alcoexpress.eu

Kokemusta toimiiko tuleeko tilaukset perille.
Ilmianna
Jaa

52 Vastausta

Alcoexpress.eu myy kaikki tuotteet Virossa varastossa eikä itse kuljeta tuotteita - eli verovastuu on vieritetty ostajalle....tämä tarkoittaa sitä, että tavarat voivat jäädä tulliin jos et ole maksanut valmisteveroja. Jos tilaat, käy hakemassa ihan itse Virosta - ei tule ongelmia.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
3 VASTAUSTA:
Oliko tuo sinun kokemuksesi alcoexpress.eu -kaupasta, jollaista aloittaja kysyi?
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Eikö siinä pitänyt olla 4 päivää aikaa tehdä ilmoitus, kun tavarat on tulleet? Ja voihan sen unohtaa, sen ilmoituksen.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
0.gp kirjoitti:
Oliko tuo sinun kokemuksesi alcoexpress.eu -kaupasta, jollaista aloittaja kysyi?
Jos kauppa ei maksa vaadittuja veroja en tilaa ko kaupasta.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Itse olen tilannut kaksi satsia ongelmitta kotiovelle, tulliin eivät ole jääneet.

Käsittääkseni Suomen tullissa eivät näitä lähetyksiä toistaiseksi pysäytä, mutta tuohon on ilmeisesti suunnitteilla (taas) jotain muutoksia...
Ilmianna
Jaa
miten nopeasti muilla on tilaukset lähteneet tulemaan? oma tilaus tehty 02.06.2017 eikä ole vieläkään lähtenyt.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Ehkä tilauksessasi oli jotain joka oli loppu varastosta, ja tavaraa pitää odotella muutama päivä?
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
30.5. tilaus sisään eikä ole kuulunut mitään... oliskohan ruuhkaa tulevan juhannuksen ja veronkorotuksen takia...??
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
itsellä lähti eilen illalla tulemaan ja sain seurantakoodin. tilaus 02.06.2017 ja 07.06.2017 lähtivät tulemaan :)
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Itselläni ei lähtenyt...missä vika?
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Varmaan ruuhka. Eiköhän ne sieltä tuu
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
30.5. lähti tilaus, tänään 9.6. tuli seurantakoodit lähetykselle.
Nyt jännätään ehtiikö juhannukseksi.
Ilmianna
Jaa
Lähetystunnus

Palvelu
-
Lisäpalvelut

-

Aika Lähetyksen tila Paikka
09.06.2017, 11:50 Lähtenyt HELSINKI
08.06.2017, 22:54 Vastaanotettu kuljetettavaksi HELSINKI

soitin matkauoltoon ja kysyin paketista olisi pitänyt kuulemma jo saapua. sanoivat että yrittävät löytää paketin ja soittavat huomenna.
Ilmianna
Jaa
30.5. tilaus
9.6. seurantakoodit
15.6. tuotteet kotona
Ilmianna
Jaa
22.6 tilattu eikä näy kyselyistä huolimatta.sanoivat laittavansa postiin kyselyn jo viikko sitten mutta ei mitään yhteyttä.
Viinikauppa.com on parempi la sieltä jo tulossa vaikka tilasin 3.7
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
2 VASTAUSTA:
sama itselläkin tilanne.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
onneksi tilasin klarna laskulla pitää kohta ottaa sinne yhteyttä ja perua lasku. kun firma ei vaivaudu edes vastaamaan ja puhelin ollut heilä pelkästään kiini.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti

Ylläpito on poistanut tästä viestin sääntöjen vastaisena.

Ilmianna
Jaa

Ylläpito on poistanut tästä viestin sääntöjen vastaisena.

Ilmianna
Jaa
Pitäis tilailla, voidaanko suositella? 🤔
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
4 VASTAUSTA:
Lue yllä olevat jutut ja päättele ihan itse...itse en tilaisi.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
JokuTilaa kirjoitti:
Lue yllä olevat jutut ja päättele ihan itse...itse en tilaisi.
Aijjoo, kiitos vinkistä, en olis ite hoksannutkaan lukea aiempia kommentteja ilman sun järkevää vastaustasi.. 🙈 Kysyin kuitenkin suosituksia eli mahdollisia muiden ihmisten kokemuksia sivustolta tilaamisesta, en sinun mielipidettäsi. Jos ei siis ole muuta kuin mielipiteesi niin pidä se kiitos itselläsi ja mene muualle kommentoimaan jos on jotain järkevämpää sanottavaa johonkin toiseen aiheeseen.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Oletko aina ollut yhtä tyhmä vai onko pitänyt oikein harjoitella?

