perusturva tms.

en-ole-robotti1

TE täti sanoi että lopeta työnhaku (kun sanoin vastaan sille).
tartteeko siis olla työnhakija jotta saa perusturvan?
Vai yrittääkö te täti kusettaa mua?

27

383

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dfasfsddeeeeeeeea

      Yrittää kusettaa. Menetät 20%/40% perustoimeentulotuesta, kun lopetat työnhaun. Anna TE virkanilkin tehdä se itsesi puolesta.

      • kiitos_kansaneläkelaitos

        Selasin keskustelun läpi, en ehkä ihan ymmärtänyt???
        Olen itse työtön, nyt jo ansiosidonnaisen loputtua peruspäivärahalla (netto 518€ /kk) , lisäksi saan asumistukea (290€/ kk) ja toimeentulotukea vaihtelevasti n. 100-300€/ kk.
        Lisäksi julkisen terveydenhuollon ( =terveyskeskus) sairaanhoitokulut ja reseptilääkkeet korvataan.
        Minua alkuun hävetti hakea jotain sossu/kela- tukia, mutta minulle kerrottiin te-toimistossa, että ikäni töitä tehneenä ja tällä terveydentilalla työllistyminen voi olla erittäin vaikeaa.

        Kiitos tälle yhteiskunnalle eli meille kaikille,
        jotka olemme tehneet raskaita töitä pienellä palkalla vuosikymmeniä!!!


    • 167-176

      Sano vaa vastaan tai vaikka vihtaan TE-nilkille äläkä usko mitään mitä se sanoo tarkistamatta suusta tulevan sonnan aitoutta niin hyvin pärjäät tässä virkanilkkien luvatussa epäoikeusvaltiossa. Kannattaa myös äänittää jokainen ääni mitä virkanilkki suustaan päästää silä jos se on jotain positiivista asiaksta kohtaan niin usein peruu sen jälkikäteen ja kiistää sellaista sanoneensa.

      "Anna TE virkanilkin tehdä se itsesi puolesta."
      Juuri noin ja saat sitten valitusoikeuden toimeentulotuen alentamispäätökseen. Pelkkä karenssi ei ole lain mukaan toimeentulotuen alentamisperuste. Alentamista ei saa tehdä ellei ole kieltäytynyt yksilöidysti ja todistettavasti tarjotusta työstä tai toimenpiteestä.

      • 765

        167-176:lla on hyvin analyyttisia kommentteja.

        Minäkin pääsin eläkkeelle 167-176:n ohjeilla.

        Kiitos paljon!!!!


      • 765

        Tuli vain mieleeni se, että onko laillista äänittää puhelut? En haluaisi viranomaisen kanssa mitään mittelöä. Puhelimeni Huawei P8:ssa on 128 GB ram-muistia ja joka ikisen soittajan puhelu äänittyy tietyllä sovelluksella automaattisesti.

        Kyllä tiedämme "viranomaisten lupailut" puhelimessa.: Ne ovat joskus hyvin ruusuiset, mutta puheista huolimatta tulee haettavaan päätökseen kielteinen päätön.

        Mitä tuumaa 167-176?


      • 167-176
        765 kirjoitti:

        167-176:lla on hyvin analyyttisia kommentteja.

        Minäkin pääsin eläkkeelle 167-176:n ohjeilla.

        Kiitos paljon!!!!

        Hmm... mitähän ohjeita olen antanut 😯
        Kerro minulle niin minäkin saatan päästä eläkkeelle, hyvin joutasin kun ikääkin on jo 60 😀
        Vaikka ei tässä vielä kiire ole eläkkeelle. Nuo eläkeläiset ne vasta kiireellisiä ovat. Systeri jäi 2 vuotta sitten eläkkeelle ja sitä "viskoo" aika tavalla ja etäskin, nyt on USA:ssa ja ei paljon ole kotimaassa viihtynyt sen jälkeen muutenkaan 😬


      • 167-176
        765 kirjoitti:

        Tuli vain mieleeni se, että onko laillista äänittää puhelut? En haluaisi viranomaisen kanssa mitään mittelöä. Puhelimeni Huawei P8:ssa on 128 GB ram-muistia ja joka ikisen soittajan puhelu äänittyy tietyllä sovelluksella automaattisesti.

