alcoexpress.eu

Jaansksu

Kokemusta toimiiko tuleeko tilaukset perille.

143

23305

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Seliselit

      Alcoexpress.eu myy kaikki tuotteet Virossa varastossa eikä itse kuljeta tuotteita - eli verovastuu on vieritetty ostajalle....tämä tarkoittaa sitä, että tavarat voivat jäädä tulliin jos et ole maksanut valmisteveroja. Jos tilaat, käy hakemassa ihan itse Virosta - ei tule ongelmia.

      • 0.gp

        Oliko tuo sinun kokemuksesi alcoexpress.eu -kaupasta, jollaista aloittaja kysyi?


      • sepisusi

        Eikö siinä pitänyt olla 4 päivää aikaa tehdä ilmoitus, kun tavarat on tulleet? Ja voihan sen unohtaa, sen ilmoituksen.


      • ItseEnMaksa
        0.gp kirjoitti:

        Oliko tuo sinun kokemuksesi alcoexpress.eu -kaupasta, jollaista aloittaja kysyi?

        Jos kauppa ei maksa vaadittuja veroja en tilaa ko kaupasta.


      • Leobold

        "Jos tilaat alkoholia EU:n tulli- ja veroalueen ulkopuolelta tai EU:n tullialueelta mutta veroalueen ulkopuolelta, sinun on tulliselvitettävä lähetys ja maksettava siitä maahantuontiverot."
        Tuo edellinen on lainaus tullin verkkosivulta. Virosta tilattaessa ei siis tulliselvitystä täydy tehdä.


      • olutfriikki

        Leopold, Olet väärässä Etämyynnissä myyjä on vastuussa veroista, ei tilaaja, jos järjestät itse kuljetuksen niin se etäostos, jolloin olet veroista vastuussa.


      • Leobold
        olutfriikki kirjoitti:

        Leopold, Olet väärässä Etämyynnissä myyjä on vastuussa veroista, ei tilaaja, jos järjestät itse kuljetuksen niin se etäostos, jolloin olet veroista vastuussa.

        Hmm... Niinköhän on. Mutta miten on ymmärrettävissä tuo lause: "Jos tilaat alkoholia...." jne. ?
        Luulen silti, että sinä tiedät paremmin tuon asian. Emme taida tilailla.


      • DubbelBock

        Olen tilannut useita kertoja ja suositellut ystävillenikin. Toiminut aivan loistavasti, paitsi tuo viimeinen kerta. Olin puhelimitse pariin kertaan yhteydessä jolloin vastattiin että tilaus on lähtenyt ja muutama päivä myöhemmin, että tilauksenne on juuri lähdössä. Lopulta se tulikin mutta kului kolme viikkoa tilauksesta. Olin Klarnaan yhteydessä ja ilmoitin että maksan laskun vasta sitten kun toimitus on kotonani. Klarna ilmoitti jäädyttävänsä laskun kuukaudeksi, kunnes asia selviää. Maksoin samantien kun poika toi laatikot oveni sisäpuolelle! I,meisesti jo silloin (Helmikuulla) oli jotain vaikeuksia Alcoexpressillä, sanoivatkin että heillä on jotain muutoksia tekeillä josta syystä toimitukset viivästyvät! Toivottavasti asiat selviävät ja saamme jälleen käyttää heidän palveluksiaan!


      • Anonyymi

        Ei ole verottaja kysellyt mitään ja oon jo vuosia sieltä tilannut


      • Anonyymi
        ItseEnMaksa kirjoitti:

        Jos kauppa ei maksa vaadittuja veroja en tilaa ko kaupasta.

        Älä. Sitten


    • j1976

      Itse olen tilannut kaksi satsia ongelmitta kotiovelle, tulliin eivät ole jääneet.

      Käsittääkseni Suomen tullissa eivät näitä lähetyksiä toistaiseksi pysäytä, mutta tuohon on ilmeisesti suunnitteilla (taas) jotain muutoksia...

      • OluttaOvelle

        Millaisia määriä ja mitäjuomaa tilasit? Itse tilasin 8 koppaa nelosta ekakertaa ja oottelen että lähtis tulemaan...


      • Könkkö

        Jep...itse tilasin kanssa 8 koppaa nelosta tasan 2 viikkoa sitten,ei ole vielä näkynyt.....


      • kaljahammas
        Könkkö kirjoitti:

        Jep...itse tilasin kanssa 8 koppaa nelosta tasan 2 viikkoa sitten,ei ole vielä näkynyt.....

        Me tilattiin 25.1.2018 muutama laatikko olutta ja laatikko viiniä.Lasku tuli paperilla heti,eräpv 3.2. mutta tavaroita ei ole tullut vieläkään.Puhelin ja sähköposti ei vastaa,kun yrittää kysellä,missä vika.Heti alkuun vastasivat,että tarjousoluella niin suuri menekki,ettei pystyny heti toimittaa.Sen jälkeen ei vastattu sieltä,kun yrittää kysellä. Edellinen tilaus oli myönteinen kokemus,sen takia vielä enemmän ihmetyttää.


      • Tietäjä58
        kaljahammas kirjoitti:

        Me tilattiin 25.1.2018 muutama laatikko olutta ja laatikko viiniä.Lasku tuli paperilla heti,eräpv 3.2. mutta tavaroita ei ole tullut vieläkään.Puhelin ja sähköposti ei vastaa,kun yrittää kysellä,missä vika.Heti alkuun vastasivat,että tarjousoluella niin suuri menekki,ettei pystyny heti toimittaa.Sen jälkeen ei vastattu sieltä,kun yrittää kysellä. Edellinen tilaus oli myönteinen kokemus,sen takia vielä enemmän ihmetyttää.

        Alcoexpress.eu verkkokauppa suljetaan toistaiseksi päivitysten ja uudelleenjärjestelyjen johdosta.
        Kaikki avoimet tilaukset hyvitetään.
        Näin verkkokaupan facebook-sivuilla.


      • riibound
        Tietäjä58 kirjoitti:

        Alcoexpress.eu verkkokauppa suljetaan toistaiseksi päivitysten ja uudelleenjärjestelyjen johdosta.
        Kaikki avoimet tilaukset hyvitetään.
        Näin verkkokaupan facebook-sivuilla.

        Kiitos. Olenkin ihmetellyt kun lähetystä ei ole tullut.


      • Leobold
        riibound kirjoitti:

        Kiitos. Olenkin ihmetellyt kun lähetystä ei ole tullut.

