Sword Art Online

nimimi

Onko kellään tietoa että millon tähän tulee kolmas kausi, vai tuleeko ollenkaan?

entä mitä mieltä ootte ite sarjasta? keskustelua.

14

1892

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • EHKÄjaEHKA

      En tiedä tuleeko. Itse toivon ja en toivo että tulisi kolmatta kautta. Kakkkos kauden vihjailuthan toki jäivät kovasti kutkuttamaan ja jäin todella miettimään että mikä oli alkuperäinen tarkoitus miksi Akihiko Kayaba edes loi SAOn(?). Ja kaikkea vastaavaa.

      Toisaalta luin jostain mitä kolmos kauden juonessa luultavasti tapahtuu (alkoperäisten kirjojen/mangan pohjalta) enkä oikein innostunut ideasta. Jos nimittäin tajusin oikein 3 kaudessa kirito ja asuna joutuisivat erilleen ja en nyt halua paljastaa enempää mutta kaikkea sellaisia asioita jotaka ainakin omasta mielestäni ovat SAOn tapaisissa sarjoissa tosi ärsyttäviä.

      Googlatkaa englanniksi kysymyksenne niin löytyy paljon enemmän vastauksia. Suomi on täällä niin kaukana ja pieni paikka ettei täällä oikein tiedetä asioista.

      Juurihan tuosta tuli se uusi leffakin (ordinal scale) jonka pitäisi olla johdatusta 3 kauden tapahtumiin tai jotain vastaavaa koska (jälleen kerran) luin myös jostain että 3 kausi olisi tulossa pian elokuvan jälkeen.

      Itse kyllä varmasti katson sen jos 3 kausi on oikeasti tuloillaan, mutta toivon todella että sen tekijät pystyisivät antamaan siihen hiukan "potkua". Vaikka sarja okin yksi parhaista niin alkaa ikävästi tuntua että se jää junnaamaan paikoilleen turhan paljon.

      • EHKÄjaEHKA

        Ja siis unohdin vielä mainita että en todellakaan tiedä varmaksi. Kaikki mitä kirjoitin voi olla aivan väärin, mutta tuossa ovat nyt minun tietoni asiasta. Korjatkaa jos on jotain mitä tiedätte paremmin :)


    • AsunaOnBae

      Muutama fani jotka oli ton Ordinal Scalen päässy näkee ennakkoon tai jtn, niin oli twiitannu että 3. kausi kans vahvistettiin samalla. Mitään virallista lausuntoa 3. kaudesta ei kai vielä ole julkistettu, mutta lähes varmuudella voidaan sanoa että tulee. Ite tykkään paljon SAO:sta :-)

    • nimimi

      Hyvä sarja on kyllä, itse en ole vielä tuota elokuvaa katsonut mutta eiköhän se tule jossakin vaiheessa katsottua.

      Minulle jäi kumminkin vähän epäselväksi että oliko Akihiko Kayaba eli Heathcliff myös itse sielä pelissä "jumissa" sen kaksi vuotta omasta vapaasta tahdostaan?

      Noh kolmoskautta odotellessa

      • AsunaOnBae

        Extra editionissa (spessu jaksossa) tuo muistaakseni mainitaan, mutta oli joo vapaaehtosesti "jumissa" koko kahen vuoden ajan.


    • Animekid

      Hei jos et tiennyt kolmas kausi on jo menossa ja se tulee kestämään 50 jaksoa

      • Swordartonlinekausi3

        Mistä voi katsoa kolmatta kautta? Ite oon kattonu netflixistä/iomovies mutta ei löydy 3 kautta?


      • Walkkeri

        Tässä kuussa pitäis tulla Kausi 3 :)


    • Anonyymi

      Ei ole vieläkään se 3 kausi ilmestynyt netflixiin. :c
      Toisaalta jaksan kyllä odottaa, mutta olisi nyt kiva tietää onko se tulossa lainkaan nf:ään

      • Anonyymi

        Ei oo tulossa koskaan Suomen Netflixiin. Oishan se mukava, jos tulisi, mutta SAO ei ole Suomessa tarpeeksi suosittu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei oo tulossa koskaan Suomen Netflixiin. Oishan se mukava, jos tulisi, mutta SAO ei ole Suomessa tarpeeksi suosittu.

        No uuuuu


    • Anonyymi

      Aika myöhässä kirjotan, mutta kyllä. Kolmas kausi (Alicization) on julkaistu nyt muistaakseni olikohan jo 2018. Neljännen kauden (Alicization War Of Underworld) ensimmäinen osa julkaistiin 2019 ja tällä hetkellä neljännen kauden toinen osa pyörii yhä. Ensiviikolla tosin julkaistaan Underworldin viimeinen jakso. Underworldin jälkeen tulee Unital Ring Arc, mutta sen animoinnissa menee vähintään 2 vuotta. Ennen Unital Ringiä tosin A-1 pictures saattaa julkaista uuden elokuvan tai sitten noin 3 jaksoa pitkän kauden jonka nimi on Moon Cradle. Moon Cradle kertoo Kiriton ja Asuna 200 vuodesta, kun he olivat jumissa Underworldissa. Tottakai jossain vaiheessa A-1 pictures myös toivottavasti animoivat Sword Art Online Progressiven.

    • Anonyymi

      Kiitos kodka tykkään katsoa jotain missä oppii jotain näkee surua vihaa rakkauta ja tykkään sarjasta

    • Anonyymi

      Mistä nykyään voi kattoo SAO kausi 2 vai löytyykö sitä enää mistää

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1565
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1204
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1127
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1036
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      985
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      967
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      892
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      880
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      724
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      670
    Aihe