Löylykauhamies?

hbvtcty

Löylykauhamies on kuulemma joutunut hoitoon, tai nykyäänhän nämä hullut saa vain tukevat mielenterveyslääkkeet! No ei ihmekään, oli se sellaista meno löylykauhan kanssa viime talvena!

31

373

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kirjoitaasiaa

      Mitä sitten? Mitä väliä sillä on?

      • tuhditlääkkeet

        Toinen kuka joutais hoitoon, on Maailmanmenoa palstalla vaikuttava työtön joka pitää kuntouttavaa työtoimintaa "pakkotyönä" vaikka ensin on itse allekirjoittanut aktivointisuunnitelman, ja sopinut siitä että sinne menee

        Näitä työttömiä sekopäitä on paljon useilla eri foorumeilla suomi24 palstalla


    • Kirjoitaasiaa

      Minä myyn niitä. Mitä sitten?

      • eiooasiaa

        aloittaja on varttihullu psykiatrian ammattilainen joka haluu myydä psyykelääkkeitä kans keinoja kaihtamatta ja etädiagnooseja antamalla. Lopettakaa mainostus ja ihmisten pilleröinti. Puuttuu myös linkki.


    • 463287

      no eipä tää palsta yhtään sen asiallisempi oo nytkään......

    • pimputan

      Pim pim pim pim pipim pom! "nauraa sairaasti"

    • Sitäsmitten

      No mitä sitten?

    • ruhecijnjx

      Tämä oli odotettavissa, ei kukaan täysipäinen ihminen jaksa jauhaa löylykauhoista monta kuukautta päivästä toiseen. Siksi ei enää löyläri tänne kirjoittele koska on saanut lääkäriltään tuhdit mielenterveyslääkkeet, avohoito jatkukoon!

    • AlmanKalman

      Pupuhuhtaanm se joutu muuttaa. Siellä ei toimi nettiyhteydetkään kunnolla. IT-infrakin siellä on lähinnä pilvipalveluita

    • Eeeepiii

      Löylykauhahenkilö on keksinyt uuden lauseen jota toistaa samalla paatoksella .
      Oletteko törmänneet "1% väki taas asialla , ei yllätys" hokemaan.
      Tai on vielä toinenkin . "kantis taaas asialla .Ei yllätys "
      Parhaimmin tapaa KSML.n kommenttiosiosta.Tykkää myös väitellä itsensä kanssa useamman nimimerkin voimalla.
      Voimia kaikille , myös hänelle.

      • asgfhdf

        Täh! Onko Cannonball kidnapannut löylykauhamiehen?????


      • Eeeepiii

        Sen pään sisustan ne on kaapannut.


      • sdgfghsfhshf

        Cannonball mennä HongKong, nähdä nuori LingKong, ei panna väli KorTong, heppi mennä SingSong, tulla nuori PakoPuki, Made in Hong Kong


    • voitaivassentään

      Mopo on tosiaan nyt tainnut karata käsistä...Sori ei kun se Range...Upeeta.

    • IkäväköTuli

      Onko häntä ikävä kun huhuilet?

      • OnKevytOlo

        Multa tuli jo ja paljon tulikin.


    • Näinkauhojenkanssakäytie

      Tuli jo ilmanen matka toiseen osokkeeseen. Kyllä mun kelepaa kauhoineni matkustaa kunhan eivät vie kauhaani. Se on meinaan tärkeä esine ja ajan patinoima.
      Ei vielä tietoa minne tää kyyti vie, toiveissa Teneriffa. Ilimotan jahka oon perillä.

      • SaunanPaneelitKastuivat

        Vaihda kauhaasi isompi hantaaki ja kyllä lähtee.


    • Letkupeli

      Mulla rupee seisoon ku nään hullun.

      • Avohoitopotilas

        Otahan jo ne aamulääkkees.


    • ytftrdres

      Sinun ne lääkkeet tulee ottaa koska ilmoitat nimimerkiksesi "avohoitopotilas"!

      • ytftrdres

        minä minä minä tiedän kun minä minä minä olen avohoitopotilas


    • kale.kuokkis

      Rakastan Pippa Middletonia ja haluan mennä hänen kanssaan naimisiin. Mutta Salaliittolaiset naittivat Pippa Middletonin jollekin toiselle jätkälle. Onneksi Siilit ja Myyrät tulevat auttamaan minua niin että Pippa Middleton saa avioeron - sitten voin solmia hänen kanssaan Avioliiton Sakramentin. Asun Kuokkalassa.

    • varovarovaisesti

      Löylykauhasta lähti varsi, paukutteli liikaa.

    • BRapunHåkan

      totta puhut, olen hoidellut löylykauhamiestä pitkään ja perusteellisesti

    • B.rapun.Jörgen

      Onko löylykauhamies kovin tuttukin Jyväskylän homopiireissä? Kuka tuntee?

    • kikkeliskokkelisss

      Samanlainen riehuminen löylykauhamiehellä tuolla Suomi24/miesten itsetyyd.....foorumilla! Huomaa että homppelit kiinnostaa kun seuraa mihin viesteihin siellä vastaa.

      • gubator

        Se itstyyd palstan kauhamies on kotoisin varissuolta... "peksi" nimeä käyttää pilveä vetävä itseoppinut automekaanikko


    • uusitalollinen

      Löylykauhamies vaikuttaa nykyään traktorin hytissä suolahdessa auratessaan lumia toisten pelloille ja pihatien liittymiin,,unohtunut myös lupa kysymättä onko sellainen sallittua.

      • ittumikätampio

        Taidat olla pahasti jälkeen jäänyt, tuota "rulaa"-sanaa käytettiin viime vuosisadalla!


      • Tunnistettuon

        Tää "Trallallaa" on juuri se löylykauhahörhö, samanlainen mantrojen hokija, useita kuukausia tai jopa liki vuoden hokee yhtä ja samaa sitten naksahtaa päässä ja hokema muuttuu!


    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      174
      3154
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2121
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      2044
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1895
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      70
      1588
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1351
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1247
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1241
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1207
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1188
    Aihe