Naisviha Pattayapoisseilla?

HOO2

mikäkös siinä on että Pattayalla käyvät miehet kunnostautuvat kovin suomalaisten naisten haukkumisessa ja vihaavat suomalaisia nasia?

Katkeruus vai mikä?

24

406

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tättärääjallu

      Mistä sä tollasta keksit. Tuskinpa pattayan kävijät naisia vihaavat jotain saattaa vituttaa entinen vaimo tai tyttöystävä tuskin kukaan vihaa tuntemattomia ihmisiä.
      Paitsi jotkut tänne kirjoittelevat.

    • Latexiill

      Vihaavat kun eivät saa Suomessa keltään. Korkeintaan joltain alkoholistiläskeiltä mutta ei sellaisen paneminen ole mitään kivaa.

      • Sami1970

        Senkö takia pitäis vihata jos ei joku harrasta seksiä sun kanssa.
        Vihaatko itse kaikkia missejä ja näyttelijöitä.


      • Juha10111
        Sami1970 kirjoitti:

        Senkö takia pitäis vihata jos ei joku harrasta seksiä sun kanssa.
        Vihaatko itse kaikkia missejä ja näyttelijöitä.

        No mikset sinä saa Suomessa ?


      • 654767567657
        Juha10111 kirjoitti:

        No mikset sinä saa Suomessa ?

        EHKÄ OLEN LIIAN RUMA JA LYHYT.


    • lerpanmonologit

      Kysyn tyhmiä - Vastaan tyhmiä - Olen tyhmä -Nimeni on Lerppa. - Tuhansien valheiden ja satujen resuperseinen läski kuningas, multinikki ja lahjakas matemaatikko, keskiverto valehtelukertoimeni on 1000.

    • ekforin

      buahhhhhahhhhaaaaaaaa......Kerro mikä sinua vaivaa niin yritetään auttaa.

      • Pattayalover

        nysä muna. iso maha, pizzanaama, hampaat paskat ja haisen paskalta.


    • lapu-lapu

      Aloittajalla ei näytä menevän hyvin.Pitää purkaa oma huono olo heihin,joilla on varaa matkustaa Pattayalle ja pitää hauskaa siellä.

    • EiAuennut

      Kerro nyt mikä on suomalainen nasi?

    • robocobbi

      Saakohan toi 1 pattaya boy entinen mr finland muualla kuin pattayalla.

      • NäinOnTotuus

        Toi appelsiinikainalo ei saa Pattayalla myöskään, koska saadakseen täytyisi mennä ensikerran, joka ei ole mahdollista koska tulisi katkos internetvittuiluun lennon ajaksi.


    • AmaliaHuaHin

      Hua Hinissä leidarit antaa vaikka väkisin, siellä joutuu turistit leidarien raiskaamiksi. Nämä läskivatsaiset suomi siat raiskauksen uhrit ovat tosin onnellisia saavat sentään leidarilta kun me suomalaiset naiset emme niille anna. Minä annan vain turkkilaisille ja arapeille.

      • TotuusOnTotuus

        No johan heittää tänään kuperkeikkaa Totuustarkkailijalla.......

        Me suomalaiset naiset.....

        No vähän jotain tuon kaltaista on kyllä kirjoitettukin, että Cittarimies / Totuustarkkailija on nainen.


      • HydroFani
        TotuusOnTotuus kirjoitti:

        No johan heittää tänään kuperkeikkaa Totuustarkkailijalla.......

        Me suomalaiset naiset.....

        No vähän jotain tuon kaltaista on kyllä kirjoitettukin, että Cittarimies / Totuustarkkailija on nainen.

        Lerppa riepu on ihan paskana kun pelkää totuustarkkailijaa ja näkee niitä jo kaikkialla.

        Onhan se tietenkin kamalaa kun ei inssi saa valehdella rauhassa 80 kertaa päivässä ilman että joku siitä huomauttaa..
        Olen pöyristynyt puolestasi!
        Kuinka ne kehtaa häiritä Kapteeni Hydron matkaseikkailuita, ei jaksa ymmärtää!

        Numeromies joka istuu lätkä-Curren kanssa Ilen kuppilassa Ilen kanssa turisemassa 7 vuotta Ilen kuoleman jälkeen ja sitten singahtaa säähavaintopallolla Siaminlahden yli Gizmon kanssa häihin keskelle Hua Hinin riemuja suurlähetystön kautta kerien ja vierien ja kansainvälinen amerikkalaisseurue taputtaa käsiään villisti ja haluavat lisää kiharia kuituja hurmoksessa.. Joku tuo pesukoneen korjattavaksi.. joku partakoneen..
        Lerppa ottaa meisselin esiin, sen jäykän meisselinsä eli ristipäämeisselin ja alkaa vääntää..