        Kyllä tiedämme "viranomaisten lupailut" puhelimessa.: Ne ovat joskus hyvin ruusuiset, mutta puheista huolimatta tulee haettavaan päätökseen kielteinen päätön.

        Mitä tuumaa 167-176?

        Jokainen sana, ähinä ja puhinakin kannattaa äänittää niin keskuteluissa paikan päällä kun puhelimessakin. On täysin laillista äänittää keskustelut joihin osallistuu. Sen sijaan äänitteiden julkaisu esim. netissä saattaa olla laitonta. Äänittämisestä ei tarvitse eikä kannata kertoa mitään edes joulupukille, saati sitten virkanilkille. Yllätys on tuossakin hyvä ja virkanilkin ilme näkemisen arvoinen (naama norsunvitulla) kun virkanilkki yrittää jälkikäteen kiistää sanomisiaan, vasta sitten kannattaa äänitys paljastaa.

        Tuosta äänitysten laillisuudesta on paljon juttua netissä, googlaamalla löytyy tietoa ja myös virkanilkkien epätoivoisia valheita joissa väittävät äänitystä laittomaksi.

        Minulla on tallessa joka ikinen sana, ähinä ja puhina vuodesta 2005 alkaen jotka olen virkanilkeiltä kuullut, joukossa on paljon myös oikein emävalheita. Muutaman kerran on virkanilkin naama mennyt norsunvitulle kun on saanet tietää äänityksistä jälkikäteen.


      • 765

        No, ehkä sekoitin nimimerkin 167-176 johonkin toiseen, mutta olit muistaakseni ketjussa mukana.

        Se tyyppi kuvaili epäonnistunutta työkyvyttömyyseläkettä niin, että se kelan hylkypäätös on suurimmalta osalta lääkärin virhe, koska he kuvailevat lausunnoissaan vain sairautta, EIKÄ OLLENKAAN SITÄ, MITEN SE VAIKUTTAA TYÖKYKYYN!

        Tapasin reippaan psykiartin erikoissairaanhoidosta. Hän oli todella reipas ja kysyi, "minkälaisen lausunnon haluat? Jos tulee perinpohjainen lausunto, niin et pääse enää koskaan töihin"

        Sanoin yllättyneenä, että "anna perinpohjainen lausunto kelalle". Hän teki niin paperinippujen kanssa, jotka mun piti allekirjoittaa.

        Yhtäkkiä kelan kielteinen työkyvyttömyyseläke muuttuikin minun edukseni. Saan tällä hetkellä määräaikaista työkyvyttömyyseläkettä ja reipas psykiatri sanoi, että "olet 99,9% varmuudella eläkkeellä.


      • 765
        167-176 kirjoitti:

        Jokainen sana, ähinä ja puhinakin kannattaa äänittää niin keskuteluissa paikan päällä kun puhelimessakin. On täysin laillista äänittää keskustelut joihin osallistuu. Sen sijaan äänitteiden julkaisu esim. netissä saattaa olla laitonta. Äänittämisestä ei tarvitse eikä kannata kertoa mitään edes joulupukille, saati sitten virkanilkille. Yllätys on tuossakin hyvä ja virkanilkin ilme näkemisen arvoinen (naama norsunvitulla) kun virkanilkki yrittää jälkikäteen kiistää sanomisiaan, vasta sitten kannattaa äänitys paljastaa.

        Tuosta äänitysten laillisuudesta on paljon juttua netissä, googlaamalla löytyy tietoa ja myös virkanilkkien epätoivoisia valheita joissa väittävät äänitystä laittomaksi.

        Minulla on tallessa joka ikinen sana, ähinä ja puhina vuodesta 2005 alkaen jotka olen virkanilkeiltä kuullut, joukossa on paljon myös oikein emävalheita. Muutaman kerran on virkanilkin naama mennyt norsunvitulle kun on saanet tietää äänityksistä jälkikäteen.

