lätkäleski

tyrmättyolo

Mitä ajatuksia seuraavanlainen tapaus herättää?

Mies sanoi MM-lätkäkauden alussa, että hän on mielummin minun kanssani, kuin katsoo matseja. Lätkä ei kuulemma kiinnosta niin paljoa, että sen takia olisi tapaamatta minua. Noh, tänään sitten mies ilmoitti kylmän suoraan, että emme voi nähdä, koska hän haluaa katsoa illan ottelun.

Onko esim. kokemuksia vastaavasta? Tai jotain kokemuksia, ajatuksia ja tuntemuksia siitä, kun puoliso valitsee ennemminkin lätkän katsomisen kuin yhdessäolon?

21

374

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tähän ei tarvitse sanoa paljon. Tee itse johtopäätöksesi ja mieti minkälaista yhteinen elämänne tulisi olemaan.

      • tyrmättyolo

        No jaa, yhteistä elämää on ollut muutaman vuoden, tulevaa on vaikea miettiä, mitä se olisi. Minkälaista se voisi mielestäsi olla?


      • nytpomppaaylihilseen

        Hei oikeesti, et sä voi olla tosissasi. Jos kerran vuodessa pelataan MM-pelit, niin eipä se sun maailmasta paljoakaan pois ole. Tee itse jotain mikä sua kiinnostaa itseäsi, ota vaikka itsesi hellittely ilta silloin aina ja nauti omasta hyvinvoinnista ja anna miehen nauttia omasta hyvinvoinnistaan lätkän parissa. Ei toista ihmistä voi kahlita ja pistää valitsemaan sun tai lätkän väliltä. Tulet itse viemään suhteenne tuhoon tuollaisella tyylillä. Anna miehen katsoa rauhassa ja älä nyt ainakaan myöakään rupea siitä syyllistämään toista. Parisuhteessakin pitää kunnioittaa toista ja nyt et ihan taida tehdä sitä. MM-lätkä pelataan nyt ja kohta se taas loppuu, niin eiköhän se miehesikin ehdi taas seurassasi olla. Ei toista voi omistaa, eikä pakottaa kulkemaan toisen pillin mukaan. Toista pitää kunnioittaa, antaa toisen tehdä omia itseään kiinnostavia juttuja. Älä tuhoa tuolla käytöksellä suhdettanne!


    • Minulla ei valitettavasti ole mitään hyvää sanottavaa niin on parempi olla hiljaa.

      • äläkuitenkaanmunpäälle

        Peukutan :D


    • huomattuON

      Voi kuinka tietäisit miten lätkälesket pitää naapurin miestä hyvänä sillä aikaa kun oma mies on kavereillaan katsomassa jotain lammasleijonien rusettiluistelua ;)

    • lätkäääääää

      vittu mitä ääliöitä maa päällänsä kantaa. eiköhän se ukkoskin pian saman huomaa.

    • hernekö_nenässä

      Lätkää tulee harvoin ja minä ainakin katson, ehtii sitä sen jälkeekin olemaan naisen kanssa, hitto vie.

      • Mietin samaa! Mm kisat on nii harvoin, että jos jonkun matsin mies haluaa katsoa niin antaa mennä! Aloittaja oletko: provolaisia vai vaan itsekäs?


    • omanisentäänymmärtää

      Kaikkia ei ole luotu parisuhteeseen! Se on vissi se! Äijä koukkuun ja kahleet kiinni, kumma ajatusmaailma!

    • mä_en_kestä

      mitä vittua!ei muka mies saisi edes lätkää tuijotella vaan muijan kaa kihnuttaa.jos olisin ukkos niin lentäisit kuin leppäkeihäs helvettiin mun maailmastani!

    • Jännänäärelläkin

      Ettekö muka mahdu samalle sohvalle katsomaan peliä? Meillä on vuosia maatu sohvalla vierekkäin ja huudettiin ja hypitty kun tapahtuu! Mene mukaan pääset sinäkin sen jännityksen sisään kun toinen vielä innokkaana mukana!

      • samapa_mulle

        Nainen ei meillä istu sohvalla ja katsele, ei niin paljoo kiinnosta mut siinä muiden asioiden ohella kyllä kyttää.


    • älämietiliikoja

      Mieti tilannetta omalle kohdalles. Jos sulla olis joku harrastus, jättäisitkö sen vaan siksi, että pitää olla miesystävän kanssa? Minä ahdistuisin, jos pitäis kokoajan olla miehen kans ja tehä kaikki yhdessä. Mene tapaamaan kavereitas tai vanhempias, käy lenkillä, nauti olostas ilman miestä :)

      • Ihmettelennäitä

        Mun mielestä telkkaria kyllä voi katsoa yhdessäkin. Lätkä kuulostas tekosyyltä, ettei voi nähdä.


    • Pettynytoon

      Ymmärrän sinua. Minutkin tyrmättiin ja lätkä meni monta kertaa edelleni, kun kysyin voitaisko nähdä. Ei edes ehdotusta, että voitaisiin katsoa yhdessä. Mun mielestä ok katsoa lätkää, mut jos sillä tyrmää kokonaan toisen pois kuviosta niin se on väärin ja kertoo mielestäni siitä, että en kovin tärkeä ole. Päätin lopettaa yhteydenpidon kokonaan, jos ei kerran kisojen lomasta aikaa löydy.

    • Pulitzer

      Onhan se lätkänkatsominen tosi urpoa. Mölistään samalla niinkuin jotkut vajakit kun katsotaan matsia. Sitten vielä jos sattuu olemaan useampia paikalla niin kyllä vanha sanonta "joukossa tyhmyys tiivistyy" pitää osuvasti paikkansa. Täysin turhaa hommaa.

    • hulluja_ovat

      On niitä naisiakin joita ei saa kaunareiden aikana häiritä.

    • sOOMILAINEN

      rOPPA VARMAAN PENKKIURHEILIJAN ITSE TUSKIN LIIKKUU MUT ARVOSTELEE JOS sOOMI EI MENESTY NÄITÄ ONNETTOMIA RIITTÄÄ...hahhahhaa.

    • mekkk

      Ihme miehiä' ja itse miehenä katson F1 ykkösiä mutta paras tapa katsoa että katsoo alusta 5-10 kierrosta ja sitten mennnään naoseni kanssa sekstailemaan niin kerkiää taas katsomaa ne viimeiset 5-10 kierrosta siitä lopusta niin on tullut hyvi ja hyöty tehtyä.

      • 592859864

        Vielä parempi on katsoa ne viimeiset kierrokset samalla kun nainen imuttaa. Sitten kun Bottas tulee ykkösenä maaliin, siinä tulee itsekin. Sitä sanotaan samanaikaiseksi orgasmiksi.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      281
      4702
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2508
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2181
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      93
      2176
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      129
      1817
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      26
      1472
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      16
      1452
    8. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      344
      1430
    9. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1367
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1257
    Aihe