Mietin vaan..

Mitähänsullemahtaakuulua

Oletko koskaan ikävöinyt minua..?
miettinyt sanojasi joita sanoit minulle..?
Ajatellut meitä edes hetken toistemme lähellä,miltä tuntuisi ,
tai olihan meillä se yksi pieni hetki, noin 5sekkaa.
jolloin koko muu maailma unohtui ja
sydämessä tuntui lämpösi ja tunsin olevani kotona..
Tosin tämä oli vain oma tuntemukseni.
Kumpa tietäisin.

34

1894

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eienäääpahaa

      en kaipaa ja kun luen palstaa kaipaan vielä vähemmän

      • Viisaudenalku

        Älä roiku täällä enää.


    • palstajumissa

      samoja fiboja naisesta. :)

    • Seolihaikeaa

      Se on... joku hetki piirtyy mieleen elävästi ja värikkäästi. Voit kuvitella toisen katsomassa hymyillen ja aivan kuin kuulisit tutun äänenkin. Kaikki se tunnelma, tila ja olosuhteet. Kaikki se kaipaus ja ne odotukset. Tuntui kuin aikaa olisi ollut ikuisuus, vain meitä varten. Näin sen itse tunsin.
      Menet paikalle uudelleen, kaikki on niin erilaista. Minulle kävi niin.

    • monimutkaista

      Tiedän, että telepatiat ja ajatukset kohtaa samanaikaisesti.
      Tiedän, että myös sen toisen henkilön täytyi tietää,
      että se pieni hetki merkitsi myös minulle paljon,
      ja tunne oli voimakas. Se tunne ei olisi ollut niin voimakas,
      jos se olisi ollut yksipuolinen. Ja se halaus ei olisi tuntunut
      niin ihmeelliseltä, jollei siinä olisi ollut mukana aitoja
      tunteita. Hänen täytyy tietää tämä kaikki,
      mitä minä olen tuntenut. Olen varma, että hän tietää.
      Olosuhteet ovat loitontaneet meidät toisistamme.
      Rukoilen, ja odotan, että olosuhteet muuttuisivat
      vielä, ja että kohtaamisesta tulisi luonnollinen.
      Minua vaivaa, kun en ole nähnyt häntä. Muutaman
      kerran joku on juossut takaani ohi, kun olin kävelylenkillä.
      En tiedä, oliko sekin väärä henkilö. En haluaisi tehdä
      virhetulkintoja. Silloin, kun jotain henkilöä ajattelee,
      niin helposti näkee samannäköisiä henkilöitä, ja erehtyy.
      Nämä keskustelutkin harhauttavat. Helpompaa olisi
      jos kaikki voisi tapahtua oikeassa elämässä. Olen
      kyllä ollut jatkuvasti vakavissani, ja minun tunteeni
      tätä henkilöä kohtaan ovat olleet aidot. Toinen
      henkilö on monimutkainen persoona minulle
      ymmärtää, mutta olen itsekin yhtä vaikea. Mutta mitä
      sillä on väliä, jos voi kokea jotain aitoa. Ollaan
      molemmat monimutkaisia, ja yritetään alkaa
      ymmärtämään toisiamme paremmin.
      Menen nukkumaan ja ajattelen häntä. Kyllä tämä
      on senarvoista, että ei tätä kannata heti unohtaa
      tai hylätä näitä tunteita ihan heti. En aio silti
      suunnitella tai yrittää ihan hirveästi mitään.
      Aion luottaa johdatukseen ja kohtaloon. Annan asiat
      korkeimman johdatukseen. Hän hoitakoon
      kaiken, yläpuolella kaikkien muiden
      valtojen ja voimien. Tiedän, että usein asiat
      alkavat tapahtua vasta sitten, kun luovuttaa
      asiat korkeimman haltuun, eikä rasita niillä
      itseään liikaa. Välitän silti paljon, ja ajattelen.

      • Ajatuksetsanoiksi

        Noin se on, juuri noin.


      • butter.flyy

        Ajattelin sinua kun luin tämän tekstin.
        Tässä oli jotain tuttua.Jotain meistä.
        Sinä kosketit minua.Löysin ja sain jotain sinulta elämääni, joka täytti sisimmässäni olevaa tyhjää tilaa.Ehkä se oli jotain sellaista jota en saanut mistään muualta,
        en keltään toiselta ihmiseltä.

