Paras laserhoito-klinikka Helsingissä?

Lasersäde

Olisin menossa laserhoitoon ja pitäisi löytää kokenut, luotettava klinikka ja alan erikoislääkäri Helsingistä. Kaikkien toimipaikkojen ja kyseisten toimenpiteiden suorittajien meriitit kun eivät päätä huimaa. Kokemuksia ja suosituksia pöytään, kiitos!

Ja kiitos vastauksista jo etukäteen!

17

3819

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hmmmmmert

      Varaudu siihen myös, että kasvosi iho tuhoutuu kyseisessä toimenpiteessä.
      Realself palstalla on suomalaisiakin laserhoidon uhreja. Se on surullista luettavaa.
      Suosittelen ettet tee laserhoitoa, vaan mieluummin jonkinlaisen miedon kuorinnan, jos halut ihosi parempaan kuntoon.
      Lisäksi näitä ihonpintaa uudistavia hoitoja ei missään nimessä kannata tehdä kesän kynnyksellä auringon valon lisääntyessä, koska ihosi altistuessa auringolle kuorittuna/pinta käsiteltynä ja saatat saada pahat pigmenttiläiskät riesaksesi. Talvisaikaan valon vähyys on otollisempi näille hoidoille.

      • Punaposki_

        Kiitos varoituksistasi, mutta poskipääni ja niiden viereinen alue ovat käytännössä jo tuhoutuneet vuosia paleltumisen johdosta. Poskipäät muuttuivat valkoisiksi kupliksi tuolloin. Jopa näin kesäisin jaksavat holoittaa jonkin verran punakkuutta, aivan kuin ujostelisin. Lapsena ja nuorena se vielä meni, mutta näin reilusti aikamiesiällä kiusallinen vaiva. Olen saanut silloin tällöin kuulla siitä. Moni luulee että muka arastelen ja olen paineessa kun naama helottaa.


    • jhgfjhkfkjhvg

      Mitähän laserhoitoja kaipaat? Laser Tilkka lienee ainoa laajan palvelun laserklinikka, muualla tehdään vain joitakin yksittäisiä laserhoitoja.

      • Punaposki_

        Kiitos! Entäs asiantuntija lääkäri Tilkassa, suosittelisitko ketä/keitä sieltä? Olen siis ap. (Lasersäde). kirjoittaja ja vastasin tuohon yläpuolelle kirjoittaja "hmmmmmert" :lle.


      • jhgfjhkfkjhvg
        Punaposki_ kirjoitti:

        Kiitos! Entäs asiantuntija lääkäri Tilkassa, suosittelisitko ketä/keitä sieltä? Olen siis ap. (Lasersäde). kirjoittaja ja vastasin tuohon yläpuolelle kirjoittaja "hmmmmmert" :lle.

        Sieltä löytyy useita päteviä lääkäreitä. Minulla on hoidettu vuosia sitten kasvoista couperosaa ja ns. katkenneita suonia (selvästi näkyviä hiussuonis). Tulokset olivat hyviä.


      • Punaposki_

        Kuka sun plastiskirurgi ja operaation suorittaja Tilkassa oli?


      • jhgfjhkfkjhvg
        Punaposki_ kirjoitti:

        Kuka sun plastiskirurgi ja operaation suorittaja Tilkassa oli?

        Jos tarkoitit kysymyksen minulle, niin lääkärini oli Tom Schröder, eikä firma ollut vielä silloin Tilkassa vaan Lauttasaaressa.


      • kokeneena

        Plastic Surgery Center Helsingissä todella hyvä! Voin suositella. Hyvä tulos ja mahtava palvelu. Osaavat alan ammattilaiset, en menisi enää muualle.


      • mainoksenuhr
        jhgfjhkfkjhvg kirjoitti:

        Sieltä löytyy useita päteviä lääkäreitä. Minulla on hoidettu vuosia sitten kasvoista couperosaa ja ns. katkenneita suonia (selvästi näkyviä hiussuonis). Tulokset olivat hyviä.

        Kävin Tilkassa 4 vuotta sitten . Cuperosa jäi , jopa pahentunut. Huulen yläpuolelle jäänut pysyvä ihomuutos. En suosittele!!