        Näin kävi. Mutta ilmeisesti kukaan ei rahojaan menettänyt. Minulle tilauksestani maksamani hinta oli takaisin tililläni jo ennenkuin ehdin siitä Klarnalta karhuta. Odotan Alcoexpressin uutta nousua! Tsemppiä kavereille jotka tätä liikettä pyörittävät!


      • Jerppa82

        Ei voi muuta kuin kehua alcoexpress.eu-n toimintaa. Viidesti oon tilannu, hyvin se toimii.


    • juhannusjuomaa

      miten nopeasti muilla on tilaukset lähteneet tulemaan? oma tilaus tehty 02.06.2017 eikä ole vieläkään lähtenyt.

      • jt1976

        Ehkä tilauksessasi oli jotain joka oli loppu varastosta, ja tavaraa pitää odotella muutama päivä?


      • Penajokke

        Mekäläisen tilaus noudetiin neljän päivän kuluttua tilauksesta.
        Ihan hyviin toimii.


    • ÄndiHoo

      30.5. tilaus sisään eikä ole kuulunut mitään... oliskohan ruuhkaa tulevan juhannuksen ja veronkorotuksen takia...??

      • juhannusjuomaa

        itsellä lähti eilen illalla tulemaan ja sain seurantakoodin. tilaus 02.06.2017 ja 07.06.2017 lähtivät tulemaan :)


    • KumpiVaiKampi

      Itselläni ei lähtenyt...missä vika?

      • wfwwfwfwf

        Varmaan ruuhka. Eiköhän ne sieltä tuu


    • ÄndiHoo

      30.5. lähti tilaus, tänään 9.6. tuli seurantakoodit lähetykselle.
      Nyt jännätään ehtiikö juhannukseksi.

    • hidas-

      Lähetystunnus

      Palvelu
      -
      Lisäpalvelut

      -

      Aika Lähetyksen tila Paikka
      09.06.2017, 11:50 Lähtenyt HELSINKI
      08.06.2017, 22:54 Vastaanotettu kuljetettavaksi HELSINKI

      soitin matkauoltoon ja kysyin paketista olisi pitänyt kuulemma jo saapua. sanoivat että yrittävät löytää paketin ja soittavat huomenna.

    • ÄndiHoo

      30.5. tilaus
      9.6. seurantakoodit
      15.6. tuotteet kotona

    • ok10

      22.6 tilattu eikä näy kyselyistä huolimatta.sanoivat laittavansa postiin kyselyn jo viikko sitten mutta ei mitään yhteyttä.
      Viinikauppa.com on parempi la sieltä jo tulossa vaikka tilasin 3.7

      • hidaspalvelu

        sama itselläkin tilanne.


      • hidaspalvelu

        onneksi tilasin klarna laskulla pitää kohta ottaa sinne yhteyttä ja perua lasku. kun firma ei vaivaudu edes vastaamaan ja puhelin ollut heilä pelkästään kiini.


    • Häättulossa

      Pitäis tilailla, voidaanko suositella? 🤔

      • JokuTilaa

        Lue yllä olevat jutut ja päättele ihan itse...itse en tilaisi.


      • Taidankokeillajatilata
        JokuTilaa kirjoitti:

        Lue yllä olevat jutut ja päättele ihan itse...itse en tilaisi.

        Aijjoo, kiitos vinkistä, en olis ite hoksannutkaan lukea aiempia kommentteja ilman sun järkevää vastaustasi.. 🙈 Kysyin kuitenkin suosituksia eli mahdollisia muiden ihmisten kokemuksia sivustolta tilaamisesta, en sinun mielipidettäsi. Jos ei siis ole muuta kuin mielipiteesi niin pidä se kiitos itselläsi ja mene muualle kommentoimaan jos on jotain järkevämpää sanottavaa johonkin toiseen aiheeseen.


      • Suusuppuunjo

        Hui, tais osua pahasti kun noin aloit toista tietämättäsi solvaamaan, anteeksi. ☺️ Vieläkin jaksat kehoituksestani huolimatta jakaa järkeviä vastauksiasi... ei tarvitsisi. Yhä vain tarkoitan omaa kokemusta kyseiseltä sivustolta omaavia kommentoimaan, sinun mielipiteesi ei edelleenkään kiinnosta ketään, yhtään ketään. Yllä olevat kommentit ovat yksittäistapauksia, kaipaan useamman ihmisen otantaa. Ja sitä paitsi tilanteet voivat muuttua päivittäin, jospa kadoksissa olleet kuormatkin ovat jo tulleet takaisin kartalle. Mutta turha minun on sinulle tätä selittää, sama kuin puhuisi puulle.

        PS: mitä tyhmyys ja ehkäisy asioihin tulee, niin jos omistat peilin niin kannattaisi nopeasti vilkaista siihen ettei tule vahinkoa. 😉🙈
        PS2: jos sinun käy sääliksi minun tulevani morsiameni, niin en voi kuin kuvitella kuinka paljon säälit omia vanhempiasi, jos sitä ymmärrät edes tehdä...


    • EikiitosPälli

      Et sitten viitsinyt tai ymmärtänyt lukemaasi...sille ei voi mitään. Älä turhaan huuda, ei se auta,
      Tilaa juomat tai ole tilaamatta, se on sinun oma ongelmasi - kettuako se muille kuullu mitä ja mistä olet ostamassa.

      • Voiluojamitäsakkia

        Amen! Vihdoin jotain järkevää sanottavaa, toki ei edelleenkään niitä kokemuksia mitä olen peräänkuuluttanut, mutta se ei tunnu apinoille menevän järkeen kirveelläkään. Ilmeisesti on vain hauskaa kommentoida ja näyttää tyhmältä.. 🤔🙈


      • VoiSaviTattia
        Voiluojamitäsakkia kirjoitti:

        Amen! Vihdoin jotain järkevää sanottavaa, toki ei edelleenkään niitä kokemuksia mitä olen peräänkuuluttanut, mutta se ei tunnu apinoille menevän järkeen kirveelläkään. Ilmeisesti on vain hauskaa kommentoida ja näyttää tyhmältä.. 🤔🙈

        Hyvin onnistut näyttämään tyhmältä, oikein hyvin - mitä tilaisit vain oletko vain tilaavinasi vajakki? Taitaa olla häätkin pelkää feikkiä, toivottavasti.


    • Voiidioottia

      Ja mitähän se sinulle kuuluu tilasinko vai en ja jos tilasin niin mitä tilasin. Pidä vain huoli omista asioistasi typerys. Ja lopeta turha kommentointi kun ei sinulla vieläkään ole mitään asiaa. Sitten kun olet tilannut ko. sivustolta niin sen jälkeen voit tulla kommentoimaan lisää, muuten tee itsellesi ja muille palvelus ja pysy poissa, kiitos.

      • RuskaaPakkaseen

        Mitä se sinulle kuuluu mitä mitä teen tai mitä kokemuksia minulla on! Sitten kun olet tilannut kerro miten kävi - tuskin sinä mitään tilaat, kunhan pelleilet. Vajakki.
        Tee palvelus ja hanki elämä.


      • Pysypoissadorka

        En sanonutkaan, että sinun olisi tultava kommentoimaan, mutta silloin sinulla ainakin olisi jotain oleellista asiaa. Nyt sinulla ei ole mitään, etkä sinä idiootti ymmärrä pysyä poissa ja olla kommentoimatta vaikka kuinka montaa kertaa sen sinulle sanoisi. Niin saatanan tyhmä sinä olet.


    • HankiVaiNuoska

      Sinä mitään tilaa, ei sinulla ole edes rahaa eikä häitä, hämmennät vai soppaa et mitään muuta.

      Mitä sinä muiden kokemuksilla teet, hankin niitä ihan itse. Tee tilaus ja nauti juomat - ei voi olla helpompaa. Itse tilasin (en kyseiseltä firmalta) juomat keskiviikkona ja tänään DHL pudottaa paketin ovelle. Miksi tilasin - huippu valikoimat ja kohtuulliset hinnat sekä luotettava toimija, ei ole markkinoiden halvin, mutta yksi parhaista.

    • Taukkimikätaukki

      Sinä olet kyllä tyhmä kuin saapas. Kuinka monta kertaa olen sanonut, että mielipiteesi ei kiinnosta ketään? Kuinka monta kertaa olen sanonut, että pysy poissa? Ei mene jakeluun sitten millään, taukki. Minua ei kiinnosta mistä sinä tilaat juomasi, minua ei kiinnosta mikään muu kuin se mitä kysyin eli ne kokemukset ko. sivustolta tilaamisesta. Ymmärrä nyt jo herran jumala... Eikä se ole oleellista, eikä se kuulu sinulle, tilaanko minä ne juomat vai haenko itse vai mitä teen, onko minulla häitä vai ei, kysymys on kysymys ja siihen olettaa saavansa asiallisia vastauksia, mutta näköjään se on liikaa pyydetty varsinkin sinun kohdallasi. Sinä jatkat vain kommentointiasi ilman minkäänlaista järkevää tietoa ja kokemusta. Kymmenennen kerran, pysy pois puupää.

      • KetunPelle

        Hei saapas - kuka sanoi, että sinun juttusi kiinnostaisi ketään? Heitä homo voltti ja mene muualle valittamaan. Mitä sanottavaa sinulla on ollut - ei yhtään mitää pelkkää nillitystä. Hanki elämä ja tilaa viinasi tai ole tilaamatta, mutta älä itke turhasta.


      • Teeläksysi

        Voi luoja mikä idiootti.. 🙈 Minä en täällä kommentoisikaan mitään jos ei minun tarvitsisi yrittää saada sinua pysymään täältä poissa häiritsemästä. Minä yritän saada täältä tietoa, mutta sinä paasaat typeryyksiäsi tänne tuon tuosta. Pysy nyt jo poissa ja anna niiden kommentoida joilla on tietoa ja jotain asiaa, alykääpiö.
        Savitatti, vajakki ja heitä homo voltti kommenttiesi perusteella sinun pitäisi täällä kommentoinnin sijaan keskittyä opiskelemaan siellä ala-asteesi 3. luokalla.


      • KokeMuksiax

        Joudut etsimään luokkakaverisi muualta. Hanki elämä ja elä, älä nillitiä.

        Mikä siinä on vaikeata, tilaat maksat ja joko juomat tulevat tai eivät - ei mitään ihmeellistä.
        Edelleen suosittelen kauppoja joilla on verkkokaupan lisäksi myymälä - niiden kanssa ainakaan minulla ei ole ollut ongemia. Se, että olet savitatti ei ole sinun vikasi, mutta siitä huolimatta olet savitatti.


      • Eiuskoeiluupää

        Sinä se sitten jaksat hokea aina samoja asioita, melko rasittava tapaus. Kommenttiesi perusteella taidat juoda juomasi yksin, en nimittäin usko että tältä planeetalta löytyy yhtä ainoaa ihmistä joka jaksaisi sinua kuunnella...
        Osta tai et, omapa on asiasi, savitatti, vajakki.. hohhoijaa.. booriing.. keksi jotain uutta eunukki.
        Minua ei edelleenkään sinun suosituksesi kiinnosta pätkääkään, joten kun et ko. sivustolta ole edelleenkään tilannut niin PYSY POISSA! Got it? Menikö perille? Tuskin, koska olet tyhmempi kuin vasemman jalan saapas.

        PS: katso ylempää asiallisen vastauksen mallia nimimerkiltä jippiiasiakas, jos oppisit siitä a) käytöstapoja b) sitä mitä minä olen kokoajan sinulle yrittänyt takoa sinun pieniin aivoihisi eli vastaajalla oli kokemusta sivustolta tilaamisesta!

        Tuskin sekään auttaa, taidat olla menetetty, toivoton tapaus ja todellinen nollataulu.


      • HankiToinenElämä
        Eiuskoeiluupää kirjoitti:

        Sinä se sitten jaksat hokea aina samoja asioita, melko rasittava tapaus. Kommenttiesi perusteella taidat juoda juomasi yksin, en nimittäin usko että tältä planeetalta löytyy yhtä ainoaa ihmistä joka jaksaisi sinua kuunnella...
        Osta tai et, omapa on asiasi, savitatti, vajakki.. hohhoijaa.. booriing.. keksi jotain uutta eunukki.
        Minua ei edelleenkään sinun suosituksesi kiinnosta pätkääkään, joten kun et ko. sivustolta ole edelleenkään tilannut niin PYSY POISSA! Got it? Menikö perille? Tuskin, koska olet tyhmempi kuin vasemman jalan saapas.