        Siitä syystä haluan kiittää sinua.Olet ollut tärkeä ihminen minulle.Olen tottunut kohtaamaan ihmiset kasvoista kasvoihin.
        Puhumaan,kuuntelemaan.Olemaan vuorovaikutuksessa toinen toisiinsa.Sinun kanssa se ei toteutunut.Se minua surettaa,mutta olen pyrkinyt jättämään sen surun taakseni.Olemme loitontuneet toisistamme.Niinhän siinä käy kun ei ole
        oikeaa yhteyttä elämässä.Silti muistan sinua vielä.Ajattelen lämmöllä sinua ja elämääsi.Toivon sinulle hyviä asioita.
        Minä en unohda sinua.Säilyt aina sydämessäni.Harvoin palaan palstalle.Jos joskus käyn niin muistan sinut.Hyvää kesää sinulle kaipaukseni.
        <3


      • toisinaanviestejä
        butter.flyy kirjoitti:

        Ajattelin sinua kun luin tämän tekstin.
        Tässä oli jotain tuttua.Jotain meistä.
        Sinä kosketit minua.Löysin ja sain jotain sinulta elämääni, joka täytti sisimmässäni olevaa tyhjää tilaa.Ehkä se oli jotain sellaista jota en saanut mistään muualta,
        en keltään toiselta ihmiseltä.

        Siitä syystä haluan kiittää sinua.Olet ollut tärkeä ihminen minulle.Olen tottunut kohtaamaan ihmiset kasvoista kasvoihin.
        Puhumaan,kuuntelemaan.Olemaan vuorovaikutuksessa toinen toisiinsa.Sinun kanssa se ei toteutunut.Se minua surettaa,mutta olen pyrkinyt jättämään sen surun taakseni.Olemme loitontuneet toisistamme.Niinhän siinä käy kun ei ole
        oikeaa yhteyttä elämässä.Silti muistan sinua vielä.Ajattelen lämmöllä sinua ja elämääsi.Toivon sinulle hyviä asioita.
        Minä en unohda sinua.Säilyt aina sydämessäni.Harvoin palaan palstalle.Jos joskus käyn niin muistan sinut.Hyvää kesää sinulle kaipaukseni.
        <3

        En tiedä, menikö aavistukseni oikein, mutta koen, että sinun kaipauksesi ehkä kohdistuu mieheen? Oma tekstini ja kaipaukseni liittyi myös mieheen. Hyvin usein näissä teksteissä on erehdyttävän paljon jotain yhteneväisyyksiä omien kokemusten kanssa.

        Itse olen ajatellut niin, että jos "virtuaalikohtaaminen" ei osu oikeasti täysin kohdalleen, niin voi olla silti jokin tarkoitus, että juuri tämä henkilö, jota kaipaat, haluaisi sanoa sinulle juuri nämä asiat. Olen itse uskovainen ja hengellisesti suuntautunut nainen.

        Mutta joskus olen kokenut elämässäni, että esim. jos olen tuntenut jonkun ihmisen, josta olen erkaantunut, ja näen jossain erehdyttävästi samannäköisen henkilön. Tämä erehdyttävästi samannäköinen henkilö on korkeimman tahdosta lähetetty eteeni sen vuoksi, että se kertoisi minulle, mitä tälle ystävälleni kuuluu, joka muistuttaa tätä ihmistä. Se viesti on tullut juuri näin, että olen nähnyt esim. todellisen henkilön X jossain elämäntilanteessa, missä olen saanut ymmärryksen, että hänellä on esim. työpaikka päiväkodissa, ja näen tämän erehdyttävästi Y henkilön kanssa samannäköisen siinä työtehtävässä. Tämä toinen henkilö Y taas on esim. töissä kaupassa. Myöhemmin olen saanutkin kuulla, että tämä henkilö Y, jota en ole pitkään aikaan nähnyt, ja joka on työskennellyt pitkään kaupassa onkin vaihtanut työpaikkaa, ja alkanut työskennellä päiväkodissa.


      • butter.flyy

        Miestä ajattelin kirjoittaessani.
        Sen tarkemmin en tunne tarvetta avata tätä.Oikea ihminen tietää ja tunnistaa mitä tarkoitin.Hyvää jatkoa sinulle myös.


      • juupaJuu_
        toisinaanviestejä kirjoitti:

        En tiedä, menikö aavistukseni oikein, mutta koen, että sinun kaipauksesi ehkä kohdistuu mieheen? Oma tekstini ja kaipaukseni liittyi myös mieheen. Hyvin usein näissä teksteissä on erehdyttävän paljon jotain yhteneväisyyksiä omien kokemusten kanssa.

        Itse olen ajatellut niin, että jos "virtuaalikohtaaminen" ei osu oikeasti täysin kohdalleen, niin voi olla silti jokin tarkoitus, että juuri tämä henkilö, jota kaipaat, haluaisi sanoa sinulle juuri nämä asiat. Olen itse uskovainen ja hengellisesti suuntautunut nainen.

        Mutta joskus olen kokenut elämässäni, että esim. jos olen tuntenut jonkun ihmisen, josta olen erkaantunut, ja näen jossain erehdyttävästi samannäköisen henkilön. Tämä erehdyttävästi samannäköinen henkilö on korkeimman tahdosta lähetetty eteeni sen vuoksi, että se kertoisi minulle, mitä tälle ystävälleni kuuluu, joka muistuttaa tätä ihmistä. Se viesti on tullut juuri näin, että olen nähnyt esim. todellisen henkilön X jossain elämäntilanteessa, missä olen saanut ymmärryksen, että hänellä on esim. työpaikka päiväkodissa, ja näen tämän erehdyttävästi Y henkilön kanssa samannäköisen siinä työtehtävässä. Tämä toinen henkilö Y taas on esim. töissä kaupassa. Myöhemmin olen saanutkin kuulla, että tämä henkilö Y, jota en ole pitkään aikaan nähnyt, ja joka on työskennellyt pitkään kaupassa onkin vaihtanut työpaikkaa, ja alkanut työskennellä päiväkodissa.

        Eiköhän se ole niin,että ihmiset sanoo asiat toisilleen suoraan, eikä minkään näköishahmojen kautta?


      • butter.flyy

        Niin yleensä teen.
        Nyt se ei ole mahdollista.
        En olisi sitä muuten wc:n seinälle
        kirjoittanut.


      • butter.flyy
        juupaJuu_ kirjoitti:

        Eiköhän se ole niin,että ihmiset sanoo asiat toisilleen suoraan, eikä minkään näköishahmojen kautta?

        Anteeksi.Luin kiireessä ja kommentoin väärin kun kommenttisi ei ollutkaan minulle.Noh,anyway!


    • Kaikki_hyvin

      Ei mee niin hyvin mutta kai tää tästä. Mul on samanlainen tunne sun lähellä. Se on jotain erikoista. Itekin myöntänyt et ollaan vähän samanlaisia. Nyt kun ei olla nähty tuntuu et on jotain vailla. On ollut ikävää ja mitä sanoin, tarkoitin. Mutta tää epätietoisuus on jotenki tosi rankkaa. Miten sulla menee? Ootko ajatellut meitä? Mitä oikeesti ajattelet?

      • kunpanäkisitte

        Ei ne asiat selviä kuin juttelemalla. Hän on ajatellut paljon kaikkea sitä mitä tapahtui jo paljon aikaisemmin, niitä uniakin jotka kertoivat oikeasti tapahtuneesta.


      • kaipuutäälläkin

        Niinkun joskus sanoin on ollut niin ristiriitaiset fiilikset.. Haluan sua ihan kamalasti mutta järki laittaa vastaan. Yritän miettiä järkevästi, mutta silti oon jo hetken päästä laittamassa viestiä. ajattelen sua paljon, enkä jaksaisi tapella tätä tunnetta vastaan enää. Oon koirtanut tukahduttaa tätä varmaan kolme vuotta.. Ja nyt viime aikaiset jutut on saaneet mut ihan hulluksi. :) Nojooo tää mies ei ole edes omaaloittainen eikä mulle aina vastaa, mutta silti.. Pakko unohtaaaa! Kiitos että sain avautua!


    • harvinainenoireyhtymä

      Niin paljon kuitenkin tapahtunut,ikävöinytkin.Miettinyt mitä hänelle kuuluu.onko hän kokenut
      samankaltaisia asioita/ tunteita,jos on, miten hän niitä käsittelee??Tapahtuuko hänelle ajatellessa
      suurta liikutusta,ihmeellisiä tuntemuksia.Onko hän mahdollisesti peloissaan??

    • Kaikkiajattelee

      Kyllä hän ajattelee sinua, kuin minäkin. Moni muukin ajattelee. Ihmisillä on tapana ajatella.

      • Kuneikiinnosta

        On niitä ihmisiä sellaisiakin jotka eivät ajattele kun eivät välitä.


    • Kuurassa

      Olen ikävöinyt. Olen aidosti pohtinut, että miksi en silloin joulupäivänä kertonut munuaissyövästäni. En edelleenkään ole. Nyt ajateltuna, ymmärtäisit lähtöni paremmin. En enää kykene läheisyyteen. Ne hetket on vaan muistoja. Olen fyysisesti juuri sellainen, joka ei sovi rinnallesi. Estäisin sinua elämästä. Kirjoitan tämän tänne, koska olet kieltänyt kirjoittamasta irl. Sanotaan, että ihminen voi vaikuttaa asioiden kulkuun. Niinhän se on. Kulkusuunta ei välttämättä ole se oma toive.

    • olin..paholainen

      Oonko liian kovis.... sanattelen mitä sattuu
      En oo niin pehmo..kuin sinä
      Turha muistella vanhoja

      • Aloittaja-

        Hän (mies) ei koskaan puhunut rumasti minulle..