    • Mibatti

      Mulla kokemusta kahden eri klinikan tekemästä kasvojen ja kaulan laserhoidosta.ekalla kerralla toipuminen kesti monta kuukautta.ensimmäiset 3vk olin neljän seinän sisällä naama palloksi turvonneena ja ruvella. Toinen komukseni oli täysin erilainen. Siitä on vasta 4vrk aikaa ja turvotus on kokonaan lähtenyt.iho on vielä pintakuiva mutta ihanan napakka ja heleä. voin suositella clinic esteticiä.itse ajattelin ottaa hoidon säännöllisesti ko.klinikalla.harmi kun alalla on paljon osaamattomuutta ja huonot kokemukset vaikuttavat negatiivisesti ihmisten käsitykseen laserhoidosta.

    • Mibatti

      Ja edelliseen kommenttiin vielä lisäisin että minulle onnistuneen toimenpiteen teki clinic esteticissä Sofia Kazakova

      • ostamainosaikaa

        Ja tää on sitten ainoo kanava jossa tää kasakovi mainostaa itseään. Jos ei huulia niin sitten laseria.


    • Expl

      No ei päätä huimaa kysyjänkään meriitit tässä asiassa. Laserhoitoa, joka sopii kaikkiin laserin käyttötarkoituksiin ei ole olemassakaan. Kuhunkin hoitoon, riippuen halutaanko muutosta ihon pinnan tasaisuuteen, ihon väriin, ihonalaisen kudoksen kiinteyteen tai paksuuteen ym., on oma erityinen laserinsa, jota kannattaa käyttää. Jos haluat tietää näistä enemmän, niin käypä osoitteessa www.suomen esteettisen kirurgian yhdistys ja katso laitehoidot / laserhoidot.
      Siis ensin sinun tulee kertoa oma ongelmasi ja sitten vasta voidaan selvittää onko se hoidettavissa parhaiten jollain laserilla vai muulla aaltoliikkeellä. Myös lääkärin ja hoitopaikan valinta kannattaa tehdä sen mukaan onko kyseisessä paikassa useampia laitehoitomahdollisuuksia, vai pelataanko yhdellä laitteella, jota yritetään soveltaa joka potilaaseen, että laitteenkulut tulisi katetuksi. Tietysti myös tilanteesi analysointi on tärkeää, että sen tekee kokenut henkilö, jolla on analysoitiin tarvittavat tutkimusmahdollisuudet.
      Jos itse tiedät mitä laitehoitoa tarvitset, niin hoitopaikka on yksinkertaista valita. Onnea matkaan!

      • Äskettäin

        Onpa taas todella omahyväistä tekstiä Expl:ltä...ei jatkoon! Käynyt taas joka ketjussa heittämässä "asiantuntemusta" vuodelta 1980 (?). Koskas Expl olitkaan jäänyt eläkkeelle?


      • ghdsfxgcfg
        Äskettäin kirjoitti:

        Onpa taas todella omahyväistä tekstiä Expl:ltä...ei jatkoon! Käynyt taas joka ketjussa heittämässä "asiantuntemusta" vuodelta 1980 (?). Koskas Expl olitkaan jäänyt eläkkeelle?

        On kuitenkin senverran fiksu ettei mainosta oman firman erillistä hoitoja antavaa osaa.


    • Täystuhokasvoille

      Kävin Plastic Surgery Centerissä 4 kk sitten. Silmänaluset ovat ryppyisemmät kuin koskaan. Leuan alla roikkuu tyhjää nahkaa. Nyt ovat kasvot täynnä luufinnejä, joita ei ole ollut koskaan, ikuna. Tuli ainakin 5 vuotta lisää ikää. Vanheneminen tuli kalliiksi.

      Mene suoraan leikkaukseen, tulee halvemmaksi. Joudun vielä 2 kk odottelemaan, että voin alkaa korjaamaan "parannushoidon" aiheuttamaa tuhoa. Joudu n maksamaan sitä todennäköisesti muutaman vuoden. Hyvästi matkailu.

      • pinkker

        Kävin myös Plastic Surgery Centerissä kaksoisleuan takia. Leuan tilalla ryppyinen nahanretale ja molemmissa poskissa koko poskien yli menevä todellä syvä sivuttainen ryppy. Ei menty ainakaan parempaan päin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      67
      6679
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      28
      4320
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      271
      2740
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2070
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1613
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1427
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1131
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1117
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1104
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1061
    Aihe