Nuoleminen

Maaterä

Kuinka moni nainen pitää siitä että hänen peppureikää nuollaan. Itse pidän siitä erittäin paljon kun nainen antaa nuolla kunnolla peppunsa. Runkatessa kuvittelen monesti että nainen tulee hikisen päivän jälkeen töistä ja riisuu housut ja käskee nuolemaan pepun perusteellisen puhtaaksi. Onko naisia jotka pitää tällaisesta.

16

2006

3Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • J.Eos

      En tiedä, mutta vanhempana miehenä sanon että saat nuolla.

    • spanielinieli

      En tiedä kuinka moni nainen pitää siitä oikeasti, mutta minä laitoin prostituoidulle tarjouksen ulkomailla, eli 100 USD lisää palkkiota, jos hän nuolee hanurini ja pallini, sekä nielee lastini kun se on tulollaan. Nuori nainen ei epäröinyt vaikka olen jo 54v ja runsaasti ylipainoinen. Lirputti kuin spanieli ja katsoi minua anelevasti tummilla silmillään. Hyvää teki! Savukkeen jälkeen päästiin naihmaan hikisinä. mmmm!

      • hohohooo

        Sillälailla peräkamari poika on taas lukenu jallua ja samalla paukuttaa lapaseen on nämä äidin tissiposket melkosia hupiukko pellejä


      • pallitsuuhun

        Äijähän on oikea eläin! Vaatiko horo todella 100 dollaria? Tuo anaalinnuoleminen poisluettuna olen saanut saman käsittelyn muutamalla kympillä thaikuissa. Tosin pienen harkinnan jälkeen.


    • Pimpsa-Pipsa

      Ei se juuri miltään tunnu. Anaaliseksistä pidän, mutta peräreiän nuolenta on aikalailla yhtä tyhjän kanssa, pillun nuolenta taasen on taivaallista.

      • Näin sanoo minunkin vaimoni, toisinaan itse tykkään vähän kieltä pyöritellä puhtaalla peppureiällä mutta se kuulemma lähinnä kutittaa :) pillun nuolemisesta hänkin kyllä pitää.

        Hiki- ja likafantasiat erikseen, meillä anaaliseksi merkitsee peniksen työntämistä peräaukkoon -
        kielipelit ovat toki paikallaan pillun puolella esileikkinä.


    • suotsalainen

      löylykauha hiippari oot todellakin paneutunut tohon vetissiisi heh kauha perseessä . kerro mitä fantasioita siinä näät , haluamme tietää terveisin 24 lukiat ja toimitus

    • Taitaa olla niin että kun oma vehje ei kovene sen vertaa että sen saisi sisään tiukkaan paikkaan niin pitää käyttää löylykauhaa...

      • Löylykauhasta tiedän vain sen mitä sinä täällä jatkuvasti hehkutat. Oma kaluni kyllä on kova varsinkin silloin kun se on peräaukossa.


    • Peppuseksifani

      Eihän nämä teidän kirjoittamanne jutut ole mitään peppuseksi juttuja, hävetkää!
      Peppuseksi on nautinnollista.

    • Nainen_46

      Mmmmm, ihanaa. Itselläni ainakin tuntuu äärettömän hyvältä. Harmi vain, että sain vasta näin vanhempana sen kokea. Nyt kuuluu ihan vakioon touhuissamme.

      • ohitaaskuljin

        Ei jumankauta! Vuodesta toiseenko sä täällä aikaasi vietät tuon löylykauha fetissisi kanssa........


      • Nimenomaan hän vain yrittää hermostuttaa porukkaa. Paras tapa suhtautua löylykauhajuttuihin on jättää ne kokonaan huomiotta. Kommentoimalla saa vain lisää roskaa.


    • no.nyt.tulee

      Normaalijärkinen mies suostuu nuolemaan ainoastaan silloin muijan persettä, jos se avautuu että kielen voi tunkea sinne ja muija työntää paskaa ulos samaan aikaan.

      Sen jälkeen otetaan tikku ja siihen paskaa ja tungetaan peniksen reijästä sisään sitä, jolloin laukeaminen on taattu.

    • 0375

      Mun melestä pullyn silmä on kaunis niin miehellä ja naisella on juomuja eri suuntiin mut jokainen "simä on erinlainen ja hyvä niin tykkään erittäin paljon normi sexistä mut kun on karkkipäivä niin on pylly mukana...mut meillään pestynä😀

    Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      274
      2903
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      75
      1526
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1460
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      34
      1250
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      25
      1187
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1180
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1170
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1109
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      22
      1058
    10. Ihan mielenkiinnosta kyselen...

      Kun olen huomannut, että omat sähköpostit sakkaavat, puhelut eivät yhdisty jne. että missähän mahtaa olla vika? Osaisko
      Ikävä
      14
      1003
    Aihe