Osaatko Nainen vastata

onmullevalheesikintosi

miksi vaimoni, jäädessään kiinni valheesta, selittää asian itselleen parhainpäin ja totteaa lopuksi, jotta sinun syysi se taas oikeastaan olikin...

11

1830

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • JokoErositKhehehe

      Niinhän rikolliset aina kiinni jäädessään.....

      • siedätkö

        Nainen pyrkii lepyttämään vihasi, koska ei muuten pärjää sinulle. Tietää leikkivänsä tunteittesi kustannuksella. Jos et lepy, eroa.


    • pop98

      Semmoista naista ei ole olemassakaan joka pystyisi tunnustamaan virheensä, tai pyytäisi pyyteettömästi anteeksi. Aina tulee perään se "mutta kun", eli et tä hän ei kuitenkaan tehnyt mitään väärin.
      Kaikissa naisissa pahasti narsistinvikaa, tästä on usein kaveriporukassa puhuttu ja kaikki tehneet saman havainnon.

      • perttiprkl

        JEP! normimeininkiä naisille! Ainahan se tota on! Loppujen lopuksi tuntuu aina kaikkeen syy löytyvän miehessä! ...siis kääntävät asiat aina niin!


    • kliuo

      Ihan sama se on miestenkin puolella. Valhetta tulee sieltäkin. Merkitystä sillä on mistä asiasta valehdellaan. Täällä lienee useimmiten kyse kuitenkin pettämisestä ja jonkinasteisesta uskottomuudesta ja toinen voi olla aika kontrolloiva , joten siitähän se usein kiikastaa.
      Luottamus on kadonnut ja täytyy ihan normaaliakin elämää salailla toiselta, sitten se on valhetta.

      Ei nainen turhan vuoksi valahtele, tuskin mieskään, solmuja on olemassa ja niiden vuoksi pitää salailla asioita valheen turvin.

    • Valehtelunkohdeolen

      Näinhän ne pettäjät toimivat. Samoin ukkoni joka kiinni jäi pettämisestä. Selitti asiat omaksi parhaakseen syyttäen täysin tuon toisen naisen syyksi kaikki. En usko kuitenkaan että olisi niin sairas kuin kertoo. Onhan sillä lapsiakin mutta eronnut se on. Kyllä myös valehtelija itse on saanut asiansa hoidettua. Mutta syyttää muita tilanteesta jopa minua. Mutta katsos kun unohti kertoa asiasta ennenkuin jäi kiinni. Se miksi on minun syytä pettäminen oli kun tunteettomana oli eroa harkinnut ja kyllästynyt. Kun tapasi halukkaan joka tietäen leikkiin ryhtyi nautti tilanteesta. Se minkä voidaan syyksi laittaa oli sinisilmäisyys ja se että uskoin kaiken. Katsoppa kun seksikin ei vähentynyt kotona tuona aikana. Kun kysyin syytä siihen sanoi että halusi nauttia. Ahaa siis tunteeton ja eron halusi mutta nautti muista eduista kanssani. Eli tämänkin käänsi itselleen käyväksi. Kun laitoin valitsemaan jäi luokseni ja nähtävästi olen kuin olenkin melkoinen seksi peto? Niin tai näin valehtelija muuttaa kertomusta itselleen sopivaksi. Ja se on minun hyväksyttävä. Valehtelija ja tilanteen hyväksikäyttöä. Jospa se joskus oppii mitä parisuhteeltaan haluaa ja miten hoitaa. En sure sitä uusiko. Kun asiasta tiesi muutkin. Nyt se kärsii kun muut sen tuomitsee en minä. Minähän saan kaikkien säälin ainoastaan. Mutta omani on ja siihen tyydyn.

      • 35fds

        Ootko alle 20 v? Kirj.tyylistä päätellen..


    • Osaamisjuttu

      Eivätkö kaikki tee niin? Mieähet ihan yhtälailla. Hyvin harva taitaa selittää asiat omaksi syykseen. Tässä kuitenkin kirjoittaa yksi sellainen tai ainakin joku kysyi kerran miksi sinä aina otat syyt niskoillesi jo ennen kuin kukaan syyttää.

    • Yksinkertaista

      Silloin ei tunne syyllisyyttä. Ja voi vielä perustella itselleen oman tekonsa oikeutuksen. Kun otin naisystäväni kanssa puheeksi hänen käyttäytymisensä, jossa oli mielestäni pettämisen merkit, niin hän totesi epäilyistäni että: "Sinähän ajat minut pettämään." Sai siis oman pettämisensä minun syykseni ja pystyy nyt hyvällä omalla tunnolla jatkamaan touhujaan.

      • Einolotaeikähävetä

        Tai sitten toisin päin: kun mieäs monta vuotta epäili suotta, niin loppujen lopuksi vetäisin ison vaihteen päälle ja lähdin turuille juoksentelemaan sillä mielellä, että nyt sitten haetaan se vieras mies. Löytyihän niitä, mutta kaikkien kanssa kävi yhtä kehnosti; loppui alkuunsa.


    • mukaviattomia

      Soimaako omatunto? Huijarit on huijareita. Huijaavat vielä tuomion jälkeenkin. Siksi on hyvä ottaa tunnustus paperille samantien.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5790
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      26
      3667
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      227
      1921
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1772
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      94
      1222
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1177
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      290
      955
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      50
      948
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      76
      889
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      848
    Aihe