Joudun elämään yksin

yksin-ikuisesti

Nirsojen suomi naisten takia en saa koskaan rakkautta ja hyväksyntää. Rikolliset ja väkivaltaiset miehet sen sijaan saa jatkuvasti rakkautta ymmärtäväisiltä suomi naisilta. Sellaisten kanssa naiset aloittaa suhteita eikä kunnolliset miehet saa mitään.

17

323

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kohtihyviätreffejä

      Älä taas aloita tuota, ihan oikeasti. Tätä samaa marinaa saa kuulla eikä mitään yritystä parempaan tapahdu. Valittaminen on pahasta. Ei kukaan jaksa kuunnella jatkuvaa negatiivisuutta.

    • Vinkutopiceja

      Vinkuvinkuvinku. Suurin osa tavallisista suomalaisista miehistä ja naisista on parisuhteessa. Osa onnellisesti, osa vähemmän onnellisesti. Et sinä mikään ajatustenlukija ole, että tietäisit miten heilä elämässään menee. Keskittyisit vaan omaan itseesi, etkä katkerana kadehtisi muiden onnea. Ehkä joku saattaisi sitten huolia sinutkin. Niin kauan kun vain vingut, taatusti pysytkin yksin.

      • Vinkusullejasulle

        On ihan sama valittaako joku yksinäisyyttä vai ei. Parempi valittaa kuin pitää suunsa kiinni. Suunsa kun pitää kiinni siitä ne ongelmat vasta alkaakin. Joten vinkuukaamme yhteen ääneen.
        Kuka täällä ylipäätään kuvittelee päänsä olevansa kunnossa kun aikaansa täällä viettää.
        Nyt voitaisi alkaa puhumaan kuinka moni on nainut itsensä hengiltä, rauha heidän muistolle.
        Kuinka kauan yhdyntä kesti ja minkänäköistä paria tuli naitua.
        Onko kukaan nainut nettitreffeillä tapaamansa vuohta vai onko kaikki ollut lampaita.
        Kuinka monella on nainnin aikana lähtenyt taju, katkennut pili tai revennyt reva.
        Mites on persenainnit onnistuneeet, onko nettideittien peffat olleet parempia kuin baarissa nähdyt.
        Miten se positiivisuus tällä palstalla on jotenkin näkynyt vai onko se piiloutunut niin hyvin ettei sitä persevakojen välistä ole huomannut.


    • Hohhoijjaaaa

      Kuule ei edes puolet naisista ole nirsoja eivätkä halua mitään "rikosmiehiä/väkivaltaisia" miehiä.. Ootko jokin ajatusten lukija tai onko sulla jotkut tilastot että näin on😂Voijeesus ku tälläsii vinkuvinku säälisääli miehiä jotka valittaa ja alottaa tälläsii keskusteluja että en saa naista, laitan syyn muihin ettei minulla olisi pahaa mieltä ja valehtelen itselleni että minulla olisi parempi mieli. Oletko miettinyt sitä vaihtoehtoa että vikaa saattaa olla sinussakin?

      • Toinen.yksinäinen

        On minussa vikaa, en sitä kielläkään. Sosiaalisesti olen jotenkin rajoittunut, en osaa pelata oikein. Vaikka joskus vaistoan, miten pitäisi pelata, en joko uskalla pettymyksen pelossa tai en vain halua tahallani huijata. Johtuu kaiketi lapsuudestani kuvaannollisesti tynnyrissä kasvatettuna.
        En osaa aloittaa keskustelua enkä erottaa milloin toinen ymmärtää antaa tai on muuten kiinnostunut ja milloin huijaa. Rakastun tai ainakin ihastun liiankin helposti mukaviin naisiin (ehkä kerran-pari 10 vuodessa) vain huomatakseni sitten myöhemmin, että se joko kuuluu hänen ammattitaitoonsa tai että hän muuten vedättää minua. Minun tuntosarveni ovat todella kelvottomat.
        Sitten toinen tärkeä asia: En osaa pukeutua naista miellyttävästi ja se se onkin suuri puute. Minulla on käytännössä vain parit arkivaatteet ja se rippipukukin jäi pieneksi jo kauan sitten. Mahan ja persuuksen kohdalta. Painoindeksini on nyt 25 entisen 22 sijasta eikä laihdutusyritykset tuota tulosta.
        Muuten on kaikki jokseenkin OK. Rahaa on riittävästi (huom. ahneet saalistajat!) ja elämän ulkoiset puitteet OK, vaikka kesähuvilaa ja venettä ei olekaan ja autokin on kulkuväline, ei elvistelyesine. Toki pystyisin ne hankkimaan, mutta kun ei vain kiinnosta.
        Edes puhekaveri silloin tällöin olisi kova sana!