Vittu...ko sitä kyselet tyhmiä - jos viimeiset tilaukset ovat jääneet jonnekin matkalle eikä firma edes vastaa viesteihin mitä pitäisi ajatella? Vai ajatteletko yhtään mitään - sääliksi käy tulevaa morsianta, muista käyttää kuitenkin ehkäisyä, vajakkeja on tässä maassa jo aivan tarpeeksi.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Hui, tais osua pahasti kun noin aloit toista tietämättäsi solvaamaan, anteeksi. ☺️ Vieläkin jaksat kehoituksestani huolimatta jakaa järkeviä vastauksiasi... ei tarvitsisi. Yhä vain tarkoitan omaa kokemusta kyseiseltä sivustolta omaavia kommentoimaan, sinun mielipiteesi ei edelleenkään kiinnosta ketään, yhtään ketään. Yllä olevat kommentit ovat yksittäistapauksia, kaipaan useamman ihmisen otantaa. Ja sitä paitsi tilanteet voivat muuttua päivittäin, jospa kadoksissa olleet kuormatkin ovat jo tulleet takaisin kartalle. Mutta turha minun on sinulle tätä selittää, sama kuin puhuisi puulle.

PS: mitä tyhmyys ja ehkäisy asioihin tulee, niin jos omistat peilin niin kannattaisi nopeasti vilkaista siihen ettei tule vahinkoa. 😉🙈
PS2: jos sinun käy sääliksi minun tulevani morsiameni, niin en voi kuin kuvitella kuinka paljon säälit omia vanhempiasi, jos sitä ymmärrät edes tehdä...
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Olet huono vittu...maan, olethan savitatti. Älä kysele jos vastaukset eivät kiinnosta, osta viinasi mistä lystää ja edelleen ... sääliksi käy.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
9 VASTAUSTA:
Edelleen, älä vastaile jos ei ole asiaa. Vastaukset kiinnostaa kun on oikeata asiaa eikä omia mielipiteitä muiden kokemuksista niinkuin sinulla. Sulla ei kokemusta ko. sivustolta tilaamisesta ole, joten mitä vieläkin kirjoittelet? Vie näsäviisas nenäsi muualle kiitos. Ja edelleen lisääntyvä surku vanhempiasi kohtaan 😔
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Mistä päättelit kokemukseni? Minulla on aika monesta kaupasta kokemusta, hyvästä ja huonosta - kaikkia kokemuksia ei tarvitse hankkia itse. Netissä on toimivia kauppoja vaikka ja kuinka paljon, miten jaksat innostua tästä firmasta? Huonot valikoimat, huono maine, eikä hinnat ole sen halvempia kuin muilla.

Jos oikeasti olet ostamassa viinaa ja olet sen ikäinen, että sitä osaat käyttää löydät netistä firmoja joilla on myymälä sekä nettikauppa - yleensä nämä ovat ne joilta kannattaa ostaa.
Mutta koska olet savitatti pitää kaikki kokea itse, eli ei muuta kuin tilaamaan....ja ne xs kondoomit saa huomaamattomasti postimyynnistä.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
EiVajakkejaKiitos kirjoitti:
Mistä päättelit kokemukseni? Minulla on aika monesta kaupasta kokemusta, hyvästä ja huonosta - kaikkia kokemuksia ei tarvitse hankkia itse. Netissä on toimivia kauppoja vaikka ja kuinka paljon, miten jaksat innostua tästä firmasta? Huonot valikoimat, huono maine, eikä hinnat ole sen halvempia kuin muilla.