        PS: katso ylempää asiallisen vastauksen mallia nimimerkiltä jippiiasiakas, jos oppisit siitä a) käytöstapoja b) sitä mitä minä olen kokoajan sinulle yrittänyt takoa sinun pieniin aivoihisi eli vastaajalla oli kokemusta sivustolta tilaamisesta!

        Tuskin sekään auttaa, taidat olla menetetty, toivoton tapaus ja todellinen nollataulu.

        Heikot on eväät jos noilla pitäisi elämässä pärjätä. Älä nillitä vaan toimi. Tilaa, maksa ja nauti - mikä tässä on vaiketa.

        Kokemuksia pitäisi saada, ei niitä saa kuin kokeilemalla. Meinaatko toimia vaimon kanssa samalla tavalla, kysyt kavereilta mitä kokemuksia heillä on, vai meinaatko mennä suoraan asiaan ja hankkia niitä kokemuksia ihan itse. Se, että kutsun sinua savitatiksi johtuu siitä, että olet savitatti, siitä ei pääse mihinkään.


      • Aasionaasi

        Taas hoet samaa!! 😂😂🙈🙈 Voi apua mikä aasi! 😂
        Vertauskuvasi on sanalla sanoen hieman huono, on eri asia kokeilla joitain asioita aivan itse kun taas joistakin asioista on hyvä kysyä etukäteen muilta kokemuksia ja tietoa. Mutta ethän sinä idiootti sitäkään tajua. Ei muuta kuin menet takaisin opintokirjojesi ääreen ja teet kotitehtäväsi, kyllä sinä sitten isona alat pikku hiljaa tajuamaan nämä aikuisten jutut ja ehkä, huom ehkä (tuskin...), ymmärrät sinulle muiden kirjoittamiset ja sanomiset. Stay out! Pysy poissa! Joko nyt.. 🙈


      • TottaVaiTaruax
        Aasionaasi kirjoitti:

        Taas hoet samaa!! 😂😂🙈🙈 Voi apua mikä aasi! 😂
        Vertauskuvasi on sanalla sanoen hieman huono, on eri asia kokeilla joitain asioita aivan itse kun taas joistakin asioista on hyvä kysyä etukäteen muilta kokemuksia ja tietoa. Mutta ethän sinä idiootti sitäkään tajua. Ei muuta kuin menet takaisin opintokirjojesi ääreen ja teet kotitehtäväsi, kyllä sinä sitten isona alat pikku hiljaa tajuamaan nämä aikuisten jutut ja ehkä, huom ehkä (tuskin...), ymmärrät sinulle muiden kirjoittamiset ja sanomiset. Stay out! Pysy poissa! Joko nyt.. 🙈

        Taas hoet samaa!! 😂😂🙈🙈 Voi apua mikä pellei! 😂

        Hanki elämä niin saan niitä kaivattuja kokemuksia, että voi olla yksinkertainen savitatti.

        Kirjoittele ihan mitä halua, mutta hanki ne viinat ja sitten saat kokemuksia, ei luulisi olevan vaikeaa. Kysytkö aina muita mitä pitää tehdä? Mistä olet saannut päähäsi, että suoli24 sivuilla olevat jutut olisivat oikeita.

        Tälläkin foorumilla on monia piilomainostajia jotka kehuvat omia olemattomia palvelujaan ja torppaavat huhut huonosta toiminnasta. Miten pystyt erottamaan nämä jutut, huhut, trollit, uutiset, mainokset ja mustamaalamisen toisistaan - et mitenkään.

        Hanki elämä tai oikeatta tietoa, täältä sitä et tule saamaan, ketun pösilö.


      • Vasemmanjalansaapas

        No tiedätkö miksi minun pitää toistaa itseäni? Ymmärrätkö sinä dorka sitä? Sen takia kun sinä nimenomaan et ymmärrä sitä. Sitä, että minä olen jo varmaan sata kertaa kehoittanut sinua lopettamaan idioottimaiset, aiheettomat ja kysymykseeni mitenkään liittymättömät kommentit, mutta ethän sinä taukki sitä tajua, se on tullut jo selväksi. Hanki elämä on tullut ainakin 4 kertaa jo... Kysyit jo edellisessä typerässä kommentissasi kysynkö aina kaikkea ensin... Hanki itse kokemuksia on tullut sekin jo varmaan kuusi kertaa... mene nyt jo helvettiin täältä toistamasta omaa typerää itseäsi. Sinulle kun ei järki puhe mene perille niin ole sitten oma idiootti itsesi, mutta älä enää tuo sitä täällä typerillä kommenteillasi esille, kiitos taukki.
        Sinä olet niin säälittävä, että käytit jopa toista nimimerkkiä omien typerien kommenttiesi pönkittämiseen. Niin säälittävä sinä olet.
        Kyllä täältä aivan järkeviäkin vastauksia saa ja kokemuksia muilta sivustoa käyttäneiltä, tosin ei yhtäkään järkevää sinulta, mutta sitä en enää sinun kommenttiesi perusteella ihmettele yhtään. Ei idiootit osaakaan vastata asiallisesti ja järkevästi.
        Vaikka kiven kovaa julistit, että sivustot ilman omaa myymälää ovat perseestä niin yllättäen täältäkin käyttäjiä on löytynyt jotka todistavat sivuston toimivan, samoin muutama ystäväni ja heidän tuttunsa ovat sivustolta onnistuneesti tilanneet useampaan kertaan. Näin ne kokemuksen kysymiset tulevat edukseni. Kannattaisi kokeilla! Ja päästää irti tuosta vanhanaikaisesta ajattelumallistasi, joka on yhtä idioottimainen kuin sinäkin.
        Edelleen hävettää sinun puolestasi kun muut ihmiset lukevat näitä kommentteja ja katsovat kuinka saatanan tyhmä olet.
        Minulla on elämä ja tilaan juomani mistä haluan se ei edelleenkään kuulu sinulle! Koita nyt jo painaa se pieneen tyhmään päähäsi ja pysy vihdoin pois. Mutta ethän sinä peräkammarin poika sitä tee, koska et ymmärrä puhetta, god damn fool.


      • ÄlätoistaKaikkea

        Kun et tajua niin et tajua - sille en voi mitään. Kokemuksia saa kokemalla asiota, ei lukemalla kirjoja tai nettijuttuja.

        Nettikauppa jolla on myös myymälä on mielestäni parempi - jos et tätäkään ymmärrä niin voi voi.

