jotenkin noloa..

ekaakertaaaaaa

ekaa kertaa laitoin nettihakemuksen sisään oikeen kuvalla.jotenkin toi homma tuntuu vaan niin nololta.flirttailuu,tykkäyksii yms lapsellisen tuntusta.ei oikeen istu aikuisen äijjän pirtaan.ennen asiat hoidettiin manuaalisesti,tsiigailtiin kissoja kartsalla tai baarissa,nyt kuvaruudusta ja nysvätään himassa.jos en asuis nykyään pöndellä,kaukana kaikesta,tilanne ois ihan toinen.onks kukaan oikeesti tavannu jossain treffipalstoilla jonkun järkevän vai onks noi ihan huuhaata?kyllä joku kauhee kanttura lähetteli jo jotain flirttejä..enpä taida vastata.kannattaako vähänkään siistemmille naisille lähettää mitään viestejä vai onko ruuhka niin kova ettei niitä edes kukaan lue?35-45 haarukassa

19

553

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Noloataiei

      Jospa opettelet kirjoittamaan ensin. Tekstisi on tuskallista luettavaa ja antaa tyhmän kuvan ihmisestä. Tuollaiset menevät minulla automaattisesti roskakoriin.

      Tai sitten vaan tyydyt siihen kamalaan kantturaan, jolla se vaatimustaso on matalampi.

      • ikuinen-sinkku

        Vaikka osaa kirjoittaa niin ei normaalit miehet saa mitään vastauksia naisilta koska naiset on todella nirsoja. Naiset haluaa vain jonkun axl smithin ja sekin joutui maksamaan satatuhatta että sai panna monia naisia. Ilmaista naista ei siis ole. Tavis naiset haluaa kympin miehen eikä omantasoisia miehiä.


      • ferus
        ikuinen-sinkku kirjoitti:

        Vaikka osaa kirjoittaa niin ei normaalit miehet saa mitään vastauksia naisilta koska naiset on todella nirsoja. Naiset haluaa vain jonkun axl smithin ja sekin joutui maksamaan satatuhatta että sai panna monia naisia. Ilmaista naista ei siis ole. Tavis naiset haluaa kympin miehen eikä omantasoisia miehiä.

        Tuo on vähän kaksipiippuinen juttu, minä tavis naisena pidän ihan tavallisista miehistä ja ne tavalliset jotka silmääni miellyttää on minulle tietenkin enemmän kuin taviksia, eli niitä 10 miehiä ja pelkään että he pitävät minua alempi tasoisena. Herranen aika että tässä iässä pitää vielä märehtiä kuin teini näissä asoissa :)

        Eli haluaisin omantasoisen, mutta olenko heidän tasoinen? Siinä vasta pulma purtavaksi.


    • ekaakertaaaaaa

      Ei tota ollut pakko lukea..Tuskissaan luit tyhmän kirjoituksen,puuttuko isot kirjaimet?Se olit siis sinä,ruma ja pipo niin tiukalla ettei veri kierrä..Hyvä etten vastannut edes kohtiaisuudesta.

      • Noloaataiei

        Ookkei.. Yleensä kirjoitusvirheitä vilisevä teksti kertoo kirjoittajansa alhaisesta älykkyydestä. Kykenemättömyys ottaa vastaan kritiikkiä vain vahvisti mielikuvani todeksi. Kun ei muuhun pystytä niin sitten aletaan haukkumaan. Oletettavasti profiilisikin on yhtä avuttomasti kirjoitettu.

        Ei todellakaan jatkoon. Tyydy sinä vain siihen tyhmään kantturaan, jolla vaatimustaso on matalampi.

        Ihan vinkkinä: isot kirjaimet kuten jo itsekin sanoit. Lisäksi voisit opetella käyttämään välilyöntiä. :D


      • vivigivihig

        Kirjoitusvirheillä ei ole ymmärtääkseni yhteyttä älykkyyteen. Tohtorilla voi olla myös lukihäiriö ja silti hän on älykäs. Nuoriso on luopunut isoista kirjaimista ym. ja oikeinkirjoitus ei ole enää merkki sivistyksestä, niin kuin vanhemmalle sukupolvelle. Itseäni ärsyttää eniten herra - ja rouva täydellisyydet, jotka kuluttavat lähes kaiken energiansa toisten tekemien virheiden tarkkailuun. Haittapuolena tässä on, että oleellinen heiltä unohtuu.