Jos oikeasti olet ostamassa viinaa ja olet sen ikäinen, että sitä osaat käyttää löydät netistä firmoja joilla on myymälä sekä nettikauppa - yleensä nämä ovat ne joilta kannattaa ostaa.
Mutta koska olet savitatti pitää kaikki kokea itse, eli ei muuta kuin tilaamaan....ja ne xs kondoomit saa huomaamattomasti postimyynnistä.
Ei herran jumala... mitä puhuin siitä puulle puhumisesta aiemmin.. 🙈 Edelleen kysyin kokemuksia tästä ko. firmasta tilaamisesta ja sinulla ei edelleenkään niitä ole, niin eikö olisi järkevämpää pitää jo se suuri suusi kiinni. Voi olla, että tämä ei ole paras firma mistä tilata, mutta silti kysyin kokemuksia tilaajilta juuri tästä firmasta. Monille kuitenkin ollut toimiva paikka ja hinnat ovat aivan ok sekä valikoima mielestäni myös. On oma asiani mistä juomani hankin, joten älä vaivaa sillä pieniä aivojasi. Jos ei EDELLEENKÄÄN ole mitään asiaa niin ole hyvä ja mene pois, dorka.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Hei - älä häpeä itseäsi, ole rohkeasti savitatti. Hinnat ja valikoimat eivät ole kehuttavia. Mutta jos et paremmasta välitä - kokeile tilata sillä se selviää, ei tarvitse sen jälkeen turhasta länkyttää.

Minulla oli asiaa ja jopa neuvoin sinua, mutta oliko lause liian pitkä ettet ymmärtänyt sitä?
"Jos oikeasti olet ostamassa viinaa ja olet sen ikäinen, että sitä osaat käyttää löydät netistä firmoja joilla on myymälä sekä nettikauppa - yleensä nämä ovat ne joilta kannattaa ostaa."

Lyhyemmin, kannattaa vältellä yrityksiä joilla on vain nettikauppa. Mutta sinä teet omat valintasi ihan itse ja se siitä.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
EiUskoOnToope kirjoitti:
Hei - älä häpeä itseäsi, ole rohkeasti savitatti. Hinnat ja valikoimat eivät ole kehuttavia. Mutta jos et paremmasta välitä - kokeile tilata sillä se selviää, ei tarvitse sen jälkeen turhasta länkyttää.

Minulla oli asiaa ja jopa neuvoin sinua, mutta oliko lause liian pitkä ettet ymmärtänyt sitä?
"Jos oikeasti olet ostamassa viinaa ja olet sen ikäinen, että sitä osaat käyttää löydät netistä firmoja joilla on myymälä sekä nettikauppa - yleensä nämä ovat ne joilta kannattaa ostaa."

Lyhyemmin, kannattaa vältellä yrityksiä joilla on vain nettikauppa. Mutta sinä teet omat valintasi ihan itse ja se siitä.
Sulla on jäänyt levy soimaan, unohda jo tuo typerä savitatti vitsisi, hävettää sun puolesta 🙈
EDELLEENKÄÄN en kysynyt neuvoja vaan KOKEMUKSIA!! Ymmärrä nyt jo toope..
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Sivusta seuranneena hieman huvittaa, mitä Puullepuhuja kaipaa? Jos muut sanovat älä tilaa tai tilaa muualta, mitä muuta tietoa kaipaat?
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
RuskaaPakkasessako kirjoitti:
Sivusta seuranneena hieman huvittaa, mitä Puullepuhuja kaipaa? Jos muut sanovat älä tilaa tai tilaa muualta, mitä muuta tietoa kaipaat?
Mistä teitä sikiää herran jestas! 😂😂
Muut sanovat? Täällä on minulle kommentoinut tasan yksi henkilö ja sekin vain omia mielipiteitä ja neuvoja eli ei mitään konkreettista siihen aiheeseen mitä minä kysyin. En tiedä kuinka painokkaasti minun pitää tuoda se esille täällä, kun tuntuu, että täällä lukijat eivät osaa luetun ymmärrystä laisinkaan. Ketkä niitä vajakkeja oikein ovatkaan? 🤔 KOKEMUKSIA, KOKEMUKSIA, KOKEMUKSIA!!!
Muut älkää vaivautuko kommentoimaan. Ehkä olisi helpompi antaa asian vain olla kun ei täältä tunnu löytyvän järjellisiä ihmisiä kommentoimaan ollenkaan...
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Kyllä on hyvin toiminnu. Oon tilannut jo viis kertaa alcoexpress.eu-sta
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Jippiiasiakas kirjoitti:
Kyllä on hyvin toiminnu. Oon tilannut jo viis kertaa alcoexpress.eu-sta
Kiitos vastauksestasi!
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti

Tästä on poistettu viesti sääntöjen vastaisena.

