin taas lyödä mut lyttyyn. Sitä iloa en sulle suo. Kilpaile sen toisen kanssa. Kerta riitti.

    • jostainmies

      Kyllä haluaisin kysyä ja myös tietää oikeasti mitä kuuluu. M->N.

    • voisitäoikeestivälittää

      Ihan aito ja vilpitön on kysymys kuulumisten....

    • Miksimaissavälillä

      Ystävä illassa kysyy

    • poiselämästä

      Oletko jättänyt vai jätetty?

    • Viestiensyytsulla

      Eikö tuo ole juuri sitä mitä kyselet. Ai niin ja ihan ystävänä. Niin miksi sinua vielä kiinnostaa mitä mulle kuuluu? Toki kohteliaisuus on vastata mutta totuutta en kerro. Mehän esitetään niin hyvin. Eikö olekin sullakin paskamainen tunne kun tiedät ne valeet mitä kerroimme. Onko kuulumisen kysymyksen esittäminen sulle sitä että seuraat uteliaisuudella jääkö kiinni vai mitä elämässäni tapahtuu. Eikö vain tuo ole se sun mielenkiinnon syy minuun?

    • jaonnenkyynelin

      En, aio vaan rutistaa syliini ja pitää siinä kauan.

    • haluaisinoikeestitietää

      Kysyin eilen mutta et kertonut totuutta

    • rakkauspalsta_parempi

      Mutta eikös se ole yleensä mennyt niin, että sinä olet kysynyt minulta, mitä minulle kuuluu?
      Mitä oikein haet takaa tuolla aloituksellasi?
      Tiedänhän minä, että olet fiksu. En kai minä muuten olisi sinusta kiinnostunutkaan, vaikkei ulkonäössäsikään ole isompia vikoja :)

    • rakkauspalsta_parempi

      Hei niin, mitä haluaisit minun kysyvän tai sanovan ylipäätään?
      Ja tietenkin minä haluan tietää, mitä sinulle kuuluu. Tiedäthän, että välitän sinusta! Eikös se asia ole tullut jo ihan selväksi!
      Kun seuraavan kerran nähdään, kysynkö siis kuulumiset vai keskitynkö tikkariin? :)

      • aloitt

        Voit keskittyä tikkariin, mitäpä siihen nopeasti vastaisi.:) En oikeastaan hakenut aloituksella mitään, ehkä vähän huomiota hänelta.


      • rakkauspalsta_parempi

        Ok, hyvä tietää :)
        Et haluaisi vähän enemmänkin huomiota häneltä???


      • miksi_kysyt
        rakkauspalsta_parempi kirjoitti:

        Ok, hyvä tietää :)
        Et haluaisi vähän enemmänkin huomiota häneltä???

        Mitä sitten, jos haluaisin? Tokkopa olisi merkitystä.


      • rakkauspalsta_parempi

        Miksi ihmeessä sinun haluamisilla ei olisi merkitystä?
        Mistä olet tuon johtopäätöksen oikein tehnyt?


      • miksi_kysyt

        Äh, unohda. Keskityn ennemmin vaikka kiitollisuuteen, niin ei tarvitse miettiä tapahtumattomia Olen kiitollinen sinustakin.


      • rakkauspalsta_parempi

        Hyvä, jos olet kiitollinen minustakin.
        Minä olen kiitollinen myös sinusta.
        Mutta olisihan se kiva tuntea paremminkin vähän joka tavalla.


      • on_se_parempi
        rakkauspalsta_parempi kirjoitti:

        Hyvä, jos olet kiitollinen minustakin.
        Minä olen kiitollinen myös sinusta.
        Mutta olisihan se kiva tuntea paremminkin vähän joka tavalla.

        Olishan se kiva. Kai tiedät että mun tunteet sua kohtaan on niin syvällä jossain, että niitä ei mikään koskaan hetkauta.
        En kadota sinua, vaikka elämät oliskin eri paikoissa.


