Ylen uutiset tänään klo 18.00

SiskoTerttuHelena

Tässä tulee asiaa! Oikeustapaus 6.11.2013 oli farssi! Selvä murhan ja murhanyritys kiännettiin tapoksi ja taponyritykseksi täysin tosiasioiden vastaisesti!
Vanhemman konstaapelin Ville Mykkäsen murhan ja murhanyrityksenä alkanut tutkinta hyllytettiin!!!! Hänen tilalleen siirrettiin(miksi) vanhempi rikoskonstaapeli Jari Rytkönen, tutkimusken jatkuessa nimike on rikosylikonstaapeli. Hän suostui tukimaan pelkkää RIKOSNIMIKETTÄ, eli näin murha ja murhanyritys muutettiin näppärästi tapon ja taponyrityksen tytkimiseksi!
Hän yritti anna suuhuni sanoja, että "murhaaja kieritteli itseään pitkin ulkoseinää, kiersi nurkan ympäri tukea seinästä hakien..tuli takaoven kohdalle josta ampuin minua selkään !


Kun sanoin Jarille, että miten ihmeessä sinä tuollaista kerrot, minä oli täällä ja näin, kun serkkuni tuli verandan kautta sisälle huvilaan. Juoksi huonekaluja väistellen takaovelle mistä ehti minua vielä ampumaan! Sanoin Jarille, että serkkuni ei olisi nähnyt minusta vilaustakaan, jos olisi kieritellyt itseään pitkin ulkoseinää!! Jari sanoi silloin minulle "no ei se mitään muuta!" Jari Rytkönen YRITTI saada toteen näytetyksi, että serkkuni olisi ollut niin humalassa, ettei pystyssä pysynyt! Ville Mykkäsen tukimus todisti juuri päinvastaista! Ville sai todistettua, että serkkuni valhtelee röyhkeästi! Tätäkään asiaa ei tuotu oikeudessa esille. Serkkuni valehteli sujvasti kaikki sen tiesivät, mutta antoivat vaan valehdella!

Seuraavat tapahtumat ovat mielettömyyksiä joita Itä-Suomen oikeuslaitos alentui tekemään. Murhaaja oli 29.7.2013 (murhasi jo 24.8.2013)kehitellyt haasteet meitä vastaan ns. salakatselusta ja kivienpyörittelystä/hallinnointi rikos! Nämä hasteet hän päätti antaa poliisille sen jälkeen kun päätti heinäkuussa 2013 murhat meidät.
Ei voi kuin hämmstellä syyttäjä Tiina Kappisen toimintaa. Hän veti ns. salakatselu syytteen jopa hovioikeuteen. Asiaan perehtynyt sanoo, ettei tähän mennessä ole koskaan pystytty edes syytettä nostamaan vastaavassa tilanteessa, koska näyttö on "löysä"! Mainitsin asiasta syyttäjälle, että on äärimmäisen helppoa kääntää kamerat haluamaansa suuntaan...eli näyttö on LÖYSÄ! Mieheni asensi kamerat täysin oikein. Murhaaja käänsi ne itseensä päin, se on selvä! Miksi minua syytettiiin mieheni asentamista kameroista, perusteena, että minun pitää tietää mitä tontilla tapahtuu...ha ha miksi murhaajan vaimon ei pitänyt tietää mitä tontillaan tapahtuu, miksi syyttäjä Tiina Karppisen motivaatio tutkia murhaajan vaimon liikkeitä horjuu!?Olihan sentää kysymys henkirikoksesta ja henkirikoksne yrityksestä.
Minulle annettiin 1000 eur sakot ja hovioikeudenkulut (3000-4000)maksettavakseni. Täysin turhasta...mitään näyttöä ei ollut!
Kun sanoin syyttäjälle, jos valitan korkeinpaan oikeuteen hän sanoi, että se menee hänen hyppystensä läpi, jos on mennäkseen!
Murhaaja operoi myöskin hallinnointi syytöksiä meitä kohtaan. Se on farssien farssi! Itse ottamillaan valokuvilla hän todisti minun pyöritelleen kivä hänen liiterinsä takana 0,20 cm hänen puolelleen! Itse oli lavastanut tilanteen, jotta voi meitä syytellä sen jälkeen kun on ensin meidät tapnut!
Tästä sain maksettavakseni sakkoja ja käräjäoikeudenkulut päälle! Minulla oli omia valokuvia siitä, että halkoja oli hävinnyt noin 800-1000 eur verran! Minulla oli myös riistakamerakuvia joissa murhaajan vaimo nakkelee klapeja koriinsa aikuisen tyttärensä katsellessa estämättä mitenkään toimitusta! Minulla oli myös kuvia kuinka ruokapaikkamme säleikkö oli lyöty alas, mutta eihän se tietenkään mitään todistaneet, koska vain murhaajan kuvat ovat uskottavia Itä-Suomen mädässä oikeuslaitoksessa! jatkuuu......

170

2069

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • uutisiako

      Nii mittee ylen uutisissa oli, jäi kahtomati

      • SiskoTerttuHelena

        Uutisissa oli aiheena(en minäkään entinyt katsomaan); oikeuden saaminen ja mitä se maksaa! Rikollisten kuuluukin maksaa, mutta syyttömän syylliseksi ja syyllisen syyttömäski tekeminen oikeudessa on Herralle kauhistus! Jos oikeuslaitos joka on yhteiskunna tukipilareita horjuu, tavalla kuten kerroin, mikä on Suomen tulevaisuus?


    • rjlfghdpasgew

      jankkaa jankkaa jankkaa...ihanaaa .....jaksa jaksa jaksa niin pitkään jotta sekoot kunnolla tae tarkotan enempi ja lähet hoetoon

      • SiskoTerttuHelena

        polliisitko hoitoon vai ?ei ne hoitoa tarvitse totuutta heiltä odottaisin ! Näin se menee kun ei asiota "jankata" oikeudessa, j apoliisitytkinta on ala-arvoista niin tämmöstäse siten on!


      • marjaliisakaarina

        Täytyyhän sitä siitä Lapinlahdella tapahtuneesta murhasta ja-yrityksestä kirjoittaa (sinun sanoessasi jankata),kun on huomattu,ettei mene TOSIASIAT perille.
        Yhä vain ollaan lähettämässä hoitoonmeno-ohjeita, vaikka kuinka YKSITYISKOHTAISESTI tekisi selkoa tapahtuneesta.
        Miksi sinäkään et ota kantaa siihen,mitä talviasuttavan talon rouva aikuisen tyttärensä kanssa teki mökkiläisten saunaklapipinolla sinä kohtalokkaana syksynä,kun mökkiläiset olivat lähteneet kesälaitumiltaan takaisin töihin? Kukapa sen seuraukset olisi silloin tietänyt!
        Tähän ei vastaa Iisalmen poliisi eikä asianomainen,ts.EI KUKAAN,vaikka KUMPAISETKIN TIETÄVÄT!
        MIKSI EI TUTKITA EIKÄ VASTATA??
        Kuinka se on mahdollista ,että ne tois`puolt niemeä asuvat voivat syyttää mökkiläisiä (nykyisin leskeä) mistä tahansa ja saavat vielä koko oikeuslaitoksen puolelleen?? JOKIN SYYHÄN SIIHEN ON OLTAVA, kun mökkiläisten riistakamerakuvat POLIISI poistaa, mutta vakipuolen valokuvat viedään oikein hoviin ja siellä hyväksytään käypänä todistusaineistona,ottamatta edes selville, kuka kuvat otti. Saattosanoina murhaajan älynväläys."Eihän siellä muita ollut!" Kun sen kerran tietää, niin hänen on ollut oltava paikalla!(Leskeä ei valokuvassa tosin näy,mutta sehän on sivuseikka) Toisaalta ,eihän siellä koskaan muita ole kuin he ja mökkiläiset! Mökkiläiset eivät koskaan ole jääneet minkäänlaisiin kameroihin koska eivät toisten tonteilla kuljeksi,eivätkä toisten omaisuuteen koske, muuten!Vakiukko sitävastoin "pistäytyi" mökkiläisten puolelle milloin mistäkin kohtaa, aitansa ylikö vai avaamalla siitä yhden "ruudun? Olin itsekin törmätä häneen,kun läksin saunalle puita lisäämään. Tuijotteli polun päässä meidan kahvinjuontiamme siellä laitureitten takana. Sinnehän ei heidän puoleltaan näy! Kukahan se ketä "salakatselee"!?
        Miksi se "erittäin kattava valvontakamerajärjestelmä" ei ollut päällä, kun kerran eivät olleet paikalla? Silloinhan ei olisi mitenkään ollut mahdollista syyttää leskeä aidan (kanaverkkoaita se vielä sillon oli!)rikkomisesta ja kivien viskelystä! Siis otetaan valokuva avuksi! Tehdään syylliseksi!
        Minä tykkään, että yleisen syyttäjän asiainhoitokyky on aika hälläväliä-laatua!
        Lesken asianajajan toiminnasta puhumattakaan. Ruotsi-Suomi lätkämatsi on tietysti HYVIN KIINNOSTAVA, (hänen olisi pitänyt sanoa, ettei voi tulla asiaa ajamaan, on tärkeämpää!) mutta sen seuraamisesta ei lesken olisi pitänyt tarvita maksaa!
        Niin siinä sitten kävi ,että vastapuolen ,suoraansanoen ,härski "asianajaja" sai täysiaikaisen puheenvuoron, ja hän totisesti sai suunsa auki! Muut taas katselivat/ kuuntelivat suu auki! Leskihän ei saanut sanoa mitään!
        Kerrassaan mahtava FARSSI!!
        "Kertaus on opintojen äiti"!


      • jdjdjdldödödd

        Periksiantamattomuus saattaa kuulostaa jankkaukselta!


      • makkomikkonen
        jdjdjdldödödd kirjoitti:

        Periksiantamattomuus saattaa kuulostaa jankkaukselta!

        Onko vielä edes 3000 feisbookpoliisia nähnyt että täällä "jankataan"?


    • katsotaanmistäkanapissii

      Onpa kamala kertomus...laita MOt ohjelmaan! Motti tutkii jutun juurta jaksain...silpoo ja erittelee vääntää ja kääntää joka kiven......Mott suhtautuu kriittisesti kaikkiin YLIihimisiin ja katsoo mikä mies on oikeesti!

    • suvikukkakaunokainen

      Hoitoon sinut pitäisi laittaa, ei tuo ole normaalin ihmisen käytöstä kirjoitella vuositolkulla samasta asiasta ja vieläpä tällaisille keskustelupalstoille, voi hyvänen aika sentään, ei voi kuin ihmetellä touhua näin normaali terveenä ihmisenä.

      • marjaliisakaarina

        Leski pitäisi siis laittaa hoitoon,kun hän (ja hänen miehensä tuli)tuli kesämökilleen kuukaudeksi ja kun heitä naapurit 25 vuoden ajan silmällä pitivät ja kaikesta kaikille mahdollisille valittivat. Naapurin rouvan ja tyttären jäätyä riistakamerakuviin ( minä ainakin olen aivan varma mitä ruova teki),tulee hänen miehensä ladatun aseen kanssa murhaamaan ja juoksee mökkiläisen vaimon perässä murhatakseen hänetkin! Kuule, sitä ei niin vain unohda, nähdä miehensä kuolevan silmiensä edessä ( voimatta tehdä yhtään mitään) murhaajan haulikosta ,ja tajuaa itse olevansa seuraava!
        Sanotko sinä tälläisiä ihmisiä normaaleiksi, "normaalina ja terveenä ihmisenä"?
        Tämä kaikki alkoi siitä , että se naapurin"rouva"jäi niihin riistakamerakuviin siellä saunaklapipinolla!!
        Vastaa minulle, MIKSI NE POISTETTIIN ;EIKÄ TUTKITTU;EIKÄ TUTKITA?
        Jos joskus selviäisi se asia,niin selviäisi myöskin henkirikoksen syy, ja silloin se on vakain aiken ja harkiten tehty murha ja murhayritys: Ja sillon olisi vaimonkin osuus otettva selville!
        Olisi sinullaki AIHETTA ottaa selvää serkkupojan perheen touhuista 0käännetyistä riistakameroista, lisäksi asetetuista riistakameroista,ja valokuvista!!
        MÖKKILÄISET OVAT TÄYSIN SYYTTÖMIÄ!!


      • hoitoa

        Sinut pitäis laittaa hoitoon.


      • SiskoTerttuHelena

        Katsoitko oikeusministerin esityksen! Siinä miehessä on ryhtiä! Hän sanoi juuri sen miten minäkin ajattelen! Väkivaltarikoksista on saatava kovat rangaistukset! Ihan eri asia on sitten tietenkin kuinka Itä-Suomen oikeuslaitos toimii...välittääkö toimia kuten muut! Oikeusministeri Johannes Koskinen(2003-2007) on kritisoinut Itä-Suomen oikeuslaitoksen päätöksiä niiden suuren erilaisuuden vuoksi konta muu Suomi!
        Minä kritisoin yhä tänäänkin!
        Laitappa nimesi esille, katsotaan kenen rahkeet kestää!Sinulla ei ole oikeutta esittää hoitomääräyksiä! Se on kunnianloukkaus! Samaa kastia olet, kuin se murhaajan henkilökohtainen ystävä vuosein ajalta, jota minä en edes tunne, haukkui minua mielenvikaiseksi kuten koko sukunikin! Kuinka te uskallatte jatkaa tätä peliänne loputtomiin, haukkua tuntemattomia ihmisiä?Motiivinne tiedetään teitä pelottaa, että totuus tulee ilmi...j ase tulee!


      • SiskoTerttuHelena
        hoitoa kirjoitti:

        Sinut pitäis laittaa hoitoon.

        Nimi esille, katsotaan kauanko huutelet! Täällä ei uskalla itseään esitellä kukaanmuu kuin minä ja sisareni!
        Ystävättäreni oli huvilalla näkemässä kun nykyinen murhaaja juoksentee videotykki olkapäällää pitkin rajanpintaa ja kuvaa meitä! Ystävttäreni tuli minulle sanomaa, miksi tuo tuolla meitä kuvaa, eihän niin saa tehdä se on laitonta! Minä sanoin minkäs sille voit, outoa se on ja laitonta! Mainitsin tästä Jarille murhatukimuksen yhteydessä, että tarkista se videotykki! Ei ole varmasti sitäkään hullua asiaa tukinut!
        Mitä mieltä olet tästä pitkin rajaa videotykki olkapäällä "juksentelijasta"? Minne hänet kehottaisit menemään?


      • SiskoTerttuHelena

        Älyätkö jo suvikukkakaunokainen! Lue ja älyä missätilassa on oikeuslaitoksemme! Kuka tämän epäoikeudenmukaisuudet eli viäryyvet repii auki jos en minä! Poliisi on pantava vastuuseen siitä, että teki huonoa ala-arvoista työtä ja täydellä palkalla!

        Liukku: yksittäisen poliisin valvominen vaikeaa

        EU:n poliisivirasto Europolin korkeana johtajana aloittanut Jari Liukku lausuu nyt ensimmäistä kertaa tuntojaan julkisesti entisen alaisensa Jari Aarnion paljastumisen jälkeen. Liukun mielestä sisäisen valvonnan on vaikea tunnistaa yksittäisen virkamiehen suunnitelmallisia rikoksia.

        MOT kävi haastattelemassa Jari Liukkua Hollannin Haagissa vain kuukausi sen jälkeen, kun hän aloitti vakavan ja järjestäytyneen rikollisuuden torjuntakeskuksen johtajana Europolissa.

        MOT töihin koska Itä-Suomen oikeuslaitos on mätä!
        Oikeusministeri Johannes Koskinen (2003-2007)lausuu seuraavaa!

        #Kaleva uutisoi!
        Olisi mielenkiintoista verrata muiden hovioikeuksien päätöksiä Itä-Suomen hovioikeuden päätöksiin. Selvyyttä toisi myös käräjäoikeuksien ratkaisujen vertaaminen. Onko niin, että Itä-Suomen hovioikeuden alueen käräjäoikeuksien tuomiot eroavat muiden käräjäoikeuden tuomioista?#

        Yksittäisen poliisin toimintaa on vaikea valvoa! Amen! Poliisienlaillisuusvalvonta on täysmittätömyys. Iisalmen poliisienlaillisuusvalvonta "tutki"rikosylikomisaari Juha Makkosen touhuja pyynnöstäni!
        Jyrki Haapala ei USKALTANUT edes kysyä sitä mitä piti! "Millä oikeudella Juha Makkonen vaati tietokoneen hallintaansa! Hän ei ollut henkirikoksen tukija. Veli Pallonen oli tukinnaanjohtajana, ettekä te Juha Makkonen!
        Jari Rytkönne siirrettiin tukijaksi myöhemmin kun rikosnimke muutettiin vastoin tosiasioita!
        "Ja miksi Juha Makkonen tuhosi kuvatallenteet joissa lieneekö hänen sukulaisensa tai tuttavansa eli murhaajan vaimo nakkelee klapejakoriinsa!" Poliisien laillisusvalvonta on ihan turha elin...siellä ei tukita vaan jutustellaan suunsa mauksi! Lopussa lukee tästä päätöksest ei voi valittaa! Siis poliisi saa valehdella tai voi olla olla toimimatta asiallisella tavalla.... ja siitä ei voi valittaa!


      • peilistätotuus

        Siskojen on aivan turha hakea palstoilta kannattajia poliisivihalleen. Juuri julkaistun tutkimuksen mukaan poliisi on Suomen arvostetuin ammatti ja 96% luottaa poliisiin paljon tai erittäin paljon.

        Jos ei tule toimeen naapureiden, virkamiesten, poliisien, tuomareiden eikä asianajajien kanssa ja palstalaisistakin tekee kymmeniä rikosilmoituksia, suurin syyllinen riitelyyn näkyy peilistä.


      • syylänkrpä

        Poliisinvihaaj on yhteiskunnan hylkiö. Jos ei luota suomalaiseen virkavaltaan, niin muuttakoon Mauritiukselle, tuntui tykkäävän siellä lomailusta.


      • SiksoTerttuHelena
        peilistätotuus kirjoitti:

        Siskojen on aivan turha hakea palstoilta kannattajia poliisivihalleen. Juuri julkaistun tutkimuksen mukaan poliisi on Suomen arvostetuin ammatti ja 96% luottaa poliisiin paljon tai erittäin paljon.

        Jos ei tule toimeen naapureiden, virkamiesten, poliisien, tuomareiden eikä asianajajien kanssa ja palstalaisistakin tekee kymmeniä rikosilmoituksia, suurin syyllinen riitelyyn näkyy peilistä.

        Annat väärän todistuksen meistä! Minä olen kovasti korostanut vanhemman konstaapeli Ville Mykkäsen rehellistä TUKIMUSTA SUORAAN MURHAPAIKALTA!
        Miksi sitä ei käytetty pohjana jatkotutkimuksissa? Ville fiksusti sai miehen kiinni valehtelusta ja teeskentelystä, etteikö hän muka muistanut mitä teki! Miksi tämä piilotettiin! Siinä alkupaloja purtavaksesi!
        Todella hävytöntä syyttä meitä poliisvihasta , tiedät itsekin aivan taatusti, jos olet lukenut MISTÄ TÄSSÄ ON KYSE!
        Onko oikeusministeri Johannes Koskinen sinusta oikeassa arvotellessaan aikoinaan teidän käräjä ja hovioikeuden päätöksiä?
        Terve tuloa uusi oikeusministeri Antti Häkkinen, hänessä oli ryhtiä ja ajatusta jota kaipailen mysö Itä-Suomen oikuslaitokseen!
        Nyt on huomattu juuri se mitä Itä-Suomen oikeuslaitoksessa häpeilemättä käytettiin hyväksi..... syyttäjä ei vetänyt murhaa ja murhanyritys hoviin, koska tiesi, etten minä uskalla, koska jo käräjäoikeuden toiminta oli farssi...niin jos menen hoviin tämä porukka kyllä pitää huolen sitä että leski maksaa kulut! Syyttäjä veti ns. salakatselun hoviin , vaikka käräjäoikus ei ns. salkatelusta tuomiota antanut...syy oli sen että myötäiltiin murhaajan toiveita saada leskelle maksettavaksi hovioikeuden kulut.....tämä on oksettavaa ja la-arvoista oikeuslaitoksen toimintaa!
        Miksi syyttäjä ei tutkinut murhaajn vaimon osuutta tapahtumiin, miksi hän uskoi murhaajan sanaan hänenhän piti olla täysin muistamaton mitä tontilla tapahtui, mutta sitten kuitenkin muisti "ettei L... ole sellaista sanonut" ....mitä syyttäjän päässä liikkui, minä tiedän ...tiedätkö sinä? Itä-Suomen oikeuslaitos on mätä!


      • marjaliisakaarina
        peilistätotuus kirjoitti:

        Siskojen on aivan turha hakea palstoilta kannattajia poliisivihalleen. Juuri julkaistun tutkimuksen mukaan poliisi on Suomen arvostetuin ammatti ja 96% luottaa poliisiin paljon tai erittäin paljon.

        Jos ei tule toimeen naapureiden, virkamiesten, poliisien, tuomareiden eikä asianajajien kanssa ja palstalaisistakin tekee kymmeniä rikosilmoituksia, suurin syyllinen riitelyyn näkyy peilistä.

        Minä en ole poliisin vihaaja, en edes sillon,kun se ei toimi toimikuvansa mukaisesti. Kritisoin IISALMEN POLIISIN toimintaa ja eritoten ylirikoskonstaapeli Juha Makkosen osalta. Onko siinä mitään tolkkua,että hän haetataa Jari Rytkösellä (hänkin sitä ihmetteli) mökkiläisten läppärin,kun jo kuvat nähnyt ja omalle älypuhelimelleenkin yhden niistä ottanut?! Kun hän sitten saa tietää,että tikkukin on olemassa,hän käskee tuoda senkin "lisä todisteeksi",vaikka koko todistusaineisto on hänen hallussaan! Mitenhän sen tikun olisi käynyt,kun hän on noinkin kärkäs olemaan mitään tutkimatta??
        Tässä vaiheessa tapahtuikin sitten se hirmuteko. Naapurin rouvan puuhailu mökkiläisten saunaklapipinolla on tutkimatta.....murhan ja murhayrityksen vuoksi. LESKI EI JAKSANUT. olisitko itse jaksanut??
        Mitä itse sanoisit,jos olisit mökkiläisten asemassa?? Kiittelisitkö kilttejä poliisisetiä hyvästä ja oikeudenmukaisesta työstä,HENKILÖÖN KATSOMATTA?!
        Miksi mökkiläisiä parjaatte? He eivät ole koskaan naapuritontilla käyneet,eivät varasta,eivät puhu pahaa (on oikein ottaa kuntaan yhteyttä,ja kysyä,onko lupa sirkkelöidä joka kesä tuntitolkulla juuri naapureiden kesäloma-aikaan aidan vieressä aloittaen klo 07.00-08.00 välisenä aikana. Sellaista EI SAANUT TEHDÄ! MUTTA EIVÄT VÄLITTÄNEET!),eivätkä puutu heidän asioihinsa millään muullakaan tavalla.
        En hae kannattajia "poliisivihalleni", enkä myöskään tiedä ,vihaavatko Iisalmen poliisia ne monet,jotka näillä palstoilla ovat yhtenevää mieltä kanssani siitä, että Iisalmen poliisi ei toimi jokaisen poliisia tarvitsevan kohdalla samalla tavalla= oikeudenmukaisesti!
        Miksi näin on,ottakoon uusi oikeusministeri selvän (edeltäjällä oli 2 tärkeää ministerinsalkkua hoidettavanaan. se on liian paljon. 1 hyväkään kahden salkun kantaja ei ehdi.) ja myös MOT!
        Tällä tavalla ei ketään saa kohdella!
        MÖKKILÄISET OVAT TÄYSIN SYYTTÖMIÄ!!


      • marjaliisakaarina
        peilistätotuus kirjoitti:

        Siskojen on aivan turha hakea palstoilta kannattajia poliisivihalleen. Juuri julkaistun tutkimuksen mukaan poliisi on Suomen arvostetuin ammatti ja 96% luottaa poliisiin paljon tai erittäin paljon.

        Jos ei tule toimeen naapureiden, virkamiesten, poliisien, tuomareiden eikä asianajajien kanssa ja palstalaisistakin tekee kymmeniä rikosilmoituksia, suurin syyllinen riitelyyn näkyy peilistä.

        Siihen peiliin katsokoon nyt aivan ensimmäisksi murhaajan vaimo! Mitä tekemistä hänellä on mökkiläisten klapipinolla,kun mökkiläiset ovat kesälomaltaan töihinsä lähteneet! Jäi kuviin,se on kiistaton totuus!
        Lukujoita tuntuu olevan ja kannattajia kanssa!
        Luottamus Iisalmen poliisiin tuntuu olevan 0!
        Ville Mykkänen taisi tullakin Kuopiosta! Näille 0:lille hän ei kelvannut,pisti pussiin murhaajan,vaikka leskestä olisi pitänyt syyllinen tehdä!
        Virhe korjattiin kukkuramitoin!
        Vai puuttuu taas ReCAPTCHA vastaus taas, vaikka just sen klikkasin!