Ilmianna
Jaa
Et sitten viitsinyt tai ymmärtänyt lukemaasi...sille ei voi mitään. Älä turhaan huuda, ei se auta,
Tilaa juomat tai ole tilaamatta, se on sinun oma ongelmasi - kettuako se muille kuullu mitä ja mistä olet ostamassa.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
2 VASTAUSTA:
Amen! Vihdoin jotain järkevää sanottavaa, toki ei edelleenkään niitä kokemuksia mitä olen peräänkuuluttanut, mutta se ei tunnu apinoille menevän järkeen kirveelläkään. Ilmeisesti on vain hauskaa kommentoida ja näyttää tyhmältä.. 🤔🙈
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Voiluojamitäsakkia kirjoitti:
Amen! Vihdoin jotain järkevää sanottavaa, toki ei edelleenkään niitä kokemuksia mitä olen peräänkuuluttanut, mutta se ei tunnu apinoille menevän järkeen kirveelläkään. Ilmeisesti on vain hauskaa kommentoida ja näyttää tyhmältä.. 🤔🙈
Hyvin onnistut näyttämään tyhmältä, oikein hyvin - mitä tilaisit vain oletko vain tilaavinasi vajakki? Taitaa olla häätkin pelkää feikkiä, toivottavasti.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti

Ilmianna
Jaa

Ilmianna
Jaa
Ja mitähän se sinulle kuuluu tilasinko vai en ja jos tilasin niin mitä tilasin. Pidä vain huoli omista asioistasi typerys. Ja lopeta turha kommentointi kun ei sinulla vieläkään ole mitään asiaa. Sitten kun olet tilannut ko. sivustolta niin sen jälkeen voit tulla kommentoimaan lisää, muuten tee itsellesi ja muille palvelus ja pysy poissa, kiitos.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
2 VASTAUSTA:
Mitä se sinulle kuuluu mitä mitä teen tai mitä kokemuksia minulla on! Sitten kun olet tilannut kerro miten kävi - tuskin sinä mitään tilaat, kunhan pelleilet. Vajakki.
Tee palvelus ja hanki elämä.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
En sanonutkaan, että sinun olisi tultava kommentoimaan, mutta silloin sinulla ainakin olisi jotain oleellista asiaa. Nyt sinulla ei ole mitään, etkä sinä idiootti ymmärrä pysyä poissa ja olla kommentoimatta vaikka kuinka montaa kertaa sen sinulle sanoisi. Niin saatanan tyhmä sinä olet.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti

Ilmianna
Jaa
Sinä mitään tilaa, ei sinulla ole edes rahaa eikä häitä, hämmennät vai soppaa et mitään muuta.

Mitä sinä muiden kokemuksilla teet, hankin niitä ihan itse. Tee tilaus ja nauti juomat - ei voi olla helpompaa. Itse tilasin (en kyseiseltä firmalta) juomat keskiviikkona ja tänään DHL pudottaa paketin ovelle. Miksi tilasin - huippu valikoimat ja kohtuulliset hinnat sekä luotettava toimija, ei ole markkinoiden halvin, mutta yksi parhaista.
Ilmianna
Jaa
Sinä olet kyllä tyhmä kuin saapas. Kuinka monta kertaa olen sanonut, että mielipiteesi ei kiinnosta ketään? Kuinka monta kertaa olen sanonut, että pysy poissa? Ei mene jakeluun sitten millään, taukki. Minua ei kiinnosta mistä sinä tilaat juomasi, minua ei kiinnosta mikään muu kuin se mitä kysyin eli ne kokemukset ko. sivustolta tilaamisesta. Ymmärrä nyt jo herran jumala... Eikä se ole oleellista, eikä se kuulu sinulle, tilaanko minä ne juomat vai haenko itse vai mitä teen, onko minulla häitä vai ei, kysymys on kysymys ja siihen olettaa saavansa asiallisia vastauksia, mutta näköjään se on liikaa pyydetty varsinkin sinun kohdallasi. Sinä jatkat vain kommentointiasi ilman minkäänlaista järkevää tietoa ja kokemusta. Kymmenennen kerran, pysy pois puupää.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
10 VASTAUSTA:
Hei saapas - kuka sanoi, että sinun juttusi kiinnostaisi ketään? Heitä homo voltti ja mene muualle valittamaan. Mitä sanottavaa sinulla on ollut - ei yhtään mitää pelkkää nillitystä. Hanki elämä ja tilaa viinasi tai ole tilaamatta, mutta älä itke turhasta.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Voi luoja mikä idiootti.. 🙈 Minä en täällä kommentoisikaan mitään jos ei minun tarvitsisi yrittää saada sinua pysymään täältä poissa häiritsemästä. Minä yritän saada täältä tietoa, mutta sinä paasaat typeryyksiäsi tänne tuon tuosta. Pysy nyt jo poissa ja anna niiden kommentoida joilla on tietoa ja jotain asiaa, alykääpiö.
Savitatti, vajakki ja heitä homo voltti kommenttiesi perusteella sinun pitäisi täällä kommentoinnin sijaan keskittyä opiskelemaan siellä ala-asteesi 3. luokalla.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Joudut etsimään luokkakaverisi muualta. Hanki elämä ja elä, älä nillitiä.

Mikä siinä on vaikeata, tilaat maksat ja joko juomat tulevat tai eivät - ei mitään ihmeellistä.
Edelleen suosittelen kauppoja joilla on verkkokaupan lisäksi myymälä - niiden kanssa ainakaan minulla ei ole ollut ongemia. Se, että olet savitatti ei ole sinun vikasi, mutta siitä huolimatta olet savitatti.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Sinä se sitten jaksat hokea aina samoja asioita, melko rasittava tapaus. Kommenttiesi perusteella taidat juoda juomasi yksin, en nimittäin usko että tältä planeetalta löytyy yhtä ainoaa ihmistä joka jaksaisi sinua kuunnella...
Osta tai et, omapa on asiasi, savitatti, vajakki.. hohhoijaa.. booriing.. keksi jotain uutta eunukki.
Minua ei edelleenkään sinun suosituksesi kiinnosta pätkääkään, joten kun et ko. sivustolta ole edelleenkään tilannut niin PYSY POISSA! Got it? Menikö perille? Tuskin, koska olet tyhmempi kuin vasemman jalan saapas.

PS: katso ylempää asiallisen vastauksen mallia nimimerkiltä jippiiasiakas, jos oppisit siitä a) käytöstapoja b) sitä mitä minä olen kokoajan sinulle yrittänyt takoa sinun pieniin aivoihisi eli vastaajalla oli kokemusta sivustolta tilaamisesta!

Tuskin sekään auttaa, taidat olla menetetty, toivoton tapaus ja todellinen nollataulu.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Eiuskoeiluupää kirjoitti:
Sinä se sitten jaksat hokea aina samoja asioita, melko rasittava tapaus. Kommenttiesi perusteella taidat juoda juomasi yksin, en nimittäin usko että tältä planeetalta löytyy yhtä ainoaa ihmistä joka jaksaisi sinua kuunnella...
Osta tai et, omapa on asiasi, savitatti, vajakki.. hohhoijaa.. booriing.. keksi jotain uutta eunukki.
Minua ei edelleenkään sinun suosituksesi kiinnosta pätkääkään, joten kun et ko. sivustolta ole edelleenkään tilannut niin PYSY POISSA! Got it? Menikö perille? Tuskin, koska olet tyhmempi kuin vasemman jalan saapas.

PS: katso ylempää asiallisen vastauksen mallia nimimerkiltä jippiiasiakas, jos oppisit siitä a) käytöstapoja b) sitä mitä minä olen kokoajan sinulle yrittänyt takoa sinun pieniin aivoihisi eli vastaajalla oli kokemusta sivustolta tilaamisesta!

Tuskin sekään auttaa, taidat olla menetetty, toivoton tapaus ja todellinen nollataulu.
Heikot on eväät jos noilla pitäisi elämässä pärjätä. Älä nillitä vaan toimi. Tilaa, maksa ja nauti - mikä tässä on vaiketa.

