Venäläisistä vapaat hotellit?

norussian

Moni on noteeranut venäläisten ylimielisen ja ylikävelevän käytöksen Turkin lomakohteissa. Isot seurueet tietysti pahimpia. Ja tilannetta yleensä pahentaa se, että venäläisillä on rahaa, toisin kuin vaikka suomalaisilla.

Tähän ketjuun voisi listata venäläisten suosimia tai heistä vapaita hotelleja Alanyassa.

17

895

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Turkinhihasta

      Venäläiset ovat sikoja ja röyhkeitä, mutta mieluummin venäläisiä kaunottaria katselen kuin suomalaisia akkoja.

    • NouRahoille

      En minäkään pidä niistä, mutta....

      Aloittaja kekkas mahtavan liikeidean.

      Koska venäläisillä on enemmän rahaa kuin suomalaisilla, niin kantsii perustaa hotelli vain suomalaisille, eli venäläisistä vapaaksi.

      Näin hotsku tienaa vähävaraisilla suomalaismatkustajilla vapautuen selailemasta venäläisten setelinippuja.

      Tahtooko joku tulla mun kans kimppaan tohon hotellibisnekseen ?

      • Loistoidis

        Heh heh, hotelli ainoastaan suomalaisille!
        Se voisi sopia suurliikemiehen rahanpesulaitokseksi. Ideana liioitella tappiota ja kääriä fyffet taskuun.


      • NouRahoille

        Tuu kimppaan.

        Aattele, kaks kärpästä, venäläiset vex ja fyffeliä poveen, pannaan potti puolex.

        On myös toki edustuskuluja ja ehdotankin että tämän keskustelun aloittajalle annetaan elinikäinen sviitti ilmaisex, kun vain pukkaa nimensä ja osoitteensa tähän keskusteluun.


      • KorkeilleKoroille

        Kiitoksia liikekumppanuuskutsusta.
        Minulla on vasta pääomien keräysvaihe menossa. Saatuani riittävät kassavarannot olen ajatellut sijoittaa ne iloiseen ja riettaaseen elämään Pattayalla.
        Turkkiin päin en kusekaan.


      • NouRahoille

        No mutta mehän sitten jo melkein ollaan liikekumppaneita.
        Käytetään sinun kassavarannot ensin Thaimaan matkailupalstan pääliiketoimintaan väitellessämme päivän polttavista matkailuongelmista, kuten:
        Onko sadekausi jos joka päivä sataa.
        Onko Pattayalta katsoen Hua Hinissä vesi pula ja infra hoitamatta.
        Suomessakaan kaikki parturikampaajat ei ole iloisia, siis onko Pattayalla kaikki baaritytöt riettaita.
        Mutta eritoten käytettäisiin sinun kassavarantosi selvitystyöhön kuka on Lerppa ja kuka on Cittarimies.
        Iloisin terveisin.


      • NakkiPystyssä

        Kiitän rahankulutusehdotustarjouksestasi.
        Olen ollut kerran Alanyassa ja rahaa paloi kai tonni.
        Thaimaassa olen ollut yli 30 x ja aina siellä palaa 5000 euroa/ reissu. Halpa maahan se on ja rahankulutuksistani päätellen minulla on ollut siellä aina tosi hauskaa.
        Alanyan halpuus johtuu yksinomaan tyttöjen puutteesta ja siksi sinne matkustavatkin vain aviomiehet, homot ja kyvyttömät seksihimoisten naisten lisäksi. Poikamiehelle siellä ei ole minkäänlaista tarjontaa.

        Kysyit Pattayan baarityttöjen mielenlaadusta. Usein siellä näkee surullisen ja tylsistyneen näköisiä söpöliinejä lysähtäneenä baaritiskille. Heidät saa nopeasti sirpakoiksi kun soittaa vellikelloa joka jokaisessa kuppilassa on. Johan alkoi säpinät. Iloisin likka on se kenet otat mukaasi.
        Hua Hiniä ei kukaan Pattis- poika edes vaivaudu mainitsemaan.