      • ekaakertaaaaaa
        Noloaataiei kirjoitti:

        Ookkei.. Yleensä kirjoitusvirheitä vilisevä teksti kertoo kirjoittajansa alhaisesta älykkyydestä. Kykenemättömyys ottaa vastaan kritiikkiä vain vahvisti mielikuvani todeksi. Kun ei muuhun pystytä niin sitten aletaan haukkumaan. Oletettavasti profiilisikin on yhtä avuttomasti kirjoitettu.

        Ei todellakaan jatkoon. Tyydy sinä vain siihen tyhmään kantturaan, jolla vaatimustaso on matalampi.

        Ihan vinkkinä: isot kirjaimet kuten jo itsekin sanoit. Lisäksi voisit opetella käyttämään välilyöntiä. :D

        Meinaatkohan tosissaan että olen tällä suoli24 kielellä ilmoituksen tehnyt? Ei minulla ole luki tai muuta häiriötä.Laiska laittamaan turhia koukeroita kun kaikki kuitenkin tajuaa mistä on kyse.Sinä takerrut johonkin perkeleen pilkkuihin. teille on ihan oma nimityskin. Mikäs se älykkyys sitten on deittailussa? Hyvä tunneäly, pelisilmä, osaa lukea toista, vai tehdä lähtemätön vaikutus? Ehkä ne välilyönnit.


      • Noloataiei

        Laiska laittamaan turhia koukeroita. Oletettavasti yhtä laiska panostamaan asioihin muutenkaan. Jos jo peruslähtökohta eli kommunikaatiokyky ja käytöstavat ovat hakusessa, niin se on vähän voi voi. Tunneälystä ei taas sinun kohdallasi kannata edes puhua, sen olet kyllä jo kommenteillasi osoittanut.

        Ei edelleenkään jatkoon.


      • ekaakertaaaaaa

        Noin kireetä pipoa ei kenenkään kannata käyttää, vai onko hiekkaa .illussa? kuka sanoi kantturaa tyhmäksi? Varmasti valloittava persoona, lärvi ei vaan mun makuun. Kenelläköhän huonot käytöstavat, rupeat solvaamaan kirjoittajaa kun ei teksti ollut mieleistä. Ei ihme että noin huumorintajuton kanttura on sinkku. kommunikaatiossa on varmasti puutteita kaltaistesi heinäseipään nielleitten äidinkielen poliisien kanssa. Mitäs sinä olet kommenteillasi osoittanut?ahdasmielisyyttä, pikkuasioihin takertumista, jne. Olen tyytyväinen että neiti x ei valinnut minua..Esitin jo eilen anteeksipyynnön kaikille tytöille joita ajattelematon sutkautukseni loukkasi.


      • 3421432432435
        Noloaataiei kirjoitti:

        Ookkei.. Yleensä kirjoitusvirheitä vilisevä teksti kertoo kirjoittajansa alhaisesta älykkyydestä. Kykenemättömyys ottaa vastaan kritiikkiä vain vahvisti mielikuvani todeksi. Kun ei muuhun pystytä niin sitten aletaan haukkumaan. Oletettavasti profiilisikin on yhtä avuttomasti kirjoitettu.

        Ei todellakaan jatkoon. Tyydy sinä vain siihen tyhmään kantturaan, jolla vaatimustaso on matalampi.

        Ihan vinkkinä: isot kirjaimet kuten jo itsekin sanoit. Lisäksi voisit opetella käyttämään välilyöntiä. :D

        Joo.. Ei mullakaan menis jatkoon. Ei tosiaankaan!

        Miten VOI olla noin paljon kirjoitustaidottomia? Miten nuo koskaan pääsi edes peruskoulusta läpi..


      • 584657

        Nyt tuli pohjanoteeraus, kommentoit OMAA kirjoitustasi!


      • Ei.todellakaan.jatkoon
        ekaakertaaaaaa kirjoitti:

        Noin kireetä pipoa ei kenenkään kannata käyttää, vai onko hiekkaa .illussa? kuka sanoi kantturaa tyhmäksi? Varmasti valloittava persoona, lärvi ei vaan mun makuun. Kenelläköhän huonot käytöstavat, rupeat solvaamaan kirjoittajaa kun ei teksti ollut mieleistä. Ei ihme että noin huumorintajuton kanttura on sinkku. kommunikaatiossa on varmasti puutteita kaltaistesi heinäseipään nielleitten äidinkielen poliisien kanssa. Mitäs sinä olet kommenteillasi osoittanut?ahdasmielisyyttä, pikkuasioihin takertumista, jne. Olen tyytyväinen että neiti x ei valinnut minua..Esitin jo eilen anteeksipyynnön kaikille tytöille joita ajattelematon sutkautukseni loukkasi.

