Petetyksi tuleminen

Petertypetyettyuyy

Hei! Mitä ajattelette naisesta joka on itse varattu ja pommittelee miehelle ihastus,tapaamis yms viestei jolla 3 lasta miehen nainen viimeisillään raskaana? Ja tämä nainen kyllä teki kaikkensa pilatakseen koko perheen? Voiko toinen nainen tosiaan olla toista ,RASKAANA olevaa naista kohtaan noin julma? Mistä tollanen kylmyys johtuu? Siitäkö kun kyseisellä nsisella ei ole omia lapsia, ? Itsetunnon kohotusta?

24

534

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kilttinainenn

      Kylmä nainen voi tehdä tuollaista.

    • Todellatörkeäämenoa

      Anna kuule noiden olla rauhassa. Jos miehesi haluaa pitää perheensä sanot suoraan että lopettaa sen kakkosen naimisen. Keskity raskauteen ja kerro selkeästi miehellesi mitä haluat. Ei kakkoset välitä sun tilanteesta vaan nauttii tietoisesti seksistä kun nähtävästi mies ei saa kotona tarpeeksi. Jos miehesi ei lopeta niin ei ole hyvä isäkään silloin. Mitä opettaa lapsilleen ajattele sitä.

      • hulluhaväitteitätaaas

        Vai että mies ei saa tarpeeksi kotona. Pyhähenkikö on lasten isä, neljäs jo tulossa.


      • aikamoistahaaveilua

        Niin totta. Neljä kertaa seksiä per avioliitto pitäisi kyllä riittää.


    • Salaparinseuranta

      Hyi nämä salanussijat luulevat vielä olevansa salaisia. Tässäkin yhtä salaparia seurataan. Kunpa älyäisivät edes joskus mitä tekevät. Yöks tällaiselle toiminnalle! Ei ne osaa edes hävetä.

      • Prrerijgyj

        Mä olisin kyllä niin " julma" ett käräyttäisin kyseiset tyypit. T ap


      • Fugjgugifixo

        Missäpäin tämä salapari sijaitsee? Ovatko työkavereita ?ap


    • miehessyy

      En syyttäisi tilanteesta pelkästään vierasta naista. Hän ei olisi viesteillyt ellei mies olisi antanut siihen lupaa. Kai sillä ukollasi olisi ollut suu sanoa että ei kiitos, jos ei olisi halunnut. Veikkaan että miehesi on aloitteellinen tuossa...

      • Jxjzhhz

        Juu en todellakaan syytä vaan naista, mutta tiedän että se nainen on sen "aloittanut" . Olen. Katsellut sinua jo pitkään tyyppisellä viestillä. Nähnyt nämä kyseiset yhteydenpidot itse..ap