        Pattaya- palsta on kuivunut parin siellä riehuvan ääliön takia.


      • NouRahoille

        Sinä olet kyllä miesten mies Nakkinen.
        30 x 5.000 euroa = 150.000 euroa.
        Rahankulutuksestasi päätellen sinulla on todellakin ollut tosi hauskaa.

        Mulla ei oo ollut rahankulutukseen perustuen tosi hauskaa, mutta ajallisesti aika hupaa.

        Tossa kymmenen vuotta sitten kun ostin ittelleni 50v lahjaksi matkan Thaimaahan, niin kun ei kiinnosta rannat, vaan vuoristo, niin matkustin pohjoiseen.
        Istuskelin siinä halvan kadunvarsihotellin edessä jalkakäytävän kupeessa, jossa oli kaks pöytää, hörppimässä aamukaffia.
        Katselin ohi töpsötteleviä farkkusortseja ja aattelin Pattis-poikien tavoin munillani.

        Pöytään pöllähti yx 140 senttinen 18 vuotias nepparitissi ja se kysyi, voisko kertoa mulle sen suunnitelmansa mun varalle.
        Aattelin että nyt vaarille kävi flaxi ja tarjosin sille ison kahvin, että ei suu kuiva suunnitelmaa tarinoidessa.
        Se sano, että kyse ei ole toteutumattomasta suunnitelmasta, vaan totista totta, joten mun on laakista ymmärrettävä mistä on kyse, koska hän oli tosissaan.

        Se kerto, että menee mun kans naimisiin ja se maahantuo mut Thaimaahan piiruakaan välittämästä muuttaa Suomeen paleleen.
        Me tehdään yx tötterönenä ja asutaan omakotitalossa, jossa uima-allas koska se on päättäny, että tötterönenä opetetaan uimaan heti vauvauinnista lähtien.
        Se teki selväx että työnjako on hänen hoitaen hänen nimissään olevaa tönöä, mun maksaen sen.

        Minä poika aattelin, että nyt tuli muutto Thaivaaseen, jossa en tartte kortsui, kun ne muutenkin on aina numeroo liian pienii ja kysyin miksi juuri hän?
        Likka vastas, että hörppää poika se kaffis, niin mennään hotellihuonees pakkaamaan kapsekkis koska loppuloman asun hänen kanssaan saaden matkailukokemuksen Thaimaasta ja Thaimaalaisista vähän muuta kuin Pattisbaari ja baaritytöt.

        Pirrin päälläni aattelin kuten sinäkin, että nyt tulee koko rahalla tosi hauskaa ja käytiin hakemassa kapsekki suunnaten kultakauppaan ostaan kihlat, tosin ennen matkalaukun pakkaamista nepparitissi sanoi käyvänsä suihkussa ja pyysi mut auttaan "selänpesussa".
        Voi huhheijaa, oon aina ollu vähän pervo kun nautin siitä että mä oon iso ja tyttö pieni, eli tätä poikaa vietiin koko rahan edestä ja tötterönenän valmistelut alkas heti.

        Se mun maahantuonti-idea ja tötterönenän uimaopetus on toteutunu ihan sutjakkaasti ja kun jälkeenpäin aattelen, niin mulla on ollu ja on edelleenkin tosi kivaa, niin kuin sullakin, mutta mun tosikiva perustuu aikaan ja rahaa on palanu vähän enemmän, koska mun täytyy käyttää kassavarantoani käänteisesti sun tapaukseen matkustaen pari kertaa vuodessa täältä Thaimaasta Suomeen, eikä oo halpaa sielä Suomessa.

        Olin just kusella etelään päin koska en kusekaan Suomeen päin ja nepparitissi taas soitti vellikelloa uima-altaan kupeelta, joten täytyy lopettaa ja mennä hoitoon.