Kokemuksia pitäisi saada, ei niitä saa kuin kokeilemalla. Meinaatko toimia vaimon kanssa samalla tavalla, kysyt kavereilta mitä kokemuksia heillä on, vai meinaatko mennä suoraan asiaan ja hankkia niitä kokemuksia ihan itse. Se, että kutsun sinua savitatiksi johtuu siitä, että olet savitatti, siitä ei pääse mihinkään.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Taas hoet samaa!! 😂😂🙈🙈 Voi apua mikä aasi! 😂
Vertauskuvasi on sanalla sanoen hieman huono, on eri asia kokeilla joitain asioita aivan itse kun taas joistakin asioista on hyvä kysyä etukäteen muilta kokemuksia ja tietoa. Mutta ethän sinä idiootti sitäkään tajua. Ei muuta kuin menet takaisin opintokirjojesi ääreen ja teet kotitehtäväsi, kyllä sinä sitten isona alat pikku hiljaa tajuamaan nämä aikuisten jutut ja ehkä, huom ehkä (tuskin...), ymmärrät sinulle muiden kirjoittamiset ja sanomiset. Stay out! Pysy poissa! Joko nyt.. 🙈
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Aasionaasi kirjoitti:
Taas hoet samaa!! 😂😂🙈🙈 Voi apua mikä aasi! 😂
Vertauskuvasi on sanalla sanoen hieman huono, on eri asia kokeilla joitain asioita aivan itse kun taas joistakin asioista on hyvä kysyä etukäteen muilta kokemuksia ja tietoa. Mutta ethän sinä idiootti sitäkään tajua. Ei muuta kuin menet takaisin opintokirjojesi ääreen ja teet kotitehtäväsi, kyllä sinä sitten isona alat pikku hiljaa tajuamaan nämä aikuisten jutut ja ehkä, huom ehkä (tuskin...), ymmärrät sinulle muiden kirjoittamiset ja sanomiset. Stay out! Pysy poissa! Joko nyt.. 🙈
Taas hoet samaa!! 😂😂🙈🙈 Voi apua mikä pellei! 😂

Hanki elämä niin saan niitä kaivattuja kokemuksia, että voi olla yksinkertainen savitatti.

Kirjoittele ihan mitä halua, mutta hanki ne viinat ja sitten saat kokemuksia, ei luulisi olevan vaikeaa. Kysytkö aina muita mitä pitää tehdä? Mistä olet saannut päähäsi, että suoli24 sivuilla olevat jutut olisivat oikeita.

Tälläkin foorumilla on monia piilomainostajia jotka kehuvat omia olemattomia palvelujaan ja torppaavat huhut huonosta toiminnasta. Miten pystyt erottamaan nämä jutut, huhut, trollit, uutiset, mainokset ja mustamaalamisen toisistaan - et mitenkään.

Hanki elämä tai oikeatta tietoa, täältä sitä et tule saamaan, ketun pösilö.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
No tiedätkö miksi minun pitää toistaa itseäni? Ymmärrätkö sinä dorka sitä? Sen takia kun sinä nimenomaan et ymmärrä sitä. Sitä, että minä olen jo varmaan sata kertaa kehoittanut sinua lopettamaan idioottimaiset, aiheettomat ja kysymykseeni mitenkään liittymättömät kommentit, mutta ethän sinä taukki sitä tajua, se on tullut jo selväksi. Hanki elämä on tullut ainakin 4 kertaa jo... Kysyit jo edellisessä typerässä kommentissasi kysynkö aina kaikkea ensin... Hanki itse kokemuksia on tullut sekin jo varmaan kuusi kertaa... mene nyt jo helvettiin täältä toistamasta omaa typerää itseäsi. Sinulle kun ei järki puhe mene perille niin ole sitten oma idiootti itsesi, mutta älä enää tuo sitä täällä typerillä kommenteillasi esille, kiitos taukki.
Sinä olet niin säälittävä, että käytit jopa toista nimimerkkiä omien typerien kommenttiesi pönkittämiseen. Niin säälittävä sinä olet.
Kyllä täältä aivan järkeviäkin vastauksia saa ja kokemuksia muilta sivustoa käyttäneiltä, tosin ei yhtäkään järkevää sinulta, mutta sitä en enää sinun kommenttiesi perusteella ihmettele yhtään. Ei idiootit osaakaan vastata asiallisesti ja järkevästi.
Vaikka kiven kovaa julistit, että sivustot ilman omaa myymälää ovat perseestä niin yllättäen täältäkin käyttäjiä on löytynyt jotka todistavat sivuston toimivan, samoin muutama ystäväni ja heidän tuttunsa ovat sivustolta onnistuneesti tilanneet useampaan kertaan. Näin ne kokemuksen kysymiset tulevat edukseni. Kannattaisi kokeilla! Ja päästää irti tuosta vanhanaikaisesta ajattelumallistasi, joka on yhtä idioottimainen kuin sinäkin.
Edelleen hävettää sinun puolestasi kun muut ihmiset lukevat näitä kommentteja ja katsovat kuinka saatanan tyhmä olet.
Minulla on elämä ja tilaan juomani mistä haluan se ei edelleenkään kuulu sinulle! Koita nyt jo painaa se pieneen tyhmään päähäsi ja pysy vihdoin pois. Mutta ethän sinä peräkammarin poika sitä tee, koska et ymmärrä puhetta, god damn fool.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Kun et tajua niin et tajua - sille en voi mitään. Kokemuksia saa kokemalla asiota, ei lukemalla kirjoja tai nettijuttuja.