        Miten ihmeessä pysyt erottamaan kauppiaiden "omakehu" jutut muiden jutuista?
        Itse olen tunnistanut monta kauppiasta - kirjoittavat kuitenkin ostajan kokemuksia, olet ilmeisesti aika herkkäuskoinen hemmo?

        Mutta tärkein asian on se, ET sinä mitään tilaa, kunhan jauhat saibaa, vajakki.


      • Heippaheippa
        ÄlätoistaKaikkea kirjoitti:

        Kun et tajua niin et tajua - sille en voi mitään. Kokemuksia saa kokemalla asiota, ei lukemalla kirjoja tai nettijuttuja.

        Nettikauppa jolla on myös myymälä on mielestäni parempi - jos et tätäkään ymmärrä niin voi voi.

        Miten ihmeessä pysyt erottamaan kauppiaiden "omakehu" jutut muiden jutuista?
        Itse olen tunnistanut monta kauppiasta - kirjoittavat kuitenkin ostajan kokemuksia, olet ilmeisesti aika herkkäuskoinen hemmo?

        Mutta tärkein asian on se, ET sinä mitään tilaa, kunhan jauhat saibaa, vajakki.

        Ja vajakki kahdeksannen kerran.. 🙈 Herran isä sentään..tätä myötähäpeän määrää 🤐🙈
        Taas tuo sama tuttu mielipiteesi nettikaupasta jolla oma myymälä, kuultu on monta kertaa, ei edelleenkään kiinnosta kiviäkään.
        Mutta sovitaan niin, että minä en tajua mitään ja uskon mitä uskon ja mihin uskon ja sinä pysyt nyt poissa täältä häiritsemästä. Hyvästi.


      • ILE1962i
        Vasemmanjalansaapas kirjoitti:

        No tiedätkö miksi minun pitää toistaa itseäni? Ymmärrätkö sinä dorka sitä? Sen takia kun sinä nimenomaan et ymmärrä sitä. Sitä, että minä olen jo varmaan sata kertaa kehoittanut sinua lopettamaan idioottimaiset, aiheettomat ja kysymykseeni mitenkään liittymättömät kommentit, mutta ethän sinä taukki sitä tajua, se on tullut jo selväksi. Hanki elämä on tullut ainakin 4 kertaa jo... Kysyit jo edellisessä typerässä kommentissasi kysynkö aina kaikkea ensin... Hanki itse kokemuksia on tullut sekin jo varmaan kuusi kertaa... mene nyt jo helvettiin täältä toistamasta omaa typerää itseäsi. Sinulle kun ei järki puhe mene perille niin ole sitten oma idiootti itsesi, mutta älä enää tuo sitä täällä typerillä kommenteillasi esille, kiitos taukki.
        Sinä olet niin säälittävä, että käytit jopa toista nimimerkkiä omien typerien kommenttiesi pönkittämiseen. Niin säälittävä sinä olet.
        Kyllä täältä aivan järkeviäkin vastauksia saa ja kokemuksia muilta sivustoa käyttäneiltä, tosin ei yhtäkään järkevää sinulta, mutta sitä en enää sinun kommenttiesi perusteella ihmettele yhtään. Ei idiootit osaakaan vastata asiallisesti ja järkevästi.
        Vaikka kiven kovaa julistit, että sivustot ilman omaa myymälää ovat perseestä niin yllättäen täältäkin käyttäjiä on löytynyt jotka todistavat sivuston toimivan, samoin muutama ystäväni ja heidän tuttunsa ovat sivustolta onnistuneesti tilanneet useampaan kertaan. Näin ne kokemuksen kysymiset tulevat edukseni. Kannattaisi kokeilla! Ja päästää irti tuosta vanhanaikaisesta ajattelumallistasi, joka on yhtä idioottimainen kuin sinäkin.
        Edelleen hävettää sinun puolestasi kun muut ihmiset lukevat näitä kommentteja ja katsovat kuinka saatanan tyhmä olet.
        Minulla on elämä ja tilaan juomani mistä haluan se ei edelleenkään kuulu sinulle! Koita nyt jo painaa se pieneen tyhmään päähäsi ja pysy vihdoin pois. Mutta ethän sinä peräkammarin poika sitä tee, koska et ymmärrä puhetta, god damn fool.

        Voi sinua herra Puupäätä - oletpa Sinä vajakki !


      • Leobold

        Ehkä olisi parempi, jos juttelisitte kasvokkain. Ei taida tuosta selvää tulla. Mistä te oikein kiistelette?


      • Leobold
        Aasionaasi kirjoitti:

        Taas hoet samaa!! 😂😂🙈🙈 Voi apua mikä aasi! 😂
        Vertauskuvasi on sanalla sanoen hieman huono, on eri asia kokeilla joitain asioita aivan itse kun taas joistakin asioista on hyvä kysyä etukäteen muilta kokemuksia ja tietoa. Mutta ethän sinä idiootti sitäkään tajua. Ei muuta kuin menet takaisin opintokirjojesi ääreen ja teet kotitehtäväsi, kyllä sinä sitten isona alat pikku hiljaa tajuamaan nämä aikuisten jutut ja ehkä, huom ehkä (tuskin...), ymmärrät sinulle muiden kirjoittamiset ja sanomiset. Stay out! Pysy poissa! Joko nyt.. 🙈

        Itte olet pökkelöaasi! Ja , ja tumpelo!! ja pöhelö pölvästi!


    • RuskaaPakkaseen
      • Hesaäijätietystihaha

        Ei varsinaisesti liity kysymykseeni ko. sivustolta tilaamisen kokemuksiin ja toimivuuteen, mutta ihan ok juttu.
        Ainoassa kaupungissa.. 😂😂 Ai niinku hesassa vai? 😂 Torvi... 🙈Tämä selitti jo paljon aiempia kommentteja 😂 Toista se on meille, jotka emme asu ainoan kaupungin keskustassa, joutuu miettiä tilaako vai lähteekö itse tien päälle. 🤔🙈


    • Peltisotilas

      4kk sitten tilattu 10-lavaa Sandelsin pinttejä ja hyvin tuli perille reilussa viikossa.. Tein uuden samanmoisen tilauksen,. Palaan asiaan, kun selviää miten lastille kävi..

      • Peltisotilas

        Tilaus tuli taas perille :)


    • Jokkepe

      Kyllä meikäläinen on ihan tyytyväinen alcoexpress.eu toimintaan. On tullu tilattua monesti kaljaa ja vodkaa

    • Janoisa
      • fjkfldkasdköjldsköjad

        Viinahuuto on nykyään latvialaisten omistuksessa ja kyllä se on taas toiminnassa.