        Moimoi, Sawasdee Kaph ja toivotan sulle Thutong tosi hauskaa poikamiehenä jatkossakin, kun minä olen retkahtanut vain yhteen söpöliiniin.


      • Eiollenkaanvenäläistä
        NouRahoille kirjoitti:

        Sinä olet kyllä miesten mies Nakkinen.
        30 x 5.000 euroa = 150.000 euroa.
        Rahankulutuksestasi päätellen sinulla on todellakin ollut tosi hauskaa.

        Mulla ei oo ollut rahankulutukseen perustuen tosi hauskaa, mutta ajallisesti aika hupaa.

        Tossa kymmenen vuotta sitten kun ostin ittelleni 50v lahjaksi matkan Thaimaahan, niin kun ei kiinnosta rannat, vaan vuoristo, niin matkustin pohjoiseen.
        Istuskelin siinä halvan kadunvarsihotellin edessä jalkakäytävän kupeessa, jossa oli kaks pöytää, hörppimässä aamukaffia.
        Katselin ohi töpsötteleviä farkkusortseja ja aattelin Pattis-poikien tavoin munillani.

        Pöytään pöllähti yx 140 senttinen 18 vuotias nepparitissi ja se kysyi, voisko kertoa mulle sen suunnitelmansa mun varalle.
        Aattelin että nyt vaarille kävi flaxi ja tarjosin sille ison kahvin, että ei suu kuiva suunnitelmaa tarinoidessa.
        Se sano, että kyse ei ole toteutumattomasta suunnitelmasta, vaan totista totta, joten mun on laakista ymmärrettävä mistä on kyse, koska hän oli tosissaan.

        Se kerto, että menee mun kans naimisiin ja se maahantuo mut Thaimaahan piiruakaan välittämästä muuttaa Suomeen paleleen.
        Me tehdään yx tötterönenä ja asutaan omakotitalossa, jossa uima-allas koska se on päättäny, että tötterönenä opetetaan uimaan heti vauvauinnista lähtien.
        Se teki selväx että työnjako on hänen hoitaen hänen nimissään olevaa tönöä, mun maksaen sen.

        Minä poika aattelin, että nyt tuli muutto Thaivaaseen, jossa en tartte kortsui, kun ne muutenkin on aina numeroo liian pienii ja kysyin miksi juuri hän?
        Likka vastas, että hörppää poika se kaffis, niin mennään hotellihuonees pakkaamaan kapsekkis koska loppuloman asun hänen kanssaan saaden matkailukokemuksen Thaimaasta ja Thaimaalaisista vähän muuta kuin Pattisbaari ja baaritytöt.

        Pirrin päälläni aattelin kuten sinäkin, että nyt tulee koko rahalla tosi hauskaa ja käytiin hakemassa kapsekki suunnaten kultakauppaan ostaan kihlat, tosin ennen matkalaukun pakkaamista nepparitissi sanoi käyvänsä suihkussa ja pyysi mut auttaan "selänpesussa".
        Voi huhheijaa, oon aina ollu vähän pervo kun nautin siitä että mä oon iso ja tyttö pieni, eli tätä poikaa vietiin koko rahan edestä ja tötterönenän valmistelut alkas heti.

        Se mun maahantuonti-idea ja tötterönenän uimaopetus on toteutunu ihan sutjakkaasti ja kun jälkeenpäin aattelen, niin mulla on ollu ja on edelleenkin tosi kivaa, niin kuin sullakin, mutta mun tosikiva perustuu aikaan ja rahaa on palanu vähän enemmän, koska mun täytyy käyttää kassavarantoani käänteisesti sun tapaukseen matkustaen pari kertaa vuodessa täältä Thaimaasta Suomeen, eikä oo halpaa sielä Suomessa.

        Olin just kusella etelään päin koska en kusekaan Suomeen päin ja nepparitissi taas soitti vellikelloa uima-altaan kupeelta, joten täytyy lopettaa ja mennä hoitoon.