      • rakkauspalsta_parempi

        Et kai vaan ole jo päättänyt, että olemme erillämme jatkossakin? Etkö ikinä halua antaa meille mahdollisuutta, miksi?
        Voisitko edes teoriassa kuvitella joskus sanovasi minulle kasvotusten "Hei juteltaisko kahdestaan vähän myöhemmin jossain tms.? "
        Oletko eksäsi kanssa edelleen???


      • on_se_parempi
        rakkauspalsta_parempi kirjoitti:

        Et kai vaan ole jo päättänyt, että olemme erillämme jatkossakin? Etkö ikinä halua antaa meille mahdollisuutta, miksi?
        Voisitko edes teoriassa kuvitella joskus sanovasi minulle kasvotusten "Hei juteltaisko kahdestaan vähän myöhemmin jossain tms.? "
        Oletko eksäsi kanssa edelleen???

        Ei, en ole exän kanssa enää. :)


      • vielä_ja_nukkumaan
        rakkauspalsta_parempi kirjoitti:

        Et kai vaan ole jo päättänyt, että olemme erillämme jatkossakin? Etkö ikinä halua antaa meille mahdollisuutta, miksi?
        Voisitko edes teoriassa kuvitella joskus sanovasi minulle kasvotusten "Hei juteltaisko kahdestaan vähän myöhemmin jossain tms.? "
        Oletko eksäsi kanssa edelleen???

        Niin, ja voisin kuvitella sanovani, toivottavasti säkin !!


      • rakkauspalsta_parempi

        Tarkoitatko tuolla " toivottavasti säkin", että minä olisin aloitteellinen kasvotusten?? En mie voi/kykene, kun siitä tulisi ihan kamalan tyrkky olo ja sellaisesta jäisi niin ei-romanttinen olo, mikä vaivaisi minua loppuelämän ajan. Taidan olla tässä asiassa tosi vanhanaikainen, eli sinun on oltava se aloittaja!!!
        Ja olen huomannut seurassasi sellaisen jutun, että menen joko ihan mykäksi tai sitten töksäytän
        ihan mitä sattuu. Itse asiassa muistelen joskus kauan sitten kysyneeni siulta jotain minuun ja sinuun liittyvää vähemmän tyylikkäästi :), johon vastasit jotenkin tähän tyyliin "Olen huomannut jo useamman vuoden ajan, että minun on parempi olla yksin." Josta tein sitten sen johtopäätöksen, ettet ole innostunut sitoutumaan ylipäätään parisuhteeseen (tai ainakaan miun kanssa).
        Joten et voi kiistää, ettenkö olisi ollut aloitteellinen ainakin jollain tyylillä:) :)


      • paradoksit

        Niin sanoin,eikä sitä voi muuksi muuttaa sitä asian laitaa...mäkin saatan ilmaista jonkun asian eri näköisesti, kuin on tarkoitus ilmaista se.
        Yksin olo sopii minulle Vaikka joskus on yksinäinen olo.


      • rakkauspalsta_parempi

        Ymmärrän,ehkä.
        Tunnetko kokemustesi perusteella sitten niin, ettei sinusta ole parisuhteeseen ja että se rajoittaa liikaa elämistäsi?
        Niin on minullakin yksinäinen olo. Ollut jo kauan. Viihdyn yksin omissa askareissani, mutta kyllä silti haikeana ja kateellisena katselen joskus selvästi onnellisia pariskuntia.


      • eivittunäitä
        rakkauspalsta_parempi kirjoitti:

        Ymmärrän,ehkä.
        Tunnetko kokemustesi perusteella sitten niin, ettei sinusta ole parisuhteeseen ja että se rajoittaa liikaa elämistäsi?
        Niin on minullakin yksinäinen olo. Ollut jo kauan. Viihdyn yksin omissa askareissani, mutta kyllä silti haikeana ja kateellisena katselen joskus selvästi onnellisia pariskuntia.

        ja taas me niiiin tunnettiin :)))


      • rakkauspalsta_parempi
        eivittunäitä kirjoitti:

        ja taas me niiiin tunnettiin :)))

        Oliko tämä joltain ulkopuoliselta vai sinulta??
        Jos sinulta, niin enhän minä tarkoittanut mitään pahaa vaan päinvastoin! Olet kertonut, ettet mene enää naimisiin. Joten eikös se olisi ihan luonnollista, jos et hirveästi innostu minkäänlaisista parisuhdekuvioista ainakaan tässä vaiheessa elämää? Mutta sitä en ole sanonut, ettenkö itse haluaisi jotain sellaista kanssasi vähän kerrallaan!