      • marjaliisakaarina

        Ihmettelisit "normaalina ja terveenä "ihmisenä talollisten toimia yli 25 vuoden ajalta, VAI EIKÖ OLE TIETOA? Tässä tulee: Joka ainoa kesä, kun mökkiläiset tulivat lomalleen 1 kuukaudeksi, alkoi soittelu poliisille, palokunnalle, terveystarkastajalle (mökkiläisten huusiasiat kinnostivat!),rakennustarkastajalle,ja on nyttemmin käynyt selväksi myöskin se,että on pahaa puhuttu ympäri kylää. Sirkkelöitiin kesällä,juuri mökkiläisten loman aikaan klo 07,00-ja eteenpäin! Jää rouvan mukaan työt tekemättä,jos lomalaisia alkaa ajatella! Ei heillä ole peltoa eikä karjaakaan, siis KIUSANTEKOA! (Edessä koko pitkä syksy ja vielä pidempi talvi!) Kunnasta kiellettiin, mutteivat välittäneet!
        3kertaa "hävisivät"pensaat naapurin rantasaunan edestä,osa löytyi mökkiläisten saunan takaa. Olivat sinne juurtuneet. Istutettu aukkopaikkoihin.
        Saman rantasaunan nurkalta on pensasaitaa tuhottu parin metrin matkalta,siitä aukosta on POLKU mökkiläisten puolelle. Sitä polkua pitkin se murhaaja tuli, koskapa koputti sen puoleiseen nurkkaan ja leski näki hänen tulevan mökin takaoven ikkunasta. (Yleistä syyttäjää ei kiinnostanut. Murhaaja sanoi tulleensa TIETÄ PITKIN! Siis hän tuli tietäpitkin,PIMAHTANEENA!!
        Mökin tien varresta koivujen latvat katkottiin. Rannassa jätetiin haapa katkaisematta, mutta vieressä oleva tuomi katkaistiin ,tarkemmin sanottuna ajettiin poikki jollain suunnilleen vyötärön korkeudelta ,jälki on terävän piikkinen. Lastoitin sen ja se kasvaa kuin kasvaakin,vähän vinona!
        Pohjoisenpuolella rannassa on paljon latvat katkottuja pihlajia. Rouva itte kulkee klapipinolla.
        1,5 metrisiä halkoja häviää melkein yhtä aikaa mökkiläisten häivyttyä takaisin töihinsä.
        Pitkät tikapuut häviävät. Iso vesiamme häviää jne!
        Huomauttaisin tässä vakimiehen sanoilla :"Eihän siellä muita ole kuin he!"(senjälkeen,kun mökkiläiset läksivät töihinsä!)
        Talolliset eivät koskaan näe mitään ,paitsi pojat,jotka leski palkkasi kukkiaan kastelemaan. He kertoivat:"Ukko tuli sanomaan ,ettei täällä saa olla!" Sen hän NÄKI!
        Rouva tulee sanomaan NIIDEN halkojen tekijälle (,joka teki makkaranuotion nälkänsä sammuttamiseksi) :"Tällä puolella ei saa avotulta tehdä!" Sen hän NÄKI!
        Kuinka näkivät,jos eivät pidä mökkiläisten puolta silmällä? Välissä on heidän ulkorakennustensa yhtämittaista seinää monta metriä,ja mökkiläisten yli 3metristä pensasaitaa saman verran.
        Mökkiläisten puoli on YKSITYISALUETTA. Siellä ei naapurit määrää, eikä häärää!
        Oletko samaa mieltä?
        Jos ei toivota puhuttavan kohta 4 vuotta sitten tapahtuneesta MURHASTA JA -MURHAYRITYKSESTÄ, niin keskustellaan sitten niitä edeltäneestä 25 vuodesta!
        KUMPIKIN ON YHTÄ KAUHEAA!!!

        MÖKKILÄISET OVAT TÄYSIN SYYTTÖMIÄ! HE OVAT (OLI)IHAN TAVALLISIA MÖKKILÄISIÄ! IHAN TAVALLISIA!!

        Serkkupoika perheineen oli vain raivoissaan,kun ei saanutkaan koko niemeä itselleen!

        Isovanhempien tahto on vain toteutunut,mutta se ei vieläkään mene kalloon!


      • SiskoTerttuHelena
        marjaliisakaarina kirjoitti:

        Ihmettelisit "normaalina ja terveenä "ihmisenä talollisten toimia yli 25 vuoden ajalta, VAI EIKÖ OLE TIETOA? Tässä tulee: Joka ainoa kesä, kun mökkiläiset tulivat lomalleen 1 kuukaudeksi, alkoi soittelu poliisille, palokunnalle, terveystarkastajalle (mökkiläisten huusiasiat kinnostivat!),rakennustarkastajalle,ja on nyttemmin käynyt selväksi myöskin se,että on pahaa puhuttu ympäri kylää. Sirkkelöitiin kesällä,juuri mökkiläisten loman aikaan klo 07,00-ja eteenpäin! Jää rouvan mukaan työt tekemättä,jos lomalaisia alkaa ajatella! Ei heillä ole peltoa eikä karjaakaan, siis KIUSANTEKOA! (Edessä koko pitkä syksy ja vielä pidempi talvi!) Kunnasta kiellettiin, mutteivat välittäneet!
        3kertaa "hävisivät"pensaat naapurin rantasaunan edestä,osa löytyi mökkiläisten saunan takaa. Olivat sinne juurtuneet. Istutettu aukkopaikkoihin.
        Saman rantasaunan nurkalta on pensasaitaa tuhottu parin metrin matkalta,siitä aukosta on POLKU mökkiläisten puolelle. Sitä polkua pitkin se murhaaja tuli, koskapa koputti sen puoleiseen nurkkaan ja leski näki hänen tulevan mökin takaoven ikkunasta. (Yleistä syyttäjää ei kiinnostanut. Murhaaja sanoi tulleensa TIETÄ PITKIN! Siis hän tuli tietäpitkin,PIMAHTANEENA!!
        Mökin tien varresta koivujen latvat katkottiin. Rannassa jätetiin haapa katkaisematta, mutta vieressä oleva tuomi katkaistiin ,tarkemmin sanottuna ajettiin poikki jollain suunnilleen vyötärön korkeudelta ,jälki on terävän piikkinen. Lastoitin sen ja se kasvaa kuin kasvaakin,vähän vinona!
        Pohjoisenpuolella rannassa on paljon latvat katkottuja pihlajia. Rouva itte kulkee klapipinolla.
        1,5 metrisiä halkoja häviää melkein yhtä aikaa mökkiläisten häivyttyä takaisin töihinsä.
        Pitkät tikapuut häviävät. Iso vesiamme häviää jne!
        Huomauttaisin tässä vakimiehen sanoilla :"Eihän siellä muita ole kuin he!"(senjälkeen,kun mökkiläiset läksivät töihinsä!)
        Talolliset eivät koskaan näe mitään ,paitsi pojat,jotka leski palkkasi kukkiaan kastelemaan. He kertoivat:"Ukko tuli sanomaan ,ettei täällä saa olla!" Sen hän NÄKI!
        Rouva tulee sanomaan NIIDEN halkojen tekijälle (,joka teki makkaranuotion nälkänsä sammuttamiseksi) :"Tällä puolella ei saa avotulta tehdä!" Sen hän NÄKI!
        Kuinka näkivät,jos eivät pidä mökkiläisten puolta silmällä? Välissä on heidän ulkorakennustensa yhtämittaista seinää monta metriä,ja mökkiläisten yli 3metristä pensasaitaa saman verran.
        Mökkiläisten puoli on YKSITYISALUETTA. Siellä ei naapurit määrää, eikä häärää!
        Oletko samaa mieltä?
        Jos ei toivota puhuttavan kohta 4 vuotta sitten tapahtuneesta MURHASTA JA -MURHAYRITYKSESTÄ, niin keskustellaan sitten niitä edeltäneestä 25 vuodesta!
        KUMPIKIN ON YHTÄ KAUHEAA!!!

        MÖKKILÄISET OVAT TÄYSIN SYYTTÖMIÄ! HE OVAT (OLI)IHAN TAVALLISIA MÖKKILÄISIÄ! IHAN TAVALLISIA!!

        Serkkupoika perheineen oli vain raivoissaan,kun ei saanutkaan koko niemeä itselleen!

        Isovanhempien tahto on vain toteutunut,mutta se ei vieläkään mene kalloon!

        Voiko sitä sen perusteellisemmin enää sanoa...nyt tarvitsee jonkun tehdä jotain...tämä pariskunta ei kunnioita toisen elämää eikä omaisuutta.....valehtelivat pitkin kyliä meistä ...mustamaalasivat ...huomasin asian eri kauppaliikkeissä käydessäni...minuun suhtauduttiin tietyllä varauksella! Miten sen muuten on selitettävissä, kuin että serkkupoika on puhut pahaa ja juoruillut! Haluisin pitää ns. avointen ovien päivät huvilallani....tervetuloa tutustumaan meihin kuuluisuuksiin, joista olette kuulleet 25 vuoden ajan eri kanavilla...mutta emme ole koskaan tavanneet! Lettuja ja kahvia tarjotaan!
        Kesällä nähdään Kivistöntie 387 B! Helena Ahonen&kumpp.


      • sylttytehtaalta

        Savikukkakaunoinen on mielestään pätevä arvioimaan ITSENSÄ terveeksi ja oikeutta vaativat sairaiksi. Tämä on mahdollista nettiaikana näin julkisesti mutta varmaan näitä päällepäsmäreitä on ollut kaikkina aikoina, taviskansalaisten tiedostaminen vain on ollut paljon vaikeampaa aikaisemmin
        Ilmankos Pekka Seppäsen tuomiolle saattaminen oli kovin mutkikasta.


      • netti.hoitaa
        hoitoa kirjoitti:

        Sinut pitäis laittaa hoitoon.

        Netti hoitaa


      • SiskoTerttuHelena
        sylttytehtaalta kirjoitti:

        Savikukkakaunoinen on mielestään pätevä arvioimaan ITSENSÄ terveeksi ja oikeutta vaativat sairaiksi. Tämä on mahdollista nettiaikana näin julkisesti mutta varmaan näitä päällepäsmäreitä on ollut kaikkina aikoina, taviskansalaisten tiedostaminen vain on ollut paljon vaikeampaa aikaisemmin
        Ilmankos Pekka Seppäsen tuomiolle saattaminen oli kovin mutkikasta.

        Tässä nähdään kuinka ihan asioita voidaan kirjoitella netissä ja saada tulosta aikaiseksi! Tämä kirjoittelu on tuotanut paljon hyvää. Eräs fiksu vihjaisi, että KRP voisi tutkia tämän murha ja murhanyrityksen, sekä ne tekemällä tehdyt syytteet miestäni ja myöhemmin minua vastaan! Nyt tutkitaan myös vaimon osuus henkirikokseen ja henkirikoksen yritykseen. Hän oli todistettavasti tontillani. KOlmen laukauksne väli on 3-6 sek, siinä ajassa ei ehdi tulla naapurin puolelta...aita on välissä ja istuttamiani korallikannukkaita tiheänä rivistönä!
        Hänkään ei voi olla kolmessa paikassa yhtä aikaa...saunalla...etupihallaan ja puskissa!
        On todistettavissa, että hän oli takanani puhuen miehelleen,...oliko katselmassa hirmutekoa ylösnostettujen laitureiden takana vai seisoiko nurkan takana ?


      • selevätapaus
        SiskoTerttuHelena kirjoitti:

        Tässä nähdään kuinka ihan asioita voidaan kirjoitella netissä ja saada tulosta aikaiseksi! Tämä kirjoittelu on tuotanut paljon hyvää. Eräs fiksu vihjaisi, että KRP voisi tutkia tämän murha ja murhanyrityksen, sekä ne tekemällä tehdyt syytteet miestäni ja myöhemmin minua vastaan! Nyt tutkitaan myös vaimon osuus henkirikokseen ja henkirikoksen yritykseen. Hän oli todistettavasti tontillani. KOlmen laukauksne väli on 3-6 sek, siinä ajassa ei ehdi tulla naapurin puolelta...aita on välissä ja istuttamiani korallikannukkaita tiheänä rivistönä!
        Hänkään ei voi olla kolmessa paikassa yhtä aikaa...saunalla...etupihallaan ja puskissa!
        On todistettavissa, että hän oli takanani puhuen miehelleen,...oliko katselmassa hirmutekoa ylösnostettujen laitureiden takana vai seisoiko nurkan takana ?

        Lähti taas siskolta mopo käsistä. Voit olla varma , että KRP ei tutki ratkaistua, tuomittua ja pian sovitettuakin tapausta.
        Sinulla olisi ollut 7 päivää aikaa ilmaista tyytymättömyytesi käräjäoikeuden päätöksiin ja 30 päivää aikaa valittaa hoviin. Alat olla 4 vuotta myöhässä. Vuosien horiseminen palstoilla on turhaa ja älytöntä. Tuoko ei millään mene jakeluun.


      • Hoitajatäti

        Ei Terttuli sitä usko, jatkaa vain jankkaamistaan siskonsa säestää!


      • kannattaauskoa
        SiskoTerttuHelena kirjoitti:

        Tässä nähdään kuinka ihan asioita voidaan kirjoitella netissä ja saada tulosta aikaiseksi! Tämä kirjoittelu on tuotanut paljon hyvää. Eräs fiksu vihjaisi, että KRP voisi tutkia tämän murha ja murhanyrityksen, sekä ne tekemällä tehdyt syytteet miestäni ja myöhemmin minua vastaan! Nyt tutkitaan myös vaimon osuus henkirikokseen ja henkirikoksen yritykseen. Hän oli todistettavasti tontillani. KOlmen laukauksne väli on 3-6 sek, siinä ajassa ei ehdi tulla naapurin puolelta...aita on välissä ja istuttamiani korallikannukkaita tiheänä rivistönä!
        Hänkään ei voi olla kolmessa paikassa yhtä aikaa...saunalla...etupihallaan ja puskissa!
        On todistettavissa, että hän oli takanani puhuen miehelleen,...oliko katselmassa hirmutekoa ylösnostettujen laitureiden takana vai seisoiko nurkan takana ?

        Kirjoitit paljonpuhuvasti "voisi tutkia" eli ei tutki vaikka voisi. "Eräs fiksu vihjaisi" on yhtä kuin sanoisin että eräs fiksu vihjaisi minulle että krp ei tutki tapausta koska on loppuunkäsitelty.


      • SiskoTerttuHelena
        selevätapaus kirjoitti:

        Lähti taas siskolta mopo käsistä. Voit olla varma , että KRP ei tutki ratkaistua, tuomittua ja pian sovitettuakin tapausta.
        Sinulla olisi ollut 7 päivää aikaa ilmaista tyytymättömyytesi käräjäoikeuden päätöksiin ja 30 päivää aikaa valittaa hoviin. Alat olla 4 vuotta myöhässä. Vuosien horiseminen palstoilla on turhaa ja älytöntä. Tuoko ei millään mene jakeluun.

        Jo mutta, kun on huomattu, että kysymyksessä onkin murha ja murhan yritys....murha ei vanhene koskaan. Lisäksi vaimon osuus on kokonana tutkimatta! Siis paikalline poliisi ei tutkinut hänen osallisuuttan henkirikokseen!!!

        Olihan Pekka Seppäsenkin tapaus melko omituinen? Mitä mieltä siitä, että paikallinen poliisi ei tutki paikallisen murhaajn tekemisiä....joten sen tutki KRP!
        Näin tapahtui Lapinlahdellakin...miksi Ville Mykkäsen tutkimusta ei käytetty hyödyksi tukimuksissa? Sehän on juuri sitä, että poliisi ei tutkinut vaan peitteli tosiasioita....juuri niinkuin Pekka Seppäsenkin asiassa!
        Poliisi tukimu soli ala-arvoista, loukka aihmstyyttä j aihmsioikuksia , kuten hyvin tiedät!
        HUOM! Keneltäköhän se mopo on lähtenyt käsistä koko ajan...tutkivalta poliisilta vähintäänkin...tutkitaan selvää murhaa ja murhanyritystä uutena RIKSONIMIKKEENÄ jonka joku antoi jostain syystä!Tämä 10 000 taalan kysymys!Itä-Suomen oikeuslaitos on
        mätä!


      • faktaaon
        SiskoTerttuHelena kirjoitti:

        Tässä nähdään kuinka ihan asioita voidaan kirjoitella netissä ja saada tulosta aikaiseksi! Tämä kirjoittelu on tuotanut paljon hyvää. Eräs fiksu vihjaisi, että KRP voisi tutkia tämän murha ja murhanyrityksen, sekä ne tekemällä tehdyt syytteet miestäni ja myöhemmin minua vastaan! Nyt tutkitaan myös vaimon osuus henkirikokseen ja henkirikoksen yritykseen. Hän oli todistettavasti tontillani. KOlmen laukauksne väli on 3-6 sek, siinä ajassa ei ehdi tulla naapurin puolelta...aita on välissä ja istuttamiani korallikannukkaita tiheänä rivistönä!
        Hänkään ei voi olla kolmessa paikassa yhtä aikaa...saunalla...etupihallaan ja puskissa!
        On todistettavissa, että hän oli takanani puhuen miehelleen,...oliko katselmassa hirmutekoa ylösnostettujen laitureiden takana vai seisoiko nurkan takana ?

        Kyllä valitus pitää tehdä päätöksestä eikä keskustelupalstalla josta asia ei etene mihinkään. Neljä vuotta kirjoittelua, ei vaikutusta, seuraavat neljä vuotta saman jankutuksen kierjottelua, ei vaikutusta, ja taas neljä vuotta samaa, ei vaikutusta jne. Mitäs jos tulisit palstalle sitten kun tutkinta on alkanut, saattas olla kuulumati mittään.


      • konditionaali
        kannattaauskoa kirjoitti:

        Kirjoitit paljonpuhuvasti "voisi tutkia" eli ei tutki vaikka voisi. "Eräs fiksu vihjaisi" on yhtä kuin sanoisin että eräs fiksu vihjaisi minulle että krp ei tutki tapausta koska on loppuunkäsitelty.

        Hoitajatädin kannattaa uskoa että piinaava omatunto saa suuria voimia liikkeelle. Sillä totuutta ei voi paeta lukkoonlyötyjen oikeudenpäätöksien taakse.
        Jos selevätapaus osoittautuu oikeusmurhaksi, piinaava omatunto ei rauhoitu ennenkuin piinan syy selvitetään.


      • fdjfjflflföföföä
        syylänkrpä kirjoitti:

        Poliisinvihaaj on yhteiskunnan hylkiö. Jos ei luota suomalaiseen virkavaltaan, niin muuttakoon Mauritiukselle, tuntui tykkäävän siellä lomailusta.

        Uskoakseni murhaaja ja vaimonsa olivat varannet kaukomatkan heti syksystä yli talven! Oliko kohde Mauritius?


      • otanosaa
        SiskoTerttuHelena kirjoitti:

        Jo mutta, kun on huomattu, että kysymyksessä onkin murha ja murhan yritys....murha ei vanhene koskaan. Lisäksi vaimon osuus on kokonana tutkimatta! Siis paikalline poliisi ei tutkinut hänen osallisuuttan henkirikokseen!!!

        Olihan Pekka Seppäsenkin tapaus melko omituinen? Mitä mieltä siitä, että paikallinen poliisi ei tutki paikallisen murhaajn tekemisiä....joten sen tutki KRP!
        Näin tapahtui Lapinlahdellakin...miksi Ville Mykkäsen tutkimusta ei käytetty hyödyksi tukimuksissa? Sehän on juuri sitä, että poliisi ei tutkinut vaan peitteli tosiasioita....juuri niinkuin Pekka Seppäsenkin asiassa!
        Poliisi tukimu soli ala-arvoista, loukka aihmstyyttä j aihmsioikuksia , kuten hyvin tiedät!
        HUOM! Keneltäköhän se mopo on lähtenyt käsistä koko ajan...tutkivalta poliisilta vähintäänkin...tutkitaan selvää murhaa ja murhanyritystä uutena RIKSONIMIKKEENÄ jonka joku antoi jostain syystä!Tämä 10 000 taalan kysymys!Itä-Suomen oikeuslaitos on
        mätä!

        Kyllä minäkin sekoaisin jos neljä vuotta hokisin samaa.


      • eeymmärräee
        otanosaa kirjoitti:

        Kyllä minäkin sekoaisin jos neljä vuotta hokisin samaa.

        Näin juuri! Mikään ei muutu tällä palstalla jankkaamisesta. Jos on ollut 25 vuotta ongelmia naapurin kanssa, se kertoo jotakin! Jos minulla olisi vastaava tilanne, olisin myynyt mökkini jo 23 vuotta sitten ja ostanut mökin vaikka saaresta!!


      • katsotaankatsotaan
        konditionaali kirjoitti:

        Hoitajatädin kannattaa uskoa että piinaava omatunto saa suuria voimia liikkeelle. Sillä totuutta ei voi paeta lukkoonlyötyjen oikeudenpäätöksien taakse.
        Jos selevätapaus osoittautuu oikeusmurhaksi, piinaava omatunto ei rauhoitu ennenkuin piinan syy selvitetään.

        Hoitajatäti en ole, mutta katsotaas monenko vuoden piina tästä tulee ja kenelle, arvaukseni on että se ei ole oikeuslaitos vaan...


      • SiskoTerttuHelena
        kannattaauskoa kirjoitti:

        Kirjoitit paljonpuhuvasti "voisi tutkia" eli ei tutki vaikka voisi. "Eräs fiksu vihjaisi" on yhtä kuin sanoisin että eräs fiksu vihjaisi minulle että krp ei tutki tapausta koska on loppuunkäsitelty.

        Ei ole loppuunkäsitelty....etkö tiedä, että MURHA ei vanhene koskaan! Siis, kun todetaan tosiasioiden valossa, jotka Iisalmen poliisi tökerösti/hävyttömästi peitteli, eikä myöskään käyttänyt hyväkseen edes Ville Mykkäsen ansiokasta alkutukimusta, josta ilmeni, että mies teeskenteli muistamatonta, niin kuvio muuttuukin hyvin epämiellyttäväksi mm. Jari Rytköselle kuten myös tutkimuksen johtaja Veli Palloselle! Miksi he eivät käyttäneet tietoa hyväkseen? Jari Rytkönen tuki , miksi hän antoi teitokoneen rikosylikomisaari Juha Makkoselle? Vastauksen tiedätte sanomattakin!
        Yhtä asiaa minä en vain ymmärrä, miksi teidän piti ja pitää hyyssätä murhaaja, ja hänen vaimoaan? Onko hän niin tuttu, että ette osaa mitenkään uskoa hänestä sellaista? Tämä on sama kuvio kuin Kontiolahdella....Pekka joku teki murhia ja tappoja , mutta paikallinen poliisie ei suostunut tutkimaan tapausta! Miten tämän mahdollista, sentähden esitän, että näiden tosiasioden valossa, asiaa pitää lähteä tukimaan murhan ja murhanyrityksenä. Todisteet ovat vahvat! Myös vaimon osuus on tukittava, teillä on paljon selitettävää! Entä sitten syyttäjän rooli....eikö hänen ymmärryksensä riitä tajuamaan, että näillä tekaistuilla syytöksillä murhaaja ja vaimonsa halusivat vai jatkaa riitaa! Näyttö on surkea eli "löysä" kuten ammattikielellä sanotaan!
        Itse asiasa te kaikki siellä tiedätte, että tuliphan tehtyä, eikä sitä saa tekemättömäksi! Mitäs sanot jos murhaaja tekee Late Johnassonit!?Olisiko nyt teidän siis parempi jo tunnustaa?
        Miksi kukkan teistä ei uskalla kirjoittaa omalla nimellään? Voi olla että luet sen kerran Savon Sanomista!


      • SiskoTerttuHelena
        sylttytehtaalta kirjoitti:

        Savikukkakaunoinen on mielestään pätevä arvioimaan ITSENSÄ terveeksi ja oikeutta vaativat sairaiksi. Tämä on mahdollista nettiaikana näin julkisesti mutta varmaan näitä päällepäsmäreitä on ollut kaikkina aikoina, taviskansalaisten tiedostaminen vain on ollut paljon vaikeampaa aikaisemmin
        Ilmankos Pekka Seppäsen tuomiolle saattaminen oli kovin mutkikasta.

        Hyvä kun tulit mukaan, järkipuhetta kaivataan, kaiken nimittelyn ja vähättelyn jälkeen!


      • siskonomatotuus
        SiskoTerttuHelena kirjoitti:

        Ei ole loppuunkäsitelty....etkö tiedä, että MURHA ei vanhene koskaan! Siis, kun todetaan tosiasioiden valossa, jotka Iisalmen poliisi tökerösti/hävyttömästi peitteli, eikä myöskään käyttänyt hyväkseen edes Ville Mykkäsen ansiokasta alkutukimusta, josta ilmeni, että mies teeskenteli muistamatonta, niin kuvio muuttuukin hyvin epämiellyttäväksi mm. Jari Rytköselle kuten myös tutkimuksen johtaja Veli Palloselle! Miksi he eivät käyttäneet tietoa hyväkseen? Jari Rytkönen tuki , miksi hän antoi teitokoneen rikosylikomisaari Juha Makkoselle? Vastauksen tiedätte sanomattakin!
        Yhtä asiaa minä en vain ymmärrä, miksi teidän piti ja pitää hyyssätä murhaaja, ja hänen vaimoaan? Onko hän niin tuttu, että ette osaa mitenkään uskoa hänestä sellaista? Tämä on sama kuvio kuin Kontiolahdella....Pekka joku teki murhia ja tappoja , mutta paikallinen poliisie ei suostunut tutkimaan tapausta! Miten tämän mahdollista, sentähden esitän, että näiden tosiasioden valossa, asiaa pitää lähteä tukimaan murhan ja murhanyrityksenä. Todisteet ovat vahvat! Myös vaimon osuus on tukittava, teillä on paljon selitettävää! Entä sitten syyttäjän rooli....eikö hänen ymmärryksensä riitä tajuamaan, että näillä tekaistuilla syytöksillä murhaaja ja vaimonsa halusivat vai jatkaa riitaa! Näyttö on surkea eli "löysä" kuten ammattikielellä sanotaan!
        Itse asiasa te kaikki siellä tiedätte, että tuliphan tehtyä, eikä sitä saa tekemättömäksi! Mitäs sanot jos murhaaja tekee Late Johnassonit!?Olisiko nyt teidän siis parempi jo tunnustaa?
        Miksi kukkan teistä ei uskalla kirjoittaa omalla nimellään? Voi olla että luet sen kerran Savon Sanomista!

        "Tämä on sama kuvio kuin Kontiolahdella". Älä nyt sentään viitsi!
        Kontiolahdella tapettiin ihmisiä, eikä tekijä meinannut selvitä paikallisin voimin. Tuollaisessa tapauksessa KRP:stä saadaan lisäresursseja. Mitä tuomioihin tulee, niin Kontiolahdellakin tuomio tuli kahdesta TAPOSTA. Lisäksi kaksi tapposyytettä hylättiin kokonaan, koska näyttö oli "löysä".


      • kdjfjfjgjgjgj
        otanosaa kirjoitti:

        Kyllä minäkin sekoaisin jos neljä vuotta hokisin samaa.

        etkä sekoaisi!


      • päätettypiste
        SiskoTerttuHelena kirjoitti:

        Ei ole loppuunkäsitelty....etkö tiedä, että MURHA ei vanhene koskaan! Siis, kun todetaan tosiasioiden valossa, jotka Iisalmen poliisi tökerösti/hävyttömästi peitteli, eikä myöskään käyttänyt hyväkseen edes Ville Mykkäsen ansiokasta alkutukimusta, josta ilmeni, että mies teeskenteli muistamatonta, niin kuvio muuttuukin hyvin epämiellyttäväksi mm. Jari Rytköselle kuten myös tutkimuksen johtaja Veli Palloselle! Miksi he eivät käyttäneet tietoa hyväkseen? Jari Rytkönen tuki , miksi hän antoi teitokoneen rikosylikomisaari Juha Makkoselle? Vastauksen tiedätte sanomattakin!
        Yhtä asiaa minä en vain ymmärrä, miksi teidän piti ja pitää hyyssätä murhaaja, ja hänen vaimoaan? Onko hän niin tuttu, että ette osaa mitenkään uskoa hänestä sellaista? Tämä on sama kuvio kuin Kontiolahdella....Pekka joku teki murhia ja tappoja , mutta paikallinen poliisie ei suostunut tutkimaan tapausta! Miten tämän mahdollista, sentähden esitän, että näiden tosiasioden valossa, asiaa pitää lähteä tukimaan murhan ja murhanyrityksenä. Todisteet ovat vahvat! Myös vaimon osuus on tukittava, teillä on paljon selitettävää! Entä sitten syyttäjän rooli....eikö hänen ymmärryksensä riitä tajuamaan, että näillä tekaistuilla syytöksillä murhaaja ja vaimonsa halusivat vai jatkaa riitaa! Näyttö on surkea eli "löysä" kuten ammattikielellä sanotaan!
        Itse asiasa te kaikki siellä tiedätte, että tuliphan tehtyä, eikä sitä saa tekemättömäksi! Mitäs sanot jos murhaaja tekee Late Johnassonit!?Olisiko nyt teidän siis parempi jo tunnustaa?
        Miksi kukkan teistä ei uskalla kirjoittaa omalla nimellään? Voi olla että luet sen kerran Savon Sanomista!

        Niin murhahan ei vanhene koskaan, siinä olet oikeassa mutta muutoin väärässä. Tapauksesta on annettu tuomio ja koska et ilmoittanut tyytymättömyyttäsi ja valittanut määräajan sisällä, on oikeudenpäätös pitävä loppuun asti. Krp tutkii vain siinä tapauksessa jos paikalliset poliisiviranomaiset eivät jostain syystä voi tutkia. Suosittelen tutustumaan oikeus.fi sivustoon eikä täällä marmattaa tyhjänpäiväisiä. Se että oikeusasiamies on sättinyt Itä-Suomen syyttäjänvirastoa ei muuta päätöstä millään tavalla.


      • marjaliisakaarina
        hoitoa kirjoitti:

        Sinut pitäis laittaa hoitoon.

        Vai pitäisi minut laittaa hoitoon, kun kysyn, MIKSI JUHA MAKKONEN ON KIELTÄYTYNYT TUTKIMASTA MÖKKILÄISTEN RIISTAKAMERAKUVIAm Mutta haetutti koko läppärin itselleen (jolle tiesi kuvat tallennetun, mutta eipä tiennyt ,että tikku on tallella. Yritti tosin saada senkin haltuunsa! Miksi??) Jari Rytkösen toimiessa juoksupoikana! Riistakamerat olivat SYVÄLLÄ mökkiläisten tontilla. Mitä tekemistä naapureilla on siellä? Vastaus kuuluu EI YHTÄÄN MITÄÄN,mutta sielläpa rouva naapuri oli ja liikkuvan kuvan ansiosta tiedän , mitä hän teki!
        Hoitoon laittamisen toivomus on "Uusi laulu" vakinaapureiden huutojoukolta!
        Palstat alkoivat (todennäköisesti) jonkun, siltä etelänpuolelta,kirjoittamalla viestillä:"MIELENVIKAISET MÖKKILÄISET"! Se laulua monine HAUKKUMASANOINEEN on laulettu siitä asti.
        Vastaisitte kysymyksiin!


      • SiskoTerttuHelena
        eeymmärräee kirjoitti:

        Näin juuri! Mikään ei muutu tällä palstalla jankkaamisesta. Jos on ollut 25 vuotta ongelmia naapurin kanssa, se kertoo jotakin! Jos minulla olisi vastaava tilanne, olisin myynyt mökkini jo 23 vuotta sitten ja ostanut mökin vaikka saaresta!!

        Ei niin voi elää, että siirtyy paikasta toiseen pahantahtoisen ihmisten tahdon mukaan! Nyt on terroristit Suomessa tekemässä pahuuksiaan...minne meinaat muuttaa...muuttavatko helsinkiläiset nyt Hyrynsalmelle?Peruutetaanko kaikki kesäfestarit, kaikki urheilukilpailut....muutetaanko pois Suomesta, mutta minne?


      • caseisclosed
        marjaliisakaarina kirjoitti:

        Vai pitäisi minut laittaa hoitoon, kun kysyn, MIKSI JUHA MAKKONEN ON KIELTÄYTYNYT TUTKIMASTA MÖKKILÄISTEN RIISTAKAMERAKUVIAm Mutta haetutti koko läppärin itselleen (jolle tiesi kuvat tallennetun, mutta eipä tiennyt ,että tikku on tallella. Yritti tosin saada senkin haltuunsa! Miksi??) Jari Rytkösen toimiessa juoksupoikana! Riistakamerat olivat SYVÄLLÄ mökkiläisten tontilla. Mitä tekemistä naapureilla on siellä? Vastaus kuuluu EI YHTÄÄN MITÄÄN,mutta sielläpa rouva naapuri oli ja liikkuvan kuvan ansiosta tiedän , mitä hän teki!
        Hoitoon laittamisen toivomus on "Uusi laulu" vakinaapureiden huutojoukolta!
        Palstat alkoivat (todennäköisesti) jonkun, siltä etelänpuolelta,kirjoittamalla viestillä:"MIELENVIKAISET MÖKKILÄISET"! Se laulua monine HAUKKUMASANOINEEN on laulettu siitä asti.
        Vastaisitte kysymyksiin!

        Ihan sama mitä siellä on tehty tai oltu tekemättä, päätös asiasta on saanut lainvoiman ja valitusaika kulunut umpeen vuosia sitten. Krp ei tutki koska paikalliset poliisiviranomaiset ovat asian jo tutkineet, tutustu Suomen oikeuskäytäntöön. Nyt ei auta enää itku markkinoilla.


      • marjaliisakaarina
        päätettypiste kirjoitti:

        Niin murhahan ei vanhene koskaan, siinä olet oikeassa mutta muutoin väärässä. Tapauksesta on annettu tuomio ja koska et ilmoittanut tyytymättömyyttäsi ja valittanut määräajan sisällä, on oikeudenpäätös pitävä loppuun asti. Krp tutkii vain siinä tapauksessa jos paikalliset poliisiviranomaiset eivät jostain syystä voi tutkia. Suosittelen tutustumaan oikeus.fi sivustoon eikä täällä marmattaa tyhjänpäiväisiä. Se että oikeusasiamies on sättinyt Itä-Suomen syyttäjänvirastoa ei muuta päätöstä millään tavalla.

        Miksi "paikalliset poliisiviranomaiset" eivät voineet tutkia Seppäsen tapausta? Mikä esti? Mikä Esti (estää) Juha Makkosta tutkimasta mökkiläisten toimeksiantoa? Mikä estää häntä tekemästä selkoa hävitetyistä riistakamerakuvista?


      • marjaliisakaarina
        caseisclosed kirjoitti:

        Ihan sama mitä siellä on tehty tai oltu tekemättä, päätös asiasta on saanut lainvoiman ja valitusaika kulunut umpeen vuosia sitten. Krp ei tutki koska paikalliset poliisiviranomaiset ovat asian jo tutkineet, tutustu Suomen oikeuskäytäntöön. Nyt ei auta enää itku markkinoilla.

        Miten tutkimaton tapaus voi saada lainvoiman?
        Miksi Juha Makkonen ei tutkinut asiaa silloin , kun sitä 1:mmäisen kerran vaadittiinv. 2012? Miksi ei tutkinut seuraavallakaan kerralla v. 2013 ja kieltäytyi tutkimasta murhaoikeudenkäynnin jälkeen Jari Rytkösen suulla:"Makkonen EI TUTKI sitä HALKOVARK....!" Keskeytti puheensa, kun huomasi ,mitä oli sanomassa!
        Syy ei ole mökkiläisten vaan poliisin!
        Me emme itke, vaan haluamme oikeutta! Ei pidä tyytyä rikollisten sanelemiin tuomioihin ja vetkuttelevan ja puolueellisen poliisin valintoihin selvitettävien asioiden suhteen!
        Töistäkieltäytyjille potkut, välittömästi!
        On turhaa olla ylimielinen ja puhua suulla suuremmalla! Olet kovin sen murhaajan "asianajan" tuntuinen. leski valehtelee, vai? " Mitäs se H...kki-poika täällä puuhailee!"


      • SiskoTerttuHelena
        marjaliisakaarina kirjoitti:

        Miksi "paikalliset poliisiviranomaiset" eivät voineet tutkia Seppäsen tapausta? Mikä esti? Mikä Esti (estää) Juha Makkosta tutkimasta mökkiläisten toimeksiantoa? Mikä estää häntä tekemästä selkoa hävitetyistä riistakamerakuvista?

        Liiallinen tuttavuus! Sympatiat ja empatiat tuttua ja tunenttua perhettä kohtaan kohtaan! Minun tapauksessani asiaa on pohjustettu jo ilmeisesti vuosien ajan panetelemalla meitä....näin se meni!
        Olisipa joku muukin yhtä avoin yrittäjä tai yksityinen henkilö, joka ilmoittaisi minulle mitä meistä on facebookissa paneteltu...näin sanoivat kaksi miestä jotka liiterin meille rakensivat..."että pitäähän sitä jonkun tulla."Reijo mietti noita sanoja, että mitä se oikein tarkoittaa...."pitihän sitä jonkun tulla?"
        Pariskunta huusi silloin, kun olimme saaneet vesiputken juuri tonille, ja kun tulimme vuoden jälkeen huvilalle..otimme autosta juuri ulos tavaroita...he tulivat rajalle huutamaan, että ovat kertoneet meistä kaiken kylälle minkälaisia me olemme!


      • näinsevaanonnyt
        marjaliisakaarina kirjoitti:

        Miksi "paikalliset poliisiviranomaiset" eivät voineet tutkia Seppäsen tapausta? Mikä esti? Mikä Esti (estää) Juha Makkosta tutkimasta mökkiläisten toimeksiantoa? Mikä estää häntä tekemästä selkoa hävitetyistä riistakamerakuvista?

        Sitäpä en mahda minä tietää mitä on tutkittu tai mitä ei mutta jokatapauksessa asia on päätetty joten uusintakäsittelyä ei tule, se vaan nyt on tyydyttävä päätökseen. Ja huom. korostan edelleen sitä koska asiassa ei ilmoitettu tyytymättömyyttä toisen osapuolen taholta niin päätös on lopullinen.


      • entunne
        SiskoTerttuHelena kirjoitti:

        Liiallinen tuttavuus! Sympatiat ja empatiat tuttua ja tunenttua perhettä kohtaan kohtaan! Minun tapauksessani asiaa on pohjustettu jo ilmeisesti vuosien ajan panetelemalla meitä....näin se meni!
        Olisipa joku muukin yhtä avoin yrittäjä tai yksityinen henkilö, joka ilmoittaisi minulle mitä meistä on facebookissa paneteltu...näin sanoivat kaksi miestä jotka liiterin meille rakensivat..."että pitäähän sitä jonkun tulla."Reijo mietti noita sanoja, että mitä se oikein tarkoittaa...."pitihän sitä jonkun tulla?"
        Pariskunta huusi silloin, kun olimme saaneet vesiputken juuri tonille, ja kun tulimme vuoden jälkeen huvilalle..otimme autosta juuri ulos tavaroita...he tulivat rajalle huutamaan, että ovat kertoneet meistä kaiken kylälle minkälaisia me olemme!

        Vainoharhaisuutta vai mitä kuvitella täällä kaikkien vastaan kirjoittavien olevan toisen puolen milloin tuttu, serkku, asianajaja, kumminkaima...


      • SiskoTerttuHelena
        faktaaon kirjoitti:

        Kyllä valitus pitää tehdä päätöksestä eikä keskustelupalstalla josta asia ei etene mihinkään. Neljä vuotta kirjoittelua, ei vaikutusta, seuraavat neljä vuotta saman jankutuksen kierjottelua, ei vaikutusta, ja taas neljä vuotta samaa, ei vaikutusta jne. Mitäs jos tulisit palstalle sitten kun tutkinta on alkanut, saattas olla kuulumati mittään.

        En uskaltanut mennä hoviin, koska jos näin selvä tapaus saatiin/uskallettiin muutettua tapoksi ja taponyritykseksi, tiesin, että sama porukka on hovissa vastassa..syyttäjä oli "omituinen" ei välittänyt mistään vinkeistä joita mm. tuomari antoi esim. kaukomatka ulkomaille oli varattuna heti syksystä yli talven kestävä! Tutkinta oli ala-arvoista se joka jotain tuki Ville Mykkänen heivattiin ulos tukimuksesta! Kun kaikki oli jo valmiiski sovitun käräjäoikeuteen mennessä, niin se olisi ollut hovissakin. Tähän he pyrkivätkin saamaan maksetatvakseni mahdollisimma suuret kulut. Olin juuri siinä tilanteessa johon oikeusministeri Antti Häkkinen puuttui!
        Itä-Suomen poliisiin ei voi luottaa! Tämä on minun lausuntoni teistä ! Kontiolahdel aloli sama homma. Paiakllinen poliis ei tutkinut murhaaja koska tämä oli liian tuttu ...KRP tutki sen! Minusta tämä on hälyyttävää...eikö tuollaiset poliisit pidä erottaa ...kuinka on mahdollsita että voi kiletäytyä hoitamasta virkaansa?


      • Apsoj55
        entunne kirjoitti:

        Vainoharhaisuutta vai mitä kuvitella täällä kaikkien vastaan kirjoittavien olevan toisen puolen milloin tuttu, serkku, asianajaja, kumminkaima...

        Jospa nyt unohtaisimme tuon sairausluokittelun. Sillä kovin helposti aina on yritetty kovapintaisten puolustusta tukea. Vaarattomia, viattomia saatetaan jopa uhkailla netissä kun ei vastapuolella riitä millään tahtoa tai kykyä antaa eri mielipidettä edustavalle tahoille puheoikeutta.
        Maailma on muuttunut, nyt kovapintaiset päällepäsmärit ovat saamassa sellaisen yllättävän käänteen että uhrien ei tarvitse väistää uhkaajia tai panettelijoita.


      • SiskoTerttuHelena
        hoitoa kirjoitti:

        Sinut pitäis laittaa hoitoon.

        Mitäs tälle sitten tehdään. Murhaajan vaimo lähettää kevättalvella minulle kirjeen. Kirjeessä hän sanoo, että kukka-aitani on kaatunut ja on osiltaan hänen maallaan. Eräs lapinlahtelainen meni katsomaan, mitään ei ollut kaatunut yhtään minnekään. Joudun ottamaan asianajajani, joka otti vanhukseen yhteyttä. Asianajajani sanoi, että tilanne on vihelletty nyt poikki. Mitään et mene siirtelmään, koska on oletettavaa että tilanne on järjestetty!
        Uhkasi, että jos en määräpäivään menenssä tule siirtämään kukka-aitaa hän sen siirrättää ja kulut tulevat minulle! Heidän aitansa on rajalla ja nyt olisi parasta, että aita siirretään sille kuuluvaan paikkaan 0,50 cm rajasta poispäin!
        Siis ihan oikeesti, vahhus jää minun klapipinollani riistakamerakuviin nakkelemassa kalpeja koriinsa ja esittä minulle laskua olemattomasta !


      • vaihdajolevyä
        SiskoTerttuHelena kirjoitti:

        En uskaltanut mennä hoviin, koska jos näin selvä tapaus saatiin/uskallettiin muutettua tapoksi ja taponyritykseksi, tiesin, että sama porukka on hovissa vastassa..syyttäjä oli "omituinen" ei välittänyt mistään vinkeistä joita mm. tuomari antoi esim. kaukomatka ulkomaille oli varattuna heti syksystä yli talven kestävä! Tutkinta oli ala-arvoista se joka jotain tuki Ville Mykkänen heivattiin ulos tukimuksesta! Kun kaikki oli jo valmiiski sovitun käräjäoikeuteen mennessä, niin se olisi ollut hovissakin. Tähän he pyrkivätkin saamaan maksetatvakseni mahdollisimma suuret kulut. Olin juuri siinä tilanteessa johon oikeusministeri Antti Häkkinen puuttui!
        Itä-Suomen poliisiin ei voi luottaa! Tämä on minun lausuntoni teistä ! Kontiolahdel aloli sama homma. Paiakllinen poliis ei tutkinut murhaaja koska tämä oli liian tuttu ...KRP tutki sen! Minusta tämä on hälyyttävää...eikö tuollaiset poliisit pidä erottaa ...kuinka on mahdollsita että voi kiletäytyä hoitamasta virkaansa?

        Oikein teit kun et hoviin mennyt. Ei näitä sinun mielikuvitusjuttuja sielläkään kukaan olisi uskonut. Tuokin, että valmismatkan varaaminen talveksi todistaa muka kyseessä olleen murhan.
        Ei kukaan ole niin tyhmä, että suunnittelee ampuvansa naapurit ja sitten lähtee rouvan kanssa turistimatkalle etelään, muka poliisia pakoon.
        Kun kehut tuota Kontiolahtea, niin sillä tutkinnalla rikossyytteet olivat tappoja, vaikka jatkuivat vuosikausia ja tuomio oli 7v/tappo ja kaksi tapposyytettä hylättiin kokonaan, kun niiin pätevästä KRP:n tutkinnasta huolimatta näyttö oli "löysä".


      • SiskoTerttuHelena
        caseisclosed kirjoitti:

        Ihan sama mitä siellä on tehty tai oltu tekemättä, päätös asiasta on saanut lainvoiman ja valitusaika kulunut umpeen vuosia sitten. Krp ei tutki koska paikalliset poliisiviranomaiset ovat asian jo tutkineet, tutustu Suomen oikeuskäytäntöön. Nyt ei auta enää itku markkinoilla.

        Mutta kun ja jos näytetään toteen, että tukimusta ei ole tehty. kunnolla vaan tosiasioita vältellen....Ville Mykkäsen tukimus häivytettiin liitteeksi pöytäkirjoihin!! Mitäs se korkea-arvoinen EU:n Liukko sanoikaan...on äärettömän vaikeaa saada yksittäistä poliisia kiinni tekemistään rötöksistä....jos näin on pesiiytyy poliisivoimiin rikollista ainesta ja he tekevät juuri mitä haluvat! Tämä minun ja mieheni asia olkoon alku jollekin suremmalle! Murhaaja pitää tuoda oikeussaliin kädet taakse sidottuna! Miksi mokomaa heititötä pitää olla kaksi poliisi saattamassa...resussipulaa pukkaa ja näitä heittiöitä passaillaan....lisä arusteena pallo jalkaan!
        Keskustelu jatkukoon vilkkaan! Suomi vapaaksi rikollisesta poliisiaineksesta!


      • SiskoTerttuHelen
        vaihdajolevyä kirjoitti:

        Oikein teit kun et hoviin mennyt. Ei näitä sinun mielikuvitusjuttuja sielläkään kukaan olisi uskonut. Tuokin, että valmismatkan varaaminen talveksi todistaa muka kyseessä olleen murhan.
        Ei kukaan ole niin tyhmä, että suunnittelee ampuvansa naapurit ja sitten lähtee rouvan kanssa turistimatkalle etelään, muka poliisia pakoon.
        Kun kehut tuota Kontiolahtea, niin sillä tutkinnalla rikossyytteet olivat tappoja, vaikka jatkuivat vuosikausia ja tuomio oli 7v/tappo ja kaksi tapposyytettä hylättiin kokonaan, kun niiin pätevästä KRP:n tutkinnasta huolimatta näyttö oli "löysä".

        Miksi Kontiolahden paikallinen poliis ei tukinut? Eikö ihmetytä? No ei kyllä Iislamen kaan polisi tukinut...Ville Mykkänen tuki mutta hänet "hyllytettiin"!
        Serkkuni teki murhan ja murhanyrityksen! Se on suoraan luettavissa pöytäkirjoista....mutta kun tutkimus oli ala-arvoinen ja tosiasioita välttelvä ...ei tukittu valvontakamerajärjetelmää...silloin olisi nähty mistä "ukko" tuli tontille! Hän tuli aidan yli saunalat, kosk akoputti rahanpuoliesen nurtkkaan! Serkkuni naureskeli oikeudessa halveksivasti, kun kerroin, että se koputus oli rajanpuoleiseen nurkkaan, ja syyttäjä ei välittänyt siitäkään vinkistä! Ei syyttäjä saa olla flegmaattinen, tämä oli sitä!
        Tuomari nimenomaan kiinnitti huomiota kaukomatkaan, mutta syyttäjä ei ottanut edes puheeksi! Jos ihmiset kiusaavat ja piinaavat naapuriaan 25 vuotta, valehtelvat ja panettelvat sen lisäksi, kertoo se jo jotain luonteen vääristymisestä....en pitäis yhtään mahdottomana, että meidät olisi heitetty Onkiveteen ja lähdetty kaukomaille! Kaikki asiat on tutkittava, sanoin kuin vaimon osuus on tutkittava. Jospa KRP ottaa asian hoitoonsa koska vaimon osuus on tutkimatta!!!! Siis koko kuvio on menossa uusiksi! Jospa murhakokonaisuus lähtee aukenemaan tästä laiminlyönnistänne !?
        Tässä on kornia se, että kaikki osapuolet tietävät,että noinhan se on kuten leski sanoo, mutta milläs todistat...hehe!
        Enpä malta olla mainitsematta, että mitäs jos serkkuni tekee Late Johanssonit? Se on toivottavaa ja paljolti mahdollista! Jokainen voi mietiä omalta kohdaltaan, mitä se hänen kohdallan muuta merkitsisi, kuin että aia selviää viimeistä mutkaa myöten!
        Taaskin oli yksi kovan luokan konna, murhaaja tullut uskoon ja tunnusti kaikki rikoksensa.....Late on kalassa!


      • vaihdajolevyä
        SiskoTerttuHelen kirjoitti:

        Miksi Kontiolahden paikallinen poliis ei tukinut? Eikö ihmetytä? No ei kyllä Iislamen kaan polisi tukinut...Ville Mykkänen tuki mutta hänet "hyllytettiin"!
        Serkkuni teki murhan ja murhanyrityksen! Se on suoraan luettavissa pöytäkirjoista....mutta kun tutkimus oli ala-arvoinen ja tosiasioita välttelvä ...ei tukittu valvontakamerajärjetelmää...silloin olisi nähty mistä "ukko" tuli tontille! Hän tuli aidan yli saunalat, kosk akoputti rahanpuoliesen nurtkkaan! Serkkuni naureskeli oikeudessa halveksivasti, kun kerroin, että se koputus oli rajanpuoleiseen nurkkaan, ja syyttäjä ei välittänyt siitäkään vinkistä! Ei syyttäjä saa olla flegmaattinen, tämä oli sitä!
        Tuomari nimenomaan kiinnitti huomiota kaukomatkaan, mutta syyttäjä ei ottanut edes puheeksi! Jos ihmiset kiusaavat ja piinaavat naapuriaan 25 vuotta, valehtelvat ja panettelvat sen lisäksi, kertoo se jo jotain luonteen vääristymisestä....en pitäis yhtään mahdottomana, että meidät olisi heitetty Onkiveteen ja lähdetty kaukomaille! Kaikki asiat on tutkittava, sanoin kuin vaimon osuus on tutkittava. Jospa KRP ottaa asian hoitoonsa koska vaimon osuus on tutkimatta!!!! Siis koko kuvio on menossa uusiksi! Jospa murhakokonaisuus lähtee aukenemaan tästä laiminlyönnistänne !?
        Tässä on kornia se, että kaikki osapuolet tietävät,että noinhan se on kuten leski sanoo, mutta milläs todistat...hehe!
        Enpä malta olla mainitsematta, että mitäs jos serkkuni tekee Late Johanssonit? Se on toivottavaa ja paljolti mahdollista! Jokainen voi mietiä omalta kohdaltaan, mitä se hänen kohdallan muuta merkitsisi, kuin että aia selviää viimeistä mutkaa myöten!
        Taaskin oli yksi kovan luokan konna, murhaaja tullut uskoon ja tunnusti kaikki rikoksensa.....Late on kalassa!

        Siinähän kävi niin, että asianajaja ei päästänyt sinua oikeudessa ääneen, koska häpesi silmät päästään noita sinun juttuja. Ajoi siis oikeesti sinun etua. Minua hävettää lukeakin noita vuodatuksia, joissa ei ole enää järjen hiventä.


      • SiskoTerttuHelena
        näinsevaanonnyt kirjoitti:

        Sitäpä en mahda minä tietää mitä on tutkittu tai mitä ei mutta jokatapauksessa asia on päätetty joten uusintakäsittelyä ei tule, se vaan nyt on tyydyttävä päätökseen. Ja huom. korostan edelleen sitä koska asiassa ei ilmoitettu tyytymättömyyttä toisen osapuolen taholta niin päätös on lopullinen.

        Ymmärrän, mutta kun ei luotettu teihin, koska jos selvä murha ja murhanyritys saatiin vastoin tosiasioita ja myöskään millään lailla perustelematta muutettu murhasta tapoksi ja murhanyritykestä taponyritykseksi...mitä luulet että olisi hovissa tapahtunut! Ne halusivat että mene hoviin ja saa lisää maksettavaa, näin he olivat suunnitelleet murhaajan johdolla!
        MIETI! Murhaaj syyti minua kivienpyöritteystä...todisti itse otetuilla valokuvilla asian...tämä hyväksyttiin. Minull esakkoja ja käräjäoikeudenkulut! Käräjäoikus hylkäsi ns. salakatselun koska tekijä oli kuollut! Syyttäjä
        veti asian hoviin?! Nosti syyteen riistakamerakuvien perusteella... näyttö oli olematon....lakikielellä "löysä"! Kaikki oli suunniteltu ja murhaajan toivomukset täytettiin. Koskaan ennen ei ole edes pystytty nostamaan syytettä riistakameroiden kuvien perusteella koska näyttö on "löysä"...nyt nähtiin sekin ihme!
        Hoviin mentiin syystä, että saatiin minulle lisää maksettavaa hovioikeuden kulut ja sakot 1000 eur! Tämä on todellinn lapsus...häpeäpilkku Tiina Karppisen työrupeamassa!
        Minulat varasteiihn halkoja ja klapeja 20m3 kukaan ei tuki ja liikuvat riistakamerakuvat tuhotaan rikosylikomisaari JUha Makkosen toimesta!


      • luhtaniva.puhuu
        vaihdajolevyä kirjoitti:

        Siinähän kävi niin, että asianajaja ei päästänyt sinua oikeudessa ääneen, koska häpesi silmät päästään noita sinun juttuja. Ajoi siis oikeesti sinun etua. Minua hävettää lukeakin noita vuodatuksia, joissa ei ole enää järjen hiventä.

        Todistusta tapahtuneesta, ei siinä järkeä tarvita, lukutaitoa vain. Taivaan Isä pitää huolen siitä kiinnostaako tämä stoori lukijakuntaa vai ei. Ja samalla selviää, kuuluuko omatunnon koputusta niin ettei lukija saakaan mielenrauhaa vaan pähkäilee tätä tapausta jatkuvasti.

        Siitä jatko on kiinni, kuten myös Seppäsen tapauksessa.


      • SiskoTerttuHelena
        siskonomatotuus kirjoitti:

        "Tämä on sama kuvio kuin Kontiolahdella". Älä nyt sentään viitsi!
        Kontiolahdella tapettiin ihmisiä, eikä tekijä meinannut selvitä paikallisin voimin. Tuollaisessa tapauksessa KRP:stä saadaan lisäresursseja. Mitä tuomioihin tulee, niin Kontiolahdellakin tuomio tuli kahdesta TAPOSTA. Lisäksi kaksi tapposyytettä hylättiin kokonaan, koska näyttö oli "löysä".

        Syyte hylättiin taposta koka näyttö oli "löysä"??! MIETI! Minä sain 1000 eur sakkoa ja hovioikEudenkulut maksettavakseni vaikka näyttö oli löysääkin löysempi! Ymmärrätkö?.. syyttäjä Tiina Karppinen syytti minua riistakamerakuvista. Mieheni oli laittanut riistakamerat pyynnöstäni "vahtimaan" istutuksiani! Hän laittoi ne aivan oikein ei kuvaaman naapuriin päin! Sanoin hovissa, että on äärimäisen helppoa mennä ja kääntää kamerat kuvaaman mitä hauaa ja murhaaja teki niin! Jos ihmisen taposta selvitään sillä ette näyttöä ei ole riittävästi, niin kuinka minut on voitu tuomita "löysän" näytön perusteella sakkoihin?!
        Nyt haluan rahani takaisin ja minun nimeäni, ette rötvää typerän ja taitamattoman syyttäjän toimesta! Koskaan ei ole vielä voitu edes syytettä nostaa, riistakameroidne tiimoilta, koska ei ole näyttöä! Hävetkää ...miksi tämä Tiina Karppinen tekee tälalista, tayysin vastuutonta!" Rahat takaisin ja sakkoja murhaajalle ja vaimolleen väärien kuvien esittämisestä oikeudelle!


      • hdjdldödldldkf
        Hoitajatäti kirjoitti:

        Ei Terttuli sitä usko, jatkaa vain jankkaamistaan siskonsa säestää!

        Hoitajaätäti..taas alkaa tulla näitä murhaajan hyyssäykseen osallistuvia paikalle! Onko vaipat vaihdettu!?


      • anteeksi.kuinka
        hdjdldödldldkf kirjoitti:

        Hoitajaätäti..taas alkaa tulla näitä murhaajan hyyssäykseen osallistuvia paikalle! Onko vaipat vaihdettu!?

        Anteeksi, kuinka?


      • ruijio
        SiskoTerttuHelena kirjoitti:

        Mitäs tälle sitten tehdään. Murhaajan vaimo lähettää kevättalvella minulle kirjeen. Kirjeessä hän sanoo, että kukka-aitani on kaatunut ja on osiltaan hänen maallaan. Eräs lapinlahtelainen meni katsomaan, mitään ei ollut kaatunut yhtään minnekään. Joudun ottamaan asianajajani, joka otti vanhukseen yhteyttä. Asianajajani sanoi, että tilanne on vihelletty nyt poikki. Mitään et mene siirtelmään, koska on oletettavaa että tilanne on järjestetty!
        Uhkasi, että jos en määräpäivään menenssä tule siirtämään kukka-aitaa hän sen siirrättää ja kulut tulevat minulle! Heidän aitansa on rajalla ja nyt olisi parasta, että aita siirretään sille kuuluvaan paikkaan 0,50 cm rajasta poispäin!
        Siis ihan oikeesti, vahhus jää minun klapipinollani riistakamerakuviin nakkelemassa kalpeja koriinsa ja esittä minulle laskua olemattomasta !

        ni aattelit sitten taas kutsua rajatoimituksen koolle ............


      • 12345654321
        ruijio kirjoitti:

        ni aattelit sitten taas kutsua rajatoimituksen koolle ............

        Mitäs koollekutsumista rajatoimitus nyt tarvitsee? Kyllähän täällä on tullut selväksi että raja-aidan paikka on jonkun mielestä 20 senttiä väärään suuntaan.
        Eihän siitä ole kiistelty kuin 25 vuotta.


      • ruijio

        niinhän sitä luulisi ettei siinä voi olla mitään epäselvyyttä...niinkuin ei olekkaan......mutta siitä huolimatta , .....turhaan heittäydyt tietämättömäksi vai nuin pahastikko muisti heittää.......eikyllä ihmetytä sekään


      • 12345654321
        ruijio kirjoitti:

        niinhän sitä luulisi ettei siinä voi olla mitään epäselvyyttä...niinkuin ei olekkaan......mutta siitä huolimatta , .....turhaan heittäydyt tietämättömäksi vai nuin pahastikko muisti heittää.......eikyllä ihmetytä sekään

        Missä kohtaa muistini heittää pahasti? - sen myönnän että olen tätä keissiä vilkuillut sieltä sun täältä vain muutaman päivän ajan.
        Jos tämä liittyy vaippojenvaihtoon niin täytyy myöntää etten ymmärrä ollenkaan -kenen vaippoja?


      • 12345654321
        vaihdajolevyä kirjoitti:

        Siinähän kävi niin, että asianajaja ei päästänyt sinua oikeudessa ääneen, koska häpesi silmät päästään noita sinun juttuja. Ajoi siis oikeesti sinun etua. Minua hävettää lukeakin noita vuodatuksia, joissa ei ole enää järjen hiventä.

        Vaihdajolevyä...
        Tuosta yritän ottaa uutta alkua asiaan jota en juurikaan tunne.
        Alistajan asenne on niin selvä ettei parempaa esimerkkiä tarvita pitkään aikaan, toivottavasti.
        Muistivirheistä ainakin syytetään väärää tahoa hulvattoman huolettomasti. RUIJIO voi miettiä itse tykönään miksi sellaista tekee.


      • hiihtoliitto
        Hoitajatäti kirjoitti:

        Ei Terttuli sitä usko, jatkaa vain jankkaamistaan siskonsa säestää!

        Tietysti. Sehän on heidän tehtävänsä koska he ovat ihmisiä. Henkirikos velvoittaa omaisia kaivautumaan totuuden jäljille.


      • SiskoTerttuHelena
        12345654321 kirjoitti:

        Mitäs koollekutsumista rajatoimitus nyt tarvitsee? Kyllähän täällä on tullut selväksi että raja-aidan paikka on jonkun mielestä 20 senttiä väärään suuntaan.
        Eihän siitä ole kiistelty kuin 25 vuotta.

        No olihan syytä kutsua kokous koolle! Selvisi, että serkkuni on ajanut minun maani kautta tontilleen jo vuodesta 1995! Hän oli piilottanut tiellä olevan pyykin maakerrosten alle! Nyt maanmittari sen löysi ja totesi,e ttä naapurin on tieten tahtoen tehnyt tiensä minun maani halki! Hänen on nyt korjattava tilanne. Onko tämä hallinnointi rikos, serkkupoika?
        Niemeen oli tie, joka on merkitty 8.11.1978 olevaan Lapinlahden kunnan leimalla vahvistettuun karttaan! Siis kuten me olemme koko ajan sanoneet ukkimme omistamaan niemeen on ollut tie!
        Tämän kartan mukaan tie menee päärakennuksen puolelle, eli sille joka jäi serkkulleni! Minulle sanottiin etten saisi ajaa naapurin tontin kautta omalle tontilleni. Minä tein tontilleni uuden tienpätkän noin 30m.Minusta se oli selviö, etten ajaisi toisen tontin kautta....mutta nyt serkkuni on tehnyt oman tiensä minun maani halki! Maanmittari kehoitti häntä tekmään oma tiensä tontilleen ja minä aijon istuttaa puita omalle maalelni NÄKÖESTEEKSI!
        Kuka leikaksi ison tuomen alaoksat poikki 25.-26.7 välisenä aikana...25.7, oli rajankäynti ja paikalla olivat serkkuni/tappaja ja hänen vaimonsa ja kolmas mies joka ei sanonut nimeäänkään kysytäessä!
        Miksi ei rak.mertari uskaltanut v. 2011 toiminut oikein vaan jätti pyykin etsimisen minun ja mieheni tehtäväksi, sanoen sopikaa keskenänne?Miksi ei antanut edes mittaria jolla pyykin olisi voinut löytää?


      • SiskoTerttuHelena
        hdjdldödldldkf kirjoitti:

        Hoitajaätäti..taas alkaa tulla näitä murhaajan hyyssäykseen osallistuvia paikalle! Onko vaipat vaihdettu!?

        Miksi ihmeessä siellä hyyssätään henkirikoksentekijää.....henkirikoksentekijä pitää ehdottomasti tuomita rankasti, että hänelle menee ymmärrykseen, että hän on tehnyt rikoksen joka on kaikista rikoksista suurin ...ihmishenkeä ei saada takaisin, mutta tappajaa vain hyyssätään ja lepsuilu jatuu Itä-Suomessa!Syyttäjän toiminta oli täysin vääristynyttä....hän ei kiinnostunut henkirikoksentekijän valvontakameroista...ei rikollisen kulkureitistä..ei siitä että vaimo oli todistettavasti laukausten aikana tontillani miehensä lähellä....ei välittänyt huomioda vanhemmnan konstaapeli Ville Mykkäsen hienoa ja henkirikoksetekijän selättänyttä kuulustelua suoraan henkirikospaikalta! Kaikki tämä huomioituna serkkuni olisi saanut tuomion murhasta ja murhanyrityksestä, kuten Ville Mykkänen tutkimuksen aloittikin...murhana ja murhanyrityksenä!


      • SiskoTerttuHelena
        Hoitajatäti kirjoitti:

        Ei Terttuli sitä usko, jatkaa vain jankkaamistaan siskonsa säestää!

        Se on näin, että henkirikoksentekijää sinunkin tulisi tutkaille ja hänen puheitaan! Mies valehteli ja esitti muistamatonta ...vaikka muisti kaiken aivan 100%:sti! Ja vaimo oli takanani puhumassa miehelleen rauahllsielel äänellä...."Mitäs se H....i-poka täälä touhuilee?" Miksi tätKÄÄN ei tutkittu? Kuka oikeastaan joti henkiriksotukintaa.......miksi Jari Rytkönen luovutti rikosylikomisaarille mieheni tietokoneen....Jarihan se tutkin rikosta eikä Makkonen!Kaikki on täysin pielessä tässä surkeassa rikoskokonaisuuden tutkinnassa! HÄVETKÄÄ!


      • jotairajaahei
        SiskoTerttuHelena kirjoitti:

        No olihan syytä kutsua kokous koolle! Selvisi, että serkkuni on ajanut minun maani kautta tontilleen jo vuodesta 1995! Hän oli piilottanut tiellä olevan pyykin maakerrosten alle! Nyt maanmittari sen löysi ja totesi,e ttä naapurin on tieten tahtoen tehnyt tiensä minun maani halki! Hänen on nyt korjattava tilanne. Onko tämä hallinnointi rikos, serkkupoika?
        Niemeen oli tie, joka on merkitty 8.11.1978 olevaan Lapinlahden kunnan leimalla vahvistettuun karttaan! Siis kuten me olemme koko ajan sanoneet ukkimme omistamaan niemeen on ollut tie!
        Tämän kartan mukaan tie menee päärakennuksen puolelle, eli sille joka jäi serkkulleni! Minulle sanottiin etten saisi ajaa naapurin tontin kautta omalle tontilleni. Minä tein tontilleni uuden tienpätkän noin 30m.Minusta se oli selviö, etten ajaisi toisen tontin kautta....mutta nyt serkkuni on tehnyt oman tiensä minun maani halki! Maanmittari kehoitti häntä tekmään oma tiensä tontilleen ja minä aijon istuttaa puita omalle maalelni NÄKÖESTEEKSI!
        Kuka leikaksi ison tuomen alaoksat poikki 25.-26.7 välisenä aikana...25.7, oli rajankäynti ja paikalla olivat serkkuni/tappaja ja hänen vaimonsa ja kolmas mies joka ei sanonut nimeäänkään kysytäessä!
        Miksi ei rak.mertari uskaltanut v. 2011 toiminut oikein vaan jätti pyykin etsimisen minun ja mieheni tehtäväksi, sanoen sopikaa keskenänne?Miksi ei antanut edes mittaria jolla pyykin olisi voinut löytää?

        Arvasin jotta joku toimitus siellä on mänössä ku sellainen karsee huuto ja meuhkaaminen kuului kauas järvelle ja sen taaksekkin saakka kun siskos kanssa kiljuitte ja huusitte .... ,jotta sellasta rauhallista ja hyvätahtoista porukkaa...Niillä kunnan kartoilla ei varmaankaan oo mitään virkaa tien sijainnin kannalta,ainoo oikee paperi on rasitustodistus josta ilmenee onko tie oikeuksia ja missä....ja jos se tie nyt oikaseekin jostain kulmasta vähän niin sou vot..oothan tiepaikan tienny ja hyväksynyt sen kulkevan siitä jo vuosikymmeniä joten sehän on siinä......vai meinaatko nyt yrittää estää toisten kulkemisen taloonsa....kokkeele pirruuttas miten kääpi


    • suvikukkakaunokainen

      Peiliin vaan kannattaa katsoa. Täällä ei virkavallan yletöntä haukkumista hyvällä katsota ja kannatusta siihen ette kaksi kirjoittavaa kaverusta saa, se on jämpti se. Suomen poliisi ja oikeuslaitos tekee hyvää työtä ja aina päätökset ja rangaistukset ei kaikkia miellytä, eritoten niitä jotka kuvittelevat olevansa jumalia ja voivansa käyttäytyä miten huvittaa.

      • SiskoTerttuHelena

        Eikö suvikukkakaunokainen seuraa aikaansa....lueppa tuosta
        Liukku: yksittäisen poliisin valvominen vaikeaa
        ja tästä lisää
        EU:n poliisivirasto Europolin korkeana johtajana aloittanut Jari Liukku lausuu nyt ensimmäistä kertaa tuntojaan julkisesti entisen alaisensa Jari Aarnion paljastumisen jälkeen. Liukun mielestä sisäisen valvonnan on vaikea tunnistaa yksittäisen virkamiehen suunnitelmallisia rikoksia.

        JULKAISTU 3 PÄIVÄÄ SITTEN.

        Kuka on kuvitellut olevansa jumala ,,,,en minä ainakaan , sinulla on luetun ymmärämisessä vauikeutta!
        uskon sinua siinä, että jsoi kuvittelee olevans aajumal ihminen saattaa käyttäytyä huonosti ottamalla toiselta jopa hengen!
        Nyt meillä on hieno oikeusministeri, joka katsoo demokratian vajeeksi sen ,ettei ihminen uskalla lähteä hakemaan oikeutta , koska kulut ovat suuret! Mikähän vaje se lienee, ettei henkirikostukintaa tehty tosiasioiden valossa vaan murhaajan toiveiden valossa!
        Mot ohjelma on häikäilemätön, raaka ja sääliätuntematon, joten sitä odotellessa, yritä rauhoittua, kaikki selviää ja kaikki paljastuu!


      • SiskoTerttuHelena

        Olen kanssasi samaa mieltä, kyllä poliisit osaavat, jos haluavat! Ville Mykkänen osasi ja halusi!

        Vanhempi konstaapeli Ville Mykkänen teki hyvää työtä! Ville sai murhaajan kiinni velehtelusta heti murhapaikalla . Mies esitti muistamatonta, mutta fiksu Ville pisti hänet sanoistaan käpälälautaan
        Juttu on niin hauska, että kerron sen tässä.

        Ville kysyy...mitä sinä olit aseen kanssa tuolla kävelämässä....murhaaja vastaa...no olin kai kyyhkyläisiä ampumassa ja sitten huomasin olevani tiellä.....menin sitten kotiin....Mitä siellä kotona teit, kysyy Ville....mies vastaa panin panokset pöydälle...Ville kysyy...miksi pöydälle, mikset laittanut niitä niille varattuun paikkana...mies vastaa ...no kun ajattelin, että kohta kuitenkin poliisi tulee....Ville kysyy....miksi odotit poliisia tulevaksi, jos kerran olit kyyhkyläisiä ampumassa? mies vastaa ai nii...
        Tällaisesta poliistyöskentelystä minä pidän!!!! VILLELLE NIMITYS!

        #Liukku: yksittäisen poliisin valvominen vaikeaa#

        Totta poliisienlaillisuusvalvonta on turhake, se ei vain kertakaikkian toimi!

        Tähän tämä menestystarina loppuikin...Ville hyllytettiin ja Ville hieno suoritys haudattiin muiden papereiden joukkoon, eikä sitä käytetty "aseena" murhaajaa vastaan joka väitti päänsä olevan täynnä mustia aukkoja!
        Mitä minun tai sinun pitäis tästä ajtella? Voisitko ajatella?


      • psykoanalyysi

        Aarnion tapauksella ei ole Siskon suvun rajariitojen kanssa mitään tekemistä.
        Ikuisille riitelijöille on yhteistä juuri se, että omista poikkeavat mielipiteet ovat "väärää todistusta" ja minä ite olen oikeassa.

        Lakiin kirjattu valitusmahdollisuuskaan ei kelpaa, sehän saattaisi lopettaa riitelyn, joka näille tyypeille on elämäntapa. Loputon räkyttäminen, vaikkapa keskustelupalstalla, hivelee itsetuntoa, eikä ilman sitä enää tule toimeen.


      • Eirikosrekisteriä

        Eikös tämä räkyttäjä itse saanut rikostuomion?


      • SiskoTerttuHelena
        psykoanalyysi kirjoitti:

        Aarnion tapauksella ei ole Siskon suvun rajariitojen kanssa mitään tekemistä.
        Ikuisille riitelijöille on yhteistä juuri se, että omista poikkeavat mielipiteet ovat "väärää todistusta" ja minä ite olen oikeassa.

        Lakiin kirjattu valitusmahdollisuuskaan ei kelpaa, sehän saattaisi lopettaa riitelyn, joka näille tyypeille on elämäntapa. Loputon räkyttäminen, vaikkapa keskustelupalstalla, hivelee itsetuntoa, eikä ilman sitä enää tule toimeen.

        Jos siellä ei ymmäretä selvää Liukon sanomaa, mistä on kysymys, se on tyhmyyttä, tai sitten pelkoa siitä, että oikeustapauksenne tulevat ulkisemminkin tarkasteltaviksi!

        Kertaus on opintojen äiti, eli once more time ;
        Liukko puhuu siitä kuinka äärettömän vaikeaa on kontrolloida yksittäisten poliisen toimintaa, jos he päättäävät toimia rikollisesti. Entä sitten kun muutama tällainen ryhmittyy yhdessä toimiakseen!
        Hyvä esimerkki TOIMIMATTOMUUDESTA on poliisienlaillisuusvalvonat! Se on täysturhake!

        Oikeusminiseri Johannes Koskinen on kritisoinut jo aikaisemmin Itä-Suomen oikeustapausten tuomioiden erilaisuutta kontra muu Suomi! Eikö se huolestuta Sinua? Minusta sen olisi pitänyt herätellä todellisuuteen jo silloin.
        once more time!
        Johannes Koskinen
        ##Kaleva uutisoi!
        Olisi mielenkiintoista verrata muiden hovioikeuksien päätöksiä Itä-Suomen hovioikeuden päätöksiin. Selvyyttä toisi myös käräjäoikeuksien ratkaisujen vertaaminen. Onko niin, että Itä-Suomen hovioikeuden alueen käräjäoikeuksien tuomiot eroavat muiden käräjäoikeuden tuomioista?#
        HALOOOOO! Lue ylläoleva huolella ja vastaa puhuiko oikeusministeri Johannes Koskinen palturia mielestäsi palturia?

        Teidän oikeuslaitoksenne tila on mätä, jos tällaista saa tapahtua ! Otetaan SYYNIIN poliisitutkinta ja oikeudenistunto 6.11.2013. Se on kaukana totuudesta. Se on irvikuva oikeudesta. Kun otetaan huomioon, että minä leski olin se osapuoli joka oli menettänyt puolisoni tuon raukkamaisen teon vuoksi, kehtaa vielä polliisilaitos ja syyttäjä hyökätä kärsinen kimppuun ja antaa murhaajan valita tekikö murhan vai tapon! Tämä on ennnekuulumattoman julkea teko! Kaikki oli valmiiksi purkissa piti vain kuunnelle ja"kiittää"!

        # Oikeus tynnetään takaperin, ja vanhurskaus seisoo kaukana,sillä totuus kompastelee torilla, SUORUUS ei voi sisälle tulla. Niin se oli totuus kadonnut, ja joka pahsta luopui, se ryöstettiin paljaaksi. Herra näki sen ja se oli hänen silmissään paha, ettei ollut oikeutta. Ja hän näki, ettei ollut yhtäkään MIESTÄ(siellä ei ainakaan ollut)ja hän ihmetteli, ettei kukaan astunut väliin. # Jes 59


      • SiskoTerttuHelena
        Eirikosrekisteriä kirjoitti:

        Eikös tämä räkyttäjä itse saanut rikostuomion?

        Eikös tämä murhaaja saanut tuomion jo aikaisemminkin pahoinpitelystä? Kyllä sai 12.7.2007. Minkälainen on se mies, joka hyökkää naisen kimppuun, ainostaan, että häneltä kysyttiin tunteeko hän erästä pariskuntaa ?
        Mies on väkivaltainen !


      • SiskoTerttuHelena
        Eirikosrekisteriä kirjoitti:

        Eikös tämä räkyttäjä itse saanut rikostuomion?

        Miksi haukut minua räkyttäjäksi? Eikö minulla ole oikeutta saada puhua nyt, kun oikeudessa ei sille tilaa annettu?
        Olet tietenkin sillä "facebook" listalla jossa tieto on meistä annettu jo vuosien ajan, muutoin en tällaista panetteluntulvaa voi ymmärtää. Tunnetko minut ihan oikeasti? Mieti , miksi uskot valheita täysin vieraista ihmisistä?
        Jos et ole ymmärtänyt näistä edellisistä kirjoituksista, mistä miten nämä syytökset salakatselusta ja kiveinpyörittelystä ova syntyneet, niitä en sinulle uudelleen kirjoita!
        Tosiasia on ettei koskaan ole vielä voitu EDES syytettä nostaa riistakameroista, koska näyttö on jäänyt "löysäksi"!
        Mistä johtui, että "löysä" näyttö sai jopa lainvoiman? Itä-Suomen oikeuslaitos on mätä, koska tuomioita jaellaan löysästi!
        Mikä on se salainen voima jolla te saatte rustatuksi mustan valkeaksi ja valkean mustaksi?Oksettaa!


      • SiskoTerttuHelena
        psykoanalyysi kirjoitti:

        Aarnion tapauksella ei ole Siskon suvun rajariitojen kanssa mitään tekemistä.
        Ikuisille riitelijöille on yhteistä juuri se, että omista poikkeavat mielipiteet ovat "väärää todistusta" ja minä ite olen oikeassa.

        Lakiin kirjattu valitusmahdollisuuskaan ei kelpaa, sehän saattaisi lopettaa riitelyn, joka näille tyypeille on elämäntapa. Loputon räkyttäminen, vaikkapa keskustelupalstalla, hivelee itsetuntoa, eikä ilman sitä enää tule toimeen.

        Ei ole kysymys MIELIPITEISTÄ, siinä te menette harhaan! Nyt on kysymys TOTUUDESTA, SIITÄ MITÄ OIKEESTI MURHAPAIKALLA TAPAHTUI, KETÄ OLI PAIKALL A JA MIKSI? Esim. missä vaimo oli kolmannen laukauksen aikana...hänen todistuksensa on vaihdellut usesti? Minä olin paikalla ja näin kaiken,miksi minua ei uskota vaan murhaajaa? Nyt Te haukutte minua ikuiseksi riitelijäksi. Kirjoitan täällä koska en käräjäoikeuden päätös oli rustaamalla rustattu, typerän, huolimattoman, ala-arvoisen ja totuudesta vähätvälittävän poliisikuulustelun kanssa! Mikä motivoi tällaiseen työskentelyyn? Miksi se poliisi joka aloitti murhan ja murhanyrityksen tutkimisen "hyllytettiin2?

        Nyt juuri on uusi oikeusministeri Antti Häkkinen ottanut esille sen "demokratian vajeen" joka syntyy, kun ihminen ei uskalla lähteä hakemaan oikeutta, koska kulut ovat isot jos häviää!
        Minä en uskaltanut, koska näin, että jos selvä murha ja murhanyritys saadaa näyttämään tapolta ja taponyritykseltä, niin mitä tapahtuukaan hovissa? Jos minulle nostetaan syyte riistakmeroista, joista ei koskaan aikaisemmin ole edes voitu syytettä nostaa, se on pelottavaa, eikä oikeudenmukaisuudesta ole tietoakaan! Mikä on se "voima" joka ohjaa tällaiseen työskentelyyn?
        Voitte vastata itsellenen. Hovissa on sama meno päällä, sama syyttäjä joka ei laita murhaajaa käpälälautaan vaikka sen voisi tehdä muutamalla napakalla kysymyksellä!

