Fantasioitteko

öhhman

Annelista vai miksi vanha tapaus kiinnostaa niin kovasti?

163

1688

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pikku-Lieska

      Kyllä tässä on alusta saakka yritetty kulkea faktapohjalla. Tapaus kiinnostaa tietysti kovasti sen takia, että Satakunnan käräjäoikeus meni kaksi kertaa tuomitsemaan murhasta väärän ihmisen ja murha on edelleen ainakin näennäisesti pimeä rikos.

      Lisäksi kiinnostaa, miksi selkeästi väärää seksuaalirikostuomiota ei ole saatu purettua Auerin ja Kukan osalta. Sekin kiinnostaa, että netissä annetaan vuosikausien ajan tiettyjen henkilöiden levittää perättömiä valheita syyttömistä ja heille täysin tuntemattomista ihmisistä.

      Anneli Auerin ja hänen tukijoukkojensa kohtelu vaikuttaa hyvin samankaltaiselta kuin mitä saavat osakseen Jari Aarnio ja hänen taustajoukkonsa. Jari Aarnion tapauksesta en tiedä riittävästi ottaakseni kantaa syyllisyyden suhteen, mutta Auer on todettu Tampereen yliopiston tekemässä tutkimuksessakin syylliseksi kirjoitetuksi. Hän on siis todellisuudessa joutunut viranomaisvainon ja syyllistävän lehtikirjoittelun uhriksi.

      • huumorinkukkakaunehinkuk

        Faktapohjalla, buaaahhahahhahahahhaaaa, minfossakin on niin uskotavaa tekstiä että oikke naurattaa, mutta se on totta että sysimusta rikos tämä on.


      • neitiABC
        huumorinkukkakaunehinkuk kirjoitti:

        Faktapohjalla, buaaahhahahhahahahhaaaa, minfossakin on niin uskotavaa tekstiä että oikke naurattaa, mutta se on totta että sysimusta rikos tämä on.

        Jaksatko tosiaan lukea läpi, siellä on fantastisen upeita kirjoituksia , esim nimimerkit nicht schuldig ja human interest.
        Käsi sydämelle , naurattaako sinua kirjoitusten pituus ja toteat ettei noita kukaan jaksa lukea, siis koska itse et jaksa lukea?


      • Huolestuttavaa
        neitiABC kirjoitti:

        Jaksatko tosiaan lukea läpi, siellä on fantastisen upeita kirjoituksia , esim nimimerkit nicht schuldig ja human interest.
        Käsi sydämelle , naurattaako sinua kirjoitusten pituus ja toteat ettei noita kukaan jaksa lukea, siis koska itse et jaksa lukea?

        Minfon Ulvila-ketjuissa meneillään pedofiilien kokoontumisajot non-stop?


      • Pikku-Lieska
        Huolestuttavaa kirjoitti:

        Minfon Ulvila-ketjuissa meneillään pedofiilien kokoontumisajot non-stop?

        Ihmettelen suuresti, miksi poliisi ei puutu hyvämaineisten ja rehellisten ihmisten hävyttömään mustamaalaamiseen ja kiusaamiseen, jota tapahtuu muutaman nettitrollin toimesta netin julkisilla keskustelupalstoilla.

        Pidän kyllä suurena loukkauksena sitä, että joku haukkuu esimerkiksi minua pedofiiliksi vielä näin äitienpäivän kynnyksellä. Ei minun äitini ainakaan katsoisi hyvällä, jos alkaisin täällä yleisillä keskustelupalstoilla valehtelemaan kamalia asioita itselleni tuntemattomista ihmisistä.


      • pikkulieauerska
        Pikku-Lieska kirjoitti:

        Ihmettelen suuresti, miksi poliisi ei puutu hyvämaineisten ja rehellisten ihmisten hävyttömään mustamaalaamiseen ja kiusaamiseen, jota tapahtuu muutaman nettitrollin toimesta netin julkisilla keskustelupalstoilla.

        Pidän kyllä suurena loukkauksena sitä, että joku haukkuu esimerkiksi minua pedofiiliksi vielä näin äitienpäivän kynnyksellä. Ei minun äitini ainakaan katsoisi hyvällä, jos alkaisin täällä yleisillä keskustelupalstoilla valehtelemaan kamalia asioita itselleni tuntemattomista ihmisistä.

        Miksio lässytät samaa paskaa vuodesta toiseen, mikset lopultakin kerro todisteita auerskan syyttömuyydestä ja kumoa todisteita syyllisyydestä?

        http://keskustelu.suomi24.fi/t/14704391/oikeuden-15-perustelua-auerin-syyllisyydesta


      • Pikku-Lieska

        En usko, mutta ihmettelen, että sinun ikäisesi ihminen viitsii toimia niin kuin sinä toimit. Sinulla taitavat olla ihmeen hyvät hyväveliverkostot, kun kukaan ei puutu/ole puuttunut vuosikausia jatkuneeseen rikolliseen toimintaasi.


      • skitso.oot
        Pikku-Lieska kirjoitti:

        En usko, mutta ihmettelen, että sinun ikäisesi ihminen viitsii toimia niin kuin sinä toimit. Sinulla taitavat olla ihmeen hyvät hyväveliverkostot, kun kukaan ei puutu/ole puuttunut vuosikausia jatkuneeseen rikolliseen toimintaasi.

        Onko kivaa syytellä nimimerkin takaa muita omista virheistäsi? Jos tämän palstan sisältö ei miellytä, voit häipyä - kukaan ei pakota sinua olemaan täällä. Mene vaikka sinne Minfoon jatkamaan lasten haukkumista ja kunnianloukkausta.


      • vasta.karvassa
        skitso.oot kirjoitti:

        Onko kivaa syytellä nimimerkin takaa muita omista virheistäsi? Jos tämän palstan sisältö ei miellytä, voit häipyä - kukaan ei pakota sinua olemaan täällä. Mene vaikka sinne Minfoon jatkamaan lasten haukkumista ja kunnianloukkausta.

        Käypä sinäkin siellä Minfossa hiukan kurkkaamassa, mitä Pieni liekki kirjoittaa. Sinulla on vääristelevä suurennuslasi jos sieltä löydät kirjoituksia lasten haukkumisesta ja kunnianloukkauksista, pieni liekki nimimerkin kirjoittamina. Olen jo aikaisemmin pyytänyt moisesta esimerkkejä mutta et ole niita viitsinut kaivaa esiin, jankutat ja paasaat vain omaa agendaasi.

        Onkos nyt käynyt niin että et ole huomannut että sinä tajunnanvirrasta poimit pienen liekin taakaksi pienen liekin vastakarvakirjoittajien kirjoituksia?


      • TörkeääToimintaa
        skitso.oot kirjoitti:

        Onko kivaa syytellä nimimerkin takaa muita omista virheistäsi? Jos tämän palstan sisältö ei miellytä, voit häipyä - kukaan ei pakota sinua olemaan täällä. Mene vaikka sinne Minfoon jatkamaan lasten haukkumista ja kunnianloukkausta.

        Toivottavasti Pikku-Lieskalle napsahtaa vielä kunnianloukkaussyyte.


      • mätä.vai.märkä
        TörkeääToimintaa kirjoitti:

        Toivottavasti Pikku-Lieskalle napsahtaa vielä kunnianloukkaussyyte.

        Toivottavasti korvantakusesi kosteus tutkitaan.


      • Kaksoisstandardiko
        Pikku-Lieska kirjoitti:

        Ihmettelen suuresti, miksi poliisi ei puutu hyvämaineisten ja rehellisten ihmisten hävyttömään mustamaalaamiseen ja kiusaamiseen, jota tapahtuu muutaman nettitrollin toimesta netin julkisilla keskustelupalstoilla.

        Pidän kyllä suurena loukkauksena sitä, että joku haukkuu esimerkiksi minua pedofiiliksi vielä näin äitienpäivän kynnyksellä. Ei minun äitini ainakaan katsoisi hyvällä, jos alkaisin täällä yleisillä keskustelupalstoilla valehtelemaan kamalia asioita itselleni tuntemattomista ihmisistä.

        Olen samaa mieltä, että pedofiiliksi haukkuminen on täysin asiatonta. Yhtä asiatonta, kuin ulkopuolisena, toisen käden tietojen varassa ympäri nettiä rummuttaa, että jotain lasta ei ole käytetty hyväksi, vaikka kaikki oikeusasteet ovat olleet toista mieltä.


      • ego.sum.babo
        Kaksoisstandardiko kirjoitti:

        Olen samaa mieltä, että pedofiiliksi haukkuminen on täysin asiatonta. Yhtä asiatonta, kuin ulkopuolisena, toisen käden tietojen varassa ympäri nettiä rummuttaa, että jotain lasta ei ole käytetty hyväksi, vaikka kaikki oikeusasteet ovat olleet toista mieltä.

        Eipä mitään kaksoisstandardia. Eihän totuus ole se mitä mieltä joku tai vaikka kaikki oikeusasteet ovat. Sehän on vain sopimista.

        Totuus on se mitä on tapahtunut.

        Joku kirjoitti täällä aikaisemmin että totuus kuuluu kaikille. Totuutta kukaan ei voi omistaa, ei edes oikeuslaitos.


    • Euroviisuilu

      Pedofiilien puolustelijat ovat aika alhaista porukkaa. Vaikka kuinka haluaisit uskoa, ettei mitään sellaista ole tapahtunut, olet valitettavan väärässä. Sinua ja muita katos vedätetään kuus-nolla. Yksinkertaiset ja hyväuskoiset, jaa'a.

      • Pikku-Lieska

        Kerro rehellisesti, millaisella ammatillisella kompetenssilla teet omia johtopäätöksiäsi. Vai ratkaiseeko raha? Kuka minua mielestäsi vedättää? Kenen lauluja mahdat itse laulella?

        Uskotko sinä viiltelyarpiin, joita et paljain silmin pysty näkemään? Uskotko sinä, että lasta voi roikottaa pippelistä ilman, että jäisi jälkiä? Uskotko sinä, että lapselle ei tule kallonmurtumia tai muita pahoinpitelyn jälkiä, jos hänen päätään hakataan kerrostalon rappusiin? Uskotko, että neljä lasta on vuosikausia hipihiljaa, jos aikuinen mies on heitä emätin- ja anaaliraiskannut?

        Ai niin, unohdin melkein kysyä: "Uskotko menninkäisiin?"


      • liekömieltätässä

        En tiedä, että onko nyt nimimerkin takana henkilö, joka sanoo olevansa se, ja onko teksti aitoa... Täällä tämä ongelma...

        Mutta, jos sanot, että et ymmärrä jotakin, että miten se ja tämä ja tuo on edes mahdollista, niin miksi et sitten ymmärrä, että et todella ymmärrä?

        Siis että sinulta puuttuu tuohon ymmärtämiseen tarvittava palikka, joka ei liity siihen onko Anneli Auer syyllinen tai syytön johonkin. Tätä jaksan ihmetellä...

        Ne valehtelevat - kuten itsekin toteat, mutta sitten taas ajattelet, että se ei ole mahdollista. Ja kuitenkin se on. Tilanne johtuu siitä, että yrität sovittaa tämän asian auktoriteettiuskoosi, josta et samalla luovu, vaikka ajattelitkin, että sehän ei ole mahdollista. Syntyy ristiriitatilanne.

        Sinun pitää purkaa tuo ristiriitatilanne loogiseksi ketjuksi, että pääset eteenpäin. Valehtelu on valehtelua. Piste.


      • liitäväthuppikset

        Niinpä, käänteistä logiikkaa ei kannata käyttää jos sitä ei hallitse täydellisesti, siinä tekee vain itsestä pellen.


      • uskovapauskunniaan
        Pikku-Lieska kirjoitti:

        Kerro rehellisesti, millaisella ammatillisella kompetenssilla teet omia johtopäätöksiäsi. Vai ratkaiseeko raha? Kuka minua mielestäsi vedättää? Kenen lauluja mahdat itse laulella?

        Uskotko sinä viiltelyarpiin, joita et paljain silmin pysty näkemään? Uskotko sinä, että lasta voi roikottaa pippelistä ilman, että jäisi jälkiä? Uskotko sinä, että lapselle ei tule kallonmurtumia tai muita pahoinpitelyn jälkiä, jos hänen päätään hakataan kerrostalon rappusiin? Uskotko, että neljä lasta on vuosikausia hipihiljaa, jos aikuinen mies on heitä emätin- ja anaaliraiskannut?

        Ai niin, unohdin melkein kysyä: "Uskotko menninkäisiin?"

        Sinäkö uskot äänettömästi lasimurskalla askeltavaan ja äänettömästi astaloaan seiniin kalauttelevaan huppumieheen kuitenkin.
        Kuka on kertonut sinulle pippelistä roikottamisesta?