      • kuinka_tapasitte
        Aloittaja- kirjoitti:

        Hän (mies) ei koskaan puhunut rumasti minulle..

        Kerro itsestäsi ja hän miehestä...


    • takapihantyttö

      Ikävöin yhtä miestä neljä vuotta (lapsuuden tuttu) ja sitten kun tavattiin ja mentiin yhteen, niin plääh. Huomasin, ettei ihastusta olekaan. Pahoittelin ja tiemme erosivat heti. Tämmöstä tämä harhaihastus on joskus.

    • Ehkäeisulle

      Kaikki nämä on totta, ja jää aivan valtava kaipuu sinusta. Silloin sinä hetkenä aika pysähtyi.

      • Aloittaja-edelleen

        Hän koki myös erään toisen pysäyttävän kokemuksen.


      • Ehkäeisulle
        Aloittaja-edelleen kirjoitti:

        Hän koki myös erään toisen pysäyttävän kokemuksen.

        Se oli toisenlailla pysäyttävä, mutta tämä oli, jotain aivan mahtavaa.


    • rentukkainen

      Ikävässäni ei mitään rajaa, kävelen zombiena ympäri maita,mantuja, miksi tämä on tällaista vaikka ei saisi. Olen tuntenut sinut sieltä alusta ......

    • Rakastettuni

      Olen ikävöinyt joka päivä siinä sulle totuus. Hyvää yötä.

    • Assanseudun_Filjami

      Olen minä sitä toki muistellut, mutta uusintaa en kaipaa. Se mikä ei toiminut silloin ei toimi myöhemminkään.

      • Aloit

        Meidän tarinamme ei ehtinyt edes alkaa..
        Oli vain suuret tunteet..
        (Ne tiedän vain varmaksi omalta kohdaltani)


    • Sattumansanelemaa

      jos kaipuu saisi joskus vastakaikua n>m.

    • Viestiätokisaatkin

      En nyt ikävöinyt mutta pikkuhiljaa kun olet vähentänyt viestien laittoa niin alkaa kylmärinki perseen takana helpottamaan. Varsinkin kun aikaa kulunut eikä mitään ole tapahtunut. Kai olet rauhoittunut. Toki muistelen sua aina silloin tällöin mutta ei kovin hyvät fiilikset jäänyt kuten tiedät. No aika parantaa ja kun näyt jättävän rauhaan etkä kostakaan niin helpottaa se kiitos siitä. Siitä sinua epäilin kun pyysit kesällä jos muistat? Pelkään kiristämistäsi.

    • KIRJOITIT: "miettinyt sanojasi joita sanoit minulle..?"

      VASTAAN: En juuri koskaan puhu ajattelematta hiukkaakaan, mitä sanon.
      Ja muistan myös suurimmaksi osaksi omat sanomiseni.

      Tällainen kirjoittelu anonyymipalstalla on YHDENTEKEVÄÄ HUULTEN HEILUTTELUA
      TUULESSA, jos ihminen ei koskaan toimi puheidensa ja kirjoitustensa mukaan IRL.

      En välitä henkilöistä, joiden toimintaa IHMISSUHTEISSA (niin naisten kuin miestenkin kanssa) määräävät jonkin olemassa olemattoman ihmissuhdepelin, tai OMIEN KASVOJEN MENETTÄMISEN pelko. Sen sijaan ARVOSTAN REHELLISTÄ PUHETTA SUORIN YHTEYDENOTOIN.
      (Rehelinen puhe ei tietenkään tarkoita karkeaa solvaamista tai riidan haastamista, mutta sen jokainen AJATTELEVA ihminen ymmärtääkin.)

      Romanttinen "lipilaari" kytkettynä REHELLISYYTEEN on minusta HIENOA!

      Romanttinen "lipilaari" kytkettynä VALHEELLISUUTEEN, KAKSINAAMAISUUTEEN ja
      SANOJENSA TAKANA SEISOMATTOMUUTEEN on ARVOTONTA SONTAA.
      (Jos ihminen jo lirkutellessaan tietää valehtelevansa, ei hänen tunnelmien tavoittelullaan korulausein ole arvoa.)

      Näin vastaisin, jos ALOITUS olisi minulle.

      • Aloittaja-

        Voit huokaista helpotuksesta. Tiedän ja voin sanoa 100% varmuudella että tämä aloitus ei ollut sinulle.
        Tämä oli miehelle.
        Tänne kirjoittelu on aina tuuleen huutelua , koska mikään ei ole niin epävarmaa kuin se että varmasti myös se ikävöinnin kohde olis täällä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1625
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1254
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1157
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1096
    5. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      2
      1082
    6. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      586
      1039
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      970
    8. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      932
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      12
      867
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      9
      751
    Aihe