        Sinä siis kuljet "leimasin" kädessä leimaamassa minua ikuiseksi riitelijäksi, joka aina vaan riitelee! En ole ikinä riidellyt naapureitteni kanssa. En ole ikinä haastanu riitaa serkkuni ja hänen vaimonsa kanssa!
        tässä ystäväni todditus minus hän ei saanut oikudessa todistaa, miksi?

        TODISTUS
        Tahdon osaltani kertoa tapahtumista, joita olen kokenut ystäväni Helenan mökillä.
        Vuonna 2009 tuttavani M H oli tekemässä puita A...ten mökillä. Naapuri V.. oli tullut kysymään mitä hän siellä teki. M ihmetteli kovasti mitä heille kuuluu toisten pihatyöt!
        Syksyllä 2009 olimme Helsingistä käymässä Ahosten mökillä, Reijo teki havusilppua ja me Helenan kanssa kannoimme silput kukkien talvisuojaksi
        V tuli videoimaan meitä. Oudoksuin sitä ja kysyin Helenalta eikö tuo ole luvatonta
        Nyt kesällä 2013 olin kesälomalla. Helena haki minut seurakseen, koska aikaisemman V tekemän pahoinpitelyn vuoksi hän pelkäsi olla mökillä yksin.
        Olin siellä illat ja yöt 22, ja 23 elokuuta päiväksi Helena toi minut lapsuudenkotiini. Reijo oli tulossa perjantai iltana mökille. Sunnuntai aamuna Helena soitti sairaalasta. Hän kertoi ihan shokissa, että Reijo oli kuollut ja häntä oli ammuttu. Rupesin itkemään.
        Marraskuusa oli käräjillä 28 p Helenan tukena. Ihmettelin, kun Helenaa tuntematon henkilö teki hänestä luonneanalyysin. Minä en saanut puhua mitään.
        Helena on tasapainoinen ihminen. Sitä osoittaa hänen pitkä ja loistelias uransa pankkivirkailijana. Hän myös vihaa kaikkea kiusaamista. Kansakoulussa oli puolustanut huonompiosaisia lapsia. Hän on myös ollut aina hyvin rehellinen. Olen tuntenut hänet varhaisnuoruudesta lähtien.
        Helsingissä 4.2.2014
        E H


      • taggshh

        oo horajamatta jootavia..sulta kyllä puuttuu jokin olennainen juttu ymmärryspuolelta ku kirjottelet millon mitäkii todistajan lausuntoja tänne yleisille palstoille .enimmäkseen kuitennii jankkoot samaa ...ee oo normi ihmisen käätöstä tuommonen ee ee


      • SiskoTerttuHelena
        taggshh kirjoitti:

        oo horajamatta jootavia..sulta kyllä puuttuu jokin olennainen juttu ymmärryspuolelta ku kirjottelet millon mitäkii todistajan lausuntoja tänne yleisille palstoille .enimmäkseen kuitennii jankkoot samaa ...ee oo normi ihmisen käätöstä tuommonen ee ee

        JOs minua haukutaan ja nimitellään ikuiseksi riitelijäksi, horisijaksi, alzhaimertautiseksi, dementikokso , horatsuksi
        jne.minulla on oikeus korjata väärät käsitykset tai suorastaan Facebokin kautta tulleet valheelliset tiedot minusta ! Nämä sinun "oo horajamatta jootavia" ....juttusi ovat sitä juuiri mitä itse sanot tyhjiä sanoja!
        Minä en ole kirjotellut "milloin mitäkin todistajan lausuntoja" tänne, mutta nyt laiton sen ystäväni lausunnon, ja niinkuin hän lausunnossaan sanoo ja ihmettelee., miksi häntä ei kuultu, mutta kuultiin murhaajan henk.kohtaista ystävää! Tämä palsta on erittäin hyvä väylä puhua ASIAA, jos niin haluaa. voihan tänne kirjoitella joutavaa jorinaakin kuten sinä teet ! Kirjoita täällä syystä, että oikeuskäsittely 6.11.2013 oli farssi!


      • marjaliisakaarina

        Minä en koskaan ole haukkunut virkavaltaa! Kysyn yhä edelleenkin;miksi Juha Makkonen haetutti mökkiläisten läppärin ja poisti NE kuvat?
        Hänellä ei ole mitään tekemistä henkirikostutkinnan kanssa!
        Vastausta vaille olemme jääneet jo kohta 4 pitkää vuotta!
        Vastauksen rikosylikonstaapeli tietää,siis vastatkoon!


      • marjaliisakaarina
        taggshh kirjoitti:

        oo horajamatta jootavia..sulta kyllä puuttuu jokin olennainen juttu ymmärryspuolelta ku kirjottelet millon mitäkii todistajan lausuntoja tänne yleisille palstoille .enimmäkseen kuitennii jankkoot samaa ...ee oo normi ihmisen käätöstä tuommonen ee ee

        Sinun (jos nyt olet se lusija) "todistajasi", se puhelinavaintodistaja,kutsui KOKO MINUN SUKUANI HULLUIKSI! En ole koskaan häntä nähnytkään saati sitten sanaakaan sanonut! Kun tälläinen henkilö kutsutaan todistajaksi ja kun hän kuulee puhelimesta "mieletöntä huutoa" minä ja muut kuulivat vain murhatun miehen rauhalliset sanat:"Äläkä revi niitä pihlajia.",niin kyllä häneltä puuttuu jokin olennainen juttu! Millainenhan "olennainen juttu" puuttuisi Itä-Suomen oikeuslaitoksen palveluksessa olevilta oikeusoppineilta,kun eivät kuulemaansa millään tavalla reagoi?
        Oulussa ja Pohjanmaalla oli toinen meno eivätkä mustataukot ja unohtamiset auttaneet. Asiat tutkittiin ja sellaiset tuomiot annettiin kuin kuuluikin. Oikeus toteutui!
        Ei ole myöskää normikäytöstä todistaa mitään valokuvalla,kun omistaa"erittäinkattavan valvontakamerajärjestelmän"! Lähdit tontiltasi ja jätit sen aktivoimatta! Varsin kummallista,kun olet koko kylälle mökkiläisten inhottavuutta toitottanut! Olisit nähnyt sen ,minkä jo tiesitkin;mökkiläiset eivät ole kiinnostuneita teistä millään lailla! miksi sitä jöärjestelmää ei koskaan katsastettu? olisihan perin merkillistä,jos siellä ei mitään kuvia olisi! Vai olisiko niin,että se oli aivan liian kattava? Minä olisin taipuvainen niin uskomaan!
        Iisalmen poliisin ja Lapinlahden kunnan virkailijoiden yhteistyö teidän kansaanne on varsi "joustavaa"! Kun käsky kuuluu, niin pillit soi! "Vanhana" (tosin konkurssintehneenä kauppiaana) osaat käsitellä juoksupoikia!
        Pitäisi tälläkin alalla tehdä "kuntaliitoksia"!


      • marjaliisakaarina
        taggshh kirjoitti:

        oo horajamatta jootavia..sulta kyllä puuttuu jokin olennainen juttu ymmärryspuolelta ku kirjottelet millon mitäkii todistajan lausuntoja tänne yleisille palstoille .enimmäkseen kuitennii jankkoot samaa ...ee oo normi ihmisen käätöstä tuommonen ee ee

        Minäkin tunnen oikein hyvin tämän lesken kuulematta jätetyn todistajan. Kävin kouluni Pohjois-Pohjanmaalla,mutta olin lomillani "kotona" siellä mummilassa sen K-kaupan yläkerrassa ja sitten siellä "Kymintalossa". Varmaan se lusija muistaa! Tunnen hyvin pari muutakin nykyisen lesken silloista koulukaveria. He ovat hyvin notmaaleja!Omat kaveri ovat kaukana, Siilinjärvellä on 2!
        Minä muutin /muutan koko ajan vain kauemmaksi ja kauemmaksi!
        Muuttolinnnutkin palaavayt kesäksi kotikonnuilleen,niin minäkin!
        RAUHALLISEN KESÄN ODOTUKSESSA JA TOIVOSSA!
        Ei minkäänlaisia rajanylityksiä,niin pielessä kuin ne ovatkin!

        Miksi vastaus puuttuu?! Minähän olen klikannut jo 3 kertaa!
        Missä verifion????


      • kukka.kukkii

        Henkirikos on aina henkirikos.


      • SiskoTerttuHelena
        kukka.kukkii kirjoitti:

        Henkirikos on aina henkirikos.

        Tutkiumus on annettava KRP:lle koska paikallinen poliisi vääristää tukimuksen henkirikoksentekijän eduksi, jättä vaimo osuuden tutkimatta ja taitavasti puolustaa vääryyttä !MURHA EI VANHENE KOSKAAN...UUSI TUKIMUS ON EHTÄVÄ KOSK PAIKALLINEN POLIISI EI TUTKI!


      • sylttytehtaalta

        Suvikukkakaunokainen, 14.5.
        Peiliin katsomisesta tietysti onkin kyse.
        Mutta kuka käyttäytyy kuin olisi jumala? - Klapivaras, hän luulee voivansa käyttäytyä miten huvittaa.
        Puhumattakaan siitä miten jatkuva marmatus saa oman miehen ryyppäämään ja tekemään miehen sekopäiseksi.


      • SiskoTerttuHelena
        sylttytehtaalta kirjoitti:

        Suvikukkakaunokainen, 14.5.
        Peiliin katsomisesta tietysti onkin kyse.
        Mutta kuka käyttäytyy kuin olisi jumala? - Klapivaras, hän luulee voivansa käyttäytyä miten huvittaa.
        Puhumattakaan siitä miten jatkuva marmatus saa oman miehen ryyppäämään ja tekemään miehen sekopäiseksi.

        Minä huomasin, että serkkuni olisi halunnut vetää pois ne kivienpyörittely ja salakatselu syytteet! Silloin hän muisti taustaansa, ainakin ukin ja mummin hyviä perinteitä ja PERINTÖÄ ! Mutta miestä ei hänestä löytynyt, vaikka hän kertakaikkiaan huomasi menneensä liian pitkälle, silloin hän oli TOTUUTENSA edessä. Miksi vaimo tai asianajaja eivät tukeneet miestä tuossa, kun kumpainenkin tiesivät syytteet huuhaaksi! Kuka olikaan varsinainen "kamppanjamestari"?
        Kaiken takana on nainen, laulettiin aikoinaan!
        On aivan varmaa, että koska halkoja hävisi (niitä järeitä) 20m3, niin niitä ei ole voitu sinivalkoisessa korissa viedä. Serkkuni tietää kuka ne vei, pientä polkua pitkin . Polku on muodostunut, kun mönkijällä on ajettu korallikannukasaitani lävitse. Ohi ajaetatessa on yksi hernepuukin "ruhjoutunut" korallikannukas aidan lisäksi. Polku johtaa serkkuni liiteri taakse. Liiterin ja rajan etäisyys on se pakollinen viisi metriä. Heidän on täytynyt nähdä kuka ajelee heidän liiterinsä takana! Ja jonnekin sen on sieltä edelleenkin täytynyt matkaansa jatkaa!1000 eur edestä on halkoja varstettu, kun otta huomioon saunan päädystä viedyt klapitkin!
        Koska vaimonsa jäi riistakamerakuviin 5.10.2011 klo 17.12 siitä alkoi itku ja hammastenkiristys! Vaimo kertookin, ettei enää 2013 saanut nukutuksikaan ja mies huomasi sen! Hän tuli ja murhasi . Matkaliput oli varattuna syksyksi yli talven kestävälle kaukomatkalle! Ovatko koskaan aikaisemmin käyneet kaukomailla!? Tuomari antoi tästä vinkin, mutta syyttäjä tyttö ei huomannut vinkkiä ja jatkoi poninhäntä suorana vauhdikkaasti turhia kyselmättä surkeaan ja vääristyneeseen lopputulokseen asti!
        Halkopino oli rutkahtanut (sen näkee pressusta kuvat kertovat kaiken)175 cm:stä niin, että pressu roikkuu massa jo19.9.2011!
        Seurasimme naurettavia kissan etsintäoperaatioita pari kertaan! Serkkuni etsiskeli kissaansa myöhään illalla oli jo pimeää! Kis kis tule pois sieltä, sinne ei saa mennä!Tule pois toisten maalta! Olimme jo Reijon kanssa nukkumassa. Nousimme istumaan ja tuijotimme toisiamme, mitä mies puuhaa?
        Seuraava episodi oli, kun vaimo, illalla siksi, että varmasti huomiomme kiinnittyy asiaan. Liiterin ovi narisee ja vaimo toruu kattiiaan...no niin, mitäs menit sinne?! Sinne ei saa mennä...kissa mouruaa liiterissä ja sitä nuhdellaan!
        Voi pyhä yksinkertaisuus, mihin johtikaan se, että jäi riistakamerakuviin toisen klapipinolla nakkelemassa klapeja sinivalkiseen koriinsa aikuisen tyttären katsellessa päätään pidellen. Siellä joko tuuli, ja hän piti tukkaansa siitä syystä kiinni, tai häntä pelotti /hävetti...tuskin hävetti...se porukka ei häpeä mitään!
        Pysykää poissa toisen tontilta......kissa kuljeskeli siellä josku ennen klapikuviakin! Rikosylikomisaari Juha Makkonen tutki riistakamerakuvia suurennuslasin kanssa/v.2012/ ja tuli siihen tulokseen, että kissa oli karannut ja sitä haettiin. Katin nimikin oli saatu selville, rikosylikomisaarin arvovaltaa hyväksikyttämällä. Oliko katti synnyttänyt pentuja klapipinon päälle ja vaimo heitteli kissan pentuja kalpipinosta sinivalkoisen koriinsa!Kissasta ei tosin näkynyt vilaustakaan.Tämä kuitenkin on sivuseikka! Iisalmen poliisien toimintaperiaatteita noudatetaan tiukasti joka käänteessä, koska uusi RIKSONIMIKE on annettu ja maaliin on päästävä!
        Murhan syy oli liian selvä joten vanhempi konstaapeli Ville Mykkänen "hyllytettiin" tutkimuksista! Mies on liikaa POLIISI eikä suostu muuttamaan murhaa ja murhanytiystä tapoksi ja taponyritykseksi!
        Eivät KAIKKI Iisalmen poliisit kuulutähän antipoliisien joukkoon, joten hyvää kesää heille!
        Muistuu mieleni vielä eräs naispoliisi, joka huolestuneena, siitä että miehni veriset vaattee ja croksit olivat edellene polliisin varastossa, kyseli haluanko ne vai saavat he ne hävittää!?Murhasta ja murhanyrityksestä oli kulunut reilut kolme vuotta , kun hän asiaa tiedusteli!
        Olin jo saanut miehni riistakameratkin paljon aikaisemmin takaisin!


      • marjaliisakaarina
        psykoanalyysi kirjoitti:

        Aarnion tapauksella ei ole Siskon suvun rajariitojen kanssa mitään tekemistä.
        Ikuisille riitelijöille on yhteistä juuri se, että omista poikkeavat mielipiteet ovat "väärää todistusta" ja minä ite olen oikeassa.

        Lakiin kirjattu valitusmahdollisuuskaan ei kelpaa, sehän saattaisi lopettaa riitelyn, joka näille tyypeille on elämäntapa. Loputon räkyttäminen, vaikkapa keskustelupalstalla, hivelee itsetuntoa, eikä ilman sitä enää tule toimeen.

        Mökkiläiset eivät koskaan ole riidelleet naapuriensa kanssa mistään! He tulivat mökilleen ainoastaan kesälomalle!
        Et tunne mökkiläisiä henkilökohtaisesti,et ole koskaan edes jutellut heidän kanssaan. MISTÄ SAAT TIETOSI?? Naapurit yrittivät provosoida jos millä lailla siihen eipäs juupas -juttuunsa. Eivät onnistuneet! Mökkiläiset KESTIVÄT 25 vuotta jatkuvan KIUSATEON ,VALITTELUN KAIKILLE MAHDOLLISILLE TAHOILLE SEKÄ JATKUVAN SILMÄLLÄPIDON, JOKA JATKUU YHÄ!!
        Lapinlahden kunnantoimistossa on vissiin ainakin20 kg paperia (ne ovat tallella myös leskellä ,niitä on jopa käyty näyttämässä erään etelä-suomalaisen kunnan poliisin toimistossa, jonne asti vakiväki oli valituksen puuceen alusten maahankaivamisesta lähettänyt,mustatakseen jopa siellä mökkiläisten maineen! Poliisi oli vain todennut, että senkaltaisia ilmoituksia tulee niin paljon, että ne tukkivat koko toiminnan! Juttu jäi siihen!)joissa valitetaan puucestä,savuhaitoista, kamalan vetisestä maasta, jonka aiheutti mökille menevä tie(??) ym. ym.Ihan ojakin piti mökkiläisten kaivattaa, kun naapurien ainoa koivu mätänee. Lesken puolella ojan penkalla on niin kuiva hietikko, että joka päivä saa vettä kantaa, että juuri istutetut KOIVUT ja puskat säilyisivät hengissä edes niin kauan kuin ehtivät juurtua. Ja ehtivätkin,mutta sitten tulevat "jänikset".....ja katkaisevat latvat!? Jäniksiä siellä tosin ei ole eikä ole koskaan ollutkaan. Olen viettänyt sillä niemellä kesiäni pienetä asti mummolassa ollessani! Ei enokaan puhunut jäniksistä mitään. Jänikset tulivat kuvaan silloin,kun pensasaitaa hävisi vakiväen rantasaunan edestä kolme kertaa,juurineen!
        Siskon suku eikä myöskää Sisko ole koskaan rajoista, eikä mistään muustakaan riidellyt! Hänen pensasaitansa on täsmälleen sillä kohtaa, mihin se kunnasta käskettiin laittaa, elikkä vähintään 0,40 m , RAJASTA,Koska muuten naapuri voi "riitauttaa"! Me olemme huomanneet, että hän riitauttaa aina ja kaiken!
        Talollisten aitan on RAJALLA,jossa se kuulemma saa olla siksi, "että sen pystyy hoitamaan yli aidan"! Tosiasiassa se ei ole edes rajalla vaan 0,20 m puoleen jos toiseen! Siellä toisella puolen ojaa, siis naapurien puolella olevasta aidasta on rakennustarkastaja aikoinaan kädellä huitaisten todennut."Siitä saatte sopia keskenänne!"?? Sopia, eikö se ole maanmittarin tehtävä?Siitä huolimatta leski on heitellyt kiviä heidän puolelleen! Todistettu VALOKUVALLA, jossa ei leskeä tosin näy!
        Saattosanoiksi tähän sen minusta katsoen vasemmaalla tuomarista olevan ERITTÄIN HUOMIOKYKYISEN naisen sanat:"Valokuviahan aina saa"! Oletko samaa mieltä!


      • marjaliisakaarina
        psykoanalyysi kirjoitti:

        Aarnion tapauksella ei ole Siskon suvun rajariitojen kanssa mitään tekemistä.
        Ikuisille riitelijöille on yhteistä juuri se, että omista poikkeavat mielipiteet ovat "väärää todistusta" ja minä ite olen oikeassa.

        Lakiin kirjattu valitusmahdollisuuskaan ei kelpaa, sehän saattaisi lopettaa riitelyn, joka näille tyypeille on elämäntapa. Loputon räkyttäminen, vaikkapa keskustelupalstalla, hivelee itsetuntoa, eikä ilman sitä enää tule toimeen.

        Laitettakoon pakkoanalyysiin heidät,jotka 25 vuotta "ränkyttivät"!
        Nyt on puolustuksella puheenvuoro!


      • SiskoTerttuHelena
        marjaliisakaarina kirjoitti:

        Laitettakoon pakkoanalyysiin heidät,jotka 25 vuotta "ränkyttivät"!
        Nyt on puolustuksella puheenvuoro!

        Kyllä niin oli parasta, ei ole normaalia kiusata ja häritä naapuriaan. Heidän elämänsä pyöri lomakuukauden aikan aina meidän tahtiin....hyvin ikeitä ja itsekkäitä ihmisiä ja juoruilevia. Toisen omaisuus eikä edes henki merkitse mitään, kunhan oma maine säilyisi puhtaan!


    • KöyhätKyykkyyn

      Oikeuslaitos ei osaa muuta kuin rahastaa köyhiä kansalaisia, kokemuksia.

      • SiskoTerttuHelena

        Uusi oikeusministeri Antti Häkkinen otti esille juuri tämän "demokratian vajeen". En tiedä sinun tilannettasi, mikä se on ollut, mutta jos minä olisin oikeesti jotain tehnyt, en varmasti täällä kirjoittelisi! Minä en ole tehnyt mittään muuta kuin ollut huvilalla kuukauden vuodessa. Itä-Suomen oikeuslaitos on mätä. Oikeusminister Johannes Koskinen oli oikeassa, siellä on kummallista muusta Suomesta poikkeavaa toimintaa!
        En todellakaan uskaltanut vetää henkirikosta hovioikeuteen, koska sama syyttäjä olisi ollut vastassa, ja lopputulos olisi ollut se, että minä maksan kulut. Uskon, että tähän he pyrkivät saamaan minut konkurssiin, kun mieheni oli ensin murhattu! Näkihan sen siitäkin, että syyttäjä veti ns. salakatselun hoviin...sai näin minulle lisää kuluja! Kaiken kukkuraksi koskaan aikaisemmin ei ole edes syytettä pystytty nostamaan vastaavassa tapauksessa!Syyttjä täytti viimeistä piirtoa myöten murhaajan ja vaimonsa toiveen "rangaista" minua! Murhaaja sanoikin oikeudessa, kun oli ampunut minua selkään, ettei hän halunnut minua tappaa vaan rangaista? Mistä se halusi minua rangaista? Siitäkö, että rakensin huvilan omalle tontilleni johon hän oli suunnitellut itsellen "vanhainkotia"? Toivottavasti hänen vanhaikotinsa on pysyvästi siellä missä nyt on!
        En vois ketään vähemmän arvostaa, kuin tätä naissyyttäjää. Puhutaan naiskiintiöistä...pyh!
        Kiitos palautteestasi ja kaunista kesää!


    • exkiurvetinen

      Tuas on lääkkeet loppunu lapinlahen apteekista, pitää tilata lissee psyykenlääkettä hoidokeille.

      • SiskoTerttuHelena

        Oletko serkkuni, kun koko ajan niitä lääkkeitä lissee tarvitset? Huono omatunto, murha ja murhanyritys tunnolla ja 25 vuoden naapurisa kiusaaminen ja siinä välissä yksi pahoinpitely....luuletko, että koko maailma lääkkeet auttaisivat sinua rauhoittumaan? Muistatko kun Reijo kysi sinulta, kun oli haukkunut meitä siinä rajantuntumassa , että mikäs sinä itse olet? Muistatko, sinä painoit pääsi alas ja sanoit huokaisten syvään ....en minä tiedä. Minä tiedän, että sinunon tehtävä tptuus elämäsäsi.......tunnusta ja hylkää silloin uusi päivä paistaa riskukasaan heti! Yritimme päästä juttusille kanssanne, musitatko kun pyysimme teitä kahville.....menään maisemapaikalle juomaan kahvia ja turisemaan...sanoitte, että olette päättäneet ettette seurustele hullujen, imbesillien ja ääliöiden kanssa!
        Myöhemmin olette lisänneet nimiluetteloon ...dementikko, alzheimertautinen, hotazu, vähä-älyinen, nämä nyt aiankin tässä muistuu mieleeni!
        Mitä mieltä olet Sirkka-tädistäsi? Hänkään ei saanut nukkua aamulla, kun sahasitte niitä talvenpuita klo 7.00-16.00 todella sinnikkäästi!


      • 12345654321

        Oikeuslaitoksen puuttuvaa ammattitaitoa ei lääkkeden suosittelemisella paikata.


      • SiskoTerttuHelena
        12345654321 kirjoitti:

        Oikeuslaitoksen puuttuvaa ammattitaitoa ei lääkkeden suosittelemisella paikata.

        No nyt alkaa tulla järki mukaan keskusteluun!Kiitos osallistumisesta!
        Ammattitaidoton oikeuslaitos ja ammattitaidoton terapeutti, näin Itä-Suomessa!


    • jaamankankaan.kissa

      Pekka Seppänen sentään saatiin lopulta tutkituksi ja rangaustuksi, ei paikkakunnan poliisin toimesta vaan koska KRP ryhtyi tutkimaan. Eikös se Kontiolahti ole siellä lähettyvillä myös?

      • SiskoTerttuHelena

        Kontiolahti on Pohjois-Karjalaa. Lapinlahti on Pohjois-Savoa ! Kiitos osallistumisesta, nyt tuntuu mukavalle!


      • SiskoTerttuHelena

        Tämä rikoskokonaisuus pitä lähettää KRP:lle....aivan syyttäjän vakavaa virhettä myöten? Tämä Jari Rykösen tutkinta loukkaa ihmisoikeutta , ihmisyyttä ja ihmisoikeuksia! Henkirikos ja henkirikoksen yritys on tutkittva uudelleen Ville Mylkkäsen tutkimuksen toetoja hyödyntäen. Hän oli se joka tuli ensimmäisen rikospaikalle ja sai murhaajn kiinni valehtelusta!
        Näin se meni. Murhaja sanoo olleesn akyyhkyläisi ampumassa. Vill ekysyy mitä sitten tei? Huomasin olevani tiellä ja ajattelin mitä täällä teen ja menin kotti. Mitä siellä teit, kysyy Ville. No laiton liiat panosket pöydälle. Ville kysyy, miksi et laittanut niitä niille varattuun lukolliseen paikkaan?No, kun ajattelin, että kohta kuitenkin poliisi tulee, vastaa murhaaja.
        Ville kysyy, miksi odotit poliisia tulevaksi, jos kerran oli vain kyyhkyläisiä ampumassa? Murhaaj vastaa...ai niin voi...
        Serkkuni valehteli ja yritii esittä muisamatonta! Hän muisti kaiken ,mutta lepsu ja olematon esitukinta(tuskin edes tehtiin) auttoi hänet pälkähästä....j anyt uskottiin jo täysillä mustiin aukkoihin ja täydelliseen muistamattomuuteen! Mies joi itsensä humalaan odottaessaan poliisia!