      • piupaulandiakonokyllä
        Toinen.yksinäinen kirjoitti:

        On minussa vikaa, en sitä kielläkään. Sosiaalisesti olen jotenkin rajoittunut, en osaa pelata oikein. Vaikka joskus vaistoan, miten pitäisi pelata, en joko uskalla pettymyksen pelossa tai en vain halua tahallani huijata. Johtuu kaiketi lapsuudestani kuvaannollisesti tynnyrissä kasvatettuna.
        En osaa aloittaa keskustelua enkä erottaa milloin toinen ymmärtää antaa tai on muuten kiinnostunut ja milloin huijaa. Rakastun tai ainakin ihastun liiankin helposti mukaviin naisiin (ehkä kerran-pari 10 vuodessa) vain huomatakseni sitten myöhemmin, että se joko kuuluu hänen ammattitaitoonsa tai että hän muuten vedättää minua. Minun tuntosarveni ovat todella kelvottomat.
        Sitten toinen tärkeä asia: En osaa pukeutua naista miellyttävästi ja se se onkin suuri puute. Minulla on käytännössä vain parit arkivaatteet ja se rippipukukin jäi pieneksi jo kauan sitten. Mahan ja persuuksen kohdalta. Painoindeksini on nyt 25 entisen 22 sijasta eikä laihdutusyritykset tuota tulosta.
        Muuten on kaikki jokseenkin OK. Rahaa on riittävästi (huom. ahneet saalistajat!) ja elämän ulkoiset puitteet OK, vaikka kesähuvilaa ja venettä ei olekaan ja autokin on kulkuväline, ei elvistelyesine. Toki pystyisin ne hankkimaan, mutta kun ei vain kiinnosta.
        Edes puhekaveri silloin tällöin olisi kova sana!

        Jotenkin toi nykymiehen asenne on niin sellasta diibadaabaa, että oksat pois. Vingutaan ettei saa naista ja samaan hengenvetoon ollaankin kaikista naisista tehty jonkin sortin rahan ahneita, ulkonäkökeskeisiä pettureita tai se hauskempi sana... huoria. (Ei muuten ole ikinä mennyt jakeluun, että miten muuttuu huoraksi, jos ei anna...? No jollain logiikalla kai sen vain voi vääntää). Sitten tämä "halu" tulla hakatuksi ja hengata kriminaalin kanssa. En ole ensimmäistäkään profiilia nähnyt, missä shaisseus tulisi ilmi heti kättelyssä. Kyllä sen huomaa sitten myöhemmin.

        Mutta siis kysymys aloittajalle. Miksi yhdenkään naisen tulisi tyytyä keneenkään sellaiseen mieheen, joka ei kykene kuin valittamiseen, yleistämiseen, morkkaamiseen jne. Mieheen, jossa itsessään ei ole kykyä olla kiinnostava, halua tehdä itsensä eteen mitään ja joka melko todennäköisesti katselee vain nuorempia ja kauniimpia naisia?

        Voihan sitä alkaa kyseleen vuositolkulla joka päivä näinkin päin. Tosin jottei uppoo idiotismiin niin hankkii apua aiemmin.


    • ikuinen-sinkku

      Joka viides nainen seurustelee väkivaltaisen miehen kanssa. Aika moni hyvä mies siis ei saa suhdetta koska naiset rakastaa paskoja miehiä.

      • Kohtihyviätreffejä

        On niitä "hyviä" naisia, joilla on liiallinen empatiakyky yhdistettynä itsesuojelun puutteeseen ja ovat yhdessä täysin kahelien linnakundien kanssa. Ja se on hirveää. Mutta keskitytään me tähän elämään. Jokainen valitsee oman tiensä. Jotkut haluavat elää rikollisessa elämässä pahojen miesten.


    • Miehetmiehet

      Naiset rakastuu renttuihin.. näin menee ja olen nainen myös. Itse haluan kiltin ja huomaavaisen miehen, mutta ainakin sellainen on tarjolla, niin hän painaa ainakin 100 kg eikä pidä huolta kunnostaan, kun on masentunut kotona kun kukaan ei huoli. En ihmettele. Tai he ovat sitten sellaisia kun viimein saa naisen niin puhuu ja puhuu ja nainen ahdistuu. Ei sellaista jaksa. Ottakaa miehet nyt itseänne niskasta kiinni ja miehistykää.

      • Nössö_M

        Eipä taida kiinnostaa 169 cm / 70 kg kiltti mies. Tosian en ole masentunut, mutta en ole niin likainenkaan, että joka päivä pitäisi käydä suihkussa. Nössökin olen joten yksinpä matkaani jatkan.