        Minä sairastuneena jouduin "kiihdyttämään" eläkettä. Esimerkiksi plus lakua (7 7) mietin naama punaisena ja vastasin, että "nuo parittomat luvut johtavat desimaaleinin ja tunnustin, että en osaa laskea kysistä laskutehtävää, joka on tietysti 14.

        Pikkuisen vilunkia oli mulla mukana, mutta kun palikkatestit olivat kauttaaltaan itse aiheutettuna linjassaan, niin määräaikainen eläke irtosi ja jatkossa työkyvyttömyyseläke.

        Tämä kokemukseni puhuu sen puolesta, että välttämättä fyysinen neliraajahalvauskaan ei oikeuta eläkkeelle, mutta jos "päästä vippaa"testeissä, niin asia on aivan toinen.. Pitää vain läpäistä kaikki testit ja SAMASSA LINJASSA, ei saa olla suuria eroavaisuuksia. Jos pötkäytät 7 7 tuloksen väärässä testissä, niin silloin neurologi hymyilee ja sanoo, että "sinä osaat laskea ennakko-odotuksiemme vastaisesti".


      • sossupaholainen
        167-176 kirjoitti:

        Jokainen sana, ähinä ja puhinakin kannattaa äänittää niin keskuteluissa paikan päällä kun puhelimessakin. On täysin laillista äänittää keskustelut joihin osallistuu. Sen sijaan äänitteiden julkaisu esim. netissä saattaa olla laitonta. Äänittämisestä ei tarvitse eikä kannata kertoa mitään edes joulupukille, saati sitten virkanilkille. Yllätys on tuossakin hyvä ja virkanilkin ilme näkemisen arvoinen (naama norsunvitulla) kun virkanilkki yrittää jälkikäteen kiistää sanomisiaan, vasta sitten kannattaa äänitys paljastaa.

        Tuosta äänitysten laillisuudesta on paljon juttua netissä, googlaamalla löytyy tietoa ja myös virkanilkkien epätoivoisia valheita joissa väittävät äänitystä laittomaksi.

        Minulla on tallessa joka ikinen sana, ähinä ja puhina vuodesta 2005 alkaen jotka olen virkanilkeiltä kuullut, joukossa on paljon myös oikein emävalheita. Muutaman kerran on virkanilkin naama mennyt norsunvitulle kun on saanet tietää äänityksistä jälkikäteen.

        Tällaisena virkanilkkinä olen muutaman kerran ollut tilanteessa, jossa asiakas on äänittänyt keskustelut. Joka kerta tulos on ollut se, että äänite todistaa minun antaneen täysin oikeat ohjeet ja asiakkaan olleen väärässä. Joten minä ainakin toivon, että asiakkatäänittävät puhelut.


      • 765
        sossupaholainen kirjoitti:

        Tällaisena virkanilkkinä olen muutaman kerran ollut tilanteessa, jossa asiakas on äänittänyt keskustelut. Joka kerta tulos on ollut se, että äänite todistaa minun antaneen täysin oikeat ohjeet ja asiakkaan olleen väärässä. Joten minä ainakin toivon, että asiakkatäänittävät puhelut.

        Hyvä kuulla.

        Mä itse olen niin vittuntunut elämään, että annan 765 puhua neuvottelutilaisuuksissa. Ei

        muuta. https://www.youtube.com/watch?v=FJ99OeWck4U


      • 167-176
        765 kirjoitti:

        Minä sairastuneena jouduin "kiihdyttämään" eläkettä. Esimerkiksi plus lakua (7 7) mietin naama punaisena ja vastasin, että "nuo parittomat luvut johtavat desimaaleinin ja tunnustin, että en osaa laskea kysistä laskutehtävää, joka on tietysti 14.

        Pikkuisen vilunkia oli mulla mukana, mutta kun palikkatestit olivat kauttaaltaan itse aiheutettuna linjassaan, niin määräaikainen eläke irtosi ja jatkossa työkyvyttömyyseläke.

        Tämä kokemukseni puhuu sen puolesta, että välttämättä fyysinen neliraajahalvauskaan ei oikeuta eläkkeelle, mutta jos "päästä vippaa"testeissä, niin asia on aivan toinen.. Pitää vain läpäistä kaikki testit ja SAMASSA LINJASSA, ei saa olla suuria eroavaisuuksia. Jos pötkäytät 7 7 tuloksen väärässä testissä, niin silloin neurologi hymyilee ja sanoo, että "sinä osaat laskea ennakko-odotuksiemme vastaisesti".

