Nettideittailuun tutustunut ja siitä hämmentynyt

MustaLeski_N

Miksi ihmeessä minua, nelikymppistä yh:ta pommittaa nettideittipalvelussa lukuisat varatut miehet? Ja miksi ihmeessä niitä ukkomiehiä edes pyörii tuolla deittisivuilla niin paljon? Eikö niiden pitäisi käyttää energiansa oman vaimon viettelyyn??

Toinen ihmetyksen aihe on ikä: miksi saan valtavasti viestejä nuorilta pojilta? Jopa sen ikäisiltä, jotka voisivat olla minun lapsiani? Tai sitten yli 60-v. papparaisilta. Kiitos vaan kummillekin mielenkiinnosta, mutta ei kyllä kiinnosta kumpikaan ääripää, ei yhtään.

Ja nettideittien ulkopuolelta; koska olen leskirouva, niin yllättävän moni puolituttu mies on enemmän tai vähemmän suoraan tarjoutunut avuksi, jos vaikka kaipaisin läheisyyttä tai hellyyttä. Ihan oikeesti ukot, en kaipaa yhdenkään varatun miehen apuja tässä asiassa!

Välillä aina miehet valittaa, että naiset ei kiinnostu tavallisista miehistä. Missä ihmeessä ne tavalliset miehet oikein piilottelee itseänsä? Minä ainakin voisin olla hyvin kiinnostunut ihan tavallisesta 40-55 v tavallisesta suomalaisesta miehestä.

5

272

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • arvioitsija

      Et varmasti oo tosissasi. Ai miksi naiset naiset ei kiinnostu taviksista nettideiteissä. Onko muka tapahtunut päinvastoin. Nyt sanot noin että olet muka kiinnostunut taviksista, mutta tosipaikan tullen et olekkaan niin kiinnostunut taviksista.
      Tavikset ei piilottele missään itseään. Se on se että kun tavis kulkee ohitsesi et ole edes huomannut hänen kulkevan ohitsesi. Et huomaisi tavista vaikka sormella hänet sinulle osoitettaisiin. Tietääkö nainen edes mitä tavis tarkoittaa.
      Varatut kiinnostavat monia, heillä on omat markkinansa aina. He viehättää naisia aina, naiset eivät vain aina ymmärrä mihin ovat ryhtymässä. Poikien perässä juoksijoitakin on mutta ne naiset ovat itsekin keskenkasvuisia.
      Nainen hakee aina parempaa kuin itse on, se osaako nainen nähdä kuinka hyvä itse on, niin nettideitit on täynnä näitä naisia. Jos nainen ymmärtää oman itsensä ja ei tavoittele kuuta niin ei heidän tarvitse olla nettideiteissä, he pystyvät pariutumaan muutenkin.
      Sinäkin sanot että ottaisit heti hyvän miehen vastaan, mutta heität sivuun vaihtoehtoja kuin olisit vaateostoksilla.
      Oletko muka vaateostoksilla. Olet hämmentynyt nyt, vuoden päästä olet siinä pisteessä että edelleen yksin. Se on minun arvio. Ihmettelisin jos väärässä olisin.

    • sj123

      No se menestys deittailussa riippuu paljon myös siitä, millaiseen deittipalveluun on profiilin tehnyt. Jos on tosissaan seuraa hakemassa, eikä halua vuosikausia roikkua ilmaisilla forumeilla, niin silloin kannattaa etsiä itselleen sopivampi palvelu: http://bit.ly/klikkaa_mua , sellainen palvelu jossa on oman tasoista ja muutenkin mieluista ja hyvin käyttäytyvää seuraa tarjolla.

      • Joopajoppa

        Onko muka sellaisia palvelua tarjolla??Olenhan minäkin avarakatseinen mutta tuo horisontti on kyllä jo aika kaukana, että viivan voisi erottaa edes kiikareilla


      • lemmenkesätulee

        Joo, tiedän yhden tutun naisen, yli 50v, joka löysi sopivan miehen maksullisesta deittipalvelusta 3 päivässä. Siis 3 päivää oli deittipalvelun käyttäjä, ja heti tuli osuma. Se on jo nopeaa toimintaa.


    • luulotonsuuret

      Minusta on naurettavaa kun mies hakee aina vain sellaista naista; joka tykkää miehen harrastuksista.
      Jos hakee kalakaveria, siitä on hyvä mainita, eikä alkaa sitten ihmettelemään, kun nainen ei alakkaan innokkaasti kalastamaan.
      Kuka ykskaks lähtee merelle, tai järvelle troolaamaan,huh!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      71
      3279
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      553
      3091
    3. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      38
      2503
    4. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      49
      2022
    5. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      120
      1835
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      310
      1832
    7. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      9
      1672
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      119
      1365
    9. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      63
      1228
    10. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      23
      1225
    Aihe