Nettikauppa jolla on myös myymälä on mielestäni parempi - jos et tätäkään ymmärrä niin voi voi.

Miten ihmeessä pysyt erottamaan kauppiaiden "omakehu" jutut muiden jutuista?
Itse olen tunnistanut monta kauppiasta - kirjoittavat kuitenkin ostajan kokemuksia, olet ilmeisesti aika herkkäuskoinen hemmo?

Mutta tärkein asian on se, ET sinä mitään tilaa, kunhan jauhat saibaa, vajakki.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
ÄlätoistaKaikkea kirjoitti:
Kun et tajua niin et tajua - sille en voi mitään. Kokemuksia saa kokemalla asiota, ei lukemalla kirjoja tai nettijuttuja.

Nettikauppa jolla on myös myymälä on mielestäni parempi - jos et tätäkään ymmärrä niin voi voi.

Miten ihmeessä pysyt erottamaan kauppiaiden "omakehu" jutut muiden jutuista?
Itse olen tunnistanut monta kauppiasta - kirjoittavat kuitenkin ostajan kokemuksia, olet ilmeisesti aika herkkäuskoinen hemmo?

Mutta tärkein asian on se, ET sinä mitään tilaa, kunhan jauhat saibaa, vajakki.
Ja vajakki kahdeksannen kerran.. 🙈 Herran isä sentään..tätä myötähäpeän määrää 🤐🙈
Taas tuo sama tuttu mielipiteesi nettikaupasta jolla oma myymälä, kuultu on monta kertaa, ei edelleenkään kiinnosta kiviäkään.
Mutta sovitaan niin, että minä en tajua mitään ja uskon mitä uskon ja mihin uskon ja sinä pysyt nyt poissa täältä häiritsemästä. Hyvästi.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti

Ilmianna
Jaa

Ilmianna
Jaa

Ilmianna
Jaa

Ilmianna
Jaa

Ilmianna
Jaa
Vajakki jos viitisisit tehdä muutakin kuin kitistä olisi löytänyt tämän jutun. Ei kokemus mutta lukea kannatta varsinkin kun et tunnu tietävän asiasta yhtään mitään, mutta olet kuitenkin kova poika kiroilemaan.

https://suomimedia.wordpress.com/2015/02/02/alkoholin-tilaaminen-ulkomailta-on-laillista-ja-veroja-ei-tarvitse-maksaa-suomeen/

Ps asun ihan tässä keskustassa, siinä Suomen ainossa kaupungissa ja laivalla pääsee nopeasti hakemaan lastin jos haluaa - ilman nettitilaamistakin.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Ei varsinaisesti liity kysymykseeni ko. sivustolta tilaamisen kokemuksiin ja toimivuuteen, mutta ihan ok juttu.
Ainoassa kaupungissa.. 😂😂 Ai niinku hesassa vai? 😂 Torvi... 🙈Tämä selitti jo paljon aiempia kommentteja 😂 Toista se on meille, jotka emme asu ainoan kaupungin keskustassa, joutuu miettiä tilaako vai lähteekö itse tien päälle. 🤔🙈
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti

Ilmianna
Jaa

Vastaa alkuperäiseen viestiin

alcoexpress.eu

Kokemusta toimiiko tuleeko tilaukset perille.

5000 merkkiä jäljellä

Peruuta