Lisää hyviä masennuslääkkeitä;

ei-halua-enää-elättää

11

222

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Suuret-asiat-ovat

      yksinkertaisia.
      Myös se että "kun verotus lopetetaan , niin myös masennus loppuu".

      • Niinhän-se-tekee

        Ja tuo on varmaan hinta-laatusuhteeltaan paras lääke, halpa ja tehokas !!!


      • Pööööööh

        Onhan se jo todettu, että liikunta auttaa masennukseen. Sen sijaan verotuksella ja masennuksella ei ole todettu mitään yhteyttä tieteellisissä tutkimuksissa. Miten ihmeessä te jaksatte jatkuvasti jauhaa tuota samaa asiaa? Se on jo niin kuultu. Keksikää jotain parempaa tekemistä.


      • Olet-Oikeassa
        Pööööööh kirjoitti:

        Onhan se jo todettu, että liikunta auttaa masennukseen. Sen sijaan verotuksella ja masennuksella ei ole todettu mitään yhteyttä tieteellisissä tutkimuksissa. Miten ihmeessä te jaksatte jatkuvasti jauhaa tuota samaa asiaa? Se on jo niin kuultu. Keksikää jotain parempaa tekemistä.

        Kun ns. "masentunut" joutuu itse maksamaan lääkkeensä, niin se tervehtyy alle minuutissa !!

        IKUISIKSI AJOIKSI !!!

        Kiitos kun huomautit !


      • Noniinpäniin

        Oletko siis sitä mieltä, että masennus ei ole oikea sairaus vaan jonkinlainen tekosyy, joka ihan tuosta vaan häviää, kun pitäisi maksaa lääkkeensä? Lisäksi minua kiinnostaa se, mikä on syy sinun trollailu- ja ärsytysintoiluun. Oletko kokenut alistamista tai syrjintää muitten ihmisten taholta, ja haluat sitten laittaa vahingon kiertämään?


    • Tuo-on-varmaan

      helvetin hyvä kaduilla laahustaville läskivuorille..

    • Exfäddy

      Mun masis ja huono itsetunto hävinny mihinkään,vaikka yli 60kg tippunut. Toki on kiva kun saa huomiota vastakkaiselta sukupuolelta, jaksaa liikkua, ei haukuta yms. Mutta ei ne elämän traumat ja muut ikävyydet mihinkään oo hävinny. Pettymys. Välil vaan ärsyttää, kun markkinoidaan laihdutusta "koko elämän mullistavana ihmeellisenä asiana". Tällaisena nykyajan "and he/ she lived happily ever after".

    • järkyttävän-ruma

      Itsekin olin lihava siis painoin enimmillään 120 kg ja nykyisin 50 kg, mutta auttoiko masennus tai oikeastaan ihmisten käyttäytyminen mua kohtaan mitenkään? Kuule ei auttanut, samalla lailla pilkataan ja haukutaan kuin lihavanakin ja kaikki vain siksi koska olen ÄÄRIMMÄISEN MASKULIININEN eli olen siis järkyttävän ruma nainen.

      Ihmiset katsoo yhtä järkyttyneenä mua kuin lihavanakin ja osa jopa hypähtää ilmaan mut nähtyään. Eli lihavuus ei ole naisen rumaksi tekevä ominaisuus vaan luuston rakenne. joka mulla on pahin mahdollinen ja siihen ei itse voi mitenkään vaikuttaa.

      • Exfäddy

        Hmmm, jotenkin vaikea uskoa, että olet "järkyttävän ruma". Tai siis itse en muistaakseni ole nähnyt niin rumia ihmisiä, että oikein hätkähtäisin.. Toki, jos on voimakas luusto niin se korostuu hyvin hoikkana. Joitakin anorektikkoja saattanut joskus katsoa vähän hämillään. Siis tarkoitan nyt oikeasti luurankolaihoja.


      • järkyttävän-ruma

        Kyllä mä olen järkyttävän ruma oikeasti. Eiköhän tuo ole jo 50 vuodessa aika hyvin selvinnyt niistä lukemattomista ilmeistä, pilkoista, suoranaisista haukuista ja käytöksestä ja syrjinnästä kaikkialla ja aina. Jos ihmiset tuijottaa suut auki ja osa pyörittelee päätään mun kohdalla ei tarvi silloin paljoaa arvella mistä johtuu. Ja onhan tuota mulle sanottu ihan suoraankin jos en ole itse sattunut aina tajuamaan. Ja yli 30 vuotta olen myös yrittänyt miestä saada, mutta yksikään ei ole ollut kuuna päivänä KOSKAAn kiinnostunut musta pätkääkään.


        >>tse en muistaakseni ole nähnyt niin rumia ihmisiä, että oikein hätkähtäisin.. <<

        Etpä tietenkään ole koska olen PIILOSSA . Ei muita näin rumia ole koskaan ollut, ei ole eikä tule koskaan olemaankaan joten ymmärräthän, että et voi silloin nähdä näin rumia. Paitsi tietenkin äitini ja siskopuoleni jotka liikkuvat vielä ihmisten ilmoilla, vaikka rumia ovatkin ja siskopuoleni on vieläpä erittäin näkyvässä ammatissa eli jatkuvasti suurten ihmisjoukkojen edessä, on ollut jopa tv:ssä. Valitettavasti myös siskopuoleni tytär on perinyt tämän rumuusgeenin ja säälin tuota tyttöparkaa koska tiedän mitä helvettiä se elämä hänelläkin tulee olemaan ulkonäöstään johtuen.

        >> jos on voimakas luusto niin se korostuu hyvin hoikkana.<<

        Tuo voimakas luusto on väärä sanonta pikemminkin ISO on oikea koska mulla ei ole voimakas luusto vaan melko heikko se on koska en ole vuosiin paljoaa liikkunut johtuen rumuudestani niin ymmärrettävästi luustoni on melko heikkoa ja nykyisin mulla on todettu osteoporoosin merkkejä. Siitä huolimatta luustoni on ja pysyy edelleen ISONA ja olen erittäin maskulinisen oikeastaan TÄYSIN MIEHEN NÄKÖINEN ja viedläpä erittäin maskuliinisen todella super maskuliinisen äärimmäisen maskuliinisen miehen näköinen, monen varmaan vaikea kuvitella edes millainen on sellainen mies koska eihän suomessa näe maskuliinisia miehiä juuri olenkaa.


    • eikö-ookkin-hyvä-

      että se on kuitenkin auttanut ihmisiä...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      65
      3137
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      547
      2985
    3. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      37
      2195
    4. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      49
      1972
    5. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      120
      1805
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      305
      1785
    7. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      9
      1562
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      100
      1284
    9. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      63
      1208
    10. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      22
      1172
    Aihe