        Minä olen oikein odotellut koska valkotakkiset tulee hakemaan sen jälkeen kun olen kirjoitellut hieman totuuksia virkanilkeille. Lyhyt matka heillä olisi aikoinaan ollutkin kun asuin yli 10 vuotta ihan mielirairaalan naapurissa, nyt on sentään vähän pidempi matka. Joskus naapurin kanssa pohdittiin että kummallakohan puolella aitaa on onnellisempia ihmisiä. Jotkut hullut vielä karkailivat sieltä ja joskus juoksivat valkotakkiset perässään pihan poikki. Tuollainen vaientaminen ei taida nykyisin olla enää käytössä kun tulee kalliiksi jos joutuvat maksamaan eläkkeen. Ainakin itäblokissahan tuo oli yleistä ja sille tielleen ne toisinajattelijat sitten jäivät ja katosivat.


      • 765
        sossupaholainen kirjoitti:

        Tällaisena virkanilkkinä olen muutaman kerran ollut tilanteessa, jossa asiakas on äänittänyt keskustelut. Joka kerta tulos on ollut se, että äänite todistaa minun antaneen täysin oikeat ohjeet ja asiakkaan olleen väärässä. Joten minä ainakin toivon, että asiakkatäänittävät puhelut.

        Näin menee. Tein itsestäni virallisesti hullun. Älykkyysosamäärällä en asteikolla pääse edes debiilin tasolle.

        Mutta jotakin oli tehtävä, kun kela alkoi hankalaksi.


      • 765
        167-176 kirjoitti:

        Minä olen oikein odotellut koska valkotakkiset tulee hakemaan sen jälkeen kun olen kirjoitellut hieman totuuksia virkanilkeille. Lyhyt matka heillä olisi aikoinaan ollutkin kun asuin yli 10 vuotta ihan mielirairaalan naapurissa, nyt on sentään vähän pidempi matka. Joskus naapurin kanssa pohdittiin että kummallakohan puolella aitaa on onnellisempia ihmisiä. Jotkut hullut vielä karkailivat sieltä ja joskus juoksivat valkotakkiset perässään pihan poikki. Tuollainen vaientaminen ei taida nykyisin olla enää käytössä kun tulee kalliiksi jos joutuvat maksamaan eläkkeen. Ainakin itäblokissahan tuo oli yleistä ja sille tielleen ne toisinajattelijat sitten jäivät ja katosivat.

        Moi taas: Tuo Idän kysymys on totta. En tiedä nykyisestä Venäjästä mitään, mutta entisessä Neuvostoliitossa psykiatrisia sairauksia käytettiin tekosyynä ihmisen lähettämiseksi Siperiaan. Massoittain poliittisia toisinajattelijoita tuomittiin psykiatrin lausunnolla "hulluiksi".


      • 765
        167-176 kirjoitti:

        Minä olen oikein odotellut koska valkotakkiset tulee hakemaan sen jälkeen kun olen kirjoitellut hieman totuuksia virkanilkeille. Lyhyt matka heillä olisi aikoinaan ollutkin kun asuin yli 10 vuotta ihan mielirairaalan naapurissa, nyt on sentään vähän pidempi matka. Joskus naapurin kanssa pohdittiin että kummallakohan puolella aitaa on onnellisempia ihmisiä. Jotkut hullut vielä karkailivat sieltä ja joskus juoksivat valkotakkiset perässään pihan poikki. Tuollainen vaientaminen ei taida nykyisin olla enää käytössä kun tulee kalliiksi jos joutuvat maksamaan eläkkeen. Ainakin itäblokissahan tuo oli yleistä ja sille tielleen ne toisinajattelijat sitten jäivät ja katosivat.

        Et saa minua mielisairaalaan, vaikka narsistiset kokemukset ovat ottaneet lujille. Kaikkia ip-tunnustelijoita vastaan käytän .... äänetöntä. 80 kilopuodista asti on mulla näitä täällä.