        Hän on aikamme legenda.. janoisten ja kihtisten sankari.. Kapteeni Hydro!!!


      • TotuusOnTotuus

        Kuules Totuustarkkailija tällä kertaa HydroFani, ensinnäkään en ole ollut, en ole, enkä tule olemaan Lerppa vaikka runkkaisit aamusta iltaan vaikka oletkin nainen.

        Toiseksi minä en paskana enkä vähäiimmässäkään määrin pelkää Totuustarkkailijaa.

        Sinä voit jatkaa päivästä toiseen tuota harjoittamaasi oman pahanolosi terapiaa ja toki sinä jatkatkin, koska et voi elää ilman noita aivopierujasi.

        Ainoa hyöty, mikäli se hyödyksi voidaan luokitella, on että tämän palstan lukijoille selviää mitä pitää sisällään mielisairaan henkilön ajatukset tänne kirjoitettuna.


      • HydroFani
        TotuusOnTotuus kirjoitti:

        Kuules Totuustarkkailija tällä kertaa HydroFani, ensinnäkään en ole ollut, en ole, enkä tule olemaan Lerppa vaikka runkkaisit aamusta iltaan vaikka oletkin nainen.

        Toiseksi minä en paskana enkä vähäiimmässäkään määrin pelkää Totuustarkkailijaa.

        Sinä voit jatkaa päivästä toiseen tuota harjoittamaasi oman pahanolosi terapiaa ja toki sinä jatkatkin, koska et voi elää ilman noita aivopierujasi.

        Ainoa hyöty, mikäli se hyödyksi voidaan luokitella, on että tämän palstan lukijoille selviää mitä pitää sisällään mielisairaan henkilön ajatukset tänne kirjoitettuna.

        Jokainen, joka komppaa ja puolustelee mielisairasta lerppaa on lerppa itsekin. Koska kukaan terve, omillaan toimeentuleva mies ei koskaan ikinä komppaisi eikä puolustelisi lerpan valheita ja päinvastoin. Sinä ja Lerppa kirjoittelette usein 2-5 minuutin välein riippuen kirjoituksen pituudesta. Heti näkee että sama henkilö kirjoittelee itsensä kanssa.
        Minä olen 49v mies ja tällä hetkellä Suomessa. En ole esiintynyt totuustarkkailijana enkä varsinkaan Cittarimiehenä, joka olet sinä tai joku toinen laitoshoidokki. Minäkään en tykkää paskanpuhujista ja trolleista. Lerpalla on addiktio kirjoitella tänne, eikä hän malta olla täältä pois ennenkuin päästää viimeisen korahduksen.
        Tuo on surullista ettet tajua omaa tilaasi vaan yrität epätoivoissasi kääntää sen toisten niskoille. Pahoinvointia näkee kaikkialla ja sinä edustat pahoinvoivien kärkikastia täällä netissä, leikkien miestä, vaikka tuossa toimiston parkkiksella kipittävä oravakin on miehekkäämpi.


      • TotuusOnTotuus

        Surullista että et tajua omaa tilaasi............?

        Täytyisikö sinua kompata ja puolustella, kun sinun tekstin / lauseiden / sanojen / kirjainten määrä päivittäin on sata - tuhat kertainen ja pelkkää idiotismia ?

        Ole kuka tahansa ja missä tahansa, idiootti olet sanan varsinaisessa merkityksessä.


    • huono_tilanne

      Kun on aina unelmoinut naisesta muttei sellaista saa kun Pattayalla rahalla niin se laittaa perikset katkeriksi.

    • Vihaan naisia jotka nauraa kun kalu ei nouse.
      Pattayalla saan sympatiaa ja ymmärrystä, josta suomessa on turha unelmoida :(

    • heilläNiinPahaOlla

      Tää on tyypillistä äärivasemmistolaista sontaa.

    • TapsaLentäjänpoika

      Mulle ei vinosilmät vittuile!!!!!!

      • ThaiLady10

        Ei niin koska sinä suomessa ja vinosilmät paratiisissa.


    • Totuustarkkailija911

      Olen pistänyt merkille, että moni Pattayalle saapuva suomimies on ylipainoinen.
      Miksi?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6063
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      3836
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      249
      2188
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1860
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1303
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1276
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1067
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1010
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      76
      949
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      888
    Aihe