0-100 km/h 1 sek. tällä!!?

Ryökäles

11

198

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tuommoisia

      sekunnin pyöriä ollut jo 80-luvulla. Ajat ei tuosta enää parane kun ei yhdelle pyörälle saa määräänsä enempää pitoa vaikka tehoa kuinka lisättäisiin. Eikä ole lisättykkään.

      • korwee

        Kuinka sitten kitka riittää??????????


      • Mitäsäselität

        Justhan sanoin ettei se kitka riitäkkään.


      • Jutustelija1

        Nuo kilokyykyt joilla itse tykkään ajella niin pistävät vauhdin sataseen kautta linjan alle 3sek joka on ihan riittävästi. Kukaan ei ole ohi mennyt kiihdytyksissä tai huipuissa joten kulkupuoli on kunnossa.

        Itse en ainakaan päivittäin kaipaa pyöriini jotain sekunnin aikoja sataseen, alle 3s on ihan ok ja sillä kyllä pärjää.

        Huipuista sanoisin että 300 tai 300 on ihan riittävä normiajoon, en akuutisti kaipaa kovempaa huippua.


      • Jutustelijalta

        vaihteeksi ihan järjettömän lapsellinen postaus! Miten sun kaipaukset liittyy varttimailin kiihdytyskisoihin? Sun piti taas vaan saada narsistina kiinnitettyä huomion itseesi? Ja asiasta kukkaruukkuun, jännää kun sun kyykyt jälestään kiihtyy ALLE 3sek 0-100km/h. Missään testeissä ei vaan ikinä päästä ALLE 3sec. Paitsi se yksi rf900 testi vuodelta miekkajakivi joka on jo unohdettu.


      • Jutustelija1

        Ei sitä Suzukin 900 testiä unohdeta edes haudassa, oli se niin legendaarinen. Se siis ampui aikas kovan ajan siihen mailman aikaan tiskiin arvostetun lehden puolueettomassa vertailussa.

        Mutta sinulle tiedoksi niin modernit kilokyykyt ampuu järjestäen ja jo ajat sitten alle 3s aikoja tiskiin ihan vakiona.

        Siitä ne ajat ei kyllä sitten ole valtavasti parantuneetkaan josta totesin että ok homma minun puolestani koska alle 3s on minulle riittävä aika.


      • Jutustelijanarsistille

        Olen lukenut kymmeniä testejä,todennäköisesti jopa yli 100 viimeisen 25 vuoden aikana. Ei ne vakiopyörät vain mene ALLE 3 sec/0-100kmh missään testeissä,paitsi tuo yksi Rf900 testi. Onko ne moottoripyörälehtien kuljettajat jälestään niin huonoja kuskeja,en usko,että olisi siitäkään kiinni. Voit sanoa mun saivartelevan,mutta 3-3,4 sec väliin ne kiloiset mp-lehtien mukaan satkunvauhtiin kiihtyy,ei sentään alle.


      • Jutustelija1

        Narsisti vastaa: Tiesitkö että se Suzuki kiihtyi niin hyvin välityksistä johtuen? Eli vastaavalla välityksellä johonkin uuteen kiloihanuuteen saataisiin aikas makeat lukemat.

        Mutta kyllä nuo kilokyykyt on sen 3s alittaneet jo kauna sitten, siihen se kiihtyvyyden parantuminen sitten käytännön syistä tavallaan jämähtikin. Mutta kuten sanoin niin minulle riittävä aika.


    • Runk.Kari-matti

      Ketään ei kiinnosta mattiviikatteen vermeet. Tunge matti 0-1 s/100 vermettä perseesees.

      • Jutustelija1

        Terve Kari, mukavaa että sinäkin olet täällä suomi24 palstalla. Ei niitä vermeitä ole joka kerta pakko katsoa ja ilmoitan kyllä jos päivitän sinne uusia vermeitä.

        Mutta niitä vielä näkemättömille niin onhan se nyt kivaa nähdä muiden palstalaisten ammoisina aikoina ulkoiluttamia laitteita.

        Itse ainakin luen suurella ilolla aina kun jokun kertoo omista laitteistaan tarkkoja tietoja.

        Kokeile sinäkin, laitat reilusti vermeesi esille tänne suomi24 palstalle ja paistattelet meidän muiden varauksettomassa ihailussa :-)


    • vermehetvaihtohon

      Heh-heh, tämä Vermes Velikulta on täällä klikkauspalkalla nostamassa ikivanhoja ketjuja henkiin. No eipä täällä muuten kukaan käviskään, itsekin vänkäisin mieluusti tojotan ja volkkarin paremmuudesta autopuolella...juuh....

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      20
      1720
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1339
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1229
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      10
      1143
    5. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1085
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1056
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      10
      1045
    8. Paske perse pillu

      Kulli seksi hiv
      Ikävä
      6
      1033
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      1010
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      1009
    Aihe