        Ja jos tuon edellisen kommentin kirjoittaja oli joku muu, niin hänelle sitten terveiset, että mene sen v....s kanssa ihan jonnekin muualle!


      • on_se_parempi

        En se minä ollut. Se hymyilyttää olet oikeassa, etten innostu niistä kuvioista juuri nyt. mutta olisi hauska ajatella, että minusta olisi parisuhteeseen vielä joskus. Vähän kerrallaan,kyllä se sitten näkee miten elämässä käy. Pidin siitä miten kirjoitit.:)


      • rakkauspalsta_parempi
        on_se_parempi kirjoitti:

        En se minä ollut. Se hymyilyttää olet oikeassa, etten innostu niistä kuvioista juuri nyt. mutta olisi hauska ajatella, että minusta olisi parisuhteeseen vielä joskus. Vähän kerrallaan,kyllä se sitten näkee miten elämässä käy. Pidin siitä miten kirjoitit.:)

        Voi luojan kiitos, ettet se ollut sinä!!!!!
        Meni viime yö lähes kokonaan valvoessa, kun yritin miettiä, saatoitko käsittää tekstini toisin kuin tarkoitin. Tällainen mie olen, valvon ja mietin.
        Kiitti,että vastasit!!!


      • on_se_parempi
        rakkauspalsta_parempi kirjoitti:

        Voi luojan kiitos, ettet se ollut sinä!!!!!
        Meni viime yö lähes kokonaan valvoessa, kun yritin miettiä, saatoitko käsittää tekstini toisin kuin tarkoitin. Tällainen mie olen, valvon ja mietin.
        Kiitti,että vastasit!!!

        En kaipaa nyt kauheasti suruja,joten yritän nyt olla ikävöimättä vaikka se jo nosti päätään. Ja anteeksi, etten osannut aina käyttäytyä kypsästi. Kerroin jo jotain tärkeää Niin se juttu on sentääns hyvä.


      • rakkauspalsta_parempi
        on_se_parempi kirjoitti:

        En kaipaa nyt kauheasti suruja,joten yritän nyt olla ikävöimättä vaikka se jo nosti päätään. Ja anteeksi, etten osannut aina käyttäytyä kypsästi. Kerroin jo jotain tärkeää Niin se juttu on sentääns hyvä.

        Mitä tuohon ikävöimiseen tulee, niin ymmärrän paremmin kuin hyvin sinua.
        Omassakin käytöksessäni olisi varmaan ollut myös parantamisen varaa.
        (Ikäeromme on pyörinyt varmaan meillä molemmilla aika paljon mielessä, kun se vaan on fakta. Kun sinä olet joskus viisikymppinen, minä olen... Ikäjutut muutenkin ajankohtaisia itselläni omalla laillaan).

        Kiitos paljon kaikista kauniista sanoistasi!

        Pidäthän hyvää huolta itsestäsi!


      • Vähän_Kerrallaan

        Toivottavasti asettelin sanani oikein:)
        Ja käytöksellä tarkoitin sitten meidän välisiä hetkiä ihan tuolla oikeassa maailmassa.
        Onhan mulla sua välillä kamala ikävä, mutta kun työnkuva on mikä on, niin on kovin turha lähteä miettimään niitä asioita nyt (ei johdu ikäeosta, sillä ei ole merkitystä!!!!). Lupaathan ettet unohda minua.


      • Vähän_Kerrallaan
        rakkauspalsta_parempi kirjoitti:

        Mitä tuohon ikävöimiseen tulee, niin ymmärrän paremmin kuin hyvin sinua.
        Omassakin käytöksessäni olisi varmaan ollut myös parantamisen varaa.
        (Ikäeromme on pyörinyt varmaan meillä molemmilla aika paljon mielessä, kun se vaan on fakta. Kun sinä olet joskus viisikymppinen, minä olen... Ikäjutut muutenkin ajankohtaisia itselläni omalla laillaan).

        Kiitos paljon kaikista kauniista sanoistasi!

        Pidäthän hyvää huolta itsestäsi!

        Ja pidä sinäkin huolta, yksinäisyys väistyy kyllä!


      • rakkauspalsta_parempi
        Vähän_Kerrallaan kirjoitti:

        Toivottavasti asettelin sanani oikein:)
        Ja käytöksellä tarkoitin sitten meidän välisiä hetkiä ihan tuolla oikeassa maailmassa.
        Onhan mulla sua välillä kamala ikävä, mutta kun työnkuva on mikä on, niin on kovin turha lähteä miettimään niitä asioita nyt (ei johdu ikäeosta, sillä ei ole merkitystä!!!!). Lupaathan ettet unohda minua.

        Tänään iski tavallista pahempi ikävä jostain kummasta syystä :). Huomaat ehkä, jos luet tuolta toisaalta, taisi mennä minun ehdottelut jollekin väärällekin.... :) :) :)
        En unohda enkä ikinä ole unohtanut sinua. Toivottavasti et ole muuta luullut.
        JOS ei nähdä aikoihin, niin olisi ainakin kiva kuulla kuulumisiasi täältä!!


      • VoiHyvinn

        En luule :);) mutta ajattelen susta aina samoin,vaikkei musta kuulukaan.
        En lukennut muualta mitään.?.
        Ammennetaan kaikki auringosta!! :))


      • rakkauspalsta_parempi
        VoiHyvinn kirjoitti:

        En luule :);) mutta ajattelen susta aina samoin,vaikkei musta kuulukaan.
        En lukennut muualta mitään.?.
        Ammennetaan kaikki auringosta!! :))

        Ai no sehän olisi toisaalta hyväkin, jos et lukenut, niin minua ei nolottaisi/ hävettäisi nyt jälkikäteen ehkä niin paljon. Siitähän siinä vaan oli kyse, että ehdottelin näkemistä ( jossain muualla kuin työpaikallas). Ja siis päiväsaikaan ihan selvinpäin ehdotin, jos alat ihmettelemään, että miten minä nyt noin tein :). Meni vaan väärään ketjuun, kun luulin toiveikkaana jotakuta toista sinuksi, kun oli niin nätti viesti. Olisi pitänyt ymmärtää keskittyä vain tähän ketjuun, mutta kun en.
        Hm, näin maanantaina entisen puolisosi shoppailemassa täällä.
        Aika kylmää on ollut,joten ei taida oikein säät suosia tänä kesänä ainakaan minua, mutta voisikohan olla, että sinulla on ihan ikioma aurinko lämmittämässä..?


      • hyvää_huomenia

        Missä se kysymys/ketju oli?
        Onhan minulla oma aurinko,mutta välillä se on pilvessä. Mutten minä sateitakaan pelkää. Miten sinä?
        Sinusta olen tykännyt aina,mutta en oikein jaksa lukea palstoja. Ei minulla ole koskaan ollut täällä mitään nimi merkkiäkään.
        Nyt on kyllä mentävä juoksulenkille Täällä ei sada!!


      • rakkauspalsta_parempi
        hyvää_huomenia kirjoitti:

        Missä se kysymys/ketju oli?
        Onhan minulla oma aurinko,mutta välillä se on pilvessä. Mutten minä sateitakaan pelkää. Miten sinä?
        Sinusta olen tykännyt aina,mutta en oikein jaksa lukea palstoja. Ei minulla ole koskaan ollut täällä mitään nimi merkkiäkään.
        Nyt on kyllä mentävä juoksulenkille Täällä ei sada!!

        Juu huomannut olen, ettei sinulla ole aina samaa nimimerkkiä. Ei minullakaan paitsi tässä ketjussa, joten jätä vaan ihan rauhassa ne turhat lueskelut pois. Ja kun sinulla on jo se aurinkosikin.
        Miten minä? Eiköhän tämä tästä.
        Vai käyt sinä juoksulenkeillä. Minä taidan puolestani mennä kohta nukkumaan, vaikka lomalla olenkin.
        Öitä! Tai huomenia tai ihan miten vaan :)


      • ÖitäVaanSinne

        Tiedätkö,muotoilun tähän vastauksen, missä oli sopivasti sisältöä ja oli ihan hyvä tänne...se hävisi. Nyt en jaksa uudestaan vaan pitää nukkuä hyvää yötä.
        Muut keinot selvästi psrempia:))


      • rakkauspalsta_parempi
        ÖitäVaanSinne kirjoitti:

        Tiedätkö,muotoilun tähän vastauksen, missä oli sopivasti sisältöä ja oli ihan hyvä tänne...se hävisi. Nyt en jaksa uudestaan vaan pitää nukkuä hyvää yötä.
        Muut keinot selvästi psrempia:))

        Muuten, ihan selvennykseksi vaan, että jos jotain kirjoitan, niin kirjoitan sitten vain tähän ketjuun. Opin kerrasta :)
        Öitä edelleenkin, ja nyt suihkuun! Siis minä, sinusta en tiedä :)


      • Valonssäteitä

        ollaanko koskaan tekemisissä ja jutellaanko en osaa ennakoida. Haihattelut ovat pikkuhiljaa historiaa,joskus tulee hyviä asioita eteen, hyvä niin. On niitä kohtaamisia, joilla on merkitystä elämässä , niin sinänolet sellainen.


      • Luojaparatkoonteitä
        Valonssäteitä kirjoitti:

        ollaanko koskaan tekemisissä ja jutellaanko en osaa ennakoida. Haihattelut ovat pikkuhiljaa historiaa,joskus tulee hyviä asioita eteen, hyvä niin. On niitä kohtaamisia, joilla on merkitystä elämässä , niin sinänolet sellainen.

        Ettekö te oikeasti ymmärrä että te ETTE tunne toisianne ollenkaan, oletteko jotenkin sairaita vai kulutatteko vaan aikaa näissä harhaisissa jutuissanne. Naurettavaa tekstiä, mitä merkitystä on vennonvieraalla ihmisellä kenellekään.


      • Hienoaettäolet
        Valonssäteitä kirjoitti:

        ollaanko koskaan tekemisissä ja jutellaanko en osaa ennakoida. Haihattelut ovat pikkuhiljaa historiaa,joskus tulee hyviä asioita eteen, hyvä niin. On niitä kohtaamisia, joilla on merkitystä elämässä , niin sinänolet sellainen.

        Löytänyt ihmisen jolla on merkitystä ja josta ei tule paska olo.


      • pakko_selventää
        Luojaparatkoonteitä kirjoitti:

        Ettekö te oikeasti ymmärrä että te ETTE tunne toisianne ollenkaan, oletteko jotenkin sairaita vai kulutatteko vaan aikaa näissä harhaisissa jutuissanne. Naurettavaa tekstiä, mitä merkitystä on vennonvieraalla ihmisellä kenellekään.

        Tai voisiko olla niin, että sinä et ole ymmärtänyt ihan oikein lukemaasi? :)


      • rakkauspalsta_parempi
        Valonssäteitä kirjoitti:

        ollaanko koskaan tekemisissä ja jutellaanko en osaa ennakoida. Haihattelut ovat pikkuhiljaa historiaa,joskus tulee hyviä asioita eteen, hyvä niin. On niitä kohtaamisia, joilla on merkitystä elämässä , niin sinänolet sellainen.

        Turha kai kenenkään on tuota lähteä ennustamaan.
        En ole varma, mitä tarkoitit tuolla haihattelulla, mutta älä tee mitään vastoin luontoasi: On selvää, että sinulle on työsi todella tärkeää muunkin kuin vain rahan kannalta. Ja yhtä selväksi vuosien mittaan on tullut yhä uudestaan myös se, millaiset sykähdyttää oikeasti sinua... Kohteet vain vaihtuu...
        Omaa luontoa vastaan on kai turha tapella, jollei välttämättä halua olla onneton.


      • Se_tuleemieleen

        Minun Tapani tai syklini ihastua, tykästyä tai hakea järkeä elämään ei poikkea varmasti suurestikaan sinun tavastasi, paitsi sinä tietysti teet sen sievemmin.
        Mikä on vastoin luontoa ? Se, että en ota suoraan yhteyttä. Miksen ota, koska olen lähes varma että haluaa tunnustella eikä ole lopulta tosissaan. Mitäpä sitä tähän muuta?


      • Sinulle_kysymys

        Mitä kuuluu?


      • rakkauspalsta_parempi
        Se_tuleemieleen kirjoitti:

        Minun Tapani tai syklini ihastua, tykästyä tai hakea järkeä elämään ei poikkea varmasti suurestikaan sinun tavastasi, paitsi sinä tietysti teet sen sievemmin.
        Mikä on vastoin luontoa ? Se, että en ota suoraan yhteyttä. Miksen ota, koska olen lähes varma että haluaa tunnustella eikä ole lopulta tosissaan. Mitäpä sitä tähän muuta?

        Täähän ei voinut olla sinulta. Kun siinähän se just on, että meillä on ihan ääripäät, mitä sykleihin ja kokemuksiin tulee. Olisikohan se vähän niin , että tilaisuus tekee varkaan tms. Eikä kiva ulkonäkö kai haitaksikaan siinä asiassa ole:). Kun ollaan eri sukupuolta, niin ei varmaan ihan täysin ymmärretä toisiamme tässä asiassa.
        Eikä tunnu kovin romanttiselta, jos olisin vaan "järkevä" vaihtoehto.
        Mielestäni tunnustelu on ihan järkevää toimintaa, jos ei tunne toista vielä kovin hyvin. Eihän siinä mitään pahaa pitäisi olla.

        Jos SINÄ sattuisit vielä joskus lukemaan tämän, niin sellainen juttu, että kun tuolla joskus aiemmin mainitsit jotain työnkuvastasi, niin käsitin sinun siis tarkoittavan sillä jotain muuta kuin raha-/ajankäyttöasioita..... Kai ymmärsin asian oikein.
        Kaikkea hyvää sinulle, nauti auringosta.


      • Ääripäät

        En halua kirjoitella joutavuuksia tänne, ota suoraan yhteyttä häneen. Se saattaa olla hyvinkin palkitsevaa. Tosin ehkä me ainakin olemme tosiaan niin ääripäät, mitä luonteenlaatuun, tunnemaailmaan ja niihin kokemuksiin tulee, että ei kai sitten kannata.


      • rakkauspalsta_parempi
        Ääripäät kirjoitti:

        En halua kirjoitella joutavuuksia tänne, ota suoraan yhteyttä häneen. Se saattaa olla hyvinkin palkitsevaa. Tosin ehkä me ainakin olemme tosiaan niin ääripäät, mitä luonteenlaatuun, tunnemaailmaan ja niihin kokemuksiin tulee, että ei kai sitten kannata.

        En minä tiedä, mikä kannattaa ja mikä ei. Pelkään vaan sitä, että rikon sydämeni ihan lopullisesti; miten minun sitten kävisi?
        Toisaalta haluaisinhan minä ainakin tutustua paremmin. Ja pian. Ei ns. kaveripohjalta, koska tunteeni on jotain ihan muuta enkä ala valehtelemaan itselleni, mutta kuitenkin niin, ettei kumpikaan meistä tunne oloaan painostetuksi tms. millään tavoin.


      • rakkauspalsta_parempi

        Aika sekavaa.

        Joko sinulla on suunnitelmia vapaa-ajalle tulevana viikonloppuna? Auringon kera?
        Itse olen ajatellut olla lauantaina puolen päivän aikaan kaupungilla kiertelemässä, jos ei vain tule takapakkia flunssan suhteen. Mitään muita suunnitelmia en ole tehnytkään.

