Miss Suomi kisassa lapualainen nainen

lapuanlikatki

Pidellään peikut pystyssä, että komeasta lapualaisnaisesta tulisi jälleen
Miss Suomi ja miss universum ainakin viiden parhaan joukkoon kuten Tuula Polvikin aikoinaan.

19

716

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • niintavallisiaovat

      Pakko sanoa että kaikki niin samannäköisiä ku olla ja voi. Vaikea sanoa kuka noista pitäis valita kauneimmaksi. Kauneimmat ei mene ko kisoihin ....

      • namujaolivat

        Kyllä nämä oli kauniita.


    • evvkevvk

      No joooooooooooooooooo sano rengit juovuksis : / nytkö pidetään meitä hulluja syksyyn saakka jännityksis :)

    • saaskatsooo

      Rivistöstä kyllä erottuu kasvojen kauneudellaan Kangasluoman tyttö, varma menijä
      loppukilpailuun ja veikkaan, että kolmen parhaan joukossa.

    • Kyllä Lapualtakin tulee aina joskus hyvää ja kaunista, vaikkakin todella pitkässä liemessä.

      • Huswex

        Huorissa on tulevaisuus vex foorumeilta. Takaisin Lummukaan.


    • NäinSon

      Liikaa tavis karjakon näköinen, vaikka onkin tummatukkainen. Toki suurin osa muistakin on karjakon näköisiä. Yks tai kaks näistä on missiainesta, loput on karjakoita. Turkulainen Adriana Gerxhalija on näistä se ylivoimainen ykkönen, muut on karjakoita.

      • akselillä

        Karjakko, karjako,karjakko, karjakko


    • upeanainenon

      Vaalea tyttö tulee voittamaan kisat !!!!!

    • vasikanjuottott

      sori vaan karjakot hoitaa lehmiä ei nuoria naisia mun mielest

    • 11002222

      Katsoin tytöt tietämättä kuka heistä on kotoisin Lapualta ,sitten katsoin kuka heistä on Lapuan tyttö ,ja yllätys olin valinnut Lapuan tytön kauneinmaksi .

      • gyvuiodigbsorhgoshgo

        Sen vaan päättää joku muu kuin sä, kuka valitaan missiksi. Jonkun kansainvälisemmän näköisen ne valittee, sellaisen joka ei näytä maalaiselta. Todennäköisesti voittaja on Adriana Gerxhalija.


    • Nooo

      Lapualla on muitakin kauniita naisia; harmi kun suurin osa varattuja.

      • ffgfuhg

        Ja vitut...


      • Joskuslapuallakäynyt

        Todellakin tulee. Tosi hyviä jotkut heistä.


    • vaaleusonvalttianyt

      Ei oo Kangasluoman likalla mitään mahdollisuuksia,sori nyt vaan!

      • Kangasluomabest

        Kateellisen kitinää


    • poromestari

      Koska valinta on ?

    • miesonkomee

      Kyllä se vaan kaunein otti ja voitti. HK oli mielestäni ihan taviksen näköinen. Samannäköisiä tulee vastaan joka kulman takaa...Ja naisesta ei sanota komea vaan kaunis !!!!!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      352
      3972
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1739
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1520
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      61
      1487
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      28
      1328
    6. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      58
      1305
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      51
      1302
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      196
      1259
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1190
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1177
    Aihe