      • HelvettiinJaTakaisin

        No eipä se aina auta se kieltäminenkään.
        Itse jouduin aikanaan tällaisen kiimaperseen silmätikuksi ja siinä helvetissä menikin sitten puoli vuotta, ennen kuin jätti mut viimein rauhaan, kun tajusi ettei saa multa yhtään mitään haluamaansa. ja tein kyllä heti eka ehdotuksesta hänelle selväksi, etten ole millään tavoin kiinnostunut hänestä ja ettei hän ole millään tavoin tervetullut mun elämääni.
        Ja tuon puolen vuoden aikana tein kyllä kaikki mahdolliset yritykset päästä hänestä eroon.
        Tai no, en mä sentään häntä pahoinpidellyt sentään, vaikka siinä pahimmassa vaiheessa sekin kävi mielessä että vetäisin turpiin niin kauan ja kovin, että tajuaisi edes vähän mitä hänelle sanoo.
        Hän oli vielä sen verran ketku, että hän häiriköi etupäässä viesteillä ja väijyi loppuvaiheessa mun kotinurkissani mua ja ilmoitteli aina vielä tekstarina mun liikkeitä mulle. Kun tekstarit eivät olleet vielä tuolloin todistusvoimaisia esim lähestymiskieltoa hakiessa ja väijyminenkin kriminalisoitiin vasta vuonna 2014.
        Ja hän oli jo ainakin äidilleen puhunut mua miehenään ja muutenkin puheet olivat ihan tätä, että kyllä me jo kesään mennessä asutaan jo saman katon alla ja kyllä hän raskaanakin varmaan on jo sitä ennen. Eli hän oli ihan sekaisin.
        Haukkui vielä pari vuotta tuon jälkeen mua kaikille mahdollisille ihmisille, joita tunsin tuohon aikaan jne. Ja vikahan ei ikinä ollut hänessä vaan mussa.
        Pelkäsin vielä ihan tosissani yhdessä vaiheessa, että mitä hän saa päähänsä tehdä, kun hän sitten jossain vaiheessa tajuaa, etten ole hänen tavoitettavissaan. Et tuleeko esim puukon kanssa päälle vai vandalisoiko mun autoa tms. Ja tuon väijymisen takia oli myöskin huoli siitä, että jos hän olisikin seurannut mua joku kerta mun silloisen naisystävän luo ja ruvennut hänelle riehumaan jotain tuollaista veit multa miehen-tasoista paskaa ja olisi tehnyt tälle naiselleni tai hänen tyttärelleen jotain ikävää.
        Että näin.
        Eli lyhyesti sanoen aika turha syyllistää miehiä tällaisissa tilanteissa. Toki niitä pelimiehiäkin varmaan on, mutta kyllähän se tosiasia on tämä, että se vonkaajahan näissä tilanteessa sen vastuun kantaa ihan täysin omasta käytöksestään. Ei se, jota vongataan.


    • Petettyåetetty

      Niin mulle ihan sama miehestä :D tiedän että nainen on ekana laittanut viestiä miehelleni yms , ymmärrän kyllä että leikkiin on helppo lähtee mukaan ja nostattaa vissii miehenki itsetuntoo tollanen ku työpaikalla tykkäävät. Mietin tätä itseasiassa ihan vaa sen kakkosnaisen asemasta. En itse ikinä edes kehtaisi yrittää " vikitellä" varattua, varsinkaan perheellistä ihmistä :/ missä kaikki empatia ym, en vaa voi ymmärtää tommosen ihmisen sisintä ett kui voi olla noi julma toiselle ja että mikä saa tekee toiselle noin? Ei osaa laittaa itseensä vissii samalle viivalle, toivon että jos ja kun kyseinen nainen saa itse lapsia niin ymmärtäneen miltä tuntuu menettää kaikki yhdessä hetkessä :/ ja ei todellakaan oo mies joutunu olee ilman seksiä. Ennemmini oli joskus vuosia sitten asia toisinpäin. Ja ei en oo ylipainonen, ei raskaus arpia ei mitään, jos joku sitä miettii..ja neljäs lapsi saapui maailmaan jo kohta 5 kk sitten. Asia on vaa jääny painamaan mieltä kun en kakkos naiselta saanut mitään vastausta, esti vasn facebookissa kun koitin keskustella :/ ahdistavaa :(

      • Kävimitekävi

        Kakkonen ei siis halunnut perustella käytöstään sinulle. Ahaa no ainakin tiesi sun olemassa olosi kun esti sinut. Jätä rauhaan ja keskity omaan elämään. Tarvitseeko tuota käydä läpi. Ja jos et tiedä mitä uskoa miehesi kertomusta asiassa on se sinun päätettävä mistä puhuu totta. Käytös kertoo kyllä mitä tuleman pitää. Päivä kerrallaan ja asia kerrallaan. Siitä se etenee.


      • Eienaakoskaan

        No tietenkin tiesi, oli ennen merkintä facebookissa ett olin psrisuhteessa mieheni kanssa. Se poistuki sitten heti kun tää asia alko tulla ilmi ja purkaantua. En tiedä. Olisin vaan toivonut naiselta jonkin vastauksen tai jotain, jos leikkiin ryhtyy nii luulis ees olevan jonkinlaista selkärankaa ottaa vastuuta myös kiinnijäämisen yhteydessä. No tämä kakkonen oli tavallaa mieheni työkaveri, nyt kuullut yhteisen tutun kautta että kyseinen nainen lähteny lätkimään työpaikasta..ja en tiiä mitä siitäkin pitäisi ajatella..