    • Vähäntyhmä

      Miten toi kuljetuksen tilaus oikein menee? Kun on tekemässä tilausta alcoexpressin sivulla ja "valitse toimitustapa kohdassa valitsee Fastines kuljetuksen ja laskuttavat kuljetuksen samalla? Välittääkö alcoexpress kuljetustilauksen Fastlinesille vai pitääkö se käydä erikseen tekemässä heidän sivullaan?

    • Isolasti

      Välittää kuljetustilauksen. Itse voit jäädä odottelemaan soittoa kotiinkuljettajalta. Itselläni meni viikko, että sain seurantakoodit. Siitä viikko ja juomat kotona.

    • viinimummeli

      Tilasin tällä viikolla pienenerän kokeeksi laatikkoviinejä, laskulle ja maksu aikaa 14 pvää kun toimitus saapuu. Jään mielenkiinnolla odottelemaan milloin tulevat ja miten tullin kans käy?

      • huurumummeli

        Tasan kaksiviikkoa tilauksesta ja tulivat ehjänä kotiovelle tänne keski-suomeen. Lähetyksen seuranta toimi hienosti netissä. Suosittelen, tilaan uudestaan!


    • Mopomies2

      Onko se pulju yleensä toiminnassa enää? Yritin tilata taas tänään 11.10.2017. Ei jostakin syystä pääse tilauksen loppuun asti.

      • Mopomies2

        po 9.10.2017


    • Henkka778

      On tässä tullu tilattua www.alcoexpress.eu -stä jo pari vuotta. Kyllä suosittelen, homma pelaa.

    • Mopomies2

      Syyskuussa 2017 tilasin, hyvin pelasi ja lasti tuli viikossa Joensuun haja-alueelle. Lasku tuli sähköpostiini ja maksuaikaa oli pari viikkoa. Maksoin eräpäivänä ja Klarnalta tuli kiitokset maksusta sähköpostiin. Nyt lokakuussa olen yrittänyt tilata useampaankin kertaan, mutta ei oikein onnistu. Ei sieltä tule mitään viestiä takaisin. Mikä asia on muuttunut? Onko joku tilannut äskettäin? Toimiiko?

      • TulliMulli

        Tulli hoiti lafkan pois pelistä.


      • vot
        TulliMulli kirjoitti:

        Tulli hoiti lafkan pois pelistä.

        älä puhu paskaa marraskuussa tilasin viimeksi ilman mitään ongelmia!!!


    • Omaankäyttöön

      Viime perjantaina tehty tilaus eikä vielä seuranta koodia ole tullut.Odotellaan josko tällä viikolla tulisi.

      • Ootellessa

        Sama täällä.. Viikon oottanu kieli pitkänä :)


      • Reksu13v

        Olen odottanut jo 2 viikkoa seurantakoodia ei ole tullut ennen kestänyt 3 päivää eikä ne vastaa sähköpostiin aiemmin on vastattu nopeesti ovat varmaan lopettaneet yritykset


      • Ootellessa

        Puoltoista viikkoo luki ittellä Pending.. Nyt puolviikkoo ollu On Hold? Seurantakoodii ei pukkaa...


    • Omaankäyttöön

      Juu sama juttu kun kävin äsken katsomassa.Pending tilassa.

    • satanisti94

      vähä päälle toista viikkoa "on hold" ollu, seurantakoodia ei tietenkää tuu ja sähköpostiin ei vastata

    • Kauheejano

      25.1.2018 tehty tilaus ja nyt 5.2 eli 11 päivää myöhemmin tilassa On Hold. Klarnan lasku on kyllä tullut:) Ennen ehti kuorma tulla ennen laskua.
      Olisko tässä sama vedätys mitä 1000gifts teki ennen loppuaan eli rahaa sisään kun osa maksaa suoraan verkkopankista... Tästä syystä propsit klarna maksuille!!!

      • EiMullaMuutaNyt

        No pakkoko siltä ryssältä on tilata? On niitä muitakin kauppoja!


      • Kauheejano1

        Esim?


      • EiMullaMuutaNyt
        Kauheejano1 kirjoitti:

        Esim?

        Eiköhän ne tämän alueen keskusteluista löydy, muista ketjuista!


      • Sykkiväähuuleen
        EiMullaMuutaNyt kirjoitti:

        Eiköhän ne tämän alueen keskusteluista löydy, muista ketjuista!

        Mutta sinun pitää tulla viisastelemaan ja kertomaan omasta erinomaisuudestasi? Reipas poika.


      • Omaankäyttöön

        Ja klarnalla saa eräpäivään päälle 10 päivää lisää maksuaikaa jos tilausta ei näy.Sen aion vielä katsoa ja jos ei sittenkään ole tullut niin perun koko kaupan ja vaihdan toimittajaa.


      • EiMullaMuutaNyt
        Sykkiväähuuleen kirjoitti:

        Mutta sinun pitää tulla viisastelemaan ja kertomaan omasta erinomaisuudestasi? Reipas poika.

        On vain ystävällisesti kerrottu, ei viisasteltu eikä ole itseä kehuttu millään tavalla, mutta jos joku pentu on oikeasti noin Tampio, että ei niitä ketjuja löydä niin se on ihan oma häpeä! Kasva edes aikuiseksi, jotta pääset tilaamaan jotakin!
        Turha niitä paikkoja on jatkuvasti julkisesti toistaa, ei se tullikaan niin tyhmä ole etteikö seuraisi näitä palstoja!


    • Pertsa

      Ihan hyvin on toiminu. Tilasin viimeks 17.01.18 ja 29.01 tuli kotiovelle

      • Omaankäyttöön

        Maksoitko Pertsa ensin ja sitten lähti tulemaan vai ehtikö tulla ennen laskun maksua? On kyllä ihmeen pitkä toimitusaika.


