Hyvä mies, hyvä nainen, mutta toinen on pelaaja

Karrella

Tutustuin viime syksynä, 24:n kautta ihanaan, upeaan, aikuiseen ( 50v) mieheen. Molemmat haettiin elämänkumppania ja samanlaiset ajatukset suhteesta.
Suljettiin profiilit ekojen treffien jälkeen. Nähtiin viikottain. Käytiin reissuilla ym. mitä seurusteleva pari tekee. Kaikki oli ihanaa ja upeaa.
Muutos tapahtui n. kolmen kuukauden jälkeen. Hän ei enää halunnutkaan suunnitella yhteisiä menoja viikkojen päähän, ei edes seuraavalle viikolle... Hän palasi takaisin 24:ään. Mistäkö tiedän, koska ystävättäreni kertoi hänen palanneen.
Hän osasi kuitenkin vielä esittää "seurustelua", kunnes sitten tapasi jonkun 24:n kautta.. Viestiteltyään tämän uuden kanssa muutaman päivän, hän yhdellä viestillä ilmoitti minulle, että ei halua enää minua ja kaikki on loppu. Ei kertonut löytäneensä toisen. Ei selitystä, ei asian käsittelyä. Oltiin kuitenkin oltu jo useita kuukausia pari, tai minä luulin niin... Minä olin sydän karrella.
Sattumalta tiedän, että uusi suhde kesti kolme viikkoa.. Mihin se sitten loppui, en tiedä.
Otin häneen yhteyttä. Hän ei halunnut tavata. Uusi suhde oli loppumetreillä.
Kysyin tapaamista uudelleen parin viikon kuluttua. Hän lupasi tavata minut.
Aivan ihmeellisesti, kaikki palasi ennalleen, ihanaa, upeaa, yhteisiä suunnitelmia. Mutta hänen kanssaan ei puhuttu, käsitelty aiemmin tapahtuneita. Hän ei osaa, halua, pysty puhumaan syviä?
Mutta, ihanuus kesti vain muutaman viikon.. nyt hän on taas 24:ssä ja tiedän että kirjoittaa taas jonkun uuden kanssa..
Pelkään, että taas tulee kaikki on loppu viesti.. Ja minä toope taas sydän karrella.
Mitä tällainen mies haluaa? Joka ei sitoudu yhteen. Ole kunnolla suhteessa. Etsii koko ajan jotain. Mitä?

15

792

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • öööllööölö

      Miehellä on se kuuluisa viidenkympinvillitys, joillekin se iskee pahemmin joilleki lievemmin:)

    • Tahvo52

      Minä en kyllä tunnista tuota "viidenkympin villitys" väitettä. Kusipää ukko pitää sinua varalla ja sinä ressukka suostut siihen. Luulisi että jo sinun ikäinen ihminen tämän tajuaa.

    • aivanturhaa

      Tämä mies ei välitä sinusta heti kun löytää jonkun toisen niin hän jättää sinut.

    • Karrella

      Näinpä... En vain ymmärrä mitä hän etsii..?
      Hänen edellisestä pitkästä suhteestaan on jo viisi vuotta. Todennäköisesti suhde minun kanssani on pisin viime aikaisista. Etsii ja etsii, muttei löydä unelmiensa prinsessaa.
      Samalla hukkaa tuhkimonsa, jolla on kultainen sydän... karrella.
      Ja yksin jää hän... vanhuuteensa.

      • eirakasta

        Teit pahan virheen kun otit yhteyttä häneen koska hän oli lopettanut suhteen sinuun.
        Syy on hän ei välitä sinusta. On aivan turhaa roikkua tälläisessä suhteessa koska siitä ei koskaan tule mitään vakavampaa.


      • "Karrella", Sinusta olen kiinnostunut aidosti ja siksi haluan kirjoitella, soitella, tutustua ja tavata kasvotusten että näemme ja tunnemme miten meidän henkilökemiamme sopivat yhteen. Ja jos, kuten toivon, sopivat yhteen hyvin voimme sillä perusteella aloittaa mahdollismman kauan kestävän henkisesti tunteellisen ja fyysisesti ihania nautintoja antavan ja saavan suhteen.
        Takaan että Sinä et VARMASTI PETY.
        Suukkoterveisin
        Jalokala


    • Karrella

      Ajattelinkin pelata samoilla säännöillä... Ei tässä mitään tunteita minullakaan enää ole. Pelimerkit on nähty ja koettu. Pelataan molemmat. Sydän kylmänä. Sekstaillaan kun se hyvältä tuntuu. Minullakin uudet verkot jo vetämässä. Kumpi löytää ekana sen "oikean".. Tuskin hän.

      • "Karrella", ota yhteys minuun niin et varmasti tule pettymään.
        Olen yhden Naisen mies nyt ja aina.
        Suukko- ja hyväilyterveisin
        Jalokala


    • rwwoo

      Kirjoitit että tutustuit "upeaan aikuiseen mieheen" Miksi aliarviot häntä " tuskin hän" löytää "jos mies on upea niin hän kyllä varmasti löytää uuden?

    • Sinulle rakastettava ihminen "Karrella" on Pohjois-Pohjanmaalla tarjolla mies joka ei katsele toisia naisia kun on aloittanut mahdollisimman kauan kestävän henkisesti tunteellisen ja fyysisesti ihania nautintoja antavan ja saavan suhteen Suloisen Naisen kanssa.
      Profiilitietoni näet nimimerkistäni ja siellä on myös spostiosoite ja myös puh.numero joten ota yhteyttä, ET KADU.
      Suukko- ja hyväilyterveisin
      Jalokala

      • lastenpyöräkö

        Laittaisit kasvokuvasikin, että nähtäisiin, että millainen pakettiauto siellä huhuilee.


      • tandemillako

        Kaikki näyttää kelpaavan kun myös varatut naiset ovat listallasi!

        "Etsin mieluummin rehevää vapaata/varattua/as.erossa/kulississa olevaa naista ..."


      • luotettava.kumppani

        Joko pääsit eroon edellisestä???

        Jalokala
        8.4.2017 7:06
        Nyt mulla on 36 vuotias kiimainen rakastajatar ja hänen mielestään osaan naida häntä erittäin hyvin ja hän saa useita orgasmeja parittelun aikana


    • Karrella

      RWWOO... Hän on upea, edelleen.... mutta etsii sellaista täydellisyyttä, jota ei ole olemassa yhdessä ihmisessä. Ymmärrätkö? Hänellä on toiveet ja tahdot naisen luonteen, tapojen, käyttäytymisen, harrastusten, mielipiteiden jne. jne. suhteen sellaiset, että minussakin on niistä vain 75%.. Ja tämän lisäksi, hän haluaa muokata ja muovata naisesta vielä enemmän mieleistään, ulkonäkö jne. jne.. Kuinka moni fiksu ja itseään arvostava, koulutettu ja hyvin toimeentuleva nainen suostuu sellaiseen manipulointiin?..... Hän löytää kyllä meitä melkein täydellisiä naisia... mutta ei tyydy siihen, vaan etsii ja etsii.. Sellaista täydellistä ei ole.

    • Karrella

      Pelaajamiehen tilannepäivitys.. Hän pelaa edelleen. Meillä on käytännössä FBW suhde.
      Hän on polttanut siltansa kevään aikana sisaruksiensa suuntaan.
      50plus iässä on se mikä on... Luonne on muotoutunut ja sen kehittäminen vaikeaa, varsinkin jos ei itse näe omassa käytöksessään mitään muutettavaa.
      Kovin fiksu hän ei ole, koska ei oivalla, että minä tiedän hänen touhuistaan selkäni takana.
      Edessäni hän esittää ja vetää teatteriesitystä.. Voi voi... :/

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      48
      4964
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3257
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      27
      1395
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      181
      1235
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      71
      929
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      878
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      857
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      215
      731
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      728
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      697
    Aihe