      • pikkulieauerska

        Olet asian ytimessä, annulistien satuilut "ei menninkäinen eikä jättiläinen" liitelevistä huppiksista ja fantasiat pippeleistä ja immenkalvoista ovat todellakin teidän idioottipervojen alaa. Ja tiedoksesi, niskalaukaus ei ole yhtään sen uskottavampi kuin sinäkään.


      • Pikku-Lieska
        pikkulieauerska kirjoitti:

        Olet asian ytimessä, annulistien satuilut "ei menninkäinen eikä jättiläinen" liitelevistä huppiksista ja fantasiat pippeleistä ja immenkalvoista ovat todellakin teidän idioottipervojen alaa. Ja tiedoksesi, niskalaukaus ei ole yhtään sen uskottavampi kuin sinäkään.

        Voisitko laittaa tänne tiedoksi, miten määrittelet annulistin? Lisäksi toivon, että selvität meille muille, mitä sinun käsityksesi mukaan pitää sisällään käsite idioottipervo.

        Pidätkö itseäsi vastuullisena vanhempana tai isovanhempana sen perusteella, millaisen kuvan annat itsestäsi täällä netin avoimilla keskustelupalstoilla? Onko sinulla hyvät välit omien vanhempiesi kanssa, mikäli he ovat yhä elossa?

        Miten toisten huomioiminen ja asiallinen käytös näyttäytyvät sinun jokapäiväisessä elämässäsi? Onko sinulla yhtään tosi ystävää, jolle voit tunnustaa kiusanneesi henkisesti jo pidempään sinulle täysin tuntemattomia henkilöitä, joiden elämästä et tosiasiallisesti tiedä yhtään mitään? Olen kyllä kiinnostunut tietämään, mikä sinua toimissasi motivoi ja olen kyllä valmis asialliseen keskusteluun kanssasi kasvokkain, jos sellaiseen tarjoutuu tilaisuus.


      • LastenkiusaajaLieska

        Pikku-Lieskan törkeydellä ei näköjään ole mitään rajaa! Karsea tyyppi.


      • ajaasuiknetsal
        LastenkiusaajaLieska kirjoitti:

        Pikku-Lieskan törkeydellä ei näköjään ole mitään rajaa! Karsea tyyppi.

        Etkö tykkää kysymyksistä?
        Vai miten sinun musta-tuntuu-arviointi pitää ymmärtää?


      • Don.Trump
        uskovapauskunniaan kirjoitti:

        Sinäkö uskot äänettömästi lasimurskalla askeltavaan ja äänettömästi astaloaan seiniin kalauttelevaan huppumieheen kuitenkin.
        Kuka on kertonut sinulle pippelistä roikottamisesta?

        Kerro lisää tuosta astalolla seinään lyömisestä. Kuka löi ja missä vaiheessa?


      • pikkulieauerska
        Pikku-Lieska kirjoitti:

        Voisitko laittaa tänne tiedoksi, miten määrittelet annulistin? Lisäksi toivon, että selvität meille muille, mitä sinun käsityksesi mukaan pitää sisällään käsite idioottipervo.

        Pidätkö itseäsi vastuullisena vanhempana tai isovanhempana sen perusteella, millaisen kuvan annat itsestäsi täällä netin avoimilla keskustelupalstoilla? Onko sinulla hyvät välit omien vanhempiesi kanssa, mikäli he ovat yhä elossa?

        Miten toisten huomioiminen ja asiallinen käytös näyttäytyvät sinun jokapäiväisessä elämässäsi? Onko sinulla yhtään tosi ystävää, jolle voit tunnustaa kiusanneesi henkisesti jo pidempään sinulle täysin tuntemattomia henkilöitä, joiden elämästä et tosiasiallisesti tiedä yhtään mitään? Olen kyllä kiinnostunut tietämään, mikä sinua toimissasi motivoi ja olen kyllä valmis asialliseen keskusteluun kanssasi kasvokkain, jos sellaiseen tarjoutuu tilaisuus.

        Täällä keskustellaan murhaajista, tässä ketjusssa auerskasta. Minua ei kaltaisesi idioottipervo annulisti kiinnosta tippaakaan. Opettele myöntämään tosiasiat, todisteita on vain auerskaa vastaan, ulkopuolinen mahdoton pelkästään ajallisestikin.

        Voit aivan hyvin kertoa täällä todisteesi auerskan syyttömyydestä, mutta mitenkäs kerrot kun niitä ei ole.


      • risumie
        pikkulieauerska kirjoitti:

        Täällä keskustellaan murhaajista, tässä ketjusssa auerskasta. Minua ei kaltaisesi idioottipervo annulisti kiinnosta tippaakaan. Opettele myöntämään tosiasiat, todisteita on vain auerskaa vastaan, ulkopuolinen mahdoton pelkästään ajallisestikin.

        Voit aivan hyvin kertoa täällä todisteesi auerskan syyttömyydestä, mutta mitenkäs kerrot kun niitä ei ole.

        Niitä ei enää tarvita. Vain kyrvänsyylät niitä todisteita peräänkuuluttavat.


      • Karmeaa
        Pikku-Lieska kirjoitti:

        Kerro rehellisesti, millaisella ammatillisella kompetenssilla teet omia johtopäätöksiäsi. Vai ratkaiseeko raha? Kuka minua mielestäsi vedättää? Kenen lauluja mahdat itse laulella?

        Uskotko sinä viiltelyarpiin, joita et paljain silmin pysty näkemään? Uskotko sinä, että lasta voi roikottaa pippelistä ilman, että jäisi jälkiä? Uskotko sinä, että lapselle ei tule kallonmurtumia tai muita pahoinpitelyn jälkiä, jos hänen päätään hakataan kerrostalon rappusiin? Uskotko, että neljä lasta on vuosikausia hipihiljaa, jos aikuinen mies on heitä emätin- ja anaaliraiskannut?

        Ai niin, unohdin melkein kysyä: "Uskotko menninkäisiin?"

        Moderaattorit, laittakaa nyt stoppi tuolle Pikku-Lieskalle.


      • natisevatko.liitokset
        Karmeaa kirjoitti:

        Moderaattorit, laittakaa nyt stoppi tuolle Pikku-Lieskalle.

        Etkö haluakaan keskustella kasvokkain asiallisesti?


    • Oikea.Hessu52
      • hyvinnäkee

        Murha jättää jälkensä tekijään, nyt näyttää lähinnä noita-akalta.


      • Hr-Hessu

        Miksi sinulla Hessu on Annelin kuvia koneellasi?


    • älyjajärkihukassa

      Se miksi tästä tapauksesta on syntynyt tällainen kuin on perustuu siihen, että se on tapauksena saatu menemään ihmisille tunnetasolle, jota ei järki voita. Tilanne on psykologisen manipuloinnin tulos.

      Pirkko Saisio kirjoittaa samaa asiaa toisesta samanlaisesta tilanteesta - pakolaisista - joka on saatu myös tunnetasolla vastakkainasetteluksi. Tuokin tahallisen manipuloinnin avulla tunteisiin vetoamalla, jossa kansalaiset itse ovat manipuloinnin apuna. Kaikki nämä on tarkoitettu kansan hajottamiseksi ja ihmisen särkemiseksi ja niitä siruja voi sitten täälläkin katsoa.

      Ja kun nämä mielipideääripäät karrikoituvat entisestään, ja ihmiset ärsyttävät toisiaan, niin päästään väkivallan ja aggression äärimmäisiin laitoihin.

      - Ei riitä, että on manipuloitu ihmisille mielipiteitä, vaan on ryhdytty jo manipuloimaan tekoja, eivätkä ihmiset itse edes huomaan, että minkälaisen prosessin tulosta he itse ovat ja heidän koko ajatusmaailmansa ja elämänsä.

      Parhaiten tämä millaiseksi ihmiset on saatu, näkyy avioeroissa - on aivan käsittämätöntä, että minkälaisten roistojen kanssa ihmiset nykyään avioituvat, joita rikoksia sitten käsitellään kiusaamalla lapsia ja oikeuslaitosta asianajajien rahastaessa.

      Olisikohan ihmisten tuossa tilanteessa syytä pistää jo oma arvostelukykynsä kyseenalaiseksi oikeustaistelun sijaan, että minkälaisen isän tai äidin on lapsilleen hankkinut!

      http://www.helsinginuutiset.fi/artikkeli/519771-suosikkikirjailija-kommentoi-ulkomaalaisten-rikostilastoja-nain-kulttuurivaki

      Pirkko Saision arvio on analysoitu mielipide, jolloin se on muuttunut tiedoksi - se perusteltu tosi olettamus verrattuna poliitikan opiskelija Yrttiahon mielipiteeseen. Antaa hyvän kuvan tämän päivän opiskelijamaailmasta, jossa ei enää erotu johtopäätös, toteamus, analysointi ollenkaan pelkästä mielipiteestä.

      Esimerkkinä tämä, joka on fakta:

      ".... pitää hyväksyä myös ne tosiasiat, jotka ovat toisenlaisen ajattelun perusta.

      – Sellaisia ovat hänen mukaansa esimerkiksi maahanmuuttajien rikostilastot ja tiedot työtä tarvitsevien ja avoimien työpaikkojen kohtaamattomuudesta, Saisio muistuttaa."

      Ja vastapuolen tarina:

      "Riikka Yrttiaho arvioi, että Saisio on mielipiteillään mennyt populistien ansaan. Yrttiahon mukaan äärioikeiston kanssa ei yksinkertaisesti voi keskustella.

      – Rautatientorilla ja Suomen keskusteluissa eivät kilpaile keskenään tasavertaiset joukot."

      http://www.helsinginuutiset.fi/artikkeli/519771-suosikkikirjailija-kommentoi-ulkomaalaisten-rikostilastoja-nain-kulttuurivaki

      Ainoa, jotka tässä sietävät tulla todella kivitetyiksi, ovat henkilöt, jotka luovat näitä manipulointi- ja propagandakampanjoita ja antavat niiden tapahtua Suomessa. En tiedä muualla vastaavaa tilannetta. Mikä helvetinJOUKKUE KILPAILU Rautatientorilla?! - kotiin ihmiset!! Idioottejako te olette?

      • plussiapukkaa

        Juurikin näin, ihmiset ovat aivan sekaisin ja kaikkien älykääpiöiden johdateltavissa.
        Lisäisin tähän, että naimisissa oleva runkkari on niin narsisminsa harhoissa, että seksuaalisesti ahdistelee vapaita ihmisiä, niin kauan, että saa tuhottua heidän energiansa ja elämänsä, mutta on niin itsekeskeinen, ettei tajua, että itsensä pitäisi sinne terapiaan mennä, eikä ottaa aina niitä uusia uhreja. Eli estetään lapsiperheiden perustaminen, sitten pitää saada näitä synnytyskoneita tänne, kun ei näitä omia hulluja saada terapiaan ja vastuuseen ilkeästä häiriintyneestä käyttäytymisestään. Varatun narsistin mielestä muut eivät saa olla suosittuja ja ne eivät saa pitää hauskaa. Jos tämän sairaan kuplan kaataa, niin sitten tulee itkupotkuraivari ja aletaan vainoamaan porukalla kohteitaan.

        terapian kautta nämäkin narsistit tajuaisivat antaa tilaa muidenkin elää, eikä niin kuin tänä päivänä, he kuvittelevat mielenharhoissaan, kaikkien olevan heitä viihdyttämässä. Ja keskittyisivät yhden perheen lapsien kasvatukseen, eikä niin, että niitä perheitä aloitetaan aina vaan uusia ja sitten vanhoina valitetaan kaiken heidän tekonsa olleen muiden syytä, kun lapset eivät halua olla muutamasta perheestä heidän kanssaan tekemisissä.


    • kvanttifysiikkaakin

      Siis murhainfossa nimimerkki Pieni Liekki kertoo kirjoittaneensa eduskunnan oikeusasiamiehelle kehotuksen lukea Auerin Murhalesken muistelmat. Että sillai kai se sit meni :D

      • Pikku-Lieska

        Muistaakseni Anneli itse totesi jossain radiohaastattelussa, että olisi jokaisen velvollisuus lukea hänen kirjansa, jos aikoo hänen tapaustaan kommentoida. Olen Annelin kanssa tästä asiasta samoilla linjoilla.


      • huumorinkukkaonkaunehink
        Pikku-Lieska kirjoitti:

        Muistaakseni Anneli itse totesi jossain radiohaastattelussa, että olisi jokaisen velvollisuus lukea hänen kirjansa, jos aikoo hänen tapaustaan kommentoida. Olen Annelin kanssa tästä asiasta samoilla linjoilla.

        Eikä sulla hälytyskellot soi? Buaahahhahhaahahaaaa, ihan sama juttu kiihkouskonnoissa.


      • Pikku-Lieska
        huumorinkukkaonkaunehink kirjoitti:

        Eikä sulla hälytyskellot soi? Buaahahhahhaahahaaaa, ihan sama juttu kiihkouskonnoissa.

        Oletko itse jonkin sortin nauruterapeutti? Minulla kyllä hälytyskellot soivat kaltaistesi ihmisten läheisyydessä.


      • pikkulieauerska

        Kaikilla pitäisi hälytyskellot soida sinun pedoraiskaajamurhaajan läheisyydessä ja pitää ainakin lapset kaukana.


      • Sekilttihoitaja003
        pikkulieauerska kirjoitti:

        Kaikilla pitäisi hälytyskellot soida sinun pedoraiskaajamurhaajan läheisyydessä ja pitää ainakin lapset kaukana.

        Mutta onhan sinulla kaikki muuten hyvin? Eino-setä oli kyllä melkoinen pedofiili ja sinäkin sait osasi.8-vuotiasko olit silloin?
        Mutta toivottavasti ainakin pian sinulla on kaikki hyvin.


      • nurinperinPorin
        Sekilttihoitaja003 kirjoitti:

        Mutta onhan sinulla kaikki muuten hyvin? Eino-setä oli kyllä melkoinen pedofiili ja sinäkin sait osasi.8-vuotiasko olit silloin?
        Mutta toivottavasti ainakin pian sinulla on kaikki hyvin.

        Kiltti hoitaja tulee todella kiltiksi vasta kun hän tajuaa että Lapissa on alettu pedofiliaongelmaa työstämään viranomaisten kielenkäytön siistimisellä, jo menneen vuoden joulukuusta lähtien.
        Roskapostit saavuttivat silloin kipukynnyksen jonka yli ei pääse edes kiltit hoitajat.


      • ValehtelijanMuisteloista
        Pikku-Lieska kirjoitti:

        Muistaakseni Anneli itse totesi jossain radiohaastattelussa, että olisi jokaisen velvollisuus lukea hänen kirjansa, jos aikoo hänen tapaustaan kommentoida. Olen Annelin kanssa tästä asiasta samoilla linjoilla.

        Mitä sää Lieska TAAS hourit :D
        Tuomittu seksuaalirikollinenhan on tunnettu valehtelija!
        Onneksi oikeus näki valheiden läpi ja tuomitsi raiskaajan rikoskumppaninsa
        kanssa pitkään vankeusrangaistukseen.


      • Onhuomattu
        Pikku-Lieska kirjoitti:

        Muistaakseni Anneli itse totesi jossain radiohaastattelussa, että olisi jokaisen velvollisuus lukea hänen kirjansa, jos aikoo hänen tapaustaan kommentoida. Olen Annelin kanssa tästä asiasta samoilla linjoilla.

        Olet samoilla linjoilla tuomitun lastenraiskaajan kanssa.


    • ulviladisinformaatio

      Sotatieteen tohtori puhuu disinformaatiosta, eikä ole kyllä kansalaisen silmin sen suurempaa disinformaatiosotkua Suomessa kuin on ollut Ulvila ja liki samaan pyrkinyt Aarnion tapaus - totuudesta ei ole pätkääkään tietoa. Ja nyt tuo artikkeli. Järjetöntä roskaa kansan silmille kuin pelleilynä, jota sitten media veivaa eestaa. Ja pitäis niin ku ymmärtää mistä on kyse... kansalaisten kontolle sitten jätetään ymmärrys ja vihanpito, ja hyökkäyskö tulee Suomen rajojen ulkopuolelta ihan ulviladisinformaatioon asti ja oikeuslaitokseen sekä poliisiin ja KRP:n laboratorioonko? Voisiko sotatieteen tohtori ottaa kansaa ulviladisinformaatiosotaankin.

      http://www.iltalehti.fi/kotimaa/201705152200136902_u0.shtml

    • pornolandia

      Minfossa on taas pornosedät ja tädit taas liikeellä, hyikunetooo.

      • uytr

        Miksi sitten käyt siellä lukemassa? Saatanan runkkuroopert..


      • ihguttia
        uytr kirjoitti:

        Miksi sitten käyt siellä lukemassa? Saatanan runkkuroopert..

        Tunnustit juuri totuutta, että minfossa on piilopornoluola.


    • noitavainoja

      Mikä yhdistää presidentti Trumpin ja Anneli Auerin? Sana noitavaino. Anneli Auerin sanotaan joutuneen noitavainojen kohteeksi, Trump vastaavasti väittää, että Venäjä on joutunut noitavainon kohteeksi:

      http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/201705182200146615_ul.shtml

      Jos Jukka S. Lahden murha liittyy Venäjään, niin silloinhan Trumpilla ja Auerilla on paljonkin yhteistä pohdittavaa tämän noitavainoteorian tiimoilta, eikö?

      • mysteriokuviot

        Jotta teoriassa olisi järkeä ja se yhdistyisi todella Ulvilaan, niin Trumpin olisi seuraavaksi otettava esille myös saatananpalvonta. Käykö näin - jää nähtäväksi.


      • vainonoitia

        Tosiaan, putina oli samaan aikaan diktaattorina venäjällä lun Jukka murhattiin eli liittyy selvästii tapaukseen, samoin kaikkien muiden maiden johtajat jotka olivat vallassa siihen aikaan tai nyt ja varmaan sitä ennenkin. Mitenkähän Ruotsin kunigas tähän liittyy, otapa selvää.


      • onniinpienimaa

        > No sehän tietysti riippuu siitä, että kuka järjesti Ruotsin kuninkaan seksiskandaalijutun kaikkine kuvineen ja millä motiivilla. Googlaamalla löytyy.

        Eihän nyt globaalissa maailmassa ole yhtään mikä ei kytkeytyisi toiseen asiaan - mikä lie Ruotsille tullut kun vapautti Assag en niistä raiskaussyytöksistä. Eri asia on se, että mitä tässäkin rasikattiin ja sekin, että onko pedofiilit olleet jopa Suomi-neidon kimpussa, kun maanpetosrikosvuodet ovat täsmälleen samat kuin vuodet, jotka koskevat Anneli Auerin syytteitä lasten hyväksikäytöstä - jos ne hyväksikäytetyt lapset todellisuudessa onkin Suomen sinisilmäinen ja lapsenomainen kansa!

        Muistan kuin eilispäivän vuoden 2011, kun Assagen aloitti wikileaksvuotonsa. Hän sanoi, että niiden vuotojen jälkeen maailma ei ole entisensä, ja kaikki (jotka tajuavat) tulevat ymmärtämään, että mikä jättimäinen rikollisuus kytkeytyy politiikkaan. Assagen uhkasi paljastaa heidät kaikki. Siitähän tämä sirkus sitten alkoikin. Ainoa mikä ei sitten toiminutkaan, niin kansalaisten ymmärryskyky.

        Totta kai hyväveliverkosto toimii johtajatasolla rajat ylittävästi politiikassakin ja virkamiestasolla, ja eihän Litvinenkon ja Lahden murhienkaan välillä ollut kuin muutama päivä.

        Litvinenko väitti - lukee wikipediassa suomenkielelläkin - putiinin olevan pedofiili. Ehkä Lahti pääsi hengestään samasta väittämästä myös. Ja samoissa kuvioissa käytiin oikeudenkäyntiäkin Lahden surmaa sivuten poliisirikosten tutkinnanjohtajan toimiessa syyttäjänä. Sattumaa tietysti senkin, että murhapaikalta löytyi krp-tutkijan DNA, vaikka sieltä ei löytynyt Anneli Auerin DNA:ta.

        Loppu on pelkkää loogiikkaa, koska 90-luvulla putiini kävi Turun alueella ainakin 70 kertaa ja oli läheisissä yhteyksissä alueen liikemiehiin. Lahti johti liikemiehiä siellä tuolloin yhdistysoiminnan kautta, ja kerrottiin myös seuratun suhteita järjestäytyneeseen rikollisuuteen. Lahti oli töissä vankilassa niin Virossa kuin Turussakin - myös muutenkin laajat suhteet ja puhui sujuvasti ainakin viittä kieltä, mm. viroa, joten hänellä oli ilman muuta tieto hallussaan. Oli kai muillakin, kun sitten parin vuoden kuluttua jo yllättäin ammuttiin valtioneuvoston autotallisskin ja alkoi varsinainen poliisisurmien sarja ja tietysti autonkuljettajien. Mihin lie ministereitäkin kuljettaneet!

        Minulle oli yllätys miten pienet kuviot tässä lopulta on, kun jäin ihmettelemään 90-luvun oikeudenkäyntejä Turun alueella liittyen elinkeinoelämään, niin siellä onkin toiminut hovioikeuden viskaalina nykyinen presidenttimme Sauli Niinistö, joten tieto on hänelläkin hallussaan, ja Ilkka Kanervako siellä istui samaan aikaan kaavotusasioiden arkistokaapin päällä?

        Minä kun aina luulin, että Tampere on jotenkin hurjaa aluetta, mutta onkin tauti tarttunut vaan Turusta sinne!


      • kovatkytkökset
        onniinpienimaa kirjoitti:

        > No sehän tietysti riippuu siitä, että kuka järjesti Ruotsin kuninkaan seksiskandaalijutun kaikkine kuvineen ja millä motiivilla. Googlaamalla löytyy.

        Eihän nyt globaalissa maailmassa ole yhtään mikä ei kytkeytyisi toiseen asiaan - mikä lie Ruotsille tullut kun vapautti Assag en niistä raiskaussyytöksistä. Eri asia on se, että mitä tässäkin rasikattiin ja sekin, että onko pedofiilit olleet jopa Suomi-neidon kimpussa, kun maanpetosrikosvuodet ovat täsmälleen samat kuin vuodet, jotka koskevat Anneli Auerin syytteitä lasten hyväksikäytöstä - jos ne hyväksikäytetyt lapset todellisuudessa onkin Suomen sinisilmäinen ja lapsenomainen kansa!

        Muistan kuin eilispäivän vuoden 2011, kun Assagen aloitti wikileaksvuotonsa. Hän sanoi, että niiden vuotojen jälkeen maailma ei ole entisensä, ja kaikki (jotka tajuavat) tulevat ymmärtämään, että mikä jättimäinen rikollisuus kytkeytyy politiikkaan. Assagen uhkasi paljastaa heidät kaikki. Siitähän tämä sirkus sitten alkoikin. Ainoa mikä ei sitten toiminutkaan, niin kansalaisten ymmärryskyky.

        Totta kai hyväveliverkosto toimii johtajatasolla rajat ylittävästi politiikassakin ja virkamiestasolla, ja eihän Litvinenkon ja Lahden murhienkaan välillä ollut kuin muutama päivä.

        Litvinenko väitti - lukee wikipediassa suomenkielelläkin - putiinin olevan pedofiili. Ehkä Lahti pääsi hengestään samasta väittämästä myös. Ja samoissa kuvioissa käytiin oikeudenkäyntiäkin Lahden surmaa sivuten poliisirikosten tutkinnanjohtajan toimiessa syyttäjänä. Sattumaa tietysti senkin, että murhapaikalta löytyi krp-tutkijan DNA, vaikka sieltä ei löytynyt Anneli Auerin DNA:ta.

        Loppu on pelkkää loogiikkaa, koska 90-luvulla putiini kävi Turun alueella ainakin 70 kertaa ja oli läheisissä yhteyksissä alueen liikemiehiin. Lahti johti liikemiehiä siellä tuolloin yhdistysoiminnan kautta, ja kerrottiin myös seuratun suhteita järjestäytyneeseen rikollisuuteen. Lahti oli töissä vankilassa niin Virossa kuin Turussakin - myös muutenkin laajat suhteet ja puhui sujuvasti ainakin viittä kieltä, mm. viroa, joten hänellä oli ilman muuta tieto hallussaan. Oli kai muillakin, kun sitten parin vuoden kuluttua jo yllättäin ammuttiin valtioneuvoston autotallisskin ja alkoi varsinainen poliisisurmien sarja ja tietysti autonkuljettajien. Mihin lie ministereitäkin kuljettaneet!

        Minulle oli yllätys miten pienet kuviot tässä lopulta on, kun jäin ihmettelemään 90-luvun oikeudenkäyntejä Turun alueella liittyen elinkeinoelämään, niin siellä onkin toiminut hovioikeuden viskaalina nykyinen presidenttimme Sauli Niinistö, joten tieto on hänelläkin hallussaan, ja Ilkka Kanervako siellä istui samaan aikaan kaavotusasioiden arkistokaapin päällä?

        Minä kun aina luulin, että Tampere on jotenkin hurjaa aluetta, mutta onkin tauti tarttunut vaan Turusta sinne!

        Ja olihan sekin ihan vakavasti otettava tieto, että joku henkilö oli onnistunut löytämään Lahden Julius-firman sivuston takaa venäläisten tyttöjen välitysfirman sivut. Kuka oli se liikemies, joka Aarniolle antoi rahaa - hänenhän sanottu myös välittäneen maksullista naisseuraa... oliko se peräti jonnekin Saudi-Arabiaan vai minne...


      • vääräpalsta

        Varamasti saat hullusirpa kaikista mahdollisista tapahtumista kehiteltyä kytkennät Ulvilaan, mutta sepitä niitä salkkari-osiossa tai psykiatrille. Saitko taas porttikiellon minfoon kun täällä sekoilet?


      • jasitteneteenpäin

        Se on nyt ohi. Ulvila-käsittelyllä kaadettiin koko poliittinen, kaapattu Euroopan Unioni - syyllä tai toisella - ja näyttää siltä, että Eurooppa-neuvosto teki vastavallankaappauksen. Romano Prodi oli komissiojohtaja 1999-2004 - selvisi, että hän olikin KGB:n miehiä, jonka jälkeen komissionjohtajaksi tuli Portugalin Barroso, joka itse on maolaisen kommunistisiiven sissijohtaja. Hän toimi komissiojohtajana vuoteen 2014. Tilanne selviää täältä.

        http://keskustelu.suomi24.fi/t/14860651/mika-neuvosto

        Eurooppa-neuvostosta, josta tuli korkein poliittinen päättävä elin Lissabonin sopimuksella onkin yllättäen hukannut tunnuksestaan vapaamuurareiden valvovan silmän - myös Eurooppa-neuvosto ja Euroopan Union neuvosto ovat nyt samat, samoilla tunnuksilla. Eli se poliittinen unioni, jota luotiin Big-Euroopaksi, on nyt torpeedoitu. Barroso ja Van Rompuy ovat kadonneet, ja se oli Van Rompuy, joka uhkasi Britanian Cameronia sodalla, jos ilmenee EU-kritiikkiä.

        Toukokuussa 2012 Auerin asianajaja Manner tiedotti, kun Valkama kertoi Ulvila-tutkinnan tulleen finaaliin, kalkkiviivoille, että Suomen liki koko poliisivoimat ovat nyt saantananpalvojien kimpussa aina ulkomaita myöten. Tässä oli taitekohta.

        Pitikö todella paikkansa Britanian tiedustelupalvelun raportti, että EU-komission toimesta oli tuotettu pedofiiliaineistoa ja elokuvia, ja että Barroso oli tilannut Madeleinen sieppauksen, ja juuri sillä alueella oli siepattu jo useita lapsia, ja lasten sieppaajat olivat toimineet korkeiden Portugalin ja Britanian oikeusviranomaisten suojeluksessa.

        Joka tapauksessa - se on ohi nyt. Onneksi olkoon tekijöille!


      • lopultakin
        jasitteneteenpäin kirjoitti:

        Se on nyt ohi. Ulvila-käsittelyllä kaadettiin koko poliittinen, kaapattu Euroopan Unioni - syyllä tai toisella - ja näyttää siltä, että Eurooppa-neuvosto teki vastavallankaappauksen. Romano Prodi oli komissiojohtaja 1999-2004 - selvisi, että hän olikin KGB:n miehiä, jonka jälkeen komissionjohtajaksi tuli Portugalin Barroso, joka itse on maolaisen kommunistisiiven sissijohtaja. Hän toimi komissiojohtajana vuoteen 2014. Tilanne selviää täältä.

        http://keskustelu.suomi24.fi/t/14860651/mika-neuvosto

        Eurooppa-neuvostosta, josta tuli korkein poliittinen päättävä elin Lissabonin sopimuksella onkin yllättäen hukannut tunnuksestaan vapaamuurareiden valvovan silmän - myös Eurooppa-neuvosto ja Euroopan Union neuvosto ovat nyt samat, samoilla tunnuksilla. Eli se poliittinen unioni, jota luotiin Big-Euroopaksi, on nyt torpeedoitu. Barroso ja Van Rompuy ovat kadonneet, ja se oli Van Rompuy, joka uhkasi Britanian Cameronia sodalla, jos ilmenee EU-kritiikkiä.

        Toukokuussa 2012 Auerin asianajaja Manner tiedotti, kun Valkama kertoi Ulvila-tutkinnan tulleen finaaliin, kalkkiviivoille, että Suomen liki koko poliisivoimat ovat nyt saantananpalvojien kimpussa aina ulkomaita myöten. Tässä oli taitekohta.

        Pitikö todella paikkansa Britanian tiedustelupalvelun raportti, että EU-komission toimesta oli tuotettu pedofiiliaineistoa ja elokuvia, ja että Barroso oli tilannut Madeleinen sieppauksen, ja juuri sillä alueella oli siepattu jo useita lapsia, ja lasten sieppaajat olivat toimineet korkeiden Portugalin ja Britanian oikeusviranomaisten suojeluksessa.

        Joka tapauksessa - se on ohi nyt. Onneksi olkoon tekijöille!

        Nyt voit hullusirpa vetää itsesi kiikkuun, kaikki on ohi!


    • tulihan.sanottua

      Maarit Tastulan haastattelema Jari Aarnio sanoi joskus, kai jo edellisen vuosituhannen puolella, että hän tuntee rikollisten kielen ja kuviot.

    • Vieläkintuomitsematon

      AAuer on saanut vapaasti valehdella joka oikeudenkäynnissä, toisin kuin valaehtoiset todistajat. Siis vapaus puhua täyttä potaskaa, jota on suoltanut, ja vaihtuvia tilannekuvauksia murhapaikalta. Valheella on lyhyet jäljet, mutta valehtelemalla saa pitkät oikeudenkäynnit.. M.O.T.

      • Pikku-Lieska

        Et ilmiselvästi taida tuntea mekanismeja, joilla synnytetään ihmisille valemuistoja ja joilla voidaan manipuloida ihminen henkisesti rikki.


      • pikkulieauerska
        Pikku-Lieska kirjoitti:

        Et ilmiselvästi taida tuntea mekanismeja, joilla synnytetään ihmisille valemuistoja ja joilla voidaan manipuloida ihminen henkisesti rikki.

        Onkin enemmän sinun ja muiden annulistien alaa, mutta tehoaa vain tyhmimpiin.


    • zzxxccnnn

      Valemuisto? Niitä tuntuu riittävän eri versioina. Luulisi päähän istutetun valemuiston pysyvän samana. Murhalesken stoorit vaan tuppaavat mutkittelemaan. Et hälle on sit varmaa istutettu päähä muisteluksia runsas määrä. Hyppäsin arkun yli olohuoneeseen. Eiku seisoin lattialla...Olin nukkumassa ja lasia satoi ja satoi (unohtui että oviverho oli pitkään paikallaan). Jotain työntyi aukosta sisään (siis norsun kärsä vai ihmisen jalka). Tyttären ja äidin muisteluksia on välillä vaikea sovittaa yhteen, mutta mitäs pienist sanoi Vaasan HO.

      • neitiABC

        Tuollaiset muistikuvat mahtuvat pienen tapahtumakejun sisälle kaikki.
        Eivät ne muutu valemuistoiksi eikä kumoa toisiaan, ne tapahtuivat yks' toisensa jälkeen.

        Nettikerronnassa vaan sinä tunnut kaipaavan yhtä lähtökohtaa joka miesessäsi kumoaisi kaikki muut lähtökohdat.

        Se on elävälle elämälle vieras lähtökohta eikä tule koskaan kenellekään onnistumaan.


      • zzxxcccnma

        Asiat tapahtuvat yhdellä tavalla (ellei esim. kaksi ryöstäjää ammu uhria yhtäaikaisesti). Elävä elämä on pääosin perin yksinkertaista ja siitä yksinkertaisuudesta johtuu, että päätelmät tehdään siitä, mit joku puhhuu eikä siit mit joku haluais kuultavan. Yks toisensa jälkeen tapahtuvia muunnoksia siitä, miten tapahtumat etenivät ei niele erkkikään. Paitsi joku roobertti, jolla on hoono suami.

        Terveisiä Keljonkankaan ABC:ltä.


      • neitiABC
        zzxxcccnma kirjoitti:

        Asiat tapahtuvat yhdellä tavalla (ellei esim. kaksi ryöstäjää ammu uhria yhtäaikaisesti). Elävä elämä on pääosin perin yksinkertaista ja siitä yksinkertaisuudesta johtuu, että päätelmät tehdään siitä, mit joku puhhuu eikä siit mit joku haluais kuultavan. Yks toisensa jälkeen tapahtuvia muunnoksia siitä, miten tapahtumat etenivät ei niele erkkikään. Paitsi joku roobertti, jolla on hoono suami.

        Terveisiä Keljonkankaan ABC:ltä.

        Pitäisikö tietää missä Keljonkankaan ABC on?
        Vai pitäisikö ymmärtää että yrität viestiä minulle henk.koht. hienovaraisesti kuttuilemalla?


      • outojamuistoja
        neitiABC kirjoitti:

        Tuollaiset muistikuvat mahtuvat pienen tapahtumakejun sisälle kaikki.
        Eivät ne muutu valemuistoiksi eikä kumoa toisiaan, ne tapahtuivat yks' toisensa jälkeen.

        Nettikerronnassa vaan sinä tunnut kaipaavan yhtä lähtökohtaa joka miesessäsi kumoaisi kaikki muut lähtökohdat.

        Se on elävälle elämälle vieras lähtökohta eikä tule koskaan kenellekään onnistumaan.

        Mihin ne lasinsirut sitten hävisi paidasta ja hiuksista kun joka versiossa oli ikkunan lähellä liitelevän hupparin rynniessä sisään?


    • Munmielestä

      Mun mielestä; oikeussalissa syytetyn asianajaja onnistui hyvin tehtävässään hämmentää ja sekoittaa soppaa. Silti on edelleenkin vaikea käsittää vapauttavaa päätöstä, niin ilmiselviä valheita syytetty taas lasketteli, kuten koko pitkän farssin anteeksi siis prosessin aikana.

      Toisaalta, kun aikanaan uutisoitiin että oikeutta käydään taas Vaasassa, lopputulos ei kauheasti yllättänyt.

      Auer kailotti jo kauan sitten mediassa tietävänsä 99% varmuudella kuka The Huppix on. Askarruttaakohan tämä Auerin
      "varma tieto" koskaan Vaasan hovioikeuden vapauttavan päätöksen tehnyttä kahta miestuomaria :O

      IMO

      • semminkin

        Näyttöä auerskaa vastaan vaikka kuinka paljon, yhtäkään ei ole kumottu, sen sijaan ulkopuolinen täysin mahdoton niin ajallisesti kuin todisteidenkin valossa, ei DNA:ta, ei hajujälkiä, ei ääniä...ei yhtään mitään.


      • noihhvalmistatuli

        Yhteen aikaan monfossa kuulivat jos monen sortin ääniä, olipa muuten hauskaa luettavaa sillo. Ja vielä ihan tosissaan kirjoittivat :)))))))


      • Psyk.gradun.tekijä
        semminkin kirjoitti:

        Näyttöä auerskaa vastaan vaikka kuinka paljon, yhtäkään ei ole kumottu, sen sijaan ulkopuolinen täysin mahdoton niin ajallisesti kuin todisteidenkin valossa, ei DNA:ta, ei hajujälkiä, ei ääniä...ei yhtään mitään.

        Runkkailetko samalla kun vuodatat noita tarinoitasi tänne?


    • Plääplääpl

      Pervoja riittää. No, tällaisessa ketjussa ei liene isokaan ihme. Koska ko henkilökin on todettu sellaiseksi.

      • Sekilttihoitaja003

        Mutta onhan kaikki muuten sinulla hyvin?


      • ontääniinhauskaaa

        Pervoja riittää, niin täällä kuin minfossa, yksi pervo on liki lopettanut paasaamisensa vai onko bennissä vai kirjoittaako annelistien salasanavapailla nikeillä? Mutta onpa ulvilaosio kuallu paikka nykyään, tuskin ketään ulkopuolista enään kiinnosta.


      • huonosti.pyyhkii
        ontääniinhauskaaa kirjoitti:

        Pervoja riittää, niin täällä kuin minfossa, yksi pervo on liki lopettanut paasaamisensa vai onko bennissä vai kirjoittaako annelistien salasanavapailla nikeillä? Mutta onpa ulvilaosio kuallu paikka nykyään, tuskin ketään ulkopuolista enään kiinnosta.

        "Kirjoittaako annelistien salasanavapailla nikeillä"^?
        Mikähän viisaus tuossakin piilee?


    • pikkulieskaa

      Nyt uskon Annelin syyllisyyteen, luin asiakirjoja ja oikeuden päätöksiä.

      • Sekilttihoitaja003

        Mutta onhan sinulla muuten kaikki hyvin?


      • Hullunkurista

        Mielenkiintoista. Minfon yhden asiaan annelistin mukaan tyttö kävi takkahuoneessa kaksi kertaa seuraavasti: ekalla käyntikerralla (ilm havahduttuaan kauheisiin ääniin) huoneessa olivat vain Auer ja J. Lahti, tokalla kerralla ikkuna oli rikottu ! ja lasinsirpaleet pitkin lattiaa, mutta huoneessa edelleenkin vain Auer ja J. Lahti.
        Eihän tämä nyt sovi Auerin tarinoihin hurjan huppumiehen sisääntulosta ollenkaan :O


    • valemuistot

      Eikä hän nähnyt ketään muuta, ennenkuin Anneli istutti hänelle valemuiston jostakin ikkunasta ulos kömpivästä hyypästä.

      • pelkkiäsatuja

        Tyttö ei edes yritä kertoa mitään todellisia tuntomerkkejä, vain "ei jättiläinen eikä menninkäinen", auerska taas kertoo aivan liian tarkkoja ihohuokosineen pimeässä ja silti ei ole niitä lasinsiruja hiuksissa ja paidassa, vaikka ollut muka lähellä. Täysin epäuskottavia molemmat.


      • Terttu.Tehohoitaja
        pelkkiäsatuja kirjoitti:

        Tyttö ei edes yritä kertoa mitään todellisia tuntomerkkejä, vain "ei jättiläinen eikä menninkäinen", auerska taas kertoo aivan liian tarkkoja ihohuokosineen pimeässä ja silti ei ole niitä lasinsiruja hiuksissa ja paidassa, vaikka ollut muka lähellä. Täysin epäuskottavia molemmat.

        Tuohonko perustat Annelin syyllisyyden?

        Mutta onhan kaikki muuten hyvin?


      • heikunkeikunjou
        Terttu.Tehohoitaja kirjoitti:

        Tuohonko perustat Annelin syyllisyyden?

        Mutta onhan kaikki muuten hyvin?

        Jokos minfossa on saatu selvyyttä liitävästä huppiksesta, vai aiotteko ottaa vielä montakin uhria, tälle alttarille? Mitä vielä tehdään laittomasti pitämällä laitonta ja erittäin tarkkaa henkilörekisteriä.


    • Huppulieauerska

      Murhaaja on ollut käräjillä jo monta kertaa. Ne vielä siellä minfossakin haluavat uskoa valheisiin. Puolustavat lastenpahoinpitelijää.

    • Pikku-Lieska

      Mikä on motiivisi kirjoittaa höpöhöpö-juttuja? Maksaako joku sinulle valheiden levittämisestä vai ihanko teet tätä kyseenalaista toimintaasi puhtaasti siitä syystä, ettei sinulla ole järkevämpää tekemistä?

      • pikkulieauerska

      • Katuva.sikanaama
        pikkulieauerska kirjoitti:

        Mikä on motiivisi olla todistamatta auerskan syyttömyyttä jos kerran tiedät syyttömäksi, miksi annat roikkua löysässä hirressä? Siitä vaan kumoamaan todisteet syyllisyydestä.
        http://keskustelu.suomi24.fi/t/14704391/oikeuden-15-perustelua-auerin-syyllisyydesta

        Niinpä, ei ainoatakaan todistetta syyttömyydestä ja kuinka voisi ollakaan, koska ainoa mahdollinen syyllinen tyttären lisäksi.

        Verijälki ulkona seinässä todistaa Annelin syyttömäksi. Vai väittääkö joku tosissaan, että hän olisi lavastanut itsesä syylliseksi?


      • Faktat_

        *Anneli Auer tuomittiin 7, 5 vuodeksi vankeuteen kolmesta törkeästä lapsen seksuaalisesta hyväksikäytöstä, kahdesta törkeästä raiskauksesta, kahdesta pakottamisesta seksuaaliseen tekoon ja yhdestä lapsen seksuaalisesta hyväksikäytöstä. Lisäksi hänet tuomittiin myös kolmesta törkeästä pahoinpitelystä, kahdesta pahoinpitelystä ja yhdestä laittomasta uhkauksesta.

        Jens Kukka tuomittiin neljästä törkeästä lapsen seksuaalisesta hyväksikäytöstä, kahdesta törkeästä raiskauksesta, kolmesta pakottamisesta seksuaaliseen tekoon, yhdestä lapsen seksuaalisesta hyväksikäytöstä ja yhdestä pahoinpitelystä.*


      • aimiten
        Katuva.sikanaama kirjoitti:

        Verijälki ulkona seinässä todistaa Annelin syyttömäksi. Vai väittääkö joku tosissaan, että hän olisi lavastanut itsesä syylliseksi?

        Onko sen verijäljen yhteydessä ulkopuolisen DNA:ta? Miten se liitelevä huppis kuivatti verilammikot sisällä muutamassa minuutissa kun testissä vei n. puoli tuntia?


      • Katuva.sikanaama
        aimiten kirjoitti:

        Onko sen verijäljen yhteydessä ulkopuolisen DNA:ta? Miten se liitelevä huppis kuivatti verilammikot sisällä muutamassa minuutissa kun testissä vei n. puoli tuntia?

        miksi pitäisi olla?


    • Terassinovi

      Koko huppumiehen kömpiminen sisään rikotusta oven ikkunasta on täysin epäuskottavaa. Rikkomisesta jää vääjäämättä teräviä lasinsoiroja kiinni reunoifin., mikä tekee metrin korkeudella olevasta aukosta sisään menemisen hitaaksi ja hankalaksi. Rikotusta ikkunasta on helppo avata ovi ja toimenpide vie vain viisi sekuntia maksimissaan. Ja sama tyyppi vielä poistuisi samasa reiästä. Mikäli tällainen huppis olisi olemassa, hän olisi totaalinen imbesilli

      • Pikku-Lieska

        En tiedä, mikä on äärilaitojen miehen älykkyysosamäärä, mutta ikkunasta hän nyt kuitenkin kaikkien jälkien ja olemassa olevien silminnäkijätietojen perusteella kulki. Ehkä kaveri ei hallinnut oven lukitusmekanismin avaamista. Oven avaamisesta murhan aikana ei ole mitään viitteitä. Ikkuna on rikottu ulkopuolelta ja siitä on olemassa pätevät todisteet, mitkä ilmenevät mm. oikeudenkäyntiaineiston asiantuntijatodistajien kuulemisista.


      • seesamaukeneeeekin
        Pikku-Lieska kirjoitti:

        En tiedä, mikä on äärilaitojen miehen älykkyysosamäärä, mutta ikkunasta hän nyt kuitenkin kaikkien jälkien ja olemassa olevien silminnäkijätietojen perusteella kulki. Ehkä kaveri ei hallinnut oven lukitusmekanismin avaamista. Oven avaamisesta murhan aikana ei ole mitään viitteitä. Ikkuna on rikottu ulkopuolelta ja siitä on olemassa pätevät todisteet, mitkä ilmenevät mm. oikeudenkäyntiaineiston asiantuntijatodistajien kuulemisista.

        Ovi avattiin poliisin toimesta, kaikkien ylläriksi se aukeni ihan helpolla, mahtoi poliisia ottaa päähän, kun tuli nekutettu olo, buaaahhahahhahahahaaaa.


      • pikkulieauerska
        Pikku-Lieska kirjoitti:

        En tiedä, mikä on äärilaitojen miehen älykkyysosamäärä, mutta ikkunasta hän nyt kuitenkin kaikkien jälkien ja olemassa olevien silminnäkijätietojen perusteella kulki. Ehkä kaveri ei hallinnut oven lukitusmekanismin avaamista. Oven avaamisesta murhan aikana ei ole mitään viitteitä. Ikkuna on rikottu ulkopuolelta ja siitä on olemassa pätevät todisteet, mitkä ilmenevät mm. oikeudenkäyntiaineiston asiantuntijatodistajien kuulemisista.

        En tiedä mikä on annulistin älykkyysosamäärä, mutta reilusti alle sata. Ikkunasta hän nyt ainakaan ei ole kulkenut ja siitä todoistaakin vain pedomurhaaja auerska uskollisen apurinsa kanssa.

        Sillä ei ole merkitystä onko auerska rikkonut ikkunaa ulkopuoleltakin, sisäpuolelta ainakin ja siitä on olemassa pätevät todisteet, mitkä ilmenevät mm. oikeudenkäyntiaineiston asiantuntijatodistajien kuulemisista. Muovituoli ei olisi edes kestänyt ison lihavan huppiksen painoa, ei olisi pystynyt pitämään kiinni karmista leikkaamatta käteensä siitä kohti mihin auerska lavasti jäljen. Ei verisiä poistumisjälkiä, ei hajujälkiä, ei DNA:ta, ei äänät, ei yhtään mitään todistetta ulkopuolisesta, sen sijaan pelkästään aikajan tekee ulkopuolisen paikallaolon mahdottomaksi.

        Eikö nolota "uskoa" kaikkien todisteiden ja fysiikanlakien vastaisesti yliluonnolliset kyvyt omaavaan liitelevään huppikseen?


    • Hovista

      "Näin ollen syytteen tueksi esitetty näyttö ei riitä siihen, että Anneli Auerin katsottaisiin surmanneen Jukka Lahden syytteen teonkuvausten mukaisesti ja että hänet tuomittaisiin tästä rikoksesta rangaistukseen. Hovioikeudelle ei siten jää muuta vaihtoehtoa kuin hylätä syyte. Asia on ratkaistava epäselvässä tapauksessa syytetyn eduksi ( in dubio pro reo )."

    • Hovista

      Kun näyttö ei riitä, niin näyttö ei riitä. Totuus on sitten aivan toinen asia.

      • näyttöriittää

        Kaikille täysijärkisille näyttö riittää ja ulkopuolinen mahdoton, mutta minkäs sille voi jos pari hovinarria haluaa uskoa liiteleviin yliluonnolliset kyvyt omaaviin huppiksiin. Pitäisi selvittää vaikuttiko raha hovinarreihin kuten ahnesika manneriin.


    • terassilauta

      Lähtökohtana Ei voi olla murhasta epäillyn kertomus "huppumiehestä", koska hän voi ja saavalehdella vapaasti. Jota on harrastanut oman nahkansa pelastamiseksi. Tarina vaan ei ollut tarpeeksi uskottava. Auerskan pääepäilty on tutkittu ja syyttömäksi todettu.

      • Hejac

        Ai että oikein todetaan SYYTTÖMÄKSI? Todisteet vaan eivät riittäneet, sillä kertaa. Mitäs luulet, kumpi on pätevämmin syyttömäksi todettu oikeuden päätöksellä todettu, vai huteran , nopean poliisisekoilun tutkimus?


      • Pikku-Lieska

        Yksikään Annelia syyllistävä henkilö ei ole osannut kertoa, mitä Tähtisentiellä on murhayönä tapahtunut. Anneli tyttärineen on selvittänyt, kuinka äärilaitojen mies tunkeutui ikkunasta sisään, tappoi perheen isän ja poistui takkahuoneen ikkunasta. Olen melko varma, että äärilaitojen mies onnistui telomaan kätensä lasinsärmään poistuessaan paikalta. Minulle on kyllä edelleen epäselvää, miksi Annelia täällä edelleen syyllistetään ja äärilaitojen mies saa touhuta rauhassa herraseurassa.


      • jestasmikähupijoukkio
        Pikku-Lieska kirjoitti:

        Yksikään Annelia syyllistävä henkilö ei ole osannut kertoa, mitä Tähtisentiellä on murhayönä tapahtunut. Anneli tyttärineen on selvittänyt, kuinka äärilaitojen mies tunkeutui ikkunasta sisään, tappoi perheen isän ja poistui takkahuoneen ikkunasta. Olen melko varma, että äärilaitojen mies onnistui telomaan kätensä lasinsärmään poistuessaan paikalta. Minulle on kyllä edelleen epäselvää, miksi Annelia täällä edelleen syyllistetään ja äärilaitojen mies saa touhuta rauhassa herraseurassa.

        Ei ole kukaan annelistikaan.


      • pikkulieauerska
        Pikku-Lieska kirjoitti:

        Yksikään Annelia syyllistävä henkilö ei ole osannut kertoa, mitä Tähtisentiellä on murhayönä tapahtunut. Anneli tyttärineen on selvittänyt, kuinka äärilaitojen mies tunkeutui ikkunasta sisään, tappoi perheen isän ja poistui takkahuoneen ikkunasta. Olen melko varma, että äärilaitojen mies onnistui telomaan kätensä lasinsärmään poistuessaan paikalta. Minulle on kyllä edelleen epäselvää, miksi Annelia täällä edelleen syyllistetään ja äärilaitojen mies saa touhuta rauhassa herraseurassa.

        Kertoihan auerska itsekin tunnstuksessaan mitä tapahtui ja pääkohdat selvillä todisteiden perusteella, ei mistään murhasta tarvitse videokuvaa olla todisteeksi vaikka murhaaja ei tunnustaisikaan. Ainoa mahdollinen syyllinen tyttären lisäksi ja ulkopuolinen mahdoton niin tapauksesda ei ole mitään epäselvää ja käräjäoiekus tuomistikin aivan oikein.

        Mistä ääriavaruudesta se uhfomies mielestäsi on, onko kauempaa kuin Marsista? Onko siellä kaikila yliluonnolliset kyvyt ja käykö ne useinkin murhailemassa ihmisiä maapallolla? Millainen avaruusalus sillä uhfomiehellä oli, oliko se naamioitu vanhaksi Volvoksi? Lentävä Volvo, hui kauhistus.

        Yksikään annulisti ei ole osannut kertoa, mitä Tähtisentiellä on murhayönä tapahtunut eikä kumoamaan auerskan syylliseksi todistavia kohtia. Minulle on kyllä edelleen epäselvää, miksi muutama annulisti puolustaa sitä edelleen ja pedoraiskaajamurhaaja auerska saa touhuta rauhassa pedofemakkoseurassa.


      • Hejac
        pikkulieauerska kirjoitti:

        Kertoihan auerska itsekin tunnstuksessaan mitä tapahtui ja pääkohdat selvillä todisteiden perusteella, ei mistään murhasta tarvitse videokuvaa olla todisteeksi vaikka murhaaja ei tunnustaisikaan. Ainoa mahdollinen syyllinen tyttären lisäksi ja ulkopuolinen mahdoton niin tapauksesda ei ole mitään epäselvää ja käräjäoiekus tuomistikin aivan oikein.

        Mistä ääriavaruudesta se uhfomies mielestäsi on, onko kauempaa kuin Marsista? Onko siellä kaikila yliluonnolliset kyvyt ja käykö ne useinkin murhailemassa ihmisiä maapallolla? Millainen avaruusalus sillä uhfomiehellä oli, oliko se naamioitu vanhaksi Volvoksi? Lentävä Volvo, hui kauhistus.

        Yksikään annulisti ei ole osannut kertoa, mitä Tähtisentiellä on murhayönä tapahtunut eikä kumoamaan auerskan syylliseksi todistavia kohtia. Minulle on kyllä edelleen epäselvää, miksi muutama annulisti puolustaa sitä edelleen ja pedoraiskaajamurhaaja auerska saa touhuta rauhassa pedofemakkoseurassa.

        "syylliseksi todistavat kohdat"??? Mitä ne muka ovat? Mitä HO kertoi niistä?


      • hyväkunkysyit

      • Hejac
        hyväkunkysyit kirjoitti:

        Unohtui tosiaan laittaa linkki, tuossapa niistä osa, ainakin 20 kohtaa todistaa auerskan syylliseksi, ulkopuolisesta sen sijaan ei ole ainoatakaan todistetta vaan on mahdoton pelkästään aikajan perusteella.
        http://keskustelu.suomi24.fi/t/14704391/oikeuden-15-perustelua-auerin-syyllisyydesta

        Ai todistaa? Ottiko HO nuo tosissaan? NO EI TIETENKÄÄN, koska niiden todistusvoima on luokkaa "paskaa".


      • hahahahhahahaha
        Hejac kirjoitti:

        Ai todistaa? Ottiko HO nuo tosissaan? NO EI TIETENKÄÄN, koska niiden todistusvoima on luokkaa "paskaa".

        Et siis pysty kumoamaan todisteita, no etpä tietenkään ))


      • WAHAHHHAHAHHHAHHA
        hahahahhahahaha kirjoitti:

        Et siis pysty kumoamaan todisteita, no etpä tietenkään ))

        Miksi kumoaisin, kun HO teki sen VIRALLISESTI minun puolestani. Mene sinne valittamaan kovaa kohtaloasi. MUAAHHAA!


    • Lautanainen

      Onko joitakin todisteita esitetty?

    • Krääkki

      Mitään todisteita ei ole syytetyn ja hänen manipuloimansa lapsukaisen väittämästä huppumiehestä. Eli ei ole todisteita esitetty. Vainajan kysymys.

      • WAHAHHHAHAHHHAHHA

        Ei myöskään Annelin syyllisyydestä, MUAAHHAA!


      • WAHAHHHAHAHHHAHHA
        WAHAHHHAHAHHHAHHA kirjoitti:

        Ei myöskään Annelin syyllisyydestä, MUAAHHAA!

        Laitapa esimerkki minkä todisteen hovinarrit ovat kumonneet. Kaikki todisteet syyllisyydestä pitäisi pystyä kumoamaan, todistaa syyttömäksi tai joku muu syylliseksi, mitään näistä ei ole tapahtunut.


      • turhaa.lätinää
        WAHAHHHAHAHHHAHHA kirjoitti:

        Laitapa esimerkki minkä todisteen hovinarrit ovat kumonneet. Kaikki todisteet syyllisyydestä pitäisi pystyä kumoamaan, todistaa syyttömäksi tai joku muu syylliseksi, mitään näistä ei ole tapahtunut.

        Kaikkihan me olemme syyllisiä,ainakin ilman pilaamiseen hengittämällä, jos ei muuhun. Siis mahdotonta todistaa ketään syyttömäksi. Sinäkin olet syyllinen johonkin.


      • Pikku-Lieska
        WAHAHHHAHAHHHAHHA kirjoitti:

        Laitapa esimerkki minkä todisteen hovinarrit ovat kumonneet. Kaikki todisteet syyllisyydestä pitäisi pystyä kumoamaan, todistaa syyttömäksi tai joku muu syylliseksi, mitään näistä ei ole tapahtunut.

        Oletko koulukiusaaja? Tiefoksesi vaan, ettei syyttömän ihmisen pitäisi joutua todistelemaan syyttömyyttään. Anneli on kuitenkin todistettu syyttömäksi. Sinua ei muuten ole todistettu Ulvilan murhaan syyttömäksi, kuten ei minuakaan.


      • Lokomotive
        Pikku-Lieska kirjoitti:

        Oletko koulukiusaaja? Tiefoksesi vaan, ettei syyttömän ihmisen pitäisi joutua todistelemaan syyttömyyttään. Anneli on kuitenkin todistettu syyttömäksi. Sinua ei muuten ole todistettu Ulvilan murhaan syyttömäksi, kuten ei minuakaan.

        Niinpä. Minä voin olla syyllinen, sinä voit olla syyllinen. Anneli voi olla syyllinen. Kuka tahansa näistä kolmesta voi olla syyllinen, mutta vain yhdellä on siihen motiivi.


      • vihavainennnn
        Lokomotive kirjoitti:

        Niinpä. Minä voin olla syyllinen, sinä voit olla syyllinen. Anneli voi olla syyllinen. Kuka tahansa näistä kolmesta voi olla syyllinen, mutta vain yhdellä on siihen motiivi.

        Ja kellään muullako ei voisi olla motiivia?


      • PIKKU-LIESKA

        Siis käsittääkseni Anneli on yksi niistä harvoista, joita on tutkittu ja jonka voidaan todeta olevan todisteiden valossa syytön. Syylliseksi häntä on toki yritetty kirjoittaa ja lavastaa, mutta ei syyttömästä helpolla syyllistä saa. Mitä, jos seuraavat 10 keskityttäisiin tutkimaan äärilaitojen miestä ja niitä verkostoja, jotka häntä suojelevat?


      • pikkulieauerska
        Pikku-Lieska kirjoitti:

        Oletko koulukiusaaja? Tiefoksesi vaan, ettei syyttömän ihmisen pitäisi joutua todistelemaan syyttömyyttään. Anneli on kuitenkin todistettu syyttömäksi. Sinua ei muuten ole todistettu Ulvilan murhaan syyttömäksi, kuten ei minuakaan.

        Vain auerska on todistettu syylliseksi, minä taas en voi olla koska ulkopuolinen on todistettu mahdottomaksi. Sinä olet syyllinen jos olet auerska kuten väität, kun kerrot tietäväsi tutkijoita paremmin mitä murhayönä tapahtui, lisäksi tytär ollut mahdollisesti apuna ja ainakin suojelee murhaajaa.

        Edellenkään kukaan ei ole kumonnut todisteita auerskan syyllisyydestä, joten syyllisenä pysyy lopun ikäänsä.
        http://keskustelu.suomi24.fi/t/14704391/oikeuden-15-perustelua-auerin-syyllisyydesta


      • hajujäljet.paljastaa
        pikkulieauerska kirjoitti:

        Vain auerska on todistettu syylliseksi, minä taas en voi olla koska ulkopuolinen on todistettu mahdottomaksi. Sinä olet syyllinen jos olet auerska kuten väität, kun kerrot tietäväsi tutkijoita paremmin mitä murhayönä tapahtui, lisäksi tytär ollut mahdollisesti apuna ja ainakin suojelee murhaajaa.

        Edellenkään kukaan ei ole kumonnut todisteita auerskan syyllisyydestä, joten syyllisenä pysyy lopun ikäänsä.
        http://keskustelu.suomi24.fi/t/14704391/oikeuden-15-perustelua-auerin-syyllisyydesta

        Miksi aina päädyt kysymykseen : miksi paavilla on parveke?


    • Puliukkoko

      Mikä on äärilaitojen mies?

      • pikkuliero

        Tietenkin ääriannulisti, useimmiten kylläkin nainen.


    • misinfomaatio

      Äärilaidalta tulee manipuloiva trolli. Pieni joukko provosoi, levittää valheita ja käyttää loukkaavaa kieltä. Salaliittoteoreetikot kuuluvat samaan kastiin.

    • Onko_mahdollista

      Jospa Jukka S. Lahti oli itse pedofiili ja äidin ja tyttären piti päästä hänestä eroon, eivätkä keksineet muuta keinoa kuin murhan? Lahti oli sellaisessa asemassa Ulvilassa, että tekijät epäilivät, että heitä olisi uskottu poliisissa. Tämä selittäisi monet kummallisuudet asiassa.

      • Hullujen_paratiisi

        Niin, että kolme nuorinta lasta, joita on kuultu asianomistajina Annelin ja Jensin seri/lsh -oikeudenkäynnissä olisivat sekoittaneet isän äitiin tai kukkaan? Ja kaiken kukkuraksi rikokset olisi tehnyt henkilö, joka oli murhattu ennen tekojen tapahtuma-ajankohtaa? Ja kanssarikollinen lapsen seksuaalisesta hyväksikäytöstä tuomittu Anneli päätti surmata miehensä, koska tämä oli oli yhdessä hänen kanssaan käyttänyt lapsia hyväksi? Aina vain hullummaksi menevät nämä teoriat.

        Eikä Lahti ollut yhtään missään asemassa Ulvilassa. Aivan tavallinen perheenisä.


      • Pikku-Lieska

        Riittää, kun pysymme Annelin ja hänen vanhimman tyttärensä alkuperäisessä tapahtumakuvauksessa surmayöltä. Ymmärrän, että täällä joukossamme on keskustelijoita, jotka pyrkivät hämärryttämään totuutta. Heillä ovat omat lehmät siellä ojassa.


      • djkslsiisjjs
        Pikku-Lieska kirjoitti:

        Riittää, kun pysymme Annelin ja hänen vanhimman tyttärensä alkuperäisessä tapahtumakuvauksessa surmayöltä. Ymmärrän, että täällä joukossamme on keskustelijoita, jotka pyrkivät hämärryttämään totuutta. Heillä ovat omat lehmät siellä ojassa.

        Ja lieska on hämärryttäjä pahimmasta piästä. Miksi jukka oli aina pää alaspäin perhekuvissa? tai tyyliin vähempää ei vois kiinnostaa tyyliä? Taisi hävetä kun kaikki reviteltiin perhekerhossa.


      • Onko_mahdollista

      • tietoauutisissa

        Mielenkiintoista on se, että Niskasaari ei mainitse sanallakaan puolen vuoden ajan ennen murhaa Lahden saaneen henkeen ja terveyteen kohdistuneita uhkailuja?

        Uutisissa lukenut:


        "Jukka S. Lahtea oli uhkailtu jo useiden kuukausien ajan ennen veritekoa.

        - Hän oli puhunut työkavereilleen ja lähipiirilleen uhkailuista jo edellisestä keväästä lähtien.

        UHRI Jukka S. Lahti surmattiin joulukuun 1. päivänä 2006. Joutsenlahti ei kuitenkaan paljastanut kenellekään, kuka Lahtea uhkasi ja miksi.

        - Kyse oli pitkään jatkuneesta sanallisesta henkeen ja terveyteen kohdistuvasta uhasta. Hän puhui siitä aika laajalle porukalle, Joutsenlahti kertoo.

        Sisältöä ei tiedetä

        Poliisi on pyrkinyt kaikin mahdollisin keinoin selvittämään uhkausten sisältöä.

        - Ongelma on siinä, ettei hän yksilöinyt uhkauksia niistä kertoessaan. Hän puhui niistä hyvin yleisellä tasolla, Joutsenlahti sanoo.

        Lahti ei ottanut uhkausten takia yhteyttä poliisiin. Hieman epäselvää on myös se, kuinka huolestunut hän uhkailuista oli.

        - Se riippui vähän siitä, kenelle hän puhui. Eivät ne hänen normaalielämäänsä vaikuttaneet, mutta hän ei välttämättä kertonut kaikkea läheisilleen, vaan halusi säästää heitä. Hän ei halunnut aiheuttaa heille tuskaa, mitä asioitten vatvominen olisi mahdollisesti tuottanut, Joutsenlahti sanoo.

        Poliisi uskoo, että uhkaukset ja surmateko kytkeytyvät toisiinsa.
        - Uhkaukset voivat joskus konkretisoitua, Joutsenlahti huomauttaa. "

        Myös uutisissa:


        "- Meillä on taltioituna miehen dna, johon haetaan nyt vastinetta. Testattavien joukossa on paitsi paikallisia miehiä, myös turkulaisia, helsinkiläisiä ja kuopiolaisia. Näissä kaupungeissa Lahdella on ollut henkilöhistoriaa, Joutsenlahti selvittää.

        Myös kaikki Lahden asunnossa vierailleet miespuoliset henkilöt on dna-testattu. Tähän joukkoon kuuluu myös pikkulapsia.
        - Tutkintalinjan takia selvitämme kaikkien asunnossa vierailleiden mieshenkilöiden dnat, jotta heidät pystytään rajaamaan varmuudella tapauksen ulkopuolelle, Joutsenlahti korostaa.

        Poliisi vahvisti tammikuussa 2007, että tekijä loukkaantui surmatyön yhteydessä ja tämän vaatteet tahraantuivat vereen."


      • miksiolisipitänyt

        uutisesta.... "Joutsenlahti ei kuitenkaan paljastanut kenellekään, kuka Lahtea uhkasi ja miksi."


      • pikkulieauerska
        Onko_mahdollista kirjoitti:

        Mielenkiintoista, oheinen linkki antaa ymmärtää, ettei Ulvilan poliisi ollut halukas tutkimaan ulkopuolisen tekijän mahdollisuutta: http://www.mikkoniskasaari.fi/node/189.

        Tärkeintä siis pysyä auerskan ja tyttären sepittämissä saduissa yliluonnolliset kyvyt omaavasta liitelevästä huppiksesta?

        Työpaikalta ei kukaan uhkaillut Jukkaa, siitä on vain auerskan väitteet, sen sijaan Jukka itse oli kertonut kuinka auerska oli uhkaillut, pitänyt veistä kaulalla ja pelkäsi lastenkin puolesta. Olihan niitä riitoja lapsetkin nähneet.


    • terbenduuli

      Hyvä päivää sentään. Katsoo nyt tuomiosta edes ne vuodet, jolloin lapsia raiskattiin ja pahoinpideltiin.

      Anneli-Panneli ei arvostanut miestään. Lyhyt ja klenkka, joskin tienasi siedettävästi.

      Mulla on ojassa Fiat.

    • uutisista

      Iltalehti 13.01.2007

      "Kadonneen Pekka Puputin nimi nousi esiin Ulvilassa tehdyn sosiaalipsykologi Jukka S. Lahden murhan tutkimuksissa. Uhri oli Puputin vanha opiskelukaveri, joka surmattiin katoamista edeltävänä yönä eli 1. joulukuuta.

      Puputti ei kuitenkaan ole pääepäiltynä teosta, vaan hänen nimensä on noussut esiin poissulkevissa rikostutkimuksissa.

      - Meille asia on tullut aikanaan vihjeiden kautta tietoo, että toinen surmataan ja toinen katoaa ja heillä on opiskeluaikainen yhteys, Ulvilan surmaa tutkiva rikoskomisario Juha joutsenlahti Porin poliisista täsmentää."

      • olitiedettyjuu

        Aikanaan se tulikin... poliisin sivulta:

        "24.10.2006

        Minne katosi sosiaalityöntekijä Pekka Puputti, 38? Viimeinen varma havainto miehestä on joulukuun toiselta päivältä hotelli Presidentin edessä Eteläisellä Rautatienkadulla. Puputti tallentui Presidentin valvontakameranauhoihin klo 00.02. Hän oli ollut juhlimassa firman pikkujouluja Club Presidentti- ravintolassa.

        Puputti oli ennen ravintolasta poistumistaan valitellut huonovointisuutta. Hänen oletettiin poistuvan kohti Alppikadun kotiaan, jossa hän asuu yksin. Kun miestä ei kuitenkaan kuulunut töihin, tehtiin hänestä katoamisilmoitus."

        http://www.murha.info/phpbb2/viewtopic.php?t=38


      • niinsiinäkävi

        Ja auerska toteuttikin uhkauksensa, tappoi Jukan ja tapatti Puputin, kukkakohan hoiteli. Oli kai mustasukkainen, itse raiskaili lapsia niin kuvitteli Jukankin harrastavan seksiä kavereiden kanssa tai sitten ihan vaan pelkäsi jäävänsä kiinni pedoilusta ja menettävän lapset avioerossa.


    • muttatotta

      Ystäväni HS kuoli Turus joulukuun eka 2006. Äiskä kuoli samaan päivään. Sarjamurhaaja varmaan liikkeell. Vai oisko niin, että jotain vaan sattuu ja tapahtuu. Mites oli kuolinilmotus nimellä Ari Arfman?

    • Anu_S_Pikkunuotio

      Lähes varman tiedon mukaan Ulvilan murhan takana on maailmanlaajuinen Puputtien salaliitto. Mukana ovat Bilderberg, IMF ja Väestörekisterikeskus.

      Puputti juhli ennen katoamistaan Presidentissä, joten näyttää selvältä, että presidentin kanslia on yhdessä Joki-Erkkilän suvun kanssa sädettänyt Puputin Obelux-ultraviolettilaitteella, minkä vuoksi hän on sokeutunut ja harhautunut erehdyksessä soutustadionille. Todellisuudessa hän oli matkallaan VRK:n kellariin salaiseen Puputtien tapaamiseen. Hukkunut ruumis löytyi Merikannontien läheisyydestä, joten myös Merikannon suku voi olla takana.

      Poliisi kieltäytyy avaamasta Oskar Merikannon hautaa, vaikka olen sitä seitsemön kertaa musiikkitalon toimitusjohtajalta vaatinut. Tastä olen jo EIT:lle kirjelmöinyt.

      Kuka voisi selvittää, onko tasavallan presidentti soittanut joskus tasavallan presidentti -nimisessä yhtyeessä? Olisi myös mielenkiintoista tietää onko Puputin suku riitaantunut Merikannon suvun kanssa.

      • hullusirpa

        Hyvä kun muitakin annulisteja on perehtynyt noin hyvin näihin tapauksiin, salaliittoja on joka puolella.


      • Pena.Lampaannussija

        Markku Aro (oik. Puputti) mukana jutussa?

        Mutta onhan minulla kaikki muuten hyvin?


      • Söpöpupu
        Pena.Lampaannussija kirjoitti:

        Markku Aro (oik. Puputti) mukana jutussa?

        Mutta onhan minulla kaikki muuten hyvin?

        Markku Aro-Puputti laulaa niin nätisti. Ei se voisi ketään surmata. Katsekin ihan silkkiä ja samettia. Ja sydän kultaa! Olen kuunnellut sen levyjä.


      • Epäilenettä
        hullusirpa kirjoitti:

        Hyvä kun muitakin annulisteja on perehtynyt noin hyvin näihin tapauksiin, salaliittoja on joka puolella.

        Annu listi


      • eimeeläpi

        TÄH? Missä oli Kestin tytön skootteri, joka löytyi Joki ja Erkkilän pihasta pihasta, ja tyttö itsemurhan tehneenä lammesta heidän talon takaa niin, että poliisikin löysi vain keltaisen kengän... Tosi huono tarina ilman näitä tärkeitä yksityiskohtia...


      • huitsintikulla

        Sirpa ei olisi koskaan unohtanut Karoliina Kestiä, eikä ulkomaan rekistärissä ollutta BMV:tä! Olette tosi, tosi surkeita palgioijia.

        "Karoliina Kesti yhä kateissa – Poliisi etsii tummaa BMW:tä ja kolmea miestä"

        http://www.mtv.fi/uutiset/kotimaa/artikkeli/karoliina-kesti-yha-kateissa-poliisi-etsii-tummaa-bmw-ta-ja-kolmea-miesta/192

        Ilmiselvä Amy Fitzpatric, joka katosi Fuengirolasta, ja jonka ruumis luultiin löydetyn, kun löydettiinkin Karoliinan kanssa samaan aikaan kadonnut Jenna Fuengirolasta.

        http://www.irishmirror.ie/news/irish-news/crime/suspect-identified-missing-amy-fitzpatrick-4759183

        http://www.iltalehti.fi/uutiset/2013103117669870_uu.shtml

        Ootte te kans.


      • totuusjataru

        Sirpa olisi myös tiennyt, että ja huumeet olisivat liittyneet just tohon Jennan tapauksen ratkaisuun.... Ja ilman sitäkin, että hävittäjät seurasi fugegestariyleisöä Suomeen asti. Ne oli kavereita samasta vankilasta.

        " Suomalaismies pidätetty murhasta epäiltynä Espanjassa – häpäisi ruumiin ruualla

        27.10.2016

        Suomalaismies on pidätetty epäiltynä Espanjassa Malagan lentokentän läheisyydessä paljastuneesta murhasta."

        http://www.mtv.fi/uutiset/ulkomaat/artikkeli/suomalaismies-pidatetty-murhasta-epailtyna-espanjassa-hapaisi-ruumiin-ruualla/6138706

        " Näin kaikki tapahtui: häiriö aiheutti kaappaushälytyksen lennolla

        25.10.2016

        ESPANJAN aurinkorannoilta Malagasta lähtenyt kone oli tilauslento, joka kuljetti festivaalikävijöitä takaisin Suomeen. Kyseessä oli Small Planet -lentoyhtiön Airbus 320 -kone. Lennon oli järjestänyt Centro Finlandia Viajes -matkatoimisto.

        FugeFesteillä Fuengirolassa esiintymässä oli suomalaistähtiä kuten Katri Helena, Eppu Normaali ja Jari Sillanpää.

        Ranskan yläpuolella koneen seuraan liittyi kaksi hävittäjää. Matkustajilla ei tässä kohtaa vielä ollut tietoa mistä tilanteessa on kysymys. Koneessa matkustajan ollut Ilta-Sanomissa työskentelevä Sirja Wilen-Kuisma kertoo, että lento sujui matkustamon puolella kaikin puolin normaalisti."

        http://www.is.fi/kotimaa/art-2000001938671.html

        Teidän jutut kun ei kestä uutislinkkejä, mun kestää.


      • ihmejagummitush

        Jennan tapauksessa poikaitten iskukki säästettiin, minkähän takia? Toinen kavereista sai jopa varoituksen, jotta oleppa poju hiljaa.


      • mistäkenestäkyse

        Kummastako isukista on kyse? Eikö toisen pojan isukki ole Israelista. Ainakin pojilla oli suhteet Israelilaiseen järjestöön (kerrottiin), ja eräs israelilainen asianajaja liittyy Fuengirolan (Afrikan) kautta rahakuvioihin.


      • SilluHurpa
        huitsintikulla kirjoitti:

        Sirpa ei olisi koskaan unohtanut Karoliina Kestiä, eikä ulkomaan rekistärissä ollutta BMV:tä! Olette tosi, tosi surkeita palgioijia.

        "Karoliina Kesti yhä kateissa – Poliisi etsii tummaa BMW:tä ja kolmea miestä"

        http://www.mtv.fi/uutiset/kotimaa/artikkeli/karoliina-kesti-yha-kateissa-poliisi-etsii-tummaa-bmw-ta-ja-kolmea-miesta/192

        Ilmiselvä Amy Fitzpatric, joka katosi Fuengirolasta, ja jonka ruumis luultiin löydetyn, kun löydettiinkin Karoliinan kanssa samaan aikaan kadonnut Jenna Fuengirolasta.

        http://www.irishmirror.ie/news/irish-news/crime/suspect-identified-missing-amy-fitzpatrick-4759183

        http://www.iltalehti.fi/uutiset/2013103117669870_uu.shtml

        Ootte te kans.

        Ei tässä mitään hullusirpoja tarvita, täällä on seinähulluja riittävästi ihan ilman sirpaakin.


      • kirjoituskieltoon

      • hullusirpa

        Taas on sivupersoonani riehuneet palstalla, en voi niille mitään, lääkkeet ei tehoa (


    • ootsenpupettaja

      Ei voi olla totta. Miäkii laitoin kirjelmän presidentin kansliaan. Tolonen se ei voinut olla. Kiltin ja rauhallisen näköne miäs.

    • ymmärrysvajaustailmassa

      Ihminen on totaalisen pöhkö eläin. anneliauer.com kirjoittaa:

      ”Annelin kertoman mukaan tarinat olivat kuin Harry Potterista. Ne sisälsivät sunnuntaisia eläintenuhrausrituaaleja, kuolleen isän tuhkalla ja verellä piirtelyä ja muuta aikalailla uskomatonta. Ne eivät kuitenkaan sisältäneet sanaakaan raiskauksista. Harry Potter-porno liitettiin tarinoihin vasta myöhemmässä vaiheessa, kun lapsi sanoo viimeisessä poliisikuulustelussaan elokuussa 2011 “Ai niin, olisi vielä vähän lisättävää…”

      Kun jutut on kuin Harry Potterista, niin nehän on silloin kuin Harry Potterista - ja täällä pää tutisten kinataan niistä, ja yhä uudelleen todistellaan itselle ja muille, että miten hulluja ne on. Ihan pähkähulluja.

      Minua kiinnostaisi näiden kirjoittajien kommentti sen jälkeen, kun he ihan oikeasti tajuavat, että ne tosiaan ovatkin olleet ihan päättömiä, että mitä he sitten sanovat...

      • huikamalaa

        Oiko se liitelevä huppis päätönkin, mutta eikös auerska nähnyt superkatseellaan siltä ihohuokosetkin pimeässä?


      • oottevähänjäljessä

        Totta kai väitti nähneensä ja juuri tuo oli Valkaman eräs syyllisyyttä osoittava kohta- se, että hän väitti Anneli Auerin valehdelleen yöllisen hyökkääjän kasvonpiirteet.

        Ja jotta voi väittää, että toinen valehtelee kasonpiirteet, niin silloin Valkaman on ollut tiedettävä, että mitkä oli oikeat kasvonpiirteet.

        Näin ollen jo keväästä 2010 ja jopa ennen oikeudenkäyntiä syyttäjä Valkama kertoi tällä tavalla meille, että todellinen tekijä tiedetään.


    • jutka

      Vanha tapaushan se Anneli on.

      Silti voi ihmetellä, miten tökerösti jotkut poliisit toimivat esitutkinnan alussa ja miten lapsellisia satuja nieltiin.

    • Kenpäuskoototuuden

      Pääepäilty on Anneli Auer, onhan hänet tuomittukin monta kertaa. Ihme vouhkaamista jostain muusta minfossa, johan tuo täyttää kohta kunnianloukkauksen tunnusmerkit.

      • Pikku-Lieska

        Kiinnostaisi kovasti tietää, kenen pääepäilty Anneli Auer on. Ainakin voisit selvittää tarkemmin, mikäli häntä edelleen epäilee joku Suomen poliisissa tai Valtakunnansyyttäjänvirastossa syylliseksi tekoihin, joita hän ei ole tehnyt. Ann tulla nimiä, niin pääsemme sylttytehtaan äärelle.


      • pikkulieauerska
        Pikku-Lieska kirjoitti:

        Kiinnostaisi kovasti tietää, kenen pääepäilty Anneli Auer on. Ainakin voisit selvittää tarkemmin, mikäli häntä edelleen epäilee joku Suomen poliisissa tai Valtakunnansyyttäjänvirastossa syylliseksi tekoihin, joita hän ei ole tehnyt. Ann tulla nimiä, niin pääsemme sylttytehtaan äärelle.

        Miksi sitä kukaan tekemättömistä epäilisi kun jo tuomittu lasten raiskuksista ja todistettu syylliseksi murhaan, eiköhän siinä ole ihan tarpeeksi. Varmaan kontollaan muitakin rikoksia, ei sen puoleen, kunnianloukkauksista ainakin pitäisi laittaa syytteeseen.


    • halla.ahon.kannattajako

      Mainio ehdotus. Kuka näitä Auerin syyllisyyttä toistavia viestejä tänne kirjoittaa?

      • uuuuuuuuuuffffaaffaa

        Varmaan se Tenhusen kuivapillu! Se saatanan ruma punkero :- )))


    • Saarenkylli

      Ei ole tapaus päässyt unohtumaan, koska murhaaja on vielä vapaalla jalalla. Murha ei vanhene koskaan, vielähän Bodomia ja Kyllikki Saaren murhaakin vatvotaan.

    • kuukukkanen

      Pääepäilty on sama kuin monta kertaa jo tuomittu. Mikä siinä on epäselvää? Turhaa sovittaa 44 numeron jalkaa 41 numeron kenkiin, DNA:ta ei löydy, koira ei löytänyt mitään ulkopuolista, on vain syytetyn sana. Joka voi valehdella niin paljon kuin sielu sietää. Siis tämä pedofiliasta tuomittu.

      • Pikku-Lieska

        Äärilaitojen mies livisti kuin koira veräjästä jalassaan koon 43-44 kengät. Poliisikoiran nenä taisi vetää siihen suuntaan, missä selvännäkijän heinäseipäät piha-alueen aidassa sojottivat. Valitettavasti poliisi ei onnistunut eristämään DNA:ta äärilaitojen miehen auton takakontissa olleesta verijäljestä ja muotojälkitutkija kontaminoi murhatalosta taltioituun halkoon oman DNA-jälkensä.

        Auerilla on todistajana kuultuna ollut velvollisuus totuudessa pysymiseen. Ja totuudessa hän pysyikin aina siihen asti, kunnes petollinen poliisi alkoi hänelle valehdella vuonna 2009.

        Jos Auerin väärän pedofiliatuomion annetaan jäädä voimaan eikä sen syntyhistoriaa selvitetä perinpohjin tieteelliseltä kantilta katsottuna, niin kuka tahansa meistä voi olla seuraavan mielivaltaisen seksuaalirikostuomion uhri.


      • pikkulieauerska
        Pikku-Lieska kirjoitti:

        Äärilaitojen mies livisti kuin koira veräjästä jalassaan koon 43-44 kengät. Poliisikoiran nenä taisi vetää siihen suuntaan, missä selvännäkijän heinäseipäät piha-alueen aidassa sojottivat. Valitettavasti poliisi ei onnistunut eristämään DNA:ta äärilaitojen miehen auton takakontissa olleesta verijäljestä ja muotojälkitutkija kontaminoi murhatalosta taltioituun halkoon oman DNA-jälkensä.

        Auerilla on todistajana kuultuna ollut velvollisuus totuudessa pysymiseen. Ja totuudessa hän pysyikin aina siihen asti, kunnes petollinen poliisi alkoi hänelle valehdella vuonna 2009.

        Jos Auerin väärän pedofiliatuomion annetaan jäädä voimaan eikä sen syntyhistoriaa selvitetä perinpohjin tieteelliseltä kantilta katsottuna, niin kuka tahansa meistä voi olla seuraavan mielivaltaisen seksuaalirikostuomion uhri.

        Ääriavaruuden uhfomies oli todella taitava kun pienensi kenkien jäljetkin 41 kokoon samalla kuin kuivatti verilammikot muutamassa minuutissa. Nyt alat olla omimmalla alueellasi kun alat puhua heinäseipäistä, muuhun ei järkesi riitäkään.

        Syytetyn ei tarvitse todistaa itseään vastaan, eikä valehtelua ole säädetty erikseen rangaistavaksi. Jos satuilee liitelevästä huppiksesta niin pitäisi pystyä myös kertomaan miten se on mahdollista fysiikanlakien vastaisesti, verilammikotkaan kun ei kuivu muutamassa minuutissa, eikä tunneta ainoatakaan äänetöntä, hajutonta ja aineetonta ihmistä.

        Olen samaa mieltä, että auerskalle kuuluisi pitempi tuomio omien lasten raiskauksista, vähintään sama kuin kukalle.


    • Niinvissiinkii

      Paljonko pikkulieska nettoat noista kommenteistasi? Jaat väärää tietoa, kaunistelet asioita, suojelet ja hyväksyt seksuaalirikokset ja murhaamiset. Maksaako AA sulle siitä?

      • Pikku-Lieska

        Jos tästä jotain nettoan, niin se taitaa olla puhdas omatunto. Pyrin toimimaan asiaperustein, jotta en ainakaan tahallisesti syyllistyisi väärän tiedon jakamiseen. Erikoista, että syytät minua asioiden kaunistelemisesta, sillä myös Annelin vanhinta lasta syytettiin asioiden kaunistelemisesta, kun hän kertoi heillä olleen kivan perheen, jossa ei pahemmin riidelty.

        En hyväksy yhtään seksuaalirikosta enkä murhaa, vaan pidän tärkeänä, että rikollisiin tekoihin syyllistyneille annetaan asianmukaiset rangaistukset. Tämä koskee myös netissä kunnianloukkausrikoksia tekeviä henkilöitä. Poliiseille toivon riittäviä taloudellisia resursseja ja koulutusta, jotta rikoskokonaisuudet hahmotettaisiin paremmin, niihin pystyttäisiin tehokkaasti puuttumaan tarkoituksenmukaisilla työvälineillä ja päästäisiin tekemään rikostorjunnassa ennaltaehkäisevää työtä.


      • pikkulieauerska
        Pikku-Lieska kirjoitti:

        Jos tästä jotain nettoan, niin se taitaa olla puhdas omatunto. Pyrin toimimaan asiaperustein, jotta en ainakaan tahallisesti syyllistyisi väärän tiedon jakamiseen. Erikoista, että syytät minua asioiden kaunistelemisesta, sillä myös Annelin vanhinta lasta syytettiin asioiden kaunistelemisesta, kun hän kertoi heillä olleen kivan perheen, jossa ei pahemmin riidelty.

        En hyväksy yhtään seksuaalirikosta enkä murhaa, vaan pidän tärkeänä, että rikollisiin tekoihin syyllistyneille annetaan asianmukaiset rangaistukset. Tämä koskee myös netissä kunnianloukkausrikoksia tekeviä henkilöitä. Poliiseille toivon riittäviä taloudellisia resursseja ja koulutusta, jotta rikoskokonaisuudet hahmotettaisiin paremmin, niihin pystyttäisiin tehokkaasti puuttumaan tarkoituksenmukaisilla työvälineillä ja päästäisiin tekemään rikostorjunnassa ennaltaehkäisevää työtä.

        Vanhin tyttäresi tullut tosiaan äitiinsä, onneksi muut lapset normaaleja, eivätkä suojele pedomurhaajaa. Toivottavasti toiveesi toteutuu ja sinut laitetaan ennaltaehkäisvästi takaisin vankilaan.


      • Lapinlahti.vastaa
        pikkulieauerska kirjoitti:

        Vanhin tyttäresi tullut tosiaan äitiinsä, onneksi muut lapset normaaleja, eivätkä suojele pedomurhaajaa. Toivottavasti toiveesi toteutuu ja sinut laitetaan ennaltaehkäisvästi takaisin vankilaan.

        Sulla sitä energiaa riittää. Tänään kysymme: toimiiko syyttäjällä omatunto.


      • UlvilanLahti
        Lapinlahti.vastaa kirjoitti:

        Sulla sitä energiaa riittää. Tänään kysymme: toimiiko syyttäjällä omatunto.

        Ainakin parempi omatunto kuin kahdella hovinarrilla ja mannerilla, ei kai pedomurhaajan hyysääjillä omaatuntoa olekaan, manner hyötyi satojatuhansia ja varmaan hovnarritkin saaneet osansa, mutta maine meni lopullisesti.


      • lapinlahti.vaikenee
        UlvilanLahti kirjoitti:

        Ainakin parempi omatunto kuin kahdella hovinarrilla ja mannerilla, ei kai pedomurhaajan hyysääjillä omaatuntoa olekaan, manner hyötyi satojatuhansia ja varmaan hovnarritkin saaneet osansa, mutta maine meni lopullisesti.

        Helppohan sitä on henkseleitä paukutella kun voi olla varma etteivät hovioikeuden tuomarit tai Manner koskaan tule kyseenalaistamaan väitettäsi puhtaasta omatunnostasi.

        Mutta tilanne elää.


      • Mennentullensanoihän
        UlvilanLahti kirjoitti:

        Ainakin parempi omatunto kuin kahdella hovinarrilla ja mannerilla, ei kai pedomurhaajan hyysääjillä omaatuntoa olekaan, manner hyötyi satojatuhansia ja varmaan hovnarritkin saaneet osansa, mutta maine meni lopullisesti.

        Hyvä huomio, liksa kun tupsahti taskuun, niin mainitsi " noin vähän", juttuhan haiskahtaa mennen tullen.


    • Fobba.töihin

      Pyydän, että nettipoliisi Fobba Forss näyttää mihin poliisi pystyy vihapuheen suitsimiseksi netistä. Nyt on Fobballa näytön paikka uskottavuutensa takaisin saamiseksi.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      25
      1451
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1281
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      9
      1245
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1185
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      29
      1184
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1077
    7. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      13
      1073
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1064
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      7
      1053
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1042
    Aihe