      • netti.hoitaa
        SiskoTerttuHelena kirjoitti:

        Tämä rikoskokonaisuus pitä lähettää KRP:lle....aivan syyttäjän vakavaa virhettä myöten? Tämä Jari Rykösen tutkinta loukkaa ihmisoikeutta , ihmisyyttä ja ihmisoikeuksia! Henkirikos ja henkirikoksen yritys on tutkittva uudelleen Ville Mylkkäsen tutkimuksen toetoja hyödyntäen. Hän oli se joka tuli ensimmäisen rikospaikalle ja sai murhaajn kiinni valehtelusta!
        Näin se meni. Murhaja sanoo olleesn akyyhkyläisi ampumassa. Vill ekysyy mitä sitten tei? Huomasin olevani tiellä ja ajattelin mitä täällä teen ja menin kotti. Mitä siellä teit, kysyy Ville. No laiton liiat panosket pöydälle. Ville kysyy, miksi et laittanut niitä niille varattuun lukolliseen paikkaan?No, kun ajattelin, että kohta kuitenkin poliisi tulee, vastaa murhaaja.
        Ville kysyy, miksi odotit poliisia tulevaksi, jos kerran oli vain kyyhkyläisiä ampumassa? Murhaaj vastaa...ai niin voi...
        Serkkuni valehteli ja yritii esittä muisamatonta! Hän muisti kaiken ,mutta lepsu ja olematon esitukinta(tuskin edes tehtiin) auttoi hänet pälkähästä....j anyt uskottiin jo täysillä mustiin aukkoihin ja täydelliseen muistamattomuuteen! Mies joi itsensä humalaan odottaessaan poliisia!

        Uskottiin jo täysillä "mustiin aukkoihin"^


      • SiskoTerttuHelena
        netti.hoitaa kirjoitti:

        Uskottiin jo täysillä "mustiin aukkoihin"^

        KRP hoitaa!


      • marjaliisakaarina
        netti.hoitaa kirjoitti:

        Uskottiin jo täysillä "mustiin aukkoihin"^

        Mustia aukkoja ei ole muualla kuin avaruudessa! Kumma, attei oikeuslaitos ole vieläkään ymmärtänyt rikollisten metkuja! Mustat aukot on tukittava panemalla murhamiehet ja muut musta-aukolliset psykiatriselle osastolle tarkkailuun!
        Tulisikohan kiire omaan turvalliseen selliin!?


      • SiskoTerttuHelena
        netti.hoitaa kirjoitti:

        Uskottiin jo täysillä "mustiin aukkoihin"^

        Tuskinpa edes poliisi uskoi mustiin aukkoihin, mutta näin sai suojeltua murhaajan ja murhan yrittäjän todelliselta rangaistukselta!Miksi näin tehtiin sen haluan tietää? Mutta Itä-Suomi vaikenee!

        Iisalmen poliisilaitos on menettänyt kaiken uskottavuutensa!

        Tutkinnanjohtaja ei tutki, vaan peittelee faktatiedot hävyttömän räikeästi, ei käytä hyväkseen vanhemman konstaapeli Ville Mykkäsen saamaa tietoa siitä, että murhaaja teeskentelee muistamatonta...tutkinnanjohtaja pelkästään on ja kaikki soljuu hänen sormiensa läpi eikä mikään herätä hänessä kysymyksiä.....poliisi vahtimestariksi itseään tituleeraava soittelee leskelle murhaoikeudenkäynnin edeltävän päivän iltana, sanoen, että "teen nyt laittomasti, mutta ottakaa nyt vaan vastaan pari haastetta huomiseksi, kun meillä ei ole ollut aikaa niitä aikaisemmin lähettää, se on teille edullista", hän jatkaa, kun leski epäröi, eikä todellakaan tiedä mistä on kysymys..haasteet oli annettu poliisille 29.7.2013 ja murhaoikeudenkäynti
        oli 6.11.2013....poliisi vahtimestari valehtelee sujuvasti ja raukkamaisesti ...leken asianajajan olisi kuulunut asia hoitaa, mutta miksi hän ei niin tehnyt .....rikosylikomisaari puhelee pehmosia kissoista ja kissanhakumatkoista vaikka näkee tietokoneen kuvatallenteista, että murhaajan vaimo nakkelee klapeja koriinsa eikä suinkaan kissoja..... rikosylikomisaari tuhoaa todistus materiaalia murhaajan vaimon suojelemiseksi! Poliisien laillisuusvalvonta ei saa kysytyksi rikosylikomisaarilta millä oikeudella ja miksi hän tuhosi kuvatallenteet murhatun miehen tietokoneelta aikavälillä 24.8.2013-6.11.213? Hänen piti tutkia klapivarkaus eikä tuhota todistusmateriaalia!
        Syyttäjä nostaa syytteen riistakamerakuvien peruteella, vaikka näyttö on "löysä"...leski yrittää sanoa, että mieheni ne kamerat laittoi pyynnöstäni ja laittoi varmasti oikein...on äärimmäisen helppoa kääntää kameran pannasta ja ottaa tarvitsemiaan kuvia ..syyttäjä ei noteeraa asiaa millään tavalla.....lesken klapipinolta olevissa kuvissä näkyy selvästi naapurin vaimo....kivienpyörittelykuvissa ei näy leskeä, mutta tässä tapauksessa murhaajan kuvat hyväksyttiin todistusmateriaaliksi leskeä vastaan....lesken kuvat eivät kelvanneet.....tämä poliisi- ja oikeuslaitos kannattaa lopettaa!
        Mitäs se oikeusministeri Johannes Koskinen aikoinaan teidän päätöstenne erilaisuudesta kontra muu Suomi lausuikaan?HÄVETKÄÄ!


    • rouvaTappinen

      Suurin virhe oli että syyttäjä ei tyytynyt käräjäoikeuden tuomioon riistakamera-asiassa vaan valitti hovioikeuteen

      Hovioikeus ei huomioinut henkirikoksen vakavuutta, hovioikeus yritti järjestää syyttäjälle hyvän mielen. Sillä syyttäjä kuuluu tuomareiden kanssa "samaan kastiin" . Viranomaisten ajattelu että kansalaiset selvittäkööt välinsä keskenään, ei toimi kun painoarvoltaan hyvin raskas rikos ja pikkujuttu kilpailutetaan. Virhe syntyi siitä. Eli ei jaettu enää oikeutta vaan syntyi valtataistelu jossa viraomainen ei osaa "ottaa pataan".

      • SiskoTerttuHelena

        Kiitos ! Mutta miksi hän edes pystyi nostmaan syyteen, niin ei ole koskaan ennen tehty...koska näyttö oli olematon...eli lakikielellä "löysä"
        Luin yuosta, että Pekka Seppäsen kaksi tappoa eivät jotaneet rangaistukseen, koska näyttö oli "löysä" ....miksi tämä syyttäjä Tiina Karppinen voi nostaa edes syytten? Tämä on niin ISO virhe, ettei siitä enää selityksillä pitäisi selviä!
        Itä-Suomen oikeuslaitos pitää ottaa "haltuun" kuten oikeusministeri Johannes Koskinen (2003-2007)on uumoillut!
        #Kaleva uutisoi!
        Olisi mielenkiintoista verrata muiden hovioikeuksien päätöksiä Itä-Suomen hovioikeuden päätöksiin. Selvyyttä toisi myös käräjäoikeuksien ratkaisujen vertaaminen. Onko niin, että Itä-Suomen hovioikeuden alueen käräjäoikeuksien tuomiot eroavat muiden käräjäoikeuden tuomioista?#


      • SiskoTerttuHelena

        Tässä kohdin on "pimeä" kohta....MIKSI syyttäjä Tiina Karppinen veti asian hoviin? Käräjäoikeudessa Tiina Karpinen syytti miestäni, mutta hovissa hän syytti minua mieheni asentamista riistakameroista!

        Perusteena oli se, että minun tulee tietää mitä tontillani tapahtuu!!!

        Miksi syyttäjä Tiina Karppinen ei syyttänyt myös murhaajan vaimoa samalla perusteella? Eli vaimon on tiedettävä mitä heidän tontillaan tapahtuu? Olihan tässä sentään kysymys henkirikoksesta, joka aloitettiin murhan ja murhanyrityksen tukimuksena, ja tukimus muutettii ilman selitystä tapon ja taponyrityksen tutkimukseksi!!!!Kuten olen kirjoittanut, Rytkönen sanoo alkaneensa tutkia vain RIKOSNIMISKETTÄ, joka hänelle annettiin! Kuka antoi uuden rikosnimikkeen ja millä perusteella se muutettiin ?

        Mieheni kertoi laittaneensa kamerat aivan asiallisesti, ei naapuriin päin vaan tien suuntaisesti!Näin hän myös teki. Murhaaj vain käänsi kamerat itsellene otolliseen suuntaan!

        Kuten sanottu näyttö on ja oli löysä! Lisäksi kuvat eivät olleet samoja käräjä- ja hovioikeudessa!

        Karppinen itsekin sanoi, että erästä kuvaa ei ole voitu edes ottaa mieheni kameralla, koska linssi näyttää olevan erilainen?!

        Mikä tämä lady oikein on, kun ei lopettanut istuntoa ja antanut sakkoja murhaajalle väärien todisteiden tuomisesta oikeuteen!?
        Tämä on epärehellistä toimintaa, ja suoranaista murhaajan ja vaimonsa hyyssäämistä ja suojelua!

        Merkillinen asia on myöskin se, että hovioikeuteen tuli aivan toinen hovioikeuden neuvos, kuin mitä piti!
        Olin keskustellut asiasta aivan toisen herran kanssa, joka oli lämmin ja ystävällinen ihminen. Hän kehotti minua tulemaan kuitenkin paikalle, kun kerroin etten tule tehkööt, mitä haluavat! Hän sanoi, jos en tule he saavat tahtonsa läpi! Näin kävi vaikka olin paikalla. Olin "heittänyt" asianajajani ulos jutuistani, koska hän oli mitä oli! Katseli ruotis-suomi maaottelua läppriltään murhaoikeuden aikana eikä sanonut mihinkään juurikaan mitään...esti minuakin sanomasta mitään!

        Kun myöhemmin soitin hänelle, hän katseli kalenteriaan ja sanoi:"Merkillistä se on siirretty pois minulta?" Hän kummasteli asiaa ja oli ymmällään ja sanoi, että se on annettu jollekin toiselle!
        KUKA on se joka KAIKESSA häärii taustalla muutellen näitä henkilöitä oman tahtonsa mukaisesti?
        Paikalle tullut uusi hovioikeudenneuvos, ei antanut minun sanoa paljon mitään, vaikka se oli oleellista. Hän pysäytti puheeni sanoen, ette kai te aio tällä kaikkea kertoa!?

        Hänellä oli samat tiedot paperilla edessään pöydällä, koska olin sen itse hänelle lähettänyt! Se olisi tuonut lisää valoa myös niille lautamiehille, jotka päätöstä olivat tekemässä! Hän tuntui kuitenkin olevan erittäinkin tietoinen murhaajan asioista! Aivan varmasti tietyllä tasolla tunsi serkkuni asian ja hänet, kuin, mitä tunsi minun asiani ja minut!!!! Se kävi selvästi kaikesta ilmi.

        Kuka oli se joka "hyllytti" vanhemman konstaapeli Ville Mykkäsen syrjään tutkimuksista!?
        Kuka halusi hovioikeuteen toisen miehen ja myös vaihtoi sen!?
        Miksi Jari Rytkönen vei tietokoneen riksopaikalta rikosylikomissari Juha Makkoselle, vaikka Jari oli henkirikostutkija eikä suinkaa Makkonen??
        Miksi rikosylikomisaari Juha Makkonen ei supstunut tukimaan kalapikuvia? Näin Jari Rytönen sanoi minulle Iisalmen oikeuslaitoksen edessä:"Makkonen ei tutki sitä halkovar..." Sisareni oli vieressäni ja kuuli kaiken!
        Riksoylikomisaari Juha Makkosen nimi vilahtelee ihan joka kohdassa....kivienyörittelystä riistakamerakuviin tien varrella, että myöskin klapikuviin minun tontillani!


    • rouvaTappinen

      Ei tätä vallan väärinkäyttöä enää voi piilottaa.
      Tarina muistuttaa Aarniokäräjillä todistajana ollutta ns. Malmin naisen tarinaa.
      Hänen asianajajansa kuunteli kuulokkeilla musiikkia kun hänen olisi pitänyt olla valppaana seuraamassa asiakkaansa kuulustelua.
      Miten on mahdollista että oikeudenpalvelijoilla on varaa tällä tavalla kohdella naispuolisia todistajia?

      • SiskoTerttuHelena

        Hyvä kommentti ja tietenkin naiselta!
        Ystäväni ja siskoini näkivät että näin tapahtui. Siskoni sanoikin, että miksi hänkään ei noussut ylös ja sanonut, että tämä loppuu nyt tähän...hankimme uuden asianajajan!


      • SiskoTerttuHelena

        Onko ketään syyttäjää Suomenmaassa joka ottaisi tämän asian uuteen käittelyyn? Rouva Tappinenko sen tekisi?Kuten totesit, tätä ei voi enää piilottaa!Kuten totesit syyttäjä Tiina Karppinen teki ISON virheen. Vaimon osuust tapahtumiin on kokonaan tutkimatt. Näin ei voida oikusvaltissa toimia.


      • Auskultantti

        Minä jo ajattelin Terttulin rauhoittuneen ja lopettaneen jankutuksensa , mutta mitä vielä. Kyllä mummolla riittää virtaa !


      • Herastomari

        Ee löytyy Tappisia eikä Tuppisia syyttämään uudelleen juttua, josta on jo annettu lainvoimainen tuomio! Miten näin selvä ja yksinkertainen asia on noin vaikea ymmärtää ja hyväksyä?


      • riittääjo

        Niin ja valittaisi, niihin instanneihin minne kuuluukin. Jättäisi jo tämän palstan rauhaan! Mikään ei etene suomi 24 kautta. MITENKÄ TÄMÄN ASIAN SAISI MENEMÄÄN PERILLE. PERKELE!!!!


      • anteeksi.kuinka
        Herastomari kirjoitti:

        Ee löytyy Tappisia eikä Tuppisia syyttämään uudelleen juttua, josta on jo annettu lainvoimainen tuomio! Miten näin selvä ja yksinkertainen asia on noin vaikea ymmärtää ja hyväksyä?

        Anteeksi, kuinka?


      • ei.mitenkään
        riittääjo kirjoitti:

        Niin ja valittaisi, niihin instanneihin minne kuuluukin. Jättäisi jo tämän palstan rauhaan! Mikään ei etene suomi 24 kautta. MITENKÄ TÄMÄN ASIAN SAISI MENEMÄÄN PERILLE. PERKELE!!!!

        Ei rauhaa.


      • missämättäätaasen

        Miksi Iisalmen poliisi herättää niin kiivaita, ristiriitaisia tunteita?


      • jankka.jänkkä
        Auskultantti kirjoitti:

        Minä jo ajattelin Terttulin rauhoittuneen ja lopettaneen jankutuksensa , mutta mitä vielä. Kyllä mummolla riittää virtaa !

        Joko Venäläisenkin vaimo on mummo?


      • rouvaTappinen
        SiskoTerttuHelena kirjoitti:

        Onko ketään syyttäjää Suomenmaassa joka ottaisi tämän asian uuteen käittelyyn? Rouva Tappinenko sen tekisi?Kuten totesit, tätä ei voi enää piilottaa!Kuten totesit syyttäjä Tiina Karppinen teki ISON virheen. Vaimon osuust tapahtumiin on kokonaan tutkimatt. Näin ei voida oikusvaltissa toimia.

        Seuraan kyllä tätä keissiä. Ja esiin nostamasi kysymykset jauhetaan hienoksi siinä myllyssä joka jauhaa hitaasti mutta vääjäämättä. Nythän tämä mylly on pysähtynyt Iisalmen poliisin ristipaineiden seurantaan. Sitä kritisoidaan mutta kritiikki jauhautuu moniksi noroiksi. Itsensä kanssa riitautunut organisaatio on tässä vaiheessase korkea kynnys jonka yli täytyy päästä itsekunkin, toivottavasti hiukan lisää viisastuneena.


      • SiskoTerttuHelena
        anteeksi.kuinka kirjoitti:

        Anteeksi, kuinka?

        Tuomio tuli taposta ja taponyrityksestä, teko oli harkittu murha ja murhanyritys! Mitä mieltä olet itse, kun puolisosi murhaaja lähtisi nousemaan ylös verandan rappusia aseen kanssa tullakseen sisälle tappamaan sinutkin? Sinä juoksist pakoon takaovesta.Murhaaja juoksee talon läpi perässäsi ja ampuu sinua selkään. Senjälkeen hän lähtee juoksemaan peräsi 30 metriä....tappaakseen sinutkin....Ja Iisalmen poliisi esittää , että teko oli taponyritys!!!Teillä on siellä nyt miettimisen paikka.....ISOJA virheitä sisältyy liian monta tähän murhaajan tekemään rikoskokonaisuuteen!
        Syyttäjä Tiina Karpinen vetää minut hovioikeuteen mieheni asentamista riistakemeroista(jotka mieheni asensi taatusti vain vartioimaan istutukisani, jotka jatkuvasti katkottiin). Miksi syyttäjä Tiina Karpinen ei syyttänyt serkkuni vaimoa osallisiuudesta mieheni murhaan ja yritykseen murhata minutkin? Vaino oli todistettavasti tontilla koko päivän ja myöskin NIMENOMAAN murhan aikana......se on luettavissa kuulustelupöytäkirjasta! Luetun ymmärtämine takkuilee sinulla ja ilmeisti myös syyttäjällä!


      • SiskoTerttuHelena
        jankka.jänkkä kirjoitti:

        Joko Venäläisenkin vaimo on mummo?

        Mummo on!


      • SiskoTerttuHelena
        missämättäätaasen kirjoitti:

        Miksi Iisalmen poliisi herättää niin kiivaita, ristiriitaisia tunteita?

        Haluan Oulun poliisin tutkimaan mieheni murhaa ja yritystä murhata minutkin! He eivät usko kaikkea mitä murhaaja kulloinkin sepittelee omaksi edukseen tietenkin! Jos esitutkinta olisi ollut TEHOKAS, niin serkkuni ei olisi päässyt valahteemaan mustista aukoista.....Oulun poliisi pussitti murhaajattaren tehokkaan kuulustelumenetelmänsä avuulla! Vanhempi konstaapeli Ville Mykkänen sai selville,e ttä serkkuni teeskentelee muistamatonta, mutta hänen "hylytettiin" ulos tutkimuksista ja tilalle LAITETTIIN rikoskonstaapeli Jari Rytkönen, joka SUOSTUI TUKIMAAN VAAN HÄNELLE ANNETTUA UUTTA RIKSONIMIKETTÄ, ELI TAPPOA JA TAPONYRITYSTÄ! Kuka antoi uuden riksonimikeen....millä perusteella...uuden nimikkeen laatija ei kunnioita Ville Mykkäsen todistusvoimaista raportti suoraan murhapaikalta!! Tämä mies on otettava tutkinnankohteksi ja häneltä on kysyttävä perusteita rikosnimikeen muuttamiseksi murhasta tapoksi!
        Miksi henkirikostukijaksi nimietty Jari Rtkönen antoi määräillä itseään? Jari ihmetteli minulle. että miksihän sa Makkonen haluaa sen tietokoneen,vaikkei siitä ole yhteksiä muihin järjestlemiin? Millä oikeudella ja miski rikosylikomisaari Juha Makkonen otti tietokoneen hallintaansa...tuhosi sinne tallennetut riistakamerakuvatallenteet, joissa serkkuni vaimo aikuisen tyttärensä kanssa kävelee päättäväisin asekelin tontilleni...etenee kalpipinolle ja alkaa nakella kalapeja koriinsa? Tämä tapahtuma on varsinaine murhan ja murhanyrityksen syy! Mutta asia on tutkimatta koska ollaan Iisalmessa!


      • SiskoTerttuHelena
        Herastomari kirjoitti:

        Ee löytyy Tappisia eikä Tuppisia syyttämään uudelleen juttua, josta on jo annettu lainvoimainen tuomio! Miten näin selvä ja yksinkertainen asia on noin vaikea ymmärtää ja hyväksyä?

        Tuomio tulio taposta ja taponyrityksestä! Mitenkä on niin vaikea ymmärtää, että teko oli murha ja murhanyritys! Erittäin huono tutkinta ja olematon esitutkina ja tulo saadan sanmukaiseksi kun nyt saatiin! Tutkinnassaon tehty vakvia virheitä.....mm. murhaajan kamerajärjestelämää ei tutkittu ollenkaan? Kuka vastaa tästä!? Iisalmessa ei kukaan vastaa yhtää istään..ne on vaaan poliiseja! Mikä oli murhansyy...kertokaa sa Helenalle!


      • SiskoTerttuHelena
        SiskoTerttuHelena kirjoitti:

        Tuomio tulio taposta ja taponyrityksestä! Mitenkä on niin vaikea ymmärtää, että teko oli murha ja murhanyritys! Erittäin huono tutkinta ja olematon esitutkina ja tulo saadan sanmukaiseksi kun nyt saatiin! Tutkinnassaon tehty vakvia virheitä.....mm. murhaajan kamerajärjestelämää ei tutkittu ollenkaan? Kuka vastaa tästä!? Iisalmessa ei kukaan vastaa yhtää istään..ne on vaaan poliiseja! Mikä oli murhansyy...kertokaa sa Helenalle!

        jatkuu..puhut lainvaoiman saaneetsa tuomisota...lainvoimansaanut tuomio ei ole sama kuin lainmukainen tuomio! Syyttäjä Tiina Karppinen teki vakavan virheen nostaessaa syytteen ns. salakatselusta. Käräjäoikeus hylkäsi sytteen koska tetkiä on kuollut! Karppinen veti minut hoviin......KAIKEN AIKAA NÄYTTÖ ON "LÖYSÄ"....mutta hän vain runnoin asian ilman näyttöä murhaajalle edulliseksi ! Murhaaja itse käänsi kamerat! Murha ei vanhene koskaan! Uusi tutkinta ja poliisit Oulusta hommiin!


      • SiskoTerttuHelena
        rouvaTappinen kirjoitti:

        Seuraan kyllä tätä keissiä. Ja esiin nostamasi kysymykset jauhetaan hienoksi siinä myllyssä joka jauhaa hitaasti mutta vääjäämättä. Nythän tämä mylly on pysähtynyt Iisalmen poliisin ristipaineiden seurantaan. Sitä kritisoidaan mutta kritiikki jauhautuu moniksi noroiksi. Itsensä kanssa riitautunut organisaatio on tässä vaiheessase korkea kynnys jonka yli täytyy päästä itsekunkin, toivottavasti hiukan lisää viisastuneena.

        Itsensä kassa riitautunut organisaatio......??!Yksinkertainen kysymys kuuluu...miksi vanhempi konstaapeli Ville MYKKÄNEN hyllytettiin tutkimuksista?Annettiinko Jari Rytköselle nimitys tukinnan aikan? Eikö Ville Mykkänen suostunut tutkimaan annettua uutta riksonimikettä? Tässä palikat joita islamen poliisi ei saa laitettua järjestykseen!
        Miltä Ville Mykkäseltä tuntuu, kun hänet hyllytettiin tutkimuksista? Eihän tällaista saa tapahtua...tutkimus on tehtävä Ville Mykkäsen raportin perusteella ! Ei ole ihme että on RISTIRIITOJA kun syrjäytellään tukijoita ja toiselle annetaan nimitys, kun hän suostuu JONKUN vaatimukseen tukia palkkää risosnimikettä!!!!!


      • rouvaTappinen
        SiskoTerttuHelena kirjoitti:

        Itsensä kassa riitautunut organisaatio......??!Yksinkertainen kysymys kuuluu...miksi vanhempi konstaapeli Ville MYKKÄNEN hyllytettiin tutkimuksista?Annettiinko Jari Rytköselle nimitys tukinnan aikan? Eikö Ville Mykkänen suostunut tutkimaan annettua uutta riksonimikettä? Tässä palikat joita islamen poliisi ei saa laitettua järjestykseen!
        Miltä Ville Mykkäseltä tuntuu, kun hänet hyllytettiin tutkimuksista? Eihän tällaista saa tapahtua...tutkimus on tehtävä Ville Mykkäsen raportin perusteella ! Ei ole ihme että on RISTIRIITOJA kun syrjäytellään tukijoita ja toiselle annetaan nimitys, kun hän suostuu JONKUN vaatimukseen tukia palkkää risosnimikettä!!!!!

        Siinäpä tiukkoja kysymyksiä nimimerkille herastuomari. Ja kuten Sisko kirjoitti: lainvoimainen tuomio ei välttämättä ole lain hengen mukainen tuomio.


      • loirui
        SiskoTerttuHelena kirjoitti:

        Itsensä kassa riitautunut organisaatio......??!Yksinkertainen kysymys kuuluu...miksi vanhempi konstaapeli Ville MYKKÄNEN hyllytettiin tutkimuksista?Annettiinko Jari Rytköselle nimitys tukinnan aikan? Eikö Ville Mykkänen suostunut tutkimaan annettua uutta riksonimikettä? Tässä palikat joita islamen poliisi ei saa laitettua järjestykseen!
        Miltä Ville Mykkäseltä tuntuu, kun hänet hyllytettiin tutkimuksista? Eihän tällaista saa tapahtua...tutkimus on tehtävä Ville Mykkäsen raportin perusteella ! Ei ole ihme että on RISTIRIITOJA kun syrjäytellään tukijoita ja toiselle annetaan nimitys, kun hän suostuu JONKUN vaatimukseen tukia palkkää risosnimikettä!!!!!

        ee nää kesän aikakaan auttavan eikä lomailu .sama sönkötys ja jankutus omista mielen vääristymistä vaan jatkuu...surkeesti on asiat


      • rouvaTappinen
        loirui kirjoitti:

        ee nää kesän aikakaan auttavan eikä lomailu .sama sönkötys ja jankutus omista mielen vääristymistä vaan jatkuu...surkeesti on asiat

        Emme voi kun valittaa. Meilläpäin ei ole sönkötystä eikä juurikaan jankutustakaan. Villeveetillekin vain terkkuja, hän yrittää kovasti päästä selvyyteen, onnea yritykseen.


      • SskoTerttuHelena
        loirui kirjoitti:

        ee nää kesän aikakaan auttavan eikä lomailu .sama sönkötys ja jankutus omista mielen vääristymistä vaan jatkuu...surkeesti on asiat

        Vääristymä on sillä puolella joka ei tutki riistakamerakuvia, joihin murhajan vaimo aikuisen tyttärensä kanssa jäi nakkelemassaa kalpejani sinivalkoiseen koriinsa! Tässä on ns. puudelinydin! Murhan ja murhanyrityksen syy on häpeä siitä, että jäisi kiinni varkaudesta! Siis päätettiin murhata! Hullulta kulostavaa ja sitä se teko olikin! Rahallisesti asia on mittätön ihmisen hengen riitäminen ja murhansuunnittelu on vakava rikos! Uusi tutkimus tarvitaan koska murha ja murhanyritys eivät vanhen Savossakaan!

        LISÄKSI haluan, että nimeni puhdistetaan tekaistuilla ja itse murhaajan ottamien
        valokuvien perusteilla saamiastani tuomioista! Syyttäjä Tiina Karppinen nosti syytteen "löysin" perustein, mitään näyttöä ei siis ollut. Tämäon vakava virkavirhe! Samoin murhaajan itseottamat valokuvat kivistä jotka minä olisin pyöritellyt hänen aitansa rikkoen ovat täyttä huuhaata! Minua ei näy kuvissa, miksi murhaaja ei näyttänyt valvontakamerakuviansa, joihin olisin varmasti jäänyt, jos olisin kiviä ollut pyörittelemässä! Tämä on perkelettä kaiken kaikkiaan ja eli täysin kestämätöntä oikeuden toimintaa! I Rikotusta kanaverkkoaidasta ei ollut edes kuvaa, koska murhaaja joka itse kiviä hiukan nytkäytti ei viitsinyt ilmeiseti hakea hohtimia jolla olisi kanverkkoaitaansa saanut reiän! Omilla valokuvilla ei voi siis mitään todistaa! Miksi minun ottamani valokuvat murhaaajan vaimosta aikuisen tyttärensä kanssa, eivät kelvaneet todisteeksi? He olivat tontillani ja kuvista kävi ilmi mitä oltiin tekemässä. Minulle sanottiin vain murhaajan asianajajan suulla, että minä välehtelen ja olen itse polttanut halkoni! Kuvat olivat päivätty 30.8.2011. Jotain tapahtui 19.8.2011 koska kamera räpsähti ja kuvassa näkyy, että halkopino oli rutkahtanut niin malalaksi, että pressu roikkui jo maassa. Pino oli 175 cm korkea 30.8.2011.
        5.10.5011 murhaajan vaimo jäin kuviin , kuvat ovat selvät ja henkilöt täysin tunnistettavissa!
        Minun sanottiin myöskin valehteevan, kun kerroin heti ensi kuulustelussa, että kuulin murhaajan vaimon äänen takani. Hän puhui rauallisella äännellä, ei paniikissa, ei hysteerisenä.."Mitä se H....i-poika täällä touhuaa?" Vastasin pakoonjuostessani, että tappoi Reijo ja nyt ampui minua! Tämä kaikki kumotaan sillä kun murhaaja jonka pää piti olla täynnä mustia aukkoja sanoo, ettei L ole sellaistaa sanonut!
        Itä-Suomen oikeuslaitos on mätä!
        Lisään vielä, että pariskunta joka on häirinnyt ja kiusannut kaikin kuviteltavissa olevin keinoin meitä sen yhden kuukauden aikan jonka huvilalla vietimme per/vuosi, saavat mustata nimeni ja pääsevät kuin koira veräjästä! Voimon osuus jätetiin tarkoitushakuisesti tutkimatta! Oulun poliisi tutkimaan uutta tapausta ...se on murha ja murhanyritys.


      • 12345654321
        SskoTerttuHelena kirjoitti:

        Vääristymä on sillä puolella joka ei tutki riistakamerakuvia, joihin murhajan vaimo aikuisen tyttärensä kanssa jäi nakkelemassaa kalpejani sinivalkoiseen koriinsa! Tässä on ns. puudelinydin! Murhan ja murhanyrityksen syy on häpeä siitä, että jäisi kiinni varkaudesta! Siis päätettiin murhata! Hullulta kulostavaa ja sitä se teko olikin! Rahallisesti asia on mittätön ihmisen hengen riitäminen ja murhansuunnittelu on vakava rikos! Uusi tutkimus tarvitaan koska murha ja murhanyritys eivät vanhen Savossakaan!

        LISÄKSI haluan, että nimeni puhdistetaan tekaistuilla ja itse murhaajan ottamien
        valokuvien perusteilla saamiastani tuomioista! Syyttäjä Tiina Karppinen nosti syytteen "löysin" perustein, mitään näyttöä ei siis ollut. Tämäon vakava virkavirhe! Samoin murhaajan itseottamat valokuvat kivistä jotka minä olisin pyöritellyt hänen aitansa rikkoen ovat täyttä huuhaata! Minua ei näy kuvissa, miksi murhaaja ei näyttänyt valvontakamerakuviansa, joihin olisin varmasti jäänyt, jos olisin kiviä ollut pyörittelemässä! Tämä on perkelettä kaiken kaikkiaan ja eli täysin kestämätöntä oikeuden toimintaa! I Rikotusta kanaverkkoaidasta ei ollut edes kuvaa, koska murhaaja joka itse kiviä hiukan nytkäytti ei viitsinyt ilmeiseti hakea hohtimia jolla olisi kanverkkoaitaansa saanut reiän! Omilla valokuvilla ei voi siis mitään todistaa! Miksi minun ottamani valokuvat murhaaajan vaimosta aikuisen tyttärensä kanssa, eivät kelvaneet todisteeksi? He olivat tontillani ja kuvista kävi ilmi mitä oltiin tekemässä. Minulle sanottiin vain murhaajan asianajajan suulla, että minä välehtelen ja olen itse polttanut halkoni! Kuvat olivat päivätty 30.8.2011. Jotain tapahtui 19.8.2011 koska kamera räpsähti ja kuvassa näkyy, että halkopino oli rutkahtanut niin malalaksi, että pressu roikkui jo maassa. Pino oli 175 cm korkea 30.8.2011.
        5.10.5011 murhaajan vaimo jäin kuviin , kuvat ovat selvät ja henkilöt täysin tunnistettavissa!
        Minun sanottiin myöskin valehteevan, kun kerroin heti ensi kuulustelussa, että kuulin murhaajan vaimon äänen takani. Hän puhui rauallisella äännellä, ei paniikissa, ei hysteerisenä.."Mitä se H....i-poika täällä touhuaa?" Vastasin pakoonjuostessani, että tappoi Reijo ja nyt ampui minua! Tämä kaikki kumotaan sillä kun murhaaja jonka pää piti olla täynnä mustia aukkoja sanoo, ettei L ole sellaistaa sanonut!
        Itä-Suomen oikeuslaitos on mätä!
        Lisään vielä, että pariskunta joka on häirinnyt ja kiusannut kaikin kuviteltavissa olevin keinoin meitä sen yhden kuukauden aikan jonka huvilalla vietimme per/vuosi, saavat mustata nimeni ja pääsevät kuin koira veräjästä! Voimon osuus jätetiin tarkoitushakuisesti tutkimatta! Oulun poliisi tutkimaan uutta tapausta ...se on murha ja murhanyritys.

        No niin Johannes 767, rekatulla nimimerkillä. Käskin sinun rauhoittua Muoniopalstalla tänä aamuna. Törkeitä kuvia osaat linkittää nettiin. Osaatko myös kohdata todellisia Suomi24:n paljastamia epäkohtia. Huomaa että oikeudenpalvelija on vaientanut OIKEUDENKÄYNNISSÄ Sisko Terttu Helenan väittämällä että Terttu Helena valehtelee.
        Ymmärrätkö että linkittämällä sellaisua kuvia kuin tänä aamuna linkitit, olet osa ongelmaa, et lainkaan kykenevä ratkaisemaan ongelmia?


    • muualta.lainattua

      Soikko: "...väärintekijät jo tässä ajassa tuomiolle..."

      • SiskoTerttuHelena

        Väärinteekijät tuomiolle jo tässä ajassa, olen täysin samaa mieltä kanssasi!
        Itä-Suomen käräjä ja hovioikeuden päätöksiä on aikoinaan vaatinut jo oikeusministeri Johannes Koskinen(2003-2007) vertailtavaksi kontra muu Suomi! Mieheni murha on edelleekin tutkimatta! Murhaajan kyhäämät syytökset mieheni ja sittemin minun nimeni mustaamiseksi ovat todistetut murhaajan itse ottamilla valokuvilla! Minun valokuvani Tämä oli itseasiassa murhan ja murhanyrityksen syy, mutta se salattiin kun todistusmateriaali tuhottiin ja sen teki rikosylikomisaari Juha Makkonen aikavälillä 24.8.2013-6.11.2013! Miksi tutkijaksi siirretty Jari Rytkönen antoi viedä murhapaikalta miehni tietokoneen! ?Jari Rytkönen oli tutkija eikä rikosylikomisaari Juha Makkonen!Ainoastaa Itä-Suomen mätä oikeuslaitos poliiseineen pystyy tähän!


    • 12345654321

      Kun histoiriallinen totuus ja juridinen totuus ovat riittävän kaukana toisistaan, ihmismieli ei vaientamisyrityksistä huolimatta rauhoitu.

      • SiskoTerttuHelena

        Oikeuslaitos on korruptoitunut, muuten ei tätä voi käsittää!


    • rouvaTappinen

      Karmein rauhoittamisyritys on varmasti käräjillä jokseenkin varovaiselle mutta rehelliselle naiselle vastapuolen lakimiehen väittämä : sinä valehtelet-syytös.
      Sellaista syytöstä oikeudenpalvelijan syyttämänä rehelliselle todistajalle ei oikeuslaitos tahriintumattomana kestä. Ja netissä oikaisuvaatimus elää hyvin voimakkaana.

    • SiskoTerttuHelena

      Ihmetyttää ,miksi serkkunuani uskottiin, kun hän sanoi, ettei hänen vaimonsa ei olisi sanonut."Mitäs sa He....-poikatäällä touhuilee?" Ensinnäkin hän itse väitti ettei muista mitään(hän muisti kaiken oikein ja hyvin vanhempi konstaapeli Ville MYkkänen sai hänet kiinni teeskentelystä/valahtelust, mutta hänet hyllytettiin tutkimuksista! Mies vain puolusti vaimoaan, joka olisi näin o llen ollut osallinen henkirikokseen! Miksi siis uskottiin miestä, koka vättää ettei muista mitään? Kuulustelupöytäkirjoista voi lukea, kuinka vaimo ketoo minun sanoneen,että ampui Reijon ja nyt ampui minua! Eli en minä nyt yksikseni huutelisi "tyhjälle katsomolle", vaan minää vastasin murhaajan vaimon kysymykseen! TämäKIN asia ohitetiin "olankohautuksella"
      Minä tietenkin odotin, että asianajni puolustaa minua...yhden kerran hän sanoi, että ottakaa huomioon , että he olivat mökillä ainoastaa yhden kuukauden vuodessa ja sitten että kun murhaajan vaimo menee halkopinon taakse,että siellä olivat ne klapit! Luotin ja uskoin, että asianajajni hoitaa asiaani, mutta eipä hoitanut.Murha ei vanhene koskaan! Vaimon osuus on tutkimatta, hän oli takanani puhallinen ei paniikissa ei shokissa ...vaimo siis tiesi mitä miehensä on touhuilemassa...eikä estänyt!

      • rty444

        ja mummolla tuas vaahti kiihtyy...joko se raja ja pyykit sattu kohilleen vae eekö vielä oo toimitus ollu


      • 12345654321
        rty444 kirjoitti:

        ja mummolla tuas vaahti kiihtyy...joko se raja ja pyykit sattu kohilleen vae eekö vielä oo toimitus ollu

        Aseta sinäkin arvot kohilleen. Vaikka olisi kiistelty 20 vuotta 20 sentin verran väärin sijoitetusta rajapyykistä, se hukkuu ajan myötä turhuudesta saivarteluun.
        Henkirikosta ei voi kuitata saivartelulla.


      • SiskoTerttuHelena
        12345654321 kirjoitti:

        Aseta sinäkin arvot kohilleen. Vaikka olisi kiistelty 20 vuotta 20 sentin verran väärin sijoitetusta rajapyykistä, se hukkuu ajan myötä turhuudesta saivarteluun.
        Henkirikosta ei voi kuitata saivartelulla.

        Henkirikos mikä muutettiin tosiasioiden vastaisesti murhan ja murhan yritysutkimuksesta tapon ja taponyritkseksi on hirvittävä teko! Eikä hyvältä kuulosta sekään, että murhaaja tehtailee meidän nimemme mustamaalaamiseksi syytöksiä, jotka syttäjä Tiina Karppinen täysin kestämättömin todistein (näyttö löysä) vetää käräjille!!!! Serkkuni PÄÄTTI raivat meidät pois tieltään, niin paljon häntä raivostutti olemisemme niemessä! Kun oli tämän päätöksensä tehnyt hän vei poliisille haasteen salakatselusta ja kivienpyörittelystä 0,20 cm hänen liiterinsä takana...nämä haasteet hän laittoi 29.7.2011 ja kolmeviikkoa siitä tuli ja murhasi mieheni ja yritti minutkin murhata. Vanhempi konstaapli Ville Mkkäselle täydet pisteet hvin tehdtä alkutukimuksesta jossa sai murhaajan sanoistaan kiinni...serkkuni valehteli ja esitti muistamatonta! Molemmat olivat varanneet yli talven kestävän kaukomatkan heti syksyksi! Tuomari antoi syttäjälle vinkin asiasta, mutta tapojensa mukaan hän ei reagoinut tähänkään vinkkiin. Syttäjä Tiina Karppisen työskentely oli ala-arvoista ia siksi kysymksiä hertäävää! Minun asianajajani on minulle?-merkki!
        Sama asianaja minulla oli v. 2007 kun serkkuni kävi kimppuuni ja löi selkääni pitkällä rimalla....mies sai tuomin, mutta jo silloin asianajajani ihmetteli, miksi serkkuni ei joutunut korvaamaan minulle mitään muuta kuin matkakulut???Minua lyödän sakkoja serkkuni sai 280 eur ja täysin löysän näytön peruteella minä joudun kasamaan ns, salakatselusta 1000 eur?!
        Tämä rikoskokonaisuus on täysin tutkimatt.konaisvaltainen tutkinta on tekemättä ja vaimon osuus murhaan ja murhanyritkseen on tutkimatta! Itä-Suomene oikeuslaitos on mätä!


    • käräjämoka

      Kuka rajoista ja rajapyykeistä piittaa?
      Ongelma on että "mummolle" on sanottu oikeudessa päin näköä että hän valehtelee. Ja hän on kuitenkin puhunut totta.

      • SiskoTerttuHelena

        Minä olen kertonut kaiken aikaa , että murhaajan vaimo oli heti kolmannen laukauksen jälkeen taakanani, kysellen mitä H....i-poika täällä touhuilee? Vaimon kertomus on vaidellut..ei hänkään voi olla kolmessa paikassa yhtaikaa!!!Kun vain lukee kuulustelupöytäkirjan hulellisesti niin kaikki loksahtaa paikoileen. Serkkuni teki murhan ja murhanyrityksen ja vaimo oli tontillani heti kolmennen laukauksen kajahdettua kyselemässä. Laukausten väli oli viisi sekunttia eli hän oli katselemassa murhaa joko nurkan takan tai ylösnostettujen laitureiden takana! Syyttäjä Tiina Karppisen rooli ihmetyttää....syyttäjät ovat yleensä skarppina! Kun hän kuuli kolmannen laukauksen, joka oli minulle tarkoitettu, vaimo uskaltautui puhumaan!! Murha ei vanhene koskaan! Kuinka murhaajan asianajaja uskalsi sanoa minua valehtelijaksi...miksi minä ylipäätään olisin sellaista valehdellut? Olin hämmästynyt kuullessani serkkuni vaimon äänen takanani pakoonjuostessani, mutta en uskaltanut kääntyä katsomaan......serkkuni sanoi oikeudessa juosseensa perässäni, 30 m sen jälkeen kun ensin oli ampunut minua selkään.
        Mitä ajattelet...serkkuni tulee tontilleni koputtaa talon nurkkaan..saa meidät ulos..miehni kysyy mitäs sinä täällä aseen kanssa kuljeskelet....miestäni aammutaan ensin rintaan ja parin kolmen sek jälkeen kylkee,n kun hän kääntyy tullakseen sisälle . Tämä on tappo ja taponyritys Itä-Suomen oikEuslaitoksen mukaan? HÄVETKÄÄ! Serkkuni on murhaaja ja vaimon osuus on tutkimatta!!!!!!


      • SiskoTerttuHelena

        Miksi minun asianajani ei sanonut mitään....syytäjä ei sanonut mitään...tuomari ei sanonut mitään..kun miua haukutaan valehtelijaksi? Itä-Suomene oikeuslaitos on mätä!


      • SiskoTerttuHelena

        varmaankin pistetussa viestissä puolustettiin minua, koska se poistettiin! Sanan vapaus on Savossa harvojen herkkua!


      • retyu

        no niinhän se on tottakai....sinuahan siinä tietysti puolustettiin ,eihän sitä muuta vaehtoehtoo ookkaa ....tosin sun mielestä...hähähähähähhhhhäääääääää


      • miksi.hiljaisuus
        retyu kirjoitti:

        no niinhän se on tottakai....sinuahan siinä tietysti puolustettiin ,eihän sitä muuta vaehtoehtoo ookkaa ....tosin sun mielestä...hähähähähähhhhhäääääääää

        Poistetussa viestissä oli linkki kuvaan jossa oli kaksi vähäpukeista tyttölasta.


      • SiskoTerttuHelena
        retyu kirjoitti:

        no niinhän se on tottakai....sinuahan siinä tietysti puolustettiin ,eihän sitä muuta vaehtoehtoo ookkaa ....tosin sun mielestä...hähähähähähhhhhäääääääää

        14- vuotias hähättelijä poistu keskusgtelusta! Totta kai jokainen ajatteleva ihminen ymmärtää, että minä leski punun asiaa ja ttta ...hähägttelijä ja nimittelijät kuuluvat murhaajan klaaniin!


    • fuckinape
      • SiskoTerttuHelena

        Juuri tätä napinaa ja lätinää on kuuneltu nyt vuodesta 1994 saakka kun serkkuni yritti ensin estää rakentamisen omalle tontilleni!
        Olen pettynyt savolaisuuteen se sisältää NYKYÄÄN liikaa joutvaa lätinää ja lotinaa...asiallisuutta jäin kaipaamaan!
        Tuomari Nurmion esitykset ovat vailla älyä...sanojen tuhlausta...tuollaista jollotusta pystyy kuka vain tekemään kilometrikaupalla!


      • poiskauaspois

        Olet pettynyt savolaisiin niin pysypä sitten poissa täältä ja häviä ikuisiksi ajoiksi, emme jää kaipaamaan sinua!


      • SiskoTerttuHelena
        poiskauaspois kirjoitti:

        Olet pettynyt savolaisiin niin pysypä sitten poissa täältä ja häviä ikuisiksi ajoiksi, emme jää kaipaamaan sinua!

        Naapurini/tappaja on tehnyt luvatta tiensä minun maani halki. Miten on mahdollista, että tätä asiaa on tutkittu jo vuosia. v. 2011 rak.tarkastaja oli paikalla ja hän poistuu paikalta takakäteen huitaesten ja sanoen minulle, että sen voitte sopia keskenänne! Tämä asia kuului hänen selvittää eikä minun! Yritimme Reijon kanssa selvittää missä rajapyykki sijaitsee, mutta lähdimme pois koska serkkuni tuijotti meitä ovenraosta, mutta ei tullut asiaa selvittämään. Reijo sanoi, että lähdetään pois. Olen yrittänyt saada selvyyttä missä on se rajapyykki joka on piilotettuna ...nyt se vasta löytyi, kun tuli maanmittari joka ei ollut savolaisia ! Pyysin nimenomaan että sinne on tultava maanmittari muualta kuin Savosta!Minulla on Lapinlahden kunnan leimalla vahvistettu kartta tiestä joko alunperin tuli niemeen. Tie tuli suoraan pellon halki jonka serkkuni on myöhemmin ostanut itselleen ja siirtänyt tien toiseen paikkaan ja samalla tehnyt loppupätkän tiestään minun maani halki. Tämä mies syytti minua hallinnointi rikkomuksesta, jonka hän todisti itseottamillaan valokuvilla! Minua ei näkynyt kuvissa, miten oikeus voi uskoa tällaista "haistapaskajuttua"!?Hänellä on erittäin kattava valvontakamerajärjestelmä, miksei käyttänyt valvontakamerankuvia todisteena...syy on yksinkertainen , minä en ole siirrellyt kiviä hänen puolellen en 0,10 enkä 0,20 cm....enkä rikkonut hänen kanaverkkoaitaansa jonka hän valehteli oikeudessa olevan jotain kalliimpaa materiaalia! Kanaverkkoa ja muutaman raakalauden pätkä se oli serkkuni aita! Minä vähät siitä välitin koska olin kasvattanut korken korallikannukasaidan jonka takaa ei naapurinin kanaverkot näkyneet!
        Hän rakensi minulta saamillaan rahoilla vuonna 2015 hieman siistimmän aidan, mutta ei yhtä napakkaa ja siitiä kuin mitä hänellä on omalla paraatipuolellaan!


      • SiskoTerttuHelena
        poiskauaspois kirjoitti:

        Olet pettynyt savolaisiin niin pysypä sitten poissa täältä ja häviä ikuisiksi ajoiksi, emme jää kaipaamaan sinua!

        Tuliko tämä kommentti turhaantuneelta virkamieheltä joka on "lepsu"? Vai kenties henkirikoksentekijän klaanilta...oliko 2014 maanmittaustoimituksessa mukana maanmittari joka on sukua tappajan vaimolle? Odotin kovasti v. 2014 ilmoitusta että maanmittaus toimitetaan, tarvitsin sitä käräjiin jossa minua syytettiin hallinnointit rikkomuksista...sitten ilmaantuikin viime hetkellä jokin toinen kuin mitä alunperin piti olla! Miksi maanmittari ei silloin huomauttanut/käskenyt serkkuani siirtämään kulkureittiään pois minun maaltani? Serkkunihan on hallinnoinut minun maatani j ase voidaan todistaa, mutta kivienpyörittelyä ei ole voitu todistaa...itseotetut valokuvat eivät todista mitään! Näin totesi eräs NAISIHMINEN käräjillä..."kuviahan aina saa"...ne kuvat eivät todistaneet yhtikäsmitään!


      • jäkätijäkätijäkättää

        Kuulepas turhan lurittelija, sinulla ilmeisesti luulo(sairaus) että aina joku vastaan kirjoittava on joko virkamies tai jostain klaanista. Selvitä hieman sitä päätäsi jo.


      • kohta.se.alkaa
        jäkätijäkätijäkättää kirjoitti:

        Kuulepas turhan lurittelija, sinulla ilmeisesti luulo(sairaus) että aina joku vastaan kirjoittava on joko virkamies tai jostain klaanista. Selvitä hieman sitä päätäsi jo.

        Jäkätä sinä sitten asiaa. Henkirikoksen perheessään kokenut ei voi unohtaa, ei ehkä ole oikeuttakaan unohtaa. Sinä voit valita, luetko vai et.
        Jäkätykseltäsi et ehkä huomaa että Terttu Helenankin kertomus auttaa lukijoita paremmin saamaan selville miten poliisimies Simo Hämäläisen ja erään Pekka Seppäsen väitettyyn ystävyyssuhteeseen täytyy suhtautua.


      • SiskoTerttuHelena
        jäkätijäkätijäkättää kirjoitti:

        Kuulepas turhan lurittelija, sinulla ilmeisesti luulo(sairaus) että aina joku vastaan kirjoittava on joko virkamies tai jostain klaanista. Selvitä hieman sitä päätäsi jo.

        Hyvinkin voisi olla joku turhautunut virkamies...lopeta tuo sairauksista kirjoitteleminen sitä harrastaa sekkuni ja klaaninsa ihan tarpeeksi!


      • SiskoTerttuHelena
        kohta.se.alkaa kirjoitti:

        Jäkätä sinä sitten asiaa. Henkirikoksen perheessään kokenut ei voi unohtaa, ei ehkä ole oikeuttakaan unohtaa. Sinä voit valita, luetko vai et.
        Jäkätykseltäsi et ehkä huomaa että Terttu Helenankin kertomus auttaa lukijoita paremmin saamaan selville miten poliisimies Simo Hämäläisen ja erään Pekka Seppäsen väitettyyn ystävyyssuhteeseen täytyy suhtautua.

        Kiitos tuestasi....jotain on pahasti pielessä Suomen oikeuslaitoksessa kun Pekka Seppänen vapautetaan kahdesta taposta koska näyttö on löysä! Sitä vastoin minua leskeä syytetään mieheni TÄYSIN OIKEIN ASENTAMISTA RIISTAKEMEROISTA, hän laittoi ne pyynnöstäni istutuksiani "vahtimaan", koska ne vuodesta toiseen katkottiin. Näyttö oli löysä tässäkin tapuksessa, serkkuni itse käänsi kamerat itseensä päin ja syytti ensin miestäni sittemmin minua salakatselusta! Serkkuni oli katkonut ja riipinyt oksia puistani ja työntyy syntyneistä aukoista tuijottamaan tontilleni....mikä on syyttäjän vastuu!? Syyttäjä perusteli syytöstään minua kohtaan, että minun on tiedettävä mitä tontillani tapahtuu! Niin tiesinkin, mieheni laittoi kamerat "vahtimaan" istutuksiani! Miksi syyttäjä ei vastaavasti syyttänyt henkirikoksentekijän vaimoa, että hänenkin on tiedettävä mitä heidän tontillaan tapahtuu...olihan hän siellä koko päivän ja erityisesti laukausten aikana ihan miehensä lähellä!? Tämä on luettavissa ja todettavissa poliisinkuulustelupöytäkirjoista!
        Missä on syyttäjän logiikka?Ihmisen tappoon syyte/Pekka Seppänen hylätään löysän näytön vuoksi....riistakamerakuvat hyväksytään vaikka näyttö on LÖYSÄ!
        Murha ei vanhene koskaan! Minä haluaisin tietää mikä yhdistää serkkuani ja vaimoaan rikosylikomisaari Juha Makkoseen! Hän jätti tutkimatta toistamiseen tekemäni tutkintapyynnön. Sitten ehti tapahtua jo henkirikos ja henkirokoksen yritys! Riistakamerakuviin klapipinollani jäivät henkirikoksentkijänvaimo aikuisen tyttärensä kanssa....ja nämä kuvat rikosylikomisari tuhosi aikavälillä24.8.-6.11.2013!? Miksi tutkijaksi vaihdettu Jari Rytkönen antoi tietokoneen Juha Makkoselle? Jari oli tukija eikä Makkonen!Tämä juttu on vähintäänkin epäselvä !