        Viimeisin tämä: http://www.aa-metsastys.com/2017-brute-lite-metsastysjousipaketti-oikeakatinen-p-2182.html


    • ex_virkanilkki

      Kannattaisi varmaan kaikkien "virkanilkkien" myös äänittää kaikki keskustelut...

      • 167-176

        Monessa virastossa äänittävätkin ainakin puhelut ja se on hyvä asia.
        Esim Kelassa on asiakaspuheluiden tallennusjärjestelmä
        http://www.kela.fi/documents/10180/601118/Tietosuojaseloste_Asiakaspuheluiden tallennusjärjestelmä 2013-05-29.pdf/f6f89ad0-c0dd-41f0-963f-5936718fc24f

        Jos itse ei äänitä puheluita niin voi käydä kuuntelemassa ne valitsemassaan Kelan toimipisteessä.

        "Asiakkaalla on oikeus tarkastaa rekisteriin sisältyvät itseään koskevat henkilötiedot siten kuin Henkilötietolain 26-28 §:issä on säädetty. Tarkastusta koskevan puhelun ajankohta ja asia on kyettävä yksilöimään mahdollisimman tarkasti. Tarkastuspyyntö tulee osoittaa Kelalle ja lähettää se kirjallisesti ja allekirjoitettuna kohdassa 2 mainitulle yhteyshenkilölle.
        Tallenteen kuuntelu tapahtuu erikseen sovittavassa Kelan toimipisteessä. "


    • virkanilkki

      virkanilkkivirkanilkkivirkanilkkivirkanilkkivirkanilkkivirkanilkkivirkanilkkivirkanilkkivirkanilkkivirkanilkkivirkanilkkivirkanilkkivirkanilkkivirkanilkkivirkanilkkivirkanilkkivirkanilkkivirkanilkkivirkanilkkivirkanilkkivirkanilkkivirkanilkkivirkanilkkivirkanilkkivirkanilkkivirkanilkkivirkanilkkivirkanilkkivirkanilkkivirkanilkkivirkanilkkivirkanilkkivirkanilkkivirkanilkkivirkanilkkivirkanilkkivirkanilkkivirkanilkkivirkanilkkivirkanilkkivirkanilkkivirkanilkkivirkanilkkivirkanilkkivirkanilkkivirkanilkkivirkanilkkivirkanilkkivirkanilkkivirkanilkkivirkanilkkivirkanilkkivirkanilkkivirkanilkkivirkanilkkivirkanilkkivirkanilkkivirkanilkkivirkanilkkivirkanilkkivirkanilkkivirkanilkkivirkanilkkivirkanilkkivirkanilkkivirkanilkkivirkanilkkivirkanilkkivirkanilkkivirkanilkkivirkanilkkivirkanilkkivirkanilkkivirkanilkkivirkanilkkivirkanilkkivirkanilkkivirkanilkkivirkanilkkivirkanilkkivirkanilkkivirkanilkkivirkanilkkivirkanilkkivirkanilkkivirkanilkkivirkanilkkivirkanilkkivirkanilkkivirkanilkkivirkanilkkivirkanilkkivirkanilkkivirkanilkkivirkanilkkivirkanilkkivirkanilkkivirkanilkkivirkanilkkivirkanilkkivirkanilkkivirkanilkkivirkanilkkivirkanilkkivirkanilkkivirkanilkkivirkanilkkivirkanilkkivirkanilkkivirkanilkkivirkanilkkivirkanilkkivirkanilkkivirkanilkkivirkanilkkivirkanilkkivirkanilkkivirkanilkkivirkanilkkivirkanilkkivirkanilkkivirkanilkkivirkanilkkivirkanilkkivirkanilkkivirkanilkkivirkanilkkivirkanilkkivirkanilkkivirkanilkkivirkanilkkivirkanilkkivirkanilkkivirkanilkkivirkanilkkivirkanilkkivirkanilkkivirkanilkkivirkanilkkivirkanilkkivirkanilkkivirkanilkkivirkanilkkivirkanilkkivirkanilkkivirkanilkkivirkanilkkivirkanilkkivirkanilkkivirkanilkkivirkanilkkivirkanilkkivirkanilkkivirkanilkkivirkanilkkivirkanilkkivirkanilkkivirkanilkkivirkanilkkivirkanilkkivirkanilkkivirkanilkkivirkanilkkivirkanilkkivirkanilkkivirkanilkkivirkanilkkivirkanilkkivirkanilkkivirkanilkkivirkanilkkivirkanilkkivirkanilkkivirkanilkkivirkanilkkivirkanilkkivirkanilkkivirkanilkkivirkanilkkivirkanilkkivirkanilkkivirkanilkkivirkanilkkivirkanilkkivirkanilkkivirkanilkkivirkanilkkivirkanilkkivirkanilkkivirkanilkkivirkanilkkivirkanilkkivirkanilkkivirkanilkkivirkanilkkivirkanilkkivirkanilkkivirkanilkkivirkanilkkivirkanilkkivirkanilkkivirkanilkkivirkanilkkivirkanilkkivirkanilkkivirkanilkkivirkanilkkivirkanilkkivirkanilkkivirkanilkkivirkanilkkivirkanilkkivirkanilkkivirkanilkkivirkanilkkivirkanilkkivirkanilkkivirkanilkkivirkanilkkivirkanilkkivirkanilkkivirkanilkkivirkanilkkivirkanilkkivirkanilkkivirkanilkkivirkanilkkivirkanilkkivirkanilkkivirkanilkkivirkanilkkivirkanilkkivirkanilkkivirkanilkkivirkanilkkivirkanilkkivirkanilkkivirkanilkkivirkanilkkivirkanilkkivirkanilkkivirkanilkkivirkanilkkivirkanilkkivirkanilkkivirkanilkkivirkanilkkivirkanilkkivirkanilkkivirkanilkkivirkanilkkivirkanilkkivirkanilkkivirkanilkkivirkanilkkivirkanilkkivirkanilkkivirkanilkkivirkanilkkivirkanilkkivirkanilkkivirkanilkkivirkanilkkivirkanilkkivirkanilkkivirkanilkkivirkanilkkivirkanilkkivirkanilkkivirkanilkkivirkanilkkivirkanilkkivirkanilkkivirkanilkkivirkanilkkivirkanilkkivirkanilkkivirkanilkkivirkanilkkivirkanilkkivirkanilkkivirkanilkkivirkanilkkivirkanilkkivirkanilkkivirkanilkkivirkanilkkivirkanilkkivirkanilkkivirkanilkkivirkanilkkivirkanilkkivirkanilkkivirkanilkkivirkanilkkivirkanilkkivirkanilkkivirkanilkkivirkanilkkivirkanilkkivirkanilkkivirkanilkkivirkanilkkivirkanilkkivirkanilkkivirkanilkkivirkanilkkivirkanilkkivirkanilkkivirkanilkkivirkanilkkivirkanilkkivirkanilkkivirkanilkkivirkanilkkivirkanilkkivirkanilkkivirkanilkkivirkanilkkivirkanilkkivirkanilkkivirkanilkkivirkanilkkivirkanilkkivirkanilkkivirkanilkkivirkanilkkivirkanilkkivirkanilkkivirkanilkkivirkanilkkivirkanilkkivirkanilkkivirkanilkkivirkanilkkivirkanilkkivirkanilkkivirkanilkkivirkanilkkivirkanilkkivirkanilkkivirkanilkkivirkanilkkivirkanilkkivirkanilkkivirkanilkkivirkanilkkivirkanilkkivirkanilkkivirkanilkkivirkanilkkivirkanilkkivirkanilkkivirkanilkkivirkanilkkivirkanilkkivirkanilkkivirkanilkkivirkanilkkivirkanilkkivirkanilkkivirkanilkkivirkanilkkivirkanilkkivirkanilkkivirkanilkkivirkanilkkivirkanilkkivirkanilkkivirkanilkkivirkanilkkivirkanilkkivirkanilkkivirkanilkkivirkanilkkivirkanilkkivirkanilkkivirkanilkkivirkanilkkivirkanilkkivirkanilkkivirkanilkkivirkanilkkivirkanilkkivirkanilkkivirkanilkkivirkanilkkivirkanilkkivirkanilkkivirkanilkkivirkanilkkivirkanilkkivirkanilkkivirkanilkkivirkanilkkivirkanilkkivirkanilkkivirkanilkkivirkanilkkivirkanilkkivirkanilkkivirkanilkkivirkanilkkivirkanilkkivirkanilkkivirkanilkkivirkanilkkivirkanilkkivirkanilkkivirkanilkkivirkanilkkivirkanilkkivirkanilkkivirkanilkkivirkanilkkivirkanilkkivirkanilkkivirkanilkkivirkanilkkivirkanilkkivirkanilkkivirkanilkkivirkanilkkivirkanilkkivirkanilkkivirkanilkkivirkanilkkivirkanilkkivirkanilkkivirkanilkkivirkanilkkivirkanilkkivirkanilkkivirkanilkkivirkanilkkivirkanilkkivirkanilkkivirkanilkkivirkanilkkivirkanilkkivirkanilkkivirkanilkkivirkanilkkivirkanilkkivirkanilkkivirkanilkkivirkanilkkivirkanilkkivirkanilkkivirkanilkkivirkanilkkivirkanilkkivirkanilkkivirkanilkki

    • tor-nyymi

      Entä jos joku ottaa selville missä sellainen nilkki asuu ja käy antamassa suoraa palautetta? Voisiko niin tapahtua, vaikka ollaan Suomessa?

      Kyllä voi. Kaksi alaikäistä koulukotityttöä oli hiljattain vähällä murhata sosiaalijohtajan.

      • 765

        Se riippuu tahtotilasta.


      • dsfsafefessadefsddf

        Samoin oli pari nuorta miestä antamassa palautetta virkanilkille.


    • ffffffffffyyyyyyy

      Ei tarvitse olla TE-toimiston asiakkaana, mutta se on ehto täydentoimeentulotuen saamiselle. Voita hankkia sanktion kieltäytymisestä ja olla siitä huolimatta työtön työnhakija, jolloin saat täyden peruosan kahden kuukauden alentamisen jälkeen.

      TE-toimiston ulkopuolelle voi jättäytyä ja silloin perusosaa alennetaan 20 -40 %:ia.

    • 100vuotta

      Ainainen kysymys - miksi? Miksi teen töitä? Miksi en tee töitä? Miksi en saa sitä mitä haluan? Miksi tuo on rikas? Miksi olen köyhä? Miksi elämä on? Miksi sanon mitään? Miksi joku huutaa? Miksi minä...... Tässä suurin kysymys itsekullekin?

    • middikääsidä

      Kysymys:
      Miksi työnhakijoiden TÄYTYY olla jonkun "toimiston" listoilla?

      Eikö ole todistettavaa, riippumatonta työnhaku toimistoa, missä ollaan ITSENÄISESTI "oman onnensa nojassa" työnhakijana ?

      Siinä ei joku suojatyöpaikkainen lievästi vammainen virkailija voi pätkäistä karensseja ja katkoa työnhakujasi silloin olemattomilla "syillään" tai kuten nykyään, ihan näppäily ja hiiren klikkailu virheilläkin !

      Pitäisi riittää että on tiettyjä todisteita kelalle että hakee työtä, ei pitäisi voida olla noin että
      joku valtion toimisto on siinä välissä, ketkä arvioi työnhakuasi ja vaikka se olisi päällä, he voisi antaa hylkäävän päätöksen työmarkkinatuellesi? Kuten NYKYÄÄN

    • middikääsidd

      tai pitäisikö muotoilla niin että "riippumaton, itsenäinen työnhaku"

      nykyäänhän se tarkoittaa: saat tuota alinta alennettua perustoimeentulotukea = miten elät ja miten tämä tukee työnhakuasi, sinut alennetaan täysin ?

    • middikäädd

      on parempi olla riippumaton ja turvattu noilta siis kaikkien vaikka se alentaisikin näennäistä rahallista tulotasoasi

      et joudu "uhriksi", eduista suurin

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      144
      2161
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1938
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1888
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1690
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1498
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1276
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1180
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1168
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1157
    Aihe