Kadonnut vaimo / rakastaja

Etsinnässä olisi yli viiskymppiselle normi suomimiehelle vaimo / rakastaja. Värillä ei väilä, maalla ei väliä mutta alle 40 pitää olla ja vaatimaton , lempeä tavallinen tyttö !! Viihdyt maalla , koska en ainakaan vielä aio kaupunkiin muuttaa :))... ja tavoittaa voi vaikkapa vesiranta(ät)gmail.com
Ilmianna
Jaa

17 Vastausta

kaik on kadonnu :(
Ilmianna
Jaa
Vaimo ja koira kadonneet, koirasta löytöpalkkio!
1
Ilmianna
Jaa
Tavallinen, lempeä, maalla viihtyvä ja tavallinen nainen löytyy täältä. Ainoa vain, että 40 on sen verran lähellä, että kaikista ominaisuuksista huolimatta, ikätoive paistaa listastasi niin selkeästi, että vaihtoon menisin varm parin v päästä. Harmi. :)
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Kyl kattelen loppuelämän heilaa... En ole niitä miehiä et vaihan ku alkkareita ;))
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Missä päin suomea liianvanha asusteleepi? :)
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
2 VASTAUSTA:
Pirkanmaalla.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Lisää nytte yhteystietoja Pirkkalan mimmi niin katotaan .
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Kelpaako suttuinen transsu?
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Mua vois panna kakkoseen kuivana. On niin horo jo.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Pirkanmaa mainio :) miten sinuun saa yhteyden....?
Ilmianna
Jaa
" yli viiskymppiselle normi suomimiehelle vaimo / rakastaja"
taidatkin olla bi, kun haet jompaakumpaa....rakastaja kun on mies........no juu eipä siis kolahtanut
Ilmianna
Jaa
No, tarkoitin kyllä sitä, että ei se ny ole niin väliä vaikka ei rakastakkaan aivan sydänjuuria myöten. Silloin se mun mielestä on rakastaja, ollaan yhes, nukutaan samas vuotees, halitaan, jutellaan, ja ollaan vaan. Tietenkin vaimoksi otan oikein avioliiton myötä jos on sopiva tyttö ja hääki nii haluaa... ku en oikein avoliittoa kannata, oon senverran vanoollinen :))
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Samaa mieltä.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Kyl minäkin jonkun sortin miehen haluisin,vanhat ukot on niin sottasia ja köpököitä,en mää tartte enää seksiä,voisi sitä vieressä köllötellä ja ku ois puhekaveri,mieluummin sellanen joka asuis maalla mettän keskellä ja auto pitäis olla ja kylillä ainaki kirpputori. Ja vene.
Kasvimaa ja ruohokenttä.Paljon pensaita ja kukkia.Toivoo yks nuorekas blondi päijäthämeestä.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Justiinsa kotiuduin sun suunnalta... Mistä sinut voisi poimia kaveriksi ?
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Tuu sit minulle 😊
Ilmianna
Jaa
Ei niit sitte tainnu olla :(
Ilmianna
Jaa

Vastaa alkuperäiseen viestiin

Kadonnut vaimo / rakastaja

Etsinnässä olisi yli viiskymppiselle normi suomimiehelle vaimo / rakastaja. Värillä ei väilä, maalla ei väliä mutta alle 40 pitää olla ja vaatimaton , lempeä tavallinen tyttö !! Viihdyt maalla , koska en ainakaan vielä aio kaupunkiin muuttaa :))... ja tavoittaa voi vaikkapa vesiranta(ät)gmail.com

5000 merkkiä jäljellä

Peruuta