MIKSI KAIKKI PYÖRÄT PAITSI HARRIKAT ON PASKOJA?

PippelisPuppelis

Se on Puppe tässä heipsis kaikille kyykyttäjille ja kotaristelle. Lukaisin itseni luxuselämäni johdosta moottoripyörätohtoriksi ja koska tapana on antaa vertaistukea, annan sen näin ilmaiseksi.

Hupaisasti laitoin tuon otsikon, koska on olemassa toinen keskustelu, jossa ihmetellään miksi Harrikat on paskoja.

Kerron teille kaikille rakkaille motoristeille, että ei ole olemassa paskoja moottoripyöriä, vaan on olemassa ihmisryhmä, jotka itse on hieman ongelmallisia.

Jokunen ihminen on ottanut elämäntehtäväkseen Harrikkavastaisuuden mitä ihmeellisimmin kirjoituksin, joita voi lukea Harrikkapalstan puolelta, siis en niitä tähän kirjoita.
Mainitsen kuitenkin oudon ilmiön, että nämä henkilöt puuttuvat mm. Harrikan ajo-ominaisuuksiin, mutta eivät vastaa kysymyksiin miten nämä ajo-ominaisuusongelmat on ratkaistu Japanilaisissa Customeissa.

Kyykyt on varmasti jees ja minullakin on niistä runsas kokemus, mutta ei minuun sen johdosta kuitenkaan ole tarttunut Custom-, eikä Harrikkavastaisuutta.

Kysynkin, mistä johtuu tämän kaltainen asenneoireilu, tietääkö joku?
Tarvitsen tiedon väitöskirjaani, että syksyllä saan moottroipyöräprofessorin arvonimen, kun en niin noista lentokapteenin alipalkatuista duuneista välitä.

19

219

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • PulttilinkoMasokistit

      No laitappa sinne tulevaan väitöskirjaasi alkajaisiksi se, että miksi Rikollisjengit suosivat juuri Harley Davidson merkkistä pulttilinkoa, ja miksi Harley Davidson merkkinen pulttilinko on puolivalmisteen maineessa vastaaviin Japanilaisiin verrattuna. Siinä sinulla on pohdittavaa vähäksi aikaa. Tule sitten kyselemään lisää, kunhan saat ensin nuo kaksi asiaa selvitettyä sinne väitöskirjaasi.

      • PippelisPuppelis

        Kiitos ja kummarrus Masokisti.
        Rikollisjengeistä minulla on omakohtaista kokemusta ja palaan siihen aikanaan.
        Selventäisitkö kuitenkin mikä on Harrikkaa vastaava tarkoittamasi Japanilainen, johon minun tulee vertailuni kohdistaa?


      • PulttilinkoMasokistit

        Kaikki vastaavan kuutiotilavuuden omaavat Japsi Customit.


    • PippelisPuppelis

      Pulttilingolle:
      Nyt pökkäs Puppelle ongelmaa, koska en ole Masokisti.
      En ole koskaan edes harkinnut ajavani metriäkään vieterihybriideillä, joten taitaa jäädä proffan haaveet Kurkon Kotarihaaveiden tasolle.

      Jutustelijalle:
      Hupsista, mitä kirjoititkaan kun jutustelun poisti mode?

      • HondaKurkonAkseli

        Me täälä Larun asunnossa hirnutaan tolle vieterihybriidille mun laaturotunaisen kanssa.
        Harmittaa kun ei voi lähtee ajelleen, kun meillä ajokeliraja on 25.
        Onkohan taimaasessa 32?


      • Jutustelija1

        Terve PP, mode on joo ärhäkkänä kirjoituksilleni jostain syystä...

        Mutta toteaisin että kukin ajaa millä lystää ja näin on hyvä.

        Kiitin myös sinua kilokyykkyjen arvostamisesta, niistä itse pidän kadulla eniten.


    • OmaValintaEiJengin

      Olipa taas kiva käydä ajelemassa sellaisella Customilla, jossa pysyy pultit ja mutterit paikoillaan vuodesta toiseen, eikä sinkoile pitkin teiden varsia. Konekin hörähti tulille ensi yrittämällä. Uskaltaa lähteä vaikka maailman ympäri, kun pyörään voi luottaa kuin vuoreen.....

      • HarrikallaHelsingissä

        Hienoa että sinulla toimii sama peli vuodesta toiseen ja konekin hörähtelee ensi yrittämällä.

        Minun pyörää ei tarvitse yrittää käyntiin, mutta toisiahan pitää kuten kirjoitit.

        Toisaalta minulla ei ole kokemusta vanhoista Customeista myöskään sinun tavoin.

        Minä siis ajelen Uudella Harrikallani ( 50.000 euroa ) ja mikäli pultit ja mutterit alkaa sinkoilemaan pitkin teiden varsia, täytynee vaihtaa taas uuteen.

        Voi harmin paikka tuo sinkoilu, mutta yritän pärjätä.


      • OmaValintaEiJengin

        No jahka nyt keräät sinne Harrikkasi mittaritauluun 250 000tkm, niin palataan asiaan sitten uudestaan.


      • HarrikallaHelsingissä

        Jeps palataan kun sinulla kyky kertoa mitä pyörää pitää yrittää käyntiin, etkä pidä salaisuutena sen merkkiä.
        Onko sinulla myös aviopuoliso, jonka sukupuoli on salaisuus?
        Minä sen aikaa opettelen Japsimotoristien tavoille kierreliimaa käyttäen, ettei aivan kaikki pultit sinkoile.


      • MoroPuppeli
        HarrikallaHelsingissä kirjoitti:

        Jeps palataan kun sinulla kyky kertoa mitä pyörää pitää yrittää käyntiin, etkä pidä salaisuutena sen merkkiä.
        Onko sinulla myös aviopuoliso, jonka sukupuoli on salaisuus?
        Minä sen aikaa opettelen Japsimotoristien tavoille kierreliimaa käyttäen, ettei aivan kaikki pultit sinkoile.

        Kuule puppeli, mene nyt vaan homokaverisi kainaloon nukkumaan pääsi selväksi.


      • OmaValintaEiJengin
        HarrikallaHelsingissä kirjoitti:

        Jeps palataan kun sinulla kyky kertoa mitä pyörää pitää yrittää käyntiin, etkä pidä salaisuutena sen merkkiä.
        Onko sinulla myös aviopuoliso, jonka sukupuoli on salaisuus?
        Minä sen aikaa opettelen Japsimotoristien tavoille kierreliimaa käyttäen, ettei aivan kaikki pultit sinkoile.

        Minulla on hyvinkin kyky kertoa, että ajan Suzuki 1800M merkkisellä Harrikkakuskien vihaamalla Japsi Customilla. Tosin tunne on molemmin puolinen, joten se siitä. Kardaaniveto antaa paljon ajavalle pelkkää plussaa huoltojen yhteydessä, kun ei tarvitse esim, pelätä puimakoneen remmin katkeamista kesken matkan. Vielä sen verran tuosta käynnistyvyydestä, että missä kohtaa edellistä viestiäni kerroin käynnistys vaikeuksista? Ehkä teidän HD "miesten" pitäisi mennä lukemisen ymmärtämisen kursseille, kun se on selvästikin heikolla tasolla....


      • HarleyTyttö

        Heips OmaValinta.
        Kuulen ensikerran väitteen, että Harrikkakuskit vihaisi Japsikustomilla ajavia.
        Pyydän anteeksi koko lauman puolesta, jos sielä tällaista käytöstä on ollut.
        Voisitko kertoa, mihin tosiseikkaan tuo vihaamiskokemuksesi perustuu, niin menen antamaan korvapuustin syylliselle.
        Onko sinun kirjoituksesta "puimakoneen remmi" mielestäsi huomioitavissa "vihaa"?
        Konekin hörähti tulille ENSI YRITTÄMÄLLÄ kirjoitit, selvennän epätietoisuuttasi omalta osaltani.


      • OmaValintaEiJengin

        ENSI YRITTÄMÄLLÄ se on lähtenyt tulille jo kymmenen vuotta, mitä se on minulla ollut. Voit mennä myös ojentamaan sitä kuuluisaa Kawasakin päälle kussutta laumaasi, jos sinut edes otetaan vakavasti siellä laumassasi. Minä luulen, että sinulle lähinnä nauretaan, varsinkin sen takia, kun olet tyttö, ja ryhtymässä ojentamaan "kiven kovia" HD "miehiä"....


      • HarleyTyttö

        Hörähtäny yrittämällä Intruderi 10 vuotta.
        Harrikat ei hörise.
        No siinäpä sulla polvies välissä nykytekniikkaa.
        Minä otan sinut vakavissani, olethan viisas kuin Kurko.


      • OmaValintaEiJengin

        Mitä helvettiä oikein sönkkäät? oletko kamoissas?....


      • HDtransut
        HarleyTyttö kirjoitti:

        Hörähtäny yrittämällä Intruderi 10 vuotta.
        Harrikat ei hörise.
        No siinäpä sulla polvies välissä nykytekniikkaa.
        Minä otan sinut vakavissani, olethan viisas kuin Kurko.

        Harley tyttö on homppeli, jolta isä leikkasi munat.


    • HarleyTyttö

      Jätkät inisee Harrikkaporukan piruiluista, mutta ei oo munaa kertoa mitään tosiasiallista.

      Noi homppelijutut on Kurkotteluja, ettekä te parempaan pysty.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      413
      4319
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      238
      2123
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      68
      1570
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      158
      1391
    5. Hallitus korottaa yleisen arvonlisäveron 25,5 prosenttiin

      Yleisen arvonlisäveron kiristäminen 1,5 prosenttiyksiköllä on hallituksen järein toimi kehysriihessä. Se voi tuoda valti
      Perussuomalaiset
      253
      1100
    6. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      67
      1067
    7. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      167
      1035
    8. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      136
      1033
    9. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      117
      933
    10. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      53
      918
    Aihe