        Ajelehan varovasti!


      • rakkauspalsta_parempi

        Olipa aivan ihana nähdä sinua!!!!! Jäi vaan ihan tolkuttoman kamala ikävä, ei mitään rajaa. Kitumistahan tämä on.
        Tarkoitin todella, mitä sanoin eli olisi kiva jutella enemmänkin. Jos siis itsekin haluaisit. Tai vaikkei juteltaiskaan, oltais vaan. Antaisit minun vaikka hiplata niitä sinun hiuksiasi :)
        Onhan meillä kenties vähän eroa esim. temperamentin suhteen, kun itse olen tällainen ehkä vähän liiankin rauhallinen, mutta vastakohdathan täydentää toisiaan. Mutta siitä olen ihan täysin vakuuttunut, että yhtä tunteellisia ja herkkiä olemme ja yhtä syvästi tunnemme rakkauden!
        Eikähän se haittaa, kun olet minua kokeneempi, vaan se, riittäisinkö sinulle yksinäni?!
        Jos/kun jossain vaiheessa saat tarpeeksesi heistä, "haihatteluistasi", toivon koko sydämestäni, että antaisit meille mahdollisuuden ja edes harkitsisit minun ottamista osaksi elämääsi ja aamukahvipöytääsi (teetä ja kaakaota, kiitti) :)
        Tuntui pahalta, kun lähdit, ja vielä niin pitkä matka..


      • Mistäsarvasitettätulen

        En tiedä, luetko enää näitä kirjoittamisesta puhumattakaan, mutta jos..
        Tämä ketju meni niin sekavaksi, kun en enää tiennyt , mikä oli sinulta ja mikä ei. Enkä uskalla muuallekaan kirjoittaa, jos et sitten tunnista minua. "Minun pitäisi ottaa suora yhteys HÄNEEN".. Siis että keneen??? Sinuahan minä tässä vain kaipaan ja olen kaivannut enkä ketään muuta!!!
        Myönnän, että se häiritsee oikeasti, että sinulla on joku. Eihän minulla tietenkään ole oikeutta olla mustasukkainen tms., mutta kun se sattuu silti!!! Luulin ensin, että elelet ihan yksin, mutta kun niin ei ollutkaan, petyin. Ja yritin ensin ajatella sinun "parastasi" mustasukkaisenakin.
        Sinä tai sitten joku muu epäili, etten olisi kuitenkaan loppupeleissä tosissani. Tuohan ei pidä sitten ollenkaan paikkaansa!!!!!! Minä mietin aikoinaan jo ennen kuin ekan kerran otin yhteyttä sinuun tuon asian selväksi eikä se ole muuksi muuttunut eikä muutu. Tietysti sillä edellytyksellä, että itsekin olisit tosissasi.
        En tiedä sitten, oletko saanut minun käytöksestä joskus sellaisen kuvan, etten olisi muka tosissani sinun suhteesi. Omasta mielestäni en ole koskaan tehnyt mitään ohareita tms., koska minun luonteella ei sellaisia harrasteta lainkaan kenenkään kanssa enkä ymmärrä sellaista käytöstä keneltäkään. Onhan aikuisella ihmisellä oltava selkärankaa seisoa sanojensa takana.
        Mutta voi olla, että olen käsittänyt joskus jotain väärin. Muuten, luin aikoinaan ERITTÄIN KAUNIIN JA TÄRKEÄN viestin jälkijunassa pari viikkoa myöhässä jostain muualta kauan sitten.. Jotenkin minulle tuli vaan olo, että pitäisiköhän minun tarkistaa, olisitko kirjoittanut jotain tärkeää. Olen ollut vihainen itselleni, miksen älynnyt sitä ajoissa katsoa, mutta kun se ei ollut ihan yksinkertaista minun tehdä sitä silloin, rahansäästöä.. Tuo juttu on vaivannut ja painanut mieltäni kauan.
        Kiitos muuten kohteliaista sanoistasi ulkonäkööni liittyen. Vaikkei ne ehkä ihan totuudenmukaiset olleetkaan:). Mutta ajattelen niin, että parempi on vaan hyväksyä ajan kuluminen niin kasvoissa ja vartalossakin kuin taistella väkisin aikaa vastaan, paremmin säilyy terve järki päässä.
        Eihän me paljoa juteltu, mutta onneksi sain ainakin katsoa sinua. Sinussa on vaan jotain, mitä ei kenessäkään muussa. Eikä se liity ulkonäköön, vaan se on jotain henkisempää. Tunnut ihan tolkuttoman hyvältä; sellaiselta lämpimältä, pehmeältä, himottavalta!
        Olen kyllä miettinyt sitä, että ehkä sinä kuitenkin petyit minuun, kun ei olla nähty aikoihin ja oletit minua vaikka hehkeämmäksi :). No, elämä on.
        Raha- ja työasioiden miettiminen jaa hoitaminen voi tehdä elämisen raskaaksi ja muut asiat jää helposti sivummalle, mutta ei kai silloinkaan rakkaudesta haittaakaan ole.


    • IhanSama_mulle

      En aio kysyä, sillä mua ei vois vähempää enää kiinnostaa.

      • Ihmettelenvain

        Mitä sitten täällä vielä olet?


    • kassalta

      Kysyisin kyllä, vaikka viimeksi panikoin enkä osannut sanoa yhtikäs mitään kun oli huono hetki, ja olin tosi väsynyt. Tavallaan toki kiinnostaa miten menee mutta toisaalta en halua liikaa tietää, jos siellä on sellaisia juttuja joista tulisi vaan entistä surullisempi fiilis. Tää kaikki sattuu vaan liikaa sydämeen, turha sitä on puukkoa rinnassa pyöritellä.

      • kasSanvierestä

        Jos sä oot se yksi hän, niin pakko kertoa että jos sulle ei voi mitään sanoa jostain oleellisista jutuista,. niin tuntuu vähän kurjalta. mulla ei ole sulle mitään tabu aiheita, olis kiva voida sanoa jotain. ei täällä oo jotain hirveetä surua,mulla on annettu kotoa niin hyvät eväät elämään siinä yksi syy,että oon selvinnyt surujen yli.


    • Jaonpokkaa

      Kyllä! Ei se kiinnosta mitä kuuluu mutta tulen turhuuksia turisemaan että joudut esittelemään minut kumppanillesi. Kiinnostaa tietää mikä olen sulle 😂 tsemppiä👍

      • KukaMuuMukaa

        No sinä olet tietenkin tulevien lasteni isä! Sen mä kerron. 😂😎


      • Jokujokamuisti

        Tuon voisin kuvitella häneltäkin. Mä olisin ihan vaikea. Se näkyis kilometrin päähän. Hän pystys tuohon, tiedän.


    • Yleensäkyllät

      Vähä riippuu mistä roikkuu. Periaatteessa kyllä, mutta nolostutko jos on lähistöllä muita?

    • Pehmeäpäitäriittää

      Aika kaukana ajatusten kirkkaudesta on ainakin tämä ketju, hyvät ihmiset miten voidaan vaipua
      noin alas ja noin ikäänkuin väkisin tuntemiseen. Osaatteko hävetä aikuiset ihmiset.

    • onsiinäihmistenelämä

      jotakuinkin vähissä kun keksitään tommosia ketjuviritelmiä ja nähtävästi ite sitten uskotaankin niihin, ajatusten vakautta ja kirkkautta vakuutellen.

    • myötähäpeänmäärä

      huh huh .

    • eikainytollasia

      Kyllä mä kysyisin, että kuis panee. Eiku siis tietty kuis menee.

    • Käväseen

      Odotan...tuutko tänhään sinne?

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      272
      2793
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      75
      1496
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1450
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      33
      1223
    5. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      10
      1180
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1173
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1170
    8. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1164
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1099
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      10
      1090
    Aihe