      • Sairaitariittää
        Eienaakoskaan kirjoitti:

        No tietenkin tiesi, oli ennen merkintä facebookissa ett olin psrisuhteessa mieheni kanssa. Se poistuki sitten heti kun tää asia alko tulla ilmi ja purkaantua. En tiedä. Olisin vaan toivonut naiselta jonkin vastauksen tai jotain, jos leikkiin ryhtyy nii luulis ees olevan jonkinlaista selkärankaa ottaa vastuuta myös kiinnijäämisen yhteydessä. No tämä kakkonen oli tavallaa mieheni työkaveri, nyt kuullut yhteisen tutun kautta että kyseinen nainen lähteny lätkimään työpaikasta..ja en tiiä mitä siitäkin pitäisi ajatella..

        En usko että hyötyisit sen vastauksesta kun se voi olla niin sairas nykyään mielenterveys ongelmia useammalla voit järkyttyi vain lisää. Anna olla ja mieti itse miksi mies ryhtyi pettämään. Kun ja jos voitte keskustella asiasta helpottaa se sinua hetken päästä. Älä siis mieti muutakuin sen ettei sillä kakkosella ollut muutkaan asiat kunnossa kerta ei kykene juttelemaan kanssasi.


      • älämietivierasta

        Eihän sun pidä miettiä naisen motiiveja vaan miehesi motiiveja. Teki mitä teki. Mieti mikä sai sun miehesi lähtemään leikkiin mukaan. Mikä sai hänet vastaamaan viesteihin? Onkohan jäänyt pelkkään viestittelyyn? Ja ei, ei se toinen teidän perhettä riko vaan miehesi omilla valinnoillaan.


      • Apaoaoaoaoao

        Vastaukseksi olen vaan saanut että en tiedä mikä minuun meni jne. Mitään muute en ole saanut. Ollaan oltu ihan teineistä n 13 vuotiaasta asti yhdessä lukuunottamatta muutamaa välirikko vuotta ja kaikki oli muka mallillaan, juuri ostettiin yhteinen talo yms ja sitte putoo tämmöne pommi. Rupes suorastaa kaduttamaan tämän talon osto . Ois voinu luulla että ois kunnioittanut edes sen verran että olisi kertonut aikaisemmin jo tästä kaikesta. Jos yhtään edes oikeasti tunnen miestäni niin oon aika varma siitä että mitään ei olisi tapahtunut jos tämä nainen ei olisi tätä " aloittanut" viesteillää. Tai siis että en usko että mieheni olisi sitä aloitusta uskaltanut tehdä. Mut siis ei ollu se pointti se että syyttäisin naista enemmän mutta en vaan voi ymmärrää että mitä mieluhyvää ihminen voi saada siitä että rikkoo perheen yms? Itse siis jäi oman miehensä luokse..


      • Apapaosoaoolvchgg
        Sairaitariittää kirjoitti:

        En usko että hyötyisit sen vastauksesta kun se voi olla niin sairas nykyään mielenterveys ongelmia useammalla voit järkyttyi vain lisää. Anna olla ja mieti itse miksi mies ryhtyi pettämään. Kun ja jos voitte keskustella asiasta helpottaa se sinua hetken päästä. Älä siis mieti muutakuin sen ettei sillä kakkosella ollut muutkaan asiat kunnossa kerta ei kykene juttelemaan kanssasi.

        Niin voihan se olla. Tuntuu vaan että kyseinen nainen on vieny mennessää myös mun mielenterveyden :/


    • psykiatrinenKille

      viestipommittaja akan pimppi vain kutisee niin että järki pakenee raapiessa sitä......

      • Ogfhjjjggggjjjjk

        Tuskin :D sillä on se oma ukkosa. Mun miehellä nii pieni pippeli että ei se mitää semmosta oo viittiny sen kaa tehdä, ja jos ois tehnyki nii tuski ois kutina helpottanu :D


    • Kyl__sä_saat_voimia

      Voimia sulle nyt todella paljon!!