      • kaikkeaeläessäännäkeekin
        SiskoTerttuHelena kirjoitti:

        Hyvinkin voisi olla joku turhautunut virkamies...lopeta tuo sairauksista kirjoitteleminen sitä harrastaa sekkuni ja klaaninsa ihan tarpeeksi!

        Motivoitunut yksityisessä yrityksessä työskentelevä elämäniloinen ihminen olen, toisin kuin sinä joten sinä tässä turhautunut turhan lurittelija olet, tule järkiisi hyvä ihminen jo. Lurittelusi perusteella ei ole kaikki inkkarit kanootissa. Aurinkoisia päiviä silti elämääsi ja irrota menneestä.


      • hiljaisuusko
        kaikkeaeläessäännäkeekin kirjoitti:

        Motivoitunut yksityisessä yrityksessä työskentelevä elämäniloinen ihminen olen, toisin kuin sinä joten sinä tässä turhautunut turhan lurittelija olet, tule järkiisi hyvä ihminen jo. Lurittelusi perusteella ei ole kaikki inkkarit kanootissa. Aurinkoisia päiviä silti elämääsi ja irrota menneestä.

        Jaha, jäkättäjä työskentelee yksityisessä yrityksessä. Pitänee alkaa arvailemaan, minkä nimisessä...


      • SiskoTerttuHelena
        kaikkeaeläessäännäkeekin kirjoitti:

        Motivoitunut yksityisessä yrityksessä työskentelevä elämäniloinen ihminen olen, toisin kuin sinä joten sinä tässä turhautunut turhan lurittelija olet, tule järkiisi hyvä ihminen jo. Lurittelusi perusteella ei ole kaikki inkkarit kanootissa. Aurinkoisia päiviä silti elämääsi ja irrota menneestä.

        Haluan oikeutta ilmeisesti et ymmärrä lukemaasi! Voisit hyvinkin olla joku kunnan virkamies...heitä on riittänyt vuodesta 2011 asti, mutta asioita ei ole saatu hoidettua kuntoon! Onko mitään rajaa tuon henkirikoksentekijän röyhkeydellä......hän on tenhyt minun maani kautta kulkureitin omalle maalleen....rajapyykin tarkistus 24.7.lopultakin onnistui...ja se tuli esille vasta nyt! Kuinka se ei tullut esille 2014 pidetyssä toimituksessa......sukulaisetko olivat 2014 maanmittarina!?Vuodesta 2011 asiaa on yritetty selvittää tuloksetta! Miehenikin on tapettu jo tässä välillä, jos asiat olisi hoidettu kuten hoitaa pitää mm. tutkittu riistakamerakuvat joihin serkkuni vaimo jäi klapipinollani...uskon että mieheni eläisi? Henkirikoksen syy on häpeä, että osoittautuisi varkaaksi....rouva nakkeli klapeja koriinsa.....kamerassa oli liiketunnistin! Et itsekkään olisi hiljaa, jos mietit omalle kohdallesi kaiken sen mitä tämä pariskunta on meille tehnyt ja lopuksi se hirmuteko josta serkkuni pääsi kuin koira veräjästä! Veljeni kuullessaan kuinka kaikki tapahtui..ensin laukaus sydämeen ja sitten 2-3 sek toinen laukaus kylkeen....hän kauhistui ja sanoi sehän on sitten murha! Näin se on normaalin ihmisen mielestä, mutta poliisitukimuksessa pimitettiin tosiasiat!
        Mikä olikaan yrityksesi, että osaan varoa kanoottejasi!


      • kailofi
        SiskoTerttuHelena kirjoitti:

        Haluan oikeutta ilmeisesti et ymmärrä lukemaasi! Voisit hyvinkin olla joku kunnan virkamies...heitä on riittänyt vuodesta 2011 asti, mutta asioita ei ole saatu hoidettua kuntoon! Onko mitään rajaa tuon henkirikoksentekijän röyhkeydellä......hän on tenhyt minun maani kautta kulkureitin omalle maalleen....rajapyykin tarkistus 24.7.lopultakin onnistui...ja se tuli esille vasta nyt! Kuinka se ei tullut esille 2014 pidetyssä toimituksessa......sukulaisetko olivat 2014 maanmittarina!?Vuodesta 2011 asiaa on yritetty selvittää tuloksetta! Miehenikin on tapettu jo tässä välillä, jos asiat olisi hoidettu kuten hoitaa pitää mm. tutkittu riistakamerakuvat joihin serkkuni vaimo jäi klapipinollani...uskon että mieheni eläisi? Henkirikoksen syy on häpeä, että osoittautuisi varkaaksi....rouva nakkeli klapeja koriinsa.....kamerassa oli liiketunnistin! Et itsekkään olisi hiljaa, jos mietit omalle kohdallesi kaiken sen mitä tämä pariskunta on meille tehnyt ja lopuksi se hirmuteko josta serkkuni pääsi kuin koira veräjästä! Veljeni kuullessaan kuinka kaikki tapahtui..ensin laukaus sydämeen ja sitten 2-3 sek toinen laukaus kylkeen....hän kauhistui ja sanoi sehän on sitten murha! Näin se on normaalin ihmisen mielestä, mutta poliisitukimuksessa pimitettiin tosiasiat!
        Mikä olikaan yrityksesi, että osaan varoa kanoottejasi!

        turhaa meuhkaamista taas ...no sehän teiltä tuntuu onnistuvan........selvien asioiden vääristelyä,lie syynä huono muisti tai jotain.....hampaattomien kissojen tuki ry


      • Kallorumpu
        kailofi kirjoitti:

        turhaa meuhkaamista taas ...no sehän teiltä tuntuu onnistuvan........selvien asioiden vääristelyä,lie syynä huono muisti tai jotain.....hampaattomien kissojen tuki ry

        taisi tosiaan tarttua.


      • Kuusuharjultatuulee
        kailofi kirjoitti:

        turhaa meuhkaamista taas ...no sehän teiltä tuntuu onnistuvan........selvien asioiden vääristelyä,lie syynä huono muisti tai jotain.....hampaattomien kissojen tuki ry

        Mihin perustat väitteesi, etemme muistaisi kaikkea tapahtunutta erittäin hyvin! Ylipäätään puhutko minulle leskelle vai henkirikoksentekijälle!? Jos häelle puhut hän vääristelee selviä tosiasioiat ja poliistukimus vaikenee tosiasioita....siellä luodaan mielikuvia tapahtuneesta! Kannattaa tutusustua poliisin kuulustelupöytäkirjoihin niistä selviää mitä tontilla oikeesti tapahtui! Tosioaasiat vain siirrettiin JOSTAIN SYYSTÄ SYRJÄÄN JA VALHE SAI VALLAN!Oulun poliisin tutkimus olisi paljastanut heti, että ukkeli teeskenteli muistamatonta...siirtyikö vanhempi konstaapeli Ville Mykkänen Ouluun!? Ville ei uskonut ukkelin sepustuksiin , sai henkirikoksentekijän kiinni teeskentelystä ja valehtelusta jas Ville "hyllytettiin" tutkimuksista! Oulun poliisi on tarkka ja napakka! Kaikki kunnia tehokkaille ja älyään käyttäville Oulun poliiseille! Iisalmen poliisilla on älyä, mutta käyttää sitä rikollisten suojeluun!Tuletat vielä nekemään melkoista hedelmää "työstänne"......röyhkeydellä ei ole mitään rajaa....kuten hän on käyttänyt minun maatani ajessaan omalle tontilleen .....saman aikaisesti hän on syyttänyt minua maansa hallinnoimisesta 0,10-0,20 cm todistaen asian itsottamillaan valokuvilla!!??,
        Serkku parka sinun kulkureittis tontillesi näkyy Lapinlahti leimalla varustetussa kartassa 11/1978! Nyt vasta 25.7.2017 oli paikalal maanmitatri joka USKALSI sanoa ääneen serkulleni, että sinun on lopetettava kulkemasta toisen tontin kautta tontillesi! Tämä tien alle jäänyt pyykki on ollut vuodesta 2011 etsinnässä....nyt se löytyi kun tuttavat ja sukulaiset eivät päässeet toimitusta ohjailemaan!


      • kaikkeaeläessäännäkeekin
        hiljaisuusko kirjoitti:

        Jaha, jäkättäjä työskentelee yksityisessä yrityksessä. Pitänee alkaa arvailemaan, minkä nimisessä...

        Saat arvata hamaan tulevaan, hmm paljonkos niitä yksityisiä yrityksiä suomessa onkaan..


      • kaikkeaeläessäännäkeekin
        SiskoTerttuHelena kirjoitti:

        Haluan oikeutta ilmeisesti et ymmärrä lukemaasi! Voisit hyvinkin olla joku kunnan virkamies...heitä on riittänyt vuodesta 2011 asti, mutta asioita ei ole saatu hoidettua kuntoon! Onko mitään rajaa tuon henkirikoksentekijän röyhkeydellä......hän on tenhyt minun maani kautta kulkureitin omalle maalleen....rajapyykin tarkistus 24.7.lopultakin onnistui...ja se tuli esille vasta nyt! Kuinka se ei tullut esille 2014 pidetyssä toimituksessa......sukulaisetko olivat 2014 maanmittarina!?Vuodesta 2011 asiaa on yritetty selvittää tuloksetta! Miehenikin on tapettu jo tässä välillä, jos asiat olisi hoidettu kuten hoitaa pitää mm. tutkittu riistakamerakuvat joihin serkkuni vaimo jäi klapipinollani...uskon että mieheni eläisi? Henkirikoksen syy on häpeä, että osoittautuisi varkaaksi....rouva nakkeli klapeja koriinsa.....kamerassa oli liiketunnistin! Et itsekkään olisi hiljaa, jos mietit omalle kohdallesi kaiken sen mitä tämä pariskunta on meille tehnyt ja lopuksi se hirmuteko josta serkkuni pääsi kuin koira veräjästä! Veljeni kuullessaan kuinka kaikki tapahtui..ensin laukaus sydämeen ja sitten 2-3 sek toinen laukaus kylkeen....hän kauhistui ja sanoi sehän on sitten murha! Näin se on normaalin ihmisen mielestä, mutta poliisitukimuksessa pimitettiin tosiasiat!
        Mikä olikaan yrityksesi, että osaan varoa kanoottejasi!

        Ymmärrän oikein hyvin lukamani toisin kuin sinua, ihmisparka menneisyydessä vaan elää ja tyhjänpäiväistä suoltaa.


      • Kuusiharjultatuulee
        kaikkeaeläessäännäkeekin kirjoitti:

        Ymmärrän oikein hyvin lukamani toisin kuin sinua, ihmisparka menneisyydessä vaan elää ja tyhjänpäiväistä suoltaa.

        Miksi puutut keskusteluun? Et ymärrä lukemaasi. ON kysymys siitä, että oikuslaitoksenne ei TOIMI! Jätä minun haukkumiseni ja mene kanoottiretkelle!


    • lentävät.spagettihirviöt

      Hellarit pääsee helpommalle nettikurimuksesta irti, näköjään. Ei tarvi kuin vannoa Laten nimiin.
      Lestoilla aktivoituu huutokuoro ja se on piinaa, se. Seuraavaksi lentävät spagettihirviöt.

    • L.K.T

      Siis tie on ollut v.-78 ja pyykki kadonnut vesijohdon kaivamisen yhteydessä sinun tontillesi(kuten olet aiemmin kirjoittanut), kuinka voit syyttää maan viemisestä muita, kuin tientekijöitä tai kaivajaa...

      • Kuusiharjultattuulee

        Tietenkin on kyse kahdesta eri pyykistä! Kartta vuodelta 1978 osoittaa, että tie niemeen tuli suoraan pellon poikki. Serkkuni oli ostanut pellon myöhemmin ja liittänyt sen omaan maahansa. Tähän asti kaikki ok!
        Kun me päätimme rakentaa huvilan omalle niemen puolikkaallemme, minulle sanottiin etten voisi kulkea tuosta entisestä"sisääntuloaukaosta" koska joutuisin silloin ajamaan naapurin pihan läpi! Tähän asti kaikki ok!
        En tietenkään halunnut aja toisen pihamaan läpi joten teimme oman 30 m pitkän tien omalle maalle kiertäen naapurin pihamaan! Nyt kun ajattelen asiaa tarkemmin olisi serkkuni pitänyt osallistua tien rakentamiseen, koska alkujaan niemeen oli yksi ja saman sisääntulo jota hän pääsi nyt yksin käyttämään mutta minulle tuli tienrakennuskulja!
        Nyt kun serkkuni oli ostanut pellon, jonka kautta kartta v. 1978 osoittaa tien kulkeneen, hän olikin siirtänyt oman peltonsa osuudelta tietä niin , että se kiertää hänen peltonsa eikä tulekaan enää sen läpi!
        Tässä vaiheessa hän on tehnyt omalle tontilleen tulevan "sisääntuloaukon" minun maani läpi ja täysin tietoisesti koska oli piilottanut rajapyykin ja ajanut siitä vuodesta 1995 lähtien. Etsimme sitä viimeksi mieheni kanssa vuonna 2013, eikä kunta tehnyt mitään asian selvittämiseksi, eivät antaneet edes mittaria jolla olisimme voineet metallisen pyykin löytää maakerrosten alta!! Hänen on nyt tehtävä "sisääntulo" omalle tontilleen niin, että kääntää kulkuväylänsä vasemmalle eikä tule suoraan minun maani läpi!
        Kaiken kukkuraksi hän oli kyntänyt tekemänsä uuden tieosuuden vuonna 1995 ja katkonut isoja puita tielle! Tämän kertoi minulle paikallinen yrittäjä joka aurasi keväällä 1995 tietä, kun toimme talopakettia rakennuspaikalle! Tämä yrittäjä lanasi tien, hiekoitit ja kaikki minun kustannuksellani! Tämä on röyhkeää ja härskiä toimintaa....kenen puolelta puut oli kaadettu ilmeisesti minun puoleltani!

        Viisikivinen pyykki on toinen juttu...sen olen kertonut jo useaan kertaan, mutta sekään ei ole siinä paikassa missä se on ollut vuonna 1933 se on täysin varma! Viisikivinen pyykki meni vesiojaa tehtäessä pusikkoon, niin kertoi traktoriyrittäjä silloin kun kivet mätkähtivät tien toisella puolella olevaan pusikkoon! Vuonna maanmitatri Matti Matikainen otti kiven pusikosta toi sen yhdellä kädellä kantaen paikkaan johon kengänkannallan painoi kolon sanoen tässä on pyykki se ja se!
        Henkirikoksentekijän vaimo ja aikuinen tyttärensä olivat paikalla ja he molemmat kertoivat, että pyykki oli joutunut pusikkoon silloin kun vesiputkea meille vedettiin ja näyttivä Matti Martikaiselle niiden paikan!
        Traktoriytittäjän kertomus pitää yhtä v. 2014 tapahtumien kanssa...nyt henkirikoksentekijän vaimo väittää ettei se niin tapahtunutkaan! Itse henkirikoksentekijä ei ollut vuonna 2014 paikalla, mutta nyt v. 2017oli päässy lomalle Sukevalta ja jo väitti tietävänsä, että se kivi olisi löytynyt tuosta ihan hänen vierestään olevasta paikasta!
        Nyt rajapyykit pitäisi mitata alkuperäisten kordinaattien mukaan niin nähtäisiin kuka valehtelee!


      • eiköyhtäänhävetä
        Kuusiharjultattuulee kirjoitti:

        Tietenkin on kyse kahdesta eri pyykistä! Kartta vuodelta 1978 osoittaa, että tie niemeen tuli suoraan pellon poikki. Serkkuni oli ostanut pellon myöhemmin ja liittänyt sen omaan maahansa. Tähän asti kaikki ok!
        Kun me päätimme rakentaa huvilan omalle niemen puolikkaallemme, minulle sanottiin etten voisi kulkea tuosta entisestä"sisääntuloaukaosta" koska joutuisin silloin ajamaan naapurin pihan läpi! Tähän asti kaikki ok!
        En tietenkään halunnut aja toisen pihamaan läpi joten teimme oman 30 m pitkän tien omalle maalle kiertäen naapurin pihamaan! Nyt kun ajattelen asiaa tarkemmin olisi serkkuni pitänyt osallistua tien rakentamiseen, koska alkujaan niemeen oli yksi ja saman sisääntulo jota hän pääsi nyt yksin käyttämään mutta minulle tuli tienrakennuskulja!
        Nyt kun serkkuni oli ostanut pellon, jonka kautta kartta v. 1978 osoittaa tien kulkeneen, hän olikin siirtänyt oman peltonsa osuudelta tietä niin , että se kiertää hänen peltonsa eikä tulekaan enää sen läpi!
        Tässä vaiheessa hän on tehnyt omalle tontilleen tulevan "sisääntuloaukon" minun maani läpi ja täysin tietoisesti koska oli piilottanut rajapyykin ja ajanut siitä vuodesta 1995 lähtien. Etsimme sitä viimeksi mieheni kanssa vuonna 2013, eikä kunta tehnyt mitään asian selvittämiseksi, eivät antaneet edes mittaria jolla olisimme voineet metallisen pyykin löytää maakerrosten alta!! Hänen on nyt tehtävä "sisääntulo" omalle tontilleen niin, että kääntää kulkuväylänsä vasemmalle eikä tule suoraan minun maani läpi!
        Kaiken kukkuraksi hän oli kyntänyt tekemänsä uuden tieosuuden vuonna 1995 ja katkonut isoja puita tielle! Tämän kertoi minulle paikallinen yrittäjä joka aurasi keväällä 1995 tietä, kun toimme talopakettia rakennuspaikalle! Tämä yrittäjä lanasi tien, hiekoitit ja kaikki minun kustannuksellani! Tämä on röyhkeää ja härskiä toimintaa....kenen puolelta puut oli kaadettu ilmeisesti minun puoleltani!

        Viisikivinen pyykki on toinen juttu...sen olen kertonut jo useaan kertaan, mutta sekään ei ole siinä paikassa missä se on ollut vuonna 1933 se on täysin varma! Viisikivinen pyykki meni vesiojaa tehtäessä pusikkoon, niin kertoi traktoriyrittäjä silloin kun kivet mätkähtivät tien toisella puolella olevaan pusikkoon! Vuonna maanmitatri Matti Matikainen otti kiven pusikosta toi sen yhdellä kädellä kantaen paikkaan johon kengänkannallan painoi kolon sanoen tässä on pyykki se ja se!
        Henkirikoksentekijän vaimo ja aikuinen tyttärensä olivat paikalla ja he molemmat kertoivat, että pyykki oli joutunut pusikkoon silloin kun vesiputkea meille vedettiin ja näyttivä Matti Martikaiselle niiden paikan!
        Traktoriytittäjän kertomus pitää yhtä v. 2014 tapahtumien kanssa...nyt henkirikoksentekijän vaimo väittää ettei se niin tapahtunutkaan! Itse henkirikoksentekijä ei ollut vuonna 2014 paikalla, mutta nyt v. 2017oli päässy lomalle Sukevalta ja jo väitti tietävänsä, että se kivi olisi löytynyt tuosta ihan hänen vierestään olevasta paikasta!
        Nyt rajapyykit pitäisi mitata alkuperäisten kordinaattien mukaan niin nähtäisiin kuka valehtelee!

        Mikä ihmeen pakkomielle sinulla on selostaa teidän sukuriitoja julkisella keskustelupalstalla. Vuosikymmeniä olette jo työllistäneet virkamiehiä ja virkavaltaa, vieläkö tästä pitää palstalaistenkin kärsiä.


      • sivistysopitaankotoa

        Samaa mieltä, kyllä asiat olisi hoidettava suvun sisällä eikä julkisesti täällä palstoilla, sivistymätöntä käytöstä.


      • Kuusiharjultatuulee
        eiköyhtäänhävetä kirjoitti:

        Mikä ihmeen pakkomielle sinulla on selostaa teidän sukuriitoja julkisella keskustelupalstalla. Vuosikymmeniä olette jo työllistäneet virkamiehiä ja virkavaltaa, vieläkö tästä pitää palstalaistenkin kärsiä.

        Paremminkin kysymys pitäisi kuulua miten kauan ja kuinka löysillä perusteilla keljuilija voi tehdä jäynää naapurilleen!? Kunta kertoo tosiasiat esim. vesiojan olemattomasta merkityksestä kuivalle kangasmaalle! Keljuilija ja viranomaisten täyskuluttaja siirtää rettelöintinsä läänin hallikuksen pääteettäväksi! Läänin hallitus siirtää asian takaisin kuntaan, kunta pysyy päätöksessään ja kertoo että asia on vähäpätöinen eikä aiheuta naapurille mitään vahinkoa! Retteloitsijä siirtää valituksensa vesiylioikeuteen, joka on tarpeeksi kaukan eikä kukaan tule sieltä paikan päälle (kuten kunnasta) ja eivät siis näe, että mies haluaa vain rettelöidä...vuodesta toiseen kuten sanoit! Tästä on hyvä keskustella julkisesti , että kuinka eräät henkilöt pystyvät jopa ruuhkauttamaan oikeusasteet aivan tuhanpäiväisten ja keskittyjen suorastaan valhtelunsa tuloksena!
        Tämä on tärkeä aihe, oikuslaitoksilal piäisi olal muutakin tekimstä kuin pohtia jonkun jatkuvasti valittavan turhanpäiväisiä ja keksittyjä juttuja!Siinä olit oikeassa tämä mies on turha valittaja!
        Tämä on keskustelupalsta ja voit olla lukematta! Eipä tällä palstallaa ole oikein mitään muuta luettavaa...kiroilua ja toistensa häpäisemistä ja haukkumista enimmäkseen!
        Oletko sinä, joka puhut sivistyneestä käytöksestä, huomauttanut myös heille, jotka ovat kirjoitelleet Lapinlahti palstalle minun nimimerkilläni rivouksia ja omia kokemuksiaan Mauritiuksen saarella! Pysytään totuudessa tässäkin asiassa!


      • Kuusiharjultatuulee
        Kuusiharjultatuulee kirjoitti:

        Paremminkin kysymys pitäisi kuulua miten kauan ja kuinka löysillä perusteilla keljuilija voi tehdä jäynää naapurilleen!? Kunta kertoo tosiasiat esim. vesiojan olemattomasta merkityksestä kuivalle kangasmaalle! Keljuilija ja viranomaisten täyskuluttaja siirtää rettelöintinsä läänin hallikuksen pääteettäväksi! Läänin hallitus siirtää asian takaisin kuntaan, kunta pysyy päätöksessään ja kertoo että asia on vähäpätöinen eikä aiheuta naapurille mitään vahinkoa! Retteloitsijä siirtää valituksensa vesiylioikeuteen, joka on tarpeeksi kaukan eikä kukaan tule sieltä paikan päälle (kuten kunnasta) ja eivät siis näe, että mies haluaa vain rettelöidä...vuodesta toiseen kuten sanoit! Tästä on hyvä keskustella julkisesti , että kuinka eräät henkilöt pystyvät jopa ruuhkauttamaan oikeusasteet aivan tuhanpäiväisten ja keskittyjen suorastaan valhtelunsa tuloksena!
        Tämä on tärkeä aihe, oikuslaitoksilal piäisi olal muutakin tekimstä kuin pohtia jonkun jatkuvasti valittavan turhanpäiväisiä ja keksittyjä juttuja!Siinä olit oikeassa tämä mies on turha valittaja!
        Tämä on keskustelupalsta ja voit olla lukematta! Eipä tällä palstallaa ole oikein mitään muuta luettavaa...kiroilua ja toistensa häpäisemistä ja haukkumista enimmäkseen!
        Oletko sinä, joka puhut sivistyneestä käytöksestä, huomauttanut myös heille, jotka ovat kirjoitelleet Lapinlahti palstalle minun nimimerkilläni rivouksia ja omia kokemuksiaan Mauritiuksen saarella! Pysytään totuudessa tässäkin asiassa!

        jatkan vielä...jos naapurisi vie sinulta tikapuut, vesialtaan, katkoo ja repii istutuksiasi sulkee tien (kolmesti)..peittää virallisen pyykin ja ajelee sinun maasi läpi omalle tontilleen(tämä on viimeisin paljastus naapurini tekosista) samainen naapuri haastaa sinut käräjille oman maansa hallinnoimista, jota et ole edes tehnyt...hän todistaa sen itseottamillaan täysin todisteeksikelpaamattomilla valokuvilla..kieltää pikkupoika kasteemasta istutuksiasi...vahtii elämääsi kaikin keinoin...erittäin kattava kamerajärjestelmäkin on käytössä.....ja sitten hän levittää sinsta huhuja, että sinä olekin tehnyt tuo kaiken ja paljon muuta.....kuka siis riiteli...voitko sanoa, että molemmat!?
        Sanotaan ettei kukaan yksistään riitele...olen erimieltä...kyllä serkkuni riiteli yksitään omaa riitaasa elämänsä kanssa ja etsi syyllistä oman elämänsä onnettomuuteen meistä!
        Voisiko kukaan edes ajatella tekevänsä tarpeensa toisen vesiputkeen, ei voi, se on jo ajatuksenakin ihan mahdoton!!Kukaan ei tee sellaista!


    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      310
      3473
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1659
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1490
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      53
      1389
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1280
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1240
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      46
      1183
    8. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1180
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1137
    10. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      175
      1110
    Aihe