Toinen ahdistaa ja ärsyttää kokoajan syyttä

onkosamanlaisia

Minulla on nyt siis päättynyt jo parisuhde tai ollaan pidetty nyt väliä ja ei enää seurustella mutta katotaan miten etenee ja millasia fiiliksia toisille herää, mutta siis seurustelin kumppanini kanssa alle puolitoista vuotta, kun tilanne eskaloitui. Keksin esimerkiksi riitoja tyhjistä asioista, joita yhtäkään en enää jälkeenpäin muista, nalkutan, puhun melkein huutaen, en voi nauraa tai hymyillä sen ihmisen seurassa normaalisti ja tunnen oloni ahdistuneeksi, vaikka se kumppanini on melkeinpä täydellinen. Olemme nuoria molemmat eikä arjen tylsä harmaus tai yksipuolinen lastenhoito vaikuta mitenkään asiaan. Vielä kun olimme yhdessä niin välttelin häntä vähän väliä ja viikko ennen seurustelua olin vain viikon laittamatta melkeimpä mitään ja se tuntui hyvältä, mutta nyt kun se on virallista, että tosiaan saan olla ja tehä kaiken rauhassa, niin alkaa kaduttaa ja syyttää itseään, vaikka en voinut niellä sen hetkistä vihaa mitenkään pois.
Minulle tapahtui tässä suhteessä syrjähyppy, että melkein menin sänkyyn toisen ihmisen kanssa (en siis mennyt mutta pussailtiin jne.) ja siitä asti kun se tapahtui ja unohtui niin parisuhde ei ollu ennallaan. Itseasiassa se toinen ei edes oikeen näyttäny kiinnostavan että tilannetta tapahtui ja ennenkun ehdin tyyliin edes pyytää anteeksi ja kertoo mitä sen takana oli niin se olikin annettu anteeksi ja hyväksytty. Tämän jälkeenhän pitäis olla kiitollinen ja kaikkea, mutta minua lähinnä ärsytti, etten saanut ansioni mukaan ja kun kumppanini minua niin hyvin kohteli niin minun olisi pitänyt olla onnellinen (se syrjähyppyihminen leikki tunteillani ja ilman lupaani kouri rintoja kun luuli, että "nukuin" yms, jos oltiin jossain juomassa ja nukuttiin vaikka samas sängys tai vierekkäisillä patjoilla.). Minua oli aina häirinnyt kumppanini lässyttäminen. Pidän miehekkäistä miehistä ja naisissa taas pidän semmoisista energisistä ja hieman hulluista, mutta kun kumppanini oli mies sillä hetkellä, niin tuntui että miehekkyys imeytyi sen lässytyksen mukana pois kokonaan ja sanoin asiasta mutta hän suuttui tai sanoi ettei asiassa pitäisi olla mitään valittamisen aihetta, että kyllä niin saa sanoo jos tuntuu. Hänen kuvan nähdessään (elimme kaukosuhteessa nähtiin viikonloppuisin ja juteltiin puhelimessa tai videopuhelupalveluissa yms tuntikaupalla yleensä) niin kehoni vaan täyttää jännitys ja turhautuminen ja negatiivinen energia ja tarve mennä pakoon. Harmittaa tämä kaikki koska oikeasti hän olisi todella hyvä poikakaveri ja semmonen jota arvostan ihmisenä luonteeltaan. Miksiköhän mulle käy aina sama juttu joka parisuhteessa..

3

113

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • omakokemus

      Tutulta tuntuu, mun keho reagoi yhteen tyyppiin menemällä lukkoon ja kun se jatkui niin sanojakaan ei enää tullut.

    • triluna

      Hyi helvata....eiköhän kundi löydä toisen.

    • Huhhu

      Vituttaa lukee tälläsii.. kuule onnittelut ja aploodit kun et mennyt sänkyy toisen kanssa vaan vain ainoastaan nuolit jonkun muun kanssa👏🏻👏🏻Tää mies on sun kirjotuksen mukaan kohdellut sua hyvin mutta et oo oikee tykänny kun hän lässyttää..miten joku voi tehdä noin tollaselle ihmisille, kannattaisko opetella jatkossa valkkaamaan vain sellainen tyyppi josta pidät oikeasti ja jos et tykkää enään niin omista sen verran selkärankaa että jätät sen toisen ensin. Mikä tässä yksinkertaisessa asiassa on niin vaikeaa ihmisillä.. be single or don't be single it is simple as that..


      Suoraan sanoen toivon että tää mies/jätkä pääsee susta eroon.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      11
      1284
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1245
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      62
      1140
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1018
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      996
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      26
      992
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      8
      974
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      962
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      961
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      960
    Aihe