      • LeBee

        28.1 tehty tilaus ja holdissa on.. onneksi on klarnan kautta maksu. Klarnalle ilmoitin eilen että ei ole lähetys saapunut, laittoivat heiltäkin maksun stoppiin


    • Pulloton

      Tilasin 24.1 . Soitin 6 pvä helmikuuta. Vastasivat että tänään lähtee. Ei lähtenyt, ei näy vieläkään ja tänään on 8 päivä. Soitin Klarnaan, jäädyttivät laskun 30 päiväksi. Ellei tilausta ala kuulumaan ensiviikon aikana, peruutan tilaukseni. Olen kyllä parivuotta ollut asiakkaana ja tämä on ensikerta kun näin pitkään menee ettei tavara ole edes lähtenyt heiltä. Mikä mättää, en tiedä, mutta en myöskään tykkää siitä että valehdellaan päin näköä, se ei edistä luottamusta ko. firmaan!
      Olen ollut tyytyväinen sillä matkahuolto on tuonut lähetykset aina oveni sisäpuolelle ensin soitettuaan ollaanko kotosalla.
      Onko kenellä kokemuksia muista toimittajista, esim. saksasta ja kuinka kuljetus järjestetty kotiovelle?

      • pekkasiitoin2

        itse olen kymmenkunta kertaa tilannu ja saanut tavarani noin 2 viikossa...nyt tilaus tehty 19.1 ja lukee vieläkin on hold,,,,,,,suosittelen netpris.dk kymmenkunta kertaa tilannu ja pisin aika 8 pv tullu alta viikossakin monesti....tulee vaan noutopisteeseen


    • janoinen55

      Olen odottanu 18pv. tilauksesta ja kahden yhteydenoton jälkeen tavarat on matkalla, jossain..
      Katsotaan tuleeko perille ja milloin. Vois ilmoitella jos viivästyy ja ongelmista toimituksesta.

    • Jereehh

      Tilattu tänään ja maksettu, vahvistus tullut sähköpostiin, nyt eikun odotellaan :)

    • Leobold

      Täältäkin tilaus on tehty 9.2.2018. Ja maksettu. Saa nähdä miten käy.
      Noista tullausasioista Suomen tullin verkkosivuilla kirjoitetaan: "Jos tilaat alkoholia EU:n tulli- ja veroalueen ulkopuolelta tai EU:n tullialueelta mutta veroalueen ulkopuolelta, sinun on tulliselvitettävä lähetys ja maksettava siitä maahantuontiverot."
      Jos siis Virosta tilaat, ei tarvitse tulliselvitystä tehdä.

    • Omaankäyttöön

      Eilen tuli viimeinkin tietoa alcoexpressiltä.On kuulemma jotain häikkää ollut järjestelmässä siksi tilaukset jumittaneet.Nyt pitäis myöhästyneet tilaukset lähteä loppuviikosta.Saas nähdä.
      Tuolta netprisiltä tilasin myös viime tiistaina ja Suomessa oli jo perjantaina.Kun siirtyi postille niin kummasti taas jumittaa.Lähetyksen paino tippunut Täällä päässä 2 kiloa eli onko pulloja hajonnut ja nyt siellä ihmetellään likomärkää pahvilootaa ja mietitään mitä tehdään.On tuo postilaitos kyllä täysin paska ja tehoton.No ei se ole ihme kun Kusti joutuu nurtsia leikkaamaan ja vanhuksen vaippoja vaihtamaan.

      • OnHold

        Mulle kertoivat, että eivät ole saaneet ale kokkia toimittajalta luvatusti joten siksi lähetys ollut on hold kohta kuukauden:) Mutta alkuviikosta sitten lähtee.. nyt on 14.2 keskiviikko joten voidaan tietysti puhua vielä alkuviikosta.


      • alkoapu

        Tilaa minulta. Kuljetus koti-ovelle ja maksu kuljetuksen yhteydessä.


    • Omaankäyttöön

      Taitaa jäädä ensimmäiseksi ja viimeiseksi kerraksi tuolta puljusta jos noin pahasti homma tökkii.Eipä auta kun odotella.

      • alkoapu

        Missäpäin Suomea asut? Tila minulta, toimitan kotiovelle asti ja maksu toimituksen yhteydessä.


    • densoilija

      Viranomaiset ovat sulkeneet kaupan.Se siitä sitten.

    • on_se_tärkeetä

      Ykkösellä kun vedät naamaan niin hissillä tulee samantien takasi. Varmasti tullee perille.

      Joissain erissä on ollu vähäisiä määriä metanolia, mutta tuotehan vaan halpenee kun sen määrää lisätään.

    • alkoapu

      Missä päin Suomea asut? Kuljetus kotiovelle ja maksu kuljetuksen yhteydessä. Sopiiko sellainen diili?

      • EiMullaMuutaTänään

        Vähän on huonot nuo yhteystiedot......... Alcoexpressiinkin on paremmat!


    • Ootellessa

      Tilaus On Hold.. Tilauksen laitoin 26.1.

    • AhonEsko

      Nimmerkki alkoapu. Kauppa sinulla kävisi varmaankin paremmin kun laittaisit edes jonkinlaiset yhteystiedot johonkin.

      • EiMullaMuutaTänään

        Kunhan poika vaan lässyttää täällä, ei sillä oikeesti ole mitään myytävää!


    • Spedepasanen

      Tilaus on Hold 3.2 tilattu. Aikaisemmin tavarat tullut 2 viikossa perille.

    • Leobold

      Ei ole kuultu tilauksesta (9.1-18) mitään. Huomenna yritän Klarnalta kokea maksamaani jo maksua takaisin. Taitaa olla toivotonta.

      • Älämenetätoivoa

        Kyllä klarnalta saa rahat takasin jos myyjä ei hoida hommiaan.


    • Ootellessa

      Sain sentään rahani takaisin.. Ikinä en tostapuljusta enää tilaa mitään... Kuukauden pannttasi mun rahoja.

    • petetty_mutta_onnelinen

      Joo tilasin kans. Join ja kaikki pullot oli ihan paskaa. Oksennus tuli. Haluan rahat takasin.

    • jes22

      mikä siellä on nyt homma nimi kun 23.1 tilasin ja On Hold ja sähköpostiin ei vastata :)

    • RässänenPäävi

      Taitaa olla alko monopolin tekosia nämä myöhästymiset, eivät vaan suvaitse kilpailua, tuo se alkoholi vaan valtion kassaan jotakin kun vähittäiskauppaan siirty viron tuotteet mm. lonkero, mitä vielä kielletään kaikki, kun sopii politiikkaan.

      • alkoholirappeuttaa

        Miten Alko liittyy toimituksiin? Taidat olla hieman vajaa? Kuka maksaa kaupan tai Alkon lonkeron hintoja. ehkä joku tyhmä ei kukaan muu.