        Jep, tulee aika selväksi, ettei tämä kirjoittelija ole mikään penaalin terävin kynä. Ethän sinä kykene ottamaan vastaan minkäänlaista palautetta, luultavasti keskustelu kanssasi on raskasta, ehkä jopa mahdotonta. Sivistymättömyys loistaa kauas, kun kirjoitustaitosi on ala-asteen tasolle jäänyt. Jos naista etsit 35-45 haarukalla, niin pitäisi sinun ikäisen jo osata kirjoittaa kuin aikuiset, eikä matkia teinejä.


    • ferus

      Tiedätkös, olen paininut vähän samaisen asian kanssa, kehtaanko laittaa profiilia vai en ja miten uskallan lähestyä miehiä kun en tiedä miten reagoivat. Ikävä ajatella että puhuisivat minustakin että joku kauhea kanttura yritää lähestyä. Ehkä pitää vähän kovettaa itseäni ennen kuin lähden tähän leikkiin.

      • mikkifon

        Olen mies ja sinä olet varmaankin aika normaali nainen. Tavoittelet parasta ja mietit sitä ajattelevatko miehet sinusta kantturana. Miehistä ajatellaan ihan samoin ehkä eri nimityksilä ihan varmasti sinäkin ajattelet jostain ukosta käppänänä. Ei sinun tarvitse kovettaa itseäsi vaan tuoda itsesi esiin, koska se on ainoa mitä voit tarjota. Jos ajattelet itseäsi kantturana ei se ole sanojan vika vaan sinun itsesi vika jos annat itsesi uskoa siihen. Ei sanominen sinua muuta vaan se mihin uskot.
        Jos tavoittelet niitä kympin miehiä vaikka itse et ole naapurin maijaa kummempi, niin ongelmia on varmasti tiedossa haun osalta.
        Samapa tuo tuskinpa kuuntelet neuvoja toimit joka tapauksessa niinkuin haluat.


    • mimmihiiri

      En kyllä ymmärrä mikä hävettää ? miksi pitää hävetä ? ei itseään tarvitse hävetä ! voi hyvänen aika. Maailma muuttuu. Itse olen sinun mielestä varmaan kanttura, mutta osaan kyllä sujuvasti käyttää tietotekniikkaa. Minusta on kiva tavata ihmisiä verkossa. Jutella ja vaihtaa kuulumisia. Flirttailla ja iskeä silmää. En näe siinä mitään, mikä olisi noloa. Ehkä tämä kanttura kohtaa kivan toisen kantturan, jolla on lämmin sydän. Ferukselle sanoisin, että älä mieti miten miehet reagoivat. Jos joku on tyly ja haukkuu tai arvostelee sinua, se kertoo hänen tyhmyydestään ja ajatusmaailman kapea- alaisuudesta. Se ei kerro sinusta mitään. Pitää kasvattaa paksu nahka, ja kääntää monta kiveä. Kyllä se oma kulta tulee vastaan . Tsemppiä !

    • ekaakertaaaaaa

      täytyy pyytää nyt anteeksi kaikilta tota kantturajuttua.aim vedi sodi.hiukan masentuneena illalla väänsin sitä profiilia ja jotenkin tunsin itseni täydeksi idiootiksi,tähänkö entinen naistenmies on päätynyt.siinä justiinsa kyseltiin ihannekumppania ja oli aivan muuta.toivotan kaikkea hyvää ja onnea ihan kaikille jotka tuolla netissä näitä touhuaa.anteeksi myös isojen kirjaimien puuttuminen ja pienoiset mahdolliset pilkkuvirheet..jos joku tästäkään saa selvää kun on niin huono käsiala.

      • Eisaamasentua

        Ei saa masentua!


      • mimmihiiri

        saat anteeksi :)


    • sj123

      Niin ei niillä kirjoitusvirheillä mitään merkitystä ole todellisen elämän kanssa. Tinderissäkin kun kirjoittaa puhekirjoituksella, niin isot alkukirjaimet jää kyllä, samoin pisteet ja pilkut. Mutta kun pitää lauseet lyhyinä, niin siitä saa selvää. Voi mainita että puhekirjoituksena tulee teksti, niin ei synny väärää käsitystä.

      Kyllä suomalainen rautakoura seuraa saa, mutta jos on tosissaan liikkeellä, niin kannattaa turvautua maksullisiin palveluihin http://bit.ly/klikkaa_mua , niin alkaa menestyä. Siellä kyllä syntyy osumia ihmisten välillä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      52
      2824
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      523
      2664
    3. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      48
      1855
    4. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      32
      1787
    5. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      117
      1723
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      301
      1669
    7. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      9
      1282
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      87
      1116
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      22
      1092
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      57
      1089
    Aihe