        Moimoi, Sawasdee Kaph ja toivotan sulle Thutong tosi hauskaa poikamiehenä jatkossakin, kun minä olen retkahtanut vain yhteen söpöliiniin.

        Entä miksi kerrot sinänsä aika tylsää tarinaasi juuri tällä sivulla, vilkaisepa aloittajan aihe!


      • NouRahoille

        Anteeksi että olen olemassa ja häiritsin sinun harmoonista elämääsi.

        Mistä sinun ei tylsää mielenkiintoista tarinaa voi lukea EiOllenkaanVenäläisiä?


    • Alanyassa4kkVuodessa

      Venäläiset on selkeästi suurin asiakaskunta Alanyassa ja he myös käyttävät yleensä rahaa selkeästi enemmän matkan aikana kuin muut.
      Siksi he ovat käytännössä kaikkiin hotelleihin tervetulleita.
      Alanyassa ei ole venäläisistä vapaata hotellia.
      Ellei sit ole niin surkea hotelli, et ei venäläisille kelpaa.

    • Vierailijat

      Tuohan ei ole kyllä totta. Lokakuussa -2016 oltiin Karat hotellissa jossa myös venäläisiä. Osa heistä maksanut all inclusiven ja osa ei sillä ruokailussa heillä joilla oli alli oli mukana iso laukku jossa muovipussissa ja sinne pakkasivat ruokia. Ihmeteltiin että ei henkilökunta puuttunut asiaan koska ei hekään voinut olla näkemättä kun paistetut kalat, salaatit ym sujahti laukkuun. Se siitä rikkaudesta.

    • Samassahotellissa

      Venäläiset ovat surkein asiakaskunta Alanyassa. Häiriköitä ja piittaamattomia.

    • Kaikenlaista sontaa tännekin taas kirjoitellaan. Joku russofoobikko asialla tällä kertaa.

    • hmmmmmh

      Kyllä se on totta, että venäläiset eivät osaa jonottaa, mutta eivät sitä kyllä osaa turkkilaisetkaan tai muista lähi-idän maista tulleet. Se voi tuntua ikävältä mutta mikäs siinä on odottamisessa. Suomessa moinen käytös olisi loukkaavaa ja alhaista.

      Turkin ja Venäjän välit ovat parantuneet, joten venäläiset turistit ovat tulleet takaisin.

    • äläjonottele

      Olen tällä hetkellä hotellissa missä on asiakkaita useammasta eri maasta ja myös venäjältä. Huomaa suomalaisten typeryyden ruokailussa. Odotetaan jonossa omaa vuoroaan, että päästään ottamaan ruokaa siinä järjestyksessä missä ne on esille katettu. Voi helevetti. Kukaan muun maan asiakas ei tee niin enkä myös minäkään. Hakee ruokaa siitä kohtaa mikä on vapaana. Se on aivaan sama missä järjestyksessä oman lautasensa täyttää. Kyllä monet suomalaiset turistit ovat melko avuttomia ulkomailla.

    • norussian

      AP tässä terve!

      Joku tällä innostuikin ehdotuksestani ja siksi esitänkin toisen, siihen liittyvän ehdotuksen. Olen kesäreissua suunnittelemassa. Valinta voisi kohdistua Turkkiin, mikäli täältä löytyy pientä sponssiapua? Eli foorumilaiset osallistuvat matkakustannuksiini ja minä raportoin valituksi tulleen hotellin "ryssävaaran". Jos rahoitus järjestyy, niin lupaudun matkustamaan Turkkiin lomalle jopa 2-3 kertaa vuodessa ja päivitän kulloisenkin paikallistilanteen ryssien osalta, jolloin halukkaat voivat valita itselleen jonkun ryssistä vapaan hotellin. Milta kuulostaa?

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      243
      3789
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      27
      2284
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2111
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      2015
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      92
      1685
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1391
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1301
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1287
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1218
    Aihe