    • Pupuhukka

      Ota vastuu omasta elämästäsi. Niin kauan kuin olet katkera, kukaan ei halua sua. Mene terapiaan? Ja voithan lähteä etsimään naista esim Virosta, kuka estää?

    • Vinkutopiceja

      Jos ne vaihtoehdot joista valita ovat väkivaltainen renttu ja katkera vinkuja niin mieluummin pysyn sinkkuna. Ei aloittaja halua aikuisten oikeasti ketään edes löytää. Kunhan vain vinkuu ja valittaa. Onhan se itsesääli tietysti yksi tapa olla katsomata peiliin ja olla miettimättä, että se vika voisikon löytyä itsestä.

    • suominaineneitykkää

      älä narise koko aikaa...

    • Kiltti-ja-huomaavainen

      Moniko teistä naisista oli axl smithin panoringissä? Varmaan aika moni. Jaatte itseänne sellaisille jännämiehille vaan eikä kiltti ja huomaavainen mies kelpaa. Naiset ne vasta säälittäviä ettekä ihan terveitä ole muutenkaan. Netissä tapaa kaikenlaista mutta ei sitä fiksua kunnollista naista.

      • tyhmäjajuntti

        Älähän valehtele. Miten niin oli axelin ringissä. Siellä ne on vieläkin kunhan ensin tuuli tyyntyy.
        Ei nainen sille mitään voi että jännämies kiinnostaa. Jos terveen naisen näet, olet erehtynyt pahasti. Netissä ei tapaa yhtään naista, niin se menee. Miten muka voi tavata naisen josta ainoa tieto että hän on netissä.
        Huomaavainen mies on epäillyttävä. Nainen haluaa sellaisen ronskimman miehen joka ottaa minkä tahtoo. Ei minua haittaa vaikka jakaisivat jännille tai vielä jännemmille.
        Heillä paljon parempi heidän kanssaan. Jos ei jänniä olisi joutuisin itse kärsimään heidän jakeluistaan. Silloin kun ei olisi enää mistä valita saattaisi joku yrittää lähestyä minuakin.
        Siinä on vaan sellainen mutta olen ongelmien pesäke. Jos nettijuttuihin yhtään uskomista, minulla on kaikki mahdolliset esteet suhteeseen naisen kanssa. Joten hyvä Axel tyydytä vain kaikki naiset mahdollisimman hyvin niin minun ei tarvitse. Enemmän jänniä vähemmän ongelmia minulla.
        Axel, Axel, Axel. No Axel ei ehdi ja jaksa joka naista tyydyttää mutta hän voisi pitää jotain jännämieskursseja niin työvoimapula helpottaa sitten.
        Itse voisin mennä sellaiselle eristäytymisen alkeet kurssille missä opetellaan lisää niksejä miten eristäytyä ja olemaan epäsosiaalinen. Nyt pystyy vielä jonkun verran ihmisille puhumaan mutta olisi kiva olla puhumatta ja tapaamatta yhtään ketään. Sitten loppuhuipentumena muuttaisi paikkaan jossa lähimpään ihmisasumukseen olisi 1000 kilometriä.
        Voisi tulla tapetuksi sitten kun ei käsi enää nouse ja pumppu pumppaa vaikka jonkun lihansyöjäkasvien iloksi.
        Sukulaisia ei olisi eikä kukaan tuntisi sinua, ei olisi mitään ongelman tynkää edes.
        Se olisi paratiisi mutta turha sitä on toivoa. Se olisi matemaattinen mahdottomuus.
        Kun pääsisit sinne missä kukaan ei asu olisi jo joku naapurisaaren heimo sinne majojaan siirtämässä seuraavana aamuna. rauha olisi mennyt ja taas pitäisi alkaa miettiä miten heimopäällikkö taas oli kuksinut kaikkea mikä liikkuu, odotetaankohon minultakin nyt samaa. Ja entä jos en ole kiinnostunut . Tuleeko sitten kylän noita minut kiroamaan ja nöyryyttämään koko heimon edessä kun ei ole taaskaan yhtään naista kainalossa vaikka juuri oltiin puhuttu siitä kuinka pitää toimia jos naisia on näkyvissä. Taas olisi muutto edessä, olisiko jotain paikkaa minne ihminen ei halua mistään hinnasta.


      • ikuinen-sinkku

        Axel joutui maksumieheksi kun pani naisia. Ilmaista naista ei ole olemassa. Miehen tulot pitää olla 100 000 vähintään työttömälle ja ulosotossa olevalle naiselle


    • Yksinäinen.mies

      Kaikki me joudumme elämään yksin. Naisille ei vaan kelpaa ketään normaali.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      17
      1455
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1295
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1192
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1082
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1036
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1025
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      1013
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe