Yaris tilattu.

sitäjaksaaventata

Auto on Malmön varastossa, hienon musta, ja hintaa tulee 21850€, kun piti vähän saada herkkuja mukaan, ja ei ole hybridi. Auton saa n. 3 viikon kuluttua.

32

669

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hysihyis

      Miksi pilaa ilmaa etkä välitä ilmastosta vaan omasta lompakosta? Hybridi tai täyssähkö ovat ainoat oikeat vaihtoehdot.

    • Kohti_Hybridiä

      En tiedä mitä herkkuja olet valinnut mutta itse maksoin Hybridi Launch Editionista 20600€... Ja pidän kovasti autosta. Ja tuohan malli on ladattu jo "herkuilla".

      • UusiYarisostaja

        Mitä kaikkea sulla oli siinä 20600€ maksaneessa? Itse sain samanlaisen tarjouksen, myös Launch Edition. Lisänä oli vain kumimatot, metalliväri ja talvirenkaat.


      • Kohti_Hybridiä
        UusiYarisostaja kirjoitti:

        Mitä kaikkea sulla oli siinä 20600€ maksaneessa? Itse sain samanlaisen tarjouksen, myös Launch Edition. Lisänä oli vain kumimatot, metalliväri ja talvirenkaat.

        Mulla perusvalkoinen kangasmatoilla, lisäherkkuina vain lohkolämmitin sisähaaroituksella. Talvirenkaat olisi maksaneet 1300€!!! Saan itse hankittua sellaiset 500€:lla ilman rengaspainevaroittimia ja kumimatot netistä. Tuo sun tarjous on mun mielestä hyvä, lohkon voit jälkiasennuttaa jossakin jos tarvitset.


      • UusiYarisostaja
        Kohti_Hybridiä kirjoitti:

        Mulla perusvalkoinen kangasmatoilla, lisäherkkuina vain lohkolämmitin sisähaaroituksella. Talvirenkaat olisi maksaneet 1300€!!! Saan itse hankittua sellaiset 500€:lla ilman rengaspainevaroittimia ja kumimatot netistä. Tuo sun tarjous on mun mielestä hyvä, lohkon voit jälkiasennuttaa jossakin jos tarvitset.

        Tosta ois voinut vielä tinkiä pari sataa ainakin. Ja renkaat ovat kyllä normaalisti hyvin kalliita. Ainakin viime viikolla kaikki toyota-kaupat tarjosi uuden auton ostajille Nokian talvirenkaat 300 eurolla.


      • Kohti_Hybridiä
        UusiYarisostaja kirjoitti:

        Tosta ois voinut vielä tinkiä pari sataa ainakin. Ja renkaat ovat kyllä normaalisti hyvin kalliita. Ainakin viime viikolla kaikki toyota-kaupat tarjosi uuden auton ostajille Nokian talvirenkaat 300 eurolla.

        Jos laitoit tilaukseen niin ebaysta saa hyvät ledit parilla kympillä noiden päiväajovalojen halogeenilamppujen tilalle. Helppo "tuunaus". Lisäksi katon teippaus mustaksi ja ikkunoiden tummennus kustantaa noin 400€, halvempaa kuin style version osto...


      • UusiYarisostaja
        Kohti_Hybridiä kirjoitti:

        Mulla perusvalkoinen kangasmatoilla, lisäherkkuina vain lohkolämmitin sisähaaroituksella. Talvirenkaat olisi maksaneet 1300€!!! Saan itse hankittua sellaiset 500€:lla ilman rengaspainevaroittimia ja kumimatot netistä. Tuo sun tarjous on mun mielestä hyvä, lohkon voit jälkiasennuttaa jossakin jos tarvitset.

        Kauanko sulla kesti toimitus? Mulle sanottiin noin 3 viikkoa, mutta odottavan aika on pitkä.


    • miten riittää sähkö kovana pakkastalvena ladata- autoja? sitten hyytyvät tienvarsille, on työllistävä vaikutus hinaus firmoille,

      • Eihän_Yaris

        ole hybridinä mikään ladattava hybridi vaan perinteinen erittäin taloudellinen Toyota-täyshybridi. Ne ovat muuten muunmerkkisiä ja sähköautoja jotka tienvarsille hyytyvät.


      • etkö ymmärrä lukemaasi,? eikä tarvii hernettä vetää nenään,! tarkoitin sähköautoa.


    • troikkaperseessä

      VOI resukkaa olet pahasti erehtynyt merkissä ja maksanut turhan paljon liikaa yli puolet on
      skeidaa turhaa ns. mopo autoista maksaa 7000eur enenmpää.

    • MaksoitLiikaa

      Vastikään oli helsinkiläisessä liikkeessä Yaris myytävänä alle 500 eurolla, joten kovin kalliilta ostoksesi vaikuttaa.

    • niinjanäin

      Todellakin mopoautosta auton hinta !!!! ja säköautoilijoille tiedoksi akkujen valmistus ja niiden lataus ei tule tyhjästä että ei se niin ekologista ole kuin kuvitellaan siirtyy vaan eri paikkaan.

      • Kohti_Hybridiä

        En mä sitä minkään ekologisuuden takia ostanut, ihan omaa napaa tuijotan tässä.


    • kallistaRuostetta

      Ainoa lisävaruste joka tuohon kikottimeen kannattaa hankkia on ruosteenestokäsittely. Muuten tulee itku kun kurkkaa autonsa alle parinkolmen vuoden kuluttua tai menee tekemään sen virheen, että raottaa jotain muovilistaa ja kurkkaa sinne.

    • valintavapaaon

      Otitteko tosissaan? en kai nyt jumalauta kahtakytätonnia maksa jariksesta kun samalla rahalla saa rellun tai sitikan, tai miksei käytetty alfaromeo 156.

    • tai.sit.huijari

      Täytyy olla melkoinen masokisti!

    • kärsittytoyo

      yaris 48 eur 2011 malli oli kärsiny mut sika halapa suksiboxi katolla.

    • Corvus_corone_cornix

      Varis (alalajiksi tulkittuna Corvus corone cornix) on ihmisasutuksen lähellä viihtyvä helposti havaittava lintu. Siitä, onko nokivaris (alalajiksi tulkittuna Corvus corone corone) variksen musta muoto eli alalaji vai oma laji, on kahdenlaista näkemystä. Suomen lintujen lajiluettelossa ei kuitenkaan toistaiseksi ole nokivarista.

    • Ierika

      Ilmeisesti maantienopeuksien ajo-ominaisuudet ei sitten juuri kiinnosta.

      • Corolla_Kuski

        Ajo-ominaisuudet ovat yksi Toyota Yarisin valtti. Pikkuautoista maantie ajoon sopii parhaiten juuri Yaris. Sekään ei tietysti ole saman veroinen ajettavuudeltaan kuin isot autot. Toyotan tavan mukaan myös Yaris on kestävä, pitkäikäinen ja viaton kulkupeli.


      • Kohti_Hybridiä
        Corolla_Kuski kirjoitti:

        Ajo-ominaisuudet ovat yksi Toyota Yarisin valtti. Pikkuautoista maantie ajoon sopii parhaiten juuri Yaris. Sekään ei tietysti ole saman veroinen ajettavuudeltaan kuin isot autot. Toyotan tavan mukaan myös Yaris on kestävä, pitkäikäinen ja viaton kulkupeli.

        Enpä tiedä... sivutuuli herkkä ja kuluttaa enemmän kuin kilpailijansa suuremmilla nopeuksilla. Yaris on kaupunkiauto, ei tehty 80kmh. Loistava kaupunkiauto tai perheen 2. auto.


    • Ferty777

      Aika kalliilta vaikuttaa tämä 21850€, mitä kaikkea siinä oli?

    • grwhte

      Itse maksoin isosta länsiauto- perhefarmarista 4 tuhatta vähemmän

    • Exskodisti

      Minä maksoin omasta japanilaisesta 30 000e enemmän..

    • Teatijumbo

      Otit sitten kalliin testijumbon. Et sitten testejä vilkaissut. Ota heti jo uutena ruosteenestokäsittely ja vie joka vuosi uusintaan. Kylläpä onkin nostalgista...kun olin nuori, ruosteenesto piti laittaa eurooppalaisiinkin autoihin.

      • Kohti_Hybridiä

        Jokainen tekee päätöksensä itse, testit voi toimia taustatietona, mutta jokainen järkevä tekee päätöksensä tarpeensa mukaan. Esim. missä ajaa? Yaris ei ole maantiekiitäjä, ei järkevä ostos jos ajosta suuri osa päälle 100kmh.
        Auton merkki voi olla aivan mikä vaan, kunhan se täyttää asetetut speksit, ja ne meillä kaikilla on erilaiset.


    • Janoinenkokoisekseen

      Taloudellinen ...hmm...minkään muun materiaalin kuin tohon markkinointi materiaalin mukaan tuo ei ole taloudellinen.

    • toytaasiantuntia

      uupea a uto on sinule kyllä tulosa olen itsekin harkinut jos ostasi saman laisen avesikseksen tilale kun ei tarviste tilaa enään niinpajlon ja mutenkin yuris olisi ehkä kätevänpi kun enenpi tulee ajetua pelkästään pää asiasssa kaupunkissa niin ei vältämättä tarvitsise enään niin iso a ja edustava autoa

    • Tfxzokp

      Otan osaa.

    • alcua

      Otan osaa sinne meni eurot kankkulan kaivoon,, lääkkeet pahaan aivovaurioon lähi SIPILÄSTÄ.
      1400eur yarisksi 2016 mallii ei paha hinta suomi kyyti.

    • Koffa

      Musta kuin Malmön yö.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      161
      2746
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2006
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      22
      2001
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1806
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      68
      1557
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1313
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1212
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      10
      1201
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      9
      1171
    Aihe