    • tainnu mennä konkkaan koko paska ko kaljo jäy ei kuulu.,klarnal tänä soitettu et saa rahat takasi

    • Omaankäyttöön

      Sama juttu.Maksu keskeytetty kun ei kuulu mitään.Katseet toisen toimittajan puoleen.

    • Alcoexpress

      Alcoexpress.eu verkkokauppa suljetaan toistaiseksi päivitysten ja uudelleenjärjestelyjen johdosta.
      Kaikki toimittamattomat tilaukset hyvitetään.

    • Uteliasvainkyselee

      Miksi ihmeessä porukat ostavat tällaisista pikkupuljuista joissa ei ole edes firman nimeä eikä mitään yhteystietoja ?

      Esim. Viinikauppa.comilla on kaikki vaihtoehdot olemassa - puhelinnumero, emaili ja chatti.

      • Anonyymi

        Oisko sen takia koska se myy Hartwall Original Long Drink 5,5% 0,33 l ja orange
        mutta sielä viinikaupassa myydän VITTTU 99X24 Hartwall Original Long Drink MAKSAAA SAAATANA 3000€. Eikö ihmiset vittu tajua.

        Suomen alkosta maksaa 24 pack lonkeroo noin 64€
        vs Viro, noin 19-21€

        mIkSeT oStA vIiNiKaUPPa.COMILLA.


    • Ottaa

      TILASIN KUUKAUSI SITTEN 60V. SYNTTÄREITÄ VARTEN JUOMAA ALCOEXPRESSISTÄ JA SEN JÄLKEEN EI OLE KUULUNUT VIINOJA EIKÄ RAHOJA TAKAS . SELVITIN HOMMAA MUUALTA JA NIILLÄ ON KUULEMMA ..ONGELMIA.. TOIMITTAA, MUTTA MITÄÄN ILMOITUSTA TAI VIESTIÄ ASIAKKAALLE EI TEHDÄ. PUHELIMEENKAAN EI VASTATA EIKÄ SÄHKÖPOSTIIN. ÄLKÄÄ VAAN SORTUKO TILAAMAAN MITÄÄN KO. FIRMASTA. RAHA KELPAA MUTTA TUOTE EI SAAVU KOSKAAN PERILLE.
      KELE..TANA..PASKA LAFKA.....

      • Junttipekka

        Kyllä ne on hyvittänyt kaikki avoimet tilaukset. Mulle on vastattu aina tosi nopeasti sekä puhelimeen,että sähköpostiin.


    • Anonyymi

      Onko teillä ollut puheluihin vastaamisen kanssa

      • Anonyymi

        Eivät vastaa puheluihin eikä s-postiin. Tilaus ei ole tullut vaikka maksettu kuljetuksia myöten.


    • Anonyymi

      Komeasti toimii

      • Anonyymi

        No ei toiminut minulla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ei toiminut minulla.

        Hyvin on pelittänyt. Tilannut jo kolmesti. eilen tuli viimeinen satsi.


    • Anonyymi

      Ei tarvitse enää ostaa mitään onneksi. Mahtavatko palauttaa 248 euroa?

    • Anonyymi

      Tein alkoholitilauksen Alcocentrumista 4.11-22. kyydiksi valitsin Erlinerin. No , odottelin tilausta viikkoja . Kukaan ei vaivautunut vastaamaan sähköposteihin kun kysyin lähetyksen perään. Klarnan lasku oli tulossa maksuun joten otin sinne yhteyttä. Alkoivat selvittään missä vika . Kuljetus sitte ilmoitti että tulli oli tullut väliin. Sain sitte peruttua tilauksen ja kuljetus palautti rahat joulukuun 16. p. ja Klarna ilmoitti sopineensa Alcocentrumin peruutuksesta. Mutta ! Verottajalta tuli kirje tullimaksusta. Vastasin verottajalle määräaikaan nennessä , sieltä tuli vastaus ettei riitä todistus. Erinäisten ongelmien takia jäi lukematta tuo vastaus . Nyt oon verottajalle auki 460 € kun itse tilaus olisi maksanut 190 € . Äsken puhuin verottajan kans että kannttaa maksaa ja tehdä oikaisuvaatimus ja odottaa rahoja takas ( 10 kk). Että lukekaa tarkkaan tilausohjeet vaikkei Alcocentrum neuvo missään kohdassa miten verot pitäis maksaa. Oikeastaan siihen tullijuttuun liittyy tuo kuljetusfirma.
      Että tästä lähtien ostan turvallusesti Alkosta

    • Anonyymi

      Vältän jatkossa alcocentrumia ku on niin kummaa toimintaa

    • Anonyymi

      Alcocentrum ei vastaa viesteihin eikä puheluihin. Ne taitaa rahoittaa tilauksia uusilla tilauksilla että saavat niitä purettua vanhimmasta päästä. Ukko puhelimessa kun joskus puhuin kuulosti kekkulilta.

    • Anonyymi

      Tappelen juuri verottajan kanssa alkoholi-ja alkoholijuomaverosta. Tein ensimmäistä kertaa tilauksen Alcocentrumista marraskuussa - 22. Kun sitä ei alkanut kuulumaan eikä vastattu sähköposteihin niin peruin tilauksen ja ilmoitin kuljetukselle peruutuksesta, joka palautti maksun. Klarnalle ilmoitin myös peruutuksesta kun sitä ei kuulunut. Tammikuussa tuli verottajalta aika ikävä veromaksu tilauksesta. Tein oikaisuvaatimuksen joka ei mennyt läpi kun olin kuitenkin tilannut. Niille ei mennyt jakeluun etten saanut mitään ja maksan verot tyhjästä. Nyt yritän taas vakuutella niitä. Tilaus olisi maksanut 200 €. verot korkojen kanssa yli 400 €. Että sillai, 400 € ihan tyhjästä

    • Anonyymi

      Kaverini sokeutui toisesta silmästä, tilattuaan täältä laatikollisen 80% Vodka. Pullossa oli etanolia. Tapahtui viime uutena vuotena, olkaa varovaisia.

      • Anonyymi

        voiko olla että pullossa oli oikeasti etanolia HUI!!!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        voiko olla että pullossa oli oikeasti etanolia HUI!!!!!

        Mistä tietää, että viinassa on etanolia ja miten sen saa pois?


    Ketjusta on poistettu 25 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      137
      1926
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1908
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1858
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1640
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1448
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1266
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1160
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1137
    Aihe