Nettideittailu ei kannata jos odottaa liikoja

SvägäTampereelta

Olen 28-vuotias, normikroppanen, töissäkäyvä mies. Loin tuossa taannoin deittiprofiiliin suomi24 treffit-sivustolle. Ikähaarukkaan laitoin 16-40 vuotta, mitään muita ominaisuuksia en määritellyt sen kummemmin.

Yritin saada kontaktia useisiin eri naisiin, kunnes sain kontaktin muutamaan tyyppiin pitkän yrityksen jälkeen. Juttelimme niitänäitä ja sovin treffit molempien kanssa samalta istumalta. Molempien profiilikuvat olivat hyvin epäselviä, huonolaatuisia ja pieniä. Tapasin heidät sitten livenä ja ulkonäkö ei miellyttänyt yhtään. Huomattavasti ylipainoisempia kuin profiilikuvissa ja heidän muutkin ulkoiset olemukset olivat äärimmäisen kuvottavia.

No, ei siinä. Juttelin molempien kanssa niitänäitä. Kysyin, mitä he ovat tehneet elämässänsä: koulutukset, työkokemukset jne. Toinen oli täysin kouluttamaton yksinhuoltajaäiti, joka oli skipannut pari ammattitutkintoa vakavan masennuksen takia ja oli ollut pitkään työttömänä. Toinen oli kanssa ollut vakavasti masentunut ja pitkään työttömänä, tosin ilman lasta ja halusi palavasti perustaa perheen, lapsia ja olla rakastettu äiti.

En ollut kyseisistä henkilöistä kiinnostunut pätkääkään. Lopetin kontaktin pitämisen heihin, mutta he jatkoivat epätoivoista viestittelyä. Ilmaisin molemmille, etten ole hänestä kiinnostunut ja molemmat loukkaantuivat minulle verisesti ja toinen uhkasi jopa tappaa minut sen vuoksi.

Poistin deittiprofiilini, enkä kyllä liity enään ikinä vastaaviin paikkoihin.

Onko muilla samankaltasia kokemuksia?

7

205

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ikuinen-sinkku

      16 v on sinulle ihan liian nuori ja 40 v liian vanha. Ikähaitari sulle sopiva olisi 25-33v.
      totta että naiset on masentuneita ja mielenterveysongelmaisia. Tervettä normaalia naista on mahdoton löytää ja naisilla on kovat vaatimukset miehille. Ei saa olla työtön, ei saa olla alle 170 cm, eisaa olla köyhä, ei saa olla ruma.

      • Älkäävalehdelko

        Tuo on silkkaa valetta ja karkeaa yleistystä suomalaisista naisista. Vaikka minulla on huonoja kokemuksia nettideiteistä, en silti yleistä suomalaisia miehiä. En ole ruma enkä tyhmä ja olen sinkku. Useimmat miehet ovat hyvin itsensätiedostavia ja ylimielisiä. Isä sanoi, että mies kasvaa mieheksi vasta kun oma äiti on haudattu. Se pitää niin paikkansa.


    • reppppssss

      Et taida olla ihan realistinen nyt.. Luuletko että 16 v tyttö alkaisi seurustella 28v miehen kanssa? Moni voi jättää viestittämättä kun näkee ton ikähaikarisi? Ja 40v on taas liian vanha sinulle.

    • khklhlkjölöl

      Kuka on niin sekopää "aikuinen," että yleensäkin yrittää päästä treffeille 16 vuotiaan kanssa.

      • Kölkylköö

        Niitä "sekopäitä" riittää tuolla deiteissä aika paljon...


    • Papukaija6000

      No olisit selvittänyt nuo asiat ennen tapaamista, jos kerta koulutustaso on sinulle tärkeää.
      Yksi hyvä keinoa karsia turhia treffejä on on myös yks puhelinsoitto. Siinä saa harvinaisen paljon irti ihmisestä, esim se että syntyykö mitään keskusteltavaakaan.
      Sinulla kävi huono tuuri, mutta jos kaksilla treffeillä olet ollut, se ei ole kovin paljoa.

      Sitäpaitsi jos haluat viestejä "laadukkailta" naisilta, eli koulutetuilta ja fiksuilta, kuten itse olen (hehe) niin en voisi kuvitellakaan vastaavani miehelle kuka ei ole kertonut profiilissaan itsestään mitään. Minulle se symbolisoi sitä ettei ihminen osaa ilmaista itseään, liikkuuko siellä päässäkään mitään, jos kerta itsestä kertominen on mahdotonta? Kai nyt aikuinen ihminen osaa eritellä millainen itse on ja mitä etsii, kun kerta deittisivustolle on vaivautunut tulemaan. Siinä säästää kaikkien aikaa. Usein näkee tämmöisen profiilin: "Tämmönen tavallinen mies. Kirjottelemalla selviää lisää...". Ja siihen oheen yksi kännykällä otettu vessanpeiliselfie. Ei voi kuvitella että siinä monen naisen kiinnostus herää.

    • kokemussspuhuu

      Yllä joku kirjoitti: Sitäpaitsi jos haluat viestejä "laadukkailta" naisilta, eli koulutetuilta ja fiksuilta, kuten itse olen (hehe) . Minun kokemus noista koulutetuista laadukkaista naisista on vähän erilainen. Treffeillä käynyt monen kanssa ja helpoin yhdenillan juttu on just nämä, niin sanotut koulutetut.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1545
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1174
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1117
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1016
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      975
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      937
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      882
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      19
      852
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      684
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      650
    Aihe