ABC-Hiekkasärkät

Asiakasomistaja

Mistä lähtien osuuskauppa kpo:n työpolitiikkaan on kuulunut ammattitaidottomien maahamuuttajien työllistäminen? Onko Kalajoen ABC joku koe kohde tällaiselle toiminnalle? Säästetäänkö tällä palkoissa vai eikö tosiaan tarjolla ole muita päteviä työntekijöitä? Olen varma että pätevää henkilökuntaa löytyy tältä alueelta!!

33

1229

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sulttaanius

      Jaa, minkälaista porukkaa sinne on haalittu. Tartteepa tulla tutkiin...

    • Asiakas12

      Samoin!! Joko sinne olis saatu myös nais kauneutta? Vai lisää paikan pomon turkki tuonteja?

      • Ammattitaidolla

        Ei "kauneudella" asiakkaita palvella. Osaamista ja ammattitaitoa siinä tarvitaan. Se kauneuskin kun on katsojan silmässä.


    • Utelua

      Asiakas12
      Mitä ihmeen turkki tuonteja?

    • Asiakas12

      No niitä jotka sanoo kun jotain kysyy en ymmärrä ja kohauttaa olkapäitä hyvää asiakaspalvelua.

    • Kahvittelua

      Pöytä keskusteluna on monesti ollut kyseisen abc:n henkilökunnan suhteet. Naureskeltu ossuuskaupan toimintaa. Uutta odotellessa vastapuolelle. Parhaata asiakaspalvelijat ovat kadonneet.

      • pyöriväpöytäkö

        Silti roikutte siellä, vaikka palvelu on perseestä, mitä se kertoo sinusta ja pöytäkavereistasi? HehHEEEEEEHEEEEEH!!!!


    • uyjuyjuy

      Ainahan voitte itse mennä kysymään töitä. Oma-aloitteisuus huomataan.

    • Kahvittelua

      Harvemmin tulee siihen auto nykyään pysäytettyä mielummin ajan kylälle asti missä saa asiakaspalvelua. Minä en itse tarvitse töitä ja niitä minulla riittää mutta tiedän kyllä jotka on kysynyt ja ei ole palkaattu vaikka koulutuskin löytyy. Mutta kuten tuo aloituskin jo sanoo minun tutut ei ole matuja eikä paikan pomo kuulu minun piireihin.

    • Asiakasomista2

      Herää tähän päivään!Käy ihmeessä joskus kalajoen rajojen ulkopuolella ja tulet iloisesti yllättymään!!! Wuuuh!! Muualla suomessa on jo aika normi juttu et töitä tekee muutkin kuin vain supisuomalaiset..
      Peukutan todellakin ABC:tä!! Hieno asia!antavat mahdollisuuden tehdä töitä katsomatta erillaisuuteen!
      Ja mikäs pätevyyden tai ammattitaidon asiantuntija luulet olevasi, kun et näytä tietävän maailman menosta muutenkaan mitään hahahahahahahaha...

      • hiekkabiitsi

        Asuuko ne kellaris vai kulkeeko ne sinne potkukelkalla


      • Suosisuomalaista

        Suomen juhla vuosi kotimaisuus kunniaan.


    • Kalaj12

      Niin kauan ne on ihania kunnes ne hakkaa jonkun "vahingossa"

    • Kahvimaito1

      Loistavaa Kalajoen abc. Ajan ohi onneksi seuraava kahvipaikka ei ole kaukana.

    • kypäräpää

      Mutta mitä sanoo tästä erkki, ei oo mitään maininnu lokissaan? Pitäähän tästäkin mielipiede olla, ei voi välttyä vaikutelmalta, että...

      • Kypräjosep

        Miksi sekoitat Erkin joka asiaan? Hänhän tekee hienoa työtä siellä hienossa kirpputorissa toisen hienon miehen kanssa.


    • 5435

      Surkeaa rasismia Kalajoella, ei tee hyvää paikkakunnan maineelle.

      • vaalikaaomaa

        Varmaan onkin mutta niin kauan ovat tervetulleita kun ne hakaa syyttömiä ihmisiä ja piste


    • Asiakas1234

      Miten on pöheetä meininkiä Kalajoella, uus m...keskus

    • tupiontapa

      Ei ollut mahdollista erkin ollessa päällikkönä osuuskaupalla.

    • EiHyväMamaLeonekaanEnää

      Abc huoltamot ovat ns.bufee paikkoja ja muistakaa h u o l t o a s e m i a esisijaisesti. Ruoka siellä ei voi olla siihen hintaa mitään gurmee tasoa. Mauttomia ovat suurimmilta osin,ainakin Kalajoella. Mutta eivät ne MamaLeonessakaan osaa mm.leikkeitä maustaa,siellä pannupizzan paistoalustatkin ruuanalittoa ajatellen epäterveellisessä kunnossa,erittäin kuluneet ja ruosteiset,jättävät jo pitsanpohjaankin pahan maun. Ei varmaan terveystarkastajan hyväksymät,vai piilottavatko ne tarkastuksen ajaksi. Ennen vanhaan 1980-luvulla MamaLeonessa asioidessa tunsi saavansa hyvää ja tasokasta asiakaspalvelua ja saa vieläkin,mutta ruuan taso on laskenut 100%,hinnat vaan nouseet siitä huolimatta.

    • Tyytyväisyysok

      Ainakin itse olen saanut aivan loistavaa asiakaspalvelua Hiekkasärkkien ABC:lla. Ja ei minua ainakaan haittaa yhtään jos siellä on ulkomaalaisia töissä ja ihan samanlaista palvelua olen saanut ulkomaalaiselta kuin suomalaiseltakin. Ja ei minusta ruoassakaan mitään vlaittamista ole. Salaatit ovat joskus kierrätettyjä, että on jatkettu edellisen päivän salaateista, mutta haitanneeko tuo.

    • Pettynyt1

      Johtaja vaihtoon!!

    • Suomalainen1256

      Paikka boikottiin !! Maahanmuuttajat ulos ja suomalaisia tilalle!!

    • Kielillä

      No nyt saa rueta tosissaan opettelemaan kieliä että saa asioitua hiekkasärkkien abc:llä.

    • asioitsija

      Kirveellä päähän?

    • tapperlund

      Aina ko käyn Kalajoella ja vähemmistö tulee tiskiin niin kysyn vaaleaa kahvia, viimeiseen asti vastaan pakko matutusta-

      • MatuTustaKo

        Jopa ootkin hurja!


    • Omistaja1

      Säästöä säästöä jostakin ne meidän bonus rahat pitää tulla halpuutetaan hintoja ja vaihdetaan halvempaan työntekijöihin, lisää turskia tiskin taka.

    • Asiakas56

      Mikä osuuskauppa? Pomon perheyritys.

      • Eioototta0

        Kyllä on ihmiset pikkusieluisia..huh huh..


      • Mahatma66

        Niinpä. Laittakaa kaikki vaan Aakkoset boikottiin, surkea taso niissä aina ollut. Menkää ennemmin Tapion Tuvalle.


    • jussikkkkaa

      tapion tuvalla on tuoretta maitoa kuulemma

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      14
      1412
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1285
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1182
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1072
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1026
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1015
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      1003
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe