Jalor täyteaine - kokemusta?

Jalor

Onko kenenkään kasvoja tai huulia täytetty Jalor täyteaineella?

Jos on, niin kerrothan kokemuksia aineesta, kiitos. :)

Outoa, ettei siitä löydy mitään kokemustietoa keskustelusivuilla, vaikka se on ilmeisesti ollut jo aika kauan markkinoilla.

10

1924

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 33v_nainen

      Mulla on olut Jalor Intenseä nenässä ja nasolabiaalijuonteissa. Ei kestänyt kuin n. 3-4 kk, mutta mulla pysyy muutenkin huonosti kaikki. Ei mitään pahaa sanottavaa, mutta ei mitään kehumistakaan.

    • Jalor

      Ok, kiitos kun kerroit. Jånnä, ettei sulla pysynyt edes se Intense.

      Minulle sovittiin, että laitetaan Jalor Intensea huuliin. Se pysyy kauemmin, mutta harvemmin sitä laitetaan huuliin, kertoi sairaanhoitaja. Sitä voi siis huuliinkin laittaa, mutta tulos on kovemmat huulet. Siksi valittiin Intense, kun sitä laitetaan myös poskiin.

      Minulla on aika varattu kahden viikon päähän, mutta en tiedä vieläkään, uskallanko mennä, kun Jalor -täyteaineesta ei oikein kukaan mitään kokemuksia kirjoita. Hintakin reilusti yli 300 €.

      • tooexpensive

        Hirviän hintanen


    • N33_v

      No mulla lähtee kaikki täytteet yleensä pois nopeasti, aineenvaihdunta on kai tehokas. Huuliin en ole koskaan ottanut täytettä, joten en osaa sanoa miten huulissa toimii. Jos sulla yleensä pysyy hyvin, niin eiköhän tuo Jalor pysy ainakin saman aikaa. Ei kai sitä tiedä kuin kokeilemalla, kun aineenvaihdunta on yksilöllinen, toisilla voi pysyä vuodenkin ja tosiaan toisilla sen 4-6 kk.

    • Jalor

      Minulle ei ole laitettu koskaan täyteainetta, joten en tiedä, miten käy. Kapseloituminen huolettaa.

      Pysyisiköhän sinulla siirretty rasva paremmin kuin täyteaineet. Ekalla kerralla nekään eivät kai pysy niin hyvin eli vaatii vähintään kaksi siirtoa, eli aika kallista, mutta kalliiksi tulee täyteainehoidotkin, jos noin vähän aikaa vain pysyy kuin sinulla. Harmillinen juttu, mutta toisaalta kiva, että aineenvaihduntasi toimii. :)

    • mistäkotosin

      onko tää kiinalaista?

    • Järkikäteen

      Älkää hullut menkö pilaamaan huulianne MINKÄÄNLAISELLA täyteaineella! Katsokaa kuvia vaikka Johanna Tukiaisesta tai Suvi Pikäsestä ja vertailkaa niitä ennen huultentäyttöä edeltävältä ajalta. Molemmat naiset ovat TÄYSIN pilanneet ulkonäkönsä, eivätkä ole ainoat. Ja kaikki sanovat, etteivät aio ottaa kuin vähän täytettä, mutta siinä on just se juju, että siihen tulee vauhtisokeus ja alkaa hiljalleen tottua uuteen vääristyneeseen kuvaansa ja haluaa aina vaan enemmän, kunnes onkin jo tehnyt Suvit, joka on hirveä esimerkki siitä, kuinka nuori kaunis ihminen on pilannut TÄYSIN naamansa.

    • Piax

      Mä ajattelin täyttää Jalorilla huulien ympärillä olevia juonteita hyvin kevyesti, en täyteen, vaan ihan vain hippusen syvyytä niistä pois. En siis täytätä huuliani.

      En ole koskaan tupakoinut ja muuten olen aina elänyt terveellisesti, mutta on sukuvika nämä huulirypyt. Puhun paljon työkseni, joten sekin on varmaan niitä edistänyt.

      Ehkä juonteet oikenisivat, jos lihoisin, mutta kun syön terveellisesti ja liikun paljon ja ikääkin on pian 50 vuotta, niin juonteet senkun syvenee.

      Liika on liikaa, nuoret nätit tytöt - älkää laittako liikaa täytettä huuliin.

    • Anonyymi

      Sveitsiläinen täyteaine, jossa on laatu kohdillaan. Aika sama kun Teosyal Kissi. Itse oon jo 5 vuotta täyttäny huulia ja Jalor, Kissi ja Juvederm ehottomasti laadukkaimpia ja pysyvämpiä aineita ja paakkuja ei tule. Hoitaja sanonu et jos paakkuja tulis hyvis aineis niin saa hierottua pois. Toisin kuin Princess ja Revitajal ja muut . Ei saa edes vältti pois vasta-aineella. Oon tyytyväinen

    • Anonyymi

      Minulla on täytetty kaksi kertaa huulet Jalorilla. Aine pysyi tosi hyvin (lähes vuoden) ja tuli pehmeät luonnolliset huulet eikä paukkuja.

      Yhden kerran on laitettu Huulet HyaCorp Lipsillä. Turvotus oli alussa todella hurja. Ajattelin että nyt tuli saatua liikaa täytettä huuliin, mutta parissa viikossa turvotus haihtui.

      Valitettavasti jo kolmen kuukauden kuluttua laitosta olivat huulet lähes entisellään, vaikka laittaja kertoi että aine pysyisi kauemmin kuin Jalor Style. Rahat meni hukkaan. Joku takuu pitäisi olla, jos luvataan pitkä kesto aineelle ja sitten on noin lyhyessä ajassa tilanne lähes sama kuin alussa.

      Jalorissa ei ole käytetty mitään eläinperäisiä aineita. Ei HyaCorpissakaan, mutta HyaCorp on ns. bakteerifermantaatiolla tms. aikaansaatu tuote. Siitä on kuulunut huonojakin uutisia. Samalla tavalla tehdään Juvederm. josta on myös jotkut saaneet esim. allergiaoireita.

      Toivottavasti Jalor Stylea saisi useammasta paikasta. Se on vähän kalliimpi kuin HyaCorp. Ehkä siksi täyttäjät eivät sitä suosi, kun jää enemmän voittoa edullisimmista aineista.

      Jos riittävän moni sitä pyytäisi kauneushoitolasta/huulien täyttäjiltä, niin ehkä sitä saisi paremmin useammalla paikkakunnalla. Asun pienellä paikkakunnalla, siksi täällä on pienemmät valikoimat myös täytehoitoja tekevien määrässä. Täältä ei enää Jalor Stylea saa. Mistä saisi? Vinkkejä otetaan vastaan, kiitos.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      14
      1372
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1265
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      62
      1170
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1052
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1006
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1005
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      993
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      979
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      971
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      970
    Aihe