      • Hkjhllhklffdss

        Kiitos :)


    • Yuioiooohhhhg

      Tiiä noista mut siilijärven sakupen pesulalla tyäskentelevä hannamari savolainen kuuluu kaikkiin noihin, jos ei ole jopa pahempi. Toivottavasti mätänet helvetissä kaula tatuointis ja rekkalesbo lookkis kaa.

    • Salasuhdeilmituli

      Juttelet miehesi kanssa ja käyt asiaa läpi. Jätä kakkonen omaan arvoonsa. Ei asiat ole kunnossa silloin millääntavalla. Mullakin sama kokemus en saanut yhteyttä kakkoseen eikä halunnut selvittää asiaa. Tiedän niiden varmaan pitkään pettäneen eikä ole sitä mitä mies kertoi. Menin niin alas että tutkin miehen puhelimen. Sieltähän viestit näkyi ja soitot. Kun mieheltä kysyin kielsi kaiken. No arvasin että jotain on taas menossa. Kun kerroin etten hyväksy edes yhteyden pitämistä tuon kanssa ja aikoi kunnioittaa toivettani kuinka kävikään. Sitten alkoi selitys " ovat ystäviä" kun sanoin etten hyväksy kerta ei minun kanssani ole halunnut jutella asiasta niin voisin jopa miettiä tuota ystävyyttä. En siis vieläkään tiedä mitä tuon kakkosen tarkoitus on kun miehessä roikkuu. En halua erota koska rakastan miestäni. Ja kun perusteli pettämisen ymmärsin että voi antaa anteeksi. Mutta tuon kakkosen tekemistä en ymmärrä en millään tavalla. Sanoin lopuksi miehelle jos ilmi tulee " uusi pettäminen kostan sen molemmille silloin. Koska en voi tietää puhuuko mies totta vai ei.

      • Ohigigococpcpc

        Sama täällä. Koskaan en ole aikaisemmin mieheni pyhelinta tutkinut mutta silloin oli pakko. Mies oli niin ovela ettei ollut oikeesti tallentanut sen naisen numeroo ja väittää ettei oikein mitään ole tapahtunut mutta silti siinä jotain semmoista oli että lähdin vastasyntyneen ja kolmen isomman lapsen kanssa pois kotoa :/ ihabn sama mitä kysyn niin hwrmostuu ja vittuilee että taasko tämä alkaa. Haluaisin vaan totuuden , mielestäni tällaisessä tilanteessa sen ansaitsisin :/ tämä homma alkoi niin että mieheni oli joskus puolisen vuotta sitten facebookissa ja hän selasi vieressä k sitä seinää, sitten siihen tuli tämän naisen vastalaitettu kuva ja mieheni selasi äkkiä sit sen alaspäin etten muka olisi sitä huomannut, tästä alkoi epäilykseni ja sitten se vauvan syntymän jälkeen paljastukin että jotain peliä on. Muistam elävästi sen tunteen kun radiossa puhuttiin pettämisestä niin sydämeni "nousi kurkkuun" ja siitä mä älysin et taas olen menettänyt liian monta vuotta petturin kanssa olemiseen, vaistosin asian raskausaikana mutta en jotenkin jaksanut käsitellä sitä. Tenttaamisen aloitin vasta kun synnytin, koen olevani silloin vahvempi. Pahinta tässä kaikessa on se että itsetunto vajos kyllä jonnekkkn. Olin vuosia teininä 18 vuotiaaksi asti sijoitettuna kuntoutuskotiin huonon itsetuntoni takia ja mieheni kävi aina siellä luonani. Lupasi kuun taivaalta ja että ikinä ei satuta. Nyt oon taad niin masentunut että en tiedä kuka olen ja missä pitäisi olla ;(( tyhmää tässä on myös se ett mies ollut aina musta kauheen mustasukkanrn ja se tietää sen että oisin voinut häntä pettää satoja kertoja jos olisin halunnut, mutta koskaan en ole mitään tehnyt :/ sitten mies aloittaa työelämän opiskeluitten jälkeen ja melkei heti rupee säätää jotain työkavereidensa kAnssa :/ t ap


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      25
      1461
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1291
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      9
      1265
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1205
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      29
      1184
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      13
      1083
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1077
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1064
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      7
      1063
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1052
    Aihe