krp surmaa

PaljonMurhiakin

Krp surmaa käyttämällä sähköä päähäsi ja sen jälkeen poistamalla veren päästä kellolla.

13

365

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • krp.ei.tiedä.mitään

      Sähköstä tulikin mieleeni...

      Väki väheni ja tunnelma tiivistyi. Ykköspuheenaihe oli tietysti salakuljetus ja korruptio. Mulle sanottiin, että taitaa olla liian vahvat juomat. Muistan kuinka siinä vaiheessa katsoin lasiin ja tajusin että nyt mua kusetetaan kunnolla. Yksi paikalla olleista kysyi, että onko ylimääräiset poissa ja toinen kiersi selkäni taakse sähkölamauttimen kanssa. Sitten se oli hurjaa menoa monta tuntia. Huhhuh millaisia ihmisiä Isänmaan töissä. Helppohan se porukalla oli yhtä kiusata.

    • Aasialline

      (Koiviston poismeno ei ole Global Gladion touhuja vaan epäillään demareiden omia salaisia agentteja. Niitäkin on. Imatran kolmois surma bluffi on yksi niistä) Tässä alla Ruparipan juttu. Älkää ottako liian vakavasti vaikka asiaa puhuukin. Maailmassa ei ole enää ollut pitkään aikaan mikään varmaa.

      Se oli murha tai sitten demarien sisäpiiri jengi lavasti sen, eikä siis ketään kuollut niin kuin ei Palme huijsuksessa kukaan kuollut. Tai sitten se kuuluu sarjaan sädetysase murhat. Lemmy Kilmister ((24.12.1945 – 28.12.2015), David Bowie (8.1.1947 – 10.1.2016), Glenn Lewis Frey (6.11.1948 – 18.1.2016) Nille on annettu normaalitkin kuolinsyyt mutta se että ne meni nipussa oli muoti-ilmiö. Tapettiinko oikeesti vai leikisti. En tiedä. Tämmösiä puhuttiin aikoinaan. Onko tuo ase sidoksissa HAARP:iin. En tiedä!
      As well ousted Honduran president Manuel Zelaya, while under siege in Brazilian embassy in Honduras, complained that he had been subjected to an “electron bombardment with microwaves” which produces “headache and organic destabilization” The Guardian, October 2008.
      What are psychotronic generators? It is an electronic equipment producing the effect of guided control in human organism. It especially affects the left and right hemisphere of the cortex.

      Huomasin kun selailin tätä palstaa että se 'poliittisten murhien aikakausi alkamassa' -ketju on poistettu. Joku vertasi Koiviston murhaa Rauni Kilde-Luukkosen murhaan.

      Luukanen-Kilde murhattiin varmasti -väitteen toi suomeksi tietääkseni ensin esiin Teemu Vehkala bloggauksessaan http://nwohavaintojapromo.blogspot.fi/2016/01/rauni-leena-luukanen-kilden-kuolemasta.html , jonka alkuperäislähde on: http://whitetv.se/en/mind-control-mk-ultra/1149.html
      Monien rajatietoihmisten mielestä tuo Vehkalan väite on totta.

      Mutta hän (Manu) sai kiittää presidenttiydestään siitä, kun Kekkoselta sädetettiin ensin aivot pellolle. (Vähän niikö Manultakin loppuaikana, mutta hän eli vain pienen aikaa Urkkiin verrattuna) Siitä alkoi Gladion ylämäki Euroopassa (Urkin eliminoimisesta) joka kulminoitui Palmen bluffi murhaan, joka tosin oli takapakki Gladiolle. Tai ei vielä sillä tuota bluffia ei olla julkisesti myönnetty. Säpo halusi tuolla bluffi murhalla kertoa Gladiolle, että se tietää tuosta aivojen pehmittämis-aseesta. Sillä voidaan myös tappaa välittömästi, mutta Kekkonen sai vielä hillua jonkin aikaa. (NL:n hajoaminen kuuluu samaan slow motion kommunismin kaatamis-hömppään jota Gladio masinoi) Kekkosen välitön kuolema (murha) olis ollu sen aikaiselle maailmalle liian radikaali temppu. NL olis reagoinut siihen varmasti ja kovalla kädellä. Koivistokin sai hillua dementiakodissa jonkin aikaa myös ja eilen (12.5.2017) tuli sitten se oikea hetki.
      Mitä kaikkea politiikassa tapahtuu kulissien takana on huippu salaista ja saattaa jäädäkin historian kirjoittajilta pimentoon. Kukaan ei ota sitä mahdollisuutta huomioon, ettei Palmea todellakaan tapettu tuossa kadun kulmauksessa. Sen tietää aika moni mutta siitä ei puhuta. Oliko Inarin ohjus tahallinen laukaus Suomi neidon päähän. Senkin tietää aika moni mutta sekin jää suurelta yleisöltä pimentoon ties kuinka moneksi vuodeksi vai lopullisesti. Se kuitataan vahingoksi ja pulinat pois.

      • Fgjkiiuhhgg

        Miksi kukaan tappaisi Raunin kaltaista hullua ja typerää mummoa?


    • Säteilyä

      Menkää molemmat maanantaina lähimmän psykiatrin puheille, harhanne vaativat jo hoitoa.
      Miten onko hammaslääkäri laittanut paikan alle mikrofonin ?

      • propropropro

        Paikoista kuuluu hallituksen propagandaa.


    • kolmenollax

      >Menkää molemmat maanantaina lähimmän psykiatrin puheille, harhanne vaativat jo hoitoa.
      Miten onko hammaslääkäri laittanut paikan alle mikrofonin ?
      Minäkin kehoitin tuota Ruparipaa ottamaan lääkkeensä. Kyllä mies hiljeni. Meidän velvollisuus täällä palstalla on palauttaa ihmiset väitteineen kuriin ja järjestykseen. Mä en tajua mistä noita salaliitto teorioita oikein syntyy. Kuussa ei olla käyty. Lentokoneet eivät törmänneet WTC torneihin. Ohukainen ja Paksukainen räjäyttivät Pasilan poliisi talon. Eiku eihän se ole salaliitto teoria vaan poliisi levitti ihan oikeasti heistä tehtyä kuvaa. Koskaan heitä ei tavoitettu. Tuo ettei Palmea tapettu on sitten kaiken huippu. Onhan siitä todisteita vaikka kuinka että joku ampui sen Smith&Svenssonilla vai mikä se ase oli, jota ei ole vieläkään löydetty. Joku asehan aikoinaan Ruotsissa tarttui pilkkionkijan koukkuun sattumalta. Se oli se lasermiehen ase, jolla mies saatiin telkien taakse. Nää on luonnollisia asioita joita tapahtuu. Ei niistä tartte alkaa tekeen mitään teorioita. Estonian keulaportinkin irroitti iso aalto, mikä on aika yleistä, vaikka sellaista ei ole aiemmin tapahtunut. Yleisyys on katsojan silässä. Breivik tappoi nuorisoa, sillä se kuului johonkin vapaamuurarijärjestöön. En väitä että rapparit tappais ihmisiä niin kuin sitä ei tee kooärpeekään (krp). Missähän täältä on ne konkari kirjoittajat. Sais nauraa. Ovat varmaan hoidossa.

    • HuomennaKoppiin

      Krp on kiltti organisaatio.
      Nyt maahamme on perustettu ajatuspoliisi; PolPo eli poliittinen poliisi.
      Virkoja on nyt ensi alkuun perustettu 50 mutta lisävirkoja on tulossa.

      Ensi alkuun ovat raahanneet mummoja kuulusteluihin ajatusrikoksista. Tarkoituksena on laajentaa vaino kaikkiin jotka ajattelevat Isänmaallisesti.

      Myös lapset on jo valjastettu ilmiantamaan vanhempansa mahdollisista vihapuhekirjoitteluista.
      Stasi oli amatöörien puuhastelua näihin nykyisiin verraten.

    • oikeessaolija

      Taidan olla oikeassa. Kuinka tämä maailma tällaiseksi on mennytkään. Ohukaiset ja Paksukaiset tussauttelevat poliisitaloja ilmaan ja kukaan ei tunne heitä.

    • uskokaanytjojumaluta

      >Joku asehan aikoinaan Ruotsissa tarttui pilkkionkijan koukkuun sattumalta. Se oli se lasermiehen ase, jonka ansiosta mies saatiin telkien taakse. Nää on luonnollisia asioita joita tapahtuu. Ei niistä tartte alkaa tekeen mitään teorioita.
      En minä nyt ihan luonnollisena tuota aseen tarttumista ongen koukkuun pidä. Tosin siihen kyllä uskottiin. Kaikki mitä lehdissä kerrotaan on totta. Se että Palme ase tarttuisi jonkun onkeen olisi sekin uskottavaa, jos lehdissä niin lukisi. Ne luodithan löyty ihme paikoista ja vahingoittumattomina, mikä on täysin uskottavaa jos lehdissä niin lukee ja poliisi niin sanoo. Kuussa käynnistä on valokuvia jotka ovat aitoja. Ellette usko niin joudutte poliittisen poliisin hampaisiin ja sehän ei ole mukavaa.

    • hehhehhehehhe

      Juu älkää herran tähden kirjoitelko mitään rässisitistä. Muuten joudutte sen krp:n käsittelyyn.
      Ja se veren poistaminen päästä ei ainakaan mulla onnistu, sen verran tuntuu olevan ilmaa ettei veri ole mahtunut päähän saakka menemään.

    • PaskaistaNaurua

      Minä uskon lättymaahan ja olen siitä kertonut ystävilleni.
      Olen varma että tämä tieto on jo saavuttanut PolPon eli ajattelupoliisin.
      Lisäksi olen vastustanut voimakkaasti maahanmuuttoa.

      Kohta tulevat hakemaan kuulusteluihin sillä itse en mene.
      Olen eläkkeellä ja ulosotossa loppuikäni. Sakkoja en siis maksa vaan pyyhin niillä papereilla takapuoltani.
      Vankilaan menen enemmän kuin mielelläni pariksi kuukaudeksi. Täysi hieno ylläpito ja rahaa jää säästöönkin lusimisajalta.

    • rahaa.tarvitsis

      Juu kyl meikäläisenkin saa hakea kuulusteluihin, vaikka en kyllä usko lättymaahan. Se säästö kiinnostaisi, jonka saisi lusimisaikana kerättyä.
      Kannattaisikohan alkaa kirjoittaa oikein terävästi, niin saisi piiiiiiitkän tuomion, ja siis isot säästöt.
      Eikös sinne linnaan voi hakea asumistukeakin ateriakorvausten lisäksi.

    • Vanki2999

      Minä olen ollut Riihimäen vankilassa vuosia ja tunnen asioita.
      Kansaneläkettä ei vankeusajalta eläkeläisille makseta.
      Työeläke sen sijaan on aikoinaan itse maksettu je se tulee siviilitilille joka kuukausi.
      Eläkeläisen vuosien lusiminen tietää aika mukavaa pesämunaa vapauden koittaessa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      174
      3154
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2121
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      2044
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1895
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      70
      1588
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1351
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1247
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1241
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1207
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1188
    Aihe