Taas joku huijausyritys.

Real-Eikka

Tämmöinen viesti oli tullut tänään, lähettäjänä Laskutus ([email protected])

Tämä on automaattinen viesti koskien tililläsi jäljellä olevia rahoja. Vahvista sähköpostiosoitteesi tästä. Tai luo uusi tili tästä.

Hyvä [email protected]

Kiitos maksustasi!
Tilisi on nyt valmis ja rahoitetaan.
Tapahtumaviitteesi:

Maksupäivä: 15.04.2017
Kuitin numero: BR4597OO3211I5KS10
Maksun summa: €1.821,82
Maksun tila: Maksettu

>>Katso tämän maksun tiedot tästä

Linkit varmaan johtavat johonkin, niitä en alkanut testailemaan :)

21

2932

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pirjo.K

      Mulle tuli sama viesti !! Onko tää joku virus vai mikä tää on ?
      en uskalla avata linkkejä

    • homoroomagf

      minä olen aina kiittäny rahoista ja sanonu että kävin huoris muutama kerran kätee vedo tilalla

    • MinkähänPerässäOvat

      Sama roska tuli myös tänne.. Ei kannata availla.

    • atma

      Toisaalta , jos askarruttaa mitä linkin takaa löytyy, voiha silloin klikata. Sitten selviää oli tililtäsi viety viimeiset rahat

      • Virusvaara

        Ei tässä ole rahastus ollut edes mielessä vaan viihde: kun avaat viestin koneesi saa lähettäjä toivoman mukaan pahan tartunnan. Satojen eurojen koneesi tuhoutuminen on lähettäjälle ilo ja senkö sallisit jollekin ressukalle, joka näitä mielen alueen problematiikan takia tehtailee toisella puolella maailmaa.


    • atm2

      kiitos tästä oli paljon apua ja en itsekkään linkkejä ruvennut availemaan

    • Huonovitsi

      Minulle oli tullut sama viesti tänään, Hotmail suodatti automaattisesti roskapostiin. poistin sieltä avaamatta viestiä.

    • stainlesssteel1

      HUIJAUSTA ON...V***U mitä touhua!!!!

    • Santti77

      Sama tuli mullekkin ja kyllä poistoon lähti!

      • mpppp

        perkule hätäpäissään avasin linkin, mikä nyt neuvoksi ?


      • Idiootitontyhmiä
        mpppp kirjoitti:

        perkule hätäpäissään avasin linkin, mikä nyt neuvoksi ?

        Hyppää vaikka sillalta koneen kanssa, mielellään kovalle alustalle esim, betonille.


      • Huuhaa_9865

        Näitä on tullut jo parin kuukauden ajan joka päivä, poistan kaikki avaamatta, osa menee automaattisesti roskiin.


    • airfoiljokaeikirj

      sama summa mutta eri sähköposti osoite oli kaverilla toissa päivänä.
      Poistoon vaan

    • pölj

      Minulle tuli postia SuomalainenMetodi2017 lasku odottava 200€ tämäkin taitaa olla
      joku huijari.

    • hi8huihuikyfk

      Miun s-posti ainakin kun klikkaa hiiren oikeella antaa vaihtoehon "View sorce" niin siitäpä näkee minne klikkaukset ohjautuu :)

    • Fdst

      Mä en etes avaa mitään Roska posti mainoksia heti kannattaa poistaa ne mulle tulee joka päivä kaikkea roskapostia ei koskaan avata kannata en tiedä miten eston niihin saa se on niin Harmillista koko ajan tulee.

    • toimisikotämäidea

      Onnistuisikohan nuo saastaa lähettävät osoitteet saada tukkoon levittämällä ympäri nettiä niitä osoitteita, joista roskaa tulee? Vähän niin kuin näin...
      [email protected]
      [email protected]
      [email protected]
      [email protected]
      [email protected]
      [email protected]
      [email protected]
      [email protected]
      [email protected]
      [email protected]
      [email protected]
      [email protected]
      [email protected]
      [email protected]
      Saavat itse huijausviestejä postilaatikkonsa täyteen ja siitäpä oppivat!

      • Peräsuolitonttu

        eipä noita osoitteita varmaan ole edes olemassa ... niin miksi ne täyttyisivät?


    • wattenfall

      Paras huijaus tulee Wattenfallin nimissä:
      Olet maksanut liikaa sähkölaskua viimeisen kolmen vuoden aikana. Haluamme nyt hyvittää sinulle, anna vain tilinnumerosi.
      Mutta,
      Minulla ei ole Wattenfallin sopimusta, eikä tule...
      Täydet pisteet yritteliäisyydestä...

    • kukanäitäuskoo

      Tuo wattenfallin juttu on tuttu ,samoin rei koskaan ole ollut sopimusta ,eli rahaa ei voi olla ,joten poistin heti , onhan joillakin yritystä ?!
      Tänää tuli roska posti herran nimellä Juha Myllylä oli lähettäjä ,on kuulemma jollain tilillä rahaa joka menee vanhaksi , pitäisi ottaa pois , jollain likkauksella pois,no roskitilin poistin ,tuli muuten kahteen kertaan . JUHA MYLLYLÄN titteli oli komeasti project manager ja kuva mukana !

    • Huuhaatakaikkiaan

      Onko noilla yllä olevilla esimerkki huijauksia jotain tulosta lähettäjille ?
      Onko kukaan ottanut yhteyttä , mitä on seuraavaksi tapahtunut , A menettänyt rahaa , esim joutunut johonkin tilaus ansaan .B onko otettu ao tapauksissa yhteyttä kilpailu ja kuluttaja viraston lakimiehen toimistoon tai poliisiin , eli onko tietoa tapauksista .

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      271
      2446
    2. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      38
      1399
    3. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      60
      1358
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      22
      1146
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1144
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      48
      1126
    7. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      26
      1123
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      10
      1087
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      46
      1073
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      6
      1032
    Aihe