Kadonnut vaimo / rakastaja

etsinkunneslöydänsut65

Etsinnässä olisi yli viiskymppiselle normi suomimiehelle vaimo / rakastaja. Värillä ei väilä, maalla ei väliä mutta alle 40 pitää olla ja vaatimaton , lempeä tavallinen tyttö !! Viihdyt maalla , koska en ainakaan vielä aio kaupunkiin muuttaa :))... ja tavoittaa voi vaikkapa vesiranta(ät)gmail.com

29

709

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kadonnutakka

      kaik on kadonnu :(

    • Vaimolla_ei_väliä

      Vaimo ja koira kadonneet, koirasta löytöpalkkio!

      • Yxeivaimo

        Se on viisain ajatus !


    • Liianvanh

      Tavallinen, lempeä, maalla viihtyvä ja tavallinen nainen löytyy täältä. Ainoa vain, että 40 on sen verran lähellä, että kaikista ominaisuuksista huolimatta, ikätoive paistaa listastasi niin selkeästi, että vaihtoon menisin varm parin v päästä. Harmi. :)

      • kylmaallaon

        Kyl kattelen loppuelämän heilaa... En ole niitä miehiä et vaihan ku alkkareita ;))


    • bnbnbn

      Missä päin suomea liianvanha asusteleepi? :)

      • Liianvanh

        Pirkanmaalla.


      • Nyssetuleetuolt

        Lisää nytte yhteystietoja Pirkkalan mimmi niin katotaan .


    • lköjpöoijöpjk

      Kelpaako suttuinen transsu?

      • HarleyTyttö64v

        Mua vois panna kakkoseen kuivana. On niin horo jo.


    • bnbnbn

      Pirkanmaa mainio :) miten sinuun saa yhteyden....?

    • täyshetero

      " yli viiskymppiselle normi suomimiehelle vaimo / rakastaja"
      taidatkin olla bi, kun haet jompaakumpaa....rakastaja kun on mies........no juu eipä siis kolahtanut

    • aloittajana

      No, tarkoitin kyllä sitä, että ei se ny ole niin väliä vaikka ei rakastakkaan aivan sydänjuuria myöten. Silloin se mun mielestä on rakastaja, ollaan yhes, nukutaan samas vuotees, halitaan, jutellaan, ja ollaan vaan. Tietenkin vaimoksi otan oikein avioliiton myötä jos on sopiva tyttö ja hääki nii haluaa... ku en oikein avoliittoa kannata, oon senverran vanoollinen :))

      • Liianvanh

        Samaa mieltä.


    • EtsiväinenN

      Kyl minäkin jonkun sortin miehen haluisin,vanhat ukot on niin sottasia ja köpököitä,en mää tartte enää seksiä,voisi sitä vieressä köllötellä ja ku ois puhekaveri,mieluummin sellanen joka asuis maalla mettän keskellä ja auto pitäis olla ja kylillä ainaki kirpputori. Ja vene.
      Kasvimaa ja ruohokenttä.Paljon pensaita ja kukkia.Toivoo yks nuorekas blondi päijäthämeestä.

      • Ilmanakkaa

        Justiinsa kotiuduin sun suunnalta... Mistä sinut voisi poimia kaveriksi ?


    • Kaikkeaonmaalla

      Tuu sit minulle 😊

    • Yksinedelleen1

      Ei niit sitte tainnu olla :(

    • yksikesäyksin

      Onko totta, ettei Suomesta löydy enää kaveria kunnon työtätekevälle miehelle!! Ajattelisin kuitenkin, että täällä on yksinäisiä aivan liika jo.. Miksi naiset eivät ota yhteyyttä tai hae seuraa... Siis, Suomalaiset naiset !!

      • vanahanaakka

        Yli 20 vuotta olen ollut sinkkuna, kaveria kyllä etsin jossain vaiheessa mutta lopetin kun tyrkyllä oli vaan varattuja ukkoja.......helpompaa ja mukavampaa loppujen lopuksi tämä yksin eläminen....saa mennä ja tulla niinkuin haluaa, eikä tarvii kuunnella rutinoita 😁


    • Ikuinehaaveilija

      Kyllä haetaan seuraa...kukin erilaista seuraa:) Pitää vain olla kärsivällinen ja yrittää etsiä sitä oikeaa oikeasta paikasta. En minäkään vielä ole löytänyt unelmieni miestä mut en luovuta...

      • Niin minäkin etsin kärsivällisesti sitä oikeaa naista,iän ei niin väliä,kunhan 20-55v väliltä. Mutta menee se kesä yksinkin odotellessa,kun kaikki naiset on kesälomalla ja jättäneet netin kotiin,ei ne kaikki ole zombeja ja riippuvaisia älykännykästä,sellaista ei jaksaisi katsella.


    • kaksinkivempää2

      Etsiskellyt olen jo 10 vuotta. Haittana on , kalastus reissuilla eikä marjamättäillä naisia liiemilti ole saati vapaita. Tansseissa en käy enkä kapakoissa , mitä nyt joskus syömässä . Vaikea on tilanne .

      • Kanssaeräilijä

        Hei, mistäpäin olet? Olen 30v sinkkunainen, aika omalaatuinen ja helposti innostuva. Marjastus ja sienestys kuuluu loppukesän ja syksyn harrastuksiin ja vastikään ostettu virveli uuden kalastusharrastuksen aloittamiseksi. :)


      • Mustikkamätäs
        Kanssaeräilijä kirjoitti:

        Hei, mistäpäin olet? Olen 30v sinkkunainen, aika omalaatuinen ja helposti innostuva. Marjastus ja sienestys kuuluu loppukesän ja syksyn harrastuksiin ja vastikään ostettu virveli uuden kalastusharrastuksen aloittamiseksi. :)

        Mistä,sinut löytää ?


    • Vihreäsilmäinen-

      Moi, täällä olis 22-v, sporttinen 172/54 pitkätukkainen, nätiksikin kehuttu hieman ujo opiskelijatyttönen, joka on kyllästynyt ikäiseensä miehiin ja heidän pinnallisuuteen. Vahva, lempeä ja kunnollinen mies kyllä kelpais! :) Haen vaimon paikkaa, en huo**n. Vieläks haku päällä?

      • Pirpana1212

        Jätä yhteystietosi niin jutellaan lisää ..


    • kullanmutka

      Tämä on ihmeelleinen palsta kun yhteystiedot poistetaan sääntöjen vastaisina mutta muualla ne saa kyllä olla ..

    • ndrhy

      Täällä 70-v. mies. Kiinnostaako?

    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      144
      2131
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1938
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1888
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1690
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1488
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1276
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1180
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1168
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1157
    Aihe